Sprawdź ciśnienia paliwa na gorącym i przelewy na wtryskiwaczach. Pewnie są źle zrobione.
nie spytałem mój bład ponieważ powiedzeli ze testowali i wszystko jest ok i ze to wina wtrysków bo lały na przelewach a dzis problem powrócił zadzwoniełem i mam w środe rano podjechać i myślałem ze tótaj mniej więcej sie dowiem bo chce uniknąc wymiany pompy z tego co mi sie wydaje ze to któryś czujnik bo jak ma 80 stopni to nie pali ale nie zawsze czasami...
Witam. Niestety dalej męczę się z Vito. Wyjąłem zbiornik i pompkę. Zbiornik czysty minimalnie było na dnie trochę brudu ale pompka czysta. Wszystko wyczyściłem zbiornik i pompkę. Wtryski sprawdzone przelewy też są ok. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Co sądzicie? Po wymuszeniu przez komputer aby pompka podawała paliwo auto odpala. Ale jak zrobię około...
Co prawda nie w 320, a w 270 (wtryskiwacze bosch z cewką), ale walczyłem nie dawno z czymś podobnym. Wtryskiwacze, tzn korekcja na sd wypadały bdb, przelewy też były równo, po zawiezieniu do zrobienia na stole też wypadały nieźle. Natomiast po rozebraniu w mak okazały sie skorodowane, z wrzerami widocznymi gołym okiem. Pan w warsztacie wyczyścił, wypolerował,...
Przelewy sprawdzone?
Dokładnie to lało się z przelewów. Klient tankował auto pod korek i na powrocie było za duże ciśnienie. Został uświadomiony dlaczego tak nie wolno i po kłopocie. Dodano po 1 Może przelewy sprawiały
W168 NA DZIEŃ DOBRY WTRYSKI DO SPRAWDZENIA, raczej tylko przelewy bo wyjęcie ich może być NIEMOŻLIWE.
Tester diagnostyczny pokazał jakieś błędy?, piszesz że sprawdzili przelewy wtryskiwaczy rozumiem.
Wtryski na przelewy itd. itp.
nie wie czy sprawdzałeś smok w zbiorniku, jeśli tak to ok. moim zdaniem powinieneś sprawdzić przelewy na wtyskiwaczach, jeśli nie wiesz jak to pojedź do warsztatu który to wie jak to zrobić, przy wtryskach bosha jake masz, jest trudno określić złe wtryski, najprościej jest wymienić wszystkie, ale nie koniecznie(koszt ok 500 zł szt minimum), ok, błędy...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Może to być problem z ciśnieniem, może pompa siada. Jaki ma przebieg? Wtryski można dać do sprawdzenia, ale z doświadczenia wiem że zawsze wtryski po sprawdzeniu są do wymiany. Trzeba też sprawdzić przelewy.
Na początek podstawy, jakie błędy wyrzuca, przelewy - to najtańsze i od tego trzeba by zacząć. Albo oddać fachowcowi... pozdr
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
Trzeba sprawdzic przelewy wtrysków i ew.zawór na pompie cr.
Ok ale jakim miernikiem to sprawdzić ? Jeśli jest za wysokie to co robić. Dodano po 2 Tak masz 100% racji trafiłeś w samą dziesiątkę. Tak teraz dostałem błąd zbyt wysokie ciśnienie szyny miałem kiedyś taki błąd w BMW i wtrysk lał, ale teraz sprawdziłem na przelewy i wtryski ok, co robić w tej sytuacji, gdzie szukać problemu.
Sprawdź korektę wtryskow jak będzie około 4.5 to test na przelewy ,i 95% wtryski
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Na 99 % któryś czujnik oszukuje. Jak nie ma błędów to trzeba sprawdzić podstawowe parametry jak ciśnienie sprężania, przelewy na wtryskiwaczach CR, ciśnienie na listwie CR (te czujniki często oszukują, zacznij od niego), ciśnienie doładowania, temp i zużycie katalizatora. Podstawowe parametry tylko. SD robi cuda z mercedesami i ktoś kumaty szybko znajdzie...
Rozumiem że do mechanika drogo jak nie wiem co? Bo to może być ciśnienie na listwie, albo któryś wtrysk. Zdejmij przelewy i sprawdź z którego będzie się lało paliwo podczas rozruchu, najlepiej założyć kawałki przeźroczystych wężyków na przelewy i podczas kręcenia będą się napełniać ropą ten który się napełni najwięcej jest zły. np: jak wężyk będzie...
Witam mam problem z 2.2 CDi ciężko odpala czy ciepły czy zimny pompa wymieniona wtryski ok zawór na RAIL ok przelewy ok podstawiałem sprawne paliwo nie cofa pozostał zawór pod pompą czy ktoś spotkał się z takim problemem? Świece sprawne bo tak samo odpalał w lato zresztą sprawny CDi odpala bez świec do +5 bez problemu prosze o rzeczowe odpowiedzi. Pozdrawiam
Sprawdziłem przelewy i są w normie wszystkie równe.
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Przyczyną może być zła jakość paliwa lub zużycie elementów hydrauliki paliwowej. Dokładnie nie robiłem jaszcze tych silników ale podejrzewam że trzeba postępować podobnie jak w innych silnikach common rail. Wykonać należy testy sprawdzające system paliwowy zarówno niskiego cienienia (sprawdzenie ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach wraz z wydajnością...
Dziś podeszłem do Mietka jeszcze raz wszystko niby sprawdzone warunki do odpalenia ciśnienie narasta wolno do 200 barów. Nie odpala sprawdziłem przelewy na menzurkach 1,2,3 ok 40 cm ropy w wężyku a 4 około 5 cm wychodzi na to że te 3 wtryski leją na przelew i tu będzie chyba wina, a dałem do sprawdzenia na stole napisali na wydruku że ok. Powinno być...
nie zapala sie. na poczatku pojawia sie zasilanie na wstryskach dochodzi do 24 V i je oddcina. wczoraj zmienilem tez komputer i jest to samo. Dopasowałeś immo aby spróbowac czy zapali??? A np. zawór ciśnienia, oring, przelewy wtrysków itp.
kolega napisał ze jest brak dymu wiec nawet jeżeli świece nie grzeją dym powinien iść wtryski na przelewy najpierw potem pod kompa czy ciśnienie na szynie jest
Diagnozę trudnego odpalania zaczynam od podłączenia "kieliszków" na przelewy wtrysków. Drobne kosztuje też wymiana uszczelek na zaworze przelewowym CR.
Panowie ewidentnie wtryski!!! zrób przelewy na wtryskiwaczach i zobaczysz ze cisnienie ucieka z szyny paliwowej. tam na starcie musi byc 200 bar zeby zapalil. mala nieszczelnosc powoduje brak cisnienia Dodano po 1 ewetualnie na koncu szyny wtryskowej jest czujnik tam lubi ukruszyc sie wtyczka i nie widzi cisnienia.
wlasnie to nie mechanik tylko elektryk który podpioł komputer wziol kase i nic konkretnego nie powiedzial .mowil cos o błędzie na 3 wtryskuzeby sprawdzic wtryski albo jakies przelewy bylem u mechanika i nie zrobil mi tego gdybym mial bliżej to bym do ciebie przywiózl do remontu
Witam! Posiadam sprintera 316. Uszkodziły mi się wtryski. Zaprowadziłem auto do warsztatu, gdzie zostały regenerowane. Mechanik wgrał mi nowe oprogramowanie do komputera twierdząc, że będzie dużo lepiej. Po tym zabiegu już 5 krotnie wtryski (przelewy) padały po przebiegu od 4 do 10tys km. Naprawiał to za każdym razem, ale już za ostatnim zażądał sobie...
witam, tam są regulatory hydrauliczne zaworów, raczej nie odnich bym zaczął tylko od sprawdzenia cisnienia doładowania, mogło puścić uszczelnienie turbiny, ale miałem 2 tyg temu taki przypadek ze pusciła uszczelka głowicy w okolicy kanału doprowadzajacego olej do głowicy i lał sie olej tak ze wygladało to na turbo, mozliwe ze odmą rzuca do dolotu, mozna...
podpiąć przelewy i zobaczyć, który przelewa. Najprawdopodobniej jeden wtrysk leje i nie trzyma ciśnienia. jakie masz dane podczas kręcenia? jakie ciśnienie paliwa? Odpali przy min ciśnieniu ok 200 bar. (180bar) Jak masz niższe to nie ma szans Próbowałeś samostarta do wlotu powietrza? Jak na samostarcie zapala bez problemu to wtrysk na 99%. Daj znać...
Popieram LUKI1979 - pierwsze przelewy , drugi zawór Y74 regulacji ciśnienia na rurze- zobacz oring na uszczelnieniu. Co do ciśnienia startu to CDI faktycznie potrzebuje około 150bar do startu/ zobacz sobie diagnostyka cdi SPRINT12 mercdiagnose w GOOGLE / po wyjęciu zaworu regulacji ciśnienia CDI Y74 ,jeżeli faktycznie poleciała pompa wysokiego ciśnienia...
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
Sprawdź wtryski na przelew .
sprawdż kolego zawór regulacji ciśnienia na listwie tam padały oringi do kupienia w MB są zestawy naprawcze tych regulatorów a tak przy okazji napraw przelew
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
dzięki kolego za podpowiedzi pisałem w różnych miejscach bo szukam porady wszędzie gdzie możliwe i czytam na różnych forach :) po regenracji wtrysków nie sprawdzałem na przelew
Wtrysk lub wtryski zaczynają umierać. Zrób test na przelewy to się okaże, które mają dosyć. Kto Ci podkładki robił ? Frezowane gniazda były ?
czy nie schodzi ropa z przelewów?
Odprowadzenie paliwa, skroplin z głowicy silnika. Wyciek z rampy, przewodów, wtryskiwaczy, przelewów. Jak się tam dokopiesz :D gniazda wtryskiwaczy do sprawdzenia.
ZObacz czy w tym czasie dawka paliwa rośnie czy spada. Raczej zrób test przelewu wtryskiwaczy.
podłącz tester i sprawdz czy wogóle jest ciśnienie na listfie i wtryskiwacze na przelew
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Wtryskiwacze na przelewy,lub zawór cr
Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
Problem wygląda mi na wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa. Trochę syfu się dostanie i pojawia się problem. Tak jak napisał domex32. Sprawdzenie szczelności i przelewów wtryskiwaczy.
Przelew to całość i tak się go zamawia, sztukowania nie polecam, coś może nie przypasować.
a powrót z pompy paliwa sprawdzony moze tam gdzies zasysai daje spowrotem do filtra, przy okazji posprawdzaj wezyki na przelewach przy wtryskach
Witam Panowie, dzosiaj zmieniłem oringi na przelewach, założony dodatkowo zaworek zwrotny na zasilaniu i u mnie to nie pomogło.
hej mam ten sam problem dalem do warsztatu uznali ze to wina wtrysków na przelewie 1 dzien bylo ok i problem powrocił ustaliłes juz co było mam sie unich pojawic za 2 dni i nie chce wymiany czesci dobrych na dobre pomozesz?
Kol martin a co to za skala cisnienia Ciśnienie : prawidłowo.....ale nie do końca to tak trudno pomiar wykonać przyrządem wyskalowanym po europejsku :D , może przelew sie przycina?
Sprawdź parametry, jakie ciśnienie na listwie ?,na przelewach jest paliwo?, kompresja jest?
Walczyłem z takim tematem i też byłem pewien że leci z przelewów. Przyczyną okazała się uszkodzona rurka.
6ka czy Eco-power?Sprawdź przelewy czy nie jest gdzieś któryś pęknięty.Wszystko co wymieniłeś powinno wyeliminować tą usterkę.
Wstępnie zauważyłem powietrze spod króćca łączącego przewód wysokiego ciśnienia z wtryskiem w głowicy, ale czy nie jest tak, że powinien się uszczelnić na stożku z wtryskiem ? Czy jest tam jeszcze kanał przelewu i oring nie trzyma?
w pompie adblue tam gdzie dochodzi powietrze jest zaworek zacznij od niego zacinają się i adblue idzie w przelew Dodano po 37 numer zaworu A 0001420019
Nawet nie chciało ci się zajrzeć w te kratki nawiewu, bo gdybys to zrobił zobaczyłbyś co robić dalej. Ale nie ma sprawy robisz mi przelew 100 pln i masz fotostory.
Witam mam podobne objawy czuć ropą w kabinie i przy aucie na postoju a i jeszcze oszukuje wskaźnik poliwa do 1.4 baku schodzi i najwyraźniej nie przełącza lub nie przepompowuje z drugiej komory do pierwszej niedawno wymieniłem oringi na kruccach przelewu wtrysku oraz wezyki silnik 2.7cdi
Hm... pierwszy raz się spotykam by w automacie sie sprawdzało przelewem. Po co ten korek i rurka jak na bagnet? Może jest jakiś bagnet serwisowy????
Witam Mam dwa vita jak w temacie, naszukałem sie i nie znalazłem rozwiązania więc Vito 1 Wyrwało wtrysk cylinder 4 urwało główkę sruby, naprawiłem, Zregenerowałem wtryski. Poskładałem do kupy i pojechał zadowolony. Dwa dni późnej telefon, stoję na stacji i nie mogę odpalić auta. To ja mu samo startem w dolot, pali na strzał. Przyjechał, kontrola przelewowa,...
juz o tej pompie sporo poczytałem. Zastanawia mnie tylko czemu z przelewów z wtrysków szlo paliwo z powietrzem. Nigdzie wycieku ropy ani nieszczelności nie widać i tak sie zastanawiam czy pompa wstępna może mieć z tym zwiazek
Świece żarowe, końcówki wtrysku, kompresja, pompa, zapowietrzony układ, przelewy. Może nie w takiej kolejności, ale jest co sprawdzać. Każda opcja możliwa, łącznie z kombinacjami mieszanymi.
Gdybyś zakończył pierwszy post na tym, że nie pali zrozrusznika tylko z zaciągu to dostałbyś również informację o zaworach. Namieszałeś tym paliwem z pompy. Nieszczelny przelew nie ma tak dużego wpływu na odpalanie.
jeśli brak błędów to trzeba sprawdzić wartości rzeczywiste - ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa , filtr PDF i zawartośc sadzy oraz ciśnienia przed i za filtrem a potem sprawdzić dawkowanie wtryskiwaczy na przelew chyba że masz zatkany wydech skoro inaczej buczy
wlasnie przerabiam to samo u mnie problem jest taki ze auto juz w tej chwili nie odpala bez pomocy plaka, wczesniej mialem jak u ciebie, sprawdzilem w mercedesie diagnoza to puszczajacy wtrysk na przelewie sam sobie mozesz sprawdzic-wykluczyc usterke mnie za sprawdzenie na przelewy chcieli 70eur skasowac zrobilem dokladnie to co pokazano w tym filmiku,...
Chodzi o filtr na wejściu do dozownika, pod króćcem wlotowym. Trzeba odkręcić element z króćcami wlotu i przelewu. Jest też filtr w przewodzie ciśnieniowym adblue pod mniejszym króćcem pompy adblue. W zestawie jest jeszcze zaworek regulujący ciśnienie w pompie adblue i narzędzie do jego wymiany.
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
A były sprawdzone wtryski na przelew ?? typowe problemy w cdi lejące wtryski nie odpali bez pomocy tylko na auto starcie
Miałem kiedyś przypadek na warsztacie (nie pamiętam marki), że przy wymianie wtrysków naruszono obsadę wtrysku i kompresja z cylindra szła przez obsadę do nadmiaru paliwa i zbiornika. To było niewiele ale po dłuższej jeździe wywalało przez odpowietrznik. Odkręciliśmy magistralę przelewu na silniku i po zapaleniu z jednej głowicy oprócz paliwa szło powietrze....
zlokalizuj ten zawor jest przy nim przelew, odplyw paliwa z listwy lub pompy CP, bo nie wiem jaki tam jest system, (chyba Bosch Cp1) pozdrawiam
napewno problem już rozwiązałeś ale może ktoś skorzysta. Gorące paliwo jest rzadsze i stąd różnica w odpalaniu. Należy sprawdzić 1.przelewy na wtryskiwaczach 2.regulator ciśnienia na listwie (ew. wymienić oringi) 3.wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Miałem ten problem na warsztacie -padł wtryskiwacz.
Gawel88 moim zdaniem to nie wina zimnego silnika a wręcz w drugą strone ja stawiam na cofające się paliwo do filtra lub na powrotach. zrób taki manewr wstaw auto po jeździe do ogrzewanego garażu zostaw na noc i zobacz co będzie rano podejrzewam że to samo więc jak tak się stanie szukaj zapowietrzenia. Z tego co zauważyłem odpalanie po nocy w garażu...
Mam problem z mercedesem A 1.7CDI 99r. Silnik nie odpala w ECU żadnych błędów . Ciśnienie na listwie ok 90 bar. Zasilania i masy do ECU ok . Problem w tym że nie ma zasilania na wtryski z ecu E2(+12v)w czasie kręcenia rozrusznikiem . Czy możliwe że ECU padło dodam iż czasami silnik zapalał w tedy wszystko ok aż do momentu wyłączenia stacyjki potem...
Pod obudową filtra paliwa jest uszczelka uszczelniająca nie tylko sam filtr przy bloku ale i oddziela kanały wysokiego od niskiego ciśnienia. Podobnie w komorze filtra pod rdzeniem na który nakłada się filtr. Przegrzewanie paliwa z powodu niewłaściwego przelewu może uszkodzić te uszczelki. Robią się twarde i nie separują kanałów.
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Witam przyczyna problemu z odpalaniem byla nieszczelnosc przelewu wtryskiwacza. Powodowalo to za duzy spadek cisnienia w rail-u z czym pompa nie mogla sobie poradzic. Dzieki za posty, pozdrawiam.
Mercedes Sprinter 2.2 cdi 2003r brak mocy witam mam problem ze sprinterem na niskich biegach idzie jak burza a jaj wrzucam 4.5 to 110km i lipa słyszę tylko jak otwiera się zawór upustowy w turbinie się otwiera i wtedy traci moc wymieniłem zawór cisnienia paliwa czujnik ciśnienia na listwie zawór podcisnienia turbiny czujnik temp w kol i ten podcisnieniowy...
Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Co do stopni przed OT; 24 lub jeśli jest (CH) 1988 to 23 lub (CH) (A) (S) po 1889 to18 stopni wszystko zależy dla kogo robiony-najdokładniejsze ustawienie to na przelew lecz trzeba miec trochę wprawy (ważne -nie wplno cofac silnikiem przy ustawianiu zapłonu zawsze kręcimy z obrotami)
Witam! Czy można ocenić wtryski na przelewach tak samo jak np. w Mercedesie CDI???? Jak mu się przez chwilę "przyłoży" gazu to zgaśnie, miga kontrolka świec żarowych i pojawiają się błędy P1211 , P0251 Odpala ale jakby któryś cylinder nie całkiem "mocny" i trochę dziwnie "twardo" pracuje Jak go zostawię na chwile to dobrze odpala i "miękko" pracuje,...
Witam, Oddałem do regeneracji wtryskiwacze od W211 2.2 cdi we wtryskiwaczach były wymienione końcówki i przelewy. Wtryskiwacze zregenerowane i zamontowane do samochodu - samochód nie odpala. Po kilku próbach nie odpala - paliwo do wtryskiwacza dochodzi. Ponownie wtryskiwacze zdemontowane zawiezione do sprawdzenia - wszystko sprawne (otwierają się na...
Problem rozwiazany, padly wtryski jeszcze na 1 i 2 cylindrze, na przelewie po 20 sekundach krecenia rozrusznikiem bylo 30 ml ropy w menzurce na wtrysk, dlatego byl efekt cofania sie paliwa do zbiornika, paliwo ciagnal ze zbiornika ale juz niedochodzilo do filtra nawet
Witam. Wracajac do tematu. Byłem u mojego guru od elektroniki wgralismy stary program do auta.Niestety roznicy brak auto dalej kopci. Nastepna czynnasc sprawdzenie czy czasami nie jest to jedna olej w kominie za turbina faktycznie bylo troche mokro wiec długo nie myslac podzwonilismy i wymienilem turbine na nowa niestety ayto dalej kopci jak kopcilo....
Witam, kolejny temat do OM642 190km 2006r W211. Podpytam co do słabego odpalania. Kręci z 5-8 sekund i teraz tak. Niby wszystko sprawne pompa w zbiorniku ma wydajność 520ml/9s wedle SD czy to ujdzie?? Wynika z tego że jest na pograniczu minimalnej wydajności i dodatkowo pompuje 4 bary dobrze???? Mam zapocenie lekkie na dwóch przelewach czy ma to też...
W przypadku nietłoczenia paliwa przez jedną z sekcji pod obciążeniem pompa może wytworzyć żądane ciśnienie ale spada jej wydajność (mniej paliwa przetłoczy). Jeśli wtryskiwacze są szczelne na przelewach to ta mniejsza ilość paliwa może im jeszcze wystarczyć do pracy. Ale to tylko takie moje hipotezy co do tego zaworka. Uszkodzenie jednej z sekcji w...
Mistrzu, od wczoraj nic nie robię tylko czyszczę i wymieniam wężyki, jak wezmę poranną kąpiel to nie jestem taki czysty jak ten układ hydrostatu. Fakt, zasyfiały był jak pieron, ale takie rzeczy nie "pierwszyzna". Zdziwiłem się dopiero przy ostatnim płukaniu. Hydrostat ma dwa poziomy i "przelew" i wyrażnie słychać dwa pyknięcia a ta "cholera" nie reguje....
Witam Zrób test przelewu wtrysków sprawdz swiece każdą z osobna na opór a jak prąd nie idzie na Swiecę to rozbież modół od świec (jest klejony trzeba rozciąć klej ) zazwyczaj sie przepala jeden z drutów i wystarczy polutować
jak w tytule sprinter z 2001 roku ,silnik chodzi bardzo twardo (jakby chodzil na 3 cylindry zludzenie) silnik mechanicznie ok kompresja i rozrzad ok,obroty tylko do ok 3000 tys , kontrolka EDC sie nie zapala , po diagnozie KTS-em brak jakich kolwiek bledow , cisnienie na szynie wolne obroty 34000HPa , 2000 obr- 40000 HPa , 3000 obr - jakies 60000 tys...
Witam --trzeba pozakładać elektrozawory na dojściu z baku i na powrocie (przelewie)średnice wejść dopasować do węży paliwowych ,,to są takie od gazu lpg pierwszej generacji ,, podłączyć je do plusa po stacyjce!!! PALIWO NIE BĘDZIE UCIEKAŁO DO BAKU A W POMPIE NIE BĘDZIE ROBIŁA SIĘ PRÓŻNIA
Sklep z obsługą, której można zaufać, polecili FUCHS Titan CHF 11S weszło 2 litry, kolor zielony. Procedura odpowietrzania: potrzebny wąż igelitowy 12 mm przeźroczysty 4 m. dwa kawałki, 3 cm, węża igelitowego 8 mm opacka zaciskowa 14-16 mm. Podnosimy klapę pod wycieraczkami, na środku będzie wężyk gumowy od przelewu ze zbiorniczka. Wężyk przedłużamy...
Z wywaleniem grzybków trzeba uważać, bo są wersje zaworków które nie tylko odcinają przepływ do nagrzewnicy, ale przy wyłączonym ogrzewaniu puszczają płyn "na przelew" - czyli z pominięciem nagrzewnicy bezpośrednio na powrót do silnika. Tak więc wyjęcie grzybków nie załączy ogrzewania, bo płyn poleci tam, gdzie ma mniejszy opór przepływu - czyli właśnie...
Tak wtryski zmierzone. Jest przejście przez wszystkie pary przewodów. Przelewów nie sprawdzałem ale przypominam, że na wtryskiwaczach nie mam sygnału więc pewnie się poleje przy teście. Automat - krawat odpada Facet rzadko wyjeżdżał z garażu i nie tankował od dość dawna (dwa tygodnie) ale dla pewności sprawdziłem już wcześniej paliwo. Czyściutki ON.
ale jak był robiony test przelewów i pokazywało ok napełniały się równomiernie i po zgaszeniu z pierwszego schodziło paliwo Dodano po 1 gruszka na turbie chodzi Dodano po 1 samochód pali od strzała i nie kopci
Nie zapowietrzony. jutro jedzie na holu do mechanika to napiszę co tam było nie tak. Ja stawiam na jakiś czujnik Dodano po 4 w pompie raczej nie ma się co zepsuć. A pod koniec mojego amatorstwa lała się do filtra na przelew z pompy, więc czujnik ciśnienia, lub położenia wału przekaźnika niestety nie znalazłem mimo rozpiski kozaka, chyba że to jeden...
Mam to samo tylko w reno dci i okazało się że padły wszystkie wtryski(przy dodawaniu gazu paliwo szło na przelew a nie na końcówkę na listwie ciśnienie spadało i gasł)Teraz wtryski są w Wawie na regeneracji nowe końcówki i uszczelnienia.Zrób próbe przelewową na wtryskach i samo wyjdzie.A jaki masz przebieg tego auta.
Szukam osoby która podejmie sie wykonania zasilacza do programowania BMW od 2004 roku oraz Mercedesa. Gotowe produkty to MST-80 LUB MST-91 z kraju gdzie wszystko robią. Parametry: Napięcie 14V Prąd Max 100-120A Dobrze aby posiadał wskaźniki napięcia i natężenia prądu, Wyjścia duże -krokodylki z przewodami Czas realizacji - do miesiąca czasu, budżet...
Jeśli nie wypiąłeś WSP, to emulator się nie uszkodził. Te samochody, najczęściej, w czasie jazdy gasną z powodu spadku ciśnienia paliwa. Pierwsza sprawa to zawór regulacji ciśnienia na listwie CR (tam z tyłu). Następny etap to wtryski. Wymontuj przelewki i załóż na wtryski przezroczysty przewód paliwowy (ok. 10cm i z taką średnicą, żeby się trzymał...
Witam Wszystkich jakoś udało mi się uruchomić ale sprawdzałem wtryski na przelewach auto chodziło jakieś 10min i a jednym wtrysku jest drugie więcej paliwa auto chodzi rowno i ładnie pracuje . Ale nie jestem pewien jesli chodzi o ten wtrysk czy on leję czy nie może mi ktoś doradzi co robić na jednym wtrysku jest 2.5 cm a na drugim 4.5 cm paliwa https://obrazki.elektroda.pl/3070767100_...
przelewy bankowe ducato przelewy niechciane przelewy
at89c2051 programator koszt remontu powielacz tpn31
bosch condens nietypowe połączenie bezpieczników
Zasilacz do subwoofera 3000W 1500W RMS 1 Ohm Schemat instalacji piekarnika Electrolux EOB6631AOX