Może mi ktoś wyjaśnić co daje test przelewowy na pracującym silniku? Ja robię test tylko podczas rozruchu. Jak puszcza wtryskiwacz/e to jest utrudniony start.
Na przelew to jest to co robiłeś .Ma nie wracać więcej jak 25 ml na wtrysk .Jak leje więcej to pompa nie może wytworzyć odpowiedniego ciśnienia .I auto nie chce odpala.Wypnij jeszcze wtyczkę z czujnika temperatury jest w termostacie i spróbuj odpalić na zimnym .Ten czujnik podaje info na deskę i do kompa .Może być uszkodzony .Ma z boku takie sprężynki...
Jest ok.
Albo przegub wewnętrzny . Może.
Wtrysk nowy czy używka? Jeśli używka - pewnie długo leżał... Załóż stary wtryskiwacz, zloguj sobie ciśnienie paliwa podczas rozruchu i będziesz widział. 2 sekundy kręcenia i powinno być około 250-300 bar i powinien odpalać. Korekta to odchyłka (może być w dawkowaniu na skutek mechanicznego uszkodzenia wtryskiwacza, ale może oznaczać też inne przypadki,...
Dzięki domex32 za konkretną odpowiedź. Czy wiesz jaka powinna być wielkość przelewów przy sprawnych wtryskach?? Równa. Dla ciebie bodajże nie więcej jak 20ml na wtrysk na rozgrzanym silniku na 60 sekund wolnych obrotów.
Na listwie przelewowej wtryskiwaczy masz mechaniczny zawór dławiący. Ze sprawnego motoru przełóż całą listwe przelewową wtryskiwaczy.
Wskazane jest zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy
Magir co to jest test przelewowy wtryskiwaczy to ja wiem i nie muszę o tym czytać w necie bo robię to na co dzień. Ty natomiast jako dziecko internetu coś gdzieś przeczytałeś i pakujesz wszystko do jednego worka. TEST PRZELEWOWY WTRYSKIWACZY ROBI SIĘ PRZY COMMON RAILU A NIE PRZY ZWYKŁYCH WTRYSKIWACZACH TDI Z POMPĄ WTRYSKOWĄ JAKIE SĄ W TEJ BORZE.
Trzeba zrobić test przelewowy wtryskiwaczy. Cykanie wtryskiwaczy nie ma znaczenia.
Diagnozę wstępną robi się, robiąc tzw próbę przelewową wtryskiwaczy. Reszta na maszynie. Do tego skaner i diagnoza innych parametrów. Taki dci kręci np długo przy wadliwym czujniku CMP. Także jak widzisz twój mechanik zgaduje. Może trafi kto wie.
próba przelewowa wtryskiwaczy ,obserwacja ciśnienia i wypełnienia zaworu daje ogólny pogląd na stan układu ,pozdrawiam
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
witam czy rozwiazales ten problem z trybem awaryjnym ja mam to samo tez wymienilem pompe odprogowa, czujnik na listwie, regulator cisnienia na pompie CR, wtryski spr podobno dobre, filtr, pompe w baku i dalej to samo
Może mowa o wężyku nr 9? https://obrazki.elektroda.pl/5762205800_... Jeśli tak, to jest to odpływ z obudowy głowicy. Jeśli tam leci paliwo, to znaczy że masz nieszczelność na wtryskach. Zdejmij plastikową pokrywę i sprawdź, czy nie ma wycieków z wężyków przelewowych wtryskiwaczy.
Jeżeli ciężko Ci odpala przy ujemnych temperaturach, ale jak odpali to zwróć uwagę czy na początku równo Ci silnik pracuje (przez kilka sekund). Jeśli nie, to któraś świeca do wymiany. Przy okazji wymień wężyki przelewowe wtryskiwaczy, koszt w moim przypadku wynosił 5zł. Przez to też mogą być problemy bo może zasysać przez te wężyki powietrze. Przerabiałem...
a moje pytanie to z jakiego powodu ten żenujący test... po tym co tu widzę to chyba z braku zajęcia. napisz że masz kłopoty z odpalaniem a nie jakieś herezje z zapałkami w tle, chociaż twoja vołowina po tym co widzę odpala bez problemu. Dodano po 2 swoją drogą jak już szukasz sobie problemu w tak zacnym autku to lepiej byś uczynił sprawdzając czy łącznik...
Witam! ....... albo w razie czego jaki jest koszt tych przewodów bo nie mogę ich nigdzie znaleźć. Pozdrawiam Czy takich szukasz? [url=http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Prze...
Masz możliwość zrobienia testu przelewowego wtryskiwaczy?
Zamykam temat.Myślę,że pomogłem :bye:
Dzień dobry Od kilku miesięcy walczę z trudnym odpalaniem mojej Astry G 1,7CDTI (silnik Z17dtl, przebieg 260 tkm). Bez względu na to, czy silnik jest zimny, czy ciepły, czy to lato, czy listopad - odpala tylko z nogą na gazie. Komputer błędu nie pokazuje, filtr paliwa wymieniony wraz z oringami na przewodach paliwowych przy obudowie filtru - ale nic...
Problem jednak leżał po stronie układu paliwowego, ale jak na razie obeszło się bez ingerencji w niego. Zastanawiacie się pewnie co to znaczy "bez ingerencji w niego". Otóż pomogło dolanie w podwójnej dawce do paliwa niż instrukcja zalecała dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy. Po przejechaniu około 250 km bez gaszenia silnika i wprowadzaniu go raz na...
Wtryski zostały wyjęte, spec stwierdził że są dobre. Patrząc na filmiki jak robią test przelewowy ,to takie męzurki w 10min nie mogą napełnić. Ja po 1.5.min już miałem pełne, dla tego mnie to zastanawia. Od czego ten "spec" i na podstawie czego tak twierdzi ?
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
witam kolegów, mam problem z CR, test przelewowy pokazał ,że wszystkie wtryski dają tę samą wartość przelewowa , jak powiedział mechanik z uwagi na zawyżona wartość przelewu wszystkie wtryski są do wymiany. Objawy silnika-start bez problemu silnik pracuje bardzo ładnie na wolnych obrotach, gdy temperatura sięga 80 stopni zaczyna falować prędkość obrotowa...
noz ba..
Kolego w układzie CR powiedziane jest właśnie te 40ml na 5 minut na biegu jałowym. Zaworki przelewowe masz w porządku, ale to nie jest całkowita ocena wtryskiwacza.
Wężyk 3.2 mm przelewowy od wtryskiwaczy. 15min roboty i wszystko będzie wiadomo.
Kłopoty z obrotami na niskich to w tdci najczęściej wypracowane wtryski. Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy, jest tania, szybka i prosta, a mówi wiele o wtryskiwaczach. Jeżeli okaże się, że przelewy są już za duże, a przebieg wtryskiwaczy wynosi ponad 150-200kkm, to warto wymienić nie tylko zaworki przelewowe, ale także rozpylacze. Wymiana tylko...
Próbę przelewową zrób wtryskiwaczy . Ale chyba raczej wtryski do zrobienia .
Odkręć rurkę przelewową z wtryskiwaczy, zatkaj drugi koniec i odpal ciągnik. Z otworów po śrubach przelewowych we wtryskiwaczach nie może wydostawać się paliwo. Sprawdzaj na różnych obrotach silnika.
Witam posiadam od niedawna Focusa TDCI 2003r Mam problem z rannym odpalaniem lub odpalaniem po dłuższym postoju (ok 9 godzin). Objawy zaczęły się tuż po wymianie filtra paliwa i wymianie oleju (oryginalny FORDOWSKI) oraz co najważniejsze po mrozach jakie do nas przyszły. Zrobiłem próbę przelewową trwającą ok 3.5 minuty 1 wtrysk ok 18 mililitrów 2 wtrysk...
masz Ok... z racji tego, że wszystkie wtryskiwacze mają taką samą budowę, a przelewy wtryskiwaczy są połaczone szeregowo, to wygląda to tak, że od jednego skrajnego jest odprowadzanie tzw. przelewu do filtra/zbiornika... a wtryskiwacz z drugiego końca ma na jednym króćcu zaślepkę...
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych.
Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy - jest szybka, prosta i tania. Najlepiej zrobiona z pomocą IDS-a, który ma zaimplementowana próbę przelewową (steruje silnikiem podczas próby), ale można też próbę zrobić na wolnych obrotach 4 minuty. Norma jest 45 ml, ale jeszcze 60 ml nie ma tragedii. Jeżeli będzie ponad 100 ml na wtryskiwaczu - jest już na...
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy. Zbieżność usterki przypadkowa, choć pewnie wcześniej były objawy.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Ale nie na jałowych, tylko pod obciążeniem, jak ciśnienie na railu zaczyna spadać.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy.
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy, albo sprawdź czy osiąga ciśnienie na listwie podczas rozruchu.
Może test przelewowy wtryskiwaczy? Piszesz, że szarpie czasem, może któryś wtryskiwacz leje?
Uszkodzony wtryskiwacz, lub zawór przelewowy na listwie.
Za mało danych aby coś podpowiedzieć, zajrzyj do zbiornika paliwa- KIA/HYUNDAI mają problemy z farbą, która to łuszczy się i zatyka pompę paliwa w baku. Bez diagnostyki więcej nie pomogę. Ewewntulanie zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Między 7,5 a realnym spalaniem 9 jest spora różnica i nie mówi mi tu o % tolerancji bo to jest śmiech na sali, ta tolerancja to może być 0,5l a nie 1,5L Zmierz zatem kompresję i podaj wyniki choćby próby przelewowej wtryskiwaczy. Sprawdź też różnice między 7,5 producenta na stronach podających rzeczywiste spalanie tego auta. Piane toczysz, a nie słuchasz...
Test przelewowy wtryskiwaczy zrób i pewnie się dowiesz.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy i wszystko się wyjaśni.
Nowa założona Bosch. Została mi jeszcze próba przelewowa wtryskiwaczy chyba do zrobienia. Egr sprawny, sprawdzony podczas jazdy
Sprawdź na komputerze ciśnienie paliwa przy rozruchu i zrób próbę przelewowa wtryskiwaczy
Pewnie był błąd P0089 czyli ciśnienie paliwa. W tym aucie jest nietrwały układ wtryskowy Delphi. Na początek próba przelewowa wtryskiwaczy i pewnie wszystko się wyjaśni.
Istnieje jednak poważniejszy problem, w aucie po dłuższej jeździe (około +30 km, mniej jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Podejrzyj na komputerze przy jakich warunkach następuje pojawianie się błędu - zazwyczaj można to odczytać "rozwijając błąd" - tzw. "wartości zamrożone" z angielskiego. Nie wiem, z jakiego...
A wtryskiwacze to koledzy sprawdzali kiedyś? Za częste zapychanie filtrów odpowiada w 99% święta trójca diesla, wtryski, turbo, EGR. w moim przypadku filtr świeżo po czyszczeniu, turbina ok, test przelewowy wtryskiwaczy ok, żadnych błędów, mechanik sprawdzał parametry pracy i nic nie wydało mu się podejrzane, silnik nie dymi, nie bierze oleju, odpala...
A jakie ciśnienie w szynie ? , próba przelewowa wtryskiwaczy ?
Silnik po rozgrzaniu często musi być kręcony kilka razy bo niby załapuje od razu ale od razu gaśnie, W tych warunkach podepnij te małe menzurki i podczas kręcenia rozrusznikiem zbadaj który wtrysk rzyga paliwem. Jak długo trwał test ?
Jak wygląda test przelewowy wtryskiwaczy ?Jakie ciśnienie rozruchu?
Miałem podobny problem w zafirze. Padł jeden wtryskiwacz. Proponuję zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy.
W niektorych modelach forda stosowana jest pompa wtryskowa bosch VP44. Model ten jest wrazliwy na nieszczelne przewody przelewowe pomiedzy wtryskiwaczami i rowniez pompa.Proponuje na poczatek minimalny koszt tzn wymienic wspomniane przewody.Z podobnym problemem walczylem w swojej Vectrze i gdy bylem juz zdecydowany na wymiane pompy znalazlem na forum...
czy sprawdzić przelewy a z drogiej strony jak mam je sprawdzić ja mam tam rurki plastikowe fabrycznie zaciśnięte Wtryskiwacze posiadają przelew zapinany od góry . Musisz usnąć drut zabezpieczający i wypinasz przewód przelewowy z wtryskiwacza. Tylko musiałbyś mieć jeszcze takie rurki z takimi końcówkami żeby pasowały do przelewów na wtryskach. Ale przelew...
Próba przelewowa wtryskiwaczy Cię czeka.
Teraz juz nie wiem co to moze byc, ? Radziłbym zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy. Mocno przelewające wtryskiwacze to najczęstsza przyczyna nierównych wolnych obrotów w silnikach Duratorq tdci. Próba przelewowa jest prosta, tania i szybka.
Wydaje mi się że jest to corsa 1.3 cdti. Wszystko zależy jakiego masz mechanika, czy ma pojęcie czy po prostu działa metodą może to a może to. Zacząć od diagnostyki komputerowej. Jeżeli jest brak jakichkolwiek usterek zapisanych w sterowniku to doprowadzić pojazd do tego momentu aż nie będzie odpalać. Podłączyć sprzęt diagnostyczny tech 2 , auto com...
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Zróbcie test przelewowy wtryskiwaczy.
Witam --proszę zrobić test przelewowy wtryskiwaczy!!! oraz z czytać błędy z komputera
Diagnostyka nie polega na odczycie błedów ,bloki pomiarowe cisnienie na CR obroty walu test przelewowy wtryskiwaczy to tak na początku trzeba sprawdzić .
Na samym początku test przelewowy wtryskiwaczy paliwa. Możliwe ze na zimnym któryś jest nie szczelny i nie osiąga odpowiedniego ciśnienia paliwa, jak podasz mu plak'a to wzrasta ciśnienie i odpala.
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy. Szybciej znajdziesz usterkę podłączając odpowiedni komputer.
O japier... Masz sprawdzić ciśnienie podczas kręcenia. A jak odpali to zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. I do tego pomiar na wstępnej jak jest. I sprawdź zawór na pompie np czy oringi dobre i nie ma opiłków.
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
Albo zaworek wtryskiwacza nieszczelny. Zrób test przelewowy na gąrącym silniku.
Na początek zrób test przelewowy wtryskiwaczy. W tych silnikach wtryski kiepsko się regeneruje.
Kolego prawdopodobnie cały czas masz problem z wtryskami? Trzeba wykonać ponownie test przelewowy wtryskiwaczy.
Po pierwsze test przelewowy wtryskiwaczy, któryś z nich puszcza na przelew pod obciążeniem stąd brak mocy i czarna chmurka.
Witam udało sie rozwiązać problem mam to samo Tak udało się, problem tkwił w jednym lejącym wtryskiwaczu, w diagnozie pomogła próba przelewowa wtryskiwaczy. Po podmianie wtrysku, auto odpala bez problemu. Powodzenia w diagnozie.
E kłamczuszek, przy tym ciśnieniu brak "zezwolenia" na rozruch. Zrób pomiar ciśnienia i test przelewowy wtryskiwaczy ponadto sprawdzić zawór bezpieczeństwa na szynie CR.
błąd p0251 jest z ciśnienia paliwa jeśli wtryski są dobre to znaczy ze z pompącoś nie tak minimalne ciśnienie paliwa przy próbie przelewowej wtryskiwaczy to 1050 bar jezeli jest ponizej to bardzo zle moze byc zawór ciśnienia na pompie taki brązowy nie jest dostępny jako częśc zamienna jezeli macie dostep do IDS lub WDS komputery fordowskie to zrobcie...
Na start test przelewowy wtryskiwaczy, może któryś puszcza i trzeba sprawdzić czy nie zapowietrza sie. A np po nieudanej próbie rozruchu są jakieś błędy?
Test przelewowy wtryskiwaczy na gorąco zrób, bo może ciśnienia brak. Miałem kilka takich przypadków .
Zacznij od sprawdzenia sondy lambda, obstawiam że spalanie to może być jej sprawka, lub przepływomierza Albo silniczka krokowego. Takie gdybanie, "a może to, a może tamto". Oprócz czujn ików regulacyjnych jest jeszcze coś takiego, jak zużycie samego silnika. Przy spadku sprężania, spada sprawność procesu spalania. Panie mądralo, a co jest główna przyczyną...
Zrób sobie test przelewowy wtryskiwaczy i obserwuj jak menzurki będą się szybko napełniać następnym krokiem będzie wizyta w warsztacie. Pozdrawiam
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy i pomiar kompresji. I tak jak kolega Pisał,pompa w baku do sprawdzenia
Trzeba znaleźć miejsce ucieczki ciśnienia. Ja bym zaczął od wtrysków - czyli na początek test przelewowy. Bo zazwyczaj okazuje się, że wtryskiwacze "sprawdzone w profesjonalnym warsztacie" okazują się powodem. Te "profesjonalne" warsztaty to może i mają jakieś maszyny do sprawdzania, ale jak coś konkretnego trzeba przy wtrysku zrobić to brak narzędzi...
Jeśli test przelewowy wtryskiwaczy ok,to pompa do sprawdzenia
Test przelewowy wtryskiwaczy na początek. Tam każde niedomaganie układu wtryskowego od razu wywala błąd czujnika wysokiego ciśnienia
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy. Na pewno coś powie, dużo czasu nie zajmuje. Obstawiam, że wtryskiwacz lub dwa nie trzymają ciśnienia.
Jaki jest przebieg auta? Zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Do pomiaru ciśnienie na listwie.Próba przelewowa wtryskiwaczy.
Witam mam pytanie mam problem prawdopodobnie z wtryskiwaczami w BMW f11 3.0d przy mocniejszym depniecu wytwarza się ciśnienie w wężach przelewowych wtryskiwaczy w takim stopniu że rozrywa wężyki . Poza tym auto chodzi bardzo dobrze . I teraz może pytanie czy wtryskiwacze piezo mogą przepuszczać ciśnienie w przelew ? Czy jest sposób sprawdzenia czy to...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Próba przelewowa wtryskiwaczy? Podaj jakieś parametry przy rozruchu.
Witam, co do świec to były wymieniane wszystkie w marcu także świece odpadają.Na jakim sprzęcie robili pomiary to nie mam pojęcia.Moja Viki ma przejechane 188 tyś km. Jutro jadę do mechanika więc się popytam o aku ,tescie przelewowym wtryskiwaczy i może jeszcze rozrusznik,może te podpowiedzi dadzą mu do myślenia. Jak będę wiedziała coś to odpiszę na...
Zrób test przelewowy wtryskiwaczy. Ciśnienia nie ma bo leci powrotem uszkodzonego wtryskiwacza.
Przerabiałem ostatnio. Próba przelewowa wtryskiwaczy. Jak ok to regulator na pompie do podmiany. No chyba, że pompa się wyeksploatowała to wtedy inną (mam taką tylko że bez regulatora).
Rozetnij filtr paliwa i tam zobacz czy nie ma opiłków. Potem próba przelewowa wtryskiwaczy.
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Kolego zrób test przelewowy wtryskiwaczy to jest częsta przyczyna odpalania auta na zimnym silniku jeśli któryś z wtrysków przelewa to pompa ma ciężko zrobić ciśnienie odpowiednie. pozdrawiam
To nie jest wina rozpylaczy tylko oprawy. Wcześniej za mocno skręcono albo teraz za słabo wtryskiwacze. Przewody przelewowe montuje się na wtryskiwaczach po odpaleniu i sprawdzeniu ile paliwa idzie na powrót. Na powrót nie ma prawa przedostawać się paliwo w całym zakresie obrotów.
A test przelewowy wtryskiwaczy jak wygląda? O ile był robiony.
Witam. Jak prawidłowo zrobić test przelewowy wtryskiwaczy za pomocą 4 strzykawek i wężyków, a dokładnie chodzi o czas testu i jakie powinny być wartości przelanego paliwa ? Pozdrawiam.
trzeba zrobić test przelewów wtryskiwaczy Test przelewowy przy wtryskiwaczach benzynowych ... ? Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Witam, I jak udało się może rozwiązać problem ? Mam podobnego Vitka na diagnostyke. Kopci na czarno jak szalony. 1.Rozpięty wydech 2.Zrobiony test przelewowy wtryskiwaczy 3.Sprawdzona turbina 4.Wymieniony sprawdzony przepływomierz 5. Uszczelniony dolot Auto jak kopciło tak kopci, jedynie po odpięciu przepływomierza zaczyna żwawiej iść. Nie sprawdziłem...
przewód przelewowy wtryskiwacz podkładka przelewowy wtryskiwacz wężyk przelewowy
pocztówki dźwiękowe długość bagnet falownik prąd silnika
pompa wysokiego ciśnienia statecznik świetlówki
Koszt wymiany matrycy w telewizorze LG 55SJ800V Wyciek wody z siłownika SAS 31.53 - przyczyny i naprawa