Witam Teoretycznie dobrze myślisz. Jaki typ ? - taki jak i sąsiednie, bo ta samo gniazdo. Sprawdź od spodu czy na pewno są tam podłączenia, i które styki aktywne i tak porównaj z sąsiednim. Różnie bywa i może się okazać, że go tam nie było w Twoim modelu. W zał. Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów_VOLKSWAGEN Polo IV.pdf
z boku w rozecie masz tam 3 bezpieczniki od sterowania silnikiem 29, 32 i 34 są dobre? daj przekaźnik od tego modelu i powinno być ok
http://www.portal-diagnostov.ru/index.ph... http://portal-diagnostov.ru/index.php/en...
Sprawdź przekaźnik od wtrysku
Typowy czy nietypowy - pinologia komputera w Boschu jest ta sama, czyli 29 i 30. Musiałeś się walnąć o jeden pin. Powinno być tak: 1 - cewka 1-4, sterownik wtrysku pin 30. 2 - cewka 2-3, sterownik wtrysku pin 29. 3 - zasilanie, kondensator przeciwzakłóceniowy. 4 - zasilanie, podwójny przekaźnik wtrysku pin 1.
Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika. Tam tez jest przekaźnik podwójny wtrysku prawdopodobnie koloru brązowego. Sprawdź go i zasilania w jego gnieździe. Wyłącznik bezwładnościowy. Immobilizer masz? Masz do niego drugi kluczyk?
Sprawdź przekaźnik ,który odpowiada za wyłączanie wtrysku być może nie łączy stycznik przekaźnika lub kable są uszkodzone. Wtrysk jedno czy wielopunktowy. a pompę też masz wyłączaną w czasie pracy na gazie.
toż to zwykły przekaźnik ze stykiem czynnym i biernym po prostu, taki sam jak do ocięcia wtrysku w LPG https://obrazki.elektroda.pl/8504524000_...
Na pewno ten bezpiecznik nie zabezpiecza tylko cewki przekaźnika. Tylko to jest schemat dotyczący sterowania wentylatorem. A jak znalazłbyś schemat od czegoś innego to też byś mógł znaleźć że ten bezpiecznik łączy się z czymś tam jeszcze. Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył konkretnie twojego egzemplarza to potrzebny jest nr VIN (VIS). Tylko że...
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Jeżeli kontrolka (żółty silnik) miga to masz blokadę wtrysku od immo. Jeżeli świeci ciągle to sprawdź czy masz 12 V na dwóch koncówkach wtrysku, jeśli brak to sprawdź bezpiecznik 20 A w komorze silnika. Jeżeli masz napięcie 12 V na obu końcówkach to podstaw wtrysk (zakładam że komputer sprawny). Gdy masz auto na gazie to sprawdź przekaźnik który odcina...
No skoro jest na gwarancji, to po co się szarpiesz? Reklamować z tyłułu rękojmi i tyle.
Jeżeli na cewce nie masz też 12V to główny przekaźnik lub jego obwód.
Skoro wykrywa wyjęty przekaźnik to zapewne masz racje. Pozostaje brak sygnału na cewkę przekaźnika.
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Napięcie podtrzymuje przekaźnik który sterowany jest przez komputer wtrysku przez kilkanaście sekund po wyłączeniu zapłonu.
Mam , ale nie mam możliwości wrzucenia go na internet! Mam nadzieje ,ze wiesz który to przekaźnik i gdzie się znajduje i umiesz odczytać numer nóżki / 87/. Kolor kabelka od przekaźnika na wtyczkę listwy - prawdopodobnie - czerwono niebieski .
Sprawdz po schemacie co jest nie tak
Rozumiem, że ta wiązka i korozja to jedyny trop? Nie nie jedyny ale podstawowy , od wyłącznika bezwładnościowego , przez stan pinów ECU i immo , ciągłość przewodów i stan punktów masy , przekaźnik pompy i wtrysku możesz zmienić obligatoryjnie , niczego się nie doszukasz na Twoim poziomie a bruździły potężnie , chociaż nigdy nie powodowały "migania...
Kolego ociz może nie jestem fachowcem tylko mechanikiem dłubiącym w garażu i nie znam sterownika PB czy komputera sterującego silnikiem który by nie miał serwisowego trybu pracy , a jest to po to by o własnych siłach dojechać do serwisu czy warsztatu . Dlatego niemożna bez konsekwencji odłączać od sterownika jego czujników czy silniczków wykonawczych...
gienek 1000 . 6 cienkich przewodów -to przewody sterujące. Temperatura przed uruchomieniem silnika ,po uruchomieniu , i inne informacje. Kol.rbiegan pytał o polaryzację "grubych przewodów". Jest inaczej ? Następna bzdura w kontekście opisywanego modelu pojazdu i zastosowanego w nim sterownika świec żarowych Dodano po 1 Wydaje mi się, że przekaźnik...
Przełóż na próbę przekaźnik ze skrzynki bezpieczników z kabiny. To identyczny czerwony przekaźnik. Po co masz kupować nowy jeśli ten prawdopodobnie sprawny . Masy wszystkie podpięte jak było przy starym silniku? Ważny punkt masowy jest na termostacie. Tam są cztery przewody masowe m innymi od układu wtrysku i chyba też immo Fiat code
Z tego co napisałeś jednak zobaczyłbym czy masz emulator wtryskiwacza, przekaźnik jakiś który rozłącza wtryskiwacz przy pracy na gazie. Pomierz jeszcze przejścia przewodów . Zielonoczarny od kostki wtryskiwacza do pinu 87 gniazda czerwonego przekaźnika nad sterownikiem a różowoczarny od kostki wtryskiwacza do pinu 18 w złączu sterownika wtrysku. Jest...
która prąd dostaje od komputera sterującego układem wtrysku silnika - j248 A za zasilanie j248 jest odpowiedzialny przekażnik 109 na schematach oznaczony jako J317. Znajdziesz go nad skrzynką bezpieczników z tyłu.
Co do bezpiecznika to jest taka możliwość tylko moje pytanie brzmi. Czy ten sam bezpiecznik nie odpowiada zarówno za pompkę paliwa jak i za wtryskiwacz w przypadku monowtrysku? Jeśli się mylę to proszę o sprostowanie. Poznaję swoje zdjęcia:) Bezpiecznik nr 14 chyba 15A (na pewno żółty) A. To na pierwszy ogień. Przekaźnik był rozwierny i zasilany bezpośrednio...
Tam są chyba dwie, najlepiej to zmierz ciśnienie przed rozdzielaczem. Jak będzie ok tzn. coś koło 8bar (tak jest bynajmniej w 117.963) to daj mostek na przekaźnik paliwa i naciskaj klapę spiętrzającą z wtryskiwaczy powinien lecieć strumień tym większy im mocniej naciśniesz.
Fordowskie diesle 1.8 bez względu na zastosowany rodzaj wtrzysku zawsze cierpiały na przypadłość nieszczelności w ukłądzie zasilania i cofania się paliwa po dłuższym postoju - to raz (najczęściej z okolic filtra lub ręcznej pompki zasilającej) - sprawdź po nocy, przed kręceniem czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza. Dobrze też jest...
co tu rozwijać! we wtyczce do komputera sterującego silnikiem rozcinasz przewód nr 18 (są oznaczone na krawędziach i licząc szukasz) i pod oba końce podłączasz przewody które połączysz ze stykami przekaźnika które na stałe są zwarte aby przewód miał nadal przejście tyle ze przez przekaźnik! a zasilanie cewki tego przekaźnika podłączasz następująco!...
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
po pierwsze "WAGA" w tym wtrysku to jest coś w typie przepływki i to ta waga steruje dawką paliwa.Jest klapa-dźwignia-membrana- i jeżeli kilka razy strzeli na gazie to ten układ sterujący potrafi się rozpaść. Miałem okazje reanimować coś takiego. Po drugie na wolnych obrotach zimny silnik powinien pracować gdyż paliwo jest podawane na dodatkowy wtrysk...
Myśle, że tak był sprawdzany i w ogole nie tribi
junik10 podejdź do mechanika który ma manometr niech sprawdzi czy ciśnienie paliwa jest odpowiednie (0.8 na odpalonym), dalej: u góry wtrysku jest wtyczka na 4 kable, jeden z nich jest przeciety i wpiety w intsalację LPg, zwykle w dodatkowy przekaźnik albo prosto w przełącznik w kabinie. To jest układ odcinajacy zasilanie wtryskiwacza podczas pracy...
Hmm... nie sądzę aby nieszczelność dolotu miała wpływ na brak napięcia na wtrysku rozruchowym i nastawniku wolnych obrotów. Na brak napięcia nie ale i bez tego powinien bez większego trudu zapalać. Na zaworze obejściowym(nastawniku wolnych obrotów) sprawdź tylko czy + się pojawia po przekręceniu kluczyka, masa idzie ze sterownika. Jakby przekaźnik...
no ale próbowałeś ze śrubą i ODŁĄCZONĄ sondą lambda? jak nie to spróbuj, zobaczysz że będzie ładnie pracował jak na benzynie, jak jeździsz na benzynie to sygnał sondy można dać przez przekaźnik załączany elektrozaworem LPG i odłączający sondę tak samo dokładnie jak odłączany jest wtryskiwacz, ja tam po prostu odłączyłem całkiem sondę bo benzyny to używam...
Witam mam pewien problem z podłączeniem przekaznika w samochodzie. Zacznę od początku robie w zamochodzie odcięcie zapłonu posiadam kabel na którym po zapłonie mam 12v po jego rozlaczeniu sam nie odpala ,chciałbym wykorzystać niżej załączony na zdjęciu przekaźnik aby po zapłonie nacisnąć stycznik aby przekaźnik puszczał prąd i odpalać auto takie małe...
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
Brązowe złącze ECU - PIN A1 - żółty przewód - zasilanie 12v po zapłonie Brązowe złącze ECU PIN M2 i M3 zasilanie przez przekaźnik gdy ECU zezwoli na włączenie przekaźnika. Brązowe złącze ECU PIN L3, L4, M4 - masa A "uderzeniowy" nie leci w kulki ? Ma wchodzić do niego stałe 12v i wychodzić dalej na przekaźnik zasilania wtrysku
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
Witam. Dzisiaj rano spróbowałem zasymulować awarię i praktycznie mi się udało. Najpierw wyciągnąłem przekaźnik pompy paliwa i efektem był tylko brak pracy pompy. Potem wyciągnąłem przekaźnik blokady wtrysku i to jest praktycznie to: - choinka w kontrolkach, - brak "bzyczenia" przepustnicy, - pompa paliwa pracuje normalnie, - pojawiało się stukanie w...
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Witam muszę wymienić przekaźnik wtrysku w Peugot 206 1.1 z 2002 roku niestety nie wiem gdzie się znajduje proszę o pomoc
Nie ma przekaźnika wtrysku. Jest on sterowany z ECU przez podanie masy. Plus powinien byc cały czas na wtrysku (zabezpieczony bezpiecznikiem)
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
errata do mojej wypowiedzi: Pali się bezpiecznik opisany w instrukcji jako "kalkulator wtrysku - przekaźnik wtrysku" objawem jest to że zapala się kontrolka od immo (dlatego pomyślałem że jest to bezpiecznik od immo -zdziwiłem się że aż 30 A ;) Auto posiadam 6 lat i w tym czasie zdarzyło się, że kilka razy ten bezpiecznik się spalił. Zawsze pomagała...
30 — zasilanie z akumulatora na świece żarowe. 15 — zasilanie po stacyjce. 31 — masa. G1 — pierwsza para świec żarowych G2 — druga para świec żarowych ST — połączenie ze sterownikiem wtrysku DI — połączenie ze sterownikiem wtrysku Z tymi przekaźnikami chyba nikt nie miał problemów w Astrach/Zafirach więc nikt nie wnikał. Wątpię aby tutaj była komunikacja...
Witam walczę z fiorino 1.4 b+lpg z odpalaniem i dławieniem na benzynie od dwóch lat, nie będę się rozpisywał ile wymieniałem części i ile odwiedziłem warsztatów. Do rzeczy rozjechane mapy wtrysku przez lpg to jedno i faktycznie jest ciężko ustawić ale problem jest z moich doświadczeń wynika z nieprawidłowego ciśnienia paliwa. Teraz podam szczegóły:...
Witam. Mam pytanie odnośnie przekaźnika świec żarowych do samochodu Tiguan 2,0 TDI 150 KM (110 kW). Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC, typ wtrysku bezpośredni Common Rail. Na oryginalnym przekaźniku z oznaczeniem 527 wyskakuje błąd i nie da się go skasować. Zamieniłem przekaźnik z innego samochodu (taki sam) i wszystko jest OK, natomiast po włożeniu...
Witam Agregaty Carriera w większości są napędzane silnikami Kuboty.Regulator kąta wtrysku jest w pompie.Te trzy przewody (biały,czarny,czerwony) to jest zawór odcinający. Jak kolega Wojtbad napisał ; jeden masa,drugi +12 stałe po włączeniu ,i trzeci start.Start w większości jest podłączony przez przekaźnik razem z rozrusznikiem.Spowodowane jest to tym...
Gdzie znaleźć przekaźnik wtrysku w Fordzie Escorcie 1.3LX? I jak on wygląda :] Proszę o pomoc. Poprawiono pisownię!
Czy posiada może jeszcze kolega opis przekaźników i wartości jakie powinny posiadać? Otóż autko powtórnie odpaliło, po przejechaniu kilku kilometrów i zgaszeniu już nie odpaliło na dobre. Wymieniony przekaźnik pompy paliwa (przekaźnik wtrysku paliwa) i odpaliło jak ta lala. Jednak na starym napisane jest 12V/40A, natomiast na "nowym" tylko 30A i nie...
przekaźnik wtrysku polonez przekaźnik podwójny wtrysku przekaźnik układu wtrysku
magistrala rezystory sprawdzenie głowicy canon żaluzja żaluzja
płyta indukcyjna samsung whirlpool suszarka
Instrukcja obsługi Vaillant turboMAX plus VU L 152/2-5 Kody błędów 0123, 0301, 1693 w Passat B5 2.5 TDI V6 4Motion