zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Wtryski na przelew sprawdź. Wystarczy jeden nie szczelny i mamy p1112.
wyczyść zawór ciśnienia paliwa jak nie pomoże to wtryski do sprawdzenia pewnie puszczają na przelew.
Cudów niema sprawdź wtryski na przelew
Wtryski na przelewy sprawdź.
Sprawdziłeś przy jakiej temperaturze paliwa powstają zakłócenia? Jak wtedy wyglądają przelewy??
Witam problemem był jeden z wtrysków miał zbyt duży przelew na powrocie
Pompa w zbiorniku dziala elektrycznie. Cisnienie mierzone na wyjsciu zasilania z pokrywy filtra paliwa 2,2 bar. Sprawdzalem cisnienie na przelewie na wyjsciu filtra paliwa i bylo 5,5 bar. Nie za duzo idzie na przelew przypadkiem ?
To jak rzeczywiście chodzi na trzy, to powinien być błąd od tego jednego. Bo ciśnienie na garze raczej nie pojawia się, znika i odwrotnie. Choć nie wiadomo jakie są jego wartości. Bez kompa to nie wiem co zrobisz ? Sprawdzisz wtyczki wtrysków ,sprawdzisz rezystancję i przebicie do masy,sprawdzisz wtryski na przelew chyba tyle.
"Dobry warsztat" - takich chyba nie ma w Legnicy. Jak narazie to łącznie z ASO każdy mówi, że nie wie co może być. Chyba najbardziej rozeznany w temacie był ten, w którym auto było podłączane ostatnio bo dali mi jakieś konkretne odpowiedzi na moje pytania. Paliwo było już też zmieniane i dawane z osobnego zbiornika. wtryskiwacze też były sprawdzone...
Kodowania się tu nie robi.
jakie powinno być napięcie na wtryskiwaczu iczym go najlepiej sprawdzić? To sobie daruj , znajdź ten który oddaje najwięcej w przelew. jak pracuje na plaku ok 400bar Ewentualnie regulację wydatku. Spróbuj diagnozy dedykowanym sprzętem.
Jak zapalisz na plaku to chodzi? Wtryski na przelew sprawdź,może któryś wytraca ciśnienie.
zmierz koniecznie cisnienie paliwa przed pompą ,leżeli będzie niższ niż 2 bary to pompa wysokiego cisnienia nie poda ,tylko będzie przelatywalo przez przelew
Jeśli oba mają układ Boscha to będą pasować.
Jak zdejmiesz przelew i włączysz zapłon to zawsze będzie lało.
To nie jest VAG. Tutaj wcale nie odpali jak immo blokuje. Nie tylko VAG, opel ford na chwile zapala jak coś z immo, dobrze wiedzieć ze peugeot tak ma, komp jak podłączyłem spr immo dla pewności. Dodano po 5 Teraz zapala na 5 sekund i gaśnie :| zdjąłem przewód zasilający z pompy wysokiego ciśnienia i włączając - wyłączając kluczykiem przepompowałem...
Czy przelewy na wtryskach sprawdzać be zaworków nadciśnieniowych, czy muszą mieć przelewy obciążone?
Jak zgaśnie to sprawdź wtryski na przelewach. Miałem to samo. Gaśnie po porządnym rozgrzaniu. Potem kupa powietrza w przewodach i pali z bólem jak chwilę ostygnie. U mnie poszedł jeden wtrysk do regeneracji bo puszczał całe ciśnienie na przelew jak się zagrzał
Sprawdź przelewy.
Jeżeli stało się to po wymianie filtra paliwa to niestety musisz jeszcze raz sprawdzić filtr czy nie łapie lewego powietrza, zanim sprawdzisz regulator sprawdź wtryski na przelewy.
Sprawdziłbym jeszcze co na przelewach słychać.
Regeneracja pompy i wtrysków. A jak przelewy ?
Nie. Wlewasz określoną ilość.
[quote]błąd jaki komputer wyrzuca to niskie ciśnienie paliwa[quote] To zostaje pompa CR , warto też sprawdzić wtryski na przelewach.
Właśnie .Przydało by się sprawdzić czy są jakieś błędy i sprawdzić parametry ,choćby ciśnienie na CR przed i po rozruchu. Z tej próby przelewowej nie wynika nic. Bo nie nie wiadomo w jakim czasie napompowało to paliwo a odchyłki nie są jakieś poza skalą. Ktoś pewnie napisze że na drugim przelewa. Może .
moze byc imo ale cisnienie twz musi byc sprawdz jeszcze wtryski na przelew to najczesztrza przyczyna w tych autach
Proponuję sprawdzic na zimnym silniku czy któryś z wtrysków nie leje za mocno z przelewów. Pozdrawiam
Czas i ilość paliwa nie jest z góry określona, test kończysz jak uzyskasz czytelne wyniki, to badanie ma tylko na celu zlokalizowane jest wadliwego wtryskiwacza.
Trzeba przyjrzec sie nieszczelnosciom na lini paliwowej zwlaszcza przelewy wtryskow.
Koledzy, sprawa wygląda następująco, na minusie odpala za drugim,trzecim razem ale na próbę założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą WC odpalanie poprawiło się bardzo odpala za pierwszym kręceniem dziś rano - 5 czyżby układ nieszczelny? wymień filtr paliwa może być nieszczelny zwróć uwagę na szybkozłączka na filtrze oryginalnie powinien być...
Sprawdzić wtryski na przelew a ciś .na listwie musisz mieć 30 razy więcej
Nie odpala na gorąco a na zimnym od strzała? - przede wszystkim sprawdź przelewy wtryskiwaczy.
Jackall, czyli przelewy możemy wkluczyć. Masz manometr do pomiaru ciśnienia paliwa? Nie podoba mi się to gaśniecie w czasie próby, sprawdź ile podaje pompa. No, chyba że coś namieszałeś przy pomiarach przelewów. Nie zapomnij też o tej uszczelce na regulatorze wysokiego ciśnienia - są dwie, teflonowa i gumowa. Gdyby ta gumowa była uszkodzona - objaw...
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
Sprawdź jeszcze co się dzieje w przelewach wtrysków.
Okazało się że regulator paliwa przy pompie jest do wymiany a pompa wysokiego cisnienia igiełkuje bo w miejscu regulatora było dużo opiłków. Po podłączeniu drugiego regulatora wszystko jest w porządku prócz tego że silnik delikatnie czasami przyfaluje obrotami i mechanik jest w trakcie ustalania przyczyny tego falowania. Czyli wnioskując pompa wysokiego...
Błędy w sterowniku silnika, wtryskiwacze na przelewy itd.
Brak paliwa, ukrecony wałek pompy, może któryś wtrysk wali w przelew. Dopóki nie zbudujesz powyżej 200 bar na rampie w czasie kręcenia to nie odpali
Pewnie odpinałeś przewody paliwowe przy zbiorniku, sprawdź czy nie zamieniłeś przelewu z zasilaniem.
Pierwszy błąd to najprawdopodobniej spalona świeca żarowa lub kilka świec . Uważaj przy wymianie na urywające się sztyfty żarowe ;). Drugi błąd , trzeba zrobić ne początek test przelewowy wtrysków na mocno rozgrzanym silniku , bo może któryś przelewem spuszcza ciśnienie.
Filtr paliwa wymieniony. Mi wlasnie wyglada na to ze to komputer tak steruje tym cisnieniem bo za kazdym razem jak wylacze/wlacze zaplon to da rade go wkrecic na pelne obroty i mozna go krecic pomiedzy 2.5tys obr az do odcinki. Zejde tylko ponizej 2.5tys obr i wywala blad niskiego cisnienia i wkreca sie juz tylko do 2.5tys obr... Dodano po 1 A to oznacza...
co może być przyczyną tych przelewów? Albo Ty źle sprawdzasz, albo ktoś komu je dałeś do sprawdzenia.
Mam ten sam problem wymieniłem pompę zawor ciśnienia paliwa i nic wszystko idzie w przelew u mnie była wymiana silnika też stał jakiś czas bez akumulatora czy udało się Panu ogarnąć ten temat?
Ale jak zapali to potem już pali?Sprawdź wtryski na przelew może któryś puszcza i nie zapalisz dopiero po dłuższym kręceniu.Odpal go na Plaku.
Ajajaj... Popraw pisownię bo aż w oczy kole. Ja bym sprawdził przelewy na wtryskiwaczach.
Ja pisałem o innym przekaźniku. Te silniki palą nawet przy - 10 bez świec. Jasne jest że nim trochę wtedy porzuca po rozruchu ale palą. Zacznij od filtra paliwa. Trzena sprawdzić (jak masz czym)ciśnienie na szynie podczas rozruchu i no przelewy na wtryskach. Wychodzi na to że nie buduje poprawnego ciśnienia przy starcie.
Wyciągnąłem zawór regulacyjny ciśnienia na pompie i wygląda na sprawny(otwiera się i zamyka). Co może być powodem,że paliwo idzie w przelew przy kręceniu rozrusznikiem ? W takim układzie , chyba nie ma prawa być ciśnienia na listwie.
A nie lepiej, zamiast podmieniać, to sprawdzić jakie napięcie jest na czujniku na zapłonie i na wolnych obrotach? Później ew. sprawdzić przelewy na wtryskach.
Witam. Pacjent peugeot 407 2,0 hdi 16v RHR. Wyciek paliwa z przelewu. Wymienione oringi, wężyki, powrót do zbiornika drożny. Paliwo leci po krućcach przelewu(najsłabszy punkt) paliwo pojawia się na wyższych obrotach. Mial ktoś podobny problem z taka usterką. Pozdrawiam i prosze o pomoc Dodam ze przelewy sprawdzone. Wtryski na pewno ok. Silnik nie posiada...
Ja nie krytykuję kolego tego że masz inne zdanie, myślałem że miałeś do czynienia z takim problemem i masz inne rozwiązanie stąd pytam. Zdaję sobie sprawę że nie wszystko jest logiczne, ale zdaje się że innego wytłumaczenia nie znajdę, szczególnie że wymiana pompy rozwiązała problem, jedyne co to nie rozebrałem starej żeby sprawdzić średnicę przelewu....
Jeden z wtrysków leje przez przelew reszta działa prawidłowo czyli nic nie wydostaje się z nich po 10 sec kręcenia.. Wymień wtryskiwacz.
Wygląda właśnie na zawór przelewowy, taki jak przy mechanicznych pompach wtryskowych. Dawniej służył on utrzymywaniu pewnego nadciśnienia w pompie wtryskowej aby nie dochodziło do przerw w dawkowaniu paliwa. Tutaj może być podobnie, bo nie masz sekcji pompki wstępnej w pompie wysokiego ciśnienia. W silnikach 2.0 HDi Peugeota regulator ciśnienia znajdował...
Tu zasilanie jest tylko mały wydatek CR , 80 bar a ma być 350 bar więc zastanawiam się czy pompa a może regulator . Będę mieć nowy to przełoże i spróbuję. A jeszcze jedno wtryski sprawdziłem na przelewach , wszystkie ok.
Dpf fizycznie usunięty a programowo też ??? Jeżeli ciężko pali sprawdź świece żarowe i w kompie zobacz jak szybko pompa nabija ciśnienie w zasobniku . Skoro są opiłki w układzie to już niestety wtryski daj do czyszczenia bo przez nieszczelny przelew w wtrysku pompa nie może zbudować ciśnienia . Dwa zrób próbę przelewową przy odpalaniu to będzie wszystko...
Jeśli przelewy sprawne, to pompa złom.
Zgodziłbym się z tą teoria ale rozkręcałem tylko dwie śrubki od dołu i nie wyjmowałem iglicy. Pływaki takie są takie same i dlatego mam tu problem.
Witajcie. Uporałem się z moim dieselkiem, chodzi jak ta lala i teraz czas na zrobienie porządków. Gumowe przewody "najwyższej jakości" - już mnie krew zalewa... Pękają na króćcach i tracą na szczelności co 3 miesiące. Ileż można. Pytanie: Czy mogę zastosować na przelewach wtrysków przewody bezbarwne/igielitowee zamiast gumowych? Chcę je zastosować pomiędzy...
Może nie być korka przelewowego,jeśli nie ma go w okolicy wyjścia lewej pòłosi to zalewa się odpowiednią ilość oleju(w-g.specyfikacji producenta skrzyni) przez otwòr po czujniku światła wstecznego.
Rozmawiając telefonicznie z "prodiverman" zaleciłem mu właśnie wymianę filtra..Chodzi tutaj koledzy o silnik DV6.Tam rożnie bywało z pompami niskiego cienienia-raz byly a raz nie.Tak czy inaczej trzeba zacząć od filtra a potem od przelewów z wtryskiwaczy.
Problem polega na tym iż nie pojawia się paliwo z pompy CR na rampe,pompa elektryczna paliwo podaje przez przelew wychodzi.Na zawór regulacji dochodzi na 1 pinie +12V.Na plaka odpala bez problemu.Diagnoza kompem czasami pojawi się błąd od ZRCP.
tak ogólnie to można dodać odrobinę Pb do wytrącenia parafiny , teraz możesz mieć problem z zapowietrzeniem układu po Twoich próbach z przelewami i wymianą filta
Jak na plaku odpala to zrób test wtryskiwaczy na przelewy, pewnie któryś nie "trzyma".
Sprawdź układ pomiędzy wlewem a zbiornikiem - może gdzieś jest dziura, zobacz połączenie na zbiorniku. Sprawdź wężyk od przelewu pomiędzy zbiornikiem a wlewem.
Gdyby była to wina braku paliwa, czujnik ciśnienia na szynie by wywalił błąd. Moim zdaniem kończy się wtryskiwacz - przydałby się test przelewów. Może pompa opiłkuje. Może coś ze świecami żarowymi, może z EGR, choć wątpię. Test przelewów na początek.
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można ją jakoś inaczej sprawdzić bez specjalistycznego...
Czy możesz opowiedzieć jak w tym dokładnie silniku zrobiłeś/zrobiono próbę przelewów? Może jest gdzieś dostępna fotorelacja?
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
Bywało, że katowało się BMW i Pugi, ale nigdy nie było to przyjemne dla zmysłów. Zawsze był kłopot z tłumaczeniem klientowi, że wymiana oleju po takim zabiegu to po prostu konieczność. Na szczęście ostatnio coraz więcej procedur dopalania wymuszonego przebiega właśnie podczas testu drogowego. Zdecydowanie łatwiej uzyskać wysokie obciążenie podczas jazdy....
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. W sumie...
Pompowałem pompką przy filtrze aż paliwo poszło przelewem ale nic nie dało ,pompa nie podaje ciśnienia.
Nieszczelny układ paliwowy/przelewy sprawdż i zaworki w pompce.
Jaki symbol silnika ? ( 6-8 nr vin) Jako iz jest to HDI proponuje sprawdzić, jak koledzy pisza wtryski na przelew, oraz cisnienie paliwa na komputerze. Kiedy nie odpala moge Ci zaproponować zebyś poruszał grubą instalacją pod akumulatorem, sprawdził zasilanie na czujnikach ( czujnik cisnienia paliwa w listwie, regulator cisnienia w pompie, ma być ok...
Dziekuje za odpowiedzi. Sprawdzę w poniedziałek. Klapy z tego co mi wiadomo usuniete. geometria turbiny chodzi. Jak sciągne węzyk z gruchy mocy nadal brak lecz nie dymi. Na wyższych obrotach silnik troche stuka wiec podejrzewam ten łańcuch na wałkach. Nie wiem czy ma to cos wspólnego ale jest to automat Tak są to wtryski siemensa, przelewów nie sprawdzałem....
Uszkodzone wtryski, sprawdź jak przelewają.
Świece grzeją dopiero od poniżej 5 C i przy obecnych temperaturach nie są potrzebne do odpalenia. Jak nie odpala to najczęściej brak paliwa (test plakiem tylko nie męcz go pracą na sprayu bo nie zdrowe dla silnika) . Z najprostszych to filtr paliwa. Przy jego przytkaniu pompa HP nie jest wstanie wytworzyć ciśnienia powyżej 300-350 bar potrzebnego do...
W renault nie w psa. Nawet jeśli tutaj nie ma to znaczenia. Wtryski nie wyrabają i tyle, trzeba zobaczyć jakie ma ciśnienia na listwie CR w czasie problemów. Test przelewu też dużo powie oraz jakość paliwa.
Wtam, mam peugeota 307 hdi z 2002. Auto nabyłem po wypadkowe, wystrzelone poduszki, problem z odpaleniem silnika, sprawdzałem ze w przelewach na wtryskach nie pojawia sie olej podczas krecenia rozrusznikiem, to znaczy że, pompo wtryskwacze nie pracują. czy to możliwe że zadziałał jakiś system odcinający zapłon podczas wyadku ? wiem że w innych peugeotach...
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Czy może być to wina przytkanego zaworu regulującego kąt wtrysku? Zamknięty zawór przyspiesza kąt, o ile się nie mylę, więc zapchanie go mogłoby spowodować problem z mocą. Podobnie puszczające oringi/nieszczelny zawór opóźniałby moment wtrysku, co także spowodowałoby chwilowy spadek mocy, czy tak? Zawór czyściłem, ale może coś sknociłem...cyka jak należy,...
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
Witam mniałem podobny problem z moim hdi , a rozwiązanie bylo proste i tanie u mnie rozszczelnil się układ odprowadzania nadmiaru paliwa ( przelew) wymieniłem rurki elastyczne ( na rurkach nie bylo zadnych zewnętrznych śladów przeciekow ) koszt okolo 25 zł z wymianą i problem znikł a jezdzilem z nim po serwisach i co za niestworzone zeczy wymyslali...
jeden z trzech typowych objawów uszkodzonych wtryskiwaczy . Nie napisałes czy któryś z mechaników je sprawdzał pod kątem szczelności przelewu {w ogóle czy je sprawdzał} moge pomóc w tym temacie
2009 , pompa o zgodnych numerach , piny sprawdzone proste . Na anglojęzycznych stronach piszą że odpowietrzanie jest tego powodem , odpowietrzalem przelewając 3 litry płynu , najpierw pompę zalałem potem ręcznie odpowietrzanie , potem kompem . Płyn wszędzie już jest przelany nowy, bez powietrza . Hamulce są ostre bez żadnych dziwnych problemów , jedynie...
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można ją jakoś inaczej sprawdzić bez specjalistycznego...
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika w Peugeocie 206 2,0 HDI 2001 r. prod. polega on na tym, że gdy jest zimny ciężko pali/długo muszę kręcić/. Po odpaleniu chodzi normalnie, ma moc, nie pali się żadna kontrolka. Srawdziłem świece - grzeją/robią się czerwone/, przekażnik daje napięcie na nie jakieś 10-12 sek. popmka w zbiorniku chodzi/słychać...
W pomiarach spersonalizowanych możesz sprawdzić korekcje na wtryskiwaczach druga sprawa mozesz sprawdzić wtryski na przelewy - doczytać zrób test na zimnym zaraz od odpalenia moze dowiesz sie czegoś wiecej
W pierwszej kolejności sprawdź na komputerze diagnostycznym ale takim z prawdziwego zdarzenia bo te skanery niewiele ci pomogą . Sprawdź ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia po stronie zasilania wtryskiwaczy przy rozruchu ma być minimum 150 bar jeżeli się wacha lub jest niższe mogą być wtryskiwacze -( przepuszczają na przelew) może tez być uszkodzony...
wcisnąłem dobre z 50 razy za jednym razem, a w sumie licząć setki razy. Problem w tym że nie zabardzo ta gruszka twardnieje, poza tym jak zostawiam na jakiś czas to znowu do przewodów dostaje się powietrze. Moje pytanie czy dobrze zamontowałem gruszkę. Bo obecnie pompuje w rozdzielacze przelewów. A po drugie do czego ten dodatkowy przewód przecież on...
No właśnie znajomy co podjechał z kompem (jest mechanikiem od roweru po czołgi) mówił że trzeba sprawdzić wtryski ale nie odpala. Ewentualnie trzeba by było sprawdzić na przelewach czy jakoś tak. Dodano po 1 Z EGR nie było nic robione.
Trochę za mało danych żeby powiedzieć coś więcej. Za problemy z ciśnieniem mogą odpowiadać min.pompa,regulator ciśnienia ,czujnik ciśnienia ,lejący wtrysk lub nawet tak banalna rzecz jak przytkany filtr paliwa. Możesz celować na chybił trafił (jak poprzedni mechanik) podmieniając w/w elementy w układzie paliwa zaczynając od najtańszych czyli filtr paliwa....
Ściągnij przelewy z wtrysków i zakręć rozrusznikiem, to znajdziesz przyczynę dlaczego nie ma ciśnienia.
Mam problem z peugeotem 106 z silnikiem 1,5 D rocznik 1996. Auto w czasie mrozów nie chciało odpalać. Więc zostały wymienione filtry. Nie pomogło nic więc zabraliśmy się za pompe- nie podaje paliwa. Zakupiłem pompę i zamontowałem. Dalej to samo( a pompa na 100% jest dobra) elektrozawór także. Ale gdy zatkam wężyk od przelewu paliwa (chyba do zbiornika)...
Witam, ja miałem problem ze zbiornikiem w c4 Picasso II 2.0 hdi błąd "ciśnienie mocznika" i zasięg 1100km. Dzisiaj wymontowałem i okazało się że czujnik temperatury na płycie grzałki zbiornika przekłamuje (żółte przewody) miał rezystancję 353 ohm. Zamontowałem nowy termistor 10kohm w wężyku około 25cm. i wcisnąłem go przez otwór wiązki w okolicę tej...
Wtryski test na przelewy potem regulator ciśnienia paliwa do umycia i filtr paliwa wymienić na coś lepszego. Od kiedy są problemy?
Pierwszy samochód zrobiony i działa, nalałem 200g z odmierzonej wymieszanej dawki. Trochę to niewygodne bo ten pojemnik do którego nalałem jest bardzo wybredny jeżeli chodzi o zaworek. Potem przeszedłem do trudniejszego przypadku Peugeota z r1234yf. Postanowiłem że naleję mieszanki w ilości 37% wagowo, czyli dla 450g oryginalnego czynnika będzie to...
Jest to wężyk do przelewu paliwa, jak jest za dużo paliwa w gaźniku to tamtędy się wylewa. Tam jest chyba tylko śrubka od wolnych obrotów. Gaźnik był czyszczony czy nie?
jazeli synchronizacja rozrządu jest podaj zew.zasilanie na pompe LP,jezeli zagada szukaj w kabelkach,jak nie sprawdz ile idzie na przelewy na wtryskiwaczach i reg cisnienia z defektami różnie bywa.
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Oferuję usługę diagnostyki i naprawy zbiorników/pomp AdBlue z grupy PSA: Peugeot, Citroen. Przykładowe numery części: "12678023", "9818630780", "9813676800", P1001565. Jeśli pojawił Ci się błąd jak w tytule ogłoszenia P20E8 (P20E9, P21C5)- niskie ciśnienie mocznika oraz kontrolka "SERVICE" oraz "UREA" to mogę to naprawić bez konieczności wymiany zbiornika...
przelew oszustwo przelew przesyłka przelew przesylka
rejestrator trasy karta zabezpieczona zapisem amica piekarnik oprogramowanie
elektrownia wiatrowa radio alpine jakie kupić
Czujnik uderzeniowy Golf 3 VR6 2.9 Syncro - wygląd i lokalizacja Jak zdemontować zwolnicę w ciągniku T25?