Witam. Nie ma tam podanych informacji pokazujących który zawór jest od czego. Jest jedynie podana informacja, że ten orbitrol posiada 4 zawory(przelewowy, ssący, szokowy, zwrotny)
Pompa jaką posiadam to PZS-4.5. ---EDIT--- Dzwoniłem właśnie do sklepu z którego brałem wspomaganie. Powiedzieli że orbitrol nie powinien podczas skrętów wydawać żadnych dźwięków więc na 99% jest zacięty zawór przelewowy. Także orbitrol do wymiany. Teraz tylko muszę dogadać sposób. Najlepiej było by dla mnie żeby przysłali nowy a ja na wymianę oddam...
Sprawdz jakie oznaczenie ma orbitrol OSPC - posiada wszystkie zawory szokowy, przelewowy, ssący, zwrotny OSPB - bez zaworów,
Jest dokładnie tak jak pisze kolega powyżej. Osobiście o kilku moich klientów celowo nie napinam mocno paska, bo to są tacy agenci, że gną wsporniki siłownika, a nawet przednią oś. A tak jest pewne zabezpieczenie przed taką sytuacją. Tam orbitrol jest ustawiony bodajże na 140 bar, a powinien być na 80 bar. Wtedy najpierw powinien otworzyć się zawór...
Przecieki wewnętrzne siłownika też mają znaczenie, ale raczej próbowałbym zwiększyć ciśnienie zwłaszcza że autor tego próbował już na początku i poskutkowało: Na siłowniku skrętu 85bar. Na hydraulice jest 160bar. Po przełożeniu zasilania hydrauliki na orbitrol koła skręcają. odkręciłem również ten zawór bezpieczeństwa znajdujący się pod drugą śrubą...
Skoro tak, to faktycznie zaślepiaj. Jeśli chodzi o zawór (chodzi o zawór bezpieczeństwa - przelewowy, jak rozumiem), to ten orbitrol raczej go nie ma (nie widzę żadnej przystawki na wyjściach). Wstaw na linii zasilającej.
Pokaż zdjęcie tego orbitrola. W mtzcie widywałem różne orbitrole, jedne miały zawory przelewowe inne nie. Ty masz zapewne taki bez zaworów wiec ten zawór przelewowy musisz dokupić. Takowy z manometrem można kupić na allegro za około 150zł.
Wymieniłem pompe hydrauliczną i regulator przepływu oleju DTA -000 i ręce mi op adają ,niema żadnej poprawy w kierowaniu na wolnych obrotach ,gdzie szukać przyczyny ,może orbitrol ma pewny zawór przelewowy?
Witam. Wczoraj uruchomiłem cały układ i pochodził przez jakieś 10 minut. Niby olej się nie pienił ale po 3-4 minutach pompa jak i olej były ciepłe. Skoro mój orbitrol ma zawór szokowy,przelewowy,ssący i zwrotny to muszę wpiąć zawór dodatkowy na przewodzie aby olej i pompa się nie grzały? Czy wystarczy zmienić koło pasowe z 11cm na 18-19 cm?
Ja się bałem to ruszyć ale obejrzałem kilka filmów i zaryzykowałem. Teraz np jak ktoś napisze że kierownica nie zatrzymuje się w skrajnych położeniach to podpowiem co zrobić zanim posłucha się fachowców wymieniaczy. Właśnie uruchomiłem ciągnik i po pierwszej próbie jeszcze kierownica w lewo nie zatrzymywała się ale wyjąłem orbitrol, dokręciłem zawór...
W tej przystawce to nie jest zawór zwrotny, a zawór przelewowy. Nie pokazałeś więcej zdjęć nowego a na tych co zrobione to nie widać tego zaworu.
Jak skręcisz kołami do konca to obroty silnika spadają? Zawór przelewowy na ile bar jest nastawiony w orbitrolu? Ciśnienie oleju sprawdzone? Zawór priorytetowy sprawdzony? Podaj oznaczenie tego orbitrola. !60 powinien sie z powodzeniem wyrobic jak wszystko w porządku,skoro orginał miał w emergency 125 .nawet przy 250 zapotrzebowanie na olej jest ok...
A w przypadku zastosowania orbitrola do wspomagania?? Miałem zamiar wstawić w obieg: pompa-> zawór przelewowy (wyjście przelewu po nadmiernym cisnieniu kierowane jest do orbitrola.. a główny strumień z utrzymywanym ciśnieniem do zaślepionego rozdzielacza...
Czy w tej instalacji jest zawór przelewowy? Jeśli nie to na zbyt wysokim ciśnieniu kierownica też będzie chodziła ciężko. Orbitrol chodzą średnio na ciśnieniu 120-80 bar
Zbiornik jest faktycznie z lekka mały dla przykładu w mtz-cie ma 9 l a w zetorze przynajmniej 4. Obroty dla tej pompy są w normie. Ciekawe czy coś nie powoduje nadmiernego wzrostu ciśnienia. Orbitrol orsta np. w forszaju ma zewnętrzny zawór przelewowy. Druga sprawa poza grzaniem oleju co masz na myśli mówiąc nie można normalnie sterować? I jakiej średnicy...
Za tą śrubą z zawleczką jest dwukierunkowy zawór przelewowy pomiędzy przewodami co idą na siłownik. U góry powinna być taka sama śruba. Tam wystarczy wymienić oring.
Ok, tak zrobię. Jest po prawej stronie tylko jedna wajcha. A z tematu z orbitrolem nic nie wywnioskowałem, jedynie to, że zawór przelewowy może być źle wyregulowany. Takiego podobnego nie widziałem. Wiem natomiast, że jest zawór przeciążeniowy przy pompie (taka tulejka na sprężynie) i zastanawiam się, czy to jest to samo. BTW: czy ktoś wie do czego...
Ogladnij ten filmik moze i inne i sie dowiesz co pozyczyli a czego nie zrobili mechanicy . https://www.youtube.com/watch?v=fOuyVpsj... Fajnie opowiedziane. Ale rozumiem, że te np zawory bezpieczeństwa i przelewowe w układach są zintegrowane w rozdzielaczach? No bo na zewnątrz to tam nic u mnie nie ma. Osobiście mam schemat hydrauliki ten co wszyscy...
Mam pytanie do doświadczonych kolegów. Chcę kupić nowy orbitrol, który ma ciśnienie na zaworze przelewowym ustawione na 190 bar. Zależało by mi aby dało się je ustawić na poziomie ok. 90 bar. Czy jest to możliwe? Wiem, że jedna ze śrub którymi skręcony jest orbitrol jest inna i pod nią znajduje się kulka. Przypuszczam, że to ona reguluje ciśnienie....
Tak się zastanawiam, może problem tkwi w aluminiowej łapie od sprężarki która na skutek obciążenia się luzuje? Oglądając filmiki na youtube z cyklu"wspomaganie c330" można zaobserwować, że w wielu przypadkach pompa wspomagania jest montowana w miejsce właśnie sprężarki powietrza również na pasek 17mm i tam się nie ślizga a jak dowiedziałem się od producentów...
Sprawdziłem u siebie w case MX135 też hydraulika typu LS. Silnik przy maksymalnym skręcie schodzi z 800 na 620-650 obr/min i też słychac że silnik ma ciężko ale to 6 cylindrów więc nie gaśnie. Przyszło mi jeszcze do głowy że w orbitrolu są różne zawory m.innymi przelewowy i może on trzyma za wysokie ciśnienie w układzie.Może by je należało zmierzyć...
Orbitol używany ale sprawny. Sprawdzałem ta możliwość poprzez założenie dodatkowego zaworu przelewowego. Jednak nawet z zaworem pompa buczy i się grzeje. Chyba raczej niesprawny skoro grzeje się pompa i buczy. A to w orbitrolu jest jakiś przelew? Jak sprawdzić te zawory? Jest, inaczej po np. skręceniu kołami do końca rozerwało by Ci przewody. Tego...
przelewowy zawór zawór przelewowy rozdzielacza zawór przelewowy cewka
renault scenic zawieszenie pacifica czujnik iveco daily problemy klimatyzacja
FirstChip chipYC2019 USB2DISK 64GB SanDisk TLC Stuck VID FFFF Recovery with MPTool Diora ZGC 70-8-904 - czy to dobre kolumny?