Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
W wiekszosci samochodow za odlaczanie zbednych odbiornikow pradu jest odpowiedzialna stacyjak, przeczysc styki na alternatorze, akumulatorze i cewce rozrusznika i sprawdz czy podczas krecenia rozrusznikiem dziala ci np radio czy nawiew
http://obrazki.elektroda.pl/1338428400_1... Witam, w związku z zainteresowaniem zmarzniętych użytkowników swoich ropniaków chciałem przedstawić uniwersalny sterownik WEBASTO mokrych. W przedstawionym projekcie sterownik współpracuje z piecem typu Thermo Top V. Jest to piec o prostej konstrukcji palnika działającej na zasadzie zwężki...
Przekażnik w skrzynce w komorze silnika T9 , jak zadajesz pytanie to postaraj się podawać dane auta tak na przyszłość
Można policzyć na piechotę .Silnik 3 fazowy - przypada 2A na 1 kw 7 kw x2 = 14 A na fazę to jest prąd pracy tego silnika. Przekażnik termiczny 14A x 1,1=15 ,4 A .Zabezpieczenie bezpiecznikami 14Ax 2(rozruch średni)=28A najbliższa wartość bezpiecznika 32A Prąd rozruchu 14Ax 6=84 A z zabudowanym wył Gwiazda - trójkąt =28A
odłącz wszystkie przewody od silnika i pomierz opór cewek http://obrazki.elektroda.net/62_12298800... jeżeli cewki są dobre to sprawdz czy załancza przekaźnik rozruchu buczenie wskazuje że przekażnik nie załancza lub lego styki są wypalone albo uszkodzone:D
sprawdziłem . Jak odpali i wyjmę bezpiecznik lub przekażnik to gaśnie
witam czy ktoś wie dlaczego może palić się bezpiecznik od pompy paliwa w nexia 1.5 , a dokładniej po włorzeniu nowego bezpiecznika i przekręceniu zapłonu jest wszystko ok w momencie rozruchu silnika załapie ale zaraz się pali bezpiecznik, sprawdzałem już wiązkę od przekażnika do pompy jest ok przekażnik taż,
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
Witam Co do tego co ma zasilać ten układ to już tlumacze. ma zasilać drugi układ który bedzie z opóźnieniem 10 sekundowym załączał przekaxniki 12voltowe zasilające światla w aucie. A co do samego układu to po rozruchu silnika nie chciałbym by ten układ po zalączeniu przekaźnika nie wyłaczył sie w chwili gdy w wyniku właczonych świateł, ogrzewania wycieraczek...
witam czy ktoś wie dlaczego może palić się bezpiecznik od pompy paliwa w nexia 1.5 , a dokładniej po włorzeniu nowego bezpiecznika i przekręceniu zapłonu jest wszystko ok w momencie rozruchu silnika załapie ale zaraz się pali bezpiecznik, sprawdzałem już wiązkę od przekażnika do pompy jest ok przekażnik taż,
mam pytanie posiadam megane 1 silnik f8q620 problem jest z rozruchem zimnego silnika a więc na dole pompy wtryskowej znajduje sie ten elektrozawór do niego jest przykręcony jeden kabel w którym w momencie rozruchu ma pojawić sie prąd ale sie niepojawia sprawdziłem kable są oki bezpieczniki też wymieniłem sterowniki świec żarowych bo w nich znajduje...
W/g mnie skrót na uzwojeniu rozruchowym. Jeśli ten silnik rusza bez tego to może jakiś czas pochodzi. Mam od wielu lat podobną sytuację w szlifierce. Muszę ją rozkręcić wstępnie , bo uzwojenie rozruchowe jest nadpalone z powodu uszkodzonego przekaźnika rozruchu.
Dzięki za pomoc muszę pomierzyć czy będzie pasowało.Powiem Ci że jak patrzę na ten cały mechanizm do rozruchu to mam mieszane uczucia. Nie wiem czy nie lepiej będzie dołożyć jakiś przekażnik czasowy chyba takie występują w automatyce tym bardziej że wyprowadziłem przewody z pierścienia rozruchowego na zewnątrz silnika i steruje awaryjnie rozruch przez...
Posłuchaj , ecu dostarcza sygnał ujemny na twój przekażnik w ten sposób jest wysterowany, z kolei twój przekażnik zasila między innymi wtryskiwacze, aby to mogło się stać to ecu musi otrzymać sygnał z czujnika obrotów na wale. zasilanie jest typu sekwencyjnego zmienne w zależności od obciążenia silnika , w czasie rozruchu masz full-group czyli wtryskiwacze...
mtal napisał podłaczenie od alternatora jest prawie nie mozliwe ze wzgledu na to iz zawsze na styku gdzie wychodzi ładowanie jest napiecie z akumulatora a jesli chodzi o kontrolke to gasnie przy dłuzszym kreceniu rozrusznika nawet jesli samochod nie zapali a jesli wlasnie silnik potrzebuje troszeczke dluzej byc krecony to odpalenie staje sie niemozliwe...
Dziwię się dlaczego wszyscy chcą na nowo odkryć Amerykę. W każdym nowszym samochodzie zawsze podczas rozruchu silnika są odłączane wszystkie zbędne odbiorniki, w tym i światła z wyjątkiem pozycyjnych (bezpieczeństwo). Nic prostszego, jak wykorzystać ten fakt w automatycznym włączniku, tak jak to pokazałem w tytułowym poście, i można to zrealizować tylko...
Myślałem o tym aby w momencie rozruchu dać większą pojemność kondensatora a po starcie ją zmniejszyć.Przełączanie chciałem rozwiązać za pomocą przekaźnika czasowego "...szanuj czas i pieniądz, zęby myj, zbieraj złom..." :) Daj se spokój z tą całą elektroniką, przekażnik czasowy.... :roll: Nie bój nic, podłącz kondzioł, ewentualnie dobierz go , mierząc...
Dziwię się dlaczego wszyscy chcą na nowo odkryć Amerykę. W każdym nowszym samochodzie zawsze podczas rozruchu silnika są odłączane wszystkie zbędne odbiorniki, w tym i światła z wyjątkiem pozycyjnych (bezpieczeństwo). Nic prostszego, jak wykorzystać ten fakt w automatycznym włączniku, tak jak to pokazałem tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67...
niestety, adaptacji tego zaworu launchem nie zrobię, ale przeprowadziłem jeszcze kilka testów: - co do obrotów, to mam dostęp tylko do obecnych, te wymagane przez sterownik mój komputer niestety nie pokazuje. -natomiast mogę ustawić ciśnienie rail (komputer żąda 44 mpa, a ja mogę ustawić np, 36 mpa), wtedy odpalam i auto chodzi 1000 obr/min. wychodzę...
Nie odpali bo leci po linii immo . Musisz ją odciąć przez przekaźnik uruchamiany po rozruchu silnika np. czujnikiem ciśnienia oleju
W Władimircu jest przekaźnik blokujący rozruch silnika podczas pracy silnika. Zasilanie do tego przekaźnika jest z jednej fazy alternatora bodajże. Jest tak jak napisał kolega, prostownik podnosi napięcie które załącza przekaźnik i uniemożliwia rozruch silnika.
Bo wg Schneidera to styki pomocnicze z opóźnieniem ze stykiem wyprzedzającą, a nie przekaźnik czasowy :)
A co będzie z wdzięczności? Urządzenie do rozruchu silnika agregatu chłodziarki/lodówki. Nie pamiętam jaka jest poprawna nazwa. Może przekaźnik rozruchu.
Stawiam tak zdalnie na przekaźnik bendixa albo sam bendix
Czujnik wału,przekaźnik silnika,kostka stacyjki. Takie podejrzenia.
Gotowych raczej nie ma. Zastosuj jakikolwiek przekaźnik programowalny posiadający 8 wyjść.
250µF powoli się rozpędzał i przy pewnych obrotach następuje hamowanie, To jest prawidłowo. Ten kondensator po rozruchu (1,2 sek.) ma być odłączony. Na stałe pracuje 50 µF jako kondensator pracy. Moduł rozruchu to nic innego jak odpowiednik elektromagnetycznego przekaźnika prądowego stosowanego do rozruchu silników kompresorów lodówkowych. Podłącz...
Jeżeli w gwiazdę nie osiąga pełnych obrotów i pobiera tak duży prąd to po co go tak długo w tej gwieździe trzymać. Ustawić mniejszy czas i niech przełącza się wcześniej w trójkąt. Zawsze to lepsze niż rozruch bezpośrednio na trójkącie.
Masz schemat. Przez cewkę tego przekaźnika płynie prąd uzwojenia głównego, większy w czasie startu niż normalnie. Gdy prąd uzw. głównego spadnie do wartości nominalnej, przekaźnik ten otwiera styki. Do uzwojenia pomocniczego dołączony jest kondensator pracy, a ten przekaźnik ma włączać tylko kondensator rozruchu. Generalnie, o ile ten silnik nie będzie...
Witam! Kupię przekaźnik rozruchu silnika jednofazowego do kompresora. Przekaźnik czteropinowy, dwie cewki, jeden styk. Identyczny jak w załączniku. Dziękuję za pomoc i proszę o kontakt. Pozdrawiam!
Wykonać lub kupić przekaźnik nadprądowy. Nie jest skomplikowane.
Czyli prąd stycznika dobiera się do prądu rozruchu silnika? Tak, jak najbardziej.
Zastanawiam się czy triaki BTA140 będą się bardzo grzać Radiator będzie konieczny. czy nie lepiej zamiast tych triaków zastosować przekaźniki ? Silnik jak się domyślam indukcyjny, poczytaj o warunkach rozruchu i prądzie rozruchowym... Przekaźnik lub stycznik 3 fazowy. Tylko stycznik.
To tzw."suszarka" - dmuchawa powietrza wtórnego schowana po lewej stronie komory silnika - czyli tej samej co kierownica. Wdmuchuje dodatkowe zimne powietrze do układu wydechowego bezpośrednio po rozruchu zimnego silnika.
Witam. Sprężarki podczas pracy mogą być gorące. To o czym piszesz jest przekaźnikiem rozruchowym do sprężarki. Podczas rozruchu płynie duży prąd, zwierane są styki przekaźnika i rusza silnik sprężarki. Jak ruszy to spada prąd i styki opadają. Podłącz sprężarkę przez "przekaźnik nadmiarowy". On wyłącza sprężarkę jak pobiera zbyt duży prąd. Czyli np....
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
Włącznik ciśnieniowy steruje stycznikiem przekaźnik czasowy prawdopodobnie przy rozruchu otwierał elektrozawór aby był lżejszy rozruch silnika .
Czy mógł byś bardziej sprecyzować swój problem,bo za bardzo nie wiem z czym nie możesz sobie poradzić. Według mnie załączasz układ przyciskiem k1,48 zaczyna pracować stycznik k1,k2 i k4,po upływie czasu ustawionego na przekaźniku czasowym crt s5 i zakończeniu rozruchu silnika otwiera się stycznik k4 a zamyka k3 silnik przechodzi w normalną pracę
Ja tam zawsze ustawiam na ucho. Gdy w gwieździe silnik przestaje przyśpieszać, czas na trójkąt. Czas zależy od wielkości silnika i sposobu rozruchu (lekki, średni, ciężki)
Ja pisałem o innym przekaźniku. Te silniki palą nawet przy - 10 bez świec. Jasne jest że nim trochę wtedy porzuca po rozruchu ale palą. Zacznij od filtra paliwa. Trzena sprawdzić (jak masz czym)ciśnienie na szynie podczas rozruchu i no przelewy na wtryskach. Wychodzi na to że nie buduje poprawnego ciśnienia przy starcie.
Moduł sterowania pracą silnika Przekaźnik rozruchu Przełącznik do skrzyni biegów mechanicznej(ych)
Nie wiem bo musiał bym wymontować rozrusznik ale w pierwszej kolejności sprawdzę rezystancję przewodów a jaka powinna być wartość rezystancji??
Jeśli chodzi o silnik ze zdjęcia w poprzednim temacie, to do rozruchu na wirowaniu potrzebny większy kondensator (16µF+12µF) niż na praniu (tylko 16µF). Oryginalnie w pralce był przekaźnik włączający dodatkowy kondensator.
Zgadzam się z (at)adamt2 z przekaźnikami samochodowymi, natomiast odcięcie paliwa bezpośrednio sygnałem niskiego ciśnienia oleju może zablokować rozruch silnika. Jeżeli zestaw czujnik - kontrolka daje na tyle wydajną masę w stanie nieaktywnym, żeby wyzwolić cewkę, możesz cewkę 1. przekaźnika podłączyć do czujnika, zamiast do masy. Jeśli nie jest wydajne...
sprawdz najpierw czy silnik ma dobre masowanie,moze byc także niskie napięcie akumulatora
Kondensator rozruchowy już posiadam z tym nie mam problemu tylko jaki wyłącznik(przekaźnik) czasowy zastosować ? Będę wdzięczny za pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/7291273900_1...
Witam do sprawdzenia przekaźniki w komorze silnika przekaźnik K111 Rozrusznik K05 Blokada rozruchu oraz bezpieczniki 9,11,13
Na biegu jałowym wygląda wszystko dobrze, zaś połączony z młynem prądy duże, nawet jeśli jeszcze nie jest zasypany materiałem do obróbki. Układ leciwy, ale po wymianie styczników wydaje mi się, że działa prawidłowo. Dziwne, że pobór prądu duży jest tylko na trójkącie skoro już na gwieździe powinny być problemy ze startem, bo po filmie widać, że jest...
Może być problem w samym włączniku lub uszkodzony przekaznik
T02 przekaznik swiatel drogowych T03 przekaznik sygnalu dzwiekowego T05 przekaznik sprezarki klimatyzacji T06 przekaznik moto-wentylatora jedno i dwubiegowego T07 przekaznik opornosci dwubiegowej moto-wentylatora T08 przekaznik silnika dmuchawy klimatyzacji T09 przekaznik glówny kalkulatora sterujacego silnikiem T10 przekaznik pompy - wskaznika poziomu...
Mam podobny problem auto pali z po pychu ale brak jest masy na przekaźniku w komorze silnika rozumiem że w kostce stacyjki odpowiedzialny jest pin 50 za rozruch . Co powinno na nim być czy +12 czy masa ?
To zamiast przekaźnika daj stycznik pompy hydraulicznej od paleciaka. Tylko pytanie, ile takich startów zniesie silnik. Dla tego układ z zaworem upustowym ułatwia życie również silnikowi sprężarki.
Jest to typowy objaw związany ze sporadycznymi brakami zasilania sterownika silnika a winę za to ponosi przekaźnik zasilania styku prądowego "30". W Twoim samochodzie będzie to zapewne przekaźnik z oznaczeniem na obudowie "109". W takich przypadkach pomaga przeszlifowanie jego nóżek i/lub zdjęcie z niego obudowy i poprawienie lutownicą lutów na płytce...
Czyli tak jak, typowy kompresor od lodówki :idea: Ten sam system rozruchu poprzez otwarcie styków przekaźnika rozruchowego po spadku prądu w uzwojeniu głównym. Niestety obawiam sie że silnik padł (spalił się). Wartości rezystancji na to wskazują. :cry:
To zrobiłbym na przekaźniku czasowym. Można wykorzystać sygnał z alternatora lub z czujnika ciśnienia oleju i zastosował prosty układ, który po określonym czasie od podania sygnału sterującego odetnie sterowanie przekaźnikiem, o czym informować może właśnie gasnące podświetlenie. Układ czasowy jest potrzebny po to, by w przypadku przygasania kontrolek...
Z tym silnikiem to raczej po stronie kierowcy, przekaźnik jest podwójny i lubią się one rozlutowywać, ale żeby pompa uruchamiała się w nich przed rozruchem to pierwsze słyszę.
Witam Proszę o informację czy jest gdzieś dostępny schemat rozruchu silnika gwiazda trójkąt z udziałem przekaźnika czasowego finder 82.82 Pozdrawiam Tadeusz
To jest klixon, tyle że w obudowie przekaźnika. Cewka włączona jest szeregowo z uzwojeniem roboczym silnika, styki załączaja kondensator do rozruchu. Ale to dziwne, co twojemu sie stało ? Nie kondensator padł ? To wygląda jak seria RUC Relpola. Załączanie silnika przekaźnikiem? Słabo... Tylko wygląda, :D napisałem wyżej. Trudno dostępne diabelstwo :cry:...
Takie wyciągarki to tylko z falownikiem- masz takie pole do zabawy, że aż przyjemnie się tym zajmować. Falownik- praktycznie każdy się nada, byle miał funkcję sterowania hamulcem elektromagnetycznym poprzez swój przekaźnik i stycznik zewnętrzny oraz wbudowany chopper hamowania i rezystor do tego (przydatny przy wodowaniu jachtu) V.
jeżeli rezystancja czujnika w temperaturze X przekroczy wartość rezystancji R1 czujnika przy temperaturze 25 stopni (wartość R1 rezystancji znamionowej ustawiana potencjometrem w zakresie 350-550 ohm) należy podać napięcie 12VDC na przekaźnik zewnętrzny który zablokuje możliwość rozruchu silnika na czas w którym rezystancja nie spadnie do poziomu R2...
do czego mogą być 2 niebieskie przewody oznaczone znakiem zapytania na zdjęciu nr 3. Te dwa przewody to zapewne wychodzą z czujnika temperatury umieszczonego w uzwojeniu stojana. Podłączone do obwodu sterowania silnikiem mają zabezpieczać silnik przed nadmierną temperaturą uzwojenia czyli przed przegrzaniem. Sam silnik jest przystosowany do przełącznika...
To na jedno i to samo wychodzi - użyto dwa styczniki załączające, gdyz obciążenie jest potężne. Maszyna pamięta pewnie jeszcze Prezydenta Trumana :D nie Trumpa. Co do sterowania zaś, programator czasowy, na pewno byl silnikowo - krzywkowy. Zbudować sterowanie tej machiny, to robota na dwie godziny :D Mozna zastosowac dwa dedykowane do rozruchu γ...
tak jak się domyślałem, problem tkwił w przekaźnikach czasowych, dwa były uszkodzone...dziękuję za rady i pozdrawiam
Na 100% trzeba dołożyć przekaźnik powietrzny 8kW, bo nie spotkałem się z wyłącznikiem bezpieczeństwa (grzybek) na 50A. Tylko myślę ze podałeś złą moc silnika bo silnik jedno fazowy mocy 4kW przy rozruchu szarpie z sieci ok 50A :D
Z styku X są zasilane światła, dmuchawa, ogrzewana szyba tylna itd. Ten obwód jest pozbawiony zasilania w czasie rozruchu, ma to na celu odciążenie akumulatora przy uruchamianiu silnika, poza tym zachowuje się jak normalne 15, czyli + po stacyjce
Do sprawdzenia połączenia elektryczne akumulator->przekaźnik->rozrusznik. Na odpalonym silniku jest włączony rozrusznik? To ten przekaźnik pyka przy probie rozruchu czy już po włączeniu samej stacyjki?
Mam płytę ceramiczną z palnikiem 2,5kW z przekaźnikami w sterowaniu. Co roku wymieniałem przekaźnik oryginalny Omron 230V/16A NO sklejony, mimo że obciążenia rezystancyjnego i to tylko 11A. Pomogło na zawsze - czytaj pow. 20 lat wymiana na taki https://obrazki.elektroda.pl/3355731700_... 230V/30A w takiej obudowie przyklejony silikonem...
Może już to sprawdziłeś ale ECU widzi wciśnięcie sprzęgła lub hamulca, czasami jest to wymagane przy rozruchu.
Trudno Ci będzie znaleźć taki oryginalny przekaźnik do rozruchu tego silnika . To są lata 60te końcówka gdy te silniki były produkowane do Frań i innych pralek i urządzeń. Tam uzwojenie rozruchowe było częściowo pod koniec nawinięte bifilarnie /15 zwojów/ było tzw lewych do tyłu i zwykle widać to iż z jednego boku uzwojenia wychodzi dwa przewody. Trzeba...
A czy moglibyście odpowiedzieć ile amper może brać rozrusznik silnika traktorka 12KM przy rozruchu? Chce zrobić załączanie silnika zdalnie sterowane na przekaźniku. Czy dobrze rozumie, że sygnał na solenoid to 12V ale nie za duży prąd i przekaźnik RC 20A się nie spali?
Witam. Proszę o pomoc, mianowicie wymieniłem w stacyjce wkład i kostkę. Po włożeniu całości do stacyjki, po przykręceniu kluczyka do zapłonu, kontrolki i całość działają, przy próbie rozruchu silnika, nic się nie dzieje (słychać jedynie pojedyncze tykanie od strony przekaźnika). Bez stacyjki, zapłon i rozruch silnika odbywa się bez problemu.
Twój pomiar jest do d... Wynika z tego że w czasie rozruchu silnika wyłączyłoby wszystkie przekaźniki :D :D :D Na szybko, używany 541, napięcie załączenia 6,8 V.
Tak, jakby mu któryś przekaźnik podtrzymywał napięcie? Coś w tym stylu - ale nie do końca. To nie przekaźnik. Jak nastąpią warunki sprzyjające do rozruchu (czyli "15" jest na sterowniku) to auto odpali. I teraz jak w czasie jazdy "15" zaniknie, to sterownik "sam w sobie" będzie podtrzymywał możliwość jazdy aż do czasu wyłączenia silnika. Nie upieram...
Panowie. Stosowanie takiego przekaźnika czasowego i to jeszcze nie "podpartego" jakimś wytrzymałym stycznikiem, nie jest dobrym pomysłem. Koszt większy niż sprężarki. Komplikacja układu spora. Do tego groźba ugotowania silnika jeżeli ominie się termik, a rozruchy będą częste. Oryginalnie stosowano malutki przekaźnik prądowy. Ma to tą zaletę, że rozruch...
Witam. Mam takie autko jak temacie. Problem - po przekręceniu kluczyków w pozycję rozruch napięcie na aku siada o 0,2 V i nie ma żadnej reakcji. Moje pytanie czy w tym modelu jest dodatkowy przekaźnik na rozruch, oraz gdzie jest rozrusznik (silnik V6 automat).
przekaznik odciązenia kontaktu x gniazdo 1 , czyli rozłaczanie pewnych obwodów elektrycznych w momencie rozruchu silnika
Witam. Gość, który przewijał silnik zalecił, by uzwojenie rozruchowe podpiąć poprzez zwykły wyłącznik dzwonkowy. Dość kłopotliwe w używaniu , można ponownie spalić silnik . Gdybym znał zasadę działania owego stycznika zrobił bym układ zastępczy. Zasada działania : Podajesz napięcie na uzwojenie robocze i jednocześnie przez kilka sekund na uzwojenie...
Nie jest to chyba odosobniony przypadek bo spotkałem się już z takim przekaźnikiem przy rozruszniku w Daewoo, chyba że to ten Pawła. Na marginesie miałem w oplach przypadki z problemami z rozruchem przy wywalonych tulejkach na rozruszniku, na pych palił w kroku, ale wtedy magiczny przekaźnik by nie pomógł.
Mam całą skrzynię z przekaźnikami od a6c6 z tym że silnika benzynowego, podejdą przekaźniki na wymianę?
a jak bedzie wygladalo palaczenie gwiazda-trojkat? Dodano po 0 a jak bedzie wygladalo polaczenie gwiazda-trojkat? Stycznik K1 podaje napiecie zasilania, K2 łączy silnik w gwiazdę a K3 w trójkąt. Schemat sterownia jest oparty na trzech stycznikach i jednym przekaźniku czasowym. Naciśnięcie przycisku załączającego Z powoduje zadziałanie stycznika K1,...
Mhm, akurat patrzylem wedlug opisu kontrolek w ksiazce. W takim razie za co powinienem sie zabrac? :) Teraz bledu niema, ale boje sie, ze moglby sie kiedys pojawic. (at)EDIT Wedlug schematu ktory to znalazlem w "sam naprawiam" przekazniki ktore niechcacy dotykalem (tam jest tak malo miejsca zeby zapiac ta zarowke) to Przekaznik rozruchu silnika, wentylatora...
Czy silnik naprawdę nie ma opcji rozruchu Y/D ? Bezpiecznik dla obwodów sterowania może uchronić przed pożarem w skrzynce. Instalacja 4-przewodowa ? Widzę N do silnika. Jeśli tak to proponuję zainwestować w transformator 400/24 i całe sterowanie zrobić na 24VAC Wyłącznik silnikowy lub przekaźnik termiczny uważam to konieczność - szkoda silnika w przypadku...
Witam. Nie podłączysz się, bo nie masz zasilania któregoś. Zaraz Ci poszukam schematu i Ci wkleję. Tylko mam jeszcze 3 auta i jak je zrobię, to poszukam. Pozdrawiam Dodano po 23 Witam, tu masz — może pomoże, zobacz to https://obrazki.elektroda.pl/1415854500_... 1. Silnik — przekaźniki, zasilanie Deska — zasilanie, wszystkie Doładowanie...
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
Ok, a tak jak ja zrobiłem, czy jest jakieś rozwiązanie, żeby jakoś zniwelować ten wpływ spadku napięcia? bo poza tym, że czasami rozłącza przy rozruchu to gaszenie działa dobrze.
Czy silnik "nowy" taki sam jak stary? Czy wymieniałeś sterownik z "nowym" silnikiem? Czy czujnik wału jest z poprzedniego silnika , czy od nowego? Czy "diagnoza" widzi obroty silniku podczas rozruchu? Sprawdź zasilanie na pinach ECU; pin 30 po 30 , pin 66 i 29 po 15. Robienie mostków na przekaźniku pompy i ściąganie wtyczek nic nie da , gdyż osobny...
Styki przekaźników się sklejają, bo masz obciążenie indukcyjne. Jedno zdanie i w zasadzie dwie bzdury. Współczesna świetlówka kompaktowa to obciążenie o charakterze raczej pojemnościowym, zwłaszcza przy włączaniu. Impuls prądu ładowania kondensatora może sklejać styki. w czasie rozruchu, każde urządzenie indukcyjne pobiera wielokrotnie większy prąd....
Odpowiedzią na Twoje pytanie "czy uszkodzony przekaźnik rozruchowy może powodować to, że sprężarka znacznie się grzeje", byłaby próba z eliminacją możliwości pracy uzwojemia rozruchowego po rozruchu (można podłożyć pod styki przekaźnika rozruchowego kawałek izolacji i ręcznie zewrzeć je tylko na czas rozruchu). Jeśli przy pracy samego uzwojenia roboczego...
Czy teraz odpala z plaka? Czy w czasie rozruchu widać obroty silnika na VAGu? To że z przewodów przy wtryskiwaczach leci paliwo nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie by je otworzyć. Raczej to nie wina przekaźnika bo wtedy brak by bylo kontrolki na liczniku i było by widać to na VAGu.
Nie jednoczesne przełączani styków może być przyczyną takiej sytuacji , przy wolnym przełączaniu jeden styk spóźnia się co powoduje pracę w trójkącie na dwie fazy. lub niepełne wyłączenie gwiazdy We wszystkich układach z silnikami jednoczesność łączenia i rozłączania styków przełączników z napędem ręcznym oraz styczników ma duże znaczenie tym większe...
Jak nie działa sprawdz czy masz na silniku zasilanie,może byc przekaznik/gniazdo przekaznika. Wentylator działa po rozruchu silnik.
Przeciążenie można wykrywać nawet kontaktronem z przewodem zasilającym silnik (jedną żyłą) nawiniętą na kontaktronie. Do tego przyda się przekaźnik bistabilny który przełącza styki tylko gdy na wejściu pojawi się stan wysoki. Nada się BIS-402 lub jeżeli chcesz to zamontować na szynie DIN razem z falownikiem to BIS-411. Styki przełączne przekaźnika podłączasz...
Do odłączania proponuję przekaźnik czasowy, ale należałoły zastosować zabezpieczenie nadmiarowe - co się stanie gdy po kilku sekundach silnik nie ruszy? Można zastosowac prądnicę tachometryczną, która będzie oddziaływać na przekaźnik wyłączający kondensator. Najlepszym rozwiązaniem jest silnik z wyłącznikiem odśrodkowym kondensatora rozruchu, ale w...
Dawniej nie było stosowanych żadnych elektronicznych separatorów i akumulatory były łączone bezpośrednio, jedynie zabezpieczone bezpiecznikiem 20-30 A. Tak jak np. w przełączniku rozruchu 12/24 V. W starszych kamperach do łączenia akumulatorów stosowano przekaźnik z cewką zasilają z zacisku D+ alternatora, więc po odpaleniu silnika. Długi przewód łączący...
który to rok i jaki silnik?
Sprawdź przekaźniki, kiedyś miałem podobny problem i okazał się uszkodzony przekaźnik od sterowania zasilaniem prawdopodobnie świec żarowych (nie zam się dokładnie na tym, ale doszedłem i naprawiłem to sam), w wyniku czego komputer nie pozwalał uruchomić silnika. Sprawdż przekażniki w komorze silnika.
Witam. Nie napisałeś, czy to SPI czy MPI. W MPI pod klapą silnika z prawej strony nad sterownikiem silnika pod czarną "klapką" masz 2 czerwone przekaźniki - sprawdź prawy (do niego dochodzi zasilanie z bezpiecznika za akumulatorem i wychodzi przewód o którym piszesz - do silnika wentylatora). W moim przypadku - sterowanie przekaźnikiem ze sterownika...
https://www.abaservice.cz/GEDA-120-SPINA... https://gastroparts.com/pl/item/przekazn... Pierwsza strona jest czeska nie wysyłają do PL poza tym cena kosmiczna w przeliczeniu około 530zl... Ta druga stronę widziałem jest tam dostępny zamiennik tylko te numery się nie zgadzają jest tam 175 zamiast...
Ta czasówka ma niezależne (od zasilania) styki przekaźnika. Ani w instrukcji ani w deklaracji nie ma obostrzenia co do napięć załączanych. Można przyjąć, że napięcie przebicia styk-styk jest na poziomie minimum 2,5 kV, a styk-cewka na 4 kV - to są standardowe/minimalne wartości w przekaźnikach przemysłowych. Więc śmiało możesz załączać tymi stykami...
kondensator rozruchu silnika akumulator rozruchu silnika prąd rozruchu silnika
jowisz kineskopy serwis saeco incanto radmor programator
zmywarka electrolux samsung xpress c430w
Używany moduł sterujący Electrolux – gdzie kupić, na co zwrócić uwagę? Firmware Thomson 40FE5606 – aktualizacja OTA, Android TV 8, serwis, pliki update.zip