Jeżeli stało się to po wymianie filtra paliwa to niestety musisz jeszcze raz sprawdzić filtr czy nie łapie lewego powietrza, zanim sprawdzisz regulator sprawdź wtryski na przelewy.
Sprawdź przelewy.
[quote]błąd jaki komputer wyrzuca to niskie ciśnienie paliwa[quote] To zostaje pompa CR , warto też sprawdzić wtryski na przelewach.
u mnie z gruszką to jest tak, kiedy pompuję to słyszę jak woda się tłoczy po przewodach razem z powietrzem potem to ucicha. Jednak wystarczy poczekać kilka minut znowu od nowa, wyglada to tak jakby się coś gdzieś zapowietrzało. bo znowu trzeba kilkanście razy podusić żeby stwardniała. Myślałem ze jest...
Okazało się że regulator paliwa przy pompie jest do wymiany a pompa wysokiego cisnienia igiełkuje bo w miejscu regulatora było dużo opiłków. Po podłączeniu drugiego regulatora wszystko jest w porządku prócz tego że silnik delikatnie czasami przyfaluje obrotami i mechanik jest w trakcie ustalania przyczyny...
Mam problem z peugeotem 106 z silnikiem 1,5 D rocznik 1996. Auto w czasie mrozów nie chciało odpalać. Więc zostały wymienione filtry. Nie pomogło nic więc zabraliśmy się za pompe- nie podaje paliwa. Zakupiłem pompę i zamontowałem. Dalej to samo( a pompa na 100% jest dobra) elektrozawór także....
Witam, tak jak wyżej napisałem pacjent Peugeot 807 2.2hdi (130KM) po rozgrzaniu i zgaszeniu nie chce ponownie odpalić, na wykresie ciśnienie na listwie rośnie minimalnie. Po dłuższym czasie jak auto już trochę ostygnie, po dłuższym kręceniu auto odpala, widać na wykresie jak ciśnienie na listwie rośnie...
Kolego mam ten sam przypadek. Auto nie odpalało zawiozłem pompe do regeneracji padł ten zawor w pompie przeczycił ja auto odpala nie wchodzi na obroty powyzej 3 tys. Dobra jezdze jakos zaczyna nie rowno chodzic dymic cos stuka sprawdzam przelewy w ciagu 1 min 30 ml naleciało wtryski do regeneracji dzis...
Witam. Czy podane silniki posiadają te same przelewy? Posiadam peugeota 206 1.4hdi i potrzebuje do niego przelewów. Znalazłem na allegro z silnika 2.0 hdi, wyglądają bardzo podobnie, ale nie mam 100 % pewności czy będą pasowały. Z góry dziękuje za pomoc.
Witajcie. Uporałem się z moim dieselkiem, chodzi jak ta lala i teraz czas na zrobienie porządków. Gumowe przewody "najwyższej jakości" - już mnie krew zalewa... Pękają na króćcach i tracą na szczelności co 3 miesiące. Ileż można. Pytanie: Czy mogę zastosować na przelewach wtrysków przewody bezbarwne/igielitowee...
Dziekuje za odpowiedzi. Sprawdzę w poniedziałek. Klapy z tego co mi wiadomo usuniete. geometria turbiny chodzi. Jak sciągne węzyk z gruchy mocy nadal brak lecz nie dymi. Na wyższych obrotach silnik troche stuka wiec podejrzewam ten łańcuch na wałkach. Nie wiem czy ma to cos wspólnego ale jest to automat...
Jak udało mi się ustalić nie działa pompa paliwa. Wymieniłem przekaźnik na nowy, podmieniłem pompe i nadal nic. Mierząc napięcie na wtyczce mam 7V. Tylko można się domyślać, że chodzi o pompkę elektryczną paliwa zanurzoną w zbiorniku, podobną do fotki poniżej. Silnik HDI ma przecież pompę główną wysokiego...
Sprawdziłbym jeszcze co na przelewach słychać.
"Dobry warsztat" - takich chyba nie ma w Legnicy. Jak narazie to łącznie z ASO każdy mówi, że nie wie co może być. Chyba najbardziej rozeznany w temacie był ten, w którym auto było podłączane ostatnio bo dali mi jakieś konkretne odpowiedzi na moje pytania. Paliwo było już też zmieniane i dawane z osobnego...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc z peugeotem 307 2005r polift 1.6 hdi 109km. Samochód kupiłem w Niemczech z uszkodzonym rozrządem. Wymieniłem głowice na drugą razem z górnym deklem i wałkami. Zrobiono szlif, dotarto zawory i wymieniono uszczelniacze. Założyłem nowy rozrząd, ustawiłem wszystko na znaki...
Witam. Peugeot 406 2.0 HDI wersja 90KM, 1999 rok produkcji - polift. Problem to że gaśnie sporadycznie w czasie jazdy, kilka razy w ciągu pól roku się zdarzyło. Filtry wszystkie wymienione, paliwowy razem z obudową. Miałem przetarte kable do wtrysków do gołych żył - zaizolowane. Wyczyściłem przepływkę,...
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza...
Witam serdecznie. Posiadam Peugeota 406 2.0 HDI po lifcie (2001r) Auto sprawowało się bardzo dobrze przez około 4 lata, niestety ostatnim czasem pojawiły się problemy mianowicie dość ciężki rozruch (zimnego) silnika, a po rozruchu nierówna praca silnika (falowanie na obrotach). Falowanie jest moim zdaniem...
Peugeot Boxer 2.0 HDI Domyslam sie tylko, ze jest to RHY z wtryskiem Boscha. Jesli tak, sprawdz zaworek smarowania pompy HP. Zdejmij przewod zasilajacy pompe, wloz delikatnie w krociec cienki srubokret i napotkasz tam grzybek zaworka. Nacisnij delikatkie. Jesli poczujesz, ze sie luzno porusza,...
Witam mam problem z Peugeotem Boxerem III 3.0 HDI 2011 rok. Problem polega na tym że auto podczas jazdy gaśnie. Teraz opiszę długą drogę jaką przeszedłem z autem, auto trafiło do mojego warsztatu z powodu gaśnięcia podczas jazdy podpiąłem komputer (kts) i pokazał błąd P0091 przerwa lub zwarcie do masy,...
Witam mniałem podobny problem z moim hdi , a rozwiązanie bylo proste i tanie u mnie rozszczelnil się układ odprowadzania nadmiaru paliwa ( przelew) wymieniłem rurki elastyczne ( na rurkach nie bylo zadnych zewnętrznych śladów przeciekow ) koszt okolo 25 zł z wymianą i problem znikł a jezdzilem z nim...
zmierz koniecznie cisnienie paliwa przed pompą ,leżeli będzie niższ niż 2 bary to pompa wysokiego cisnienia nie poda ,tylko będzie przelatywalo przez przelew
W silniku HDI diagnoza nie jest prosta. Niodpowiednie ciśnienie (wysokie) może być spowodowane pompą, regulatorem, czujnikiem ciśnienia, wtryskiwaczami... Wtryskiwacze trzeba sprawdzić na przelewach ale to też nie zawsze pokaże usterkę. Najlepiej zdemontować je i oddać na stół probierczy, bo inaczej...
Jestem po wymianei pompy wys ciś na inna bo tamta okazała się być zatarta. ALe to nei pomogło. Mam jeszcze parę pytań. Co steruje ciśnieniem na przelew na wejściu do pompy. Wychodzi na to że cłe ciśnienie puszczane jest w przelew. Jest stanowczo za dużo. Czy nie zajmuje się tym regulator ciśnienai...
prawdopodobnie leje jakiś wtrysk , ściągnij wężyki z przelewów i sprawdź (dopuszcalne jest lekkie kropelkowanie ),musisz na czas próby zaślepic wężyk powrotny bo popłynie z niegp paliwo
Tu zasilanie jest tylko mały wydatek CR , 80 bar a ma być 350 bar więc zastanawiam się czy pompa a może regulator . Będę mieć nowy to przełoże i spróbuję. A jeszcze jedno wtryski sprawdziłem na przelewach , wszystkie ok.
moze byc imo ale cisnienie twz musi byc sprawdz jeszcze wtryski na przelew to najczesztrza przyczyna w tych autach
Jaki masz przepływ powietrza na wolnych obrotach? Jak leci przepływomierz to zazwyczaj objawem jest brak mocy. Wydaje mi się ,że jednak elektrozawór zaworu EGR leży, bądź drugi elektrozawór EGR ale ten od przepustnicy. Zdejmij przewód powietrza (tą grubą rurę wchodzącą do kolektora, odpal auto i zobacz...
Regeneracja pompy i wtrysków. A jak przelewy ?
Witam :) hm poczytałem troszku książeczkę. hm gdybym miał taki oscyloskopek to by można było sprawdzić czy prąd podaje na wtryski. Ale jak już wcześniej sprawdzałem na przelewach nie pojawiało się paliwo podczas kręcenia. Natomiast z pompy wysokiego na przelewie tak. To znaczy że : Zasilanie paliwem...
Witam mam taki problemik a mianowicie jak w temacie , a teraz może coś bliżej dziś rano u mnie było 23 stopnie na minusie a moje autko odpaliło bez żadnych kłopotów po przejechaniu 200 metrów auto zgasło najpierw przez moment jak by zaczął szarpać (tak jak by paliwa nie dostawał) ale chwilkę i zgasł...
Zwiekszone przelewy z wtryskow zazwyczaj nie obajawiaja sie jakimis specjalnymi nierownomiernosciami w pracy silnika i kopceniem, ich sprawdzenie to podstawa przy diagnozowaniu tego typu objawow. Nalezy rowniez wziac pod uwage to, ze w przypadku nie stwierdzenia wizualnych uszkodzen na zaworze regulacji...
Objawy moglyby wskazywac, ze ktorys z wtryskiwaczy przepuszcza paliwo. Gdy jest zimno a paliwo geste - przepuszcza mniej, przy rzadszym cieplym paliwie przepuszcza wiecej co objawialoby sie wlasnie w sposob jak opisujesz. Sprawdz wiec przelewy wtryskiwaczy. Procedura byla wielokrotnie opisywana na tym...
Witam wszystkich serdecznie Mam podobny problem z moin 307 HDI 110 2005 rok przebieg 49500km. Pozdrawiam, kolego i na poczatek kilka uwag natury technicznej: - Twoja usterka nic nie ma wspolnego z tematem watku - demontazem i usterkami filtra FAP, wiec powinienes zalozyc osobny temat. Moze...
Nie posiadajac diagnoskopu sprawdzilbym te rzeczy: 1) na poczatek ogolna kontrola instalacji elektrycznej, szczegolnie w miejscach narazonych na przetarcia i przegnicia. 2) czujnik obrotow silnika - najbardziej podejrzany moim zdaniem element - kontrola instalacji a nastepnie wymiana. 3) obecnosc...
jeden z trzech typowych objawów uszkodzonych wtryskiwaczy . Nie napisałes czy któryś z mechaników je sprawdzał pod kątem szczelności przelewu {w ogóle czy je sprawdzał} moge pomóc w tym temacie
co masz na myśli "wydatek przecieków" ? Czy chodzi o przelewy? jak tak to jak to sprawdzić, czy mają być równe czy powinny mieć jakąś konkretną wartość w zadanych czasie? pozdro
Nie widze powodu żeby woda w układzie zasilania powietrzem miała uszkodzić wtryskiwacze. Wtryskiwacze sprawdza się nie odczytami a komputera, ale metodą mierzenia przelewów. po zalaniu wodą na 99% masz do wymiany czujnik przepływu powietrza, za filtrem powietrza.
Panowie trafił taki samochód pali i zaraz gaśnie,rok 2001,autoboss zdiagnozował w silniku uszkodzone immo,może się mylic,lecz klijent po rozmowie w ASO zdecydował sie tam na naprawę troszkę taniej i zawsze autoryzowany serwis.Po tej wizycie stwierdzono uszkodzenie pompy CR. Brak ciśnienia.Sprawdziłem...
Sprawdź jeszcze co się dzieje w przelewach wtrysków.
wopor -> do otwarcia wtryskiwaczy starczy 120 bar. wary2 -> W przelewach zawsze się jakaś ropa pokazuje, bo taka jest zasada działania wtryskiwacza common rail - to są wtryskiwacze napędzane hydraulicznie wiec muszą zużywać część ropy do podniesienia iglicy, (elektryczność tylko steruje otwarciem...
Ale jak zapali to potem już pali?Sprawdź wtryski na przelew może któryś puszcza i nie zapalisz dopiero po dłuższym kręceniu.Odpal go na Plaku.
wcisnąłem dobre z 50 razy za jednym razem, a w sumie licząć setki razy. Problem w tym że nie zabardzo ta gruszka twardnieje, poza tym jak zostawiam na jakiś czas to znowu do przewodów dostaje się powietrze. Moje pytanie czy dobrze zamontowałem gruszkę. Bo obecnie pompuje w rozdzielacze przelewów. A...
W moim problemie zmiana korka pomogła. Uszczelka pod korkiem blokowała dostep do przelewu i gdy nie było ujscia cisnieia to to cisnienie wyrzucało płyn. Przynajmniej tak mi sie wydaje.
Mierzyles na pompie napiecie ? Filtr wysokiego cisnienia czysty ? Sprawdz reduktor przelewu paliwa na koncu kolektora, bo to on ustala cisnienie paliwa na wtryskiwaczach. Co z zaplonem, bo nie rozumiem tego ,,obroty silnika widzi" a pompa paliwa jest zawsze sterowana ze sterownika, gdy silnik nie da...
Pozwolę sobie odpowiedzieć Panu choć moja wiedza pewnie nie na poziomie fachowców, ale spędziłem z tym samochodem kilka chwil i mam nadzieję że zaczynam rozumieć. Ale co kolego? Olej ma wymienić i będzie ok? Wygląda na to że jeżeli samochód zostałby zalany olejem zgodnym z zaleceniami producenta...
Sprawdziłeś przy jakiej temperaturze paliwa powstają zakłócenia? Jak wtedy wyglądają przelewy??
Jaki przebieg auta? Symbol klucza nie ma nic do rzeczy. Możliwe przyczyny: - Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwe. - Uszkodzony(e) wtrysk(wtryski) przelewami wraca zbyt dużo paliwa i pompa nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia potrzebnego do odpalenia. - Zabrudzony filtr paliwa, lub...
W renault nie w psa. Nawet jeśli tutaj nie ma to znaczenia. Wtryski nie wyrabają i tyle, trzeba zobaczyć jakie ma ciśnienia na listwie CR w czasie problemów. Test przelewu też dużo powie oraz jakość paliwa.
Cudów niema sprawdź wtryski na przelew
Jackall, czyli przelewy możemy wkluczyć. Masz manometr do pomiaru ciśnienia paliwa? Nie podoba mi się to gaśniecie w czasie próby, sprawdź ile podaje pompa. No, chyba że coś namieszałeś przy pomiarach przelewów. Nie zapomnij też o tej uszczelce na regulatorze wysokiego ciśnienia - są dwie, teflonowa...
Sprawdzić wtryski na przelew a ciś .na listwie musisz mieć 30 razy więcej
Ściągnij przelewy z wtrysków i zakręć rozrusznikiem, to znajdziesz przyczynę dlaczego nie ma ciśnienia.
Problem polega na tym iż nie pojawia się paliwo z pompy CR na rampe,pompa elektryczna paliwo podaje przez przelew wychodzi.Na zawór regulacji dochodzi na 1 pinie +12V.Na plaka odpala bez problemu.Diagnoza kompem czasami pojawi się błąd od ZRCP.
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można...
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można...
Witam, Problem jest następujący: stała prędkość, silnik nieważne ciepły czy zimny, przy obrotach rzędu 2-2,5 tys., czuć delikatne, równomierne szarpanie. Ledwo wyczuwalne, ale powoduje u mnie wyrzut adrenaliny i radość jazdy szlag trafia. -EGR zaślepiony, -klapa gasząca otwarta na stałe, -poduszki...
Nie odpala na gorąco a na zimnym od strzała? - przede wszystkim sprawdź przelewy wtryskiwaczy.
Bo to było tak głownie chodziło o zrobienie tych przelewów a ABS dodatkowo. I ten mechanik zdiagnozował KTS,em że to czujnik prawego tylnego koła, po prostu ma ręce pełne roboty zapytał czy ja bym tego czujnika nie kupił razem z tymi przelewami to kupiłem. Przelewy zrobił i ABS niby też tak jak pisałem...
Sprawdź układ pomiędzy wlewem a zbiornikiem - może gdzieś jest dziura, zobacz połączenie na zbiorniku. Sprawdź wężyk od przelewu pomiędzy zbiornikiem a wlewem.
Z całym szacunkiem dla kolegi z forum ale te wszystkie informacje przecież masz wyszczególnione w temacie tego wątku Tak, ale są nieopisane. Opisałem je dlatego, że ktoś kiedyś może mieć podobny problem i diagnozować takim lub podobnym ścierwem co ja na początku (wow wurth), który nie dość, że niezbyt...
A nie lepiej, zamiast podmieniać, to sprawdzić jakie napięcie jest na czujniku na zapłonie i na wolnych obrotach? Później ew. sprawdzić przelewy na wtryskach.
Jak zgaśnie to sprawdź wtryski na przelewach. Miałem to samo. Gaśnie po porządnym rozgrzaniu. Potem kupa powietrza w przewodach i pali z bólem jak chwilę ostygnie. U mnie poszedł jeden wtrysk do regeneracji bo puszczał całe ciśnienie na przelew jak się zagrzał
Witam serdecznie. Bardzo proszę o poradę kolegów gdzie szukać uszkodzenia auto jak w temacie Silnik 2.0 hdi RHR. Na zimnym silniku pali bez problemu i można jeździć cały dzień nic się nie dzieje złego nie kopci, nie szarpie nie traci mocy oby go nie wyłączyć. Gdy się go zgasi tak od 95-97 (stopni płyn...
Jak na plaku odpala to zrób test wtryskiwaczy na przelewy, pewnie któryś nie "trzyma".
może to i nie pora na pisanie w tym wątku ale jak go przeczytałem to bym sprawdziła ciśnienie podawanego na pompę paliwa z filtra może pompa nie domaga z zimniejszym paliwem? kiedyś miałem taką przygodę dzień przed wigilją padła mi pompa paliwa w zbiorniku w picasso a że jeszcze nie miałem wyciętej...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 ...
Wymieniony filtr w pierwszej kolejności, następnie zrwc (zawór regulujący wysokie ciśnienie) diagnostyka komputerem cały czas na niego wskazywała, mimo prób kasowania. Następnie regulator wydatku, ponieważ objaw nie znikał, a po naciśnięciu pompki paliwa/dodania ciśnienia do pompy (na pompę niskiego...
Witam. Posiadam peżocika 206 2000r 2.0 hdi 90km na systemie bosch i ostatnio mam dość dziwny objaw tzn. załóżmy wracam z pracy i zatrzymuje się przed przejazdem kolejowym, czekam aż podniosą się rogatki a we wstecznym lusterku widzę chmarę dymu biało-niebieskiego. Kopcenie mija, zaraz po ruszeniu,...
Paliwo podawane z bańki jak i z filtra zasysa i wyrzuca przelewem, na wtryski dalej praktycznie nie podaje. Bawie się z tym już prawie dwa dni, od początku stawiam na źle poskładaną pompę, ale po 30 telefonach warsztat Bosch dalej upiera się że to u mnie w samochodzie coś nie gra i że coś trafiło przy...
Pompowałem pompką przy filtrze aż paliwo poszło przelewem ale nic nie dało ,pompa nie podaje ciśnienia.
Jeśli przelewy sprawne, to pompa złom.
Ciśnienie wynosi 0 ale do zbiornika powrotem wraca wiec pompa pompuje. Immo pokazuje ze odblokowane ale nie podaje paliwa na wtryski czyli nigdzie ani grama ropy , w listwie rozdzielającej cr , na przelewach a na zasilaniu wtrysków nie ma napięcia. Sprawdzę napięcie na zaworze regulującym w pompie.
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Witam mam problem z odpaleniem auta mianowicie brakło ropy jak stało u blacharza po nalaniu już nie odpalił błąd P0190 została wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wraz z nowym regulatorem ciśnienia. Brak ciśnienia na listwę wtryskową paliwo jest pompka podaje 4,5 bar z baku przelew przez wtryskiwacze...
Wymieniłem filtr paliwa ,wtryski na przelewach nie sprawdzałem ale przy wymianie filtra na dnie pojemnika zauważyłem początki opiłków . Poinformowałem klienta że trzeba cały układ wypłukać łącznie ze zbiornikiem i pompę dać do naprawy a ten słysząc o tym machnął ręką i powiedział że nie ma czasu na takie...
Witam. Kupiłem 207 po wypadku. Auto długo stało, ale jeszcze w zeszłym roku odpalało od pierwszego przekręcenia kluczyka. Ktoś wyszabrował bezpieczniki i przekaźnik świec. Wszystko uzupełniłem łącznie z przekaźnik pompy paliwa (chociaż to auto pompy nie ma) Silnik mechanicznie jest OK (chodzi na plaku). Interfejs...
Ciśnienie sprawdzę tez po południu. Tzn zobaczę co poleci i czy w ogóle, przelewem. Tak na oko coś tam się pompuje, bo do wtrysku idą dwa gumowe przewody i po włączeniu zapłonu czuć palcami, że trochę puchną. Gaz jest z 2005 roku. Nie wiem, która to generacja, ale ma "śrubę" na jednym z przewodów....
Jesli chodzi o cisnienie paliwa to na listwie jest ok. Sprawdzilem korekty dawek paliwa i wykonalem test przelewowy. Przelewy idealne. Korekty dawek paliwa nie odbiegaja od norm sa: 1cyl: 0.2 2cyl: -0,1 3cyl: 0.1 4cyl: 0.2 Wiec sa bez zastrzezen. Jednak ze 4 wtryskiwacz i tylko ten mial spory...
Pierwszy błąd to najprawdopodobniej spalona świeca żarowa lub kilka świec . Uważaj przy wymianie na urywające się sztyfty żarowe ;). Drugi błąd , trzeba zrobić ne początek test przelewowy wtrysków na mocno rozgrzanym silniku , bo może któryś przelewem spuszcza ciśnienie.
Od biedy Wtryskiwacze do sprawdzenia, chociażby na przelewy . DPF zapchany, co uniemożliwia proces wypalania, podejrzewam, ze w zbiorniczku od płynu fap jest susza :-) Sprawdź poziom płynu, jeżeli jest pusty i nie ma nic, to nie ma sensu nawet go wylewać, szkoda kasy bo i tak nie zadziała. Moja rada...
Witam. Partner podczas dojeżdżania do skrzyżowania zgasł i odmówił dalszej współpracy. Zholowany pod blok, gdzie: 1. wymieniłem filtr paliwa i powietrza, odpowietrzyłem 2. diagbox wskazał problem z EGR. 3. Egr został wyczyszczony, rozebrany na części pierwsze, elektronika pod kapsułką wyczyszczona...
Sorki że nie pisałem ale dopiero dostałem tego boxera. Sytuacja przedstawia się tak. Błędów nie ma ale podłączyłem dojarkę do przelewów i okazało się że na 2 garze przelewa o 20 ml. Myślę że to trochę za dużo więc wtrysk pójdzie raczej do sprawdzenia.
Filtr paliwa wymieniony. Mi wlasnie wyglada na to ze to komputer tak steruje tym cisnieniem bo za kazdym razem jak wylacze/wlacze zaplon to da rade go wkrecic na pelne obroty i mozna go krecic pomiedzy 2.5tys obr az do odcinki. Zejde tylko ponizej 2.5tys obr i wywala blad niskiego cisnienia i wkreca...
W pomiarach spersonalizowanych możesz sprawdzić korekcje na wtryskiwaczach druga sprawa mozesz sprawdzić wtryski na przelewy - doczytać zrób test na zimnym zaraz od odpalenia moze dowiesz sie czegoś wiecej
Jaki symbol silnika ? ( 6-8 nr vin) Jako iz jest to HDI proponuje sprawdzić, jak koledzy pisza wtryski na przelew, oraz cisnienie paliwa na komputerze. Kiedy nie odpala moge Ci zaproponować zebyś poruszał grubą instalacją pod akumulatorem, sprawdził zasilanie na czujnikach ( czujnik cisnienia paliwa...
Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr. Ten problem doszedł w młodszych rocznikach, problemu szukaj w regulacji ciśnienia paliwa i jego ubytkach w przelewach. Nagły wzrost ciśnienia jak i spadek spowoduje wyłączenie silnika. Rozumiem że stan "sterownik silnika zablokowany"...
Ajajaj... Popraw pisownię bo aż w oczy kole. Ja bym sprawdził przelewy na wtryskiwaczach.
Dpf fizycznie usunięty a programowo też ??? Jeżeli ciężko pali sprawdź świece żarowe i w kompie zobacz jak szybko pompa nabija ciśnienie w zasobniku . Skoro są opiłki w układzie to już niestety wtryski daj do czyszczenia bo przez nieszczelny przelew w wtrysku pompa nie może zbudować ciśnienia . Dwa...
Brak paliwa, ukrecony wałek pompy, może któryś wtrysk wali w przelew. Dopóki nie zbudujesz powyżej 200 bar na rampie w czasie kręcenia to nie odpali
To nie żaden mechanik jak nie umie zinterpretowac odpowiednio kodu usterki. Falowanie obrotów wskazuje na wypadanie zapłonu a gaśnięcie ze względu na zbyt niskie ciśnienie paliwa w celu ochrony wtryskiwaczy. Podjechać na kompa i skontrolowac w parametrach jakie ciśnienie pompuje pompa do zasobnika ciśnienia,...
W pierwszej kolejności sprawdź na komputerze diagnostycznym ale takim z prawdziwego zdarzenia bo te skanery niewiele ci pomogą . Sprawdź ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia po stronie zasilania wtryskiwaczy przy rozruchu ma być minimum 150 bar jeżeli się wacha lub jest niższe mogą być wtryskiwacze...
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić,...
Po pierwsze przelewy do sprawdzenia , po drugie kontrola parametrów podczas jazdy ciśnienie CR zadane i rzeczywiste podczas obciążenia. Na tej podstawie możemy coś rokować.
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony...
Pewnie odpinałeś przewody paliwowe przy zbiorniku, sprawdź czy nie zamieniłeś przelewu z zasilaniem.
Witam mam 3 tyg temu mechanik wymienil caly komplet lancucha rozrzad auto smigalo przez 2 tyg az milo zero problemow z odpalaniem i zgrzytu , po 2 tyg bus stracil moc na trasie i zaczal kopcic i stracil moc na 5 i 6 biegu predkosc max 120 km na /h ,po wizycie u mechanika stwierdzil ze wszystko ok (...
Witam, dostałem auto w którym problem jest z dopisaniem fabrycznie nowych wtryskiwaczy. Diagbox przyjmuje kody, później kolejnym krokiem w przypisywaniu jest adaptacja(uczenie) nowych wtryskiwaczy i tutaj pojawia się problem w postaci komunikatu, że uczenie niezakończone z powodu niestabilnego ciśnienia...
testowałeś na maszynie ? bo w komputerze wychodzą mi na igłe i na przelewach też, plukałem liqui moly filtr wymieniony na bosch efekt zerowy właściciel sie "denerwuje" przez to gaśnięcie , ale wychodzi na to że głównie na zimnym nie rozgrzanym silniku , czy by to nie była pompa(ssie i tłoczy, jest gruszka)?
Trochę za mało danych żeby powiedzieć coś więcej. Za problemy z ciśnieniem mogą odpowiadać min.pompa,regulator ciśnienia ,czujnik ciśnienia ,lejący wtrysk lub nawet tak banalna rzecz jak przytkany filtr paliwa. Możesz celować na chybił trafił (jak poprzedni mechanik) podmieniając w/w elementy w układzie...