Proszę bardzo przekaźniki mają oznaczenie "V23086-C1001-A403".
Są tam przekaźniki na 12 v
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Uszkodzony przekaźnik lub przekaźniki w sterowniku centralnego zamka (moduł z bezpiecznikami).
Witam, Masz najprawdopodobniej wypalone styki przekaźnika załączania kierunkowskazów. Musisz zlokalizować sterownik centralnego zamka i wymienić przekaźnik. Pozdrawiam.
Zacznijmy od tego jak masz sterowany centralny zamek, fabrycznie były sterowane pneumatycznie, a u Ciebie jak jest??????????
cztero przewodowy czerpie masę do przełącznika wewnetrznego (który daje info do centralki zamknij otwórz )z kabli zasilających silniki siłowników - w poz spocz .jest tam zawsze masa (bywały tez takie z plusem ale rzadko i wtedy jest analogicznie) a piecio przew ma dodatkowy kabel najczęściej podł do masy.z którego sygnał idzie przez przeł w siłown.do...
testy zamków przebiegły pomyślnie Np. uszkodzony przekaźnik sterujący zamkami w module sterownika.
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
To sterownik zamka centralnego do sterowania kluczykiem. Potrzebujesz zlokalizować sterownik radiowy. Podobna obudowa ale ma kawałek przewodu (antenkę) Nasłuchuj w chwili gdy uruchamiasz pilotem i kierunkowskazy migają. Wtedy w tym radiowym sterowniku powinien być słyszalny przekaźnik uruchamiający kierunki. Sterownik radiowy jest połączony z tym sterownikiem...
Chyba musisz mieć jakąś uniwersalną centralkę co poda impuls otwarcia/zamknięcia zamków. Kiedy wymieniałem u siebie a miałem też taką wersję Actual to kupiłem dedykowany centralny zamek tzn cztery kasety z silniczkami i w tym zestawie była centralka oraz dwa piloty. Ładnie to pracowało a też musiałem kasety wymieniać . Jak już miałem boczki pozdejmowane...
Potrzebujesz sterownik , który ma wyprowadzone wyjścia styków roboczych przekaźników. Jeżeli Twój sterownik ma dwa wyjścia sterujące impulsami "masy", to konieczne są dwa dodatkowe przekaźniki. Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC.
Pilot fabryczny czy jakiś dokładany? Z opisu wnioskuję, że pilot jest od alarmu albo sterownika zamka centralnego. Zajrzyj pod deskę i zobacz, czy widać osobną centralkę, w której słychać ten przekaźnik.
Witam mam pytanie, jaki przekaźnik można zastosować za Siemensa - V23072-C1056-X101 i który przekaźnik w sterowniku centralnego zamka odpowiada za otwieranie ?
Witam, rozwiązałeś problem z tym nie otwierającym centralnym zamkiem.
Czy sterownik był wysłany z pilotem??? Problem może leżeć w przekaźnikach zamontowanych na płytce tego sterownika. Myślę że nie do końca dobrze ktoś sprawdził.
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jaka cewka od centralnego????????? Po co ci sterownik centralnego? Robisz tak. Alarm -> moduł z przekaźników zmieniający - w + -> odpowiednie przewody od centralnego zamka. Moga być w słupku. Nieistotne gdzie. Dobra. Juz mi przeszło :)
Wiem o tym dlatego wspominałem o tym wcześniej, że trzeba separować mikrowyłączniki zamka przekaźnikami w momęcie sterowania.
Bzdury waść pleciesz. Jeśli któryś przekaźnik by się sklejał, to nie zasilanie cewki, a styki i pozostawała by załączona jakaś funkcja. A ponieważ przekaźnik załącza obwody, gdzie płynie znaczny prąd, to na pewno nie miałbyś poboru rzędu 0.1A, a dużo większy przy tym niepotrzebnie coś by działało.
Czyli padł element sterujący (tranzystor, driver) lub kawałek elektroniki od wejścia Otwórz do przekaźnika. Proponuję wymienić moduł na inny (oryginalny) lub przy odrobinie wiedzy i wprawy, zamienić uszkodzony fabryczny na uniwersalny sterownik centralnego zamka.
Tak to jest przekaźnik centralnego zamka.
Zero reakcji centralnego zamka na kluczyk / pilot W kolejnych postach zupełnie inaczej opisujesz problem! Chodziło mi o otwieranie i zamykanie drzwi. Pilot działa bo po naciśnięciu słychać przekaźnik, który cyka w centralce CENTRALNEGO ZAMKA a nie sterownika.
No masz plus i masa zasilanie 1M i 2M wyjścia na siłowniki 2 i 3 impuls sterujący zamknij-otwórz ster. masą Typowy sterownik Fiat-a.
Ze schematu wynika, że podłączasz najpierw przewody sterownika do sterowania masą. Czyli nie używasz pomarańczowego ani pomarańczowo/czarnego. Przewody: czarny, żółty i żółto/czarny z wiązki sterownika podłączasz na stałe do masy. Biały ze sterownika podłącz do styku 85 przekaźnika dodatkowego. A biało/czarny do styku 87a przekaźnika, razem z końcówką...
Witam, mógłbym założyć nowy temat ale mam identyczny problem jak w pierwszym poście. W jednej chwili w ibizie 2001r przestał działać centralny zamek z kluczyka, z blokady rodzicielskiej , z pilota, bezpieczniki sprawdzałem i są dobre. Zastanawia mnie czy może odpowiedzialny za centralny jest któryś z przekaźników czy wyłącznie sterownik za zegarami?...
wystarczy zwykły sterownik uniwersalny centralnego zamka Prędzej radiolinia i przekaźnik.
Sterowanie jest chyba masą na włączniku, sprawdź przekaźniki w sterowniku.
Dzięki za porady. Jak zrobie to napisze. Z tego co napisałeś wnioskuję, że jednak sam chcesz to zrobić. No cóż, jeżeli tak to mała podpowiedź. Widzę, że nie wiesz jak ustawić punkty lutownicze, więc zamiast tego zamontuj diody na zielonym i niebieskim i nimi odseparuj spoczynkowy minus ze sterownika. Czyli bardziej po ludzku kup dwie diody np. 1N4002...
Na czas podania impulsów zamknij/otwórz przewody sterowania muszą być odcięte od wkładki. Więc albo barbarzyńsko likwidujemy sterowanie z drzwi, albo tak jak w książkach piszą puszczamy przewody sterowania przez przekaźniki.
Dla wszelkiego spokoju kup najprostszy uniwersalny sterownik zamka centralnego np.ST-11 i masz problem z głowy( pozwala na wyzwalanie stanem, impulsem zrówno dodatnim jak i ujemnym) A jeśli nie to dołóż po jednym BC 639/640 na każde wyjście z centralki, diody gaszące do cewek i też będzie OK.
Zawiła robota: sterowanie bezpośrednio siłownikami. Musisz odciąć przewody zasilające siłowniki przy sterowniku fabrycznym i w szereg wpiąć przekaźniki (chyba, że masz sterownik z wbudowanymi przekaźnikami)
Często stosuje w instalacjach grzewczych elektrozawory 3-przewodowe (COMM. /OPEN/CLOSE)z wyłacznikami krańcowymi w środku i w tym przypadku Twój sterownik z wyjściem na triakach na nic sie nie zda... Najlepsze do tego celu sa przekaźniki z wyprowadzonymi bezpotencjałowymi zaciskami NC, NO,C. Śmiało można zastosować popularne tanie przekaźniki (stosowane...
Brak diody i kondensatora na przekaźniku, potwierdzam tez brak poprawnie wykonanego zasilania - brak kondensatorów przy stabilizatorze
styki w przekaźniku.. lub zimne luty.. Zamek działą jak ręcznie odpalisz przekaźnik?
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
Przekaźnik i zasilacz 12V o odpowiedniej wydajności prądowej powinien załatwić sprawę.
Potrzebujesz przekaźnik 3SRM5, który załatwi sprawę. http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p332...
sprawdź czy nie ma zimnych lutów w okolicy przekaźników sterownika noxon
Takich urządzeń jest na metry. Najlepiej, gdyby były wyposażone w przekaźniki jeżeli dokładasz piloty. Jeżeli alarm jest, to wystarczą same przekaźniki.
Przekaźniki od siłowników w ogóle nie pracują, jak kierunkowskazy migają, czy coś tam ruszą tymi zamkami? Odepnij od sterownika przewody biały i brązowy. I spróbuj otworzyć/zamknąć.
Witam chciałbym zakupić taki przekaźnik który po impulsie z sterownika centralnego zamka załączny mi przekaźnik i będzie cały czas włączony aż nie odetnie się masy. Ktoś wie jaki to miałby być przkeaźnik oczywiście na 12v
Oto opis podłączenia alarmu do Forda Fiesty od '96. Do podłączenia centralnego zamka trzeba użyć dodatkowego sterownika c.z. lub zmienić sygnał masowy sterowania c.z. za pomocą 2 przekaźników na (+).
podłączenie bezpośrednio pod siłowniki Tak, tylko w "spoczynku" na obu przewodach jest wystawiona masa. Podanie +12V ze sterownika wymaga na ten czas odcięcie (przekaźnikiem) przewodu od strony fabrycznej wtyczki.
Jak podłączyć sterownik do zamka centralnego w Fordzie Escorcie. Kupiłem sterownik zamka centralnego "PROXIMA" nodel "SR". Znajomy mi powiedział że zamek centralny w fordzie jest sterowany minusem a ta centralka steruje plusem i musze dokupić do tego jakiś przekaźnik. Czy to prawda?
Dokupić można,np. na stronie TME, ale najpierw warto sprawdzić, czy to one. Łatwiej byłoby to zrobić wyjmując je z płytki, ale w układzie też można. Podłącz sterownik do zasilania np. z akumulatora. Omomierzem albo testerem ciągłości (symbol diody na mierniku) sprawdzaj, czy przekaźniki przewodzą zgodnie ze schematem na ich obudowie, podczas klikania...
Podłącz się do przewodów, które wychodzą do drzwi kierowcy. Są dwa sposoby. Bardziej zawiły dla początkujących (sterowanie masą i jej rozłączaniem). Podłączamy się do przewodu sterującego zamkiem: https://obrazki.elektroda.pl/9810568100_... oraz najczęściej stosowane sterowanie bezpośrednio silniczkiem siłownika w drzwiach kierowcy....
Czy domykanie szyb nie zatrzyma się mimo podawania stałej masy? Jeśli nie znajdziesz sterownika, który ma wszystkie potrzebne sygnały, to można dorobić sygnał domykania szyb na jakimś prostym układzie czasowym, który będziesz sterował z sygnału "zamknij" CZ. Da się to zrobić np na... przekaźniku opóźnionego wyłączania oświetlenia kabiny, np z poloneza...
Da się coś przy tym schrzanić ? Da się pomylić przewody na przekaźnikach i podać +12V przez przekaźnik na moduł BSI , który wystawia "masę" i zrobić poważne zwarcie wewnątrz BSI.
W golfie III zamek jest sterowany +. Szary i zielony w wiązce z drzwi. Musisz sprawdzic który jest na zamknij a który na otwórz. Po podaniu dłużej + na kabel od zamykania domyka szyby i tam sie musisz wpiąć tym dodatkowym kablem - ale sprawdź czy on na domykanie na tym przewodzie z modułu podaje plus czy minus. Jesli podaje plus to spokojne się wpinaj,...
Zamień polaryzację dwoma przekaźnikami.
...bo jest częścią sterownika centralnego zamka, którego "wnętrzności" nie są uwzględnione na schemacie. Moja wskazówka - weź przekaźnik ze stykiem przełączanym (n.c i n.o.) i użyj głowy.
Niewiecie gdzie sie znajduje sterownik(przekaźnik) z centralnego zamka??MITSUBISHI PAJERO 94 r 2.5 TD
W skrzynce bezpieczników masz dwa przekaźniki (sterownik) od centralnego zamka, jeden otwiera drugi zamyka Dodano po 9 http://obrazki.elektroda.pl/3070118700_1... http://obrazki.elektroda.pl/3902646400_1... Tak nawiasem masz tu schemat do CZ Dodano po 3 I chyba źle sobie poparzyłem czy aby ten sterownik nie jest za skrzynką, ale...
Albo w pilocie uszkodzony switch, albo przekaźnik w sterowniku centralnego lub elementy sterujące nim.
Jest sterowany plusem. Wystarczą dwa przekaźniki i wszystko chodzi. Najlepiej ściągnij tapicerkę z któryś przednich drzwi. siłownik jest przymocowany do mechanizmu, do niego przychodzi wtyczka z czterema przewodami znajdź masę (czarny lub brązowy prawdopodobnie) po przekątnej masz stałego plusa podanie plusa naprzemiennie na pozostałe dwa kable powoduje...
Możliwe że przekaźnik w sterowniku padł.
Witajcie , mam problem z oświetleniem wnętrza kabiny w Volvo fh 13 500km 2011 rok po zamknięciu drzwi światło dalej świeci był problem z central zamkiem ale doszedłem że uszkodzony silnik w prawych drzwiach. Silniczek już wymieniony a sterownik centralnego zamka tylko pyka a nie zamyka nadal (po odłączeniu oryginalnego sterownika i podaniu na krótko...
Problemy występują głównie w sterownikach na CD4069. Dlatego nie montuję sterowników tylko wyjściem z alarmu I/O steruje przekaźnikami zapiętymi bezpośrednio na siłowniki. Odpada master i sterownik centralnego.
wejście stycznika30 i 85 podłącz do +12v ; wejście 86 do centralki gdzie po naciśnięciu pilota pojawia się -masa; 87 masz wyjście +12v które podłącz w instalację centralnego zamka... drugi stycznik podłącz identycznie trzeba było kupić sterownik uniwersalny tam nie trzeba dodatkowych kabli i styczników...
Tranzystory lub układ uln2803 można zastosować do sterowania przekaźnikiem z mikrokontrolera.
Jest techniczna możliwość dostosowania tego ustrojstwa do wymagań VW: wystarczy na płytce elektronicznej przeciąć ścieżki do styków normalnie zwartych, łączących zielony w jednym a niebieski w drugim przekaźniku z masą. Plusa będzie podawał jak dotąd, ale bez zwierania z masą (bez robienia zwarcia w samochodzie) i to bez przerzutników na dodatkowych,...
kolejny sposób to najtańsze zdalne kodowane sterowanie i własnej konstrukcji sterownik centralnego zamka na dwóch przekaźnikach zwierno-rozwiernych.
Uniwersalny sterownik muszę skonfigurować na impuls plusem bądź minusem - może podpowiesz, co wybrać? Sterownik uniwersalny musi być połączony w konfiguracji +/- do bezpośredniego sterowania siłownikiem. Czyli trzeci schemat z przykładowej instrukcji. http://obrazki.elektroda.pl/1242310200_1... Sprawdź, czy masz u siebie taką opcję....
Witam ... Mam pytanko gdzie w tym aucie znajduje się sterownik (przekaźnik) centralnego zamka (oryginalny na podczerwień). Przestał nagle działać -ani na podczerwień ani z przycisku na konsoli. Jest to wersja bez immo.
Montaż sterownika pod schowkiem pasażera poprzez przekaźnik .
Złącze jest na sterowniku "body computer" w okolicach puszki bezpieczników. Zamykaj i otwieraj central a usłyszysz stuk przekaźników w sterowniku zamka centralnego.
Sterownik który masz posiada sterowanie siłownikami.Opis masz i tam widać gdzie się wpiąć ze sterowaniem masą.Przerób na przekaźnikach wewnątrz na sterowanie masami i podłącz się wedle opisu który posiadasz,dla pewności skontroluj to żaróweczką.
tam jest zamek nieoryginalny,sterownik ma 6 styków we wtyczce. Zasada taka sama,potrzebujesz sterowanie radiowe z dodatkowym kanałem i przekaźnik uniwersalny
Witam chciałbym odświeżyć temat. Wszystko w centralnym padło nie da się zamknąć kluczykiem ani pilotem Trzeba zamykać pojedynczo jak mogę sprawdzić Przekaźnik Sterownika?? Proszę o pomoc
Przewód czrno zielony i czarno pomarańczowy to sterowanie masą, zamknij/otwórz. Podanie na te przewody impulsu masowego powinno skutkować zamknięciem/otwarciem auta. Piszesz, że sprawdziłeś, więc usterka jest w nowym sterowniku albo... źle podłączyłeś do masy przewody żółty i żółto-czarny. Jeśli i tu jest wszystko ok, to zobacz kontrolką czy dokładany...
To ładny wynalazek kupiłeś. Biały-otwieranie, niebieski-zamykanie, wychodzące z drzwi kierowcy. Niestety bedziesz musiał kupić sterownik st-1000 lub podobny, albo kombinować na przekaźnikach
kolego jeśli chodzi ci o prawy słupek w środku obok sterownika to nie przekaźnik lecz centralka zamka centralnego,przekaźniki od sterownika są pod maską w skrzynce.no chyba że masz jeszcze alarm?
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
Sprawdź przekaźniki w centralce CZ. Te przekaźniki lubią "padać".
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Przekaźniki te sterują bezpośrednio mechanizmem zamka w samochodzie? Jeżeli tak, to najprościej jest przez uC załączyć tranzystor, który by z kolei załączał przekaźnik. Jednak ta metoda omija sterownik zamka centralnego - czy o to autorowi chodzi?
Jutro wymienię i dam znać czy pomogło. Czytałem że zdarza się że szlag trafia przekaźniki na płytce w sterowniku.
Jeśli w aucie już jest centralny zamek to zawsze możesz się wpiąć w sterowanie jednego siłownika przez dwa przekaźniki...
Całość jest w module body, jest on doczepiony do skrzynki bezpeiczników, wygląda to tak (płytka): http://obrazki.elektroda.net/44_12031720... Układ trudny w naprawie. Jeżeli się to nie rozbraja ( nie kręci rozrusznik, cały czas piszczy, świeci dioda LED) to najlepiej jest to zdeaktywować. Sterownik silnika jest blokowany softrawer'owo, rozrusznik...
Kupiłem sterownik centralnego zamka i jest problem ponieważ nie działa tak jak powinien. Centralny zamek jest sterowany masą i działa w taki sposób że po podaniu impulsu masy otwiera tylko drzwi od kierowcy więc trzeba zapodać 2 impuls i wtedy dopiero otwiera się reszta drzwi (tak w samochodzie oryginalnie działa centralny zamek). I teraz problem jest...
Jeśli przejdziesz się do jakiegokolwiek sklepu elektronicznego to możesz tam kupić siłowniki do centralnego. Potem można by albo w tym samym miejscu albo w sklepie z alarmami kupić sterownik centralnego. Schemat mógłbym rozrysować, ale teraz nie mam czasu Pomyśl o sterowaniu dwoma przekaźnikami 2*przełącz i to cały schemat sterownika
Przekaźnik rozwierny rozwiązał wszystko:]
Znalazlem sterownik okazało się że przekaźniki były uszkodzone. Po wymianie centralny zamek zaczoł działać z kluczyka natomiast nie rozbraja alarmu, a zpilota otwierają się tylko drzwi od pasażera, a nie zamykają się żadne ktoś coś podpowie co może być nie tak ?
Otóż mam popsuty pilot, który sterował centralnym zamkiem, zresztą i tak jest tylko jeden. Posiadam sterownik centralnego zamka i chcę go podłączyć tylko po to aby otwieraą i zamykać drzwi z pilota. mam oryginalny centralny zamek który można włączać i wyłączać przyciskiem w środku na tunelu. Czy ktoś mógłby mi poradzić jak mam podłączyć ten sterownik...
Witam! Problem rozwiązany. Winowajcą okazał się zimny lut przy przekaźnikach w sterowniku centralnego zamku. Po poprawieniu lutu zamek zaczął działać poprawnie.
Mam taki sam alarm i problem. U mnie zamykanie działało prawidłowo , natomiast się nie otwierał z pilota . Przyczyną złego działania jest przekaźnik w sterowniku zamka centralnego przy alarmie . Działa to tak , że alarm steruje poprzez przekaźniki siłownikiem w drzwiach kierowcy , po zadziałaniu siłownika zwierają się styki (te które działają przy np.otwieraniu...
Nie wiem jak tam jest zbudowany zamek w drzwiach kierowcy, ale muszą być wewnętrzne lub zewnętrzne mikrostyki uruchamiane mechanicznie kluczykiem w zamku drzwi. Powinno zamknąć się całe auto, bo zamykający się "zamek" w drzwiach kierowcy wysteruje mikrostyk w zamku i będzie taki sam efekt jak przekręcenie kluczyka w drzwiach kierowcy. Można też wykorzystać...
Witam wszystkich serdecznie! Planuje założyć centralny zamek w nowej Pandzie. Właściwie to od strony technicznej już wszystko prawie gotowe, założyłem oryginalne silniczki, pociągnąłem kable itd. Pozostało tylko najważniejsze- sterowanie. Chciałbym podpiąć ten centralny zamek pod alarm - Elite Pro lub pod Exusa V10 Expert. Chciałbym żeby ten zamek działał...
Ten sterownik ma wyjście sterujące, musisz podłączyć przez przekaźniki lub dodatkowy moduł centralnego zamka
Skoro wiesz które to przekaźniki to wepnij się w przewody które odchodzą od numeru 87 na przekaźniku pod warunkiem że tam są standardowe przekaźniki. Jeżeli nie to wrzuć fotkę tych przekaźników.
Może masz pilot z zmiennym kodem. Taki po parokrotnym naciśnięciu bez obecności odbiornika wymaga ponownego "nauczenia" kodu. Robi się to poprzez parokrotne naciśnięcie przycisku pilota.
Faktycznie najszybszą metodą jest podpięcie się bezpośrednio pod przekaźnik w module.
Dołożyłem uniwersalny sterownik centralnego zamka modemix, podłączony według instrukcji. Jak kluczyk jest w stacyjce to wszystko działa, jak wyjęty to tylko zamyka, jak wyciągam bezpiecznik od centralnego fabrycznego to słychać przekaźniki nowego i żadnej reakcji. Chyba musi być coś odłączone od oryginalnego sterownika aby otwieranie było.
W Spytkowicach koło Rabki jest dobry elektronik ale jest drogi. Wyśle Ci jego adres na PM. Na twoim miejscu kupiłbym jednak nowy sterownik.
Raz to może warto pisać w dziale dla początkujących, dwa to sterownik możesz podłączyć sobie dowolnym kolorem kabla ważne w/g którego schematu, a skoro działał to pewnie to było prawidłowe. więc albo nie ma impulsów na siłowniki, sprawdziłbym żarówką, albo przełamały się przewody w drzwiach, albo padły siłowniki. Ja obstawiam brak zasilania lub masy...
Witam, mi to wygląda na alarm, co do sterowania centralnym to można rozkręcić obudowę i prześledzić połączenia od przekaźników do złącza.
A nazwa tego sterownika? To gdzie to kupiłeś? Jak masz dwa mastery, to kolory będa takie same. Ale powinn się zgadzać z tymi podanymi przeze mnie. Sterownika szukaj po odgłosie przekaźników.
Dołóż przekaźniki i będzie dobrze.
przekaźnik centralne zamek sterownik przekaźnik centralne przekaźnik sterować zamek centralne
rezystor hamowania falownika wygłuszanie pomieszczeń router talktalk
amica piekarnik generator ozonu
Wyłączenie doświetlania zakrętów w Citroen C4 przed liftingiem Toggle Relay with Simultaneous Button Press on PWM Pins