jak mam brać jak autor dawkuje informacje? zamiast opisać problem to robi podchody od dupy strony do problemu. A moja szklana kula jest na urlopie Niestety masz rację. Kolega Adamcyn dał trochę ciała, ale już widać poprawę. :D W zasadzie większość tematów tyczących problemów z instalacjami (jakimikolwiek) powinna zaczynać się od przedstawienia schematu...
Możliwe że da się zwiększyć ciśnienie na rozdzielaczu a pompa pompuje stale takie samo ciśnienie? Pompa daje takie ciśnienie jakie jest potrzebne do wykonania "danej pracy". Żeby nie obciążać układu hydraulicznego stosuje się zawory przelewowe /bezpieczeństwa/.Zawór przelewowy montowany jest między pompą a rozdzielaczem. Najlepszym miejscem na jego...
Dzielnik powoduje podanie oleju z pompy również na zawór przelewowy i przepływ oleju przez zawór kiedy siłownik nie jest sterowany. Ciągły przepływ oleju jest potrzebny aby go utrzymać w odpowiedniej temperaturze.
zp - Zawór przelewowy bezpieczeństwa, zo1 - Zawór odcinający, zi - zawór zwrotny To jest układ jakiś laboratoryjny do szkolenia. Na jakiej zasadzie działa? :D
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
A gdzie w tym silniku może być śruba przelewowa lub zawór przelewowy ?
Mogło ci coś pod zawór przelewowy podejść.
Ponieważ skrywasz informacje o ciągniku to mogę tylko zgadywać... Nie jestem przekonany co do twojego schematu- zerknij do załączników. Moim zdaniem to zwykły zawór przelewowy, po pobieżnym przeszukaniu wygląda na to że ciśnienie było zwiększane wraz ze zmianą nr części i docelowo ma to być 19-23 Bary (zawór przelewowy tej konstrukcji tak ma...). Jak...
Na pierwszym zdjęciu masz zawór maksymalnego ciśnienia (przelewowy, bezpieczeństwa) Na drugim zawór dławiący. Rysunki pokazują tylko zasadę działania, w rzeczywistości takie zawory wyglądają nieco inaczej.
W komplecie (może nie być w każdym) jest jeszcze zawór przelewowy który montuje się przy pompie tak jak w 60-ce. Tyle.
Tak, zamontować zawór na rurce przelewowej. Sprawny zawór będzie upuszczał do przelewu to co się znajdzie pod jego grzybkiem, może to być woda, ale również powietrze, jeżeli ciśnienie pod grzybkiem wzrośnie do wartości ustawionej. Obniżenie ciśnienia - w tym przypadku można ciśnienie obniżyć nawet do 0.5 bara, ale jak będzie 1.5 bara to też będzie dobrze,...
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Uszkodzony wtryskiwacz, lub zawór przelewowy na listwie.
Witam. A czy sprawdzałeś zawór przelewowy w rozdzielaczu? Tzn. czy się nie zacina?
Do ssaka dorzuć zawór przelewowy, czasami się potrafi zacinać.
Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Zawór przelewowy xxxxxxx082 lub mechaniczna pompka zasilajaca.
Na 99% trzeba będzie wymienić zawór przelewowy na listwie paliwowej i po kłopocie. Tylko zawór a nie czujnik cisnienia , koszt takiego zaworu to ok. 400 zł . Mialem podobny problem i wymiana zaworu pomogła.
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Na listwie przelewowej wtryskiwaczy masz mechaniczny zawór dławiący. Ze sprawnego motoru przełóż całą listwe przelewową wtryskiwaczy.
Przed tankowaniem otwieram zawór przelewowy, ten blisko zamkniętego zaworu kompresora. Otwieram zawór pomiędzy pompą oleju i uruchamiam pompę oleju. Pompa pracuje do momentu pojawienia się oleju w zaworze przelewowym. Wyłączam pompę, zamykam zawór przelewowy i zawór napełniania. Otwieram zawór kompresora i sprężam olej w butli do 1,5 atm. Zbiornik jest...
1. Co może ulec awarii że nie ma wysokiego ciśnienia - tylko pompa? Zawór przelewowy, zawór zwrotny, zaworki po stronie ssącej/tłoczącej, aczkolwiek to ostatnie częściej objawia się pulsującym ciśnieniem. No i powyżej oczywiście mowa o sytuacji w której silnik pracuje, a nie ma ciśnienia.
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
Zawór przelewowy w przewodzie paliwa
Każdy rozdzielacz z położeniem 0- neutralnym posiada zawór przelewowy i przewód powrotny tzw spływ . A więc jeżeli zasilania tych rozdzielaczy są połączone to i przewody powrotne oleju też. Jest to układ równoległy z jedną pompą zasilającą.
Wstawiasz zawór przelewowy ustawiony na 4 atmosfery.
To nie jest zawór bezpieczeństwa, a zawór przelewowy. Chodźbyś go zablokował na sztywno, nie podniesiesz tym ciśnienia oleju na jałowych. Na wyższych obrotach - owszem.
Kręcę kierownicą normalnie, a siłownik (nowy) nie ma siły pod koniec skrętu (wtedy wymagana jest najwieksza siła). Brakuje kilku barów ciśnienia. Wiem to na pewno bo w druga stronę - siłownik na wysuwie - dochodzi do końca. Dlatego chciałbym podkręcić zawór przelewowy na orbitrolu. Dlatego pytam czy ta śruba to zawór przelewowy?
Wykręcić z rozdzielacza zawór przelewowy, wkręcić zaślepkę, stanąć na listwie żeby opadła. Uruchomić ciągnik. Nie robić tego bez zaślepki . Zgasić silnik. Zakręcić zawór przelewowy.
To nadal musi się zawór przelewowy zacinać. Dodano po 36 Jakby nie szło smarowanie to by już dawno silnik stanął.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Zatkana odma powoduje co najwyżej wywalenie simmeringów na zewnątrz, nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju Trzeba wyjąć pompę wydłubać zaślepkę i wyczyścić zawór przelewowy
Jeżeli podczas pompowania ręczną pompką nie czujesz oporu i tzw. piszczenia to sprawdź zawór przelewowy. Znajduje się on po prawej stronie sekcji wysokiego ciśnienia śruba z podwójną nakrętką za jej pomocą przykręcony jest przewód prowadzący do zbiornika paliwa (powrót).
Odkręć węza od siłownika i wkręć w końcówkę manometr. Zasteruj dźwignią tak by ciśnienie poszło właśnie do tego węża. Jako że jest zaślepiony manometrem pomiar pokarze ci maksymalne ciśnienie przy jakim otwiera się zawór przelewowy.
a rozdzielacz który jest w prasie nie działa jako zawór przelewowy?? I gdy powstanie cisnienie nie przeleje oleju bokiem??
No to test przelewowy wtryskiwaczy, oraz zawór na listwie do sprawdzenia.
To nie rozwali mi tego zegara i czujnika? Silnik ma dokładnie 9 lat był kupiony po kapitalce. Nie ma takiej opcji. Od tego jest odpowiedni zawór przelewowy, ustawiony wg. zaleceń producenta motoru.
Nie odpisywałem, bo naprawiłem i zapomniałem o problemie. Dla potomnych napiszę, że winny był zawór pokazany na zdjęciu. Po wyjęciu rozkręciłem go (wydłużyłem) aby mocniej domykał i wszystko działa do dziś. pozdrawiam
Witam. Nie ma tam podanych informacji pokazujących który zawór jest od czego. Jest jedynie podana informacja, że ten orbitrol posiada 4 zawory(przelewowy, ssący, szokowy, zwrotny)
Jeśli masz czym to zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej (powinien być taki zaworek jak przy kołach) Ja w Peugeocie 307 miałem problem właśnie z zaworem regulującym ciśnienie paliwa (zawór przelewowy, zawór ograniczający ciśnienie itp.)
Ciąnienia przed rozdzielaczem nie będzie jak zasterujesz rozdzielaczem do opory. Znaczy tak by otworzył sie zawór przelewowy najlepiej sprawdzając to na wyjściu hydr. zewn. Manometr np. glicerynowy kup za 30 zeta i podłącz. Wszystko powie.
konieczny jest całkowity demontaż myjki, prawdopodobnie uszkodzony jest wyłącznik główny myjki w skrzynce elektrycznej, upaliły się styki tym przedłużaczem, tj. spadkami napięcia podczas rozruchu, gdyż silnik to ok. 3kw, podczas składania należy zweryfikować: tłoki, zawory, zawór przelewowy, zawór chemii- musi być szczelny, uszczelnienie wysokiego ciśnienia...
Dzień dobry. 1. W jakim celu "dotykany" był zawór przelewowy ? 2. Z tym manometr lepszy gorszy to bym nie przesadzał, sprawdzic tabliczkę znamionową i dobrać manometr. Prędkość zależy od wydatku a nie ciśnienia (oczywiście odpowiednie potraktowanie zaworu przelewowego powoduje ze "wydatek" pompy idzie na przelew.
Zawór przelewowy na pompie przepuszcza, nr. 0407 na schemacie. Pytanie dlaczego, czy zawór przelewowy jest uszkodzony czy zawór ceramiczny blokuje przepływ i ciśnienie tak wzrasta, że otwiera zawór przelewowy. Obstawiam to pierwsze, bo zawór ceramiczny wymieniłeś na nowy, a na starym miałeś to samo (jeżeli dobrze zrozumiałem?). https://obrazki.elektroda.pl/1865194700_...
Witam, ewidentnie masz gdzieś zatkany wylot pompy. Ta stara przestała działać bo pewnie uszczelka na wałku została wypchnięta ale to samo grozi nowej jak nie znajdziesz przyczyny. Może zawór przelewowy dokręciłeś za mocno (powinien być ustawiony na 11 MPa o ile dobrze pamiętam).
To najzwyklejszy hydrauliczny zawór przelewowy.
i tak tam były zawory przelewowe i bezpieczniki które po 3 czy czwartej wymianie wytrzymały ze 3 tygodnie pracy. Ile atm - nie wiem, rwało wszystko za pierwszym podejściem.
Ciśnienie pompy uzupełniającej zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar, otwarł się. Ciśnienie pompy głównej, zawór przelewowy bezpośrednio na wyjściu z pompy, ustawiony na 220bar nie otwarł się, manometr pokazywał 100-150bar, w tej granicy się wahał. Czyli to już pewne, winna pompa główna.
Instalację mam bardzo prostą, od pompy mam podłączona niebieską rurę PE32 zakończoną mosiężną przelotką na wąż ogrodowy 3/4". Jak wpiąć w to zawór przelewowy? To zależy na jaki zawór się zdecydujesz. Jak przelotowy, to przed mosiężną przelotką wstawiasz zawór. Jak nie przelotowy, to przed mosiężną przelotką wstawiasz trójnik i do wolnego wylotu trójnika...
Okazało się że nowy zawór przelewowy który zamówiłem był uszkodzony, na innym działa.
Jest zawór i musi lekko stukać przy potrząsaniu (brak zacięć)
Zawór bezpieczeństwa, przelew planujesz dołożyć? No jest zawór przelewowy w rozdzielaczu.
I jak naprawa? Jeżeli nie jest to zawór przelewowy to mnie się pomysły skończyły. Jak ustalisz usterkę to daj znać, bo to ciekawy temat. Można jeszcze sprawdzić zawór przelewowy jak pisze SKM.
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
witam mam problem z edc 3775 lub 3779 wymieniłem zawór przelewowy i zawór elektryczny na pomie ale problem zostaje podczas jazdy pod obciązeniem co robic czy mam jeszcze cos może wyczyścic ?
te otwory w stopach wału korbowego służą do wkręcenia śrub w celu wyciągnięcia stopek. u mnie pasowały tam bodajże śruby którymi przykręcone było koło zamachowe, bodajże 12x1.25 o ile dobrze pamiętam. u radzieckich sprzętów (i nie tylko) jest to dość często spotykany sposób na demontaż podzespołów, pochwy hamulców i zwolnice też tak się demontuje jak...
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Było o tym wiele tematów. Wyjąć zawór przelewowy ukryty w rozdzielaczu od góry pod dekielkiem na 2 śrubki klucz 14. Składa się on z 4 elementów, 3 trzeba wyjąć. Wymyć, złożyć i próbować. Wyciek we wspomnianym miejscu nie ma nic do rzeczy. A uszczelnienie jest proste i tanie także opisywane w podobnym temacie.
Ten zawór bezpieczeństwa + przelewowy to masło maślane. Rozdzielacz też z czapki. Jak nie umiesz myśleć to szkoły. http://obrazki.elektroda.pl/4237415200_1...
Sterowany pneumatyczne zawór przelewowy nie zrzuca ciśnienia (zawór albo powietrze), albo problem z czujnikiem ciśnienia AdBlue
W planie mam zawór przelewowy wysokiego ciśnienia dla ruchu roboczego i zawór przelewowy niskiego ciśnienia dla ruchu zwrotnego. Ale one zapewne są ustawione na maksymalne ciśnienie robocze. A mnie chodzi o zawór który jak dojdzie tłoczysko do oporu wyłączy pompę. Będzie on ustawiony na mniejsze ciśnienie niż te zawory przelewowe , i będzie do regulacji...
Powodem awarii był zawór przelewowy. Kupiłem cały zestaw naprawczy o numerze 2.883-827.0.
Wygląda na uszkodzony zawór przelewowy w listwie wtryskowej.
Zawór przelewowy jest niezbędny w takim urządzeniu, rozdzielacz zazwyczaj ma już wbudowany taki zawór...
Porozbierałem ro wszystko, i okazało się że w samym bloku nie ma żadnych zaworów, sprężyn, itp. Są tylko kanały olejowe prowadzące przez filtr, a następnie przez zawór przelewowy (te na górze). Także zawory raczej nie będą potrzebne, bo zawór przelewowy jest w rozdzielaczu. Ale myślę żeby te filtry zostawić. Co o tym myślicie? Czy wywalić to wszystko,...
W rozdzielaczu jest zawór przelewowy?. Mile widziany manometr żeby można wyregulować przelew.
Choć pierwszy raz słyszę określenie zawór maksymalny to jedynie co mogę powiedzieć jest to dziwne rozwiązanie ( pewnie włoskie ) w/g tego schematu. Jeśli pompa ciśnie olej w siłownik od strony tłoczyska , to zawór V1 działa jako przelew (nie sterowany zawór kierunkowy). Tłok siłownika utrzymany jest w stałej pozycji na tzw. ciśnieniu. W sytuacji sterowania...
To jest zawór przelewowy (bypass), i nie potrzebnie go rozebrałeś bo wyciąga się go w całości z tym co jest w środku (a niema na zdjęciu) i odpowiada za wł/wył urządzenia. Wcześniej się nie załączał bo mógł się zawiesić (czasem tak się zdarza) a teraz jak jest rozkręcony (lub nieprawidłowo włożony) to myjka pracuje non stop nie wytwarzając ciśnienia....
Witam. Kolega potrzebuje zawór obejściowy najlepiej regulowany typu BY-PAS . Podłącza się go tak żeby woda wypływała z powrotem do studni. Pompa podnosi do 100metrów także ciśnienie temu odpowiada 10bar. Wiem że kolega nie potrzebuje takiego ciśnienia więc spokojnie taki zawór można ustawić na 4-5 bar co umożliwi płynną i ciągłą pracę takiego zaworu....
Witam. Do tej kostki dochodzą 3 węże hydrauliczne, jest to jest z tego co pamiętam(a miałem tą fadromkę bardzo dawno temu) dodatkowy zawór przelewowy do jednej z sekcji hydraulicznych.
Musi być jeszcze zawór przelewowy.
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
Jest dokładnie tak jak pisze kolega powyżej. Osobiście o kilku moich klientów celowo nie napinam mocno paska, bo to są tacy agenci, że gną wsporniki siłownika, a nawet przednią oś. A tak jest pewne zabezpieczenie przed taką sytuacją. Tam orbitrol jest ustawiony bodajże na 140 bar, a powinien być na 80 bar. Wtedy najpierw powinien otworzyć się zawór...
Zablokowany zawór przelewowy w pompie.
Zawór przelewowy dobry, szczelny? Smok pompy przykręcony jak należy szczelnie? Wałek rozrządu nie zużyty na czopach?
Podmieniłem z MANa zawór przelewowy (z tyłu na listwie). Przejechałem 50 km, problem nie wraca. Widocznie nowy, który zmieniłem, poddał się na samym początku.
"ładnie" , to za mało ,jak wyglądają testy przelewowe?Zawór regulacji ciśnienia sprawdzony?
Witam. Jak dla mnie sam w sobie pomysł zrobienia łuparki pod c360 nie jest rozwiązaniem ekonomicznym biorąc pod uwagę obecne koszty oleju napędowego i szybkości działania łuparki. Lecz tak jak pisali państwo wyżej rozdzielacz przy samym siłowniku możesz dać, w zupełności wystarczy podstawowy 40L. Pamiętaj jednak, że przy hydraulice ciągnikowej nie uzyskasz...
W serwisie WV znaleźli po miesiącu pracy znaleźli problem. Przy wężach przelewowych jest zawór zwrotny który był uszkodzony. Po wymianie auto działa jak należy.
Nie myślałeś może nad czymś podobnym do klatki bezpieczeństwa? Niby masz ten zawór przelewowy ale to tylko część mechaniczna. A co kawał rury nad głową...
Ciśnienie powinno być ciut więcej bo między 17 a 20 z reguły, powyżej 17 powinien się uchylać zawór przelewowy. Zawór odcinający jest po lewej stronie silnika obok kolektora dolotowego, od przodu lecąc masz takie 4 od kąta i dawki, potem jest właśnie ten odcinający. Trudno tego nie zauważyć
Czyli jak wyeliminowałeś zawór przelewowy i ten drugi zamykający obieg na nagrzewnicę to pozostają węże, słyszałem że potrafią się rozwarstwić w środku i nie puszczają płynu. Jak masz dostęp to załóż jakieś kawałki nowych węży na ten przelewowy czterodrożny na chwilę i podłącz pod nie tą starą nagrzewnicę z wymiany w powietrzu. Będziesz wiedział czy...
Czyli masz otwarty zawór przelewowy, zamiast olej iść na sekcję idzie przez ten zawór do zbiornika. W momencie wyboru pozycji podnoszenia na rozdzielaczu zawór przelewowy powinien się zamknąć i cały olej iść na sekcje. Przez to rozdzielacz nie może wytworzyć ciśnienia bo olej idzie gdzie ma lżej.
Cięte i lutowane. Inaczej tego nie zdemontujesz przecież. Błędy w sterowniku samej pompy nie powiedzieli, pewnie nie mają do tego sprzętu z bosha. Co do ceny naprawy to kilkanaście pomp już oddawałem do pompiarza, i na około 1tys się kończyło z reguły, ale wiadomo starsza inna konstrukcja. Co do tej vp 44 to auto nie wiem czy warte 5tys, ja nie jestem...
nie mam już do niej siły może być to wina akumulatora hydraulicznego? A wiesz jak działa akumulator hydrauliczny? Zauważyłem również , że jeden przewód idący z pompy (sekcja nr2) do dużego rozdzielacza wibruję i "brzęczy" cały czas... kupiłem serwis manual do niej i przewody są dobrze wpięte ( jak ktoś potrzebuję to podzielę się za darmo) Sprawdź między...
Sam zawór przelewowy nie wystarczy? Zawór przelewowy ma służyć tylko za zabezpieczenie żeby ci znowu pompy nie rozwaliło(uszczelnień). My mówimy teraz o zapotrzebowaniu tej pompy na energię.
Do sprawdzenia prze de wszystkim pompa oleju, miałem tak, że nawet nowe pompy oleju były fabrycznie uszkodzone i nie trzymały parametrów co dziś nie jest żadkością. Zawór przelewowy powinien być wymieniony przy remoncie silnika, to podstawa.
Witam. Jest to najprawdopodobniej zawór przelewowy.
Przy takiej wysokości są piętra techniczne i zapewne tam są hydrofory Nie wiem jak w wieżowcach ale w głębokich kopalniach. Obecnie stosuje się reduktory na poszczególnych poziomach. A lata temu były tak zwane chodniki przelewowe i zawór klapowy coś jak zawór w spłuczce. Z tego chodnika woda w taki sam sposób przelewała się poziom niżej. Nie wiem nie...
Szukaj "zawór hydrauliczny przelewowy regulowany" Znajdziesz bez problemu. Ten rozdzielacz nie ma zaworu przelewowego w 30-ce oryginalnie jest przy pompie. To stary patent dzisiejsze rozdzielacze zazwyczaj posiadają swój zawór przelewowy.
Witam . Nie podałeś w jaki sposób jest uruchamiany silnik.Czy za pomocą wyłącznika , lub stycznika.Należy sprawdzić czy dochodzą wszystkie fazy do silnika,jak również sprawdzić połączenie silnik-wyłącznik(stycznik).Jeżeli po kilku próbach włączenia pracuje,to teoretycznie oznacza że silnik jest OK,lecz pomiar uzwojeń silnika również wskazany.W układach...
i co to niby pompce przeszkadza? paliwo będzie sobie płynąć powrotem myślisz że jak silnik pracuje to całe to paliwo co pompka pompuje silnik zużywa? zużywa raptem kilka % tego a reszta tak samo się wraca powrotem Paliwo wraca przelewem tylko wtedy, gdy pompa wtryskowa pracuje, ponieważ wewnętrzna pompa łopatkowa w pompie VP44 zapewnia ciśnienie wewnętrzne,...
mam otwarty układ Odkręcam zawór, leci woda przez 10 sek. później nic, nawet jak do końca otworzę Jeżeli tak jest to rurka uzupełniająca wodę jest zatkana (zamarznięta). Przy otwartym układzie woda będzie lecieć i przelewać się rurką do kanalizacji lub przez rurki z każdego pionu na strychu jeżeli rurka przelewowa zatkana lub zamknięty zawór na niej...
Koledzy ja wymieniałem w swoim c4011 filtr oleju z bąka na puszkowy i tam gdzie idzie przewód olejowy od pompy oleju do magistrali zamiast śruby zastosowałem zawór przelewowy, (tak mi w sklepie powiedziano gdy kupowałem owy zestaw do wymiany z bąka na puszkowy). Czy to o tą śrubę chodzi co tam była że trzeba ją wymienić na taką bez dziury, gdy się zmienia...
Zacząć od wymycia silnika- nie jest to coś egzotycznego tylko normalny Perkins. Z opisu zacięty zawór przelewowy na pompie do smarowania silnika (nie hydrauliki)
Zbiornik na płyn roboczy, pompa, filtr , zawór przelewowy, zawór bezpieczeństwa, rozdzielacz 3-pozycyjny, siłownik, przewody ciśnieniowe no i płyn roboczy. Może kolega cos więcej napisze do czego ten siłownik? Jakie siły/ciśnienie ?
Witam. Miałem taki sam problem że ciśnienie raz bylo normalne jak na myjkę k5 przystalo a raz niskie. W moim przypadku wystarczyło wyczyścić i nasmarować smarem silikonowym zawór przelewowy czyli jak piszą koledzy bay-pass. Mieści się on pod krućcem zasilającym wodą. Po odkręceniu trzech śrub imbusowych 5mm i zdjęciu tego krućca pokaże się sześciokątny...
To prawdopodobnie stoi zawór przelewowy
scania zawór przelewowy zawór przelewowy rozdzielacza zawór przelewowy orbitrol
niebieskie kropki karta graficzna konwersja kicad zmywarka presostat
sharp 55cuf8462es zasilacz gulson
Schematy elektryczne Audi A8 D3 - gdzie znaleźć? Brak wskazań na desce rozdzielczej Citroen C4