Problem z przelewami rozwiązany. "Zaciął" się jeden wtrysk i dawał zbyt wysokie ciśnienie na przelew. Tak powiedział mechanik. Ponoć mogło być to spowodowane tym, że kiedyś brakło mi paliwa i później zapowietrzenie przy wymianie filtra dopełniło dzieła 😉
filtr był czarny- od spalin czy od brudnego paliwa? trzeba długo kręcić na zimno czyli jest zapowietrzony. przelew z wtrysków jest podłączony do przewodu zasilającego paliwem. zaślep wejście do przewodu zasilającego a przewód przelewowy do przezroczystej butelki i patrz co się dzieje. jeśli wydobywają się bańki to kompresja idzie do przelewu, a więc...
Problem jest z paleniem po około dobie postoju. Przeczytałem na forum następujący post: trzeba długo kręcić na zimno czyli jest zapowietrzony. przelew z wtrysków jest podłączony do przewodu zasilającego paliwem. zaślep wejście do przewodu zasilającego a przewód przelewowy do przezroczystej butelki i patrz co się dzieje. jeśli wydobywają się bańki to...
Jest to jedyny wtrysk od którego odchodzi kabelek. Po złożeniu do kupy zostawiasz lekko poluzowane nakrętki na wtryskach i kręcisz rozrusznikiem, aż będzie lecieć ropa spod nakrętek. Wtedy dokręcasz i jest ok. Tylko przy demontażu zaślep przelew, bo jak ci się pompa zapowietrzy (nie powinna ale one są wredne) to będzie kicha. Tak na marginesie ktoś...
wczoraj zapaliła mi się rezerwa, dzisiaj rano odpaliłem samochód pojechałem na miasto wróciłem, podczas wracania czułem lekkie szarpanie zwolniłem żeby wjechać na podwórko, 1, 2 sprzęgło bo już się trzeba zatrzymywać i auto zgasło kręci kręci ale nie odpala. W tym aucie nie ma wstępnej pompy paliwa w zbiorniku i stąd takie problemy, jak się zapowietrzy....
Do tego służy stacyjka. Poważnie w Esioku? Jak autor prosi o poradę jak to zrobić bez elektryki. Diesel nie potrzebuje prądu do pracy i podstawowe wersja Esioka takiej instalacji nie ma. Aby diesel gasł od stacyjki to musi mieć coś zamontowane na pompie wtryskowej aby ja blokować - np dźwignia uruchamiana siłownikiem pneumatycznym zasilanym elektrozaworem...
Tak przy okazji - ja unieruchomiłem ojcu auto zdejmując przelew z wtrysku (ostatniego)... także to nie jest dobra metoda. Przelewy wchodzą na wejście pompy i jeśli dostanie się do nich powietrze pompa się zapowietrzy. Odpowietrzać można poprzez popuszczenie przewodów wtryskowych albo wytworzenie ciśnienia w zbiorniku paliwa. Psikanie samostartem w przepływomierz...
Trochę mało danych wygląda na zapowietrzone wtryski ale miałem przypadek "wypalone tłoki" . Zakładamy menzurki na przelew i ile paliwa przelewa ewentualnie sprawdzamy ciśnienie sprężania. Jak przelewa dużo to tłumaczy dlaczego pompa nie utrzymuje ciśnienia.Jak jest w miarę na przelewie no to zapowietrzone wtryski albo niestety wtryski za długo jeździły...
Mała aktualizacja, samochód stał nieuzywany około tydzień i po tym czasie już go nie mogę odpalić. Przeczysciłem przepustnice, była cała zasyfiona. Teraz jak juz odpale to pracuje bardzo nierówno na 0,5 tys obrotów i po chwili gaśnie, a zgasniecie poprzedza wyskoczenie bledu "depolution syustem faulty" ktory zreszta juz kilkam razy sie pojawiał i zazwyczaj...
Menzurki na przelewach wtrysków mogą coś wyjaśnić.
Czyli wracając do podstaw zapowietrzyłem układ bo nie zaślepiłem powrotu - ok, jutro zrobię jeszcze raz próbę przelewową i odczytam korekty wtryskiwaczy i napiszę. Jeżeli w filtrze brak opiłków to pompa ok ? problem z wtryskami ? jakie powinno być ciśnienie paliwa na biegu jałowym a jakie pod obciążeniem ?
Witam, po regeneracji wtryskiwaczy silnik nie chce odpalić, przed tym zabiegiem auto odpalało z plaka brak był odpowiedniego ciśnienia na listwie ok 150-200 bar przelewaly wtryskiwacze, zostały zregenerowane wszystkie. Teraz ciśnienie podczas rozruchu wynosi ponad 300-350 bar, błędów brak, wtryskiwacze zakodowane obroty podczas kręcenia silnikiem rosną,...
Dokładnie tak jak kolega pisze, trzeba pompować pompką ręczną aż paliwo pójdzie przelewem. Jednak ja nigdy nie sprawdzam na wtryskach. Przy 3-4 obrocie wału i tak poda paliwo na wtryski.
W trudnych przypadkach podłącza się pompę do ciśnieniowego baniaka, około 0,5 bara się go pompuje (grawitacyjnie to trochę mało jest), kręci sie rozrusznikiem na poluzowanych przewodach parę chwil, a potem się je zamyka i na plaku, aż odpali... Ja raz miałem problem, że przy wyjętych wtryskiwaczach chyba źle zamknąłem przewód przelewowy i pompa się...
To ta rurka co idzie za pompa tam są dwa króćce może i lekko popuścić pokręcić rozrusznikiem aż trochę ropy wyleci i wtedy może zaskoczy bo jak by na rozrządzie od pompy źle było złożone to wogole by nie poszedł dym a ja tam ustawiłem dwie litery t tak żeby nachodziły na siebie myślę że będzie bardzo zapowietrzony jak to rusek Dodano po 3 ?????????????????????????????????
Kończąc temat. Wtryski Delphi sa koszmarnie łatwe do zapowietrzenia, a przy tym mozna narobić ambarasu i kosztów. Jeśli się zapowietrzyły to nie próbować odpalać z plaka bo tylko rozwalimy wtryski. Takie wtryskiwacze nalezy oddac do serwisu wtryskow celem odblokowania, gdyż zostało w nich uwięzione powietrze ktore zawiesił elektrozawor. Aby temu zapobiec,...
Ok,sprawdziłem czy podczas telepania silnikiem paliwo do pompy leci z powietrzem czy bez. Okazuje się,że powietrza nie ma,więc zapowietrzony układ można wykluczyć. Druga sprawa to skaczące ciśnienie paliwa-raz jest 50bar za mało a raz 50bar za dużo.Te wartości dość szybko się zmieniają. Oczywiście ciśnienie skacze tylko podczas telepania. Chyba faktycznie...
zapowietrzył sie rozebrać wtrysk złozyć i krecic z odpietą wtyczką aż na przelewie pojawi się paliwo
A ja myślę, że przyczyną jest nieszczelność układu paliwowego. Radzę posprawdzać cały układ paliwowy łącznie z "przelewami" jestem tego samego zdania. Nim zacnziecie rozbierać silnik i wymieniać po kolei wszystko jak leci zacznijcie od sprawdzenia elementarnych rzeczy takich jak możliwe cofające się paliwo. Jak po nocnym postoju wyglądają przewody...
Wymień te gumowe wężyki przelewowe pod pokrywą silnika idące od wtryskiwaczy do pompy paliwa. Żeby po ich wymianie uruchomić silnik (bo przez ich zdjęcie zapowietrzysz pompę) zatkaj na szczelno wlew paliwa, np. korkiem od dymionu z założonym wentylem i przy pomocy pompki do materaca wytwórz niewielkie ciśnienie w zbiorniku paliwa i dopiero próbuj uruchomić...
Świece żarowe, końcówki wtrysku, kompresja, pompa, zapowietrzony układ, przelewy. Może nie w takiej kolejności, ale jest co sprawdzać. Każda opcja możliwa, łącznie z kombinacjami mieszanymi.
Sprawdziłem, był błąd wału, wymieniłem czujnik i błąd ciśnienia wtrysku. Okazało się że paliwo wróciło również do baku, zapowietrzony układ. Odpowietrzylem go i odpalił bez problemu. Zrobiłem test przelewu i 3 wtrysk przelewa mega dużo. Ogólnie sprawa wygląda teraz tak, jeżeli odpalam codziennie samochód, działa bez zarzutu. Jeżeli nie odpalę 2-3 dni...
No ale zawsze po zgaszeniu spada poziom ciśnienia do wartości bliskich zeru. Po odpaleniu ma być jak kolega pisze wyżej cisnienie przed filtrem powyżej najlepiej 5.5 bara. Ale zanim ciśnienie będzie 5.5 bara auto musi odpalić - i w tym przypadku zajmnij się ciśnieniem na listwie co wytwarza pompa - o czy wtryskiwacze nie puszczają w przelew. Czyli musisz...
Hi, Rozmawiałem z kolega mechanikiem, wg niego po objawach które mu opisałem, stwierdził, ze na 90 procent zapchany może być powrót paliwa, sugerował, żeby odpiąć przelewy z wtrysków i powrót z pompy i wężykami podłączyć do jednej butelki. Zasugerował, żeby wężyki zdjęte z pompy i wtrysków trzeba zaślepić, żeby nie zapowietrzyć układu . Jeśli po czymś...
Witam, mam do Was pytanie dotyczące odpowietrzania układu w mondeo TDCI z pompą Delphi (CR) i ewentualnej usterki tej pompy. Jakiś czas temu pojawiła mi się sprężynka - auto wchodziło w tryb awaryjny przy większym obciążeniu silnika. Po ponownym odpaleniu wszystko było ok. O ile objaw jest właściwy dla padniętych wtrysków mam podejrzenie usterki pompy....
Przeczytaj co dopisałem w poprzednim poście. Skoro odłączałeś przelewy, to mógł się zapowietrzyć - przelewy nie idą do zbiornika, tylko wracają do pompy i dopiero stamtąd do zbiornika. Odłączone przewody przelewowe trzeba zawsze dokładnie zamykać (zaciskać) - inaczej zapowietrzysz układ. Ciśnienie jakieś zawsze jest, bo jak pompa się kręci, to pracuje...
masz moze jakeis intsrukcje napraw badz cokolwiek na temat tego motoru, kupilem niedawno ta mazde i mam problemy z ukladem paliwowym tzn sciaglem przewod przelewowo paliwowy ( ten w okolicach wtryskow co ejst ) i chyba zapowietrzylem uklad. pozdr
W zeszłym roku w aucie były regenerowane wszystkie wtryskiwacze i pompy wysokiego ciśnienia oraz wymieniona szyna CR z czujnikiem i zaworem upustowym, wymieniona pompa niskiego układu, regulator ciśnienia, długopisy. Przez 100 tys. km nawet się to dobrze sprawowało, ale teraz znów problem z MID 128 PSID 96 FMI 1 i odcięcie mocy po zagrzaniu silnika. dodatkowo...
Choć by nawet , tu ropa i tu ropa powinien załapać . Dobrze jest jeszcze odpowietrzyć na wysokim ciśnieniu kręcąc silnikiem . Przy mocnym zapowietrzeniu układu pompa wtryskowa nie raz nie może przebić paliwa do wtryskiwaczy .
Witam, w silnikach 2.5 tdi nie ustawia się początku wtrysku należy pompę ustawić wzgledem znaku wału korbowego i to jest swięte na blokadach!!!!! Sprawdz podkładki miedziane na wejsciach do pompy i przelewy na wtryskach. Pozdrawiam rox1!
przeciez pisze ze powrotem,przelewami wtryskow,zreszta sama pompa tez moze sie zapowietrzyc
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
W tym samochodzie lejące przelewy są praktycznie w 100% przypadków skutkiem opiłkującej pompy- Oj - wg mnie absolutnie nie. Po prostu wtryskiwacze wytrzymują (te na oryginalnych częściach Delphi) około 200 kkm i wtedy już mocno przelewają. Co więcej - często ze sporym rozrzutem wartości - jeden przelewa np. 25 ml, a drugi ponad 60 ml... A zdarza się...
Witam. Wiem że problem znany ale objawy trochę inne. Od czterech lat posiadam vectre b 2.0 dti. Po zakupie rano ciężko paliła i była trochę mułowata. Wymieniłem aku i z odpalaniem było ok. Po jakimś czasie problem powrócił, podjechałem do elektryka, podłączył komputer, pamiętam że Opcomem zmienił ustawienia kąta wtrysku i EGRu. Auto zrobiło się zrywniejsze....
Sprawdż wężyki przelewowe czy niema nieszczelności,może przy demontażu jakiś się naderwał i układ zapowietrzył się po postoju.
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Moja wypowiedź nie była złośliwa - wiem, na 100% że po rozpięciu przelewów pompa się zapowietrzy, a skoro się zapowietrzy i tłoczyć nie będzie więc z przelewów nic nie poleci, a po tej całej operacji nie uda się też uruchomić silnika. Sens mojej wypowiedzi był taki, że jeśli rozpiąłeś trawersy to już nie uruchomisz silnika choćby wszystko było sprawne,...
Załóż przezroczysty węzyk na dopływie i na przelewach z wtrysków i zobaczysz gdzie ssie wiater.
Witaj, Nie podałeś jednej najważniejszej informacji jaki to silnik??? Jeżeli to diesel to zapowietrzyłeś układ i bez odpowietrzenia będzie ciężko. Nie wiem czy masz pompkę zamontowaną w układzie. Jeżeli tak to pompuj, aż w pompce będzie wyczuwalne ciśnienie spróbuj również odłączać każdy przewód przelewowy przy wtrysku z osobna aż zobaczysz że jest...
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
To wygląda, że źle zrobione wtryskiwacze, nie trzymają ciśnienia paliwa. Na próbę zasil z bańki, aby wykluczyć problemy z bakiem. Często też ta gruszka na filtrze paliwa nie trzyma. Dodano po 1 Najważniejsze to test przelewu wtryskiwaczy przy rozruchu. Jak leje paliwo, to wtryskiwacze jak sucho zapowietrzenie przed pompą wtryskową. Plan B, to montaż...
Bez kodowania,na autokalibracji, w najlepszym przypadku będą gorsze osiągi, w najgorszym - problemy z odpalenie i śmierć silnika w ciągi kilku miesięcy A skąd niby to wiesz? Na samoadaptacji wtryskiwacze pracują przecież stale i jeśli ją wykasujesz powracając do pierwotnych kodów - dopiero się zdziwisz jak silnik fatalnie pracuje... Jeżeli wkładasz...
Linia powrotna wtrysku nie idzie do dna baku więc jak wyciągnie z przewodów benzynę to się zapowietrzy. Pisałem o modelu pieca wyposażonego w zbiornik przelewowy 0,5 paliwa, są to piece typu BW50/DW50. Zbiornik przelewowy jest uzupełniany z linii powrotnej z wtrysku, pół litra paliwa starczy na ok.godzinę pracy pieca, co jest więcej niż wystarczające...
witam dzięki za podpowiedź mam 2.5D z 91r autko wygłaskane od strony blacharskiej (wcześniej wyglądało jak ser szwajcarski) 3tyg temu wymienione pierścionki, uszczelniacze zaworów i większość uszczelek. zero przecieków. ale to ranne palenie:( świeca płomieniowa przerobiona na włącznik a wracając do objawów: filtr czyściłem na wyłączonym motorze możliwe,...
Witam wszystkich forumowiczów. Z góry prosze o nie pisanie w stylu było, poszukaj.Szukałem, patrzyłem- nie pomogło. Mam wielki problem z moja VB. Napisze po koleji. W polowie stycznia pojechałem do NIemiec po samochód. Nagrał mi go wujek od swojego szefa. Auto w 100% pewne. Byl jedynym właścicielem. Serwisowany do samego końca, pełna dokumentacja, wymiany...
Witam! mam problem ze swoim Galaxy Mk1 Pojazd z 1996 roku silnik 1,9TDI W piątek sprawdziłe że jest problem z hamulcami. Brakowało podciśnienia - uzupełniłem uszkodzone połaczenia, nowe przewody itd. Wszytsko działało pprawnie. Silnik bajkowo działał. Podcza spróby hamulców i wykonanym hamowaniu silnik zgłupiał. Działa jakby palił na 3 garki. Sprawdzięłm...
Nie odpala po dłuższym postoju...i ile postów tego typu jest w necie to chyba każdy wie. U mnie wygląda(ło) to trochę inaczej. Odpaliłem auto, paliwa z 10 litrów (byłem przed dłuższą trasą - tankowanie było zaplanowane) zaczęło krztusić, mulić i stop. Do domu, bańka 5 litrów ropy, dolewka - odpalenie od pierwszego. Po drodze tankowanie i 150 km poleciało...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Zajrzyj jeszcze do baku, sprawdź całą ścieżkę paliwa, dmuchnij powietrzem w stronę baku i patrz czy coś wypluje. Błąd podpowiada że za długo buduje ciśnienie, więc albo pompa CR bo mówisz że wstępna pracuje prawidłowo, czyli na wejściu do filtra w momencie masz prawidłowe ciśnienie? Dasz radę zaślepić szynę CR? W Podobnym przypadku miałem zajechaną...
itek ja też mam taki sam problem wymieniłem przewody przelewowe,obudowe filtra paliwa,uszczelniacze wtryskiwaczy.idalej się zapowietrza pytałem się mojego mechanika o tą śrubę ale mnie wyśmiał i powiedział że ona nie ma nic wspólnego z zapowietrzaniem się pompy napisz proszę co to jest za śruba do czego służy i czy może się zapowietrzyć przez nią stojąc...
Na powrocie z przelewów (z wtrysków), to jest włączone w zasilanie pompy.
sprawdź przelewy tzn zdejmij z wtrysków przewody gumowe i zobacz czy jakiś wtrysk nie puszcza przelewem bo bedzie sie pompa zapowietrzać tak miałem na wtrysku z czujnikiem iglicy w vw 3tdi pozdro
Witam serdecznie wszystkich, wiem że jest już wiele tematów z kiepskim odpalaniem i problemami z pompą wtryskową, lecz szukałem i jakoś nic podobnego nie znalazłem. Vectra b '96 2.0 dtl Osobiste spostrzeżenia: mam taki problem, iż jak zaparkuję przodem auta w dół (górka) to pali nawet po nocy jak igła (po 2-uch dniach również odpalił), natomiast jak...
Jak się maja przelewy z wtrysków miałem identyczny przypadek w oplu 2,0 dtl Twarde wężyki na przelewie i przez nie ssał powietrze, wymiana na nowe i po kłopocie najlepsze te gumowe z Wolbromia
Wtryski na przelewy itd. itp.
Pedału gazu nawet nie podejrzewałem tak jak kolega MRCZ gdyż pokazałoby jego błąd a ponadto silnik by nie zgasł tylko pracował na obrotach rzędu 1100 RPM bez względu na stopień wciskania pedału, co do napięcia na N109 to obawiałem się, że sterownik silnika dostaje zasilanie z bardzo krótkotrwałymi przerwami powodując na przemian odcięcie i podawanie...
Problem polega na tym, iż samochód z silnikiem F8Q632 1.9d kangoo, megan, Clio 2 i pompa lucas epic zapowietrza się na dłuższym postoju tzn. Z przewodów wysokiego ciś do wtryskiwaczy ubywa paliwo. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie od filtra i nic moje pytanie brzmi czy miał ktoś z was taki problem? I czy te dwa zawory na pompie mają coś z tym wspólnego?...
Na początku napiszę iż przewertowałem wszech wiedzące google i znalazłem podobne tematy ale żaden z nich nie rozwiązał mojego problemu. Przed stwierdzeniem iż problemem jest pompa chciałbym wykluczyć wszystko inne. Mianowicie jechałem dana vectrą na 4 biegu i w trakcie jazdy zgasła. Po zatrzymaniu nie chciała już odpalić. Pierwsza myśl - zamarzły przewody...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
opisywane objawy sugerują lejące wtryski, czyli brak przelewów i zapach niedopalonego ON z rury wydechowej. Ale podobno wtryski wymieniałeś. zostaje jeszcze utawienie pompy czyli dawki wtrysku i kąta wtrysku. Jakby sie zapowietrzał to nie byłoby dymienia, a jedynie nierówna praca.
W tym motorze : -oringi przelewów -filtr paliwa to najczęściej miejsca zapowietrzania.
Wychodzi że się zapowietrza. może zamontuj zawór zwrotny na paliwie.
Przelewy z wtrysków są włączone na wejście pompy, ale to nie tłumaczy piany w przewodach ze zbiornika do pompy. Czy w międzyczasie nie zatankowałeś do pełna?
Przelewem do zbiornika wraca paliwo a nie idzie na wtryski. Myślę ze jak wraca przelewem to do pompy paliwo dochodzi , i może coś elektrozawór lub pompa szwankuje. W ogóle to zanim zamarzł filtr to było wszystko ok . I tak naprawdę to mam zalaną ropę do -5 stopni czyli tankowaną w grudniu
Zrobiłem test przelewowy, choć nie wiem czy go nie powtórzę w wolnej chwili, ale o tym później. Oto wyniki testu po 3 minutach na wolnych obrotach: 1 18ml. 2 14ml. 3 17ml. 4 15ml. (uwzględniłem również pojemność wężyków, tj. ok 5 cm każdy, średnica wnętrza ok 2,5 mm. dodałem więc do każdego z parametrów po 3 ml. Chyba nieźle to wygląda prawda? Nie ma...
Od miesiąca walczę z problemem zapowietrzania się. Po kilku godzinnym postoju potrzeba od 3 do 7 obrotów rozrusznikiem żeby odpalił, a jak odpali to po chwili gaśnie i dopiero za drugim lub trzecim razem odpala. Jeśli dodam gazu to czasem uda się mu przetłoczyć powietrze i nie zgaśnie, a czasem i tak go zadusi i dopiero za drugim razem normalnie odpali....
W kwestii zapowietrzania się to tylko trawersy na wtryskach lub uszczelka pod samym sterownikiem ta duża. Najlepiej wymienić na nową zieloną, która się nie wygniata, czarne czasami strasznie płaskie i wygniecione. Uszczelka od czujnika nigdy się nie wygniata. Co do otulin na przewodach jaki i samego uszczelnienia to zapraszam do obejrzenia moich filmów...
Czyli pompa OK? Gdzieś się zapowietrza? jeśli się zapowietrza to czemu kopci na siwo i tak jakby było słychać zawory przy próbie przyspieszenia podczas jazdy ( zaczyna klekotać przy ok 1800obr) ? Czy mogło przestawić się coś na rozrządzie ? i odrazu przestawił się kąt wtrysku ? Co z czujnikiem temperatury? Czemu po odpięciu dopiero grzeje świece? Z...
to jest diesel niema prawa zalewać paliwem, a takiej pompki się nie montuje, albo się układ zapowietrza , albo coś jest z pompą wtryskową, a jeżeli już montujesz coś takiego to od razu musi mieć przelew do zbiornika żeby nie robiło za dużego ciśnienia bo paliwo zacznie wywalać przewodami przelewowymi na wtryskach
Jak nie masz pompki do odpowietrznia przelewu to zalej filtr paliwa do pełna popuść wszystkie przewody wysokiego cisnienia przy wtryskiwaczach , kręć rozrusznikiem az poleci paliwo przy wtryskach dokręc przewody i powinno zaskoczyć . Czasami nawet oryginalna pompa kent moora nie daje rady i trzebaz tak robić . Cząsto padają uszczelniacze na wtryskach...
dzxieki za radę, chba doszedłem już co mu jest , zapowietrza sie pompa - lewy mechanik jak ja zakładał to przekrecił gwint na wyjsciu na wtrysk i przelewie do baku,bede miał troche roboty bo muszę teraz sciągnąć glowice z pompy idospawać tuleję alum z gwintem 12 na krucca.napiszę -jak zrobię. jeszcze raz dzieki za odpowiedz.tyfus.
Czyli na razie sprawdziłeś jedną z kilku przyczyn zapowietrzania się - ominąłeś filtr paliwa. Teraz weź dobrą strzykawkę (albo pompkę do wytworzenia ciśnienia- podciśnienia) i podłącz pod kolejne przelewy wtryskiwaczy i zwiększaj ciśnienie i patrz co się dzieje. Jak na jakimś wtrysku wytwarzane przez Ciebie ciśnienie spada - masz winowajcę. Jak nie,...
Zdejmij wężyk przelewowy od wtryskiwaczy i zaślep go przed pompą. Odpal na kilka minut. Jeśli po dłuższym postoju problem się powtórzy to trawersy i ich uszczelniacze masz wyeliminowane. Ten zawór zwrotny , który założyłeś musi być z gumową uszczelką , te z kulką kiepsko działają. Załóż go pomiędzy filtrem a pompą na zasilaniu, jeśli to nie pomoże to...
4 czujniki były w tym 2 że sprawnych aut zakładane i wuj. 5 sztuka jakąś w pudełku że znakiem zapytania markerem zrobiony czyli historia nie znana i auto pali 100na 100. Wtf?? Nie mam pojęcia czy to jakieś czary czy co. Na placu stały 2 sztuki 1.5dci z których można było podebrac na test graty i te czujniki nie dawały rady a tu jakiś śmieć z pudełka??...
Kolego miałem taki sam problem i zlokalizowałem sam usterkę , przy wymianie wężyków o przelewu nadłamałem jeden trójnik i przez noc naciągał powietrze i paliwko się cofało . Wystarczy że masz coś nie tak skręcone w układzie wtrysków lub nieszczelne i będziesz miał zawsze kłopot z odpaleniem po dłuższym postoju
Wcześniej poruszałeś sprawę zapowietrzania - jego jednym z objawów jest biały dym kiedy w końcu odpali. Skoro jest czarny to nie to. A sprawdzałeś przelewy wszystkich wtrysków i czy w czasie kręcenia rozrusznikiem nie leci paliwo z zaworu nadmiarowego na końcu listwy CR ?
obroty przy kreceniu skacza 280 /170/100 napiecie spada do 9.5v tez myslalem ze zapowietrza sie przez przelew ale pod wtryski podłaczylem menzurki od próby przelewowej i zalałem paliwem na powrocie z rampy to samo i na pompe tez banka z paliwem wysoko i nic nie pomaga swiece sa nowe i grzaja a po za tym to auto powinno odpalic bez swiec do -5 i juz...
To tez jest dziwne blokada pompy na 6 a blokada rozrzadu na 4 godzinie. Dodano po 2 W tym silniku jak widze po przekroczeniu 200kkm zczyna sie wszydtko sypać, przelewy wtryskow kruche jak ciastka, wypalone gniazdo podgrzewacza paliwa zapowietrza układ , leje sie z kazdego mozliwego miejsca, boli mnie jeszcze simmering walu od skrzyni.
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika,po wymianie uszczelki wtrysku nie odzywa się. Podłączałem komputer żadnych błędów ciśnienie na listwie powyżej 450bar. Pomoże ktoś ? Do wymiany uszczelki musiałeś odłączyć przewody wysokiego ciśnienia i przelewu. Przelew w większości układów CR najczęściej wraca do pompy, nie zamknięty na czas naprawy zapowietrza...
sory za błąd . Fiesta TDCI . Świece nowe 4, przekaźnik w komorze silnika od grzania sprawny. CO do ciśnienia to nie całe 360 obrotów wału i ciśnienie ponad 250 bar. Na wtryski założyłem menzurki i sprawdziłem przelewy jest ok. Stawiam jeszcze na rozszczelnienie na połówkach wtrysku i zapowietrzanie się układu . Klient mówi ,że niby były sprawdzane ,...
nie zauważyłem żeby czujnik położenia wału został uszkodzony,próbowaliśmy na plaku odpalił, ale zaraz zgasł. Zapowietrzone auto. Doprowadzić układ zasilania do porządku. Sprawdzić przelewy na wtryskach, ewentualnie wymienić. Najlepiej jakąś pompką podciśnieniową ssać paliwo przez filtr paliwa, będzie słyszalne syczenie na rurkach przelewowych.
Witam. Pacjent to saab z silnikiem 2.2tid 2001 rok. Auto nie odpala. Błędów brak w ECU. Albo auto jest zapowietrzone, albo pompa siadła. I pytanie jak prawidło odpowietrzyć auto, piszą ludzie że powinno się zassać paliwo z przewodu przelewowego pompy, jednak ręczną pompką (gruszką) nie ma takiej możliwości bo gruszka nie daje rady tylko stoi wciśnięta....
Pompa lubi się zapowietrzać, przelewy z wtrysków są podłączone na jej powrót, więc muszą być całe, jak są sparciałe albo gdzieś przycięte osłoną silnika to mogą być takie problemy. Druga sprawa to świece - one grzeją nawet przy dodatnich temperaturach, a w zimie grzeją dużo dłużej niż świeci się kontrolka. Kolejna kwestia to kompresja - silnik nie odpala...
Na przyszłość jak piszesz post to podaj więcej danych typu ilość przejechanych km, jakieś inne objawy podczas rozruchu. Itd Tak mogą to być wtryski może to być pompa, zapowietrzony układ, nieszczelność na pompie, zaworek zwrotny w pompie. przyczyn może być bardzo wiele zarówno tanich jak i drogich. 1. Najszybszy sposób na sprawdzenie to iść do sklepu...
Tak u mnie występują te błędy, tylko rzecz w tym że wtryski były zrobione a pompa została sprawdzona w serwisie i pompa jest ok jedynie co podejrzewam to albo wadliwa regeneracja wtrysków (po regeneracji nie robiłem testu przelewów) lub gdzieś przytkany układ, bo np vectra c 2.0dti ma jeszcze filterek w zbiorniku jak jest w fordzie nie wiem (dlatego...
Pocący się wtrysk jak dla mnie oznaczał by też zapowietrzanie się układu. Masz ciężki rozruch bo dostaje się powietrze do wtrysku. Tak bym sobie to tłumaczył. Wymień uszczelniacze i zobaczysz co będzie się działo. Spróbuj odpowietrzyć sobie wtryski. TO nie jest trudne. Odpalasz silnik - nagrzewasz - i na pracującym silniku odpowietrzasz po kolei całość!...
Po świętach będę miał megane na to samo spróbuje podstawić zawór. Jak wtrysk walnięty to sika na całego przelewem i rozpylaczem, zawsze tak miałem. Jak mu psikne plakiem chwile trzeba trochę pokręcić, jak już zaczyna twardo chodzić na plaku to ciśnienie na listwie powoli idzie w góre i wtedu już chodzi, ale nadal jest tak nieco 180bar po chwili pracy...
witam. ponownie mam ten sam problem w kolejnym aucie o tych samych parametrach. pompa transferowa w zbiorniku dziala, filtr paliiwa i zawor na filtrze wymieniony, przewody od przelewów wymienione, zaworek (kolka-sprężynka) na pompie wtryskowej podmieniony, przewody od filtra do pompy wtryskowej podmienione, nawet dalem zawor zwrotny na zasilaniu zaraz...
Gawel88 moim zdaniem to nie wina zimnego silnika a wręcz w drugą strone ja stawiam na cofające się paliwo do filtra lub na powrotach. zrób taki manewr wstaw auto po jeździe do ogrzewanego garażu zostaw na noc i zobacz co będzie rano podejrzewam że to samo więc jak tak się stanie szukaj zapowietrzenia. Z tego co zauważyłem odpalanie po nocy w garażu...
Jeśli nastawnik kąta wtrysku nie jest całkiem zatarty to jest spora szansa że po "fachowej" wymianie tranzystorka opelek jeszcze pośmiga ale na tym forum jest to pogląd niepopularny. Trzeba zadbać trochę o pompę tzn. nie jeżdzić na oparach bo pompa się zapowietrza i wtedy nastawnik się zaciera, lać dobre paliwo i co trzecie tankowanie wlać 0,3 l. oleju...
Witam wszystkich! Mam następujący problem z moją Vectrą: pewnego razu przy ruszaniu ze skrzyżowania silnik przestał reagować na pedał gazu. Zjechałem ze skrzyżowania na wolnych obrotach silnika, po przejechaniu około 100m wszystko wróciło do normy. Później jeszcze raz pojawił się ten sam objaw i sam zniknął, a w tej chwili cały czas nie reaguje na dodawanie...
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
Witam, od pewnego czasu walczę ze swoją cytryną czyli C2 1,4 HDI 2006 r. wtryski SIEMENS Wszystko zaczęło się od tego, że po wymianie przewodu od płynu chłodzącego (ten czarny przewód harmonijka z tyłu) był uszkodzony i był wyciek płynu. Wracam z miasta i samochód przechodził w tryb awaryjny. Następnie po postoju 5-10 min tak jakby zapowietrzał się...
Witam temat podobny do mojego więc o coś zapytam bmw e46 320d 136 KM 1999r na zimnym pali od strzała na gorącym również po 30 minutach stania auto kreci kreci i odpali po minucie kręcenia(albo za pierwszym strzałem jak psiknie się troszkę plaka) akumulator założyłem od 2.2 dti z signum roczny 84Ah i minutka i zapali. Podczas jazdy brak efektów ubocznych(nie...
Witam pięknie ! ;) Potrzebuje pomocy z kangurem, mianowicie auto zgasło podczas jazdy i nie zapala. Wstępnie ustaliłem zapowietrzony układ, odpowietrzyłem zapalił przejechał 500 metrów i nastąpiła śmierć kliniczna. Podłączony pod Clipa pokazał jeden błąd: świece żarowe obwód przerwany. Kangur jest na wadliwej pompie Delphi więc podejrzenie padło na...
Witam. Berlingo 1.9(1868cm3) 2001r pompa lucas, przy pompie są 3 kostki wiec chyba jest i immobilizer. Robiłem kapitalny remont silnika więc wyprułem praktycznie wszystko spod maski. Teraz po złożeniu po przekręceniu zapłonu włączają się światła awaryjne, alarm nie wyje i zapina się prawidłowo. Rozrząd jest ustawiony dobrze. Świece żarowe wszystkie...
Instalacja znów działa. Po podpięciu komputera okazało się, że problem (na szczęście) nie był z pompą w zbiorniku LPG ale z pompą boost (czyli dodatkową pompą benzyny używaną w fazie przełączania z LPG na benzynę). Pompa ta jest testowana w trakcie przełączenia z benzyny na LPG oraz na postoju i nie przechodziła tego testu (działała ale nie osiągała...
Ta skomplikowana głowica to rzeczywiście straszny problem, bo co tydzień się ją rozbiera no i do wtrysków musi być wygodny dostęp - to priorytetowa sprawa... też mi argument. Ta skomplikowana głowica to idiotyzm z mostkami łączącymi wtryskiwacze umieszczone pionowo pod wałkiem, który jest jeden zamiast normalnie 2. Problematyczne uszczelnienia tych...
Coś strasznie mega wielka ta nanotechnologia. Pozwól że coś ci zacytuje: Piezoelement jest walcem o wysokości ok. 30 mm, utworzonym z ok.400 warstw bardzo cienkiej folii ceramicznej. Po przyłożeniu do niego napięcia 150 V zwiększa swoją wysokość o 0,04 mm. Dla porównania: włos ludzki ma grubość ok. 0,05 mm. Następnie mechanizm składający się z tłoków...
Witam po dłuższej nieobecności :) Nabyłem pojazd marki Opel -model Sintra - Silnik 2.2 dth (x22). Problem polega na tym iż auto ma ogromne problemy z rozuchem na zimym oraz ciepłym silniku... Aby uruchomić autko muszę kręcić kilka minut z rana kilkukrotnie, po odpaleniu (i w trakcie kręcenia) jest siwy dym- po odpaleniu zaraz zanika i jest ok. Ciepły...
przelew wtrysk przelew wtrysk zapowietrzyć przelew wtrysk sprinter
bosch sterownik zmywarka drzwi zmywarka candy plamy ekranie
czujnik przeciążenia czujnik przeciążenia
Pionowe pasy na ekranie TV Samsung - przyczyny i rozwiązania Lokalizacja bezpiecznika w piekarniku Candy R340 TF