problem w 99% będzie tylko przy wyższych obrotach gdy turbo zacznie działać w trybie regulowanym (od 3 tys obr/min) ze sprzężeniem zwrotnym z czujnika ciśnienia w pozostałym 1% przy zmiennej komorze turbiny ustawionej (przez brak podciśnienia sterowania) na max doładowanie ciśnienie znacznie przekroczy wartość zadaną i tryb awaryjny wystąpi chwile po...
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Jeżeli za każdym razem błąd tylko z czujnika doladowania/temperatury to do sprawdzenia instalacja.Sprawdz na zapłonie wartość z czujnika (grupa 11),powinna być w okolicy atmosferycznego.Jeżeli byłby problem z podciśnieniem to by były inne błędy (nieosiągnięte lub przekroczone ciśnienie doładowania).
Zwróć uwagę na parametry "czerwone" i jaki powinien być ich zakres pracy. Pomyśl, dlaczego są przekroczone. Zacząłbym od EGR i ciśnienia paliwa. To należy sprawdzić jeszcze podczas jazdy. Jak ciśnienie paliwa będzie zbyt wysokie to oprócz kangurów dojdzie jeszcze gaśnięcie silnika. Doładowanie też dziwnie wygląda. Do weryfikacji.
Diagnostyka to podstawa . Ale stawiam przekroczone lub nie osiągniete ciśnienie doładowania (sztanga się przycina )
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
Tak auto było podłączane pod komputer były dwa błędy 17978 moduł sterujący zablokowany 17965 ciśnienie doładowania przekroczona granica regulacji
Czy możesz coś więcej powiedzieć jak odczytywać te logi albo jak powinny wyglądać prawidłowe? W grupie 011 masz obroty, ciśnienie doładowania zakładane, ciśnienie mierzone, procent wysterowania zaworu regulacji ciśnienia turbodoładowania. Przy 1800 obr turbo uzyskuje zakładaną wartość doładowania a zawór oscyluje w okolicach 50-60 %, następnie turbo...
Sprawdź szczelność całego dolotu. Łącznie z coolerem i kol dolotowym. Drugi temat to spr ciśnienie doładowania.
Ale napisałeś na początku że po ponownym włączeniu zapłonu było normalnie. Nie masz błędów przerwanego obwodu elektrycznego, tylko że ciśnienie doładowania było przekroczone.
Błąd dokładnie brzmi: 17965 ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji. Zostawiłem na razie turbo w spokoju i zajmę się sprawdzeniem elektrozaworów N75, N239 i N18 - z sieci wyczytałem, że one mogą być odpowiedzialne za ten błąd, tym bardziej, że dawniej miałem już problemy z wieszającym się turbo. Pytanie jak przetestować w/w elementy czy...
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji - Najprawdopodobniej coś z n75 lub z łopatkami od zmiennej geometrii 16705 Czujnik prędkości obrotowej wału - Sprawdź czujniki G40 i G28 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - Błąd poduszek powietrznych, jeśli nie świeci się kontrolka airbag pewnie miałeś słaby akumulator 18057 Brak komunikatu...
Jak powinien zachować się zawór przy turbinie w Octavi 1,9 TDI 110KM sterowny podciśnieniowo przez N75 po zapaleniu silnika??? Czy po zapaleniu jego dzwignia ma się przesunąć na dół czy ma pozostać w pozycji jak po zgaszeniu silnika??? U mnie jest tak że na wyłączonym silniku dzwignia jest u góry następnie po zapaleniu minimalnie przesuwa się w dół...
To jest tak podobne jak jedziesz i naciśniesz pedał hamulca i gazu równocześnie to odcina turbo sprzęgło i znów jedzie to podobny efekt masz choć bardziej obstawiam przeładowanie turbo zerknij na ciśnienie doładowania podczas jazdy
Jeśli woda chłodząca skraplacz ma temperaturę kilku stopni i jej przepływ jest za intensywny,to czy mogą w szkiełku kontrolnym pojawić sie bąble i ciśnienie na tłoczeniu moze nie przekroczyć 6-7 barów?czy raczej będzie to oznaką braku czynnika?
Witam Wszystkich! Jak widzę problem jest bardzo powszechny. U mnie jest podobnie. Silnik BKN 3.0tdi po przekroczeniu prędkości około 110km/h silnik przechodzi w tryb awaryjny i "nie chce" jechać do momentu ponownego uruchomienia. VAG pokazuje nieosiągnięte ciśnienie doładowania. Przepływka wymieniona, turbina wymieniona i czujnik ciśnienia doładowania...
Twoja turbina to nie VNT, nie masz tam kierownic... masz tylko zawór obejścia, który jest sterowany ciśnieniem turbiny. Pisałeś o kierownicach i chyba wszyscy się tym zasugerowali, nie sprawdzając jaką tam masz turbinę. Przy turbinie o stałej geometrii ciśnienie do gruszki jest podłączone bezpośrednio z wylotu turbiny (nie ma zaworu modulującego*)....
3 bieg, gaz w podłogę i dopiero loguj nie odpuszczając przynajmniej do 3500 obrotów, podczas jazdy. Jaki błąd się pojawia - zbyt niskie ciśnienie doładowania?
Zmierzyłem napięcie we wtyczce i po przekręceniu kluczyka na zapłon jest ok. 12V. Po uruchomieniu silnika jest ciągle 14V i nie spada (nie przerywa go) mimo gazowania. i tak ma być n75 sterowany jest masą,przy przegazowaniu ciśnienie doładowania nie przekroczy wartości dopuszczelnej stąd też n75 nie zadziała. najwieksze podejrzenia pada na przepływkę.
Jakie podciśnienia? O jakim ty czujniku piszesz? Pierwszy błąd jaki miałeś tyczył się przerwanego obwodu czujnika ciśnienia doładowania. PCM nie widział sygnału z czujnika gdyż: może być uszkodzony czujnik, brak zasilania czujnika, przerwany przewód pomiędzy czujnikiem a PCM. Drugi błąd jaki podałeś to przekroczona wartość ciśnienia doładowania czyli...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Coraz częściej podczas jazdy silnik wchodzi w tryb awaryjny tzw. notlauf. Dołączam logi z grupy 003, 011 , 005 w logu podczas jazdy wystąpił notlauf. Grupy: 003,011,005 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_103548... 17948Sygnał prędkości jazdy - sygnał za duży brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17958Ciśnienie doładowania -...
Raz na kilkadziesiąt kilometrów auto słabnie, pedał przyspieszenia na maksa a prędkość nie większa niż 30 km/h. Od czasu do czasu od strony silnika dochodzą mocno wyczuwalne wibracje jakby koła jechały po "tarce". Kontrolki na liczniku nie sygnalizują żadnych problemów, w sterowniku silnika żadnych śladów błędu. Błędy i sygnalizacja problemów na liczniku...
Przy 3000 to wywala błąd i tym samym ECU chroni turbo przed odlotem na złom. Na wykresach niebieska linia to zakładane doładowanie a czerwona rzeczywiste. I W idealnym stanie czerwona ma pokrywać się z niebieską (wiadomo może trochę odbiegać bo turbo musi zbudować ciśnienie). U ciebie od razu po przekroczeniu 2000 rpm doładowanie leci w kosmos a tym...
Witam, jestem posiadaczem Golfa 4 z silnikiem 1,9tdi ALH 90km. Zauważyłem, że auto powyżej 3tyś obrotów zaczęło wyłączać turbo, pomagało wyłączenie zapłonu i włączenie, natomiast za każdym razem gdy auto przekroczy 3tyś obrotów odcina mu turbo z błędem Ciśnienie doładowania- różnica w regulacji. Sprawdziłem ile doładowuję turbina to na 1 biegu obroty...
Witam auto sprinter 2,2 cdi 2007r. 315 (model906)-sprężarka dwustopniowa. Błąd- ciśnienie doładowania przekroczona dolna granica regulacji. W okolicy 2500obr. słychać syczenie tak jakby powietrze doładowane uciekało, szczelność całego dolotu sprawdzona jest ok, bączki przy turbinie ok, kierownice powietrza na turbinie chodzą luźno nie zacierają się....
drdrung uspokoiłeś mnie jeśli chodzi o różnice na jałowym biegu. Jutro będę dalej walczył z ramieniem gruchy. Powiedz proszę czy ja dobrze rozumiem Przy gruszce wciągniętej jest największe ciśnienie doładowania? Tak? Przynajmniej tak mi wychodzi z loga 11
Tak, w Twoim sterowniku już została wprowadzona poprawka względem starszych modeli - ciśnienie doładowania zostało dodatkowo ograniczone względem ciśnienia atmosferycznego. Jeśli kierownice masz zapieczone bądź regulacja nie działa z innego powodu, łatwiej i szybciej przekroczysz ciśnienie limitera atm. które w górach jest niższe.
Został podpięty pod komputer i wyszły takie błędy… 18010 brak zasilania +15 ??????? 00544 ciśnienie doładowania. górna granica przekroczona P0103 zwarcie przepływomierza Sonda lampda Cewki i świece sprawdzone i jest ok. Numer przepływomierza mam taki : 280 217 117 037 906 461C czy muszę kupić taki sam o tych numerach czy może być dowolny ? Chyba,...
po co zamieniasz te zaworki one nie działają tak samo są inne mimo że podobne ,masz numery części widać przecież . Jak masz błąd regulacja ciśnienia doładowania wartość przekroczona to 99 procent turbina do wyczyszczenia fil2006 bardzo Cię cenię i lubię czytać Twoje wypowiedzi i dlatego napiszę trochę nie po Twojemu - zaworki może zmieniać bo obydwa...
skupcie się na tym ze auto nie ma osiągów (max 125km/h) i nie daje rady przekroczyć 3tys rpm. Jeśli masz dostęp do clipa niech ci sprawdzą ciśnienie doładowania.. pewnie ta turbina w pełnie nie ładuje.. zrób to a spalanie samo spadnie..
W starej ukręciło wirnik czy ułamało od przekroczenia prędkości? Bo turbo ma ograniczenie doładowania nie dla ochrony silnika tylko im wyższe ciśnienie tym szybciej się turbo musi kręcić i ograniczenie jest po to by czegoś nie ukręciło/nie rozerwało turbo od przekroczenia dozwolonych obrotów. Co do ruchu sztangi to turbo działa tak że zaraz po odpalaniu...
Mając silnik wolnossący sw400 i taki sam sw400 doładowany, rzeczą naturalną jest że silnik doładowany będzie miał około 130KM. A więc skąd wziął się przyrost o 30KM. Doładowanie pozwoliło zwiększyć ciśnienie świeżego powietrza w cylindrze a zatem pompa może podać większą dawkę paliwa tak aby nie przekroczyć granicy dymienia. Więc proszę nie pisać że...
Logiem nic nie zdziałasz tu potrzeba porównać wartości z czujnika z manometrem. Czujniki podobnie jak przepływomierze są do różnych silników inaczej wyskalowane. Czujnik ciśnienia jest kluczowy dla turbo im wyższe ciśnienie doładowania to wyższe obroty turbo. Diesel przyjął by ciśnienie doładowania nawet 2-3 bary ogranicza się je dla ekologi na niepełnym...
błąd 17965 mówi o przekroczeniu górnej granicy doładowania, przpływka mierzy masę powietrza zasysaną a g71 mierzy ciśnienie na dolocie. Gdyby błąd wyskoczył dopiero podczas rozpędzania stawiał bym na geometrię turbiny. ale jeśli zaraz po odpaleniu to wg. mnie za duża różnica jest między dolotem do turbo czyli częścią vakum a ciśnieniową za turbo. zrób...
Witam. Mam Seata Toledo z 2001 roku 1,9 tdi z silnikiem ASV. Mój problem jest następujący. Kiedyś w drodze przytrafił mi się notlauf. Po ponownym odpaleniu było ok. Po tym zdarzeniu nie jeździłem autem przez miesiąc. Jak już do niego zasiadłem to notlauf przytrafiał się praktycznie z każdym razem po przekroczeniu 120 km/h - 3000 obr. Są to moje pierwsze...
Witam. Posiadam Seata Leona 1.9 TDi 110KM 2000r., przy wizycie u diadnostyka komputer wykazał 2 błędy: P1144 - Miernik masy powietrza rząd cylindrów 1-przerwany obwód prądowy/ zwarcie masa - G70. P1557 - Ciśnienie doładowania graniczna wartość regulacji przekroczona w górę. Auto sprawuje się normalnie tzn. nie zauważyłem nic niepokojącego. Czy padła...
Witam, posiadam Audi A3 8L 2001r 1.9TDI PD ASZ 96KW (130km) turbina ze zmienna geometria Garret, 3 miesiące temu dałem turbo do regeneracji Firma w Łodzi Regline, ostatnio turbina zaczęła mi przeładowywać i wyskakuje: błąd 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji Na 4 biegu przy 2800 obr wpada w tryb awaryjny Co sprawdziłem: -wszystkie...
po diagnostyce na KTS bledy: climatronic: 0240 przekaźnik, zacisk 15. Komora silnika. Wartość max przekroczona 00E5 Ciśnienie czynnika chłodniczego wartosc max przekroczona- uszkodzone byly wentylatory, wymienione. bledy w climatronicu skasowane nie wracaja. Błędy w sterowniku silnika: 175 Regulacja ciśnienia doładowania wartość max przekroczona. Samochód...
Witam Jako nowy witam wszystkich.. Od 3 lat jestem posiadaczem fiata bravo 1,9 JTD z 98 roku. Autko spisywało się idealnie do listopada minionego roku. W listopadzie auto w jednej chwili zrobiło się bardzo mułowate, z mocy 105 koni zostało max. 40, problemem było wjechanie na większą górkę. Podczas dodawania gazu słychać było jakiś szum z komory silnika...
Witam. Mam problem z Fordem C-MAX 2,0 tdci 136ps. Auto pracuje w trybie awaryjnym, brak mocy,nawet na postoju nie chce przekroczyć 3 tys obrotów pokazuje tylko jeden błąd p2682. w czasie przeglądania parametrów zauważyłem że: -ciśnienie paliwa w zasobniku 0 -ciśnienie doładowania 0 dodam ze auto zapala bez problemu trochę dymi na niebieskawo podczas...
Podłącz auto pod komputer, wejdź w blok 11 gdzie widać ciśnienie doładowania, zadane ciśnienie i wysterowanie N75 a zobaczysz jak powinno być. Możesz też sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania czy Cię nie oszukuje. Sztanga ma być wyciągnięta na wolnych obrotach. Turbine napędzają spaliny. Regulacja ciśnienia doładowania regulowana jest poprzez regulacje...
Sprawdziłem parametry w bloku 11, ale na postoju ponieważ nie miałem z kim jechać. Gdy przytrzymałem samochód na obrotach=3000 to ciśnienie doładowania wynosiło ok. 1960. Nie wiem czy taki pomiar ma sens czy też musi on być wykonany pod obciążeniem czyli podczas jazdy.
Ja już te rzeczy sprawdzałem. Brak oleju w przewodach, zawory nie przepuszczają, jak się ciągnie ustami powietrze, MAF wymieniałem, bo sam zepsułem, sztangę bardzo ciężko odciągnąć na wolnych. Podciśnienia nie sprawdzałem, bo nie mam czym. Sztangę trzyma, a jeśli byłoby słabe podciśnienie lub jego brak, to ten EGR w ogóle by się nie otwierał na dolnym...
Witam Przy mocnym przyśpieszaniu przeważnie po przekroczeniu 3 tys obr/min przechodzi w tryb awaryjny. Pokazuje się błąd 6805 BOOST PRESSURE CONTROL FAULT Nie wiem czy czasami nie jest za duże ciśnienie doładowania, na komputerze mam wartości dochodzące do 2600 hPa czyli ok. 1,6 Bara doładowania , czy nie jest to za dużo ? Dźwignia przy turbo działa...
Mianowicie chodzi o to że po osiągnięciu 100-120km/h auto przerwie zapala się kontrolka od świec i przechodzi w tryb awaryjny tzn da się jechać max 3tys. obrotów. Po zgaszeniu silnika wszystko jest ok aż do tego samego momentu. Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnieniowe, kierownice w turbinie wszystko ok, myślę że mogą być źle podłączone te wężyki...
podstawą w diagnostyce doładowania jest test drogowy (3bieg,3 tyś obr., 100% gazu)sprawdzasz wsazania czujnika(grupa11) zobacz też co pokazuje czujnik na samym zapłonie(ciśnienie atm)
Witam Leona mało elastyczny, dziwna reakcja na gaz + kilka razy odłączyło turbo Logi Dynamiczne: 001 http://vaglog.pl/log_276991.html 003 http://vaglog.pl/log_276992.html 004 http://vaglog.pl/log_276993.html 008 http://vaglog.pl/log_276994.html 010 http://vaglog.pl/log_276995.html 011 http://vaglog.pl/log_276997.html 011, 014 http://vaglog.pl/log_276996.html...
Witam Twój mechanik dobrze Ci powiedział układ sterujący mierzy ciśnienie doładowania które powinno wynosić w granicach 0,04-0,08MPa i jeżeli ciśnie zostaje przekroczone jest odłączana. Myślę że przepływomierz jest ok bo on też jest podłączony do sterownika i gdy go odpinasz sterownik odłącza turbinę w celu zabezpieczenia(chodź tego nie jestem pewien)....
Czyli autko wyposażone w dpf. Masz czym sprawdzić wartości czujników jakie widzi sterownik??? Np. inpa albo coś co ma wgląd w parametry systemu podczas pracy silnika. Pierwszy błąd dotyczy wiarygodności czujnika ciśnienia spalin wstecznego, czyli tego przypiętego z prawej strony do układu wydechowego z jednym wężykiem. Drugi błąd dotyczy przepływu...
"Robo-technical Świece żarowe no prosze. (...) w Wieczne nie są... Ten silnik spokojnie odpala bez świec do temp nawet -20C jak jest sprawny fakt że jak się zbliża to rozruch jest utrudniony (teleport silnikiem i dużo dymu) po odpaleniu świece żarowe nie są temu silnikowi do niczego potrzebne. Tym bardziej do wkręcania się na wyższe obroty. Co do problemu...
Chyba bez testera diagnostycznego będzie ciężko stwierdzić usterkę . Nie wiemy czy to ciśnienie paliwa ,ciśnieni doładowania powietrza, czy brak powietrza (EGR).Zdarzają się przypadki uszkodzenia zaworów SCV (bardzo często), wtryskiwaczy(często),zaworu EGR (czasami),listwy CR (rzadko) ,przeładowanie turbiny (rzadko).Na podstawie parametrów pracy silnika...
jeszcze uzupełniając swoją wypowiedź można też włożyć IV generację (wtrysk sekwencyjny gazu w stanie lotnym) i dać mu ogranicznik na obroty (np. 4500) i ciśnienie doładowania (0.1...0.2 bar) przy przekroczeniu którejś z wartości komp od gazu automatycznie przerzuca samochód na benzynę co chroni tłoki przed spłynięciem do miski olejowej.. wadą tego rozwiązania...
Witam Mam podobny problem auto łapie notlauf po przekroczeniu 100 kmh. Sztanga porusza się gdy ściągam wężyk i zakładam idący do gruchy turbiny a na zgaszonym silniku nie mogę wcisnąć rękom sztangi czy tak powinno być czy nie. Dodam że wymieniłem wężyki, zawór N75, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, filtry na nowe i dalej to samo zbyt wysokie...
Witam, Od razu przejdę do problemu. Moje polo 1.9 TDI 101KM z 2007 r. nie jeździło przez prawie 2 lata, jedynie było odpalane. Gdy chciałem skorzystać z polówki to w ogóle nie czułem, że ten samochód ma turbinę, jeździ się jak zwykłym dieslem. Przy 130km/h przechodzi w tryb awaryjny, nie chce wejść na wyższe obroty ani przyśpieszyć. W VAG'u pojawia...
witam Błąd klapek już zrobiony czujnik miał luz i nie właściwie odczytywał pozycje. Natomiast dalej na jałowym nie chodzi prawidłowo i ciężko się wkręca. Pozostał już tylko błąd doładowania. I tak np. jadę, gaz do końca i patrze na ciśnienie doładowania sterownik chce 1500 jest 1100, przekroczy 4tyś obr/min i osiąga te zadane i zaczyna ciągnąć jak szalony,...
Witam, błąd w ECU - sterowanie czasem grzania - nieprawdopodobny. niezależnie od temp. zewn. kontrolka świec tylko mrugnie i gaśnie. napięcie na świecach jest, więc coś tam niby grzeje. świece sprawdzone Auto fatalnie pali kiedy zimne, parametry w normie (temp. ,ciśnienie rail) Drugi feler - po przekroczeniu pewnych obrotów traci moc , pojawia się błąd...
Nom ten pik to może być zafałszowanie nie jest to moment w którym występuje błąd, z resztą jak dobrze rozumiem czerwony wykres to ciśnienie które ma być i występuje zawsze po przekroczeniu cienienia tak jak by turbina odpuszczała. Tam jest turbina z zmienią geometrią czy klapą upustową ? Nie kręcił ktoś przypadkiem sztangą przy turbinie i nie jest źle...
387 Napięcie w obwodzie ma wartość wyższą niż dopuszczalna -przerwany obwód czujnika temperatury paliwa, -usterka obwodu czujnika ciśnienia oleju lub obwód przepływomierza masowego powietrza, 4745 Ciśnienie zasilania przekroczyło wartość graniczną dla danego okresu -czujnik ciśnienia dopływu paliwa wskazuje nieprawidłową wartość , -usterka zaworu przelewowego,...
poproś gościa o zalogowanie VAG'iem kanału 008 ... musisz wejść VAG'iem 01(silnik)->08(bloki wartości mierzonych)->008 (dawki) oraz 011 (doładowanie)- na dole po prawej w VAGcomie będzie przycisk LOG - po naciśnieciu go program będzie zapisywał parametry odczytane z czujników ... zrób logi 008 pod obciązeniem - pedał gazu w podłodze (100% otwarcia)...
Więc i nie sprawdzisz, czy ciśnienie rzeczywiste pokrywa się z żądanym, tak samo przepływ powietrza. O działaniu zaworów n75 i n108 które mają bezpośredni wpływ na prace turbiny nie wspomnę. W każdym razie jeśli opisujesz że "turbina się wyłączyła" to najprawdopodobniej została z jakiegoś powodu przekroczona górna granica ciśnienia doładowania. Bez...
dzisiaj podłazyłem kompa i zobaczyłem że ciśnienie doładowania po wciśnieciu pedału gazu niewiele się powiększa, wartość 1cdo 1.2 bara Szukałem nieszczelności i znalazłem dziurę w przewodzie od IC Po jej wymianie samochód ma lepsze przyspieszenie ale dalej dymi! Co może jeszcze być przyczyną? Wtryski daja wszystkie równo po 180 kąt wtrysku ok dymi na...
Panowie...zwracam uwagę kolegom, którzy piszą - jeśli nie ma notlaufów to sobie jeździj. OK.... ale 2700mbara zamiast 1900 to przeładowanie o ponad 40%. Wiecie do jakich obrotów rozpędza się suszara, żeby takie ciśnienie osiągnąć? Do 60% większych niż nominalnie. Temperatura na dolocie rośnie zupełnie niepotrzebnie i pewnie w upalny dzień dalece przekroczy...
Witam, problem nasilał się stopniowo, auto traciło moc podczas przyśpieszania na 5 biegu bo przyśpieszało najdłużej. Dzisiaj trochę podiagnozowałem, w zaworku od turbiny troszkę oleju, filterek na zaworku drożny, geometria porusza się w pełnym zakresie bez zacięć. Problem jest tylko z zakresie wyżej wymienionej prędkości obrotowej gdzie ciśnienei utrzymuje...
No nie wiem w ajm mocujesz jedną śrubą w bkd przykręcasz dwoma to zupełnie inna konstrukcja,tam nie powinno przepuszczać ,nie spotkałem się z tym choć nie mogę twierdzić że nie masz racji.Błędy były takie: 1.przekroczona górna granica ciśnienia doładowania-sporadyczny 2.wypadanie zapłonów cylinder 2-sporadyczny Zimny ładnie pracuje ale jak osiągnie...
Dwója z szukania: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... drugi błąd P0401- recyrkulacja spalin - niezadowalająca dawka przepływu ( nie był jakiś zatkany tylko lekko okopcony ,wyczyszczony...
Zacytuje to z nieistniejącej już stronki: " Ile zyskamy montując w benzynowym silniku turbodoładowanie? Ten tuning jest najbardziej spektakularnym sposobem "rasowania" silnika. Zyskujemy nawet do 75% dotychczasowej mocy maksymalnej. Oznacza to wzmocnienie jednostki napędowej PLe$niaka z nominalnych 100 KM do 175 KM! Jednocześnie znacznie podnosi się...
Zdjęcia z diagnostyki podczas jazdy: Proszę o określenie przede wszystkim czujnika ciśnienia na rail. Wydaje mi się że jest za małe w ASO Bemo Motors powiedzieli że ciśnienie podczas jazdy ma dochodzić do 1800 Bar... Kolejna sprawa to ciśnienie doładowania z MAP sensora. Chyba też za małe. 1.4 Bar max powinno być a mi ciężko przekroczyć 1.2... Heko...
Może uderzał wcześniej,może mechanik coś zrobił z napinaczem ,a teraz słyszysz nie łańcuch. Wariator pracuje jedynie w zakresie wałka, a zęby na łańcuchu są w stałej pozycji względem łańcucha więc to też by wykluczyć, chyba że się mylę to proszę mnie poprawić. Tylko koło pracuje razem z łańcuchem,a reszta się przemieszcza względem osi. Mamy zatem kilka...
Witam. Mam problem z Seatem Toledo 1,9 Tdi 90 koni 2001r. Problem polega na tym że przy 4,4 tys/obr na 3 biegu , przy 3,5tys/obr na 4 biegu i przy 3,2tys/obr na 5 biegu samochód dostaje muła i czujnik ciśnienia turbiny zablokowuje turbinę. Program VAG diagnozuje błąd czujnika ciśnienia turbiny i po wykasowaniu wszystko wraca do normy - aż do następnego...
Kupiłem Opla Vectre C 2.2 diesel 125KM. Zauważyłem że na 1szybm biegu jest troche mułowaty, poprzednie punto 1.2 sporting to był pocisk w porównaniu z tym... ale to jest najmniejszy problem. Prawie zawsze na 5tym biegu,czasem na 4tym po przekroczeniu 2700obr zapala sie zółta kontrolka -samochód z kluczem francuskim (tryb awaryjny) i auto nagle traci...
Zaczyna się od tego że turbo puszcza olej. Olej zasyfia dolot ,intercooler ,egr i wpada do silnika. Tam się spala ale nie całkowicie część wraca prze EGR. Reszta trafia do turbiny zasyfia kierownice w zmiennej geometrii turbiny. Jak się sporo nazbiera to kierownice się blokują. Teraz albo blokuje się na przeładowaniu. Turbo na pełnej mocy i ciśnienie...
Z tego co zrozumiałem to brak sterowania na wężu (pełny otwór) to spowoduje brak ciśnienia doładowania a zamknięcie otworu spowoduje maksymalne ciśnienie doładowania. Brak sterowania na wężu maksymalne ciśnienie doładowania, zamknięcie otworu nic nie zmieni nadal maksymalne ciśnienie.Żeby obniżyć ciśnienie musisz podać ciśnienie na ten wężyk. Można...
Mam zagadkę z VW Crafterem 2.5TDI BJL 136KM 2006 Auto zachowuje się w następujący sposób; Przy pełnym obciążeniu (czyli pedał gazu na 100% lub blisko 100) no i jak jedzie na pusto to minimum 3 bieg. Rozpędza się normalnie, gdy dojdzie do 3500-4000 obr/min mimo wciśniętego gazu w podłogę auto zwalnia tak jak by dawka paliwa została natychmiast zredukowana...
Witam Dwa auta i dwa problemy. Pierwszy to VW T5 2,5 TDI PD 2008rok.Zapala się kontrolka świecy żarowej oraz check, auto przechodzi w tryb awaryjny. Błąd po diagnozie vagiem 00568 Uszkodzony czujnik położenia w silniku sterujący. Nie mogę nic znaleźć na temat tego czujnika. Co to za czujnik? Drugi chory to tez VW tyle ze Sharan 1,9 TDI PD 2000rok. Podczas...
Witam. Mam taki problem wczoraj przy próbie wyprzedzania samochód wyłączył mi turbinę. Podłączyłem się do komputera i odczytałem kody błędów: -- 17965Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem sądzę że zapieka mi łopatki na turbinie. Obecnie nie tak łatwo "prześcigać" samochód aby dobrze rozruszać...
Tak ma być. Dzięki temu jest szybsza reakcja na pedał gazu. Turbo jest już ustawione na max ładowanie ale obroty są zbyt małe a co za ty idzie ilość spalin za mała żeby rozkręcić wirnik tak by skutecznie podnieść ciśnienie. Jak obroty wzrosną ciśnienie jest redukowane choć tak naprawdę to redukuje się w ten sposób obroty turbo aby nie przekroczyły dopuszczalnej...
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Fabia 1.4 totalny brak mocy samochód w ogóle nie jedzie ciężko się ma rozpędzić do 60, błąd turbina górna granica przekroczona. Turbina nie czuć żeby pompowała przy 900 obr ma 980 ciśnienie doładowania a przy 4 tys 1100 czyli tyle co nic, sztanga nie upuszcza bo nie ma czego. Jak upuszczam bankde Vacu testerem jest ok cofa się bez problemów, wirnik...
Witam. C5 x7 2.0Hdi 163km, automat. Co jakiś czas (max 2x w miesiącu) przyspieszając na pełnym bucie z 80km/h (redukcja z 6 chyba na 4) wywala mi check engine.Co ciekawe na 2biegu nigdy nie udało mi się tego potwórzyć,a problem występuje najczęściej jak się właczam do ruchu na autostradzie.Po mieście jakbym nie cisnął check nie wyskoczy :). Zawsze mam...
Nie mniej po w/w metodzie wyrzygał odrobinę "czerwonawego" płynu - pachnie jak płyn chłodniczy z domieszką rdzy Skąd on to wyrzygał? Z wydechu? Zbiornikiem wyrównawczym? na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia widać bombelki powietrza - skąd może brać lewe powietrze? Oring na filtrze? Robiłem odpowietrzanie, ale bez problemu po jednym pompięciu gruszką...
Cześć, nie chce zakładać nowego tematu a mam podobny problem. U mnie (Audi a4 AWX 1.9tdi 2002r) turbo przeładowuje i wchodzi w notlauf (tryb awaryjny) Zrobiłem logi. Zobaczcie: [URL=http://rtnet.pl/vaglog/matilog_4828... (0 - 000,001,003) [URL=http://rtnet.pl/vaglog/matilog_4829... (1 - 004,007,013) [URL=http://rtnet.pl/vaglog/matilog_4830...
Wiem że ten golf ma 75kM ale jakieś ciśnienie w kolektorze dolotowym powinno być, wąż choć trochę powinien pęcznieć. - powinien minimalnie pęcznieć, ale ciśnienie podczas gazowania na postoju nie powinno przekroczyć ok. 0,1 bara. I może dla tego też nie czujesz, że wąż twardnieje. Ciśnienie doładowania sprawdza się w tym modelu podczas próby drogowej...
Szesnacha na dwojce przy 7000 rpm pokazuje 80km/h a moj 1.6 przy 6300rpm pokazuje 90km/ha uwierzcie wkreca sie prawie tak samo szybko jak 1.4 16v. Wiem ze to smieszne ale prawdziwe. Skrzynia biegów jest ta sama, a most różni się przełożeniem tylko nieznacznie, więc nie chce mi sie wieżyć w taką rozbieżność przełożenia całkowitego na tej dwójce... Może...
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
Panowie proszę o pomoc w następującym temacie: Miałem wrażenia że moje auto, na niższych biegach do 2,5 tyś obr. jest trochę mułowate (czasem jest lepiej, czasem gorzej). W między czasie byłem na hamowni by sprawdzić moc auta i tu zaskoczenie wyszła typowa seria (może trafiłem na lepszy dzień; mam też takie wrażenie, że auto słabnie po dłużej jeździe),...
136 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie wysokie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka jest prawdopodobnie spowodowana przez uszkodzony zawór przelewowy. Przyczyną może też być zapchany przewód powrotny paliwa. Kod usterki powstanie tylko wtedy, gdy wartość ciśnienia zasilania będzie...
Mam Passata 1,9TDi i mam taki problem że jak mu przycisne to w pewnym momencie tak jakby tracił moc ... Problem ustępuje jak wyłącze silnik i odpale go ponownie. "ten zaworek" o którym tu mowa to N75 - zawór ograniczający ciśnienie doładowania. W przypadku Jarana komputer pojazdu wpada w tryb awaryjny, podstawia zastępcze wartości przepływu powietrza...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Witam, Mam nieregularny problem z samochodem Citroen C5 mk2 2.0 HDI 136 RHR (podwójny dozownik powietrza) na Siemensie ze skrzynią AM6. Problem objawia się okresowymi gorszymi parametrami samochodu, tj. większym spalaniem, mniejszym zasięgiem, słabszą mocą silnika, dziwnym rozjechaniem między ciśnieniem doładowania mierzonym a oczekiwanym i praktycznie...
Witam. Może ktoś z kolegów wie jak prawidłowo wyregulować gruszkę regulującą ciśnienie doładowania? Znajomy niby mechanik rozkręcił sztangę, ustawił po swojemu i teraz mam problem z przeładowaniem. Zaworek wymieniony-ok, turbina wyczyszczona-ok, gruszka nowa, wężyki nowe a po rozpędzeniu auta na 5 biegu do 100-110km/h nagle traci moc (przekroczona górna...
ems 53249 Tytuł Czujnik ciśnienia zasilania Usterka Napięcie w obwodzie przekroczyło dolną dopuszczalną granicę. Przyczyna Możliwe przyczyny: •Zwarcie w obwodzie czujnika. •Przyczyną usterki może być również zakłócenie zasilania napięciem tych komponentów, które podłączone są do wspólnego źródła zasilania. Jeśli jednocześnie zasygnalizowana...
czujnik ciśnienia doładowania - czyszczony (bez dotykania - środkiem do czyszczenia egr - byl bardzo zasyfiony w sumie sam nagar - po i przed czyszczeniem w zasadzie bez zmian i tu moje pytanie jak go sprawdzić ?? Moge podzielić się porannymi livedata z trasy cz-wa k-ce (w załączniku) - od uruchomienia rano do postoju na stacji i drugi na rozgrzanym...
Witam jako mechanik 16 lat już nie w zawodzie aż głupio mi pisać Pacjent Audi a4 b7 2.0tdi BRF 2007 bez DPF Zaczęło się od błędu przekroczenia regulacji doładowania oczywiście spadek mocy , zacięta geometria sprężarki , chwytało ją delikatnie od dołu na zimnym silniku ledwo co wyczuwalny opór , auto do mechaników zalali od tyłu sprężarkę , i na pewno...
Mam prolem z citroenem klient przyprowadził mi na wymianę silnika sinik przełożony auto ładnie odpaliło ale słabo wkręca się na obroty wcześniej już miał dpf egr wyłączony żadnych błędów ale po odpaleniu wciskam gaz a auto bardzo powoli nabiera obrotów po 2500 tys obrotów już normalnie ale spadnie z obrotów i dalej to samo . podczas jazdy autem nie...
To wyważwnie a długość sztangi i śruba maxymalnego zamknięcia kierownic VNT? Nikt tego rusza przy regeneracji. Gruszkę ustawia się na podciśnienie i tyle. Wczeszniej nowy środek, czyszczwnie zmienej geometrii. Wyważenie odbywa się bez obudowy. Zrób loga z ciśnienia turbo oraz z przepływu i wrzuć na vaglog.com. Ja sprawdzam podciśnienie na zasilaniu...
Środa,05,Sierpień,2009,16:30:29:30139 Wersja VCDS: AKP 805.1 Wersja danych: 20080903 więc takie błędy głosił tester ,przyczyną był nieszczelny intercooler zamontowany po wypadku ,klejony jakiś ,bardzo trudne to było dlatego że nieszczelnośc na początku była minimalna nie wykrywał tego sterownik podczas jazdy ,cisnienie doładowania było ok. ----------------------------------------...
ODCZYT PARAMETRÓW jakie powinien być wartości prawidłowe ECU ISO Code: FD 86 2C 83 07 2013-03-15 14:06:35 CONNECTED TO: FIAT STILO 1.9 JTD Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4) ----------------------------------------... Kod ISO: FD 86 2C 83 07 Numer rysunku FIAT: 55191209 Numer sprzętu: 0281011553 Wersja sprzętu: 00...
Witam, ja mam podobną sytuację do opisanej i mówię co następuję: Komunikat z czerwonym ostrzeżeniem silnika na desce rozdzielczej dotyczy przekroczenia temp. granicznej jaką jest 125,2 stopnia Celsjusza dla oleju dla DAF XF105.460. Co zrobiłem do tej pory, wymieniłem termostat płynu chłodzącego (stary martwy w pozycji półotwartej), wymieniłem termostat...
Witam ponownie , nadal nie rozwiązałem problemu z Mondeo 1.6 tdci 115koni 2011r - opiszę jeszcze raz problem: Auto zakupione z zerwanym rozrządem ( nie wiem jak chodził przed zerwaniem) 1: zdjęta głowica - wymiana zaworów, planowanie , docieranie itd 2: nowy wałek rozrządu , koniki , uszczelka 3: złożone wszystko do kupy - odpala od razu lecz po chwili...
ciśnienie doładować volvo ciśnienie doładować regulacja ciśnienie doładować
zasilacz monitora hyundai linie napowietrzne projektowanie sparowanie wieży
Liqui Moly, Chevron, BG – czyszczenie wtrysków po dolaniu środka do pełnego baku Barton Ranger Classic 50 – lokalizacja blokad prędkości, CDI, wydech, gaźnik