Sprawdzić wtryski na przelew.
Tu nawet nie trzeba komputerów podłączać, przyczyną jest brak cisnienia na CR ,wystarczy zdjąć przelewy jak nie pali i sprawdzić który wtryskiwacz nie utrzymuje ciśnienia i przepuszcza paliwo na przelew.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
Kolego a sprawdzałeś wtryski na przelew . Ja bym rozpoczął od tego zwłaszcza ze elektrozawory pracują na 30 %
Wtryski na przelew test.
Poczytaj jest dużo materiału na ten temat.Uszkodzony rozdzielacz? To jakaś bzdura .Diagnozujesz to czymś normalnym?Wtryski sprawdzałeś na przelew?
Zgadzam się z kolegą wtryski do sprawdzenia na przelew , albo zaworek niskiego ciśnienia pompy hp .
Po pierwsze to nie jest pompa wtryskowa. Gdzie Ci to paliwo puszcza w przelew? W pompie elektrozawór jest od tego żeby wypuścić nadmiar ciśnienia, normalnie jest otwarty. Pompa wysokiego ciśnienia, poprawiam Dodano po 5 A teraz coś ruszyło to kolejne pytanie Komputer nie widzi w ogóle czujników wału i wałka rozrządu /pompy wysokiego ciśnienia, jak...
Jarzmo 25-28 Nm, przelewy 23 Nm.
sprawdz wtryski na przelew na kompie nie da sie tego dokładnie sprawdzic i jezeklui dobrze pamietam to trzeba je wkodowac lub sa nie takie jak trzeba
Z tą mocą bez zmian , to bym dyskutował. Napewno instalacja paliwowa , pompa WC lub wtryski. Pierwsze sprawłdziłbym wtryski na przelew.
Czy masz parametr synchronizacja? Jest ok? Sygnał z immobiliser, jest zezwolenie na rozruch? Jak odepniesz czujnik wałka to jest różnica? Oczywiście listwa wtryskowa odpowietrzona i paliwo idzie przez przelew?
Czyli albo pompa wykończona albo ciśnienie uchodzi przez przelewy.
Jakiś mocny w te klocki nie jestem. Próba przelewowa na rozruszniku coś pokaże? Tj. czy nie puszcza od razu na przelew przy wytwarzaniu ciśnienia? Będzie sprawdzone. Sprawdze też przelew szyny raz jeszcze. Podziękował.
Czy pod pełnym obciążeniu przy około 1700 obr/min?? Jeśli tak to wtryski puszczają na przelew. Sprawdź menzurkami na wolnych obrotach .
Po wymianie pompy i filtru paliwa sprawdź jeszcze raz ciśnienie w układzie paliwowym .Być może jest za niskie i wszystko idzie w przelew.
Ciśnienia w kompie nie sprawdzisz jeśli jest tak jak piszesz to albo zawiesza się elektrozawór , za wysokie jest ciśnienie zasilania lub zatkany przelew,czasem bywa wina paliwa
Chodziło mi o ten zawór z wężykiem [url=https://allegro.pl/oferta/przelew-p... ale żeby tu pojawiło się paliwo to najpierw pompa musi je podać. Zawór w gruszce trzyma, sprawdzałem przed montażem kilka razy, w tej co wyciągnąłem...
Tu masz rację zgadzam się z tobą ,ale nie do końca w trudnych usterkach to przelew ci nic nie pokarze. Przelew pokasuje wtedy jak masz trudności w uruchomieniu a na pełnym obciążeniu nic nie wiesz a tu zobaczysz i wielu innych sytuacjach Ty mierzysz przelew a ja spadek ciśnienia na każdym wtryskiwaczu i to dokładny.
czy sprawdzić przelewy a z drogiej strony jak mam je sprawdzić ja mam tam rurki plastikowe fabrycznie zaciśnięte Wtryskiwacze posiadają przelew zapinany od góry . Musisz usnąć drut zabezpieczający i wypinasz przewód przelewowy z wtryskiwacza. Tylko musiałbyś mieć jeszcze takie rurki z takimi końcówkami żeby pasowały do przelewów na wtryskach. Ale przelew...
Przecież pisze: ...Auto odpala na placka... Wtryskiwacze nie trzymają ciśnienia i paliwa idzie w górę-w przelew..
Po pierwsze test przelewowy wtryskiwaczy, któryś z nich puszcza na przelew pod obciążeniem stąd brak mocy i czarna chmurka.
W takich przypadkach zawsze idę na "nosa".Parę latek (no może trochę więcej) doświadczeń robi swoje.Szukam po prostu prostej i skutecznej metody zdiagnozowania uszkodzonego wtryskiwacza.Stary znajomy handlarz podpowiadał mi kiedyś tak.Odpal,ściągnij przelewy z wtryskiwaczy i mają być "jeziorka" jak z któregoś leci jest uszkodzony. Ale wtryskiwacz może...
A test przelewu
On pompki nie ma Tylko gruszka w okolicy filtra paliwa. Trzeba sprawdzić dokładnie jakie jest ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozurszniakiem, często wtryskiwacze przepuszczają na przelew i taki objaw może być.
kontrolka od świec i silnika. z jakiego powodu? Ile masz na przelewach?
Kolego to nie jest dci że jak ciężko zapala to pompka niskiego albo wtryski . to jest silnik Deutza jak zaczynają się jakieś problemy z układem paliwowym to jest istna szopka . Masz do sprawdzenia przelew z wtrysku to podstawa do tego można wyjąć i wyczyścić zawór dozujący i sprawdzić zaworek mechaniczny w szynie , to są newralgiczne punkty tych silników...
Nic nie leci na przelewach...
Witam. Procedura standard i typowa usterka w 1.5 DCI. Zapalająca się lampka gaśnięcie silnika lub spadek mocy. 95 % usterek tak objawiających się to uszkodzenia wtryskiwaczy. ( brak utrzymywania zadanego ciśnienia. Aby wyeliminować tą usterkę należy sprawdzić wtryskiwacze na "przelew" Próba przelewowa: Zdjąć przewody gumowe z mocowania przelewu na wtryskiwaczach...
Jak zrobić przelewy Clipem .Pojemniki i wężyki mam.Renault Thalia 1.5 dci.2002 r.
witam, byłem u mechanika sprawdzał mi go na komputerze i powiedział, że ciśnienie w pompie paliwowej jest za małe i że, trzeba by było sprawdzić ciśnienie w cylindrach a koszt sprawdzenia jednego wtrysku na przelew wynosi 60zł
Mylisz się układ Delphi często pada wyskakuje kontrolka bo za małe ciśnienie paliwa .A spada bo wtryski leją na przelew .Zrób ten przelew uczciwie ,na czas albo Clipem.Potem dali Simensa bo było tyle reklamacji.
Wtryski można sprawdzić na przelew, a jakby był przestawiony rozrząd to by wywaliło błąd synchronizacji.
Wtryskiwacze niby sprawdzone, na przelew też? I faktycznie sprawdź jak buduje ciśnienie i ile czasu mu to zajmuje.
Jaki test przelewowy ? Test wtrysków na przelewy.
Sprawdzałem przelewy
sprawdzałem wtryski na przelew i jeden dosyć się wyróżnia bo wylatuje z niego ponad połowa mniej ropy niż z innych, ale to w zasadzie nie powinno mieć wpływu na ciśnienie .
Najpierw to porządnie zdiagnozuj zanim wydasz kasę i zacznie się marudzenie, że diagnoza nietrafiona. Tutaj się kolego nie praktykuje takich rzeczy. Ale racja, podstawa ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
Witam co do DF197 sprawdż wtryski na przelew,za niskie ciśnienie na rampie-podłącz pod diagnostykę i wszystko będzie na jak na dłoni.Pozdrawiam
Wtryski sprawdź na przelewy.
Zawory regulacji ciśnienia opór 15om ,przelew drożny,zawór przelewowy w głowicy pompy otwiera się przy 2,4bar, przewody wysokiego ciśnienia wszystkie jednakowo cieple.
Prawdopodobnie jest spadek ciśnienia na rampie i sterownik zapala te kontrolki. Najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzony wtryskiwacz lub wtryskiwacze przez które ciśnienie uchodzi na przelew, aby byc pewnym należy odczytac błędy i zrobic test wtrysków.
Czy węże zostały w jakiś sposób zmieniane? Nie kojarzę czy czasem nie powinien mieć zaworu zwrotnego na przelewach wtryskiwaczy.
Dopiero co po regeneracji, wczoraj sprawdzane na przelew przez minute na ciepłym silniku nakapało zaledwie niecałe 60 mililitrów więc chyba raczej są ok
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
Kup magistrale przelewów (numer części 8200894668), gumki odmy zostaw w spokoju. Możesz też profilaktycznie wymienić oringi na przelewach wtryskiwaczy (numer części 7701062204)
Ogólnie im więcej naleci tym gorzej
Wtryski do sprawdzenia na przelewach!
Proponuję zacząć od przelewów.
Mam pytanie jak sobie poradziłeś z tym problrmem. Ja mam clio 1.5 dci 2001 rok i bez packa nie podchodz. Zrobiłem test przelewowy, który pokazał na pierwszym cylindrze ok.120ML na drugim 100 Ml na trzecim 50 ML na czwartym 60 ML. Cała akcja trwała ok 1,5 minuty.Niestety nie wem jak go mam intepretować,może ktoś ma wiekszą wiedzęi mi pomoże. Z góry dziekuje.
Zostaw to, przelewy sprawdź, nie pytaj co to lecz szukaj, dziesiątki razy o tym pisane.
Sprawdź wtryski na przelewy.
Witam! Mam problem ze swoim Renault Kangoo 1.5 DCI 80KM. Na zimnym oraz ciepłym silniku odpala w miarę normalnie lecz trochę dłużej. Zrobiłem w nim diagnozę, wykazało mi błąd P0089. W trakcie jazdy przy wyższym biegu oraz szybszej jezdzie 100-120km/h zapala się kontrolka od swiec żarowych oraz stop. Na postoju przy mocnym gazowaniu oraz w trakcie jazdy...
Nie rejestruje błędów?wątpię.Więcej daje odczyt parametrów bieżących +sprawdzenie przelewów.
Kolego jeśli ciężko pali na zimnym silniku to obstawiał bym wtryskiwacze bo to choroba tych silników wykonaj test na przelewy.
Temperatura paliwa wyższa niż 50st.C , obroty silnika około 3000obr/min , ciśnienie paliwa 500-550 bar. Wartośc przelewu nie może być większa niż 50ml na wtryskiwacz . (moja pomyłka wcześniej :cry: ).
kolego cytrus77 po pierwsze wtryski masz regenerowane nie nowe(stare zabrali pisałeś)300 tkm to już dużo jak na regenerowane z końcówką niewiadomego producenta.A spalanie to nie patrz na kompa tylko ile wlejesz i przejedziesz km póżniej przelicz.Wtryski zaczynają ci już przepuszczać w środku i paliwo idzie na przelew ale komp zlicza że spalone.Miałem...
Nie można zrobić przelewów, bo nie ma wystarczającego ciśnienia na listwie, żeby wtryski się otworzyły. Marne pojęcie. Jak wtrysk katastrofalnie przelewa to ciśnienia nie zbuduje. Test na przelewy.
Witam, od dłuższego czasu męczę się z premiumkom DCI. W aucie zostało sprawdzonych już wiele rzeczy. Wymieniona pompka wstępna na nową, wtryski po regeneracji, pompa wysokiego ciśnienia wstawiona od drugiego, sprawnego auta. Problem nasila się wraz z wzrostem temperatury silnika. Gdy jest zimny auto odpala, lecz z oporem. Gdy już odpali, wymagane ciśnienie...
Witam, Mam takie pytanie: Jakie powinny być wyniki testu przelewowego w Renault Clio II 1.5 dCi (82km)? Powiem tak ze po dokładnej minucie w strzykawkach było około 3 ml ropy(przy dokładnym przyjrzeniu się było tyle samo w każdej). Silnik pod koniec minuty raz się zadławił (obroty spadły na 0,5 s) a w przewodach paliwowych było dużo paliwa z powietrzem....
Dziękuję Ale który to zasilający a który powrotny Podpowiem Ci tylko tyle że przelewy z wtryskiwaczy łączą się z powrotem z pompy. Wykaż się trochę i sam znajdź.
Pierwsze co sprawdzić to czy widzi obroty wału, wtryski na przelewy, ciśnienie paliwa, standard jednym słowem. Potrzebny ktoś z komputerem i myślącą głową.
I co tym Clipem miałbym przetestować? Błędów nie ma. Wtryski do roboty... przelewy mieszczą się w zakresie, górna granica ale jednak. Miałem sporo 1,5 dci które miały 5 razy gorsze przelewy a odpalały od strzału.
Co do pytania z falującymi obrotami to przełożyłem dwa czujniki z mojego dobrego auta ,czujnik obrotów wału korbowego i czujnik wałka rozrzadu sprawdziłem wtryski na przelew to dwa troszkę sa gorsze co o tym sądzicie,są jeszcze jakieś czujniki co by podmienić i eliminowac dalszą niesprawność :?:
Też tak słyszałem. A nigdzie nie mogłem znaleźć jakie są wartości przelewowe dla tych wtryskow. W jakim czasie ile powinno się cofnąć w przelew. Gdzieś wyczytałem ze gdy wtrysk właśnie delphi w czasie 2 min nie cofnie w przelew więcej jak 10 ml to jest dobry wtrysk. Ale tutaj po wartościach przelewowych widać że praca wtryskow jest niezrownowazona.
Mam to samo tylko w reno dci i okazało się że padły wszystkie wtryski(przy dodawaniu gazu paliwo szło na przelew a nie na końcówkę na listwie ciśnienie spadało i gasł)Teraz wtryski są w Wawie na regeneracji nowe końcówki i uszczelnienia.Zrób próbe przelewową na wtryskach i samo wyjdzie.A jaki masz przebieg tego auta.
Tradycyjnie dla układu common rail, czyli wtryskiwacze na przelew, wyczyścić regulator ciśnienia paliwa oraz zasilić pompę wtryskowa przez bańkę 5l. Zdarzają się awarie i wtryskiwaczy i pomp wtryskowych. Gruszką podpompuj gdy gaśnie lub rano ciężko zapala.
silnik zgasł po przygazowaniu ale nie na maxymalne obroty, po sprawdzeniu rozrządu-szok! wszystkie koła zębate dostał nowe, pasek i napinacz, pompa oleju też nowa-ustawiony rozrząd na 100% dobrze, czujnika na wałku rozrządu nie ma czujnik jest tylko na kole zamachwym i na pompie wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze raczej mają równy przelew, bede musiał...
Ja bym sie przyjrzał wtryskiwaczom jak sie zachowują pod wzgledem przelewów .
Czemu wymienialiście wtryski ? Sprawdzaliście ciśnienie wstępne paliwa ? Robiliście próbę przelewów ?
Moze Twoj regenerator wymienia same usczelnienia teflonowe odpowiadajace za przelew a gniazda zostawia uszkodzone jezeli tak to chwila i teflon peka.Moze nie wlasciwy montaz wtryskiwacza tez bedzie powodowal odciecie .Jak skacza sie pomysly to zaradzimy.
Witam, Cały układ paliwowy sprawdzony łącznie z wymianą pompy niskiego ciśnienia . Jutro przystępuje do pomiaru przelewu
widze że masz podobny problem jak ja ! też zrobiłem wtryski i dupa :/ z tego co tu pisałeś wtryski to tylko nie równa praca silnika ! I tu jesteś w błędzie bo jeżeli będą puszczać w przelew to pompa wysokiego ciśnienia nie wytworzy optymalnego ciśnienia i też trzeba będzie kręcić rozrusznikiem minutę.
Należy sprawdzić wtryski na przelew. Zbiornika i przewodów poprzez mycie nigdy się do końca nie wypłucze z opiłków.Instrukcja serwisowa w takiej sytuacji zakłada wymianę zbiornika wraz z przewodami paliwowymi.Opiłki wędrują do wtryskiwaczy itd.
Jakie ilości paliwa wyszły na przelewach??oringi szczelne?
Ten zaworek, który ktoś założył, ma za zadanie nie doprowadzić powrotnego paliwa z przelewów do filtra i wg mnie spełnia swoje zadanie.
Trzeba sprawdzic w pierwszej kolejnosci wlacznik zderzeniowy. Znajdyje sie po lewej stronie jak otworzysz klape silnika u gory w kaciku. Normalny "pstryczek", trzeba go wcisnac. Jezeli jest wcisniety zdejmij przewody przelewowe z wtryskiwaczy, popros kolege, aby pokrecil rozrusznikiem przez 30 sek. i zobacz, czy ktorys nie puszcza paliwa na "przelew"....
Co ma pompa do tego? Skoro ciśnienie idzie na rampę, i tam jest "dzielone" paliwo? Jak były sprawdzone te wtryskiwacze? Test wysokiego ciśnienia wykonany? Przelewy sprawdzone?
jak sprawdzić przelewy?
Witam dwie sprawy do sprawdzenia ciśnienie pompy (ciśnieniomierz do 1600bar pewnie nie masz). Druga sprawa wtryski taka chałupnicza metoda zaślepiamy po kolei wtryski sprawdzając ciśnienie czasem dwa wtryski leją i tu kłopot. Można na przelew wtrysków wstawić menzurki i pokręcić ze 30s rozrusznikiem( na zasilaczu awaryjnym) również pokaże które wtryski...
Jedź do kogoś kto ma clipa. Dodatkowo zrób przelewy wtrysków.
Najlepszym sposobem rzeczywiście będzie podmiana potencjometru. zostaw go w spokoju Podepnij clipa i zrób przelewy
Jezeli problem nie rozwiazany to zrob tak jak napisal przedmówca, Clip + przelewy.
Spoko :) Dzięki za info. Czyli Pompa wysokiego ciśnienia sama sobie zassa płyn czyszczący z puszki :) Przelew z wtryskiwaczy skieruję wężykiem do puszki z płynem a pompa wysokiego ciśnienia zassa sobie z krućca filtra paliwa z puszki z płynem. Natomiast wężyk od pompy wstępnej skieruję do baku :)
Na 4min. Myślałem za na 1 min. Czy w takim przypadku wymiana zaworków pomoze Dodano po 6 Czy czyszczenie preparatem w tym przypadku (przelewanie) coś da? Czytałem, że na przelewy nie pomaga. Więc tylko wymiana zaworków? Podobno te wtryski często padają właśnie na przelewach i wystarczy wymienić zaworki, bo przecież korekty są bardzo ładne, więc dawkują...
http://obrazki.elektroda.pl/1131322700_1... Dzisiaj, zrobiłem foto aparatem, gdyż Prt SCR nie działa w boschu. To jest wykres regulacji ciśnienia 1.9 dci i tu widać jak mocno skacze ciśnienie. Najprawdopodobniej wtryski za dużo w przelew dają i stąd takie skoki ciśnienia. Na dole wykresu mamy czas w sekundach. Ciśnienie w MPa.
Po co to śmieszne pytanie...sprawdź na przelewach i coś będzie wiadomo
Wyłącznik wstrząsowy- bzdura. Sprawdź przelewy wtryskiwacze odlatują.
Dokładnie jak napisałeś, mogą ci przelewy na wtryskach lać ale do sprawdzenia który jest do wymiany musisz zrobić test przelewów
Witam,proszę o pomoc w zdiagnozowaniu.Auto jak w tytule master 2.2 dci.Problem polega na tym że auto trzeba długo kręcić po czym zapali i zaraz zgaśnie,i tak w kółko. Sprawdziłem już chyba wszystko i dalej nie wiem co może powodować usterkę.Sprawdziłem pompę wysokiego ciśnienia,podmieniono na nowy oryginalny zawór regulujący ciśnienie na listwie,podmieniono...
Ale przelewy czy na stole?
Witam. mam podobny problem , byłem u trzech fachowców wymieniłem trzy komputery , zamienialem wtryskiwacze miejscami, sprawdzone cisnienie , przelewy, wymienione swiece ....... i nadal to samo . zrobiłes juz swoją megi?jezeli tak to co było?
Przelew jest suchy rurka wysokiego ciśnienia tak na 95% tez sucha wyciek jakby pojawia się od dołu. Jest go tak 5 ml na przejechane 100km. Obserwuje to już od kilku dni i tak jakby od dołu to ciekło.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Tu zobacz.
Mam pytanie , czy jest jakiś darmowy program którym da sie sprawdzić korekcje wtryskiwaczy w 1,5 DCI z 2011 roku ( Nissan ) ?
bo nie zawsze jest wiarygodny w ocenie sprawności wtryskiwaczy A jakie to też wartości możesz zobaczyć w tym CLIPie dotyczące sprawności wtryskiwaczy - oświeć mnie . I jakie to też ma sprawdzić parametry w CLIO 3/1.5 dci jeśli chodzi o brak ciśnienia paliwa przy rozruchu jeśli m.in. nie przelewy :?:
1.5 DCI to tragiczny motor. Jak masz kabel to sprawdź ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Amatorsko możesz też sprawdzić przelewy na wytryskach gdy kręci ale nie odpala.
Powiem tak, założyłeś zaworki zwrotne i nie przelewają, ale czy myślisz że to załatwia sprawę. Przelew wtrysków to tylko jeden z parametrów i to wcale nie najważniejszy. To oczywiście moje zdanie a mechanikiem nie jestem. Wnioski wyciągnij sam, jeśli uważasz że bredze nie pogniewam się.
Dodatkowo sprawdziłem korekty .....chyba też wyszły dobrze.
Witam, Nissan Navara D40 2.5 DCI 126 kW 2008r. Brak kodów usterek, na 3 biegu w okolicach 3000 obr/min zaczyna szarpać i ciśnienie paliwa z zadanego na 106000kPa spada do 14000kPa. Sprawdziłem przelew na pompie, wtryskach i szynie. W momencie szarpania praktycznie nie pojawia się tam paliwo. Co może powodować tak drastyczny spadek ciśnienia paliwa i...
przelew oszustwo przelew przesyłka przelew przesylka
regulator turbina wiatrowy blokada wiadomosci wykonanie tranzystora darlingtona
Pioneer VSX-521-S instrukcja obsługi PDF, konfiguracja 5.1, schematy połączeń Kod błędu U1318 w Peugeot - przyczyny i diagnostyka