Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
Na przelew to jest to co robiłeś .Ma nie wracać więcej jak 25 ml na wtrysk .Jak leje więcej to pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia .I auto nie chce odpala.Wypnij jeszcze wtyczkę z czujnika temperatury jest w termostacie i spróbuj odpalić na zimnym .Ten czujnik podaje info na deskę i do kompa .Może być uszkodzony .Ma z boku takie sprężynki...
Witam.Są tam takie gumowe przewody łączące wtryski jeśli one nie będą szczelne to może coś takiego się dziać jak opisujesz,szczególnie ostatni wtrysk gdzie ten przelew jest zatkany.Może to nie być zauważalne bo tam nie ma dużego ciśnienia,więc nawet może nie być żadnego wycieku ale może zasysać powietrze!A co do odpowietrzania to wystarczy przytrzymać...
Wspomniałem o zaworze CR na listwie, ponieważ miałem kiedyś taki przypadek. Bieg jałowy ok, wystarczyło przegazować i auto gasło. Odpalało bez problemu ponownie. Kolejna przegazówka i znowu zgasło. Okazało się, że wtyczka była połamana i słabo kontaktowała. Podoginaj piny we wtyczkach i sprawdź czy poprawi się na dłużej, czy był to tylko przypadek Z...
Jeżeli pompa słabo buduje ciśnienie lub któryś wtrysk daje za bardzo w przelew to silnik może równo pracować ale będzie miał problem z uruchomieniem.
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
moim zdaniem jest uszkodzony wtrysk paliwa .przepuszcza on paliwo na przelew i na listwie nie ma takiego ciśnienia
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Dzięki domex32 za konkretną odpowiedź. Czy wiesz jaka powinna być wielkość przelewów przy sprawnych wtryskach?? Równa. Dla ciebie bodajże nie więcej jak 20ml na wtrysk na rozgrzanym silniku na 60 sekund wolnych obrotów.
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Nawet nie podałeś jaką pojemność maja te flaszki. To ile naleciało? 10ml? 100ml? Jak wtrysk leje na przelew to poleci kilka mililitrów w ciągu SEKUND i będą trudności z rozruchem. Nie robi się tego testu przez 5 lub 10 minut. Natomiast przyczyną dzwonienia jest przeciekanie wtrysku do cylindra (kroplenie) i nie ma to związku z testem który zrobiłeś.
Temat załatwiona jeden wtrysk lal i były ustawionena za duże ciśnienie A przelew jest słaby to do zbiornika trafią tylko paliwo z wtryskow A nie tak jak jest w c330
Kolega poprosił o pomoc, bo w warsztatach juz nie chcieli z nim gadać, a jeździł do kilku. Sporadycznie kod p0093 i brak mocy do wyłączenia i ponownego odpalenia silnika. Sprawdziłem auto za pomoca techstream ale korekty każdego wtrysku w normie. Jedyne co na pierwszy rzut kłuło po oczach to spora wartość fuel quantity przy wystąpieniu błędu (freeze...
Wedle mnie padło uszczelnienie w którymś z wtrysków i za dużo paliwa ucieka przez wtrysk na przelew, przy dużym obciążeniu wydatek pompy nie pokrywa ubytków + dużej ilości wtryskiwanego paliwa i komputer wyłapuje spadek ciśnienia na listwie. Na teście wtrysków ta usterka nie wychodzi. Jedyny sposób fizycznie sprawdzić ilość paliwa jaka idzie na przelew...
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Witam podpowie ktoś o co chodzi zmienialem juz kilka wtryskow i zawsze leje w przelew 2 wtrysk pacjent to fiat ducato 2.3 150 km. Zmieniłem juz chyba z 10 wtryskow i to samo caly czas https://obrazki.elektroda.pl/3993003300_...
... dociekań ciąg dalszy: Dotarłem do materiałów szkoleniowych VW/Audi na temat silnika EA888 gen.3. Z nich wynika, że wtrysk MPI to wcale nie są takie takie małe ilości paliwa. Na rozgrzanym silniku, podczas małego obciążenia silnika paliwo jest podawane wyłącznie przez wtrysk MPI: https://obrazki.elektroda.pl/4123767000_... Źródło:...
test przelewowy: po ok 2min pracy na biegu jałowym przelew na wtryskach I wtrysk 10ml II wtrysk 25ml III wtrysk 30ml IV wtrysk 150ml Wnioskując czwarty wtrysk przepuszcza zbyt dużą ilość paliwa do przelewu i pompa nie jest w stanie uzyskać wymaganego ciśnienia na zasobniku podczas rozruchu, tym samym 4ty wtrysk należy zregenerować/naprawić i kłopot...
Ciśnienie na listwie waha się stanowczo zbyt mocno, są skoki w przedziale 250-300 bar. Akurat mam ten sam silnik w Stilo i na wolnych obrotach ciśnienie paliwa jest nieco ponad 300 bar i waha się maksymalnie o 5-10 bar. Podejrzewam, że któryś wtrysk ma dość i popuszcza paliwo na przelew lub/i do cylindra. Sprawdź jeszcze korekty wtryskiwaczy, powinny...
Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc..
Niech się Kolega pochwali co to za SERVICE , że musiał sam pojechać po CZUJNIK FIRMY BOSCHA ... W tych europejskich pojazdach , to jakieś konkretne napięcie na czujnik ma przychodzić chyba. Nawet wtryskiwacze się czasem zacinają itp . Jeśli wtrysk wali na przelew i majster kręci do końca aku , może jeszcze na prostowniku , to różne błędy może pokazać...
Wtryskiwacze były sprawdzane i na przelewy i na lanie końcówek , jeżeli wtrysk będzie dawał za dużo paliwa czy lał to ci przelew tego nie wykryje .
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Dziurawy intercooler wywali błąd. Może któryś wtrysk lać na przelew przy gwałtownym wzroście ciśnienia w railu (przy nagłym wdepnięciu gazu do oporu). To się zazwyczaj w błędach nie pojawia, a następstwem jest spadek ciśnienia w railu i niedostatek paliwa po sekundzie - dwóch. W te sprawdzanie wtrysków to ja za bardzo nie wierzę. Widziałem jak gościu...
No niestety kolega dareks28 miał rację okazało się że jeden z wtrysków puszczał za duży przelew.Było to trudne do wykrycia bo nawet na maszynie testy przechodził pozytywnie .Dopiero po dłuższym testowaniu na maszynie miał takie chwilowe odchyłki i przelew był za duży. Wtrysk wymieniony na nowy i jest ok.
A czy mogą być np. Wtryski rozwalone czy mało realne?? jak samochód odpala z plaka póki cisnienie trzymała?? Obroty są równe nie gaśnie potem to ok ale na kolejny dzień to samo plak i odpala byłem u mechanika co ma komputer z tym CLIP i mówił że mogą być wtryski bo komputer wykazał nie zakodowane wtryski i jeden wtrysk mial większy przelew niż pozostałe...
Ten wtrysk nr 2 i w przelew daje i korekty ma wyższe na plis od pozostałych. Jak wygląda procedura wymiany wtrysku? W programie do diagnostyki jest takie coś jak wpisywanie kodu wtryskiwacza czy trzeba to robić?
Znaczenie dawki na zimny oczywiście będzie miało znaczenie. Wtrysku nie sprawdzisz bez jego demontażu i zapięciu na stole pobierczym (przelewy to tylko połowiczne sprawdzenie) masz na górze (cewce czarnej) napisane nr wtrysku, pod przelewem.
Ciśnienie ponad 1,5 bara. Sterownik odblokowany? Auto odpaliło, nie pracował zbyt ładnie, ale lepiej niz wczesniej. Zrób próbę przelewową, lejący w przelew wtrysk potrafi wyprowadzić na manowce. paliwo w momencie rozruchu nie powinno się pojawiać na przelewie,ale to widać też w parametrach ciśnienia. Z pompy CR nie leci paliwo do listwy,. Jeżeli w określonym...
kolego arti1987 a w jakich graniach powinny pracować elektrozawory ?? nie sprawdzałem wtrysków na przelew a wystarczy ze zaślepię dany wtrysk i spojrzę jak elektrozawory otwierają się ?? hmmm kolego RENO-MAX jakby niskie ciśnienie na niskiej stronie było to ciężko zapalałby i nie miałby mocy tak ??
witam czy jest możliwość zregenerowania wtryskiwacza piezoelektrycznego? auto dlugo kreci zanim odpali jeden wtrysk ewidentnie daje na przelew co powoduje ze bardzo powoli wzrasta cisnienie na listwie CR zanim auto odpali
Najpierw to porządnie zdiagnozuj zanim wydasz kasę i zacznie się marudzenie, że diagnoza nietrafiona. Tutaj się kolego nie praktykuje takich rzeczy. Ale racja, podstawa ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
Któryś wtrysk wali na przelew i nie utrzymuje ciśnienia przy rozruchu.
Albo wtrysk czy wtryski leją niemiłośiernie. Albo przelew w pompie się zatkał i zamiast spływać rurką wraca do bloku. Ale to też świadczy o nie najlepszym stanie pompy.
zapomniałem dopisać pomiar ciśnienia przy rozruchu na magistrali 10 bar, trochę za mało aby to zakręciło, sprawdziłem czy gdzieś któryś wtrysk nie puszcza na przelew ale wszystko szczelne, zostaje chyba pompa???
Dobre otwarcie M-prop na wolnych obrotach to 2- 2,5%. Można w nakrętkę po prostu włożyć kulkę, tylko co jeśli więcej niz jeden wtrysk jest uszkodzony?? Trzeba zmierzyć przelew z głowicy ale przy otwarciu M-prop 40% wszystkie wtryski do sprawdzenia. Będzie szybko i pewność ze za dwa tygodnie nie padnie jakiś inny.
Sprawdzałem wtryski na przelewach jest ok. Nawet jak jeden wtrysk miał przelew 10 razy większy niż pozostałe(niedawno był regenerowany) pompa dawała radę. Wieczorem spróbuję odłączyć regulator, można to zrobić bezpiecznie, ciśnienie zbytnio nie wzrośnie?
Mój problem został rozwiązany poprzez wymianę jednego wtryskiwacza, trwało to troch długo ponieważ mechanik na pewniaka włożył używany wtrysk wcześniej go nie sprawdzając dlatego problem trwał dalej i spędzał sen z powiek. Problemem był wtrysk który dawał mieszankę na przelew zamiast wtryskiwać ja w komorę spalania. Samochód działał na zimno ponieważ...
witam mam problem z autem Fiat ducato 2,8 jtd z 2005 r .zaczęło się od pęknięcia przewodu paliwowego na powrocie , potem auto ciężko paliło ,zrobiliśmy test na wtryski na przelew okazało sie ze 1 wtrysk leje ,2 trochę a 2 były dobre ,zrobiona regeneracja ,po przejechaniu pary km auto osłabło i i ciężko pali następne 2 wtryski zaczęły lać ,wstawione...
Co to znaczy cyka wtrysk?Albo leje końcówka albo poszła podkładka.Jak podkładka to wyczyścić wymienić i tyle.Jak końcówka wtrysk do roboty.Co do wycieków to przelew itp.Także zanik wymienisz bez sensu pół auta przez głupie porady sprawdź wcześniej cos.
(-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się? Przy kręceniu widzę obroty na poziomie 150-200rpm...
A dwumasowe koło zamachowe (o ile występuje) w jakim jest stanie?
to ze jest 8 bar to nie znaczy ze pompa nie działa na 100%, moze wtrysk puszczac przez przelew na powrót
Podpinam się do wątku ponieważ ostatnio pomagałem zaprzyjaźnionemu warsztowi walczyć z podobnym problemem t.j. kod błędu P0340 w aucie z silnikiem 2,0 CRDI który nie chciał palić. Zostały sprawdzone obydwa czujniki - na wałku i wale korbowym oraz ich okablowanie - wszystko OK. Dla pewności zostały przeprowadzone próby podstawienia czujników, które jednak...
Wstawie kilka zlepek ,ktore opisuja procedury z bledami 3778 3779 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... "1. Sprawdzic zawor przelewu ( zrobiles ) 2. Sprawdzic przelew paliwa z wtryskow ,kilka razy na rozgrzanym silniku . Przelew/max podaz pompy wysokiego cisnienia. 3.Wymiana m-prop ,jak masz pod reka jakis na podmianke to zrobilbym to w...
To jest zwykły wtrysk mechaniczny z elektronicznym sterowaniem kąta wtrysku, regulator kąta wtrysku sterowany sterownikiem silnika lubi się zapiecz,zaciąć,zabrudzić, zazwyczaj wtedy są objawy szczególnie na zimnym silniku dymi,nierówno pracuje na wolnych obrotach.Czujnik na wtryskiwaczu informuje sterownik o rzeczywistym kącie wtrysku.
Witam. Auto j.w. Wymieniłem węże przelewów. Każdy był innego rodzaju. Kupiłem 3,2mm w sklepie, czarny z pancerką, 6,50pln/mb. Założyłem. Chodziło super przez parę dni. Nagle zacząłem zostawiać smugę paliwa za sobą. Pękł wężyk od przelewów na pierwszym tłoku, ten łączący przelew z resztą wtrysków. Przy samym wtrysku stwardniał i pękł wzdłuż wężyka na...
to raczej nikt ci nie powie, jedź na diagnostykę zapłacisz za podłączenie może 100zł i będziesz wiedział co i jak !! na początek możesz sprawdzić sobie przelew na wtryskach , czyli jeden przewód doprowadza paliwo do wtryskiwacza drugi odprowadza ,weź kilka wężyków jednakowe zbiorniczki ,najlepiej z podziałką i podłącz je do powrotu z wtrysku ,druga...
główną przypadłościął wtrysków jest to że zaworki przelewowe padają i puszczają na przelew tym samym potrafią zmniejszyć ciśnienie w zasobniku a w skrajnym przypadku otworzyć wtrysk i zbić cisnienie na tyle ze auto nie odpali, rzadko padają końcówki wtryskiwaczy. Dodano po 5 a mam pytanie kombinuje z układem do sterowania wtrysków, jakiej pojemności...
Dzień dobry Miałem problem ze swoim mietkiem (V klasa 2.2cdi) bo nie palił gdy był rozgrzany. Problemem był lejący jeden wtrysk. Wymiana na regenerowany i wszystko ok. Ta sytuacja pojawiła się ponownie więc kolejny wtrysk po sprawdzeniu na przelew poszedł do wymiany. Tutaj zaczęły się schody bo wymiana u "mechanika". Silnik pali od strzała zimny czy...
przelew wtrysk zapowietrzy sprawdzić wtrysk przelew wtrysk delphi przelew
wałek dremel amica płyta wtyczka sterownik bloker
candy alise pralko suszarka candy alise pralko suszarka
Rezystancja czujnika temperatury Indesit LR9S2QSWB Komunikat "przepełnienie" w bileterce Autopark L-C Mefa: przyczyny i rozwiązania