Wtryski na przelew sprawdź. Wystarczy jeden nie szczelny i mamy p1112.
To jak rzeczywiście chodzi na trzy, to powinien być błąd od tego jednego. Bo ciśnienie na garze raczej nie pojawia się, znika i odwrotnie. Choć nie wiadomo jakie są jego wartości. Bez kompa to nie wiem co zrobisz ? Sprawdzisz wtyczki wtrysków ,sprawdzisz rezystancję i przebicie do masy,sprawdzisz wtryski na przelew chyba tyle.
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
Witam problemem był jeden z wtrysków miał zbyt duży przelew na powrocie
Pompa w zbiorniku dziala elektrycznie. Cisnienie mierzone na wyjsciu zasilania z pokrywy filtra paliwa 2,2 bar. Sprawdzalem cisnienie na przelewie na wyjsciu filtra paliwa i bylo 5,5 bar. Nie za duzo idzie na przelew przypadkiem ?
Wtryski na przelewy sprawdź.
Sprawdziłeś przy jakiej temperaturze paliwa powstają zakłócenia? Jak wtedy wyglądają przelewy??
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. W sumie...
Macie jeszcze jakieś pomysły? Po kolejnych godzinach walki efekty następujące. Po wypięciu przelewu wtrysków autko zapala wzorowo, nadal problem z zebraniem się na obroty, ale mniej kopci i dało się silnik rozgrzać . Próba ciśnienia paliwa przelewowego na spiętych przelewach, wychodzi dziwnie. Raz podskakuje do 1,5 bara, a po przegazowaniu spada do...
Cudów niema sprawdź wtryski na przelew
Jak zapalisz na plaku to chodzi? Wtryski na przelew sprawdź,może któryś wytraca ciśnienie.
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
zmierz koniecznie cisnienie paliwa przed pompą ,leżeli będzie niższ niż 2 bary to pompa wysokiego cisnienia nie poda ,tylko będzie przelatywalo przez przelew
Jak zdejmiesz przelew i włączysz zapłon to zawsze będzie lało.
To nie jest VAG. Tutaj wcale nie odpali jak immo blokuje. Nie tylko VAG, opel ford na chwile zapala jak coś z immo, dobrze wiedzieć ze peugeot tak ma, komp jak podłączyłem spr immo dla pewności. Dodano po 5 Teraz zapala na 5 sekund i gaśnie :| zdjąłem przewód zasilający z pompy wysokiego ciśnienia i włączając - wyłączając kluczykiem przepompowałem...
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
"Dobry warsztat" - takich chyba nie ma w Legnicy. Jak narazie to łącznie z ASO każdy mówi, że nie wie co może być. Chyba najbardziej rozeznany w temacie był ten, w którym auto było podłączane ostatnio bo dali mi jakieś konkretne odpowiedzi na moje pytania. Paliwo było już też zmieniane i dawane z osobnego zbiornika. wtryskiwacze też były sprawdzone...
moze byc imo ale cisnienie twz musi byc sprawdz jeszcze wtryski na przelew to najczesztrza przyczyna w tych autach
Mam ten sam problem wymieniłem pompę zawor ciśnienia paliwa i nic wszystko idzie w przelew u mnie była wymiana silnika też stał jakiś czas bez akumulatora czy udało się Panu ogarnąć ten temat?
Jak zgaśnie to sprawdź wtryski na przelewach. Miałem to samo. Gaśnie po porządnym rozgrzaniu. Potem kupa powietrza w przewodach i pali z bólem jak chwilę ostygnie. U mnie poszedł jeden wtrysk do regeneracji bo puszczał całe ciśnienie na przelew jak się zagrzał
Sprawdzić wtryski na przelew a ciś .na listwie musisz mieć 30 razy więcej
Dpf fizycznie usunięty a programowo też ??? Jeżeli ciężko pali sprawdź świece żarowe i w kompie zobacz jak szybko pompa nabija ciśnienie w zasobniku . Skoro są opiłki w układzie to już niestety wtryski daj do czyszczenia bo przez nieszczelny przelew w wtrysku pompa nie może zbudować ciśnienia . Dwa zrób próbę przelewową przy odpalaniu to będzie wszystko...
Wyciągnąłem zawór regulacyjny ciśnienia na pompie i wygląda na sprawny(otwiera się i zamyka). Co może być powodem,że paliwo idzie w przelew przy kręceniu rozrusznikiem ? W takim układzie , chyba nie ma prawa być ciśnienia na listwie.
Ale jak zapali to potem już pali?Sprawdź wtryski na przelew może któryś puszcza i nie zapalisz dopiero po dłuższym kręceniu.Odpal go na Plaku.
Jeden z wtrysków leje przez przelew reszta działa prawidłowo czyli nic nie wydostaje się z nich po 10 sec kręcenia.. Wymień wtryskiwacz.
Jak udało mi się ustalić nie działa pompa paliwa. Wymieniłem przekaźnik na nowy, podmieniłem pompe i nadal nic. Mierząc napięcie na wtyczce mam 7V. Tylko można się domyślać, że chodzi o pompkę elektryczną paliwa zanurzoną w zbiorniku, podobną do fotki poniżej. Silnik HDI ma przecież pompę główną wysokiego ciśnienie (pwc) i w pierwszej chwili pomyślałem...
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można ją jakoś inaczej sprawdzić bez specjalistycznego...
Problem polega na tym iż nie pojawia się paliwo z pompy CR na rampe,pompa elektryczna paliwo podaje przez przelew wychodzi.Na zawór regulacji dochodzi na 1 pinie +12V.Na plaka odpala bez problemu.Diagnoza kompem czasami pojawi się błąd od ZRCP.
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można ją jakoś inaczej sprawdzić bez specjalistycznego...
Witam mam taki problemik a mianowicie jak w temacie , a teraz może coś bliżej dziś rano u mnie było 23 stopnie na minusie a moje autko odpaliło bez żadnych kłopotów po przejechaniu 200 metrów auto zgasło najpierw przez moment jak by zaczął szarpać (tak jak by paliwa nie dostawał) ale chwilkę i zgasł na liczniku wyświetlił się komunikat STOP , po wprowadzeniu...
Czy może być to wina przytkanego zaworu regulującego kąt wtrysku? Zamknięty zawór przyspiesza kąt, o ile się nie mylę, więc zapchanie go mogłoby spowodować problem z mocą. Podobnie puszczające oringi/nieszczelny zawór opóźniałby moment wtrysku, co także spowodowałoby chwilowy spadek mocy, czy tak? Zawór czyściłem, ale może coś sknociłem...cyka jak należy,...
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika w Peugeocie 206 2,0 HDI 2001 r. prod. polega on na tym, że gdy jest zimny ciężko pali/długo muszę kręcić/. Po odpaleniu chodzi normalnie, ma moc, nie pali się żadna kontrolka. Srawdziłem świece - grzeją/robią się czerwone/, przekażnik daje napięcie na nie jakieś 10-12 sek. popmka w zbiorniku chodzi/słychać...
Witam. Peugeot 406 2.0 HDI wersja 90KM, 1999 rok produkcji - polift. Problem to że gaśnie sporadycznie w czasie jazdy, kilka razy w ciągu pól roku się zdarzyło. Filtry wszystkie wymienione, paliwowy razem z obudową. Miałem przetarte kable do wtrysków do gołych żył - zaizolowane. Wyczyściłem przepływkę, EGR w nitro. Gaśnięcie odbywa się na zasadzie:...
Jeśli oba mają układ Boscha to będą pasować.
Jaki masz przepływ powietrza na wolnych obrotach? Jak leci przepływomierz to zazwyczaj objawem jest brak mocy. Wydaje mi się ,że jednak elektrozawór zaworu EGR leży, bądź drugi elektrozawór EGR ale ten od przepustnicy. Zdejmij przewód powietrza (tą grubą rurę wchodzącą do kolektora, odpal auto i zobacz jak się zachowuje ta przepustnica. Po przekroczeniu...
Kodowania się tu nie robi.
Sprawdziłbym jeszcze co na przelewach słychać.
Jeżeli stało się to po wymianie filtra paliwa to niestety musisz jeszcze raz sprawdzić filtr czy nie łapie lewego powietrza, zanim sprawdzisz regulator sprawdź wtryski na przelewy.
wyczyść zawór ciśnienia paliwa jak nie pomoże to wtryski do sprawdzenia pewnie puszczają na przelew.
Proponuję sprawdzic na zimnym silniku czy któryś z wtrysków nie leje za mocno z przelewów. Pozdrawiam
Sprawdź przelewy.
[quote]błąd jaki komputer wyrzuca to niskie ciśnienie paliwa[quote] To zostaje pompa CR , warto też sprawdzić wtryski na przelewach.
Regeneracja pompy i wtrysków. A jak przelewy ?
Trzeba przyjrzec sie nieszczelnosciom na lini paliwowej zwlaszcza przelewy wtryskow.
Ja pisałem o innym przekaźniku. Te silniki palą nawet przy - 10 bez świec. Jasne jest że nim trochę wtedy porzuca po rozruchu ale palą. Zacznij od filtra paliwa. Trzena sprawdzić (jak masz czym)ciśnienie na szynie podczas rozruchu i no przelewy na wtryskach. Wychodzi na to że nie buduje poprawnego ciśnienia przy starcie.
Nie odpala na gorąco a na zimnym od strzała? - przede wszystkim sprawdź przelewy wtryskiwaczy.
Koledzy, sprawa wygląda następująco, na minusie odpala za drugim,trzecim razem ale na próbę założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą WC odpalanie poprawiło się bardzo odpala za pierwszym kręceniem dziś rano - 5 czyżby układ nieszczelny? wymień filtr paliwa może być nieszczelny zwróć uwagę na szybkozłączka na filtrze oryginalnie powinien być...
Sprawdź jeszcze co się dzieje w przelewach wtrysków.
Jackall, czyli przelewy możemy wkluczyć. Masz manometr do pomiaru ciśnienia paliwa? Nie podoba mi się to gaśniecie w czasie próby, sprawdź ile podaje pompa. No, chyba że coś namieszałeś przy pomiarach przelewów. Nie zapomnij też o tej uszczelce na regulatorze wysokiego ciśnienia - są dwie, teflonowa i gumowa. Gdyby ta gumowa była uszkodzona - objaw...
Błędy w sterowniku silnika, wtryskiwacze na przelewy itd.
przelew oszustwo przelew przesyłka przelew przesylka
kostek fotel peugeot instalacja elektryczna mitsubishi elektrotechnika ogólna książka
forscher fs809 przecinarka plazmowa
Błysk przy przełączaniu kanałów w Manta DVB-T2 19" Czas znikania zielonej kropki na Facebooku