P 0251 Dozowanie dawki wtrysku . Kolega wyżej ma racje sprawdzić ciśnienie paliwa, przelew na wtryskach ostatecznie okablowanie i pompe wysokiego ciśnienia na końcu.
Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
Wtryski na przelew sprawdź. Wystarczy jeden nie szczelny i mamy p1112.
Dzięki domex32 za konkretną odpowiedź. Czy wiesz jaka powinna być wielkość przelewów przy sprawnych wtryskach?? Równa. Dla ciebie bodajże nie więcej jak 20ml na wtrysk na rozgrzanym silniku na 60 sekund wolnych obrotów.
wtryski na przelew sprawdz w 90% bedzie ich wina
Jak długo jezdziłeś z pyrkaniem? Gdzie się paliwo podziewa, idzie w przelew? Wtryski 1,2 czy 3,4 ?
czy sprawdzić przelewy a z drogiej strony jak mam je sprawdzić ja mam tam rurki plastikowe fabrycznie zaciśnięte Wtryskiwacze posiadają przelew zapinany od góry . Musisz usnąć drut zabezpieczający i wypinasz przewód przelewowy z wtryskiwacza. Tylko musiałbyś mieć jeszcze takie rurki z takimi końcówkami żeby pasowały do przelewów na wtryskach. Ale przelew...
Cześć testu nie przejdzie z tym błędem pozytywnie nigdy - w czasie jazdy ogranicza go komputer na postoju na zadanym ciśnieniu też go ograniczy, sprawdź wtryski na przelew. zacznij od tego.
Na przelew to jest to co robiłeś .Ma nie wracać więcej jak 25 ml na wtrysk .Jak leje więcej to pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia .I auto nie chce odpala.Wypnij jeszcze wtyczkę z czujnika temperatury jest w termostacie i spróbuj odpalić na zimnym .Ten czujnik podaje info na deskę i do kompa .Może być uszkodzony .Ma z boku takie sprężynki...
Więc coś masz zaślepione. Z wtrysków musi coś z pod igły polecić. Im bardziej zużyty tym więcej. Do tego z pierwszej pompki idzie przelew do góry na wtryski, a z tamtąd do zbiornika. Jak pompka siada to daje coraz mnie paliwa. Dla silnika starcza, a na przelew nic już nie idzie.
Kolego a sprawdzałeś wtryski na przelew . Ja bym rozpoczął od tego zwłaszcza ze elektrozawory pracują na 30 %
Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc..
Witam.Są tam takie gumowe przewody łączące wtryski jeśli one nie będą szczelne to może coś takiego się dziać jak opisujesz,szczególnie ostatni wtrysk gdzie ten przelew jest zatkany.Może to nie być zauważalne bo tam nie ma dużego ciśnienia,więc nawet może nie być żadnego wycieku ale może zasysać powietrze!A co do odpowietrzania to wystarczy przytrzymać...
sprawdz wtryski na przelew na kompie nie da sie tego dokładnie sprawdzic i jezeklui dobrze pamietam to trzeba je wkodowac lub sa nie takie jak trzeba
witam borykam się od 2 lat z problemem jak jade samochodem jak się do przeciągnie na 5 to wywala tryb awaryjny i silnik się wyłącza ale jak on wejdze w tryb awaryjny podczas jazdy wystarczy kluczyki przekęcic i wszystko jest ok ale tylko na chwile czasami jak jechałem to przez 1 min się z 5 razy załączył wymienione; czujnik na pompie przelew wtrysków(wszystko...
zrób próbe przelewową, smierdzi mi ze któryś wtrysk ma duży zrzut na przelew.
A dwumasowe koło zamachowe (o ile występuje) w jakim jest stanie?
Kolego to nie jest dci że jak ciężko zapala to pompka niskiego albo wtryski . to jest silnik Deutza jak zaczynają się jakieś problemy z układem paliwowym to jest istna szopka . Masz do sprawdzenia przelew z wtrysku to podstawa do tego można wyjąć i wyczyścić zawór dozujący i sprawdzić zaworek mechaniczny w szynie , to są newralgiczne punkty tych silników...
Wtrysk nowy czy używka? Jeśli używka - pewnie długo leżał... Załóż stary wtryskiwacz, zloguj sobie ciśnienie paliwa podczas rozruchu i będziesz widział. 2 sekundy kręcenia i powinno być około 250-300 bar i powinien odpalać. Korekta to odchyłka (może być w dawkowaniu na skutek mechanicznego uszkodzenia wtryskiwacza, ale może oznaczać też inne przypadki,...
Jest ok.
W przypadku tych wtrysków w tym modelu ta korekta duża na plus oznacza zablokowany wtrysk? Ale próba przelew na tych wtryskach ma sens? tak duży przelew oznacza zablokowany wtrysk? Czy moze oznacza to uszkodzony wtrysk? Mam za słabą kamerke nie sprawdzałem jeszcze zdrowych cylindrów ale tłok nr 2 wyglada mi na mokry świeca wyjęta z 2 cyl miała mokry...
Sprawdzić wtryski na przelew.
Wspomniałem o zaworze CR na listwie, ponieważ miałem kiedyś taki przypadek. Bieg jałowy ok, wystarczyło przegazować i auto gasło. Odpalało bez problemu ponownie. Kolejna przegazówka i znowu zgasło. Okazało się, że wtyczka była połamana i słabo kontaktowała. Podoginaj piny we wtyczkach i sprawdź czy poprawi się na dłużej, czy był to tylko przypadek Z...
Wtryski sprawdziłem na przelew wyszły idealnie jak wyciągnę przewody nadmiaru z wtrysków i zatkam żeby nie ciekło z nich paliwo silnik odpala Niemożliwe że przelewy wyszły idealnie. Próba do powtórki przy kręceniu rozrusznikiem.
Niech sprawdza Ci wtryski przelew zobaczymy co dalej.
tak nie odpowietrzysz ,jeden musi dmuchać w zbiornik sprężonym powietrzem tylko z czuciem a drugi niech kreci silnikiem powinna sie odpowietrzyć dosyć szybko tym sposobem To najlepszy i najszybszy sposób. Ja jeszcze zdejmuję przelew z ostatniego wtrysku , zatykam wężyk i zakładam go na przelew wtrysku kiedy odpali
Nawet nie podałeś jaką pojemność maja te flaszki. To ile naleciało? 10ml? 100ml? Jak wtrysk leje na przelew to poleci kilka mililitrów w ciągu SEKUND i będą trudności z rozruchem. Nie robi się tego testu przez 5 lub 10 minut. Natomiast przyczyną dzwonienia jest przeciekanie wtrysku do cylindra (kroplenie) i nie ma to związku z testem który zrobiłeś.
Na początek, można by zrobić test na przelew wtrysków.
zrobiłem przelew wtryskom sa dobre na szczęście;) cos mi sie wydaje ze to moze być cos z pompa,bo jak auto postoi przez noc i rano chce odpalic to odpali za pierszym ale jak nie dodam gazu to zgaśnie;/przytrzymam chwile gaz i jest dobrze,wydaje mi sie ze zawór zwrotny w pompie jest walniety i ze przez noc paliwo zchodzi i pozniej jest problem ;/ kupiłem...
Po regeneracji musi zapalić, będzie prychać,kopić ale odpalić musi. Wtryski na przelew moze słabo regeneracja poszła.
Witam kolegów. Mam na pozór prozaiczny problem, jak odłączyć przelew od wtrysku? Pytałem się nawet w serwisie Toyoty i kręcili głową. Proszę o pomoc. Dzięki z góry i pozdrawiam.
W takim razie podepnij komputer, zmierz kompresję, sprawdż wtryski na przelew to możesz zrobic sam.
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
Być może rurki zatkane syfem z paliwa po tylu latach postoju. Przelew musi być.
może i rzeczywiste pompa siada, ale stało sie to nagle, auto rwało jak jak sie deplo az nagle stracono moc i zaczęło gasnac. Poza tym zaniżone ciśnienie nie musi oznaczać pompe - możne być zawór czujnik lub przelew wtrysku
Wedle mnie padło uszczelnienie w którymś z wtrysków i za dużo paliwa ucieka przez wtrysk na przelew, przy dużym obciążeniu wydatek pompy nie pokrywa ubytków + dużej ilości wtryskiwanego paliwa i komputer wyłapuje spadek ciśnienia na listwie. Na teście wtrysków ta usterka nie wychodzi. Jedyny sposób fizycznie sprawdzić ilość paliwa jaka idzie na przelew...
W sumie nie wiadomo o co wgl chodzi. Paliwo wydobywające się z czego? Generalnie jeśli auto dymi na niebiesko oznacza to remont silnika. Może padły pierścienie, może uszczelniacze na zaworach, może turbosprężarka (jeśli ma), może wszystko razem...
Kodowania się tu nie robi.
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
A wtryski na przelew ile puszczają?
Sprawdzić wtryski na przelew.
Najpierw to porządnie zdiagnozuj zanim wydasz kasę i zacznie się marudzenie, że diagnoza nietrafiona. Tutaj się kolego nie praktykuje takich rzeczy. Ale racja, podstawa ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
Wtrysków nie da się sprawdzić „komputerem” na przelew. Bez weryfikacji przelewu z wtrysków i z listwy nie ma sensu dalej gdybać. Pytanie czy jeszcze było w historii sterownika silnika….
Powiem tak, założyłeś zaworki zwrotne i nie przelewają, ale czy myślisz że to załatwia sprawę. Przelew wtrysków to tylko jeden z parametrów i to wcale nie najważniejszy. To oczywiście moje zdanie a mechanikiem nie jestem. Wnioski wyciągnij sam, jeśli uważasz że bredze nie pogniewam się.
Według mnie wygląda to jak przelew z wtrysku. Może silnik leżał długo i dlatego jest sucho.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
Jeżeli pompa słabo buduje ciśnienie lub któryś wtrysk daje za bardzo w przelew to silnik może równo pracować ale będzie miał problem z uruchomieniem.
Witam dwie sprawy do sprawdzenia ciśnienie pompy (ciśnieniomierz do 1600bar pewnie nie masz). Druga sprawa wtryski taka chałupnicza metoda zaślepiamy po kolei wtryski sprawdzając ciśnienie czasem dwa wtryski leją i tu kłopot. Można na przelew wtrysków wstawić menzurki i pokręcić ze 30s rozrusznikiem( na zasilaczu awaryjnym) również pokaże które wtryski...
https://obrazki.elektroda.pl/1226224000_... Jak w temacie, ma ktoś numery oringów. Wszystkie wskazują na na te na rurce przelewowej a w tym typie są na wtryskiwaczach . Silnik 9HR. proszę 198193 https://obrazki.elektroda.pl/5465197200_...
Jak wtryskiwacz jest nowy i dobrze złożony to nie idzie paliwo na powrot.
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
To jest zwykły wtrysk mechaniczny z elektronicznym sterowaniem kąta wtrysku, regulator kąta wtrysku sterowany sterownikiem silnika lubi się zapiecz,zaciąć,zabrudzić, zazwyczaj wtedy są objawy szczególnie na zimnym silniku dymi,nierówno pracuje na wolnych obrotach.Czujnik na wtryskiwaczu informuje sterownik o rzeczywistym kącie wtrysku.
Auto odpala tylko po podpompowaniu paliwa ręczną pompką, odpala można przez jakiś czas normalnie jechać, potem brak paliwa w filtrze i znowu pompowanie. Ściągnąłem wężyk z powrotu i nic - minimalna ilość paliwa. A że powrót idzie przez pompę i chciałem wykluczyć, że coś w niej jest uszkodzone i nie puszcza paliwa dalej, to sprawdziłem przelew zaraz...
moim zdaniem jest uszkodzony wtrysk paliwa .przepuszcza on paliwo na przelew i na listwie nie ma takiego ciśnienia
Chinole są na 100 km max. Warto ? Tylko oryginał. Są po 235-250 zł. Bez sprawdzenia na próbniku bałbym się założyć.
Nie zawsze. Znajomy zmieniał sobie przelewy wtrysków w dieslu, pożydził i wziął Fagumit bo były o połowę tańsze niż Gates. Po miesiącu zaczęły cieknąć. Te do LPG też po 2 latach tak twardnieją że idzie je łamać.
Jarzmo 25-28 Nm, przelewy 23 Nm.
Chcesz w delphi wymienić przelew? A masz stół do ustawienia wtrysku?
Zgadzam się z kolegą wtryski do sprawdzenia na przelew , albo zaworek niskiego ciśnienia pompy hp .
zobacz jak wygląda zawór do regulacji ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia tam szukałbym przyczyny, do zestawu moze jakies błędy masz ??
co może być przyczyną tych przelewów? Albo Ty źle sprawdzasz, albo ktoś komu je dałeś do sprawdzenia.
A może ktoś by mógł napisać jaki przelew powinien być na wtryskach i czy przed regeneracją można coś na kompie zmienić zęby było lepiej. jakie koszty mogą byś związane z regeneracja i co się wymienia w tych wtryskiwaczach. Dodano po 1 Dodam ze samochód ma tylko problem z odpalaniem za zimnym silniku i co to ma wspólnego z jednym uszkodzonym wtryskiem
Zobacz czy leci paliwo z przelewów na wtryskach wtedy jak nie chce zapalić. W moim K9K wtryski delphi po rozgrzaniu puszczały w przelew bez opamiętania.
Przypomniało mi się, że tam przelew z wtrysków idzie do przewodu zasilającego pompę. Może te przelewy nieszczelne?
Nie,nigdy nie będzie równo.Jest to normalne zjawisko.Usterka występuje gdy największy zaobserwowany przelew jest wyższy trzykrotnie od najmniejszego.Różnice 20-30% to zjawisko normalne.
Jeden wtrysk mocno dawal w przelew. Moze to przyczyna gasniecia? Dodano po 9 Po wymianie wtrysku zrobione 30 km i na razie nic
A to Clip będzie kręcił pompą CR? Podpinasz przewody z menzurkami pod przelewy i odpalasz silnik.
Pompka zasilająca jest firmy FDR(jeżeli to coś komuś mówi- osobiście pierwszy raz spotykam się z tą marką). Dziś rano odkręciłem powrót przy pompie ( stalowy przewód na klucz 20) paliwo przy próbie uruchomienia wycieka z pompy. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem że chodzi o powrót z wtrysków do pompy a nie przelew z wtrysków do zbiornika. Dodaje 3 fotki...
Pwel wawa powiedz mi czy jest możliwość aby przelew w tym wtrysku zatkał się i wystarczy przeczyścić go czy trzeba nowy wtryskiwacz zakładać??
Witam podpowie ktoś o co chodzi zmienialem juz kilka wtryskow i zawsze leje w przelew 2 wtrysk pacjent to fiat ducato 2.3 150 km. Zmieniłem juz chyba z 10 wtryskow i to samo caly czas https://obrazki.elektroda.pl/3993003300_...
W końcu sprawdziłem i sytuacja jest następująca odpiąłem przelew wtrysków i faktycznie pienienie ustało a z wtrysków idzie powietrze czyli jest wada, ale że juz sprawdzałem to podpiąłem przelewy do menzurek i okazuje sie że naprawa tych że fachowców uszkodziła wtryski bo wydatek po 2min i 30 sek na dwóch wtryskach jest 20 ml a dwa maja 9 ml. Co lepsze...
w czasie kręcenia musi uzyskać ok 280 bar bo inaczej nie zapali.. sprawdz czy ciśnienie nie ucieka na przelew z wtrysku...
Kolega poprosił o pomoc, bo w warsztatach juz nie chcieli z nim gadać, a jeździł do kilku. Sporadycznie kod p0093 i brak mocy do wyłączenia i ponownego odpalenia silnika. Sprawdziłem auto za pomoca techstream ale korekty każdego wtrysku w normie. Jedyne co na pierwszy rzut kłuło po oczach to spora wartość fuel quantity przy wystąpieniu błędu (freeze...
Wtryski na przelew test.
Tylko na jakiej zasadzie pomaga mu zdjęcie przewodu paliwowego z pompy bądź filtra albo przelew z wtrysku i auto pali jak nówka dopuki dłużej nie pojerzdze
Znaczenie dawki na zimny oczywiście będzie miało znaczenie. Wtrysku nie sprawdzisz bez jego demontażu i zapięciu na stole pobierczym (przelewy to tylko połowiczne sprawdzenie) masz na górze (cewce czarnej) napisane nr wtrysku, pod przelewem.
Ciśnienie ponad 1,5 bara. Sterownik odblokowany? Auto odpaliło, nie pracował zbyt ładnie, ale lepiej niz wczesniej. Zrób próbę przelewową, lejący w przelew wtrysk potrafi wyprowadzić na manowce. paliwo w momencie rozruchu nie powinno się pojawiać na przelewie,ale to widać też w parametrach ciśnienia. Z pompy CR nie leci paliwo do listwy,. Jeżeli w określonym...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Sprawdzić przelewy wtrysków, na kompie masz tylko korekty.
test przelewowy: po ok 2min pracy na biegu jałowym przelew na wtryskach I wtrysk 10ml II wtrysk 25ml III wtrysk 30ml IV wtrysk 150ml Wnioskując czwarty wtrysk przepuszcza zbyt dużą ilość paliwa do przelewu i pompa nie jest w stanie uzyskać wymaganego ciśnienia na zasobniku podczas rozruchu, tym samym 4ty wtrysk należy zregenerować/naprawić i kłopot...
No podobno 1.6 na piezowtryskach nie należy do rewelacyjnych ale faktycznie przy tym przebiegu nie powinny się dziać takie rzeczy. Sprawdź wtryski, na przelew tylko podjedź do kogoś kto ma sprzęt bo w tych układach na powrocie jest 10bar.
Kup zwykłe gumowe zbrojone wewnętrznie.
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Dziś zrobiłem próbę przelewową.I wychodzi na to że napewno coś jest z prawą stroną (od kierowcy).Na cylindrze 1,2,3 te przelewy są równe.Natomiast cylinder 4,5,6 już wyglądają nie tak dobrze.Podmieniłem wtryskiwacz,bo miałem w zapasie na cylindrze 6.Znów zrobiłem próbę przelewową.Zauważyłem,że te dymienie jest trochę mniejsze.Ale po wymianie tego wtrysku...
Z tą mocą bez zmian , to bym dyskutował. Napewno instalacja paliwowa , pompa WC lub wtryski. Pierwsze sprawłdziłbym wtryski na przelew.
Problem z przelewami rozwiązany. "Zaciął" się jeden wtrysk i dawał zbyt wysokie ciśnienie na przelew. Tak powiedział mechanik. Ponoć mogło być to spowodowane tym, że kiedyś brakło mi paliwa i później zapowietrzenie przy wymianie filtra dopełniło dzieła 😉
Witam, piszę by pomóc potomnym, opiszę swój przypadek który podobno często występuje w tych silnikach chodzi o 3.0 d ja ma 530d z 99r 184km. Otóż pewnego dnia zaczęła długo kręcić zanim odpaliła, później już paliła za drugim razem po bardzo długim kręceniu, podczas jazdy przy gwałtownym wciśnięciu gazu załączała się kontrolka dde od świec żarowych,...
witam w berlingu hdi(siemens)padly wtryski po dluzszym postoju ciezko pali paliwo wywala na przelew,czy mozna zamontowac wtryski o innych numerach oczywiscie od tej samej pojemnosci i mocy.pozdrawiam
W tym silniku masz wtryski piezo, ciężko je w tradycyjny sposób sprawdzić na przelew, ja diagnozowałem zużyty wtrysk garażowymi metodami w ten sposób że ze starego przewodu metalowego wysokiego ciśnienia, zrobiłem zaślepkę otworu w listwie na ten właśnie przewód, odłączałem wtrysk od paliwa, a otwór w listwie zaślepiałem. Przewodu przelewowego i wtyczki...
Często panowie padają też wtryski - jednak ciężko bez zdjęcia pokrywy zaworów i wyjęciu wtrysków stwierdzić który to . Choć jeden z byłych pilotów rajdowych ,prowadzący warsztat naprawy pojazdów japońskich chwali się że potrafi to zrobić :-) Paliwo wywala z wtrysku na przelew i dlatego silnik po zapaleniu będzie pracował równo jednak przy próbie rozruchu...
hi wygląda na to że wtryski są do sprawdzenia na maszynie i regeneracji tu masz link do wyników wyszukiwania z goola -- https://www.google.com/search?client=ope... ja przy takich wynikach z testu przelewowego sugeruje wyjęcie wtrysków i ich sprawdzenie hi
A były sprawdzone wtryski na przelew ?? typowe problemy w cdi lejące wtryski nie odpali bez pomocy tylko na auto starcie
Witam mam problem z moim Vito a mianowicie są rozpięte przewody od podciśnienia. Mam pewne sugestie jak powinno być podłączone ale nie chce podłączać w ciemno. Wydaje mi sie ze na zdjeciu nr1 powinien byc połączony z nr 2 ? Numer 3 to chyba jest tzw przelew wtrysków tak? I mam jeszcze jedno pytanie czy ktos wie co to jest to zaznaczone niebieskim kółkiem...
Wszystkie wtryski do wymiany.Test to minuta na wolnych obrotach i dwukrotny cykl testujący wtryskiwacze(wyzwalany z clipa) ale jeżeli na wolnych obrotach napompowało 20 ml to te wtryskiwacze także leją.
Jak będzie ciśnienie uciekało to znaczy, że uszczelnienie wtryskiwacza przepuszcza i jest powodem zapowietrzania. Przy małych nieszczelnościach trochę ciężko to wyczuć a przy dużych nawet słychać syczenie. Trójniki to następna rzecz do sprawdzenia - zdarzają się pęknięcia prawie niewidoczne. Jeszcze jedno miejsce to pewna śrubka z uszczelnieniem z dołu...
Jeżeli obroty wzrosły bardzo wysoko i gwałtownie mogło dojść do spalenia końcówek wtryskiwaczy Zdejmij przelewy z wtrysków i zobacz co się dzieje przy kręceniu rozrusznikiem. Pozdrawiam
Menzurki na przelewach wtrysków mogą coś wyjaśnić.
sprawdzałem wtryski na przelew i jeden dosyć się wyróżnia bo wylatuje z niego ponad połowa mniej ropy niż z innych, ale to w zasadzie nie powinno mieć wpływu na ciśnienie .
Sprawdzić wtyski można na przelewach to da ci wgląd na zaworki który nie szczelny i puszcza na przelew , wtedy pompa cr nie nabije takiego ciśnienia by silnik odpalił . W moim przypadku nie chciałem się bawić więc wtryski poszły na pierwszy szczał bo pompiarz to mój kolega z którym współpracuje (sprzęt prima sort) płace 100zł za sprawdzenie 4 sztuk...
Wtryski na przelew.
sprawdzić wtrysk przelew wtrysk delphi przelew przelew wtrysk zapowietrzy
uszkodzony silnik krokowy kondensator pamięć układ pomiaru rezystancji
wzmacniacz 2x100w jakie kolumny wzmacniacz antenowy peugeot
MX25U12872F Quad SPI 1,8V – programowanie CH347F, kompatybilność, adaptery, NeoProgrammer De Dietrich MCR3 instrukcja serwisowa PDF – dostęp, modele, kody błędów, schematy