jak sprawdzić czy jest uszkodzony? czy dobry? Np. https://motointegrator.com/pl/pl/poradni...
tak tylko szukaj z silnika o tym samym numerze
Urządzenie diagnostyczne, lampa stroboskopowa, pierwsze to bym sprawdził. pozdrawiam. Dodano po 1 Sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu. podaj rok i kod silnika.
Na Alledrogo są używane. Na Aliexpr*** są nowe za 300 złotych.
Masz na myśli główną rurę, która łączy przepustnice z przepływomierzem? Jeśli tak, to po jej SZCZELNYM zablokowaniu silnik musi zgasnąć. Masz nieszczelność. Jakie wartości ma przepływomierz?
Pinout przepływomierza: 1 - sygnał MAF 2 - masa 3 - plus 4 - sygnał temperatury powietrza zasysanego Między 2 a 3 masz mieć ok 12V po włączeniu zapłonu. Przy pracującym ciepłym silniku na biegu jałowym pomiędzy masą a 1 ma być ok 1,2V Plus jest podawany ze stacyjki. Masa idzie z ECU. Połączenie przepływomierz - ECU: 1 - 13 2 - 12 Piny 12 i 13 są w dużej...
moim zdaniem to moze być przepływomierz powietrza do wymiany mam takie samo audi tylko z 1998 r. i tez mi sie tak robilo a jak wył silnik i zal to wszystko bylo ok wymieniłem przepływomierz i wszystko gra
Z tego co pamiętam to pomija tylko przepływomierz.
Jeśli na benzynie ten sam problem to może być przepływomierz
,przepływka też A gdzie on ma przepływomierz??
Czy przepływomierze elektroniczne różnią się między sobą? Mechanik nie miał właściwego i dał inny (musiał "dostosować" złącze przy użyciu brzeszczotu :? ). Obawiam, się jednak że mogą mieć różne charakterystyki i nie chdzi o przepływomierz z innego rocznika czy nawet modelu ale z samochodu innej marki 8O (z Audi do Opla).
Tak przepływomierz max co podaje to 400 mg/r. Jak nie ma dziury w dolocie miedzy przepływomierzem a turbo to nowy przepływomierz jest potrzebny.
Witam, od czego jest złącze ze zdjęcia. Złącze znajduję się w instalacji sterownika silnika. Motor to 1.9 TDI, na przepływomierzu Pierburga.
Witam, mam pytanie dotyczące mojego przepływomierza, gdyż robiłem jego logi (chyba dobrze) w celu sprawdzenia jego poprawnego działania. Mam małe problemy z moim AVU tzn. błędy, dlatego też sprawdzanie po kolei. Mógłbym prosić o sprawdzenie logów i ew. porównanie z kogoś sprawną przepływką? Dzięki! https://log.tunezilla.com/s/E7yjonmT 1081660
Byłem z autem na komputerze i wyszłó że jest RÓŻNICA REGULACJI CISNIENIA W RÓZE DOLOTOWEJ I ELEKTO ZAWÓR CZYLI N75 ZWARCIE LUB PRZERWA A PRZEPŁYWOMIERZ JEST OK.i TERAZ NIE WIEM CZY MAM KUPIĆ TEN ZAWÓR N75 CZY NIE,CZY MOŻE KABEL JEST GDZIEŚ PRZECIETY.Z Gory dzieki za pomoc.Może ktoś miał taki przypadek Skoro byłeś już w warsztacie to nie prościej było...
Przepływomierz nie ma nic do tego, a sygnał z czujnika położenia wału korbowego jest?
+15 po zapłonie przez bezpiecznik(F32). Czyli stacyjka. I nie tylko na D8. Idzie też do przepływomierza i do cewki WN.
ja mam ten sam problem mój silnik ABH z góry dzieks :D
pompa paliwa Co ma pompa paliwa do wartośći przepływomierza?
Nieszczelność to także fałszywa wartość z przepływomierza.
czy przepływomierz powietrza z Audi A6(1995r., 2.5) pasuje do Golfa IV(1999r., 1.9 TDI)?
Sprawdź przepływomierz, uszkodzony daje podobne objawy.
Odepnij wtyczkę od przepływomierza na rozgrzanym silniku i odpal jak zapali to będziesz wiedział czy do wymiany.
Wymień przepływomierz od razu ,zaoszczędzi Ci zbędnego szukania.
W momencie sprawdzania przepływomierz powinien być podłączony do instalacji elektrycznej samochodu i powinna być załączona stacyjka, wówczas potencjometr w przepływomierzu jest zasilony napięciem z komputera i przesuwanie klapy powoduje zmianę rezystancji a co za tym idzie spadek napięcia na ścieszce w przepływomierzu,dlatego sygnał wyjściowy do komputera...
Ja to zrobilem i wlasnie zap...a jak nowy i zamiast wydawać 600 zł wydalem 6 zł
Sprawdz ciągłośc przewody do ecu i zasilanie/mase
Jest możliwość, żeby ECU silnika robił te problemy? Jest może jakiś magik na Śląsku od ECU? Z jedną wtyczką to jest sterownik automatycznej skrzyni, a z dwiema ECU od silnika, dobrze piszę? Dodano po 40 Ewentualnie mogę prosić o jakiś schemat instalacji, które są połączone z kablami od przepływomierza 🫣
Sprawdź instalacje do przepływomierza, wyczkę czy nie ma śladów wody, jeżeli tu jest ok. to przepływomierz się uszkodził, cześto to się zdarza w samochodach z gazem.
przy maksymalnym obciążeniu poKAZUJE DO 108 G/S Więc jest sprawny?
Licznik wątpię że był cofany bo jest udokumentowany Niemiecki a w Polsce nie był długo - poza tym na dużo na liczniku 240 tyś. A może to być coś z przepływomierzem?
sprawdz przepływomierz,ale prawdopodobnie to jest turbo
Witam. Mam problem z przepływomierzem w Audi A3 1.8T AUM 150km. Problem polega na tym że przepływomierz nie wyświetla żadnych wartości na Vagu w blokach danych. Przepływ na wolnych obrotach jak i pod obciążeniem wyświetla 0.0 g/s. Dodam że cały czas świeci się Check na zegarach. Błąd na Vag u to: Przepływomierz powietrza- za niskie napięcie Przy tej...
Albo spróbować przesunąć płytkę o ułamek milimetra. Lub szczotki na zębatce. Tak się robiło w przepływomierzu w Audi 80
Odma - odpowietrzenie skrzyni korbowej. Powinno być szczelne bo będzie zaniżało wskazania z przepływomierza - chyba że tutaj go nie ma.
Może przepływomierz ??
jak wszystko pasuje to zamieniaj (ostrożnie z demontażem i montażem)
Podaj typ silnika 2 -czarno-niebieski 3- brązowo-biały -do komputera 49pin 4- biało-fioletowy -do komputera 30pin 5- zielono-brązowy -do komputera 68pin
A samego wkładu nie można zostawić?
To ściągnij na próbę rurę od filtra (przepływomierza) i próbuj odpalić, jak również zapali bez problemu to wskazywało by na przepływomierz, jak nie będzie chciał zagadać to zatkany intercooler
troszkę poczytałem i podejrzewam przepływomierz ... co sądzicie ??
Pin 4 sterownika to trzeci na przepływomierzu nie jest to masa bezpośrednia i przejścia między pinem 4 a 1 nie będzie.
Miałem podobny problem i winny okazał się przepływomierz . Powodzenia.
Sprawdź przepływomierz powietrza i szczelność węży do turba i do intercolera.Sprawdź go na komputerze.
Czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz powietrza?
Diagnostyka komputerowa wykonana? Są jakieś błędy? Sprawdzałeś przepływomierz powietrza?
Mam pytanie autko Jest z 1994r. Jak programem Vagcom sprawdzić turbine i przepływomierz? Pozdrawiam
171 kw ASB Czy przyczyną może być nawet zwarcie na EGR albo na przepływomierzu lub nastawnik turbiny
Za mały ruch sztangi powinna więcej odbijać stąd przeładowanie powyżej 3500. Powody dwa albo ktoś grzebał przy turbo albo gruszka słabo odbija albo ubity syf pod łopatkami zmiennej geometrii. Co do mocy od 3000 daj loga z przepływomierza bo coś czuję że kiepsko daje.
Nie ma możliwości, nawet mechanicznie na ma możliwości tps musi być zgodny jak i przepływomierz klapkowy..
audi a 3 1.9 TDI 110koni 1997r.
Prawdopodobnie przepływomierz powietrza, ale to do sprawdzenia na komputerze oczywiście na teście dynamicznym.
A na nowym tak samo???
Jak zrobisz logi dynamiczne na 3 biegu do 4 tys obrotów grupy 010 i 011 to ci powiem jak przepływomierz pracuje.
A co z przepływomierzem ? Podmieniałeś go?
Przepływomierz sprawny?
Witam :) Proszę o pomoc. Szukam schematu elektrycznego silnika do Audi A5 2017 2.0 TDI, kod silnika DETA. Szczególnie interesuje mnie podłączenie EGR-a i przepływomierza. Dziękuję i pozdrawiam, Alfred
Tym którzy twierdzą, że wsadzają "byle co" i "wszystko śmiga", proponuję poczytanie sobie PDFa z mojego wcześniejszego postu lub spojrzenie na charakterystyki z katalogu BOSCHa , które zamieściłem... Ojcu też kiedyś mechanik wsadził do Astry przepływomierz z Audi i też "wszystko śmigało" dopóki ojciec nie zapiął do auta przyczepki i nie spróbował przekroczyć...
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 35-10 - - - Intermittent To jest przy dziurawym dolocie lub dziurawym wydechu przed sondą lub awarią przepustnicy (brudna) lub przepływomierz mógł paść od uderzenia.
Więc przestań opowiadać że nie ma błedów. Skoro tak jest jak opisujesz, to standard - przepływomierz do d...y, silnik czasem bierze z niego odczyty i dlatego muli. A moc pozornie wraca, jak sterownik przeskoczy w tryb awaryjny. Diagnostyka - odczyt Silnik [01] > [08 Measuring Block] > Grupa [10]. W polu odczytu wartość "actual" ma być identyczna/zbliżona...
A czym odczytać te twoje logi ? Wklej je tu a wszyscy będą mieli normalny podgląd http://vaglog.rtnet.pl/ Wymień przepływkę na oryginał.
Przepływomierz sprawdź.Pozdrawiam!!!
j220-sterownik g70-przepływka http://obrazki.elektroda.pl/9304013400_1... http://obrazki.elektroda.pl/2654012300_1...
mi też zdażył się wadliwy przepływomierz w audi i to właśnie był nowy zamiennik.
Audi a4 b7 2006r 2.0 tdi - świeci mi się check engine i wyskakuje błąd. Czy powodem może być przepływomierz powietrza?
Witam wszystkich serdecznie mam problem z przepływomierzem w audi gaz mi wystrzelił rozerwało przewód dolotowy i powyginało klapę przepływomierza po wymianie na nowo audi faluje a jak się ustabilizuje to ma około 1200 obrotów przedtem trzymało 800 czy ktoś może wie jak wyregulować tą klapkę na przepływomierzu bardzo proszę o pomoc
Witam. Mam taką prośbę, aby ktoś z forumowiczów posiadających auto Audi 80 B4 2.0 ABK, podrzucił mi wartości rezystancji dla poszczególnych pinów przepływomierza powietrza do tego modelu samochodu. Z góry dziękuję. Pozdro
Audi a4 b7 2006r 2.0 tdi - świeci mi się check engine i wyskakuje błąd. Czy powodem może być przepływomierz powietrza?
Pierwsze pomiar podciśnienia czy pompa vacum je wogóle robi. Dwa test sztanga turbo pracuje lub test turbo na max podciśnieniu na gruszkę (pominięcie n75). Wtedy sprawdzenie w blokach pomiarowych czy ciśnienie będzie ponad zadane i jakie wartości z przepływomierza będą.
endriu -a ty wiesz co to przepływomierz?Sprawdziłeś?
Ten silnik ma tylko map sensor, nie ma przepływomierza.
Ale wracając do tematu..czy problem z nieszczelnością nie będzie widniał na komputerze? No przecież widnieje, w dwóch egzemplarzach ;] błąd przepływomierza - za niski sygnał. boga mieszanka, problem z paliwem Dodano po 1 ylko cholera nie wiem, bo mechanik uparcie twierdzi ze jak odpina wtyczkę od przepływomierza to auto chodzi ładnie... No i to jest...
Witam Myśle że te czasy z tymi astronomicznymi kwotami w ASO się skończyły Też myslałem ze nie wiadomo ile bedą wołać (kostka z korektorami do drzwi audi -30 pln) Poprostu zapytaj w aso
Nastawnik w praktyce nierozbieralny, zastąpić bezstykowym się da, ale trzeba zmieniać sterownik, przepływomierz i wtyczki.
Kolego, zasilanie idzie z przekaźnika głównego poprzez bezpiecznik. Zasilanie jest to samo dla n75 i przepływki. Na przepływomierzu pin 3 to zasilanie.
p0113 Czujnik temperatury powietrza dolotowego p0102 Problem z przepływomierzem p0141 Obwód grzania sondy Lambda Masz dwa błędy od przepływomierza w nim jest też czujnik temperatury. Ja by się przyjrzał przepływomierzowi lub kosce do niego czy kabelkom.
Ten błąd nie ma powiązania z obciążeniem a z układem wytwarzania mieszanki. Wtryski, EGR, przepływomierz.
podstawa, podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy, obstawiam, przepływomierz
Polecam sprawdzić [url=http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-...
Ehh Dałem to w chip tuning to dodam że miałem myśl, żeby w MLHFM przeskalować ten przepływomierz...
było, 1Z tylko VAG1551 lub 1552 Dodałbym jeszcze KTS-a
Odłączałeś przepływomierz? Przepływ masz ok przy odłączonym EGR. Do sprawdzenia podciśnienie sterujące gruszką turbo.
Cholercia. Znowu mam problem. Auto zrobiło się mułowate, ale nie tak jak wtedy, powyżej pewnych obrotów, ale jest od początku słabo. Nie wiem teraz czy to przepływka, bo porównywałem wskazania na VAGu ze Skodą Octavią 1.9TDI z tym samym silnikiem AHF i wyglądało to podczas jazdy niemalże tak samo, a tamto auto było sprawne. Dziś rozebrałem parę rzeczy:...
2PIN przy gazowaniu w zależności od obrotów napięcie wacha się od 0.24 do 0.37. czyli brak pomiaru przeplywu powietrza. Ecu leża ? ,ale oba ? czy te przepływki mogą być uszkodzone ? Wtyczki teoretycznie na 5pinów , ale tylko po 3 kable z wiązki. ( przepływomierze 5pinów)
Jaka masz masę powietrza na wolnych obrotach? Egr albo przepływomierz podejrzewam.
Masa powinna być z ECU. Sygnał wejściowy sprawdzony powinien być przy samej wtyczce ECU by myśleć o jego uszkodzeniu.
Witam. Tylko by Ci nie upadł :) raczej jeśli wyjmiesz i dokładnie wstawisz nowy to będzie bez problemu. Ale orginalny, a nie jakiś sprzęt za 50 PLN. Pozdrawiam Sadek
nieszczelność na dolocie,pęknięty wąż ,intercooler itp...,sprawdź gdzie gwizda lub poci się od oleju.
Przyczyna może leżeć w przepływomierzu.
Przyczyną był przepływomierz....
1-Diagnostyka 2-Przepływomierz 3-Mechanik
Pierwszy to od zmiennej długości kolektora ssącego, a dokładniej elektrozaworu nim sterującego (lub okablowania) W sumie mało istotny. Drugi to błąd składu mieszanki, tu przyczyn może być wiele, przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski, EVAP itd.
Który rocznik A6 ? 4 czy 5 pinów.
Przepływomierz
Wiecej szczegułów może trzeba wymienić wyłącznik termiczno-czasowy.Nie "kichnoł na gazie"może przestawił się przepływomierz powietrza.
Do sprawdzenia świece, cewki, ciśnienie paliwa, przepływomierz.
albo paliwo kiepskie albo przepływka siadła to że tankowałeś to może być zbieg okoliczności ja stawiam na przepływomierz powietrza
Po wymianie katalizatora i przepływomierza objawy ustały
Zatkaj egr na próbę. Wygląda to tak, jakby była jakaś nieszczelność między przepływomierzem a turbiną.
Po tym co teraz widzę, to stawiałbym dalej na to co wcześniej pisałem a i poważną sprawą jest ten przepływomierz. pozdr.
przepływomierz corsa przepływomierz błąd przepływomierz przepływomierz avensis
minolta czujnik papieru wyciek oleju pompy wspomagania sprzeglo sprezarki
medion odkurzacz alcatel hh71vm
Skutki zatkania otworu wentylatora w łazience Aktualizacja oprogramowania w telewizorze Toshiba