Sprawdź ciśnienia paliwa na gorącym i przelewy na wtryskiwaczach. Pewnie są źle zrobione.
nie spytałem mój bład ponieważ powiedzeli ze testowali i wszystko jest ok i ze to wina wtrysków bo lały na przelewach a dzis problem powrócił zadzwoniełem i mam w środe rano podjechać i myślałem ze tótaj mniej więcej sie dowiem bo chce uniknąc wymiany pompy z tego co mi sie wydaje ze to któryś czujnik bo jak ma 80 stopni to nie pali ale nie zawsze czasami...
Witam. Niestety dalej męczę się z Vito. Wyjąłem zbiornik i pompkę. Zbiornik czysty minimalnie było na dnie trochę brudu ale pompka czysta. Wszystko wyczyściłem zbiornik i pompkę. Wtryski sprawdzone przelewy też są ok. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Co sądzicie? Po wymuszeniu przez komputer aby pompka podawała paliwo auto odpala. Ale jak zrobię około...
Co prawda nie w 320, a w 270 (wtryskiwacze bosch z cewką), ale walczyłem nie dawno z czymś podobnym. Wtryskiwacze, tzn korekcja na sd wypadały bdb, przelewy też były równo, po zawiezieniu do zrobienia na stole też wypadały nieźle. Natomiast po rozebraniu w mak okazały sie skorodowane, z wrzerami widocznymi gołym okiem. Pan w warsztacie wyczyścił, wypolerował,...
Przelewy sprawdzone?
Dokładnie to lało się z przelewów. Klient tankował auto pod korek i na powrocie było za duże ciśnienie. Został uświadomiony dlaczego tak nie wolno i po kłopocie. Dodano po 1 Może przelewy sprawiały
W168 NA DZIEŃ DOBRY WTRYSKI DO SPRAWDZENIA, raczej tylko przelewy bo wyjęcie ich może być NIEMOŻLIWE.
Tester diagnostyczny pokazał jakieś błędy?, piszesz że sprawdzili przelewy wtryskiwaczy rozumiem.
Wtryski na przelewy itd. itp.
nie wie czy sprawdzałeś smok w zbiorniku, jeśli tak to ok. moim zdaniem powinieneś sprawdzić przelewy na wtyskiwaczach, jeśli nie wiesz jak to pojedź do warsztatu który to wie jak to zrobić, przy wtryskach bosha jake masz, jest trudno określić złe wtryski, najprościej jest wymienić wszystkie, ale nie koniecznie(koszt ok 500 zł szt minimum), ok, błędy...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Może to być problem z ciśnieniem, może pompa siada. Jaki ma przebieg? Wtryski można dać do sprawdzenia, ale z doświadczenia wiem że zawsze wtryski po sprawdzeniu są do wymiany. Trzeba też sprawdzić przelewy.
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
Na początek podstawy, jakie błędy wyrzuca, przelewy - to najtańsze i od tego trzeba by zacząć. Albo oddać fachowcowi... pozdr
Trzeba sprawdzic przelewy wtrysków i ew.zawór na pompie cr.
Ok ale jakim miernikiem to sprawdzić ? Jeśli jest za wysokie to co robić. Dodano po 2 Tak masz 100% racji trafiłeś w samą dziesiątkę. Tak teraz dostałem błąd zbyt wysokie ciśnienie szyny miałem kiedyś taki błąd w BMW i wtrysk lał, ale teraz sprawdziłem na przelewy i wtryski ok, co robić w tej sytuacji, gdzie szukać problemu.
Sprawdź korektę wtryskow jak będzie około 4.5 to test na przelewy ,i 95% wtryski
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Rozumiem że do mechanika drogo jak nie wiem co? Bo to może być ciśnienie na listwie, albo któryś wtrysk. Zdejmij przelewy i sprawdź z którego będzie się lało paliwo podczas rozruchu, najlepiej założyć kawałki przeźroczystych wężyków na przelewy i podczas kręcenia będą się napełniać ropą ten który się napełni najwięcej jest zły. np: jak wężyk będzie...
Witam mam problem z 2.2 CDi ciężko odpala czy ciepły czy zimny pompa wymieniona wtryski ok zawór na RAIL ok przelewy ok podstawiałem sprawne paliwo nie cofa pozostał zawór pod pompą czy ktoś spotkał się z takim problemem? Świece sprawne bo tak samo odpalał w lato zresztą sprawny CDi odpala bez świec do +5 bez problemu prosze o rzeczowe odpowiedzi. Pozdrawiam
Sprawdziłem przelewy i są w normie wszystkie równe.
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Na 99 % któryś czujnik oszukuje. Jak nie ma błędów to trzeba sprawdzić podstawowe parametry jak ciśnienie sprężania, przelewy na wtryskiwaczach CR, ciśnienie na listwie CR (te czujniki często oszukują, zacznij od niego), ciśnienie doładowania, temp i zużycie katalizatora. Podstawowe parametry tylko. SD robi cuda z mercedesami i ktoś kumaty szybko znajdzie...
Przyczyną może być zła jakość paliwa lub zużycie elementów hydrauliki paliwowej. Dokładnie nie robiłem jaszcze tych silników ale podejrzewam że trzeba postępować podobnie jak w innych silnikach common rail. Wykonać należy testy sprawdzające system paliwowy zarówno niskiego cienienia (sprawdzenie ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach wraz z wydajnością...
Dziś podeszłem do Mietka jeszcze raz wszystko niby sprawdzone warunki do odpalenia ciśnienie narasta wolno do 200 barów. Nie odpala sprawdziłem przelewy na menzurkach 1,2,3 ok 40 cm ropy w wężyku a 4 około 5 cm wychodzi na to że te 3 wtryski leją na przelew i tu będzie chyba wina, a dałem do sprawdzenia na stole napisali na wydruku że ok. Powinno być...
nie zapala sie. na poczatku pojawia sie zasilanie na wstryskach dochodzi do 24 V i je oddcina. wczoraj zmienilem tez komputer i jest to samo. Dopasowałeś immo aby spróbowac czy zapali??? A np. zawór ciśnienia, oring, przelewy wtrysków itp.
kolega napisał ze jest brak dymu wiec nawet jeżeli świece nie grzeją dym powinien iść wtryski na przelewy najpierw potem pod kompa czy ciśnienie na szynie jest
Diagnozę trudnego odpalania zaczynam od podłączenia "kieliszków" na przelewy wtrysków. Drobne kosztuje też wymiana uszczelek na zaworze przelewowym CR.
Panowie ewidentnie wtryski!!! zrób przelewy na wtryskiwaczach i zobaczysz ze cisnienie ucieka z szyny paliwowej. tam na starcie musi byc 200 bar zeby zapalil. mala nieszczelnosc powoduje brak cisnienia Dodano po 1 ewetualnie na koncu szyny wtryskowej jest czujnik tam lubi ukruszyc sie wtyczka i nie widzi cisnienia.
wlasnie to nie mechanik tylko elektryk który podpioł komputer wziol kase i nic konkretnego nie powiedzial .mowil cos o błędzie na 3 wtryskuzeby sprawdzic wtryski albo jakies przelewy bylem u mechanika i nie zrobil mi tego gdybym mial bliżej to bym do ciebie przywiózl do remontu
Witam! Posiadam sprintera 316. Uszkodziły mi się wtryski. Zaprowadziłem auto do warsztatu, gdzie zostały regenerowane. Mechanik wgrał mi nowe oprogramowanie do komputera twierdząc, że będzie dużo lepiej. Po tym zabiegu już 5 krotnie wtryski (przelewy) padały po przebiegu od 4 do 10tys km. Naprawiał to za każdym razem, ale już za ostatnim zażądał sobie...
witam, tam są regulatory hydrauliczne zaworów, raczej nie odnich bym zaczął tylko od sprawdzenia cisnienia doładowania, mogło puścić uszczelnienie turbiny, ale miałem 2 tyg temu taki przypadek ze pusciła uszczelka głowicy w okolicy kanału doprowadzajacego olej do głowicy i lał sie olej tak ze wygladało to na turbo, mozliwe ze odmą rzuca do dolotu, mozna...
podpiąć przelewy i zobaczyć, który przelewa. Najprawdopodobniej jeden wtrysk leje i nie trzyma ciśnienia. jakie masz dane podczas kręcenia? jakie ciśnienie paliwa? Odpali przy min ciśnieniu ok 200 bar. (180bar) Jak masz niższe to nie ma szans Próbowałeś samostarta do wlotu powietrza? Jak na samostarcie zapala bez problemu to wtrysk na 99%. Daj znać...
Popieram LUKI1979 - pierwsze przelewy , drugi zawór Y74 regulacji ciśnienia na rurze- zobacz oring na uszczelnieniu. Co do ciśnienia startu to CDI faktycznie potrzebuje około 150bar do startu/ zobacz sobie diagnostyka cdi SPRINT12 mercdiagnose w GOOGLE / po wyjęciu zaworu regulacji ciśnienia CDI Y74 ,jeżeli faktycznie poleciała pompa wysokiego ciśnienia...
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
Sprawdź wtryski na przelew .
sprawdż kolego zawór regulacji ciśnienia na listwie tam padały oringi do kupienia w MB są zestawy naprawcze tych regulatorów a tak przy okazji napraw przelew
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
dzięki kolego za podpowiedzi pisałem w różnych miejscach bo szukam porady wszędzie gdzie możliwe i czytam na różnych forach :) po regenracji wtrysków nie sprawdzałem na przelew
Wtrysk lub wtryski zaczynają umierać. Zrób test na przelewy to się okaże, które mają dosyć. Kto Ci podkładki robił ? Frezowane gniazda były ?
czy nie schodzi ropa z przelewów?
Odprowadzenie paliwa, skroplin z głowicy silnika. Wyciek z rampy, przewodów, wtryskiwaczy, przelewów. Jak się tam dokopiesz :D gniazda wtryskiwaczy do sprawdzenia.
podłącz tester i sprawdz czy wogóle jest ciśnienie na listfie i wtryskiwacze na przelew
ZObacz czy w tym czasie dawka paliwa rośnie czy spada. Raczej zrób test przelewu wtryskiwaczy.
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Wtryskiwacze na przelewy,lub zawór cr
Problem wygląda mi na wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa. Trochę syfu się dostanie i pojawia się problem. Tak jak napisał domex32. Sprawdzenie szczelności i przelewów wtryskiwaczy.
Przelew to całość i tak się go zamawia, sztukowania nie polecam, coś może nie przypasować.
Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
a powrót z pompy paliwa sprawdzony moze tam gdzies zasysai daje spowrotem do filtra, przy okazji posprawdzaj wezyki na przelewach przy wtryskach
przelewy bankowe ducato przelewy niechciane przelewy
bezpieczniki schemat alhambra laguna przegląd maksymalny rozmiar tablica
suwmiarka cyfrowa toshiba vestel matryca
Sterownik do pralki Ariston AVL 109 – gdzie kupić, jakie numery, programowanie, zamienniki Mini F60 2023 po wypadku kręci, nie odpala – diagnostyka, crash data, piro-bezpieczniki