Tak myślałem, w silniku 613 nie ma nastawników wałków jak pisałeś. Błąd 1610-001 dotyczy działania przekaźnika zasilania sterownika silnika. Jeżeli sam przekaźnik jest ok, to znalezienie przyczyny jest ponad twoje możliwości. PZDR.
gdzie szukać usterki Po schemacie.
1 - czerwono-biały - stały plus, 2 - niebiesko-biały - sterownik silnika, 3 - brązowo-biały - przekaźnik zasilania sterownika silnika, 4 - brązowo-pomarańczowy - świece żarowe.
Przekaźnik zasilania sterownika silnika do wymiany, oraz przyjrzyj się kostce stacyjki. Piszcząca kontrolka oleju to jest ważna wskazówka - coś nie kontaktuje, brak zasilania/masy. Warto spojrzeć na to.
Chcę założyć przekaźnik na zasilaniu sterownika LPG, wyzwalany po zapłonie dopiero, czyli po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon podawane jest napięcie na sterownik LPG? Jaki przekaźnik kupić i jak to ogarnąć - samochód dużo stoi i odkąd założyłem LPG to po około miesiąc-półtora totalnie rozładowuje akumulator. AI: Podaj proszę markę i model samochodu...
Ja wolalbym to zrobic przez jakis przekaznik, gdzie przewody od sterownika będą po jednej stronie a wyjście na pompę po drugiej Niestety nic takiego nie mogę znaleźć. Czy istnieje taki przekaźnik zeby mozna bylo wykonac takie połączenie ? Sterowniki mogą dawać napięcie jednoczenie, lub każdy z osobna , lub żaden. W teorii starczy jeden przekaźnik z...
Nie zrozumiałem, myślałem że auto stoi. W takim razie szukaj problemu z zasilaniem. Wymień przekaźnik od zasilania sterownika. Zrobiłem tak w Passacie B5 i kłopot z zapalaniem ustąpił. Brak zasilania nie generuje błędu, a pompa paliwa nie psuje się tak, że raz działa dobrze, a raz w ogóle nie rusza.
Na Twoim schemacie jest błąd, ten przekaźnik załącza zasilanie sterownika, cewek zapłonowych, elektrozaworów etc. natomiast pompa paliwa ma swój oddzielny przekaźnik. Na schemacie linia F2 to właśnie zasilanie cewek https://obrazki.elektroda.pl/5616649600_...
No dobra , a co z tym przekaźnikiem zasilania sterownika ?
Światła stop nie mają nic wspólnego z EBS. Światła STOP są załączane ze sterownika VIS poprzez przekaźnik w skrzynce bezpieczników. Jak dobrze pamiętam to przekaźnik 7 lub 8. Pod pokrywą skrzynki bezpieczników masz opis bezpieczników i przekaźników.
Wyjmowałeś wkład skrzynki bezpieczników? Po samych bezpiecznikach/przekaźnikach może nic nie być widać. Masz usterkę w obwodzie przekaźnika zasilania sterownika silnika.
j.w. - jakbyś podał typ sterownika to może ktoś miał z takim do czynienia. Mogą być sklejone styki przekaźnika itd.
Witam . Możesz zastosować przekaźnik PSI-2 na 230V . Zasilanie stałe 230V zacisk 1-L faza ,3-N Sterowanie Sterowanie L (faza z sterownika pieca na zacisk 6 przekaźnika. Po podaniu zasilania (fazy) na zacisk 6 sterownika ,wyjście 1 przekaźnika włączy się na ok.1s. Po odłączeniu zasilania na zacisk 6 ,uruchomi się wyjście 2 przekaźnika na ok 1s. Mam taki...
Przekaźnik zasilania sterownika silnika zmieniłeś?
Witam, Ok, tylko (jeśli się mylę to proszę mnie poprawić), jeśli zasilam wyjścia sterownika przez styk przekaźnika bezpieczeństwa to automatycznie zasilam i zawory podłączone pod te wyjścia przez przekaźnik bezpieczeństwa. Dokładnie jest tak jak piszesz. Takie rozwiązania (zdejmowanie napięcia z całego bajtu wyjść CPU) stosuje się np: przy stosowaniu...
Tak na szybko to ciężko. Świecąca się kontrolka ESP MOŻE (ale wcale nie musi) oznaczać brak komunikacji ABS ze sterownikiem silnika. Sprawdź zasilania sterownika silnika, przede wszystkim masę na obudowie, z tego co pamiętam w uec (moduł pod maską 3 przekaźnik od góry z prawej strony to przekaźnik zasilania sterownika silnika. Bez odrobiny sprzętu będzie...
Zewrzyj przekaźnik i sprawdź czy pompa pracuje. Podmień przekażnik dla pewności. Często się lubią rozlutować w środku. Sprawdź ten sygnał ze sterownika czy dochodzi do przekaźnika. Sprawdź przy przekaźniku i przy sterowniku. Przekaźnik powinien być sterowany masą.
Przy 12V zasilaniu elektrozaworów i mocy 13W ,oraz założeniu wymiarów gotowego sterownika 50x50mm ,wypadało by zrezygnować z przekażników i zastosować mosfety Poziom napięcia zasilania zaworów aż się prosi aby sercem sterownika był NE556
Zobacz czy odpali na tym mostku bo w tej chwili nie wiemy czy wina leży w braku sterowania przekaźnika czy głębiej - brak zasilania sterownika silnika. Przekaźnik ma zasilanie cewki po stacyjce a masa podawana jest ze sterownika silnika. Zobacz czego mu brakuje.
w tym silniku nie ma pompek piezzo, błąd z KTS-a nie powoduje gaśnięcia silnika, trzeba sprawdzić przekaźnik podający zasilanie do sterownika silnika a konkretnie to poprawić w nim luty na jego płytce drukowanej (pod obudową) i przeczyścić papierem ściernym nóżki przekaźnika - przerwy w zasilaniu ECU z jego powodu nie zostaną zapisane w sterowniku i...
Zasilanie rozumiem, że masz na myśli "+" jest ten sam co idzie do sterowania przekaźnika pompy paliwa i wychodzi z pinów 37 i 57 sterownika. Jeżeli tam jest to sprawdz w instalacji gazowej czy tam przekaźnik nie rozłącza zasilania wtrysków co jest prawdopodobne bo do sterownika zapłonu też jest to samo zasilanie a na gazie silnik pracuje.
Zacznijmy od tego jaki to sterownik. Stabilność zasilania nie ma tu większego znaczenia, na pewno ma własny stabilizator napięcia. Można dać niewielką przetwornicę np. https://allegro.pl/oferta/przetwornica-s...
Iskra jest paliwo jest a nie pali, szprycki klikają? Swoją drogą jak ten motor nie pali to najczęściej przekaźnik zasilania sterownika leży
Trzeba zregenerować przekaźnik odpowiedzialny za podawanie zasilania na sterownik silnika - znajdziesz go idąc za odgłosem jego tykania, zdjąć obudowę przekaźnika i lutownicą poprawić w nim luty na płytce drukowanej a nóżki przekaźnika przeszlifować papierem ściernym lub drobnym pilniczkiem.
Nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem zamiar, choć: Chodzi o rozłączenia a dokładnie o awaryjny stop. Koledzy, w ten sposób nie można realizować wyłącz awaryjny! Awaryjne wyłączenie ma trwale rozłączać zasilanie, a w tym układzie po puszczeniu przycisku przekaźnik ponownie zewrze obwód zasilania i napięcie wróci! Chyba, że to nie przycisk a przełącznik...
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności przekaźnik sterownika silnika, który znajduję się obok sterownika w puszcze na podszybiu. Potem zasilania na kostce sterownika. W momencie gdy nie pali to czy jest diagnoza z sterownikiem silnika? Zapewne nie ma.
Kolega z forum wysłał mi schemat Wg.mnie ten układ nie zadziała - nie podtrzyma przekaźnika.
Mi się takie coś zrobiło w Grande Punto - wilgoć dostała się do skrzynki przekaźników - z zewnątrz nic nie było widać (nawet po wyjęciu skrzynki) ale załączał się i wyłączał przekaźnik zasilania sterownika silnika... pewnie u Ciebie przyczyną też jest zamoknięta wiązka albo skrzynka.
Odłącz na min. 5 minut akumulator (jak masz czym, naładuj go) i powinno się "naprawić". Na przyszłość nie zostawiaj na tak długo samochodu z włączonym zapłonem. Jeśli się nie naprawi to masz problem z przekaźnikiem zasilania sterownika silnika.
Przekaźnik od zasilania sterownika miał zimny lut. Zasilanie na sterowniku było tylko 3v. Po przelutowaniu przekaźnika zasilanie wróciło do normy, sonda zaczęła ładnie pracować i problem rozwiązany.
Jak napisał kolega Wojewoda należy połączyć rownolegle oba sterowniki. Zarówno zasilania jak i przekaźniki (relay’ki) na sterownikach. Zrównoleglone wyjścia NO (normalnie otwarte bez zadanej temperatury na sterowniku) wpinasz do pieca w miejsce gdzie normalnie jest zwora. Upewnij się przy tym ze czy zwora obsługiwana jest przez 230V czy 0V aby...
Twój układ nie ma sensu, cewki obu przekaźników powinny być z jednej strony do masy sterownika (nie wyjść) a drugie końce do wyjść. To Ci daje możliwość zasilania sterownika z np. 12V (cewki przekaźników również 12V) a silnik np. 24V. Na moim schemacie masy zasilania sterownika i zasilania silnika są połączone, po rozłączeniu możliwe jest całkowite...
Dzień dobry. Wacker wl38 z silnikiem Perkins 404d-22f rzucił palenie, rozrusznik nie kręci, sterownik nie wystawia zasilania na przekaźnik.. Może ktoś z forumowiczów posiada schemat lub podpowie czy ten sterownik powinien posiadać stałe zasilanie.
Sprawdź czego brakuje na cewce przekaźnika, zasilania po kluczyku czy wysterowania masą. Zobacz czy masz zasilanie na wtryskach. Gdy brak masy, do sprawdzenia zasilania, masy na sterowniku silnika, czujnik obrotów wału. Gdy brak zasilania, szukasz od przekaźnika głównego.
Przekaźnik dodatkowy trzeba w każdym przypadku użyć. Obie wersje działają na takiej samej zasadzie. PCS zasilany z układu sterownika też może być tylko że jakieś dodatkowe obciążenie wprowadza(pewnie nieistotne). Moja propozycja jest moim zdaniem lepsza - bo całość sterowania możesz zainstalować w domu w rozdzielnicy a do sterownika doprowadzasz tylko...
Jest to typowy objaw związany ze sporadycznymi brakami zasilania sterownika silnika a winę za to ponosi przekaźnik zasilania styku prądowego "30". W Twoim samochodzie będzie to zapewne przekaźnik z oznaczeniem na obudowie "109". W takich przypadkach pomaga przeszlifowanie jego nóżek i/lub zdjęcie z niego obudowy i poprawienie lutownicą lutów na płytce...
W załączniku masz schemat osprzętu sterownika silnika , trzeba sprawdzić zasilania i masy we wtyczkach sterownika. Kluczowym elementem jest przekaźnik 106.
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
https://www.elektrobim.pl/silownik-elekt... Tam masz schemat jak można wykonać odwracanie polaryzacji zasilania za pomocą jednego przekaźnika ze parą styków przełącznych. Prosta sprawa.
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI 2000r Proszę dopisz ilu konny silnik posiadasz, i/oraz jak wiesz, czy ma pompę wtryskową czy pompowtryski? Ogólnie: 1. Czujnik położenia wału 2. Czujnik położenia wałka 3. Uszkodzona pompa wtryskowa 4. Uszkodzenie pompy wtryskowej i/lub jej elementu 5. Uszkodzenie pompowtryskiwaczy 6. Uszkodzenie tandem pompy 7. Zaworek na...
Ok, tyle że nie ma takiego błędu jak 1220.(oczywiście wg moich danych) Może 1230? "1230-Uszkodzenie w obwodach przekaźnika pompy paliwa / przekaźnika zasilania sterownika"
Ja bym zaczął od filtracji napięcia zasilania sterownika. Może ten twój filtr zamontuj do zasilacza (na stronie 230V) sterownika, może trzeba wstawić jakieś niewielkie kondensatorki na wejściu zasilania sterownika. Bardziej tam bym szukał rozwiązania problemu. Dziś będzie dobrze jak wstawisz filtr przy roletach, jutro coś innego będzie zakłucało. Kombinuj.
Zrobiło się zimno i na razie sprawę załatwiłem w następujący sposób. Odciąłem linie zasilania przy bezpieczniku nr 46 i wykonałem połączenie zabezpieczone bezpiecznikiem z klemy + do linii zasilania bezpiecznika, przekaźnika zasilania sterownika. Działa, kontrolki nie migają, silnik odpala, sterownik nie rejestruje żadnych błędów. Sprawdziłem prądy...
W załączniku schematy. Skoro cyka przekaźnik a na bezpieczniku 34 jest niepełne zasilanie to zobacz czy jest pełne zasilanie na bezpieczniku 14. To on zasila przekaźnik (styk roboczy i cewkę) a z przekaźnika idzie zasilanie na bezpiecznik 34 i sterownik wtrysku.
pin 18 w module kabel koloru niebieskiego sterowane napięciem 12V Dodano po 10 A co Do odcięcia polecam Przekaźnik Zasilania Sterownika silnika pod kierownicą jest odciąć sterowanie przekaźnikiem czy zasilanie czy masę i pościć przez obwód centralki
przekaźnik wadliwy Na jakiej podstawie to stwierdziłeś? Nawet nie napisał do czego podłączył tego minusa. To że w PSF1 wysterował przekaźnik nic jeszcze nie oznacza. Nie sprawdził czy do sterownika wentylatora ten przekaźnik podał zasilanie. Kolejna sprawa że sterownik wentylatorów musi być jeszcze wysterowany z kalkulatora silnika bo inaczej nie załączy...
( Sterowanie -cewki przekaźnika zezwolenia na wtrysk) ma +12v po zaplonie niestety brak gdy odłączę kostkę B ECU(120) napięcie się pojawia zasilanie jest bez zapłonu a na zapłonie go brak jest bez wtyczki b ECU Nie rozumiem tych zdań :crazyeyes: Czy połączenie pomiędzy 3AA pomiędzy 120a 1337 jest sprawne ? To jest "minus" sterowania przekaźnikiem zasilania...
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa. Zasilania i masy sterownika silnika (komputera) . Przy uszkodzeniach występujących losowo i sporadycznie, czasami trzeba podpiąć pajączek żarówek ,żeby dojść do ładu. Co do rozładowywania akumulatora to zmierz natężenie prądu bez kluczyka. Często radio rozładowuje.
W załączniku schemat - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Przydało by się podać kod literowy silnika - po nr sterownika wychodzi ze to BXE. Do sprawdzenia zasilania, najlepiej sprawdzić przy podłączonym sterowniku silnika bo on sam "podaje" sobie zasilanie przez przekaźnik. Masa - 1, 2, 4 Plus - 2, 3, 5, 6.
Przekaźnik 230V zasilanie sterownika jak się nie mylę to AC. Sprawdzę jeszcze.
Posiadam sterownik TECH st-37. Niestety ostatnio zablokował mi się silnik podajnika paląc styki przekaźnika załączającego, który jednocześnie wypalił część płytki i ścieżek. W związku z tym bardzo proszę o podesłannie schematu zasilania lub zdjęć sterownika (płytki od strony urządzeń 230V) aby można go było odbudować. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Kostki stacyjki, lub przekaźników. Sterownik silnika nie dostaje zasilania 15. W Golfie 6 to kostka stacyjki już chyba taka fikuśna niskoprądowa i mniej awaryjna. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Lub jeżeli nie masz ochoty rozbierać sterownika, dodajesz jeden przekaźnik na 220V między sterownik (dokładnie wyjście zasilania do pompy-dmuchawy) a dmuchawę podłączasz do cewki zasilanie z sterownika a do styków normalnie zamkniętych NC osobną fazę i dalej do dmuchawy. Jeżeli temp. będzie poniżej 50st wtedy sterownik nie daje napięcia na pompe czyli...
NIe ma pewnie zasilania na sterownik. Jak nie będzie zasilania na sterownik to pompa nie pójdzie i komunikacji nie będzie normalne. Przekaźnik możesz sprawdzić np baterią 9V,jednocześnie załączając jakiś obwód np żarówkę h7. Ale nie wiem czy to ich wina. Bardziej coś zgniło. Weź probówkę 12v i posprawdzaj czy masz zasilania na bezpiecznikach oznaczonych...
Tak, przekaźnikiem wpiętym w obwód zasilania pompy kotła.
A propo postu #15. Brak komunikacji z sterownikiem wtrysku ( 120) . Brak zasilania sterownika lub uszkodzona sieć CAN pomiędzy sterownikami lub uszkodzony sterownik. Do postu #17. Przekaźnik który zwierasz to przekaźnik do zasilania sterownika wtrysku . Jest on sterowany wewnętrznie przez sam sterownik wtrysku. Uruchomisz sterownik wtrysku to przekaźnik...
Witam, Załączam plik z Autodaty zawierający szczegółową rozpiskę funkcji pinów sterownika silnika (ECM) dla Merivy 1.6 16V Z16XEP z 2005 roku. Znajdziesz tam oznaczenia pinów (A/B), przypisane funkcje (czujniki, przekaźniki, zasilania itp.), warunki pomiarów oraz typowe napięcia – idealne pod diagnostykę.
Aha .Ok. Rozumiem . NO dobrze. Więc troche mocy juz bedzie. Nie wiem oczywiscie jakie przekaźniki siedza za sterownikiem dla domyślnego standardowego zasilania, wiec moze po max 3szt. na belkę chociaz jako postojowy powinno wytrzymac, chyba,..wiec wytarczyły by dwa Przekaźnik ze wcześniejszego schematu. Chwila.. Dodano po 9 Propozycja dla jednej żarówki...
Ten pomysł z diodą nie do końca jest dobry - włoży ją na odwrót i nie będzie świecić. Tutaj musi być poprawną polaryzacja, czyli anoda do plusa, katoda do minusa. Widać że brakuje masy na przekaźnik 109. Patrzyłeś czy przewód podający masę ze sterownika silnika na cewkę tego przekaźnika jest sprawny? Najprostsza rzecz to odpiąć wtyczkę sterownika silnika...
Witam, Temat do zamknięcia, powodem był przetarty przewód ze sterownika do przekaźnika.
Nie, ten schemat jest ok. Przy braku zasilania w sieci (przekaźnik!) pompa pracuje non stop zasilana z UPS. Reszta (sterownik i elementy przez niego sterowane) nie działają. Przy załączeniu powtórnym sieci, przekaźnik odłącza pompę od UPSa przełączając ją z powrotem do właściwego wyjścia sterownika. I tyle :D
Takie rozwiązanie mi pasuje, że grzeje non stop - chce móc zdalnie uruchamiać piec podczas wyjazdów gdzie nie mogę zaplanować dokładnie powrotu. Nie chcę się wpinać bezpośrednio w szynę tylko w jakieś miejsce na płycie, które np. zasila ekran LCD? Nie mam tam jak dociągnąć zasilania bez rycia ściany dlatego chciałem wykorzystać zasilanie dostępne w...
COM sterownika pod zasilanie L, NO sterownika łączysz z 5 (L) przekaźnika, 6 (N) przekaźnika przewodu N instalacji.
Absolutnie nie wolno pompy zasilać z 2 różnych źródeł zasilania, ponieważ wyjmując wtyki czy to wpięte do sterowników czy też wtyki zasilające sterowniki kotła i kominka, na bolcach odłączonych sterowników będzie napięcie 230V. Niestety po wyjęciu wtyczek, bolce są dostępne, a ich dotknięcie zagraża życiu. Nie ma w tym przypadku znaczenia, że sterowniki...
Po pierwsze więcej informcji o pojedzie, jaki silnik, po drugie czy to maualna czy automatyczna klimatyzacja. Po trzecie probowałeś czytać błędy ze sterownika klimy? Masz na schemacie (automatycznej) dwa przekaźniki wentylatora oraz wszystkie potrzebne informacje żeby to sprawdzić (sterowanie zasilania etc.)
Zwróć uwagę czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję ON (zapalenie się kontrolek) zapala się i gaśnie kontrolka świec żarowych - jeśli się nie zapala to wina leży albo znowu po stronie przekaźnika zasilania sterownika silnika albo po stronie kostki stacyjki a jeśli zapala się i żarzy lekko to pewnie fabryczny alarm (jeśli takowy jest).
Dwa przekaźniki, każdy z jednym stykiem nc/no. Silnik dajesz pomiędzy com obu przekaźników, - na nc obu , a + na no. Bez wysterowania na obu przewodach silnika jest -, silnik stoi. Załączasz pierwszy, podaje + na silnik, rusza w jedną stronę. Załączasz drugi, rusza w drugą stronę. Załączysz oba naraz, silnik stoi, bo dostaje + z obu stron. Zatem zwarcie...
Jak nie podmieniałeś to podmień przekaźnik, sprawdź czy na pewno jest prawidłowy, sprawdź przewód zasilania od sterownika i masę do przekaźnika żarówką nie tylko multimetrem czy kontrolką , sprawdził bym jeszcze masę i zasilanie przy pompie paliwa pomimo że działa po podaniu zasilania na przekaźnik.
Majster ma rację, teraz musimy się dowiedzieć czego brak, czy jest zasilanie i sterowanie cewki przekaźnika, czy jest zasilanie na styki robocze przekaźnika. Czy zasilanie wychodzi po zamknięciu styków przekaźnika. Być może, że sterownik nie ma zasilania właściwego i nie zapina w ogóle przekaźnika lub siedzi gdzieś dawne zabezpieczenie przed kradzieżą...
ale tak, czy siak wszystkie obwody we/wy do ECU bez zewn. zasilań i masy. Zasilanie wspólne po przekaźniku, masa ze sterownika.
Brak diody i kondensatora na przekaźniku, potwierdzam tez brak poprawnie wykonanego zasilania - brak kondensatorów przy stabilizatorze
Może zasilaj wentylator od strony światła przez przekaźnik i wtedy od strony sterownika wifi nie zaświeci to żarówek.
Jak by to był w czymś innym to bym obstawiał czujnik wału/wałka. Tu jak ginie wskazanie przebiegu może być problem w instalacji zasilania sterownika silnika - przekaźnik, sam ECU ?
Nie ma napięcia bo pewnie jest to przerwany przewód zasilania pompy który pewnie szedł na przekaźnik sterownika. Aby pompa zadziałała trzeba te dwa przewody zewrzeć do siebie. Głowy za to nie daję gdyż ze zdjęć nie wynika skąd idą te dwa przewody .
A suchaj, kręci, a nie chce zaskoczyć, czy rozrusznik się nie odzywa? Jeżeli kręci to sprawdź, czy na trzypinowej wtyczce cewki , na środkowym masz napięcie takie jak na aku, drugie-na skrzynce masz taki wysoki zielony przekaźnik, obok szarego i czerwonego, rozbierz go i zobacz czy nie ma tam zimnych lutów, to przekaźnik zasilania sterownika silnika....
Proponuję przekaźnik z cewką 5V, który będzie sterowany z Nanotec'a. Styk przekaźnika natomiast podłączony pod 24V z zasilania S7-200 i pod wejście które Cię interesuje
Sprawdź jeszcze bezpiecznik F46 czy masz na nim napięcie. Jak masz napięcie to sprawdź zasilania i masę głównego przekaźnika , oraz sam przekaźnik.
Witam Szukam schematu na którym jest narysowany przekaźnik R3 sterowanie zasilaniem sterownika silnika. Brakuje masy na cewce Znalazłem coś takiego http://obrazki.elektroda.pl/5400831000_1... Czy przekaznik o którym pisze ma nr 90 na schemacie? Coraz więcej zaczynam czytać i zastanawiam się czy alarm nie odcina zasilania tego przekaźnika
Dobrze "rozkminiasz":-) Zrobiłem u siebie podobne zabezpieczenie z tym , że z UPS-a zasilam cały sterownik pieca bo on steruje pompą kotła i pompą obiegową c.o , więc tu nie chciałem za bardzo kombinować . Natomiast zasilanie silnika podajnika puściłem przez styki czynne przekaźnika (zastosowałem r-15 bo takich mam "od groma"). Gdy braknie prądu , podajnik...
Kolego, przyczyn może być dużo. -brak zasilania (przekaźnik odcinający zasilanie na szprycę, instalacja, etc) -brak kluczowania (tranzystor kluczujący, immo, sam sterownik) Sądzisz, że sam poradzisz? Wątpię.
Z tego co kojarzę z przodu tej skrzynki z bezpiecznikami jest szyna +12V do której są przykręcone bezpieczniki blaszkowe, sprawdzałeś czy tam przypadkiem nie ma zasilania przekaźnika świec
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
Jeżeli po włączeniu zapłonu od razu "wymiguje" kody to wymień na próbę te dwa przekaźniki (chyba fioletowe - zasilanie pompy i sterownika) w skrzynce z komputerem
Hmm... nie sądzę aby nieszczelność dolotu miała wpływ na brak napięcia na wtrysku rozruchowym i nastawniku wolnych obrotów. Na brak napięcia nie ale i bez tego powinien bez większego trudu zapalać. Na zaworze obejściowym(nastawniku wolnych obrotów) sprawdź tylko czy + się pojawia po przekręceniu kluczyka, masa idzie ze sterownika. Jakby przekaźnik...
Sprawdzić i przeczyścić wszystkie wtyki przy ecu i przekaźnikach.
koledzy mają rację,sprawdzić alternator najlepiej u elektryka oraz przekaźniki od zasilania sterownika silnika i pompy paliwa,i jeszcze kostkę w stacyjce bo też może robić takie cuda.
Wyglada na brak zasilania sterownika lub problem z komunikacją. Jaki kod literowy silnika? Zacząłbym od sprawdzenia zasilania ECU. Nie pamiętam czy czasem nie jest z przekaźnika.
Hello robie sobie taki sterowniczek, ma on zaprogramowany czas właczenia i wyłączenia przekaźnika, mam problem bo nie moge sobie wyobrazić warunku na sprawdzanie czasu właczenia i wyłaczenie. Dodam że utrudniłem sobie zadanie bo chce aby sterownik poprawnie załączył (lub wyłaczył) przekaźnik po np krotkim zaniku zasilania. czyli odpada najprostrzy i...
Jak wspomniałeś, za podawanie zasilania na świece żarowe odpowiedzialny jest sterownik silnika i robi to na podstawie wartości otrzymywanej z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62, jeśli G62 poda wartość do ECU o temperaturze powyżej 5*C to sterownik już nie zasila świec, wypięcie wtyczki z czujnika powinno spowodować pojawienie się w sterowniku...
Czyli ogólnie jest ok, tyle że aby sterownik wywalił błąd trzeba mu więcej czasu, albo masz przekaźnik na zasilaniu sterownika który odłącza je za każdym przekręceniem kluczyka, jak to czasem gazownicy zrobić potrafią. pozdr
4 - sterowanie przekaźnika zasilania ECU (POWER LATCH) 17 - masa 23 - sterowanie przekaźnika zasilania osprzętu (pompa paliwa, cewki, wtryski, etc.) 26 - +12V po stacyjce (15) 35 - główne zasilanie z przekaźnika (POWER LATCH) Przekaźniki są sterowane masą. Po podaniu zasilania na pin 26 sterownik wymusza stan niski na pinie 4 załączając przekaźnik zasilania...
Przekaźnik R8 zasila sterownik silnika. Skoro "dzwoni" tzn że brakuje mu masy ze sterownika lub plusa. Sprawdź bezpiecznik FM3 i FM6 w skrzynce gdzie jest ten przekaźnik. Plus na przekaźnik jest z bezpiecznika FM3 (30A). Sterownik silnika zasilany jest z FM6 (10A). Sprawdź oba zasilania czy jest ok i czy tam wszystko łączy. Zobacz czy na przekaźniku...
Aby podłączyć jedną popmpę do dwóch sterowników potrzebne będą dodatkowe dwa przekaźniki i dodatkowe zasilanie tej pompy. Cewki przekaźników podłącza się w miejsca pomp w sterowniku, a styki przekaźników równolegle sterują pracą pompy podłączoną do oddzielnego zasilania. Dlaczego zadajesz pytania dopiero wtedy, kiedy już sobie strzeliłeś w stopę"? Wydałeś...
Witam wszystkich. Mam problem z Fiatem Ducato 2006 rok 2.2 silnik, mianowicie brak zasilania na cewce przekaźnika pompy paliwa. Przewody które zasilają cewkę przekaźnika idą bezpośrednio do sterownika silnika zostały sprawdzone żarówką są dobre, do tego rozprułem całą wiązkę elektryczną tutaj pod maską no i nic nie znalazłem, żadnego uszkodzonego przewodu....
Nie radzę czegokolwiek podpinać pod fabryczne kontaktrony czyli pod ich wejścia (KRANC1 i KRANC2) do centrali - niby na zamknięciu lub otwarciu odp. krańcówka dostaje masę z COM, ale podpięcie cewki przekaźnika, która z drugiej strony będzie dostawać 24V może konkretnie zakłócić ich działanie. A centrala nie ma niestety żadnego wyjścia służącego do...
Kn 3,5,6 to zasilania po przekaźniku. Zasilanie stałe podaje moduł wielofunkcyjny, prawdopodobnie na K18 ale to łatwo sprawdzić na samochodzie.
1. Jeśli po załączeniu zasilania kotła olejowego pamięta on wszystkie parametry i rusza grzanie to wystarczy.... załączyć zasilanie kotła olejowego. 2. Kiedy styki beznapięciowe sterownika zwierają/rozwierają się? Możesz je jakoś programować? Jeśli potrafisz zaprogramować zmianę stanu jednego z tych wyjść w sterowniku w taki sposób aby zwierały się...
Stacyjka, przekaźnik, bezpiecznik-brak zasilania sterownika
Zasilanie na pierwszą wtyczkę modułu "idzie" ze skrzynki bezpieczników bezpiecznik nr 16. Wtyczka na skrzynce ma numer 5 styk 2 przewód czarno/niebieski. Wewnątrz skrzynki prąd do bezpiecznika f16 doprowadzany jest z przekaźnika znajdującego się na dole skrzynki oznaczonego na schemacie jako k3, a na skrzynce ma oznaczenie "M". Można go na próbę podmienić...
Zobaczyć czy po włączeniu zapłonu jest zasilanie na pinie 17 sterownika. Jeśli jest sprawdzić zasilanie przekaźnika pompy paliwa. Plus zapięty po kluczyku masa z 28 ecu, czujnik na wale pin 3 i 21, normalny przemiennik elektromagnetyczny, nie żaden Hall. Musi gadać jak wszystko jest. Jeśli nie ma zasilania na 17 to siadł główny przekaźnik. Pod maską.
scenic zasilania sterownika schemat sterownika zasilania schemat zasilania sterownika
jumper przekaźnik świec linux puppy hasło wygasa
Kod błędu B1811 w Toyocie RAV4 - przyczyny i rozwiązania Peugeot 207 brak lewego światła mijania - diagnostyka