Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Jak masz przekaźnik to na 30 stały plus przez bezpiecznik, 87 wyjscie na światła do jazdy dziennej, 85 sterowanie przekaźnika pozycyjne,86 sterowanie przekaźnika zapłon +15. A styk 87a wolny . Po włączeniu zapłonu przekaźnik zwiera i podaje + na dzienne,po włączeniu postojowych puszcza i wyłacza dzienne.
Maksymalny pobór prądu tego radia, to 1.2A (oryginalny bezpiecznik 1.6 A) Wskazany na moim zdjęciu pin połączony jest przez bezpiecznik z głównym plusem (duży konektor) w oryginalnej kostce, a ten wskazany przez Ciebie, to na pewno +12V z włącznika radia. W ówczesnych instalacjach ten plus pobierany był z włącznika zapłonu, którego obciążalność była...
Zrób tak, jak to zrobiło Daewoo - sterownik załącza pompkę na chwilę po włączeniu zapłonu, potem przekaźnik jest sterowany czujnikiem ciśnienia oleju.
Nie stawiałbym na defekt (sklejanie się) przekaźników lecz na ich sterowanie. Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu następuje przełączenie tych przekaźników ?
Szukaj centralki. Pomarańczowy przewód to sterowanie blokady zapłonu. Gdzieś masz przekaźnik. Google nie boli... https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=pres... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Napięcie podtrzymuje przekaźnik który sterowany jest przez komputer wtrysku przez kilkanaście sekund po wyłączeniu zapłonu.
To obadaj przewody bo chyba idzie już prosto do akumulatora jeden z nich. Edit Hmm powinien być jakiś przekaźnik bo to przecież idzie po zapłonie a nie na stałe. Nie mam teraz pod reką TISa co by sprawdzić gdzie idzie dalej przed FV1. Trzeba by obadać przekaźniki na podszybiu choć nie wiem który na teraz steruje "zapłonem".
Aby zrealizować blokadę należy rozciąc przewód czarno -fioletowy odchodzący od bezpiecznika(52) i wstawiając w obwód wyłącznik od Twojej pomysłowości zależy gdzie go umieścisz. Pamietaj o odpowiednim doborze wyłacznika na prąd 10A . Lepiej zastosować przekaźnik i sterować go wyłacznikiem.
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Jeśli układ rozgrzał się do 160°C to trzeba sprawdzić dlaczego tak się stało. O ile dobrze widzę, ten bezpiecznik jest w obwodzie bramki tranzystora MOSFET-N, więc jego prąd powinien być na poziome kilku mA. Jeśli przyczyną problemu jest ten układ to polecałbym sprawdzić wszystkie luty oraz elementy, a w szczególności te 3 diody i ewentualnie wymienić...
Alarm, to stary Prestige APS xxx. Szukaj centralki oraz zewnętrznego przekaźnika odcięcia zapłonu i usuń wszystko, przywracając instalację samochodu do stanu fabrycznego. Przekaźnik odcięcia zapłonu jest sterowany pomarańczowym przewodem. w końcu tego nie znalazłem ale znalazłem centralkę odpiąłem złącze i silnik zamruczał
schemat narysowany na przekaźniku 30 wejście i 87a wyjście blokowanego obwodu 85 i 86 sterowanie przekaźnika
Witam Jest poprawnie pin 86 i 85 są pinami sterującymi przekaźnikiem , a zrobione jest dlatego tak aby przekaźnik był tylko sterowany poczczas gdy jest włączony kluczyk po zapłonie. Jeżeli chcesz przerwać sterowanie przekaźnikiem to możesz podłączyć włacznik miedzy 85 a masą .
Jeżeli pompa pracuje chwilę po włączeniu zapłonu to podwójny przekaźnik jest sterowany z ECU i podaje napięcie. Jeżeli stwierdziłeś brak zasilania cewki zapłonowej to pozostaje Ci sprawdzić cały obwód i wyeliminować przerwę. Cewka zapłonowa zasilana jest poprzez podwójny przekaźnik ale z tego samego punktu idą też zasilania np. na wtryskiwacze. Jeżeli...
Dzięki _ige_ za sprostowanie, ale jak to się ma do takiego przekaźnika, czym się kierować przy zakupie? Jeżeli drugi aku będziesz miał gdzieś z tyłu bliżej wzmacniaczy i cały sprzęcior będzie podłączony do tylnego akumulatora, to głównym zadaniem takiego przekaźnika będzie: 1. Rozłączenie od siebie obu akumulatorów aby mieć kontrolę nad przednim aku...
Finalnie zrobiłem tak, że podłączyłem się pod obwód zapalniczki poprzez przekaźnik, który jest sterowany zapłonem. Działa świetnie, nic się nie grzeje. Dołożyłem sobie jeszcze gniazdo w bagażniku ale tu było już bez problemu bo wiązka była fabrycznie poprowadzona.
Przekaźnik 234 główne zasilanie modułu wentylatora zabezpieczone bezpiecznikiem F48 50A. Sterowanie cewki przekaźnika 12v po włączeniu zapłonu z bezpiecznika F33 15A pod nogami pasażera. Zarazem zasilanie modułu sterowania nawiewem po stronie kierowcy. Bezpiecznik F33 zasilony bezpośrednio z stacyjki.
Wystarczy założyć na przewodzie dostarczającym prąd do zapalniczki przekaźnik sterowany na przykład napięciem na kostce radia pojawiającym się po przekręceniu kluczyka.
Problem rozwiązany, odcięty przekaźnik sterujący zapłonem, błędy nie wchodzą.
Co steruje zapłonem i wtryskiem?
Dziękuję bardzo. Właśnie o to mi chodziło. Mam jeszcze jedno pytanie. Mógłbyś mi udostępnić schemat tej samej wtyczki tylko do Citroena C4 Picasso z 2011r? Tam występuje taka skrzynka https://obrazki.elektroda.pl/9543301600_... 2 - Zasilanie po włączeniu zapłonu 3 - LIN 4 - Masa 5 - wyjście bezpieczeństwa głównego przekaźnika 6 - sterowanie...
Więc trzeba było by zmontować jakiś prosty układzik który w razie spadku napięcia aku poniżej pewnej wartości odłączy zapłon. Moim zdaniem można było by to wykonać w taki sposób: W układ zapłonu wpiąć przekaźnik, który byłby sterowany przy pomocy mosfeta.
Moja teoria - masz albo miałeś w aucie autoalarm. Ten przekaźnik w kolumnie może robić za odcięcie zapłonu (pomijam lokalizację, ale fachowość widoczna na zdjęciach - wetknięty przewód pod bezpiecznik - nie wróży wysokiej). Te dwa przekaźniki o jakich mowa mogą sterować centralnym zamkiem (zamknij/otwórz). Zasugerowałem się tym, ze z tej samej wiązki...
Podepnij zamiast wtrysku żarówkę od postojowych. Zobacz czy po włączeniu zapłonu, bez odpalania silnika będzie się świecić. Jak tak to masz zwarcie w instalacji lub uszkodzony komputer. Tutaj plus idzie z przekaźnika pompy paliwa i jest jakieś 2 sekundy po włączeniu zapłonu a komputer steruję wtryskiwacz masą. Jeżeli to komputer to montaż drugiego nic...
To nie odcinaj zasilania tylko sterowanie, kable 3, 4, 5 i 6.
drugi przekaźnik i da rade na przycisku sterujemy tym drugim przekaźnikiem za pomocą przycisku np. zasilanie po zapłonie na styk 30 masa do przekaźnika (tego drugiego) na stałę przyciśk pomiędzy styk cewki przekaźnika a 87 tego przekaźnika i z 87 do istniejącego układu zamiast przycisku oj przepraszam opisałem załączenie plusem a u ciebie jest masą...
Jest to podwójny przekaźnik , który ma aż 15 pinów. Piny 4,5,6 i 13 zasilają podwójną cewkę , wtryski oraz pompę . Cewka przekaźnika sterowana jest masą ze sterownika silnika na pin 7 poprzez wyłącznik bezwładnościowy. Jest jeszcze taki myk ,że po włączeniu zapłonu , sterownik z pinu 13, poprzez diodę zasila cewkę przekaźnika z pominięciem tego nieszczęsnego...
No, ja rozumiem. Po prostu nie sprecyzowałem co ma ten przekaźnik załączyć. Nie będzie odcinał zapłonu tylko tak jak napisałem sterowanie elektromagnesu rozrusznika, wiec nawet w razie jego awarii auto nie zgaśnie.
Nie pamiętam ale chyba masy, lewa też bo przekaźniki na module spinają kable do masy(?) wiec domknąć bez zapłonu to żaden problem.
Do czego jest potrzebny układ wykrywania przejścia przez "0"? Do synchronizacji z siecią w momencie "0" sinusoidy, takie załączanie powoduje znaczące zmniejszenie generowanych zakłóceń. Do sterowania fazowego ( regulacja mocy kątem "zapłonu" triaka/tyrystora) takie przekaźniki się nie nadają.
Witam, potrzebuje schematu elektryki, autko jak w temacie blad P0685 niskie napięcie przekaźnika glownego, przekaznik sprawnu, napiecie na gnieździe 11,3V. Jezeli ktos może doradzić od czego zacząć poszukiwania brakujących voltow bede wdzięczny. Ten przekaźnik jest zasilany napięciem stałym( bez zapłonu) poprzez bezpiecznik F3 20A, sterowany jest bezpośrednio...
Witam Jeżeli przekaźnik zwykły (tradycyjny 4-ro pinowy),to sterowany będzie z komputera najprawdopobnie (-),sprawdź jakie napięcie dochodzi na sterowanie (cewkę przekaźnika) wpo włączeniu zapłonu lub kręcenia rozrusznikiem.
Gdyby srebrny przekaźnik był uszkodzony, nie miałbyś też sterowania nastawnikiem wolnych obrotów. Zobacz, czy po przekręceniu zapłonu przez jakieś 10 sekund masz na nim 12V, na jałowych powinno być coś koło 5-8 V
To wszystko co mam do tego auta. Moduł ze zdjęcia to ten o który się rozchodzi. Która to kostka to nie wiem, najszybciej znajdziesz po kolorze, tylko po co ?, chyba że zamierzasz naprawiać. Sterowanie będzie przez jakiś układzik wykonawczy bo procek nie udźwignie bezpośredniego sterowania i raczej na pewno nie będzie to przekaźnik, byłoby to mało logiczne...
Elementy które wymieniłeś są zasilane z przekaźnika styku X. Do sprawdzenia ten przekaźnik bądź kostka stacyjki która nim steruję. Przekaźnik nr 100 w gnieździe nr 2 nad nogami kierowcy. Zobacz czy na jednej z grubych nóg jest zasilanie i czy te nogi zwierają po włączeniu zapłonu - można też włożyć zworke zamiast przekaźnika.
Sprawdź czy do centralki dochodzi tzw. [+15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Odpowiedni kabel znajdziesz w centrali próbówką lub miernikiem. Rozbierz centralkę i popraw możliwe "zimne luty" w okolicy przekaźnika odcięcia zapłonu , ewentualnie zmierz czy ten przekaźnik nie jest uszkodzony...
Proponowane rozwiązanie , oddzielenie galwaniczne napięć zasilających procek i przekaźnik z zapalnikiem . Wysterowanie optocouplera z dwóch wyjść procka dla zwiększenia bezpieczeństwa zapłonu . http://obrazki.elektroda.net/6_126479034...
na elektrodzie jest układ do załączania automatycznego świateł. Najprościej jednak chyba jest wpiąć równolegle przekaźnik sterowany ze stacyjki. Po włączeniu zapłonu przekaźnik załącza światła tak jakby ktoś przekręcił włącznik od świateł. Można jeszcze wpiąć pomiędzy stacyjką a przekaźnikiem wyłącznik aby wyłączyć cały układ np. na lato gdy światła...
Witam. Mam problem w aucie, że ECU nie wyłącza się po upływie np 30 minut od wyłączenia auta. Zanim oddam ECU do naprawy chcę zrobić tak - w obwód zasilający ECU dać przekaźnik zwłoczny ,który wyłączy zasilanie po 15-30 mi ustach od wyłączenia zapłonu. Obwód ECU jest zabezpieczony bezpiecznikiem 30A. Sterowanie przekaźnikiem wezmę z plusa po zapłonie....
Rozwiązanie typowe dla np. Grundigów, stały plus podtrzymuje pamięć i zasila tuner oraz końcówkę mocy, plus po stacyjce to tylko sterownie "logiką zapłonu", zazwyczaj przez przekaźnik lub tranzystor. Jak masz schemat to go daj... pewnie padło sterowanie odłączaniem zasilania dla wzmacniacza. Po podłączeniu radia do zasilania należy przycisnąć RESET...
Tak są dwa osobne obwody Przeciwmgielne przód na jednym przekaźniku i tył na drugim Oba obwody się załączają osobno przełącznikiem wielopozycyjnym z kierownicy. Z tym że jak włączę zapłon to się wyłączają bez względu na to czy są włączone czy wyłączone światła drogowe. Czy ktoś wcześniej grzebał to nie wiem Raczej wygląda ze nie Jest zamontowany hak...
Możesz jaśniej ? Możesz w końcu napisać jakie masz oznaczenie silnika lub podać numery ECU ? ...czy wszyscy mają zgadywać? Nie szukam gotowca (...) (...) proszę o konkretne info do którego, a nie tylko numer pinu, wolę wiedzieć co odcinam. Na przykładzie sterownika Bosch EDC17 C74, Np: A038 Czujnik rozrządu Halla – sygnał A057 Czujnik liczby...
Kolory przewodów powinny być takie jak napisałeś. Sterowanie jest na nich impulsami (+). Do centralki alamu musisz dołożyć dwa przekaźniki i zmienić nimi biegunowość. W załączniku znajdziesz resztę. Pozdrawiam.
jedyne co mi przychodzi do głowy to zastosowanie przekaźnika zaraz za mostkami i nim sterowanie zapłonem...
Za zasilanie pompy odpowiada 47 bezpiecznik to jest czwarty rząd od dołu,pierwszy po prawej sprawdzić gniazdo czy nie wypalone.Pompa jest sterowana z EDC poprzez przekaźnik 25837 trzeci od dołu pierwszy po prawej i działa trzy sekundy po włączeniu zapłonu oraz podczas pracy silnik.
I tak powinno działać przełączanie. Dołóż prosty przekaźnik ze stykami 86 i 86a z czasówką 10sek i zasil pompę bezpośrednio ze stacyjki, przez pin 86, a sterowanie z ECU podepnij pod pin 86a. Pompa do zacisku 30. I teraz po włączaniu zapłonu pompa napompuje ile trzeba, a nadaj zachowasz jej oryginalne sterowanie dzięki przekaźnikowi.
Przekaźnik sterowany napięciem po zapłonie.
Tak najmniej inwazyjnie, nie znając instalacji samochodu, to przez przekaźnik NO/NC. http://obrazki.elektroda.pl/7500567600_1... Teraz, niezasilany i niewłączony przekaźnik zasilałby odstraszacz nóżkami 30 (+) i 87a (odstraszacz). Jak zasilisz cewkę przekaźnika 85 i 86 to rozłączysz zasilanie odstraszacza - włączony przekaźnik przełączy...
Na cewkę przekaźnika powinno iść 12V po stacyjce i masa podana z ECU (jest tylko przez jakieś 2 sek. po włączeniu zapłonu) - napisz jak to wygląda u Ciebie. Po południu podeśle schemat do G40.
To działa trochę inaczej. Z tego co wiem to przekaźnik podmienia rezystancję, chyba tak zeby pokazać pusty zbiornik, a później włącza realny poziom paliwa. I jest to odczytane po włączeniu zapłonu. Później komputer steruje wskazówka względem spalania wziętego z sterownika silnika. Realny poziom paliwa go nie obchodzi. Podczas jazdy możesz odpinać pływak...
Podłączyłeś dobrze, tylko musisz zastosować przekaźnik z stykami zwartymi w stanie spoczynku, a + po stacyjce lub z pompy przed przekaźnikiem. Sterowanie syrenki +(brązowy)
Przekaźnik podtrzymujący powinien być załączony cały czas i wyłączać się po określonym czasie od wyłączenia zapłonu (stacyjka powinna sterować tylko przekaźnikiem, a obwód stacyjki powinien być przepięty na ten przekaźnik), twoje chińskie urządzenie prawdopodobnie załącza przekaźnik dopiero po wyłączeniu zapłonu (bo tak jest o wiele łatwiej to podłączyć)...
najłatwiej - wsadzić przekaźnik w szereg zasilania pozycyjnych sterowany z zapłonu (stacyjki) i po problemie pozdrawiam
Sprawdzałem przekaźnik pompki.Wydaje mi się,że przekaźnik jest sterowany minusem z komputera i po włączeniu zapłonu tego sygnału na przekaźniku nie ma.Gdzie w tym silniku znajduje się czujnik oleju? Pytałem właściciela auta kiedy to zaczęło się pojawiać,powiedział że zawsze po deszczu.Posprawdzałem co było można sprawdzić ale postępów żadnych.Wszystko...
Masę podałem prosto od akumulatora do przekaźnika, wówczas się załącza tyle że jest problem bo auta już nie zgaszę gdyż przekaźnik jest cały czas załączony nawet mimo wyłączonego zapłonu. Nie wiem co tak naprawdę steruje tym przekaźnikiem, czy komputer czy stacyjka.
Podaję przykłady zastosowania wymienionych przekaźników, jest na nich opis zacisków, 30A jest to maksymalne obciążenie styków. Schematy dotyczą Fiata 126p - oświetlenie. W Twoim projekcie - do 85 podłączasz (+), a ukryty wyłącznik do 86 i masy(sterujesz masą).
Patrząc szybko na schemat — na schemacie Hayensa jest przedstawione wnętrze skrzynki bezpieczników, a w niej przekaźnik rozrusznika, diody układu interlock zapłonu i przekaźnik świateł (automatyczne załączanie + blokada przy kręceniu rozrusznikiem). Sterowanie przekaźnikiem od strony masy idzie przez przełącznik (styki NO-NC) na dźwigni sprzęgła — albo...
A po co aż tak komplikować prostą sprawę? Moim zdaniem masz trzy zdecydowanie prostsze rozwiązania: - doprowadzić osobny przewód zasilający ładowarkę. Skoro to gniazdo ma służyć wyłącznie do używania ładowarki w czasie jady, to prąd jest tam niewielki i wcale nie trzeba w tym celu wykorzystywać akurat gniazda zapalniczki w bagażniku. - przełączyć gniazdo...
W takim razie trzeci przekaźnik na 12 V: https://obrazki.elektroda.pl/7738948700_... Dwie pozycje kluczyka wskazane, żeby przekaźnik sterowany czujnikiem, wzbudził się przed tym pośrodku rysunku. Inaczej, w chwili włączenia zapłonu, kondensator mógłby zdążyć się naładować i odciąć dopływ paliwa na kilka sekund. Wtedy trzeba by czekać....
Musisz ze sterowania zapłonem z turbo timera przez przekaźnik odłączyć zapłon dla alarmu.Kolejna sprawa to jeżeli sterowanie jest z kierunkami powiązane i nie migają kierunki przy włączonym zapłonie to zmienić podłączenie sterowania alarmu.
Witam. Mam światła dzienne 12v. Chciałbym je podłączyć w manie. Chciałbym zrobić tak: minus z ledów i przekaźnika 24voltowego do karoserii, plus z ledów do przekaźnika 12v, zasilanie przekaźnika z zapłonu 24v, i sterowanie światłami (plus z pozycyjnych) 24 v do przekaźnika. Czy to zadziała? Czy mogę do przekaźnika 24v doprowadzić przewód który zasili...
Witam ponownie.... Jako, że dopiero dzisiaj miałem okazję pogrzebać w fordzie to doszło parę nowych informacji... Przemierzyłem zasilania sterownika od strony wiązki. więc: 1: Sprawdzić napięcie zasilania Włączyć zapłon. Zmierzyć napięcie na wtyku A C3. Czy to jest pomiędzy 12 a 14.4 V? OK 2: Sprawdzić połączenie do uziemienia Włączyć zapłon. Zmierzyć...
sorry że nie odpowiadałem .co do pytania fds (stary tester )nie potrafi nic . wds może w trakcie pracy silnika sterować otwarciem zaworu wolnych obrotów , kątem zapłonu ,przekaźnikiem pompy paliwa ,ale na 100% nie steruje wtryskami .czyli parę rzeczy można wysterować , ale nie wszystko
Jak sprawdzić połączenie pomiędzy przekaźnikiem a sterownikiem silnika. Odłączasz akumulator, odłączasz przekaznik, odłączasz sterownik silnika. Bierzesz żarówkę np 21W i jeden zacisk żarówki podłączasz do plusa akumulatora, drugi biegun żarówki podłączasz pod styk DI w gnieździe przekaźnika, bierzesz kawałek przewodu i z gniazda sterownika silnika...
Pod czarną izolacją przewodów jest następna, już kolorowa: czarny - masa czerwony - plus jasno/niebieski - kierunki czerwono/czarny - sygnał na załącz (+) czerwono/biały - sygnał na wyłącz (+) jasnoniebiesko/żółty - blokowanie uzbrojenia (-) czerwono/żółty - blokowanie rozbrojenia (-) różowy - zasilanie czujnika dodatkowego (+) żółty - wejście czujnika...
Poczytaj sobie o kluczu tranzystorowym, w Twoim przypadku raczej PNP. Jeśli nie, to przetwornica step down i stycznik/przekaźnik na 24V albo 12V.
https://obrazki.elektroda.pl/7185988600_... Witam. Mam problem z autem i chciałbym go naprawić we własnym zakresie: Passat B5 1.9 TDI 115 KM - problem ze świecami żarowymi - nie grzeją. Przekaźnik świec żarowych i bezpieczniki są dobre. Prąd który ma być podany poprzez przekaźnik 370 do świec też jest w 1 styku przekaźnika. Brak jest...
Ten przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Alarm nie ma wbudowanego przekaźnika o dużej obciążalności i dlatego należy go dać na zewnątrz. Z alarmu wychodzi jedynie przewód do jego sterowania. Impuls + wyzwalający alarm. Jak sama nazwa wskazuje. Są auta, które mają np lampki w podsufitce sterowane minusem, są takie (np. Ford) które mają plusem I...
Mam problem z tylnymi światłami roboczymi (179 na schemacie). Jaką funkcje pełni przekaźnik hydrauliki (60), który jest sterowany klawiszem (zał, wył). 2 na schemacie wył świateł, 4 wył. zapłonu
Alarm który posiadam działał niby dobrze, tzn. zamyka otwiera drzwi, prawidłowo reaguje na otwarcie np drzwi. Jest jednak mały problem. Otóż wczesniej nie wykorzystywałem wyjścia odcięcia zapłonu które na począktu zresztą wydawało mi się że działa prawidłowo. Po podpięciu go do instalacji okazuje się że po zamknięciu drzwi można odpalić silnik (przy...
A bezp. pod bsm masz sprawne? Wydaje mi się że sie trochę mylisz bo właśnie na tych dwóch kablach co idą do wentylatora powinno być stałe napięcie bez zapłonu wiec bsi przekaźnikiem nie steruje.
Na jakiej zasadzie komp steruje przekaźnikiem? Zawsze po włączeniu zapłonu powinna chodzić pompa paliwa przez kilka sekund. Jeżeli ginie zasilanie na ECU i powraca to pompa będzie się załączała za każdym razem jak ECU dostanie zasilanie. Sprawdź pin 54 i 38.
No wiesz, że na 30 i 86 w przekaźniku jest stałe zasilanie to chyba każdy wie. Chociaż w sumie nie, można wykombinować zasilanie i sterowanie przekaźnika przekaźnikami.
Nie otwierał i nie zamykał z pilota Jaki pilot - fabryczny czy domontowany? na module jest skrzynka od alarmu Jakiej marki alarm? Pilotowy czy bezpilotowy? Zaznaczę że po próbach z pilotem wyskakuje czek i epc. Czyli błąd po próbach uruchomienia bez rozbrojonego alarmu z "rozciętym" jakimś przewodem odcięcia zapłonu. Tyle autor musi wyjaśnić. ...a...
Nie wiem jak w BOSCHu ale w MM był przekaźnik sterowany z ECU, który je zasilał. Po wyłączeniu zapłonu przekaźnik "trzymał" jeszcze kilkadziesiąt sekund i w tym czasie ECU dokonywało zrzutu istotnych parametrów do pamięci EEPROM, po czym wyłączało przekaźnik, całkowicie odcinając sobie zasilanie. *** Sprawdziłem na schemacie: M1.5.5: * A8 - plus po...
Ta dioda to przeróbka mająca na celu podniesienie napięcia ładowania. Chciałem w poprzednim poście dodać, że pozostaje wadliwy regulator napięcia. Widocznie z jakiegoś powodu — czy to modyfikacji czy zużywających się szczotek — przerywał przepływ prądu na uzwojenie wzbudzenia, stąd napięcie 6 V na przekaźniku (pochodzące z kontrolki). To chyba w kolejnej...
P1640-usterka układu sterowania zapłonem z czterema cewkami. Możliwe też - Awaria głównego przekaźnika-Przekaźnik główny przerwa/zwarcie do masy.
Udało mi się uruchomić piecyk, ale jeszcze nie na 100%. Mam dwa podstawowe problemy: 1. Chciałem wykorzystać sygnał zapłonu (+15, który jest w oryginalnej wtyczce od piecyka) do sterowania przekaźnikiem odcinającym elektryczną pompę wody. Niestety, podłączenie przekaźnika skutkuje błędem "CHARGING PROBLEM" Obecnie wyłączam wszystko przed włączeniem...
Tak mnie się zdaje. Jeżeli byłby to problem z IMO czerwona kontrolka na desce świeciła by światłem ciągłym po włączeniu zapłonu. Jeśli samochód jest po wypadku to odłącz moduł AIRBAG. Ale zaraz :idea: . Napisałeś że jak podasz bezpośrednio + i - na zasilanie cewki przekaźnika to działa. A sprawdzałeś czy masz + na sterowaniu przekaźnika po właczeniu...
Jaka to centrala. Wygląda na to że 85 masz podłączone na masę zasilania centrali a nie pod sterowanie odcięciem zapłonu.
Ja mam gotowy produkt( blokada zapłonu) który steruje przekaźnikiem który ma w sobie, chyba ze dam mocny przekaźnik samochodowy na 40A bo nie wiem ile wytrzyma ten w urządzeniu, jakie prądy płyną przez regulator? , przy zapłonie łatwo to znaleźć i podobno idzie odpalać skutery jak się wyjmie kostkę z stacyjki, jeden skuter już mi ukradli sku** złodzieje.
Sterowanie cewek z kompa, ale zasilanie z przekaźnika moduł zapłonu BOSCH MP7.2
I ten tranzystor sterowany bezpośrednio z cmosa uciągnie prąd do radia 4x50W czy załącza sie przez przekaźnik? Pozdr. N.
Tym, że pomimo iż źródło jest to samo, to czerwony (jak to ładnie nazwałeś) jest sterujący, a zielony to zasilanie obwodu odcinanego. Toretycznie możesz zamiast przekaźnika zastosować wyłącznik, ale ze względu na prąd jaki musiałby wytrzymać, byłby dość duży. Dlatego lepiej dać przekaźnik i sterować go jakimś malutkim wyłącznikiem.
1.W zestawie powinien być przekaźnik,za pomocą tego przewodu sterujesz przekaźnikiem który wpina się w rozłączany obwód np. odcięcie zapłonu, odcięcie pompy paliwa itp, co kto woli. 2.Jest to +12V pojawiające się po włączeniu zapłonu. 3.Wyłącznik światła STOP przy pedale hamulca. 4.Syrena alarmu +12V
Domykanie automatyczne z modułu zamka stosuje się wyłącznie w autach wyposażonych fabrycznie w domykanie szyb z zamka drzwi(lub chociaż w zabezpieczenie przeciwko przycięciu ciała zamykającą się szybą), w innym przypadku jest to niedopuszczalne bez odpowiedniego zabezpieczenia. Bardzo cenna informacja :) planowałem to zrobić "poprostu" i wychodzi na...
Te mikroswitche służą do ustawiania funkcji. Co do blokady to zazwyczaj trzeba znaleźć gdzie w aucie jest przecięty fabryczny przewód,i go połączyć. Do alarmu mogą wchodzić dwa te przewody,lub na oddzielny przekaźnik sterowany z alarmu.
Kolega tom899 nie liczy na rewelację chce tylko alarm do 100zł to np. bastion zakładałem 2 szt. działają bez zarzutu sterują c.z jest też wyjście do przekaźnika zapłonu.
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
Podawałem napięcie na złącze gdzie wychodzi napięcie do kabiny, na wentylatorze się pojawia ale to PWM i nie chodzi z opornicą by ruszył. Nie załącza sam przekaźnik, badałem poprzez tę zalaną żywice. +12 volt pojawia się na cewce przekaźnika po załączeniu zapłonu ale brak sterowania (minusa) z tej bocznej płytki.
Np. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... Na schemacie "Włącznik zapłonu", to Twój górny włącznik. "Przycisk" - to Twój dolny wyłącznik - rozwierny. Wyjście 12V - to sterowanie pompą 230V. Styki załączają fazę na zasilanie pompy, ze względu na napięcie 230V, nie mogą być tak jak na schemacie podłaczone do układu...
Sprawdź czy przy włączaniu zapłonu słychać cyknięcie przekaźnika, jeżeli tak to sprawdź czy główne styki przekaźnika zwierają się po załączeniu. Jak zewrzesz główne styki (te szersze) w gnieździe i pojawi się napięciw na bezpieczniku SC41 tzn, że przekaźnik albo się nie załącz albo nie łączy styków. Jeżeli cyka przy włączeniu zapłonu tzn. że sterowanie...
No i podłączenie przekaźnika na przewodach do gniazda z pominięciem stopki 85 też wywala błąd. A w międzyczasie gdzieś tu na dodzie wyczytałem, że ktoś widzi problem w tym, że po wyłączeniu zapłonu ten przekaźnik odpuszcza dopiero po pewnym czasie. Długość podtrzymania uzależniona jest podobno od rozgrzania silnika. A może tak ma właśnie być? Jeśli...
Tym przekaźnikiem steruje kwadratowa "kostka" CA3262 albo UDK 2559 ( w sterowniku silnika). Po włączeniu zapłonu powinna dawać dla przekaźnika masę a zapewne cały czas daje plusa. Gdzie dostać taką kość nie wiem bo sam jej szukam.
Witam, Mam w punto blokadę skrzyni ale chcę dodatkowo zabezpieczyć samochód odcięciem zapłonu przez ukryty wyłącznik. Wyłącznik sterowałby przekaźnikiem lub stycznikiem przecinającym obwód. Ale nie mam pojęcia gdzie w tym samochodzie znajduje się odpowiedni przewód którego przecięcie odcina zapłon. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
Coś jak to np: https://obrazki.elektroda.pl/8546905200_... Powinno dobrze zadziałać - sterowanie masą świateł pozycyjnych. Oczywiście + po stacyjce, tzn. po załączeniu zapłonu. Sterowanie masą pozycyjnych - działa jak nie sa włączone światła pozycyjne, po załączeniu świateł, przekaźnik rozewrze styki i dzienne nie będą zasilane. Jeszcze...
a może inaczej byłoby łatwiej? składanie lusterek po zamknięciu centralnego zamka - tu nadal ten nieszczęsny sygnał pojawiający się przez 3 sekundy. rozkładanie lusterek po włączeniu zapłonu - Wtedy można ze stacyjki "wyciągnąć" pojawiający się + lub zanikający "+" Można tak sterować przekaźnikiem bistabilnym dwu cewkowym że załączamy go impulsem trwającym...
Orientuję się może ktoś gdzie może być przyczyna braku masy na przekaźniku od podgrzewania szyby i lusterek ?. Z tego wynika że ten przekaźnik sterowany jest masą bo + jest po załączeniu zapłonu . Teoretycznie masa powinna iść z włącznika podgrzewania ,który teoretycznie jest sprawny bo jak się go wciśnie to dioda i kontrolka się zaświeca .
przecież otwarcie drzwi to włączenie światła to chyba lipa z tym odcięciem lepiej podłącz pod hamulec(czujnik stopu+ i ten nieszczęsny włącznik światła w aucie-) które sterują przekaźnikiem odcinającym coś tam
przekaźnik sterowany temperaturą przekaźnik sterowany pilotem przekaźnik sterowany radiowo
cewka gwarancja esp8266 flashowanie kuchnia gorenje
smieszne obrazki smieszne obrazki
Moment dokręcania panewek głównych wału korbowego BMW N63B44B Tryb serwisowy pralka Samsung EcoBubble - jak wejść?