Błąd wskazuje na uszkodzony przepływomierz.
Możesz zrobić log, a możesz podać tylko wartość podczas pracy na wolnych.
W tych silnikach przepływomierz jest zamienny : 1Z, ACU, AFF, AFN, AGR, AGX, AHH, AHU, AJM, ALE, ALH, ANJ, APA, ASK, ASU, ATJ, AUF, AYC, AYY. Więc odpowiedz sobie teraz sam.
Przepływomierz
Mam pytanie nie wiecie czasami jaki jest numer katalogowy przepływówki chodzi mi o orginał typ silnika AJM
Witam, byłem w zakładzie, bo w Pasku coś z mocą i przyspieszeniem nie jest tak jak powinno (wg mnie). Podłączyli kompa i wydrukowali mi takie coś: 038906019BJ 1,9l R4 EDC 0000SG 0812 Kodowanie 00002 WSC 05311 Nie rozpoznano żadnego błędu Odczyt.bloku wartosci mierzonych 10 249mg/H 1009 mbar 1009 mbar 0,0% prawdz.dzialania elem.wykonawczych Odczyt.bloku...
Witam, padł mi przepływomierz w passacie 1.9 tdi 115km ajm. Mój zepsuty ma nr 028906461. Czy moge dać przepływomierz inny niż ten co mam np. z nr 038906461 B?
A pompa waku ? sprawdzałeś ?
Przepływomierz sprawny na 100%?
EGR, przepływomierz, konektorki na pompowtryskach, pompowtryski, turbo.
Przejedz się z odłączonym przepływomierzem,
marekaudi25. Co to jest przepływomierz turbiny?
Witam odepnij przepływomierz i wtedy spróbuj odpalić. Samochód będzie w trybie awaryjnym, nie będzie brał danych z przepływomierza i czujnika temperatury .
Przepływka była sprawdzona na kompie Po prostu odepnij wtyczkę od przepływomierza i odpal-przejedz się.
Witam znalazłem schemat podpięcia kostki przepływomierza BOSCH w w/w Audi 1.9 TDI AJM jeśli ktoś jeszcze potrzebuje. 1.Pusty 2.Niebiesko-Czarny 3.Biało-Brązowy 4.Biało-Fioletowy 5.Zielono-Brązowy
To jak powraca to trzeba zacząć od przepływomierza, wyeliminować ten błąd, obejrzeć wtyczkę , a może uszkodziłeś po prostu przepływomierz, nie czyściłeś go przypadkiem?
Odepnij wtyczkę od przepływomierza i zobacz czy będzie gorzej czy bez zmian.
Nie wiem, ale czy w Anglii, Irlandii, Szwecji, nie macie przycisku bs (basic settings), żeby sobie podglądnąć pracę przepływomierza w grupie 003 ??
Sterownik widzi doładowanie lub przeładowanie i z tego powodu odłącza prace turbiny. Bez podłączenia komputera będziesz szukał miesiac i nie wiadomo czy znajdziesz. Teraz nie wiadomo czy problem z powodu przeładowania czy niedoładowania. Może być problem w podciśnieniu, dziurawa grucha, uszkodzony N75, zacinającą się geometria. Moim zdaniem to nie wina...
Nieszczelności brak, sprawdzone na całej trasie dolotu. Auto dalej nie jedzie. Jazda z odłączonym przepływomierzem nie przynosi praktycznie żadnych zmian.
Nie ale widać że przeplyw nie jest prawidłowy dla normalnej pracy EGR. Zresztą dla całkowitego zamknìęcia powinno być około 400-450 mg/suw więc albo przepuszcza albo przepływomierz nie od tego silnika albo padnięty.
jeszcze log statyczny nastawów podst. EGR Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mgacki_81173.html Doradzi ktoś gdzie szukać ? może egr źle pracuje ? Mała zmiana silnik to ATJ nie AJM
Proponuje sprawdzić przepływomierz, o ile w samochodach z tego roku jest. ?
Z tego co udało mi się odczytać po lekturze odnośnie logów doszedłem do wniosku,że może uszkodzony jest przepływomierz. Ale prosił bym o przejrzenie logów i zdiagnozowanie usterki .
po pracy założyłem na pewno dobry przepływomierz, wymieniłem przepalony bezpiecznik nr 34, wszystko jest na razie ok, przejechałem około 30 km, dalej ok, a wczoraj jak wymieniłem sam bezpiecznik to po przejechaniu około 5 km bezpiecznik zaś się przepalił i problem wrócił, jutro jeszcze potestuję na tym przepływomierzu, jak będzie ok, to ponownie założę...
Witajcie. Passat B5 1.9 AJM 2000 rok. Nagle, od rzekomo pół roku zaczęło się nagrywanie, szarpanie na biegu jalowym po nagraniu się silnika. Na dzień dobry przy okazji wymiany rozrządu zrobiłem oringi na PD. Korekty wtrysków wzorowe, BIPy nie przekraczają 25. Błędów brak, wszystkie czujniki z silnika podają realne sensowne wartości. Po odpięciu przepływomierza...
Może odpowiedz na moje pytanie pomoże innym. Dlatego porszę o pomoc Mam passat b5 AJM 2000r PD. Problem mam taki wyskakuje błąd 17958, auto jest mułem cały czas czyli ma niedoładowanie westgate działa testując vagiem czyli n75 tez działa. Pomierzyłem rezystencje i napięcia na tych zaworkach i są dobre. Ostatnio zdjąłem kostkę z przepływki przejechałem...
Od jakiegoś czasu mam problem z VW Passatem 1.9 TDI z 2001 roku. Podczas jazdy samochód traci na mocy i przy wduszonym maksymalnie pedale gazu bardzo wolno wchodzi na obroty (sytuacja zmienia się gdy silnik osiągnie około 2,5 tys obrotów wtedy następuje przyspieszenie i samochód nabiera właściwej mocy). Problem pojawia się cyklicznie. Zastanawiam się...
Witam, jako że sprawa dotyczy również passata z silnikiem AJM nie zakładam nowego tematu. w czym problem: auto z roku 99/00 silnik 115 km/ automatyczna skrzynia. Po zakupie auta wydawało mi się, że jest zbyt słabe, jednak przesiadłem się z 3 litrowego benzyniaka więc wmówiłem sobie, że tak musi być, jednak teraz po przebyciu trasy stwierdzam, że coś...
Witam. Posiadam VW Passata B5 115KM z silnikiem AJM. Problem polega na tym iz w zakresie ok 1600 - 2200 auto ciągnie tak jak ma ciągnąc turbinę słychać itp, ale dalej słychać tylko ryk silnika i powolne katowanie do 3k rpm i dalej do 4k rpm to trudno na biegu go wykręcić. Nie mam jak zrobić logów z vaga bo nikt u mnie czegoś takiego nie posiada.. Ale...
Witam, Auto jeździło sprawnie, ale w trasie zaczęło stukać (diagnoza - tulejka na korbowodzie). Auto jechało nienagannie z pełną mocą oprócz tego stukania i mimo prawie nie działającej już turbiny. Zregenerowano korbowód i turbinę, wymieniono pierścienie i przy okazji przeszlifowano uszczelkę pod głowicą. Po ponownym złożeniu silnika auto zachowuje...
Dzień dobry, po mocnym dodaniu gazu silnik wibruje w momencie najwyższego momentu obrotowego, po przekroczeniu tego punktu wibracje ustają. 1900 - 2400obr/min w tym przedziale akurat w mapie jest ustawione 1,3Bar doładowania. Drgania występują na każdym biegu. W samochodzie wymieniłem już pompowtryski, dwumas na jedno mas, całe półosie z przegubami,...
Problemów utraty mocy w 1,9tdi jest wiele. Objawia się to niską prędkością maksymalą - jedziesz trasą i samochód na 5-biegu nie przekracza 3000 obr/min. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu samochód jedzie normalnie i po chwili może wpaść w tryb awaryjnt. Główną przyczyną jest turbina oraz elementy z nią spokrewnione. Zaliczamy do nich: turbinę...
Audi 80 B4 2,0 Mam taki sam problem (nie po raz pierwszy) W tamtym roku zaczą mi strzelać i gasnąć wymieniłem przepływomierz i wszystko wruciło do normy. niedawno podczas wymiany zderzaka mechanicy- ?? (che.che...) wyjmowali filter powietrza i po ponownym założeniu nie uszczelnili aluminiowego kołnierza między przepływomierzem a gumową rurą no i chyba...
Rozrząd był robiony w tym roku Zmień mechanika na pierwszy rzut oka, jeżeli był robiony i tak to wygląda :) Koło górne ma regulację, po wymianie rozrządu powinno się wpiąć VAGa i ustawić synch. w okolice 0 (najlepsza sytuacja). Co prawda Twoje wartości mieszczą się w parametrach +/- 3.0 ale sugeruję zajrzeć tam i ruszyć kołem aby to ustawić. Google...
Bez tego bezpiecznika turbiną nie ma prawa się włączyć. Odłącz wtyczki od elektrozaworu turbiny, elektrozaworu EGR i klapy gaszącej (te co podają podciśnienia na te elementy), przepływomierz. Włóż bezpiecznik i zobacz czy się przepali. Jak się nie przepali to zacznij po kolei podłączać wtyczki od tych elementów i patrz kiedy się przepali. Któryś z tych...
No cóż auto jeździ a czasu brak, doczytałem gdzieś się iż trzeba rozebrać sterownik, kupić lutownice powietrzna, kupić programator, kawałek alu folii i grzejemy scalaka, najlepiej kupić kilka sztuk podobno nie drogie, na każdego coś wgrać i przejechać się, na szczęście mamy zimę nie muszę zbyt daleko jeździć, w mieście to się nie zdarza aby tryb awaryjny...
Witam. Mam problem z moim golfem 1.9 TDI (AJM). Mianowicie kupiłem auto z 2 lata temu, ze znacznie podniesioną mocą. Na początku było wszystko ładnie, super itd. do czasu kiedy padło turbo. Mechanik wymienił razem z turbem intercooler bo ponoć był nieoryginalny. Po wymianie zaczęło się białe dymienie przy odpalaniu silnika. Gdy jest zimno temp poniżej...
Witam! Mam następujący problem z moim golfem 4 jak w opisie. Silnik zaczął ciężko zapalać bez względu czy ciepły czy zimny, czy pełno paliwa czy rezerwa. Trzeba dłużej pokręcić rozrusznikiem aby zapalił. Po podłączeniu vag 4.9 (viakena) wyskoczyły mi następujące błędy: 19463 - czujnik położenia wałka rozrządu - brak sygnału/ brak osprzętu/nie związany...
VW Passat,1.9TDI 115KM,B5 2000r-silnik AJM Witam, mam problemik z autkiem...problem kilkukrotnie opisywany na forum ale nie jestem pewien co moze być przyczyną: Objawy 1 usterka: Opis-autko przełacza się w tryb awaryjny (traci moc przy 120km/h lub powyżej okreslonych obrotów) 2 usterka: Uruchamiajac silnik, po kilku lub kilkunastu sekundach z pod maski...
Witam. Panowie poradźcie coś. Mam passata b5 tdi 115 km AJM na pompowtryskach. brakowało mu już troche mocy jak go kupiłem ale jeszcze 180 km/h pojechał. Pewnego dnia dałem samochód do warsztatu celem wymiany uszczelki pod głowice Po wymianie uszczelki samochód nie chodzi mój taj jak by turba nie było. Goście sprawdzili wszystkie czujniki przepływomierz...
Przepływomierz powietrza Bosch F 00C 2G2 027 F00C2G2027 Wkład Wkład F 00C 2G2 027 ZASTOSOWANIE: Skoda 1.9 TDI 2.5 TDI BOSCH: 0 281 002 216, 0 281 002 217,0 281 002 768 AUDI A4 86010 1.9 TDI 81kW 10.95 > 09.01 AVG Dodano po 1 Co jakiś czas muszę dolewać płynu chłodniczego w czym może być awaria Układ jest nie szczelny, gdzieś ucieka plyn. Sprawdzić musisz...
Siema. Siedzę na Forach od 4 miesięcy szukając rozwiązania niedomagań swojego samochodu... i w końcu po wykorzystaniu wszystkich rad, postanowiłem opisać problem tutaj. Sprawa dotyczy Passat B5 1.9 TDI silnik serii AJM 115 KM. Generalnie samochód pow. 370 kkm i 18 lat użytkowania do najnowszych nie należy. Niestety moje objawy do typowych usterek również....
Witam!!! mam Passata 1,9 tdi 90ps i mam ten sam problem. Na warsztacie wymienił mi przepływomierz i twierdził że to przyczynna ale nie. Prawdopodobnie to turbina wymaga regeneracji. Pozdrawiam wszystko zależy jaką masz turbinę, w 90 % turbina nie wymaga regeneracji a jedynie demontażu i przeczyszczenia pierścienia i kierownic zmiennej geometrii łopatek...
Wlasciwie juz po temacie ale znalazlem problem. Autko posiadalo instalacje AJM a dla asz MAP jest inaczej w instalacji i stád cale zmieszanie. Problemem dziwnej charakterystyki mocy byly OCZYWISCIE kierownice turbiny. Wszystko wrocilo do oryginalu czyli sterownik ajm ale motor asz( i tak nie ma znaczenia) Program od Master techa (UK) nowy przeplywomierz...
Witam, Proszę o jakąś opinie dotyczącą logów które wykonałem na mojej Borze. Problem z którym walczę to brak prawidłowego przyspieszenia samochodu. Auto zaczyna się zbierać od jakiś 2000 obr i od tego momentu jest nieźle, choć nie zbiera się tak jak powinien (przynajmniej takie mam odczucie). Do 2 tys. ciężko się zbiera. Co do samego auta to: - wymieniłem...
przepływomierz corsa przepływomierz błąd przepływomierz przepływomierz avensis
telewizor philips ustawi fabryczny fiesta podciśnienie p2055 folia
płyta indukcyjna pokrywa zaworuw
Dekoder nie uruchamia się po przerwie w dostawie prądu Błąd EE w urządzeniach elektronicznych - co oznacza?