Powiem Ci tak, kabel nie koniecznie jest Ci potrzebny do tych przepływomierzy. One fabrycznie mają ustawione pewne parametry, i na nich też działają poprawnie, tylko teraz kwestia dalszej interpretacji sygnałów z nich wychodzących w programie . Np. KHS montuje fabryczne przepływomierze Krohne i żadnych parametrów w nich nie zmieniają. Jeżeli chcesz...
W nowszych jest przepływomierz, czujnika nie ma.
jakie napięcie pomiędzy 5 i 6
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Może spróbuje ;) 1 i 2 zawory podciśnienia, 3? 4 przepływomierz powietrza (czujnik masy powietrza) 5 EGR
w końcu zrobione. Woda z podszybia zalewała filtr powietrza i górną wiązkę.Podłączony komputer pokazywał błąd zwarcia przepływomierza,czujnik pozycji wałka rozrządu,ciśnienia paliwa. Po uszczelnieniu podszybia i osuszeniu instalacji wszystko w porządku.
Witam. Audi A4 B8 2.0 TDI silnik CJCD. Wyskakują błędy od EGR, przepływomierza, czujnika ciśnienia doładowania, ale moc w samochodzie jest. Ostatnio auto wpada w tryb awaryjny i wtedy już brakuje emocji. Od czego zacząć?
Przepływomierz, czujnik temp. silnika, lub nieszczelny dolot (mimo iż kolektor sprawdzałeś). To ja sprawdziłbym na pierwszy ogień. Podłączenie pod kompa i sprawdzenie danych rzeczywistych. Pozdrawiam.
Czujnik zamyka się masą do sterownika. Tj sterownik wysyła 5V i sygnał ma wracać zmienią opornością. Tak w ogólnej teorii. Masa ze sterownika wychodzi jeszcze do czujnika temp. powietrza, przepływomierza oraz czujnika wału.
Tak to ten. Tam jest przepływomierz i czujnik temperatury. Sprawdź też czy ten element łączący filtr i turbo nie jest uszkodzony/pęknięty bo to też może mieć wpływ na usterkę.
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Można próbować wykonać taki układ na elementach z F&F albo zamel. Najpierw czasówka uruchmiana kontaktronem zamontowanym na przepływomierzu dla uruchomienia systemu (sygnał SET). A potem termostat który wyłączy pompkę po osiągnięciu zadanej temperatury (sygnał RESET). bambus94 dzięki za merytoryczna odpowiedź. Czy mógłbyś podać konkretne urządzenia...
Rozwiązanie wysoce profesjonalne ale z tego co opisywał autor chodzi mu raczej o regulację polegającą na sprowadzeniu wydajności do jakiejś zadanej wartości. Czyli raczej bardzo prostą regulację. Czy potrzebuje aż przepływomierza?
Fajnie było by podłączyć pod kompa. Bo tak to.sobie gdybamy. Przepływomierz to czujnik halla, można go bez problemu sprawdzić zwykłym multimetrem. Czy temperatura kawy jest odpowiednia ? Czy uruchom ponownie nie występuje czasem przy powrocie bloku ?
Ja mam EAM3300 (starszy) ale widzę gałki podobne, to w trybie pary (spieniacz) lub wrzątku na herbatę leje w nieskończoność. Wygląda jakby nie przyjmował sygnału z przepływomierza, to bym sprawdził głębiej. Możesz też wyjąć rurkę z pompki i zobaczyć czy wtedy da więcej wody. Może jeszcze uważać że nie ma wody, ale wtedy pewnie nic by nie dał zrobić....
ten silnik nie ma przepływomierza i czujnika wału.Najrozsądniej podepnij jakiś tester ,przyczyn może być wiele ( czujnik temp, nieszczelność kolektora ssącego ,silnik krokowy; to bym sprawdził na początek)
Układ wtryskowy VW Digifant silnik oznaczenie 2E. Przepływomierz powietrza m-ki BOSCH nr. 0280 202 130 czujnik temp. zasysanego powietrza o ujemnej wspołczynniku temperaturowym mierzonej rezystancji umieszczony w przepływomierzu. Rezystancja czujnika mierzona jest miedzy zaciskami 1 i 4 przeplywomierza powietrza. Rezystancja : - przy 0 st. 5500 Ohm....
Błąd przepływomierza masz przerwa lub zwarcie więc wiązka, bezpieczniki lub po prostu przepływka uszkodzona. Co do czujnika jak kolega powyżej pisał, wyjmij i wyczyść bo usterka sporadyczna.
Komunikat (check injection)-sprawdź wtrysk w vivaro/traficu wyświetla się po odłączeniu dowolnie wybranej wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik doładowania, zawór turbo). Może oprócz bałaganu w instalacji masz uszkodzony przepływomierz. Masz stałe błędy P0100 i P0110? PS. Masę na pomarańczowy po przecięciu dałeś do wtyczki mam nadzieje.
tee.. raczej chyba nie.. Silniczek biega normalnie? Zaczałbym od sprawdzenia wtyczek do ecu bo tam czasem lubi woda namieszać, a nie zaszkodzi tez zajrzej do rozrządu.
cześć. W dieslu nie mozna wywołać kodu usterki przez zwarcie pinów tylko i wyłacznie TECH2 serwis Opla lub warsztat posiadajacy takie urzadzenie. Jak mozesz to wymień tylko sam czujnik przepływomierza. za kpl przepływomierz w Oplu 948 zł za sam czujnik (Opel uważa że nie wymienny) zapłacisz około 350 zł nowy musisz spisać numer z czujnika nie z obudowy...
Miernik w rękę i sprawdź potencjometr przepustnicy jak i czujnik temperatury powietrza sprawdź czy dochodzi masa z komputera do czujnika i potencjometru i czy dochodzi 5V na potencjometr przy zamkniętej przepustnicy powinieneś mieć na wyjściu potencjometru do komputera 0,4-0,5V a przy otwartej 4,25-4,9V, na wyjściu sygnału z czujnika temperatury przy...
16504 awaria obwodu czujnika przepustnicy 16506 czujnik przepustnicy sygnał za niski 16493 ty w zależności od kodu przyczyny wywołania przepływomierz albo czujnik podciśnienia w kolektorze 16468 elektrozawór wydechu bank2 (exhaust Valve Control Solenoid, Circuit (Bank-2) 16522 sygnal lambda za wysoki bank1 czujnik2 16483 czujnik-2 (G299) temperatury...
Jak dwa piny to czujnik temperatury, jak trzy to czujnik cisnienia. Prawdopodobnie jest drugi czujnik razem z przepływomierzem tylko mierzy on temperaturę powietrza przed turbiną a ten drugi temperatura powietrza doladowanego. Jak przepływomierz ma więcej niż 3 piny to jest razem z czujnikiem temperatury.
Na 99% czujnik jest razem z przepływomierzem.
hej mam pewną instrukcję i sposobu jak wyregulować sterownik i cały osprzęt. sam od wiosny mam taki sprzęt i w sumie się uczę ale postępy są
Olej ABS bo to tylko organiczenie z powodu utraty mocy (z eCU). Masz zwracie na obwodzie 5V czujników silnika tj. mapsensor, przepływomierz, czujnik ciśnienia paliwa itp lub wiązka lub ECU. Niewykluczony ten nastawnik.
U mnie była do wymiany pompa. Ale w takich przypadkach sprawdza się przepływomierz , czujniki NTC, bojler. Rozkręca przepływomierz zobacz czy nie ma syfu. Sprawdź oporność czujników i bojlera
Zaznaczone na zdjęciu na czerwono. Ten czujnik to przepływomierz. http://obrazki.elektroda.net/12_12679145...
Jeszcze podaj jaki masz silnik. Niektóre 1.6 nie mają przepływomierza a czujnik podciśnienia MAP . U siebie w jednym z aut 1999 1.6 X16SZR mam właśnie czujnik MAP. Jak obroty falowały winien był zawór EGR . Co do temperatury silnika - zobacz czy jak jest ponad 90 stopni czy chłodnica jest cała gorąca (oba grube węże góra i dół)bo może być przytkana...
Po rozrządzie dokonaj pomiaru ciśnienia paliwa, objaw jakby pompa zdychała i błędy też na to wskazują. Dodatkowo sprawdź przepływomierz (pomiar), czujnik wału, oraz zamień miejscami czujniki położenia wałków, bo nie wykluczone że masz kilka usterek na raz.
Przepływomierz i czujnik prędkości.
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/38... https://imageshack.com/i/12umqoJ
No w MAF jest z tego co widzę, z D wychodzi na sterownik.
jest to mozliwe jezeli nie ptacuje prawidłowo ale jak nie bedzie palił na wszystkie cylindry to objaw bedzie podobni skasuj błędy przejedz kawałek iznów podłącz powinny zostac tylko te które wskazuja na usterke a nie złapane po drodze sprawdz jeszcze kable swiece i czujnik polozenia wału Twórczość nagradzam blokadą pisania na 30 dni. Tylko z litości...
Synchronizacja sprawdzania oscyloskopem oraz testem diagnostycznym wszystko jest git Napięcia 5V na czujnik wału, map sensor, przepływomierz, czujnik ciśnienia paliwa itd. Wszędzie 5V jest i nie zanika, nie ma zwarcia
To może oddaj go do warsztatu samochodowego w końcu, nie do punktu smarowania wozów drabiniastych? Sądzisz że jak warsztat sobie nie poradził, to laik który nawet nie potrafi sensownie opisać usterki da radę? Po pierwsze - oznaczenie kodowe silnika poproszę. Po drugie -diagnostyka - przede wszystkim wskazania przepływomierza i czujnika MAP.
Witam, może ktoś miał taki problem: MAN TGX EURO 6 (2017), nie ma w ogóle mocy, wymieniłem czujnik ciśnienia, przepływomierz powietrza, wymieniłem obie turbiny, nie ma kodu błędu.
Tak, 6st przed gmp bez czujnika, oczywiscie silnik rozgrzany. Naucho to sobie mozna co innego, ale nie w tym silniku. kolego nie wprowadzaj innych w błąd! Zapłon: 6* Z czujnikiem, to nie Digifant :idea: Sprawdzić jeszcze natężenie prądu w regulatorze ciśnienia i ew. skorygować położeniem klapy co to tych 3 kabelków: KE-Motronic ma coś takiego jak czujnik...
Po odłączeniu cewki nic się nie zmienia. Ale powiem Ci że woda z tej rurki leci nawet jak ekspres jest odłączony od zasilania. Odkręcam wodę od razu leci. No to przepływomierz, czujnik i pompa za mną... jeszcze dwa bojlery i milion elektrozaworów plus zakamarki i będzie cacy... Posiadam porządne odkamieniacze do ekspresów zwykłych octu na pewno nie...
ad 2 przy kolektorze ssacym ad3 czujnik przepływu powietrza (tzw. przepływomierz) ad 1 najczęsciej pod zderzakiem
Nie pocieszę Cię, bo miałem to samo. U mnie do wymiany były obie płyty, przepływomierz, czujnik wody, i chyba czujnik NTC.
A wiazke przemierzył ten fachowiec ze juz chce latac za nowym ecu ? Dodano po 5 Z pinu B26 idzie wspolna masa na cz.temperatury i przepływomierz oraz czujnik halla wałka rozrzadu.
pokrywa silnika górna to jak rozumiem obudowa filtra powietrza...a dolna to osłona silnika.Tak? Dodano po 4 Jeżeli obudowa silnika nie została zamontowana to samochód nie będzie jeździć normalnie bo w niej jesy przepływomierz,czujnik masy powietrza...Ponadto mogli coś nie podpiąć. Zastanawiające po cy by mieli to demontować przy tych pracach które mieli...
Jestem posiadaczem 2 takich vanów I renault trafic wszystkie 1.9 I najczęstszym mankamentem tych aut jest przepływomierz lub czujnik sprzęgła.wymieniłem już 4 przepływomierze. Problemem jest kondensacja na obudowie
Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
Coś z licznikiem,moje zdanie,a jak przepływka padnie to się nie naprawi,NP;jak się odkurzacz spali to za tydzień będzie chodzić?
cześć mam te wszystkie części co potrzebujesz , nowe w konkurencyjnej cenie : przepływomierz 300 zzzł , czujnik wału 80 zł , sonda lambda za 200 zł pozdrawiam Klaudiusz tel 506 918 131 lub 607 415 206
Po włączeniu ekspresu od razy włącza się "Automatyczna konserwacja" słychać jak by coś się uruchamiało po czym napełnia się wodą ," Ust.naczynie 600 ml pod dyszami" ,OK ,Napełnianie maszyny, Po czym jeszcze raz to samo i komunikat " Odłączyć i ponownie lub użyć aplikacji. Brak odczytu przepływu wody. Do weryfikacji - przepływomierz , wiązka przepływomierza,...
Na początek może sprawdź czujnik prędkości, przepływomierz oraz zawór regulujący ile cieczy ma być wylane, być może jest zacięty albo po prostu nie ma danych z przepływki i czujnika prędkości przez co komputer nie zmienia dawki.
-> jimmi Źle mnie zrozumiałeś - nie mówiłem o przepływomierzu jako o komplecie: czujnik + wskaźnik. Mówiłem o samym wskaźniku - samym mierniku, czy też inaczej nazywając - liczniku impulsów z właściwego czujnika przepływu. Zresztą - zaglądnij na stronę np. www.simex.com.pl i poszukaj przepływomierzy. Tu nie chodzi mi o czujnik przepływu z impulsatorem,...
A głupoty opowiadasz. Widziałeś odpowiedniki silników na rynek USA gdzie musiały spełnić wyższe normy emisji spalin? Sterowniki Hitachi, sekwencyjny wtrysk, normalne przepływomierze, czujniki spalania stukowego, też bezawaryjne były i nie tak zacofane choć produkowane w tym samym czasie.
Masz 3 błedy. -Sonda lambda lub jej obwód -Przepływomierz lub jego obwód -Czujnik pozycji silnika krokowego
Wymieniłem wąż z elektrozaworami, płaszcz wodny z przepływomierzem, czujnik wycieku wody, zregenerowałem pompę myjącą. Pompa odpowiedzialna za wypompowanie wody działa. Nie otwiera się elektrozawór od zasilania wody oraz mruga włącznik i przycisk pauza/stóp oraz błąd F02 .
Pewnie przeciwzakłóceniowy, bo zasilanie idzie do czujnika Halla.
Dlaczego pora roku ma wpływ, większe obciążenie sieci energetycznej? Nie. Sieć elektryczna ma stałe parametry w swej tolerancji. I na odbiorcę końcowego wahania są na tyle niewielkie (do 5%), że wpływu na grzanie nie ma (sama grzałka też ma tolerancję wykonania +/- 5-10%) To na tyle nie wiele, ze znaczenia nie ma. Ale temperatura wody latem a zimą...
Tam jest przepływomierz po lewej stronie, a czujnik to kontaktron.
To jest przepływomierz, czujnik jest za turbiną, czyli tam gdzie ciśnienie. Szukaj.
Wybacz Stanisław ale zabacz , na parametry, ta przepływka jest martwa i pokazuje się napięcie bez uruchomienia silnika a wg Autodaty powinno być 0v. Po zatym "ząbek w tą" daje zupełnie inne efekty. Ten chodzi tak jak powinien chodzić przy mapowanym przepływomierzu (lekko zmulony, ciężko wkręca się pod obciążeniem na wysokie obroty).
W przepływomierzu zainstalowany jest czujnik Halla. Zazwyczaj to on ulega uszkodzeniu. W necie jest mnóstwo informacji na temat budowy i działania tego elementu. Tu masz przykładowe linki. https://www.youtube.com/watch?v=2JJiouo9... https://www.youtube.com/watch?v=W_OBB30q...
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
Też mam ten sam problem w moim Passacie B8 2015 r. Salon Polska, kupiłem go w wrześniu 2024 z przebiegiem 120 tys. zrobiłem nim już 12 tys. km. Oczywiście początkowy serwis zrobiony: oleje, filtry, rozrząd, pasek pompy oleju itp. i nie umiem sobie z tym poradzić. Wymieniłem: gruszkę, zawór N75, przewody z podciśnienia łącznie z zaworem jednokierunkowym,...
te objawy wskazuja na brak zasilania paliwem lub przerwy z dwóch czujników kąt przepustnicy lub czujnik podciśnienia / przepływomierz to auto nie ma przepływomierza
Czujnik jest zintegrowany z przepływomierzem. Wyjście we wtyczce na pinach 4 i 5 (niebiesko-czerwony i brązowo-zielony). Nie ma wpływu na rozruch silnika.
-złe ustawienie kąta wtrysku - 11 -usterka przepływomierz -usterka czujnika położenia pedału gazu w tych błędach masz odpowiedz,zobacz czy na czujnik nie leje się woda z podszybia które zardzewiało.
Przepływomierz nie ma nic do tego, a sygnał z czujnika położenia wału korbowego jest?
No tak na telefon pan polecany powiedział że to przepływomierz - czujnik . Czy ma ktoś jakąś rozpiskę tej zmywarki żeby to zlokalizować bo czujnik przepływomierza już kupiony. Czujnik zamontowany . Zmywarka chodzi
J/w - sprawdzić, wyczyścić, wymienić przepływomierz (jeśli tam występuje), sprawdzić czujniki temperatury.
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
W przepływomierzu masz czujnik temperatury zasysanego powietrza!!! może to problem z przepływomierzem albo czujnik temperatury silnika jest na wykończeniu a znajduje się on na bloku silnika pod kolektorem ssącym.
p0113 Czujnik temperatury powietrza dolotowego p0102 Problem z przepływomierzem p0141 Obwód grzania sondy Lambda Masz dwa błędy od przepływomierza w nim jest też czujnik temperatury. Ja by się przyjrzał przepływomierzowi lub kosce do niego czy kabelkom.
Sprawdź czujnik położenia wału, czy jest czysty, czy wtyczka jest sucha. Na odłączonym czujniku temperatury powinien dobrze pracować, tryb awaryjny radzi sobie z problemem ? Po odpieciu czujnika temperatury - przepływki- pracuje równo Dodano po 4 Witam czy problem rozwiązany. I u mnie identyczne objawy.. Niestety nie- póki co radzę sobie z problemem...
Ten czujnik jest chyba w przepływomierzu.
W miscze gdzie jest wąż odpływowy widzę jak by foto sensor. Nie, to czujnik zmętnienia wody, wykorzystywany przy programie auto do doboru temperatury i czasu trwania cykku. Informacje o poziomach wody są brane z przepływomierza na dopływie i czujnika wirtualnego na pompie myjącej.
Czy wiecie co znaczy napełnianie ekspresu i jakie czujniki muszą zadziałać ? Ekspres ma przepływomierz i krańcówki tłoka. Czy napełnianie to znaczy że przy określonym przepływie ma zadziałać krańcówka, czy jakoś inaczej określa stan "napełnienia" ? z poważaniem
Witam. Zmywarka pobiera wodę zaczyna myć i po minucie wyświetla błąd 17 i wylewa wodę. Sprawdziłem: - hydrostat - zawór dwudrożny - przepływomierz - czujnik zmętnienia - podmieniony moduł sterowania - sprawdzona grzałka Proszę kolegów o pomoc bo skończyły mi się pomysły.
Jeszcze w kwestii pytania o adaptację oryginalnego sterownika - tak, niestety on się adaptuje i jeśli mapa LPG jest źle wykonana zmieniają się wyjściowe mapy wtrysku benzyny, co powoduje, że samochód moze dobrze jeździć na LPG ale ma problemy na benzynie. Więc przed kalibracją gazu należy albo przejechać kilkadziesiąt km na benzynie albo zresetować...
Nie znam się na budowie takich wynalazków ale jako mechanik samochodowy na pewno bym chciał taki oscyloskop. Sprawdził bym sobie sondę lambda i wszystkie czujniki odpowiedzialne za pracę silnika , przepływomierz , czujnik położenia przepustnicy . Miał bym dobrą pomoc przy pracach (za dużo pali , falują obroty gdy zimny lub ciepły ) Do takich celów wcale...
Czujnik spalania stukowego i przepływomierz.
Jest podłączany wąż? Może przepływomierz?
W załączniku schemat sterowania silnikiem - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Tam jest silnik CAYC a nie CYAC. Trzeba sprawdzić przewody przepływomierza G70 oraz czujnika ciśnienia doładowania G31. Przydało by się zrobić logi by było widać odczytu z tych czujników. Z błędów widać że czujnik ciśnienia doładowania łapie błąd po włączeniu zapłonu....
Skoro na każdym pinie przepływki masz jakieś napięcie to przyszło Ci do głowy że przepływomierz nie ma masy? Tam powinno być zasilanie po stacyjce, masa, sygnał z przepływomierza i sygnał z czujnika temperatury. Zazwyczaj w VAG brązowy przewód jest masą.
Może nie ma przepływomierza ? Co Cię naprowadziło na ten przepływomierz ? Masz w rurze dolotu jakiś czujnik ? Czujnik IAT sensor, temperatury zasysanego powietrza, ten jest dostępny ?
Witam. Posiadam Opla Omegę B rok '97 z silnikiem 2,0 16v. Problem polega na tym, że po uruchomieniu zimnego auta, silnik pracuje ok 2 minut normalnie póżniej obroty spadają i silnik gaśnie. W momencie przygasania gdy dodaję gazu lubi strzelić. Byłem na komputerze i wykryło błąd przepływomierza i czujnika temperatury powietrza. Jednak gdy odepnę przepływkę...
Do sprawdzenia sonda lambda , przepływomierz , czujnik temperatury cieczy chłodzącej , wtryskiwacze , ciśnienie paliwa .
w przepływomierzu
Jeden w przepływomierzu, drugi w czujnik podciśnienia - mapsensorze.
Jak mnie pamięć nie myli zasilanie jest wspólne dla EGR, przepływomierza i czujnika ciśnienia paliwa.
To oczywiste...ale tu przepływomierz jest tylko przepływomierzem..... A czujnik temperatury w MAPie....i właśnie jego szukam.....
To tam oryginalnie był przepływomierz a nie tylko czujnik podciśnienia? Bez tego będzie działać, lambda nie ma żadnego wpływu na sterownie zapłonem. Bez przepływomierza czy MAP też będzie działać, tyle że w trybie awaryjnym (ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu). Ciśnienie oleju jest do deski, nie do komputera, podobnie jak jeden z czujników temperatury....
A jaki wpływ na pracę silnika ma przepływomierz w tym silniku na LPG? Mozna go przy LPG wogóle wyeliminować?
YF-S201 na przykład. A jakie ciśnienie cieczy? Kolego ten przeplywomierz ma czujnik hala. Czy to nie będzie problemem dla Ciebie? Ja osobiście radziłbym wodomierz z impulsatorem.. Pozdrawiam daro
Dzień dobry mam pytanie odnośnie temperatury powietrza dolotowego czy ta temperature mierzy czujnik w przepływomierzu czy czujnik Map sensor ciśnienia bezwzględnego? Jest to Renault scenic 2 1.5dci 101 km.
Sosarek" - Dziękuję za pokierowanie mnie w dobrym kierunku :). Zakupiłam od razu 2 części: -czujnik poziomu wody -przepływomierz Zapewne to był czujnik. Wymieniłam obie te części i działa wszystko dobrze :) Pozdrawiam serdecznie. Agnieszka
Przepływomierz , czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym lub turbo przeładowuje lub nie doładowuje, komp prawde ci powie
Przepływomierz to IMO trochę na wyrost ;) Lepiej czujnik do kontroli przepływu: - kalorymetryczny http://www.gigaom.pl/czujniki/przeplywu-... - mechaniczny http://www.gigaom.pl/shop,list,006008
Przepływomierz? Czujnik temperatury?
Co do supli kupujesz esp8266 ładowarkę do telefonu ,kabel USB i czujnik temperatury. https://youtu.be/LAVQ5QERLCk?si=tJp5jGI_... Co do przepływomierze to wystarczy czujnik binarny jest lub go niema . Np . Monitorowanie pracy pompy zwykły przekaźnik 230V . Pytanie o sterownik może ma styk alarmu awarii itp
a mitsubishi ma coś takiego wogóle? Po co mu to,jam ma przepływomierz,
EGR, turbina, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, czujnik temperatury powietrza dolotowego, to elementy osprzętu które muszą być bezwzględnie sprawne. Tak jak czysty filtr powietrza i kanały spalin przed i za EGR. Sprawdzone?
czujnik przepływomierz przepływomierz czujnik temperatury czujnik halla przepływomierz
cordoba pompa paliwa suzuki wagon pierścienie objawy
licznik bloks musisz rozebrać matrycę
Uszkodzony czujnik położenia wału w Dieslu - objawy i skutki Uszkodzony czujnik różnicy ciśnień DPF - objawy i skutki