Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc..
Nie zawsze. Znajomy zmieniał sobie przelewy wtrysków w dieslu, pożydził i wziął Fagumit bo były o połowę tańsze niż Gates. Po miesiącu zaczęły cieknąć. Te do LPG też po 2 latach tak twardnieją że idzie je łamać.
Citroen C4 Picasso 2.0 HDI: wyrzuca końcówki przewodów przelewowych z wtryskiwaczy, powrót drożny, test menzurkowy, wymiana przewodów, oryginalne klipsy, przyczyny usterki
To jest zwykły wtrysk mechaniczny z elektronicznym sterowaniem kąta wtrysku, regulator kąta wtrysku sterowany sterownikiem silnika lubi się zapiecz,zaciąć,zabrudzić, zazwyczaj wtedy są objawy szczególnie na zimnym silniku dymi,nierówno pracuje na wolnych obrotach.Czujnik na wtryskiwaczu informuje sterownik o rzeczywistym kącie wtrysku.
Sprawdzić przelewy wtrysków, na kompie masz tylko korekty.
Zdejmij przelewy z wtrysków i kręć. Te z których poleci są do wymiany.
Wtryski na przelewy sprawdź.
A to Clip będzie kręcił pompą CR? Podpinasz przewody z menzurkami pod przelewy i odpalasz silnik.
Ja pisałem o innym przekaźniku. Te silniki palą nawet przy - 10 bez świec. Jasne jest że nim trochę wtedy porzuca po rozruchu ale palą. Zacznij od filtra paliwa. Trzena sprawdzić (jak masz czym)ciśnienie na szynie podczas rozruchu i no przelewy na wtryskach. Wychodzi na to że nie buduje poprawnego ciśnienia przy starcie.
co może być przyczyną tych przelewów? Albo Ty źle sprawdzasz, albo ktoś komu je dałeś do sprawdzenia.
Jeżeli obroty wzrosły bardzo wysoko i gwałtownie mogło dojść do spalenia końcówek wtryskiwaczy Zdejmij przelewy z wtrysków i zobacz co się dzieje przy kręceniu rozrusznikiem. Pozdrawiam
wtryski na przelewy
Witajcie, kauczuk silikonowy nie jest odporny na paliwa ON i benzynę. Co innego kauczuk fluorosilikonowy droższy kilka razy niż guma NBR z której robią lub powinni przewody paliwowe. Tak wiec stosujcie gumowe przewody, albo od 5 do 15x droższe o ile są ogólnie dostępne fluorokauczukowe.
ja to zrobiłem tak: 4szt Finlandii 50ml (smakowe w gratisie do 0,7) , wężyki przezroczyste , porozłączałem przelewy przy wtryskach, zaślepiłem co trzeba i już zestaw do prób jak znalazł :)
nie spytałem mój bład ponieważ powiedzeli ze testowali i wszystko jest ok i ze to wina wtrysków bo lały na przelewach a dzis problem powrócił zadzwoniełem i mam w środe rano podjechać i myślałem ze tótaj mniej więcej sie dowiem bo chce uniknąc wymiany pompy z tego co mi sie wydaje ze to któryś czujnik bo jak ma 80 stopni to nie pali ale nie zawsze czasami...
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
Znaczenie dawki na zimny oczywiście będzie miało znaczenie. Wtrysku nie sprawdzisz bez jego demontażu i zapięciu na stole pobierczym (przelewy to tylko połowiczne sprawdzenie) masz na górze (cewce czarnej) napisane nr wtrysku, pod przelewem.
Milejow, Ciebię o strzelanie w ciemno nie podejżewam,więc bylem pewien że to diesel, tylko odniosłem wrażenie, że autor się niezbyt wysila. Tao, w takim przypadku jak Twój, to pierwsze co się robi to zdejmuje przelewy z wtrysków podczas rozruchu. Jak masz wiedzę o jaką Cię mylnie nie podejżewałem, to wiesz po co.
A co nowego , problem z paliwem, kiedy filtr wymieniałeś ? Pomiar pompy wc, i przelewy wtrysków.
To może niech sprawdzi w czym problem ? Może nie robi poprawnego ciśnienia na listwie,może rozrusznik,albo złe "dane" z czujnika wału/wałka? Może trzeba wtryski na przelewy? MOŻE.
Wiem że mechanicy lubią pieniążki. dobra to zrób tak. Zdejmij przelewy z wtrysków załóż wężyki na te miejsca i najlepiej przezroczyste pojemniki, jakieś niewielkie męzurki i kręć rozrusznikiem , wymień ten wtrysk z którego się najwięcej leje. Jeżeli napędu będzie niewiele i równo we wszystkich pojemnikach trzeba będzie szukać dalej w układzie zasilania....
Czy przelewy na wtryskach sprawdzać be zaworków nadciśnieniowych, czy muszą mieć przelewy obciążone?
Diagnostyka komputerowa i pogląd parametrów mógłby dużo powiedzieć szczególnie obroty silnika jak i ciśnienie na listwie jak będzie OK to wtryski do sprawdzenia na przelewy a na końcu kompresja a wtryski najlepiej też oddać do sprawdzenia .
Masz przecież ten metalowo-gumowy przewód na rysunku. Zgaduję że to powrót z głowicy, przelewy wtrysków.
Sprawdź przelewy na wtryskach,któryś może puszcza.
Obstawił bym wtryski. Czy sprawdzałeś przelewy wtrysków ( tańsze wtryski jak pompa)
Najpierw to porządnie zdiagnozuj zanim wydasz kasę i zacznie się marudzenie, że diagnoza nietrafiona. Tutaj się kolego nie praktykuje takich rzeczy. Ale racja, podstawa ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
Te błędy nie powodują takich objawów jak u ciebie - nie wpływają na obroty . Sprawdź ciśnienie na szynie , wtryski na przelewy .
Zrób próbę na przelewy wtrysków .
OK moge założyć wężyki na przelewy wtrysków. Czy zauważę paliwo gdy będę kręcić rozrusznikiem ? Bo auto już nie zapala.
Trzeba sprawdzic przelewy wtrysków i ew.zawór na pompie cr.
hmm, no może i rozrząd ale tylko na jednym cylindrze stuka? trochę to dziwne, ale warto sprawdzić, warto też sprawdzić przelewy na wtryskach, to by tłumaczyło jeden cylinder i dymienie, i nie jest to zbyt pracochłonne, pozdrawiam Dodano po 12 póki co kompresję może Pan sobie darować, 1 wtrysk potrafi narobić hałasu, lejący wtrysk w ekstremalnych przypadkach...
Pierwsze co sprawdzić to czy widzi obroty wału, wtryski na przelewy, ciśnienie paliwa, standard jednym słowem. Potrzebny ktoś z komputerem i myślącą głową.
Na początek sprawdź przelewy na wtryskach.
Pierwsze co wtryski na przelewy test.
Z tego co pamiętam to silnik BMW. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności wtryski na przelewy a później najlepiej na odpowiedniej maszynie i pompa wtryskowa. Przed rozebraniem proponowałbym wykonać diagnostykę komputerową a szczególnie podgląd temperatur i innych parametrów takiej jak ciśnienie CR korekty na wtryskach itd.
99% przypadków ciężkiego palenia tych silników to uciekające ciśnienie paliwa przez przelewy wtrysków, a ich uszkodzenie to z kolei przeważnie skutek opiłków z przycierającej się pompy. To samo jest w Renault z CR Delphi. Co do odpalania go z plaka to ten silnik nie toleruje innego niż cytrynowy, poważnie, i trzeba umiejętnie dawkować bo ma duży stopień...
Jedź do kogoś kto ma clipa. Dodatkowo zrób przelewy wtrysków.
Trzeba zrobić przelewy wtrysków i zobaczyć który nie trzyma ciśnienia.
no i ruszyło ,trzeba sprawdzić przelewy na wtryskach i wymienić ten,te co leją
Podstawa to na początek należy sprawdzić przelewy wtrysków; któryś może lać do cylindra.
Czyli to by było gdzieś przy tej pompie wspomagającej (recznej)? A skąd , wszystkie wężyfi i całe akcesoria paliwa, w tym przelewy wtrysków pompa paliw WC i czujniki. JAK WIDZISZ to nie jest robota na godzinkę dla lamera.
Przelewy wtrysków wyglądają ok orzelew z listwy tzw bezpiecznik nie puszcza ani kropli. Zauważyłem, że powrót z pompy podaje na zimno jak jest ok dużo paliwa a jak zaczyna się robić problem to strumień powrotu jest około 40% tego co na zimnym silniku. Chciałem podać paliwo bez filtra z góry grawitacyjnie to pompa nie bierze bez ciśnienia ( tylko to...
Ciśnienie paliwa za niskie na rampie. Należy sprawdzić przelewy na wtryskach na początek.
Przelewy na wtryskach sprawdź. Może któryś leje. Albo panewka.
Ewentualnie sprawdź ręcznie przelewy na wtryskach. Moja dziewczyna miała takie objawy jak lał jej jeden wtryskiwacz.
1-Co z rozrządem ? 2-Jakie ciśnienie CR podczas kręcenia? 3-Jak ciśnienie słabe to menzurki na przelewy wtrysków
Diagnozę trudnego odpalania zaczynam od podłączenia "kieliszków" na przelewy wtrysków. Drobne kosztuje też wymiana uszczelek na zaworze przelewowym CR.
Odepnij wtyczkę z czujnika na listwie, i sprawdź czy odpali. Jak nie to podepnij tester menzurkowy pod przelewy wtrysków.
W HDI z reguły lecą wtryskiwacze. Sprawdził bym przelewy wtrysków czy nie leje się z nich za dużo i ewentualnie z plaka prubował bym odpalić. W parametrach na skanerze odczytał bym ciśnienie wtrysku w momencie kręcenia. Ok 300 bar musi być. Jak dużo mniej to nie zatrybi
Do sprawdzenia przelewy,wtryski (trawersy ) ,szczelność filtra paliwa ,szczelność pompy ,uklad grzania swiec żarowych ,rozrusznik no i na koniec kondycja silnika .
sprawdź przelewy na wtryskach
Sprawdź jakie masz przelewy na wtryskach. To najczęstsza przyczyna w 1,5dci.
Ponownie sprawdzić wtryski na przelewy i obroty wału w czasie kręcenia rozrusznikiem. Wtryski bo wystarczy raz nalać fatalnego paliwa, rozrusznik bo był używany i akumulator też nie nowy.
Takie wtryski sprawdzasz w ten sposób, że odpinasz przelewy przy wtryskach, nakładasz specjalne menzurki na wyjście przelewów, i patrzysz, który przelewa podczas rozruchu.
Wtryski na przelewy i będzie wiadome.
Witam Wszystkich Panowie mam pytanie sprawdzałem wtryski na przelewy samochód pracował około 5 min i taki dostałem wynik, robię to pierwszy raz nie jestem pewien czy jest ok czy jakiś wtrysk leje. Pozdrawiam i dziękuję za info https://obrazki.elektroda.pl/9129386800_...
To kolego sprawdźcie przelewy na wtryskach, niskie ciśnienie zasilania i wysokie ciśnienie na szynie
Co Wy macie z tymi zaworkami zwrotnymi? Układ paliwowy z wymuszonym obiegiem paliwa nie potrzebuje zaworka, gdyż układ przy starcie się zapełnia. Jak sprawdziłeś wtryski? Przelewy? Jakim sprzętem diagnozowałeś? Nie jest jakoś możliwe, aby nie było błędów, skoro po 500m masz tryb awaryjny.
przelewy na wtryskach?
Sprawdzić parametry na ECU, potem rzeczywiste ciśnienie. Na PW pisałem o rozrządzie - to bym sprawdził w pierwszej kolejności. Pokręć wałem czy coś nie blokuję, potem pomiar kompresji, potem układ paliwowy. Nie wiem jak sprawdzić przelewy jak nie odpala ale wtryski to i tak na ostatku.
Sprawdź przelewy na wtryskach.
Wtrysk lub wtryski zaczynają umierać. Zrób test na przelewy to się okaże, które mają dosyć. Kto Ci podkładki robił ? Frezowane gniazda były ?
Każdy wtrysk ma dwa przelewy, jeden zaślepiasz a do drugiego nieco dłuzszy wężyk. Teraz cztery wężyki do czterech butelek po np.wodzie mineralnej, odpalasz silnik i patrzysz jak napełniaja sie butelki, powinny jednakowo. To metoda badania wtryskow, Podpowie czy któryś nie leje(jak leje to w butelce bedzie mniej.) Takie - złe - działanie wtrysku moze...
sprawdź przelewy na wtryskach i ciśnienie paliwa podczas startu. Diagnostyka a nie czytanie błędów
Mam znajomego ale mało chętnego żeby coś więcej podpowiedzięć tylko przez telefon parę słów ale stawiał na zawór. W jego karieże raz padł czujnik reszta to zawory. Sugerował zrobić przelewy wtrysków i to tyle z jego strony. Jutro się okaże na pewno napiszę co i jak dla przyszłych zmagających się z problemem.
To rób przelewy na wtryskach.
tzn. jak sprawdzic te przelewy na wtryskach??
Sprawdż przelewy na wtryskach.
Sprawdź wtryski na przelewy .
Sprawdź przelewy na wtryskach
Nie wiem jakie sa przelewy na wtryskach i pompie. Umowilem sie na czwartek do sprawdzenia tego.
Sprawdż przelewy na wtryskach (wężyki). A i "jorge83" Twój post bardzo mi się spodobał :) pozdrawiam.
A może by tak przelewy na wtryskach posprawdzać, a następnie wtryskiwacze.
Wtryski na przelewy zrobione ok na komputerze też ok zawarcie również ok problem zaczyna się dopiero po rozgrzaniu
Witam posiadam mastera 2,5dci 2007 r .Auto ciężko odpala gdy temp. minusowa jak jest na + nie ma problemu . Wymieniłem świece żarowe ,sprawdzone przelewy wtrysków w kompie nie ma błędów. Gdy temp –2 trzeba długo kręcić rozrusznikiem +- 5 sekund jak jest temp. na + odpala po sekundzie nawet szybciej . Zimą na zimnym silniku przy -15 w ogóle nie...
Ściągnij przelewy z wtrysków i zakręć rozrusznikiem, to znajdziesz przyczynę dlaczego nie ma ciśnienia.
A nie lepiej, zamiast podmieniać, to sprawdzić jakie napięcie jest na czujniku na zapłonie i na wolnych obrotach? Później ew. sprawdzić przelewy na wtryskach.
Zrób przelewy na wtryskach .I sprawdż lub wymień czujnik położenia wału .Podepnij Clipa -tester do Reno i Dacii.
Testu przelewowego nie zrobiłem bo przelewy wtrysków są połączone szeregowo (rozdzielacze bezpośrednio na wtryskach), więc albo musiałbym się wyposażyć w zestaw do takich prób z odpowiednimi końcówkami albo w przynajmniej w sporo wężyków i zaślepek. Zauważyłem jedną zależność - jak auto stoi przodem w dół (z górki) to odpala bez problemu nawet po długim...
Układ zasilania paliwem szczelny? Jak przelewy na wtryskach?
nie zapala sie. na poczatku pojawia sie zasilanie na wstryskach dochodzi do 24 V i je oddcina. wczoraj zmienilem tez komputer i jest to samo. Dopasowałeś immo aby spróbowac czy zapali??? A np. zawór ciśnienia, oring, przelewy wtrysków itp.
Witam.mam problem z w/w samochodem.auto pali bez zarzutów,nie kopci ale za to szarpie i odcina dawkę paliwa po przejechaniu ok 20km albo przekroczeniu temp 70-90st.paliwo zostaje odcięte na 1-2 sek auto przechodzi w tryb awaryjny a po zdjęciu nogi z ngazu wraca do normy.Parę razy również zgasło przy dynamiczniejszej jeździe ale po 1-2 min odpaliło na...
A po co ma zakładać nowy system grzewczy jak fabrycznie ma webasto ??? Niewielkim nakładem pracy pracuje jako postojowe. Ale tam chyba wcale nie działa skoro "nie było ciepła". Pytanie jakie jeszcze są objawy ? bo pomału nakłaniałbym do kompletnego. sprawdzenia po kolei: przelewy wtrysków, stan zaworu nadmiarowego na listwie wys. ciśnienia , szczelność...
Tak ,wymieniłem filtr a wcześniej przelewy przy wtryskach bo rano ciężko zapala a jak stoi z górki przodem niżej to jest o wiele lepiej.
Przelewy z wtrysków są włączone na wejście pompy, ale to nie tłumaczy piany w przewodach ze zbiornika do pompy. Czy w międzyczasie nie zatankowałeś do pełna?
do ilu ci dochodzi ciśnienie na listwie przy maksymalnym obciążeniu i jakie masz przelewy na wtryskach.
zmień przelewy na wtryskach często powodują zapowietrzanie układu metr wężyka kosztuje 8 zł
Sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia na ciepłym, wtedy kiedy nie odpala. Nie da się naprawić auta bez podejrzenia parametrów. Sprawdziłeś wtryski na przelewy?
Masz nieszczelnosć w układzie paliwowym, zazwyczaj przelewy lub uszczelki na wtryskach.
Wtryski sprawdziłem na przelew wyszły idealnie jak wyciągnę przewody nadmiaru z wtrysków i zatkam żeby nie ciekło z nich paliwo silnik odpala Niemożliwe że przelewy wyszły idealnie. Próba do powtórki przy kręceniu rozrusznikiem.
Zmień przelewy na wtryskach nawet jeżeli nie ciekną to mogą ciągnąć powietrze częsta przyczyna w tych autach
Dokładnie jak napisałeś, mogą ci przelewy na wtryskach lać ale do sprawdzenia który jest do wymiany musisz zrobić test przelewów
Ja, sprawdziłbym a nawet profilaktycznie wymienił, przelewy z wtrysków!!
z zaslepionym egrem silnik moze wcale nie pracowac. sprawdzałes go moze pompka podcisnieniowa czy silnik reaguje na sztuczne sterowanie? przewody podcisnieniowe? sterowanie turbina - moze daje za słabe cisnienie? Przelewy wtrysków? zapchany katalizator lub urwana przegroda w tłumiku. Te cyferki z bloku nic mi nie mówia. wole to robić na "piechote"
Podłączyć tester.Odczytać błędy,parametry(ciśnienie cr przy rozruchu)sprawdzić wtryski na przelewy.
A filtr paliwa zmieniałeś? Może przytkany? Większe przelewy na jednym z wtrysków to przeważnie problemy z odpalaniem na ciepłym.
Sprawdzałeś na przelewy ? jaka jest różnica między wtryskami?
Do sprawdzenia wtryski na przelewy.
A czy MICHU zadaje to pytanie złośliwie??czy naprawdę ma podobny problem?? Tam na 100 % przelewy we wtryskach
Sprawdź przelewy na wtryskach i poszukaj opiłków ,jeśli ich nie znajdziesz zmień wtryski jeżeli okażą się wadliwe.I szerokiej drogi.
przelewy wtrysku sprinter przelewy mercedes przelewy bankowe
sygnał centralne zamek citroen punto sterownik centralnego zamka odkurzacz zelmer wycie silnika
ekspres delonghi ekspres delonghi
Wypadanie zapłonów w VW Sharan - cylindry 2 i 4 Lokalizacja świec żarowych w Audi A8 D2 3.3 TDI