Kolega może nie wiedzieć co to znaczy, wkłada się pasek papieru w tryby i kiedy go wciągnie to luzu ma nie być a jak się go wyciągnie to kartka nie może być przecięta zębami, stary, sprawdzony i bardzo dobry sposób.
Witam. Byłby to pierwszy przypadek budowy przekładni bez łożysk. Po zdjęciu pochw masz dostęp do łożysk głównych przekładni. Przy montażu w tym miejscu ustawiasz luz międzyzębny przekładni głównej. Pozdrawiam.
Obroty silnika dzielisz przez przełożenie przekładni głównej i jeszcze raz przez przełożenie biegu i masz.
W czym problem. Zabudować normalny mechanizm różnicowy i zamiast przekładni głównej dać zębatkę na łańcuch. Może być nawet od Malucha bo względnie mały, gotowe uszczelnienia do półosi.
Wymiana przekładni głównej spowodowała rozkalibrowanie tachografu który podaje impulsy do ogranicznika prędkości w module FR. Skalibruj tachograf i prędkość maksymalna oraz odczyt prędkości wrócą do normy. Fabrycznie to auto miało przełożenie 3,833 i ogranicznik prędkości ustawiony na 85 km/h
Po przedstawionym przez ciebie opisie wszystko wskazuje że może to być uszkodzenie przekładni głównej skrzyni biegów(wybity ząb). Sugerowałbym przeprowadzenie wstępnej dizgnozy przez mechanika. Jeżeli moje podejrzenie potwierdzi się to niema ekonomicznego uzasadnienia do odbudowy takiej skrzyni. Używaną skrzynię można kupić za kilkaset złotych.
w 1.4 korek oleju jest na obudowie przekładni głównej (tam gdzie wychodzą półośki) od lewj strony auta od strony kabiny (korek na imbus 17) oleju ma być do dolnej krawędzi korka - w tą skrzynię wchodzi ponad 3l (jedne instrukcje podają 3,2 inne 3,4l) niski poziom uwala 5 bieg ale tak czy inaczej musisz rozebrać tylną część skrzyni (nie trzeba wyciągać...
Jeśli mówisz o tym To jest wskaźnik (olej powinien być do połowy okienka) http://obrazki.elektroda.pl/3972230500_1...
Problem udało mi się rozwiązać, padł tachogenerator umieszczony w przekładni głównej. Jako że starły się zębatki przekładni głównej, wymieniłem w całości. Koszt naprawy 25,9 zł. Brawo ja! https://obrazki.elektroda.pl/9870451500_...
Witam. Jeśli zaparzacz wywala drzwiczki tak jak pisze "zmija5 " to jest coś nie halo albo z zaparzaczem (wymyć, przesmarować) lub (na to stawiam) z czujnikiem przekładni głównej. Czujnik położenia górnego bloku za póżno wyłącza silnik i wywala blok.
Witam, szukałem w necie ale nie mogłem odszukać informacji dotyczącej wartości przełożeń do Vectry "c" z silnikiem 1,9 cdti. jest dużo informacji technicznych ale tego co szukam nigdzie nie mogłem dostać. Mam na uczelni zrobić obliczenia trakcyjne i potrzebuję wartości przełożeń poszczególnych biegów i przełożenie przekładni głównej. Przydał by się...
Prawdopodobnie trzeba obrócić przekładnie główną o 180st.
Z diesla nie licz , że podpasuje ponieważ jest inne przełożenie przekładni głównej.
Słabe te wyliczenia. Żeby silnik wykorzystywał te 100KM to i prędkość będzie nie mała, a wtedy pęd powietrza bez problemu zabierze mu te ciepło. Ja codziennie jadę A2 ponad 30 km w jedną stronę, mam silnik 150KM i grzeję 130-140 km/godz. Myślę, że moc 100KM na pewno się indukuje. Powietrze oczywiście schładza most, ale nie więcej jak o 15-20 stopni....
Jak niestabilizowana ? W większości tanich zasilaczy stabilizowana jest tylko linia +5V, zaś pozostałe mają napięcia proporcjonalnie zależne od przekładni głównego transformatora. Przecież jakby napięcie w kompie spadło do 11V to ten zasilacz nispełniałby norm ATX Norma podaje dla linii +5V dopuszczalną tolerancję ±5%, zaś dla +12V tolerancję...
Jeśli wymieniłeś triak ten większy to jest on odpowiedzialny za moto-reduktor przekładni głównej, mniejszy jest od temperatury. Niestety teraz zelektronika to tani szmelc robiony jak najtaniej (wiem nie odkryłem Ameryki) wymiana jednej pierdoły wcale nie gwarantuję że coś innego nie dostało rykoszetem. Dlatyego serwisy (tak jak ja) wstawiamy nową elektronikę...
Może rdzeń na którym jest zębatka jest odgięty i za słabo dociska do drugiej zębatki - wręcz prawie się nie zazębia. A może zębatka w głównej przekładni? Motoreduktoś klęknął? - warto sprawdzić. Pozdrawiam
To powinno wyglądać tak k*n1=(n2+n3) / 2 n1 - obroty generatora n2 - obroty 1 turbiny n3 - obroty 2 turbiny k - przełożenie przekładni głównej Tak więc obroty generatora (pomijając przełożenie główne) są niższe od obrotów szybciej obracającego się wirnika.
W liczniku jest opcja ustawienia rozmiaru opon ([url=http://www.oponeo.pl/felgi-alumini... felg ! - chodzi o promień toczny!) oraz opcja ustawienia przełożenia przekładni głównej. Jeżeli to prawidłowo ustawisz, to wskazania wrócą do normy. Twoje podejrzenia o likwidacj tachografu są słuszne. Tachograf ma czujnik z czterema kabelkami, zwykły szybkościomierz...
Jest niższe. Potrafisz czytać ze zrozumieniem? No to przedstaw wykresy, to o co prosiłem o zużycie paliwa silnika!!! A nie samochodu bo to są dwie różne rzeczy. Tylko dokładnie to o co prosiłem poprzednika, ciebie też tyczy, pokaż wykres charakterystyki zewnętrznej jednego i drugiego i trójwymiarową mapę spalania. Chcesz z samochodu nie ma problemu...
Odpada budowanie przekładni głównej, mechanizmu różnicowego i doprowadzenie mocy do kół. Poza tym w maluchu nie ma czegoś takiego jak "bieg bezposredni", napęd z walka sprzęgłowego na koło atakujące przekładni głównej zawsze przechodzi przez tryby skrzyni biegów.
Mikser Betoniarka Brinkmann 260/45 z silnikiem Deutz. Proszę o podpowiedź w dwóch kwestiach, a mianowicie (maszyna po dłuższym postoju odpalona bez problemu): 1. Ucieka olej hydrauliczny, który dostaje się do przekładni głównej i wylewa się przez górny korek. Rozebraliśmy układ hydrauliczny dokładnie, pompa hydrauliczna przymocowana do przekładni głównej...
Nie jestem dokładnie pewny, ale to chyba to miejsce na przekładni głównej. http://obrazki.elektroda.pl/3207995400_1...
Tak, różnią się przełożeniami oraz przełożeniem przekładni głównej. W poprzednim poście pomyliłem, C394 będzie wolniejsza.
Nie wiem co bym musiał robić normalną wiertarką zęby przy wierceniu dwóch otworów fi 8mm w pustaku maxie zmielić przekładnie główną wiertaki udarowej. Brakiem kultury technicznej to charakteryzuje się producent upychając tam największy badziew. Co do wałków to porównaj sobie np. samą masę wałka z chinskiego sprzętu i taki sam z normalnego cywilizowanego.
Raczej dźwięk wydaje przekładnia główna. Uzębienie przekładni głównej jest zoptymalizowane do pracy w jednym kierunku czyli do napędzania pojazdu. Wiąże się to z zastosowaniem uzębień łukowych (różnych). Ale kiedy odwracamy kierunek przepływu energii przekładnia traci jedną z zalet - cichobieżność. W tych okolicznościach występuje praca poza standardem....
Skrzynia będzie pasowała tylko może się różnić przełożeniami przekładni głównej i na poszczególnych biegach.
Witam uprzejmie.Kolego obawiam się że ta skrzynia 1.8 to ma inne przełożenia , a już na pewno na przekładni głównej,po za tym kwestia elektroniki, mam tu na mysli sterownik pracy silnika ....nie wspomnę o półosiach.... a czy nie lepiej zamiast się ,,szarpać" i czy nie taniej wyjdzie kupno drugiej skrzynii lub ew. naprawa ,w necie jest sporo ofert. Pozdrawiam.
Ciekawe, czy mamy podobne oceny określenia huczenia. Skrzynia biegów to raczej wydaje stuki i zgrzyty. Przekładnia główna, szczególnie nie nowa będzie prędzej jęczeć. Zwolnice grzechotać/stukać. Ale huczenie może wynikać z wadliwej pracy łożysk. I najłatwiej wskazać łożyska przekładni głównej.
Luz na moście jest sumą kilku luzów wystepujących w różnych miejscach - bo jest to nie tylko luz międzyzębny przekładni głównej, ale także luzy w mechanizmie różnicowym - na krzyżaku, na satelitach i kole koronowym oraz na wielowpustach półosi. Czasami jeszcze na łożyskach. Aby prawidłowo wyregulować luz międzyzębny przekładni głównej zwykle potrzebny...
Czyli mowa o przekładni głównej i kole talerzowym? Jeśli brakuje zębów to ciekawe zdarzenie i warto zaglądać dalej. Aby to uczynić niestety trzeba będzie odłączyć nie tyle zwolnice co pochwy ze zwolnicami. Jako, że łożyskowanie przekładni głównej znajduje sie w pochwach a ich odsunięcie spowoduje wyjęcie półosi. Ale jeszcze nie wiemy jaką technologię...
Luz kasujemy nakrętkami (lub podkładkami)na przekładni głównej kątowej ,a tu jest jest walcowa.Można tylko wymienić podkładki w mechanizmie różnicowym .Proszę sprawdzić luz w przegubach półosi napędowej .
To jest łeb nita z dużego koła przekładni głównej. Skrzynia do natychmiastowej rozbiórki.
Raczej należy szukać takiej samej , o tym samym symbolu , o tym samym przełożeniu przekładni głównej.
W tym numerze jest w trzecie pozycji "0" (zero) nie "O" WF0HXXWPBHDP35710 C-Max 2010-2015, 1.6L Duratorq DI TC (95PS), Lunar Sky Numer VIN:WF0HXXWPBHDP35710 Główne funkcje Data produkcji: 16.04.2013 Model pojazdu:C-Max 2010-2015 Typ nadwozia:5-drzwiowy MAV Wersja:Seria 45 Silnik:1.6L Duratorq DI TC (95PS) Przekładnia:6-bieg.przekl.mechan. - B6 Napęd:LHD...
Dlaczego nie polecasz tej z końcówką 417 ? gorsze przełożenie? Inne przełożenie przekładni głównej - zyskasz na prędkości maksymalnej kosztem przyspieszenia. Nie bez znaczenia jest też literka pomiędzy czyli "C" lub"W". Łapę do wysprzęglania linką można przełożyć.
Ten zetor to przypadkiem nie to samo co ursus 1014 ? Jeśli tak to masz tam reduktor i wsteczny za skrzynią a tuż przy przekładni głównej. Natomiast wałek sprzęgłowy masz na samym początku dalej wzmacniacz momentu , skrzynia biegów i dopiero zespół reduktor/wsteczne.
Sprawdzić jakie jest zaprogramowane przełożenie przekładni głównej. Ktoś programował moduł?
Trzeba po prostu w najłatwiejszy sposób wyrównać obroty kola zamachowego z wejściem do przekładni kątowej, w ten sposób z ścigacza powstanie rasowy ciągnik Moim zdaniem to najpierw trzeba poznać wymiar kół pasowych, przełożenie przekładni, skrzyni i mostu a dopiero cokolwiek robić. Dzięki tym informacją będzie można ewentualnie obliczyć śerdnice kół...
Jeżeli nie ma czujnika w skrzyni (okolice przekładni głównej), to sygnał prędkości może być brany z ABS-u.
Interesuje mnie to, gdyż jakiś czas temu planowałem budowę pojazdu w podobnym stylu. Pomysł upadł ze względu na koszta. Chodzi mi o prędkości jazdy Twojego ciągniczka w przypadku pominięcia skrzyni żukowskiej. Teorię mam taką, że wyjścia półosi skrzyni Tico są już zredukowane przez przekładnię główną Tico. Do tego kolejna przekładnia główna -most żuka,...
Spróbuj (jeżeli znasz się troche na mechanice) poppreostu go rozebrać i wyregulowac luuzy w przekładni głównej . Powinno pomoć
No to jedyne na co ja bym jeszcze stawiał na przekładnie główną , lub coś faktycznie musi być krzywe lub to może być coś związanego z silnikiem lub skrzynią .
Fiat seicento wały, przeguby, przekładnia główna, mechanizmy różnicowy. Ile przegubów posiada wał napędowy tego pojazdu? Coś na temat przekładni głównej, mechanizmu różnicowego oraz półosi oraz schemat kinematyczny układu napędowego. Potrzebuję to do porównania w sprawozdaniu z innym dowolnym pojazdem ciężarowym, a ciężko znaleźć mi informację na ten...
Duże koło przekładni głównej, na mechaniźmie różnicowym. Kolega to robił, i pewnie wie, że montowane jest na wcisk.
Zawsze można odłączyć czyjnik prędkości ,z regóły jest w skrzyni biegów w okolicy przekładni głównej,chyba że jest abs to może być problem.
Jesli rozmiar i kierunek pasuje to montuj zamiennik . jak się do tego zabrać żeby to rozebrać To uczeszczelniacz przekładni głównej , więc sciągnij koło , spuść olej , pewnie nalezy zdjąc piaste kola. Jak jestes manualny to ogarniesz .
balonika3 masz rację, a właśnie luz na łożysku wałeczkowym powoduje, że regulacje, pasowania przekładni głównej szlag trafia...
Witam Zmieniam skrzynię w Cordobie z 1997 roku. Silnik mam AEX 1.4 i skrzynię DCE o przełożeniu przekładni głównej 64/15, zdobyłem skrzynię ERC od silnika AML (1.6) o przełożeniu 61/17. Sprawdziłem w katalogu różnice, okazuje się iż te skrzynie mają identyczne podzespoły, koła zębate o takich samych ilościach zębów, jedynie różnca jest w ilości zębów...
Witam! co do szczelania to trzeba oglądać niestety wszystko po kolei, zabierz się na początek za kosz satelit, sprawdź czy śruby się nie poluzowły, sprawdź sobie łożyska na przekładni głównej a także luz przekładni na owych łożyskach, jeśli będzie to go skasuj nakrętkami przy łożyskach ale trzeba to robić w odpowiedni sposób abyś miał troszke luzu na...
Jest kilka skrzyń , które będą pasować ale problemem są przełożenia w skrzyni bo inne oznaczenie to inne przełożenie przekładni głównej albo konkretnych biegów. FPH ma te same przełożenia, trzeba będzie zamienić flansze półosi bo mają inne średnice .
jeśli chodzi o prędkościomież to stała K=1000 jest standartem w licznikach na linkę, oznacza 1000 obrotów linki na przejechany 1km, natomiast przekładnia napedzająca linke dobierana jest do przekładni głównej(układ róznicowy) i średnicy kół, tak więc spokojnie każdy licznik o stałej K=1000 będzie pasował i dobrze wskazywał, nie ważne do jakiego będzie...
dodam jeszcze że przy tylnim ładowaczu można bardzo szybko pozrywać zęby na przekładni głównej wtylnym moście. dwa razy mi się to zdażyło. ja mam teraz tura przy dużym ciągniku i tamtego praktycznie nie używam wcale. został tylko z tego względu że przy turze nie mam szypy
Wiem co pada w tych skrzyniach. Jak odpowiednio szybko zareagujesz to kończy się na wymianie 1 łożyska (koszt łożyska w zależności od producenta ok. 100zł). A jak ścięło śruby na kole przekładni głównej i zrobiło dziurę w obudowie to wymieniam skrzynię.
nie powiedziałeś czy to manual czy automat... dla manual Castrol podaje: Ręczne skrzynie przekładniowe: zespoły z pomarańczową wywieszką z napisem 'ATF Oil', Transmax Dex III Multivehicle; zespoły z zielona wywieszką z napisem 'Special Oil', Produkt specjalny. Wywieszki są umieszczone obok korka wlewu oleju lub Zespoły ręcznych skrzyń biegów z żółtą...
Mnie się nie udało wyjąć tej gruszki ,ale mam zdjęcie gdzie gościu wyciągną ją ,ale pewnie podgrzewał belkę palnikiem tlenowym aby puściło . http://obrazki.elektroda.pl/8861361400_1... Jakie masz przełożenie w zwolnicach ,a jakie w przekładni głównej i ile będziesz skracał most ,masz może blokadę ?
.ja u siebie przy wymianie kół przekładni głównej. podszlifowałem zęby blokady szlifierką pod kątem pomogło nie wyskakuje. Lepiej Pan nie naprawiaj.
Witam Co sądzicie o takiej konstrukcji https://www.youtube.com/watch?v=W80XDjbN... Honeywell BTPS 6500 firmy Windtronics Wysokowydajna turbina wiatrowa o opatentowanej technologii łopat turbiny i generatora – Blade Tip Power System - BTPS ) pracującego bez użycia łożysk i jakichkolwiek przekładni. Główne parametry: - najwyższa wydajność w swojej...
Takie porównanie jest jak najbardziej pozbawione sensu, bo zależy tylko od przełożeń skrzyni biegów (również liczby biegów), przekładni głównej i średnicy kół. Nie ma to nic wspólnego z silnikiem.
Nigdy nie spotkałem się z mostem o tak małym przełożeniu w napędzie bezpośrednim półosi lub piast . Są mosty z szybkim przełożeniem przekładni głównej ale mają one przekładnie planetarne w piastach i są stosowane w ciężarówkach i ciężkim sprzęcie więc z racji wagi i gabarytów do buggy raczej się nie nadają .
Zakładając, że wszystko zmontowane poprawnie pozostaje regulacja śladu współpracy przekładni głównej oraz oczywiści luzy międzyzębnego. Przemontowując przekładnię zmieniłeś warunki współpracy uzyskane poprzez lata eksploatacji.. Ale zakładam, że mechanizm różnicowy zmontowany poprawnie a położenie koła talerzowego względem obudowy mechanizmu różnicowego...
Tylna poduszka jest przykręcona w okolicy mechanizmu różnicowego, boczna - przekładni głównej. http://obrazki.elektroda.pl/5440359200_1...
a może ktoś zna sposób jak w miarę prosto zwiększyć przełożenie w skrzyni biegów (czy raczej/tez przekładni głównej/mechanizmie róznicowym) 126p - TAK ZEBY TO USTROJSTWO WOLNIEJ JECHAŁO :) - tak np 60-70 km/h na 4 biegu na maxa
Witam, poszukuję wartości przełożeń na poszczególnych biegach i przełożenie przekładni głównej w skrzyni od takiego pojazdu. Nie znam roku, wersji. Współpracowała z silnikiem B4, 1.6 chyba, jeżeli to istotne zmierzę objętość skokową dla pewności.
Raz jeszcze bardzo dziękuję koledze za rysunek. Ostatecznie okazało się, że uszkodzony był czujnik predkościomierza w przekładni głównej. Ciekawe było to, że przed wymianą prędkościomierz działał od 20km/h. Podejrzewam, że sterownik przechodził wówczas na zastępczy sygnał z ABS lub czujnika skrzyni. No i zgłaszał błąd.
Witam. Pacjent to golf MK2 1.6 gaźnik pieerburg 2ee automat. Do skrzyni używa się 2 rodzajów oleju. Do przekładni planetarnej dextron ATF a do głównej olej 75w90. Moje pytanie ,w jaki sposób należy dolac olej do przekładni głównej( niestety mam mały wyciek) czytałem na forum vw golf że można to zrobić poprzez wyjęcie ślimaka od prędkościomierza i tamtym...
Tak, najlepszy będzie dyfer od melexa... Bo go tam nigdy nie było :d A co to niby jest ? http://www.melex.com.pl/gielda-61.html Ja tu widzę przekładnie główną z mechanizmem różnicowym. Wydawało mi się to mniejsze jednak.
sc-440 - main motor lock Przyczyną może być uszkodzony silnik główny lub coś w mechanice blokuje. Ale z doświadczenia mogę ci pdpowiedzieć że prawdopodobnie jedno z kół na przekładni głównej zaczyna tracić zęby
Owszem, krótko, do wewnątrz półosie? Tak ! do wewnątrz tylko wysuniesz oczywiście po wcześniejszym demontażu przekładni głównej wraz z mechanizmem różnicowym. W Fiacie 126p nie ma możliwości wysunięcia półosi w inny sposób.
Zrób zdjęcia tej maszyny, skrzynia biegów, rozdzielacze elektrycznie sterowane i hydraulicznie oraz mostów. Ręczny hamulec przeważnie jest na linki a elementy cierne są na półosiach przy przekładni głównej. Hydraulika pracuje niezależnie od skrzyni biegów. Rano sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów, po odpaleniu po chwili poziom oleju powinien się obniżyć...
W/g mnie to masz podmieniony licznik o innym współczynniku niż być powinien. W każdym samochodzie licznik ma przełożenie zależne od przełożeń przekładni głównej i średnicy kół. Jeżeli cokolwiek zmienisz nastąpią przekłamania. W twoim przypadku jest to wina licznika i zrób to jak najprędzej bobraknie ci punktów za przekroczenie szybkości. Pozdro PAW_B
Na koniec mojej historii z urwanym pazurem/wybierakiem biegów w cc700, dla przyszłych pokoleń użytkujących tę skrzynię biegów.. Aby zamontować nowy 'pzur', najpierw należy jedną ręką trzymać pazur w pozycji luzu, a dopiero potem wsunąć w niego oś wybieraka (inaczej fizycznie nie zamontujemy tego zestawu (oś i dźwignia wybieraka/pazur) ). Następnie,...
Silnik AAM od ABS różni się wałkiem rozrządu i tłokami a konkretnie kształtem denek ,skrzynia była taka sama ,różnice mogły być w przełożeniach przekładni głównej .Pompa paliwa taka sama .
Dokładną prędkość wypadałoby wyliczyć z przełożeń skrzyni biegów, przekładni głównej i średnicy kół napędowych. Prędkość maksymalna na pierwszym biegu według Wikipedii wynosi do 30 km/h, ale nie wiadomo czy przy 4600, 4800, czy 5500 obr/min.
Witam. Przed przystąpieniem do tego projektu należy przeanalizować zdolność napędową tego układu. Jeżeli półosiami samochodu VW mamy napędzać znowu przekładnie główne dodanych mostów napędowych to zmaleje nam prędkość i to znacznie, ponieważ w praktyce nie występują mosty o przełożeniu 2× jak chciałby Kolega tylko więcej, popularne 7 do 9 ×.
Czy ktoś wymieniał te łożyska w warunkach domowych, i czy dało to jakiś rezultat? Przekładnie główną chce ściągnąć zaznaczając śruby w jakiej są pozycji i później tak samo przykręcić. Ale co z wałkiem jak wyregulować opory toczenia łożysk? Czy w ogóle ta robota ma jakiś sens bez przyrządów pomiarowych?
Od strony praktycznej chodzi oto aby po wciśnięciu pedału blokada była w pełni zazębiona (jeśli nie będzie - obrobi zęby, i co gorsza szybciej na obudowie przekładni głównej) a wtedy po puszczeniu dźwigni w położenie neutralne luz będzie wystarczający, czy są tu potrzebne pomiary ? zawsze ustawiam na wyczucie. I oczywiście ustawiamy po założeniu zwolnicy....
Zaraz będzie po satelitach. Kolego, kombinowali na tych skrzyniach wyciągi narciarskie, półosie napędzały bębny zwijające liny, owszem-ciągła pod górę, ale w takim tempie, że narciarze przymarzali do podłoża. Jak wrzucił większy bieg to było tylko "trach" i już-w przekładni głównej miazga.
Michał zastosował smar orlenowski do przekładni, ale który? Ten dla mechaniki ogólnej typu motoryzacja itd, czy ten dla przemysłu spożywczego? W sumie zapewne każdy smar litowy itp zadziała, inne do przekładni zębatych też, szczególnie te do dużych obciążeń. Byle nie wyciekał do misy. Nie powinno się nimi smarować przekładni planetarnych, tylko tymi...
Podejrzewam, że zmiana przełożenia mostu jest korygowana poprzez zmianę liczby sekcji na liczydle na wałku atakującym. Wniosek taki płynie stąd, że dla danego modelu 124, pomimo różnych dostępnych przełożeń przekładni głównej jest tylko jeden sterownik ABS.
F13 to chyba za mało. Mogę mylić z F16 ale na końcu skrzyni powinna być nalepka z dokładnym określeniem modelu. W zasadzie F13 to F13 i fizycznie pasuje ale może różnić się przełożeniami biegów albo przekładni głównej. Najlepiej poszukać od takiego samego silnika.
A może bez tej skrzyni poldka i napęd na obie osie? Trochę skomplikuje sie przekazania napędu na jedną z osi ale i tak kombinujesz. Nie pojmuję w jakim celu stosować dwie skrzynie biegów, dwie przekładnie główne i przekładnię zwiększającą? Chyba, że chodzi o zwiększenie ciężaru.
Moim zdaniem skrzynia od Espace będzie miała krótsze przełożenia z racji większej masy i gabarytów auta. Dodano po 1 Jeśli mowa o Espace 4 to ma też dużo większe koła od laguny, więc przełożenie przekładni głównej też może być inne.
Kolego chyba sie mylisz. W moim rozwiązaniu mechanizm różnicowy jest w przednim moście. A w skrzyni malucha zespawane są właśnie satelity i obie półosie kręcą się jednocześnie. Działa tylko przekładnia główna aby zmniejszyć obroty . Czyli są 2 przekładnie główne i 1 działający mechanizm różnicowy co daje w rezultacie zadowalające mnie prędkości i moc....
Witam, Od pewnego czasu jestem posiadaczem traktorka DZIK 2 - mam następujący problem i prośbę, mam problem z przeciekającą skrzynią biegów, przeciek jest na przednich uchwytach narzędzi (sworzeń z otworem na klin), jak są uszczelniane te uchwyty ? Z tego co zauważyłem. tylne są montowane za pomocą śruby z zawleczką w wewnętrznej części bloku skrzyni...
Witam. Jakiś czas temu obiecałem nawinąć trafo główne w przekładni 5/15. Spawarka z tym trafkiem jest uruchomiona i działa poprawnie jakieś 2 tyg. Transformator nie nagrzewa się tak jak przy większym przełożeniu. Pozdrawiam.
Jeżeli z licznikiem głównym nie występują przekładniki to tak, jeśli są to wynik głównego mnożysz przez przekładnie.
AVE... Typ tranzystora nie ma większego znaczenia, jeśli tylko uda Ci się zapewnić wystarczające napięcie by go otworzyć. Układ na tranzystorach NPN prawdopodobnie mógłby startować już od 0,7-0,8V, jak pokrewne układy Joule Thief. Z MOSFETami jest odrobinę trudniej, bo większość wymaga wyższego napięcia na bramce. Przykładowe wartości zaczynają się...
Każda (prawie)maglownica jest skonstruowana tak samo. Najpierw musisz rozebrać głowicę, czyli element główny przekładni, zdemontować wałek. Następnie wysunąć wałek poprzeczny. Zostanie sama obudowa i uszczelniacze. Raczej wątpię żeby wymiana jednej tulejki załatwiła sprawę. Kup cały zestaw. Inaczej będziesz wyciągał jeszcze raz.
[quote="Zdunek 25"]Z tym silnikiem 1,6 VW to trochę lipa a zwłaszcza z napędem z półosi.Przełożenie przekładni głównej w skrzyni wynosi około 4:1 .To znaczy na 5 biegu przy 2000 obr/min silnika na półośce i tarczy będziesz miał 250 obr/min Skąd masz te dane? A jakie będą obroty na 4 bieu przy 2 000 silnika?
no chyba że ktoś ma już jakieś doświadczenie w pracy takim traktorkiem na takim moście i jest inaczej niż myślę to proszę się pochwalić swoimi spostrzeżeniami z pracy. Doświadczenia z traktorami to nie posiadam, ale troszeczkę wiem na temat układów napędowych. W maszynach budowlanych, traktorach, istotny jest duży moment obrotowy na kołach. Osiąga...
Na mocy nie straci na 100% bo o mocy decyduje silnik - a nie tylny most (a w zasadzie przekładnia główna). O mocy nie decyduje również średnica wału napędowego. Natomiast jeżeli chodzi o OSIĄGI pojazdu, to bardziej zainteresowałbym się przełożeniem przekładni głównej - bo dla 2,2 limuzyny według wstępnego rozeznania są dwa, dla większego silnika jest...
Sprawdź czy oś silnika nie jest krzywa i czy silnik ogonowy nie pracuje ciężko. W którą stronę obraca się helikopter jeśli w przeciwna od ciągu wirnika ogonowego to silnik do wymiany za małe obroty śmigła ogonowego. To samo posprawdzaj napęd wirnika głównego czy nie uszkodzone przekładnie zębate, mocowanie łopat i połączenia łopat.
Podsumowując to chyba nie wiemy dlaczego uprzednio olej nie dochodził do magistrali. A w takim wypadku nie wiemy kiedy i dlaczego nie dojdzie ponownie. Może zbyt pobieżnie czytam ten rozległy wywód. A co do przekładni głównej to też chyba nie wiemy dlaczego, po co i z jakich powodów było wykonywane. Generalnie koła są ze sobą parowane i docieranie (przynajmiej...
Wałek atakujący i koło talerzowe są zawsze fabrycznie dobierane w pary.Sama wymiana wałka jest wyrzuceniem pieniędzy i zniszczeniem prawie całej przekładni głównej. Miałem z niejedną taką przekładnią do czynienia i z doświadczenia przypuszczam, że samemu wałkowi nic się nie stało ( to bardzo twardy materiał i nawet jak zmieli resztki łożyska to dalej...
Witam,kolega kupił scanie R 420 hpi na kołach 315/70,zmienił na 315/80. poprzedni post a ten : witam chcę zmienic rozmiar kół w Scani 124 obecnie posiadam 315/80/22,5 a chce załozyć 315/70/22,5 mozna to zrobić bez jezdzenia do serwisu to dwa różne przypadki! niestety musisz przeprogramowac rozmiar opon To nie wszystko. Pozostaje jeszcze przełożenie...
Przeczytaj ponownie to co napisałeś. Jeśli przyspawasz to jak wyjmiesz? Ponadto co rozumiesz pod określeniem dyfer? W każdym razie jeśli zablokujesz ruch koronki mechanizmu różnicowego względem obudowy to jakby włączysz funkcje mechanizmu, czyli pojedziesz z jedną półosią..Mam nadzieję, że odróżniasz mechanizm różnicowy od przekładni głównej. A chyba...
Brak sygnału z głównej przekładni zmiany biegów.
Dziękuję za odpowiedzi. Co do zakupu to wiem, ze sam muszę zadecydować, ale pytałem, bo niepokoiła mnie głównie opisana moc tych silników a szczególnie tej większej przecinarki z silnikiem indukcyjnym. Nie jestem elektrykiem ani elektronikiem i dlatego nie wiem, jak to wygląda w porównaniu, czy np. ten indukcyjny nie będzie słabszy, chociaż to jest...
Wg. mnie to nie ma takiej możliwości. Producenci aut to najczęściej długość jak to nazwałeś skrzyń biegów to zmieniają przełożeniem przekładni głównej. Bynajmniej mnie się dobrze tym jeżdziło , trzy cylindry 51 Ps , dobrze się zbierał , nic nie można mu zarzucić , mało palił . Jak długo żyję to nie spotkałem nikogo co by chciał coś takiego . Ja mam...
przekładnie obroty małe przekładnie przekładnie serwa
migomat uszkodzony trafo cewka pompka paliwo prądnica tacho bosch
Repairing a Faulty Volvo V50 Instrument Cluster Schemat wtyczki silnika pralki Bosch - szczegóły i porady