jakie napięcie pomiędzy 5 i 6
Tak to ten. Tam jest przepływomierz i czujnik temperatury. Sprawdź też czy ten element łączący filtr i turbo nie jest uszkodzony/pęknięty bo to też może mieć wpływ na usterkę.
Jak dwa piny to czujnik temperatury, jak trzy to czujnik cisnienia. Prawdopodobnie jest drugi czujnik razem z przepływomierzem tylko mierzy on temperaturę powietrza przed turbiną a ten drugi temperatura powietrza doladowanego. Jak przepływomierz ma więcej niż 3 piny to jest razem z czujnikiem temperatury.
Można próbować wykonać taki układ na elementach z F&F albo zamel. Najpierw czasówka uruchmiana kontaktronem zamontowanym na przepływomierzu dla uruchomienia systemu (sygnał SET). A potem termostat który wyłączy pompkę po osiągnięciu zadanej temperatury (sygnał RESET). bambus94 dzięki za merytoryczna odpowiedź. Czy mógłbyś podać konkretne urządzenia...
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/38... https://imageshack.com/i/12umqoJ
Dlaczego pora roku ma wpływ, większe obciążenie sieci energetycznej? Nie. Sieć elektryczna ma stałe parametry w swej tolerancji. I na odbiorcę końcowego wahania są na tyle niewielkie (do 5%), że wpływu na grzanie nie ma (sama grzałka też ma tolerancję wykonania +/- 5-10%) To na tyle nie wiele, ze znaczenia nie ma. Ale temperatura wody latem a zimą...
Wybacz Stanisław ale zabacz , na parametry, ta przepływka jest martwa i pokazuje się napięcie bez uruchomienia silnika a wg Autodaty powinno być 0v. Po zatym "ząbek w tą" daje zupełnie inne efekty. Ten chodzi tak jak powinien chodzić przy mapowanym przepływomierzu (lekko zmulony, ciężko wkręca się pod obciążeniem na wysokie obroty).
Tak, 6st przed gmp bez czujnika, oczywiscie silnik rozgrzany. Naucho to sobie mozna co innego, ale nie w tym silniku. kolego nie wprowadzaj innych w błąd! Zapłon: 6* Z czujnikiem, to nie Digifant :idea: Sprawdzić jeszcze natężenie prądu w regulatorze ciśnienia i ew. skorygować położeniem klapy co to tych 3 kabelków: KE-Motronic ma coś takiego jak czujnik...
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
ad 2 przy kolektorze ssacym ad3 czujnik przepływu powietrza (tzw. przepływomierz) ad 1 najczęsciej pod zderzakiem
J/w - sprawdzić, wyczyścić, wymienić przepływomierz (jeśli tam występuje), sprawdzić czujniki temperatury.
W przepływomierzu masz czujnik temperatury zasysanego powietrza!!! może to problem z przepływomierzem albo czujnik temperatury silnika jest na wykończeniu a znajduje się on na bloku silnika pod kolektorem ssącym.
p0113 Czujnik temperatury powietrza dolotowego p0102 Problem z przepływomierzem p0141 Obwód grzania sondy Lambda Masz dwa błędy od przepływomierza w nim jest też czujnik temperatury. Ja by się przyjrzał przepływomierzowi lub kosce do niego czy kabelkom.
Czujni temperatury powietrza, jest w przepływomierzu...
Do sprawdzenia sonda lambda , przepływomierz , czujnik temperatury cieczy chłodzącej , wtryskiwacze , ciśnienie paliwa .
A jaki wpływ na pracę silnika ma przepływomierz w tym silniku na LPG? Mozna go przy LPG wogóle wyeliminować?
w przepływomierzu
Jeszcze w kwestii pytania o adaptację oryginalnego sterownika - tak, niestety on się adaptuje i jeśli mapa LPG jest źle wykonana zmieniają się wyjściowe mapy wtrysku benzyny, co powoduje, że samochód moze dobrze jeździć na LPG ale ma problemy na benzynie. Więc przed kalibracją gazu należy albo przejechać kilkadziesiąt km na benzynie albo zresetować...
Skoro na każdym pinie przepływki masz jakieś napięcie to przyszło Ci do głowy że przepływomierz nie ma masy? Tam powinno być zasilanie po stacyjce, masa, sygnał z przepływomierza i sygnał z czujnika temperatury. Zazwyczaj w VAG brązowy przewód jest masą.
Mowa jest o POWIETRZU.
Przepływomierz? Czujnik temperatury?
EGR, turbina, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, czujnik temperatury powietrza dolotowego, to elementy osprzętu które muszą być bezwzględnie sprawne. Tak jak czysty filtr powietrza i kanały spalin przed i za EGR. Sprawdzone?
Nie zregenerujesz jej,zaraz się wytrze.Ale nie jest zbyt wytara,patrząc na zjęcie. Może byc źle ustawiony-reguluje się tym plastikowym kółkiem z nacięciami. Ps-te białe cętki na ścieżce to kurz,czy przetarta warstwa oporowa i widać podłoże ceramiczne?
Nie będę ukrywał. Do sprawdzenia przepływomierz , czujnik temperatury DME, sonda , sprężanie.
To oczywiste...ale tu przepływomierz jest tylko przepływomierzem..... A czujnik temperatury w MAPie....i właśnie jego szukam.....
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
Do sprawdzenia cewka/i zapłonowa/e, świece, wtryskiwacze (zawory) gazu, przepływomierz, czujnik temperatury silnika i ciśnienie w cylindrach.
Moim zdaniem to nie jest czujnik pomiaru temperatury, lecz przepływomierz powietrza (na rurze powietrza po interkulerze). Czujnik temperatury powinien znajdować się na wylocie cieczy chłodzącej z głowicy silnika - pod tym przewodem powietrza.
Może nie ma przepływomierza ? Co Cię naprowadziło na ten przepływomierz ? Masz w rurze dolotu jakiś czujnik ? Czujnik IAT sensor, temperatury zasysanego powietrza, ten jest dostępny ?
EMS 5123. Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania lub skalibruj przepływomierz powietrza on też może być wadliwy lub czujnik temperatury powietrza doładowania, ale postawił bym raczej na ten pierwszy.Tu mamy przyczynę wyłączenia EGR przez sterownik silnika. Co do skrzyni to możliwa jest usterka wybieraka choć częściej winna jest elektryka.
Pomiary których czujników? 1) Przepływomierza? 2) Czujnika temperatury powietrza? i jeszcze jakiś?
wygląda jakby któryś wtryskiwacz dużo za dużo "polewał", może wszystkie, może to być uszkodzony czujnik temperatury silnika, temperatury powietrza, przepływomierz (jeśli jest), lub też map-sensor, albo wiązka lub komputer. ja bym zaczął od czujników, można porównać ich rezystancje z dokumentacją książkową lub autodata książkowe możesz pobrać tutaj:...
Sonda, przepływomierz (jak jest),czujnik temperatury...
Jaki silnik? Czujnik temperatury powietrza dolotowego jest przeważnie w przepływomierzu, w dieslu dokładnie tak jak myślisz. Faktycznie. Mój błąd. Nie miałem jeszcze tego modelu. Sprawdziłem, cztery przewody dochodzą do MAP Sensora, to tam siedzi IAT. Symbol BOSCH 0261230299
Pojedż do gazownika ,który ma oprogramowanie do twojej instalacji i laptopa z tym oprogramowaniem, siądzie z tobą w auto i (w trasę ) musi coś wyjść .Chyba ,że jest jakiś błąd w silniku (sonda, przepływomierz,czujniki temperatur -i pochodne).
diagnostyka komputerowa coś wykazała? przyczyn może być wiele ( przepływomierz, czujnik temperatury silnika, filtr paliwa, filtr powietrza, wtryski, ciśnienie na pompie, DPF, EGR, utrata kompresji w silniku ) sprawdź też dolot i intercooler bo może gdzieś ma nieszczelność ale w diagnostyce powinno coś wykazać. Z odpalaniem nie ma problemów?
Przepływomierz, i czujnik temperatury powietrza i płynu do sprawdzenia.
Witam. Panowie dziękuje wszystkim za pomoc. Wymieniłem sondę lambda, przepływomierz, czujnik temperatury silnika i nic cały czas to samo. I o dziwo postanowiłem również wymienić akumulator, bo troszke mi szwankował. Dałem nowy i stał się CÓÓÓÓÓÓÓÓD. Wszystkie objawy minęły. Pozdrawiam.
Czujnik temperatury powietrza w przepływomierzu przekazuje temperaturę zasysanego powietrza do komputera silnika. Komputer na podstawie temperatury i przepływu oblicza masę powietrza i na jej podstawie ustala czas wtrysku paliwa. Ta temperatura nie jest wyświetlana na liczniku, czy w wyświetlaczu centralnym. Czy schemat masz po VINe pojazdu czy po modelu...
Po sezonie zainstaluje miernik efektywności PC (2 czujniki temperatury, przepływomierz + moduł to liczący) Jeśli COP będzie powyżej 2.0 to się opłaca Dla jasności ja to pompką ciepła grzeje, do ciepłej wody jest potrzebny kocioł elektryczny który może podgrzać do wyższych temperatur
A przepływomierz.....
Tiaa podstawy .... Uczeń 3 klasy rzemieślniczej szkoły na północy kraju , rozpoznał pod podniesioną maską tylko akumulator i obudowę filtra powietrza ...A to był tylko stary TDI. Przepływomierz czujnik temperatury etc. kwitował wzruszeniem ramion i szerokim uśmiechem. Kiedy poprosiłem o książkę do elektrotechniki ...zobaczyłem prądnicę, schemat regulatora...
Dobrze by było gdyby Frost napisał, czy problem rozwiązany... W sieci pełno tematów z ciężkim odpalaniem W168 na zimno, ale prawie nikt nie pisze co pomogło. Ja sam teraz walczę, na razie podmieniłem przepływomierz, czujnik temperatury niedawno wymienił sprzedający. Ciśnienie paliwa zmierzone i wynosi 2.2 bar, a wyczytałem, że powinno być 3.5 do 4 bar....
Witam autko trafiło do mnie na brak reakcji na pedał gazu .Autocom pokazał błędy które nie dają się wykasować P1614 zasilanie czujników P0190 obwód czujnika ciśnienia paliwa P0121 sygnał pedału przyspieszenia 1 P0221 sygnał pedału przyspieszenia 2 P0100 przepływomierz P0180 czujnik temperatury paliwa. Sprawdziłem instalację przejścia od czujników do...
Przepływomierz, czujnik temperatury płynu do pcm, zawór bocznikowy, cewka. Wyczyść przepływomierz i przy okazji przepustnicę. U mnie jak była przepływka ubrudzona to ruszyć z miejsca nie chciał. Do wyciągnięcia przepływki potrzeba torxów i wyciąga się całe to elektroniczne dziadostwo i czysci rezystorki preparatem "kontakt". Po włożeniu trzeba troche...
Z błędów wynika problem z przepływomierzem i czujnikiem temperatury wody. Nie napisałeś czy to już było sprawdzane.
W AGR jest przepływomierz z czujnikiem temperatury 5 pinowy, co do podłączenia miernik w rękę i przemierzyć ze schematem.
Rozumiem ze napięcia mierzysz względem masy? Na pinie 4 masz mieć plusa po bezpieczniku F2. A z Twój pomiarów wychodzi ze masz 0V, wiec warto go sprawić. buczi82 opisał wtyczkę tak jak ją widzi a nie zgodnie z numerami na wtyczce :cry: U niego "3" to właściwe pin 4 w wtyczce i ma zasilanie +12V . U niego numer "5" to właściwie PIN 6 - sygnał przepływomierza...
Po pierwsze to czy napewno masz przepływomierz czy czujnik temperatury + czujnik podciśnienia podciśnienia. Po drugie jak chcesz oszukać przepływomierz ??? Musisz jeszcze wziąć pod uwage że są dwa typy przepływomierzy - stałotemperaturowe i stałoprądowe. A po trzecie to DOHC ma racje.
Jeszcze raz ,rośnie ciśnienie różnicowe to rośnie wartość sadzy w gramach. Masz tutaj cytat z mądrego źródła: Przebieg regeneracji czynnej (przy zapełnieniu 18g): "Stopień zapełnienia filtra sadzą jest wyliczany przez sterownik silnika za pomocą dwóch algorytmów. Pierwszy z nich uwzględnia sposób jazdy oraz sygnały sondy lambda i czujnika temperatury...
Czujnik temperatury jest jeden w silniku na plastiku wraz z czujnikiem temperatury wody deski rozdzielczej. W samochodzie jest jeszcze czujnik temperatury powietrza w przepływomierzu. Czujnik temperatury wody można sprawdzić odłanczając go przy pracującym cilniku. Silnik musi zgasnąć. Wsilniku jest jeszcze czujnik spalania stukowego przykręcony do silnika....
Jest jakieś wspólne zasilanie przepustnicy , EGR-a, przepływomierza i czujnika temperatury na wyjściu chłodnicy ?
Witam Mam pytanko ? Gdzie w Bmw 528 98r 2,8 benzyna jest czujnik temperatury zasysanego powietrza, podejrzewam ze w przepływomierzy ale nie jestem pewny? W wartosciach rzeczywistych tester pokazuje 150 stopni celcjusza? Nie wiem czy mam wymienic przepływomierz?
Wymieniłem świece ,kable ,cewkę zapłonową ,silniczek krokowy przepływomierz powietrza ,czujnik temperatury wody . Szukam dobrego fachowca który prze programuje sterownik, ewentualnie mogę kupić drugi ale i tak z tego co wiem trzeba go przeprogramować.
Sprawdź złącza pompy paliwowej, przepływomierza oraz czujnik temperatury powietrza dolotowego.
1jaki to silnik może coś z przepływomierzem albo z czujnikiem temperatury o ile ma przepływomierz
No więc silnik został podłączony pod mega macs i nie wykazał żadnych usterek została sprawdzona sonda lambda, przepływomierz czujnik temperatury i wszystko działa bardzo dobrze nawet spaliny są dobre. pozostaje sprawdzić szczelność układu ssącego. chyba że coś wam przychodzi do głowy. Auto się grzeeje ale trzeba sprawdzić czy chłodnica się nie zatkała....
Witam Pacjent to Reno Scenic 2002r 1.9 dci 102km wtrysk bosch . Samochód nie odpala kręci .Sprawdziłem czujnik położenia wału ,wałka rozrządu ,egr, przepływomierz ,czujnik temperatury . CDIF,autocom nic nie pokazuje w błędach . Samochód odpala na plaku ,nie zawsze ale odpala .Po odpaleniu samochód ma normalna moc . Nie kopci nie dymi .Paliwo dochodzi...
Jeden w przepływomierzu, drugi w czujnik podciśnienia - mapsensorze.
Czujnik jest zintegrowany z przepływomierzem. Wyjście we wtyczce na pinach 4 i 5 (niebiesko-czerwony i brązowo-zielony). Nie ma wpływu na rozruch silnika.
5123; kalibracja przepływomierza masowego powietrza.Przyczyną morze być czujnik ciśnienia powietrza doładowania lub czujnik temperatury w układzie doładowania lub złe wskazania przepływomierza.Następstwem tego jest wyłączenie EGR - błąd 5126. Najpierw sprawdź czujniki ciśnienia doładowania i temperatury lub szukaj nieszczelności w tym układzie.
Miernik w rękę i sprawdź potencjometr przepustnicy jak i czujnik temperatury powietrza sprawdź czy dochodzi masa z komputera do czujnika i potencjometru i czy dochodzi 5V na potencjometr przy zamkniętej przepustnicy powinieneś mieć na wyjściu potencjometru do komputera 0,4-0,5V a przy otwartej 4,25-4,9V, na wyjściu sygnału z czujnika temperatury przy...
Kody 3-cyfrowe-licz ilość błysków. Np.kod 123 to błysk,krótka przerwa,2błyski,krótka przerwa,3błski. Między 3cyfrowymi kodami jest długa przerwa. 1błysk i długa przerwa to kod wyjątkowy-010 oddzielający. Na filmie wyświetlane są kody(diagnoza niedokończona). 111-wszystkie układy sprawne-aktualnie nie ma usterek. 010-oddzielający-aktualnie nie ma ale...
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Witam! Taki cholerny problem Wyobraźcie sobie np. jakiś silnik benzynowy z uszkodzonymi troszkę fajkami na świecach - odpali chodzi równo, ale przy próbie dodania gazu wyraźnie szarpnie silnikiem, po puszczeniu gazu chodzi równo -przebija na masę, normalne prawda? Teraz ta Omega Y22XE, ma tak na zimno tuż po odpaleniu, chodzi ale jak się "wdepnie"...
Kolego czujnik temperatury powietrza nie jest w przepływomierzu tylko w czujniku ciśnienia MAP.
Co do supli kupujesz esp8266 ładowarkę do telefonu ,kabel USB i czujnik temperatury. https://youtu.be/LAVQ5QERLCk?si=tJp5jGI_... Co do przepływomierze to wystarczy czujnik binarny jest lub go niema . Np . Monitorowanie pracy pompy zwykły przekaźnik 230V . Pytanie o sterownik może ma styk alarmu awarii itp
Witam. po diagnostyce komputerowej silnika wyszło że do wymiany mam przepływomierz powietrza,czujnik temperatury cieczy oraz do czyszczenia zawór EGR , po wymianie czujnika i przepływomierza oraz czyszczeniu EGR-u dalej mam czasami spadek mocy silnika, komputer znalazł też błąd grupowa magistrala danych układu komfortu-co to takiego i dlaczego silnik...
P0400 to EGR, P0113 to czujnik temperatury w przepływomierzu.
Z tego co kojarzę to w przepływomierzu.A jak nie to na dolocie dwu pinowy.Odłącz wtyczkę od przepływomierza jak załapie błąd to będziesz wiedział że na pewno tam.
Witam odepnij przepływomierz i wtedy spróbuj odpalić. Samochód będzie w trybie awaryjnym, nie będzie brał danych z przepływomierza i czujnika temperatury .
Ten czujnik jest podłączony tylko do komputera, pośrednio ma wpływ na czas otwarcia wtryskiwaczy. Można odpiąć od komputera, przepływomierz z czujnikiem temperatury powietrza,czujnik temp silnika, sondę lambda z grzałką,a silnik ma pracować dalej.
Co może być przyczyną jeśli auto gaśnie od razu po odpaleniu? Jeśli go będę trzymał wysoko na obrotach to nie gaśnie, jak tylko puszczę pedał momentalnie obroty schodzą na 0. Nie mogę nawet awaryjnie na gazie odpalić żeby sprawdzić czy to wina PB. Słychać strzały w kolektor. Dodam że świeżo wymieniałem uszczelki kolektora bo mialem problem ze strzałami...
Uszkodzone przewody od czujnika lub uszkodzenie wejścia ECU. Ewentualnie oprogramowanie źle odczytuje temperaturę (czujniki temperatury są w przepływomierzu, na silniku oraz w pompie wtryskowej).
sterownik sprawny A skąd ten wniosek? Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym/ciśnienia atmosferycznego Czujnik temperatury powietrza w przepływomierzu zbyt wysokie napięcie Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza-sygnał poza zakresem Obawiam się, że nic z tej naprawy nie będzie.
Jeśli obroty są zbyt niskie, to trzeba poprawić to i owo. Konkretnie zająłbym się przepływomierzem i czujnikiem temperatury. TPS nie pamiętam czy jest tam z potencjometrem, czy tylko styk biegu jałowego, natomiast sam regulator IACV raczej się nie psuł. Mówiąc o czujniku temperatury masz na myśli ten dający sygnał na zegary czy inny?
przeplywomierz nie ma wpływu na odpalanie, ale w przepływomierzu jest czujnik temperatury powietrza, trzeba by było sprawdzić kostke przy przepływce, może tam jest gdzieś zwarcie lub nie łaczy i komp od razu wywala błąd przeplywki
Witam, posiadam Audi A3 1.8 silnik AGN 2000r. Od roku odwiedziłem już pięciu mechaników i problem pozostał a ostatnio się nasila! Mianowicie chodzi o odpalanie auto bardzo długo kręci a jak odpali to śmierdzi benzyną. problem jest zarówno na zimnym silniku jak i na ciepłym, bez problemu odpala jedynie po bardzo krótkich postojach a przy pół godzinnym...
Typ gaźnika to pierburg (stosowany w oplach, VW mietkach zwłaszcza w automatach) to co reguluje obrotami nie jest to żaden silniczek, a tylko siłowniczek sterowany elektromagnesami, które otwierają podciśnienie z kolektora i tym samym skracają lub wydłużają ten pręt. To komputer ustala w tym przypadku wysunięcie (w środku jest też potencjometr dzięki...
Witam. Mam taki problem z moją Insignią 1.8 + LPG, że gaśnie na zimnym silniku (np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, wrzuceniu na luz, dodaniu gazu na postoju...), po uzyskaniu 70 stopni przez silnik problemy znikają, w serwisie opla walczyli 2 tygodnie sprawdzili przepływomierz, czujnik temperatury, przepustnicę, cewkę, świece i nic nie znaleźli....
Jaki kod silnika? Filmik rury wydechowej , pięknie pomyślane. Jeśli to wielopunkt to do sprawdzenia czujnik temperatury , przepływomierz, masy silnika i głowicy, oraz komputer. Nie wiem czy to wielopunk, czujnik temperatur wymieniłem, przepływomierz przemieniałem z innym, masy wszystkie dziś przeczyściłem. Komputer da radę sprawdzić ?
Pozostaje więc przepływomierz i czujnik temperatury. Zresztą jeśli to jeździ tylko w fazie rozgrzewania silnika, to nie dziwne że spalanie przekracza 20/l 100km.
W miscze gdzie jest wąż odpływowy widzę jak by foto sensor. Nie, to czujnik zmętnienia wody, wykorzystywany przy programie auto do doboru temperatury i czasu trwania cykku. Informacje o poziomach wody są brane z przepływomierza na dopływie i czujnika wirtualnego na pompie myjącej.
Pali się check a po podłączeniu do op-com przepływomierz i czujnik temperatury w padającej do silnika nie ma w ogóle napięcia żadnego tak jakby było wszystko rozłączone więc stawiam na to że uszkodzony jest sterownik a jest możliwość podmiany na ten sterownik z Omegi
Coś czuję, że przyczyna może być prozaiczna, ale problem ją znaleźć.. No bo jak wytłumaczyć różne wyniki w VAG w zależności od tego które czujniki są wypięte oraz od tego czy wcisnę pedał przyspieszenia bądź hamulca czy nie? Przepływomierz, czujnik temperatury płynu chłodniczego oraz czujnik na kolektorze mają wspólną masę - sprawdziłem miernikiem -...
Sprawdź bardzo dokładnie bezpieczniki przepływomierz i sondy lambda są zasilane ze wspólnego bezpiecznika, co do błędu czujnika temperatury mógł paść czujnik.
Tak jak podejrzewałem, potrzebne będzie sterowanie kątem fazowym i triak. Oraz czujnik tak umieszczony i takiego rodzaju żeby szybko reagował. Triak będzie się grzał, na zdjęciu od (at)misiek1111 widać że chłodzą go bloku wodnego. Jakby chcieć to zrobić jeszcze lepiej, można by dać przepływomierz i uwzględnić w algorytmie. Co do opłacalności i ilości...
Fajnie było by podłączyć pod kompa. Bo tak to.sobie gdybamy. Przepływomierz to czujnik halla, można go bez problemu sprawdzić zwykłym multimetrem. Czy temperatura kawy jest odpowiednia ? Czy uruchom ponownie nie występuje czasem przy powrocie bloku ?
Od podania tego co sam już ustaliłeś, od lepszego opisu usterki - szarpanie,dławienie itp? Ciśnienie paliwa, zapchany układ wydechowy, uszkodzony przepływomierz, przestawiony rozrząd, uszkodzony czujnik temperatury silnika, uszkodzona sonda lambda. Odczytałeś błędy? Jakie są korekty paliwowe?
Jak dobrze pamiętam to właśnie w przepływomierzu znajduje się czujnik temperatury.
Więc tak przyjrzyj się na początek sondzie lambda, przepływomierzowi, oraz czujnikowi temperatury cieczy chłodzącej. Zapłon masz tam bez regulacji tak?.
Czytałem niestety nie ma odpowiedzi, doszedłem do tego że temperatura zasysanego powietrza przekracza 10 stopni na plusie więc chyba coś z czujnikiem temperatury, wczoraj miałem -7 stopni, gdzie jest czujnik temperatury powierza zasysanego? W przepływomierzu?
według googli w moim silniku czyli 2.0 benzyna kod acc nie stosowano przepływomierza a czujnik temperatury powietrza dolotowego montowany w gumową rurę doprowadzającą powietrze do przepustnicy, jedyną klapkę znalazłem w zaworze regulującym rozdział powietrza ciepłego i zimnego co do regulatora faktycznie sprawdzę w googlach dziękuję
W jaki sposób się dozuje mieszankę paliwa jak obniżyć ilość paliwa ?. Nie ma przepływomierza tylko czujnik temperatury powietrza. W zależności od systemu wtryskowego, który tutaj najwyraźniej jest nie sprawny. Zamykam.
Na czym polega przerywanie?może to wina układu zapłonowego,świece ,przewody.proponował bym podpiąć go pod komputer.trzeba by zmierzyć ciśnienie paliwa,może też przepływomierz powietrza,czujnik temperatury,termostat.miłej zabawy.Pozdrawiam.
Witam. Przyciągnęli mi Honde że podobno zagadała ale jak poruszali wiązką to zgasła i nie pali. Przedzwoniłem przewody do pompy i wszystko niby jest OK. Zawór dawki i czujnik położenia mają połączenie ze sterownikiem. Zawór kąta wtrysku bzyczy więc zasilanie ma. Zacząłem grzebać i doszedłem że nie mam plusa na czujniku położenia wału. Plus podawany...
Sprawdzić przepływomierz, sondę lambda, czujnik temperatury, wyczyścić i zaadoptować przpustnicę.
Witam, Odświeżę temat. Ja mam podobną sytuację tylko w audi a4 1.8 benz. tylko, że dochodzi jescze brak podwyzszonych obrotow na zimnym silniku. Wymieniłem do tej pory: -świece, filtr powietrza, filtr paliwa, przepływomierz, przepustnicę, czujnik temperatury cieczy, termostat. Komputer nie pokazuje błędów. Co to może jeszcze być?
Witam. Problem dotyczy Toyoty Corolli E12. 1.4 VVT-I. Mianowicie Zapalam auto bez problemów. Jak jest zimny pracuje ok. Problem zaczyna się kiedy silnik osiąga temperaturę mniej więcej 80 stopni. Obroty zaczynają falować i czasami zgaśnie na biegu jałowym jak nie przegazuje. I wtedy jest problem z odpaleniem. Kiedy silnik zagrzeje się mocniej to znaczy...
Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia w cylindrach, następnie diagnostyka komputerowa, mógł paść przepływomierz, lub czujnik temperatury (większe spalanie). Jaki wlałeś olej do tego silnika? Wnioskuję że to M40B16 a one nie lubią mineralnych olei.
przepływomierz czujnik czujnik przepływomierz czujnik halla przepływomierz
bd243 bd244 wzmacniacz regulator kawasaki worksheet change
moment dokręcania korbowodów blaupunkt vwz1z7
Objawy uszkodzonego czujnika położenia bębna pralki Lokalizacja czujnika położenia wału Ford Fusion 2006 benzyna