Tam masz mieć normalne napięcie po rozruchu silnika mierz to żarówką 5w.
ja na poczaek przeczycil bym go benzyna ekstrakcyjna,delikatnie umyj to za pomoca pedzelak i sprawdz... ale i tak za jakis czas padnie,to jest chwilowa reanimacja..
Trzeba przeprowadzić diagnozę i sprawdzić na VAGu, może być przepływomierz. Pozdr.
Zdjąć wtyczkę od przepływomierza, gdy chodzi lepiej to prawdopodobnie jest jego wina. Pozdrawiam.
Jaki masz symbol silnika?
Sprawdź chociaż czy przepływomierz ma zasilanie i masę
Możesz wymienić kompa ale najlepiej od passata z silnikiem AHU ( chodzi o wyprowadzenia i sterowanie turbiną) . Jeżeli chcesz wzmocnić silnik tylko oprogramowaniem to nie ma potrzeby zmieniać sterownik. Jeżeli chcesz iść dalej czyli zmienić wtryski i turbo to zmiana kompa na 16 bit jak najbardziej wskazana. Pozdro
Zacznij od sprawdzenia przepływomierza. Pozdrawiam.
POdejrzenia skieruj ku przepływomierzu.
Wydaje mi się że powinieneś zrobić adaptację nowego przepływomierza
Dolot był sprawdzany I nic ewtualnie jak kolega pisze Przepływomierz .
Najprawdopodobniej oberwał przepływomierz powietrza,taka skrzynka na przewodzie pomiędzy filtrem powietrza a kolektotrem ssącym.Trzeba sprawdzić czy wewnetrzna klapka sie nie zacina i czy nie ma jakiś nieszczelności pomiędzy przepływomierzem a kolektorem i czy obudowa samego przepływomierza nie jest gdzieś pęknięta. Jeśli nie to raczej przepływomierz...
Sprawdz dokładnie kable przy wtyczce przepływomierza.
Z tego, co kolega opisał, to objawy wskazują na usterkę zaworu recyrkulacji (EGR) lub przepływomierza.
Koledzy potrzebuję oznaczeń przepływomierza do passata b5, rok 99.Oznaczenie silnika APU 1.8T 20V
Przewodu, wtyczki. Jakie parametry pokazuje przepływomierz?
Postaram się wymienić przepływomierz .
Poradziłes sobie z problemem? Jeśli tak to w jaki sposób bo mam identyczna sytuacje?
Witam. Na lpg chodzi? Jak mało jeździłeś na benzynie wtryski mogły się zapiec i teraz zalewają silnik,ewentualnie uszkodzony przepływomierz.
podłącz przepływomierz
Mam przepływomierz do 1,8. wątpie żeby klapka sie zacinała. Najczęściej wyciera się ścieżka i auto robi "żabki" przy ruszaniu bo nie wchodzi na obroty. rafal-ek19(at)o2.pl
A może być tak że padnięty jest przepływomierz?
https://obrazki.elektroda.pl/4398775100_... https://obrazki.elektroda.pl/3467125900_... https://obrazki.elektroda.pl/2112717600_...
mi to wygląda na przepływomierz
U ciebie zapewnie problem jest rura od filtra do turbiny nieszczelna dlatego po odpuszczeniu masz dzwięk jakby był zawór upustowy oraz moc słaba ponieważ silnik ciągnie powietrze poza przepływomierzem .
Ale konkretnie o co chodzi-czy o tą śrubę na imbusa czy o tą czarną tarczkę widoczną po zdjęciu plastikowego dekielka?
Znajomy miał podobne objawy, skończyło się wymianą przepływomierza.
Sam już przecież trochę zdiagnozowałeś, teraz dobrze by było podłączyć komputer i sprawdzić wskazania przepływomierza.
Może masz coś nie tak z przepływomierzem?
Możesz zrobić log, a możesz podać tylko wartość podczas pracy na wolnych.
myślę, że musisz rozebrać przepływomierz.
Masz błędy i nie wiesz co masz robić ? - wyreguluj początek wtrysku - sprawdź okablowanie , ewentualnie wymień przepływomierz
Myślisz kolego że to przepływomierz??
Błąd dotyczy elektrozaworu który steruje pracą EGR. Niestety nie ma to wpływu na kopcenie i szarpanie. Do przeglądu stan pompowtrysków i ich wiązki. Na początku sprawdź jednak ciśnienia doładowania żądane i rzeczywiste oraz analogiczne masa powietrza z przepływomierza.
Przewody z tego co udało mi się sprawdzić są ok. A jeśli przy starym przepływomierzu nastąpiło zwarcie, to jest tam jakieś zabezpieczenie przeciw zwarciowe, bezpiecznik - które to mogłoby się uszkodzić podczas zmostkowania przy wejściu na wtyczce przepływomierza ?
a może tak zacząć od sprawdzenia przepływomierza
co dzieje sie z doładowaniem mieszanką przepływomierz
Potrzebuje opis pinów do przepływomierza Hitachi w VW Passat B5, 058133471, 3 piny
jak dla mnie to objawy zle dzialajacego przepływomierza powietrza
Czytałem niestety nie ma odpowiedzi, doszedłem do tego że temperatura zasysanego powietrza przekracza 10 stopni na plusie więc chyba coś z czujnikiem temperatury, wczoraj miałem -7 stopni, gdzie jest czujnik temperatury powierza zasysanego? W przepływomierzu?
Problem z EGR ( moze byc próżnię) problem z 3 wtr (3 kompensator) Należy sprawdzić próżnię można spróbować inny przepływomierz
Nowa i orginalna sonda? bo zamienniki to 80 % ich nie działa to samo przepływomierz.
Witam, padł mi przepływomierz w passacie 1.9 tdi 115km ajm. Mój zepsuty ma nr 028906461. Czy moge dać przepływomierz inny niż ten co mam np. z nr 038906461 B?
Podszybie, od strony filtra kabinowego.
Na moje oko to jest zbyt duza roznica miedzy masa powietrza zakładanego a rzeczywista, do szczególowego sprawdzenia przepływomierz.
Najlepiej podjedź do kogoś kto ma VAG-a. Najlepszy sposób na sprawdzenie przepływki, turbiny i nie tylko.
16486 - Sygnal z przeplywomierza powietrza za niski- Staly Ten błąd tłumaczy wiele jeśli przepływka nie liczy przepływu masy powietrza to i mieszanka nie jest taka jak powinna być dlatego silnik kuleje . Sprawdź w pierwszej kolejności czy nie dostaję się lewe powietrze od przepływomierza po kolektor ssący .
Mam paska 2L i chciałbym sprawdzic praepływomierz a nie wiem jak.Pomocy.Jak go odpinam gdy silnik pracuje to natychmiast gasnie.Czy to normalne>??
Na płaskim.Lepiej zrobić pod górkę?
Czyli ten nowy przepływomierz jest ok?
Czy Ty nie masz przepływomierza od Passata? Czy innego twora? Bo tak to wygląda.
Czyli przepływomierz
Okazało się że to był przepływomierz powietrza
Nie masz zasilania na przepływomierz! Sprawdź napięcia na kostce.
Mówisz? Hmm no najwyżej tak zrobie
Witam Mam passat´a 1.8T ktory kiepsko rano pali tzn. dławi go i zaraz gaśnie bo ma obroty rzędu 500-600. Jak silnik ciepły to pali "na tyk". Sytuacja jest tylko rano gdy silnik jest całkiem zimny.Powymieniane filtry i świece, olej i czujnik temperatury. Mimo że jest to benzyna podejrzewam przepływomierz który dziś odkreciłem i okazało się że jest cały...
Witam. Dzisiaj padł mi przepływomierz w passacie b5 1.9 tdi AHU 90KM i nie wiem jaki przepływomierz kupic. Używka, zamiennik czy orginał jest tego masa a portwel cienki:P. Może coś doradzicie.
a przepływomierz działa???
Witam wszystkich wie ktoś może jak ustawić przepływomierz w vw passat 2.0 2E 1993.Jakieś wskazówki jak to zrobić domowym sposobem?Prosze o jakieś rady.Pozdrawiam
Na biegu jałowym napięcie sygnału z przepływomierza mierzone multimetrem ma wynosić od 0,7 do 0,8 V.Minus masa plus jeden z czterech pinów na wtyczce przepływomierza.
ale kontrolka dalej migała. Błędów żadnych, Żłe zdiagnozowane auto. Błędy w silniku czytałeś? parametry pracy silnika? ESP zacznie migać, jeśli sterownik silnika, nie ma pełnej kontroli nad silnikiem. Często przyczyną jest...przepływomierz.
Jak przepływka sprawna zrób teraz logi dynamiczne gr 01, 03, 08 ,10, 11 Dodano po 1 nie wyciągaj jeszcze turbiny to że się wcześniej nie wykręcała było spowodowane przez przepływomierz.
Hej znalazłem przyczyne był przerwany kabel od kostki do przepływomierza
Witam Wszystko na to wskazuje że padł przepływomierz.Zrób tak odłącz elektrycznie przepływomierz i zrób jazde próbną jeżeli będzie lepiej lub bez zmian to przepływomierz. Pozdrawiam
Dalej jest kiepsko jeszcze dużo brakuje dalej turbo wstaje za późno oraz ma problem z utrzymaniem doładowania. Ale po kolei najpierw przepływomierz.
Przy wypadaniu zapłonów pierwszym podejrzanym jest układ zapłonowy, potem kompresja, w następnej kojeności instalacja gazowa (może powodować zarówno wypadanie zapłonów jak i błąd mieszanki, vardzo prawdopodobne że powoduje bąd miesznaki - tutaj potrzebne do sprawdzenia zarówno parametry jak i stan podzespołów), potem dolot i wtedy ewentualnie przepływomierz.
Zgadza się. Nie ma przepływomierza. Temat zakończony.
Passat po wymianie oleju i zrobieniu około 150km pracuje idealnie, cichutko, nic nie klepie. Moc też wróciła, sprawcą braku mocy i maksymalnych obrotów 4tys. był przepływomierz.
dzięki za porade jednak był to przepływomierz
Przepływomierz podmień i daj loga dynamicznego.
A jakie masz wogóle błędy, może przepływomierza? Pozdrawiam.
Rozumiem że G 72 to przepływomierz przy filtrze powietrza
Zwróć uwagę czy działa ci turbina , powinieneś to czuć po przekroczeniu pewnych obrotów podczas dynamicznej jazdy. W golfie III z silnikiem 1.9 tdi 110 km też tak mieliśmy i byłm problem z zatartym ciengnem od turbiny i też wystąpiło to nagle, chyba że wina po stronie elektroniki lub przepływomierza.
Czyli jeśli jest niedociśnienie to zgodnie z przedmówcą, sprawdzić należy przewody ciśnieniowe, może spadł lub ma luzy ten wąż (wtedy kopci) http://obrazki.elektroda.net/68_12386120... W pasku powinno to wyglądać podobnie. Jeśli wszystko będzie szczelne warto by było przeczyścić dobrze znany przepływomierz (wielu osobom to pomogło). Życzę szybkiej...
Ciśnienie ok 13bar, ale nie tu bym szukał problemu, tylko w zacinającej się klapie w przepływomierzu
Pozbądź się błędu przepływomierza, na początek.
Wystarcz zrobić w czasie pracy logi przy różnych obrotach i widać jak ma się sytuacja z przepływomierzem.
wymiana przepływomierza pomogło
jakieś kody błędów się wyświetlają po podpięciu do komputera? sprawdzałeś wskazania przepływomierza?, podgrzewacze świec?
Sprawdź jaką dawkę powietrza pokazuje przepływomierz
Spróbuj zmienić przepływomierz u mnie w a4 było bardzo podobnie po zmianie niebo a ziemia i spalanie mi spadło (wynik dogorywającego przepływomierza)
To jest błąd od przepływomierza. A rurę wypchnęło pewnie dlatego bo słabo dokręcona albo klamra nie trzyma.
W przepływomierzu jest czujnik.
Zostawicie przepływomierz w spokoju bo nie ma tutaj nic do rzeczy. A jak pan Moderator na to wpadł ?. Bo tu jeden kolega pisze że miał właśnie takie objawy i winien był przepływomierz ?
nieszczelności kolektora, dziury w chlodnicy pow., przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski i wszystko co może powodować zbyt uboga mieszanke
Tylko jak byście mogli napisać szczegółowo gdzie dokładnie się znajduje przepływomierz w passacie B3.. koło filtra ale gdzie??najlepiej jak by ktoś miał fotkę przepływomierza z modelu b3 1.8RP to bym prosił na meila: joanna_84(at)op.pl
Przepływomierz sprawdzałeś?
Ok jestem po wizycie na komputerze. Błędy crush date pokasowane poduszki podłączone i wszystko ok teraz pytanie :) Jak kontrolka od poduszek normalnie gasnie po odpaleniu silnika z poduszkami jest wszystko ok i wrazie jakiegoś nieszczęścia wypalą ponownie?? i ostatnie pytanie od czego jest ta wtyczka http://obrazki.elektroda.pl/8787705800_1...
z tym zamienianiem czesci sie zgodze ale z tym ze przeplywwomierz siada to raczej bajka jest ja znam kilka osob ktore maja golofy IV i passaty i nie wymieniali anmi turbiny ani przepływomierza jeden passat ma przejechane 370000 i chodzi jak laleczka i lata w firmie i nic im sie niedzieje
Ja bym najpierw podłączył VAGa i sprawdził czy ECU nie zanotował błedów. Miałeś wystrzały na gazie ? Przepływomierz ok ?
Musiałbyś podłączyć VCDS i popatrzeć w parametry przepływki oraz uchylenie przepustnicy. Próbowałeś wyczyścić na próbę przepływomierz?
Mam paska 91 i od 2 miesiecy załozony gaz.Od pewnego czasu mam wystrzały chyba od wtrysków bo rozpina mi po wybuchu przewody podcisnienia.To silnik 2L 2E 8 zaworowy 115 koni.Dodam ze wyeliminowałem juz wady swiec,kopułki,palca i przewodówWN.Co to moze byc? instalacja Lovato z emulacja λ. Chciałbym to zlokalizowac zanim mi poleci przepływomierz
0280 to nr BOSCHA a 037 to inny nr prawdopodobnie te przepływomierze są taki same
Czy auto zachowuje się tak samo na benzynie i na gazie.Ja sprawdziłbym kopułkę czy nie ma tam wilgoci ,bo jak będzie to może strzelać,wymieniałeś przewody,świece. taaa zbunkrowana ta kopułka bo nigdy jej w tym silniku nie widziałem. :D ..a tak poważnie nie piszesz jaka instalacja LPG, zdejmij przewód gazowy z miksera przed dłuższym postojem zaślep...
Numer orginału to 028 906 461 Pozdrawiam.
Poszukuję przepływomierza do VW Passat b5 1.9 tdi 130KM.
Przy nieodpowiedniej mieszance i nie odpowiednim ujściu spalin może pokazywać błąd sądy lambda. Dlaczego? Przypchany tłumik, katalizator - mogą być identyczne objawy. Sprawdź ten przepływomierz - jak jest kiepski - też mogą być takie objawy.
To w takim razie Panie M4SA proszę powiedzieć który to w Passacie, bo są dwa zawory, do których podłączone są wężyki gumowe- jeden jest prostokątny i na podszybiu,a drugi okrągły i pod przepływomierzem.
Błąd- "regulacja sondy lambda" po wykasowaniu problem nie minął. Co dalej? Edit: Po odpięciu wtyczki przepływomierza samochód zaczął żyć, swoje palił... Wymiana przepływomierza ostatecznie zakończyła procedure.
Odepnij przepływomierz i sprawdź
passat przepływomierz przepływomierz paliwa passat przepływomierz passat schemat
przekrecam kluczyk gasna kontrolki focus antena przepływomierz odpowiada
głowica telewizyjna lampowa głowica telewizyjna
Obroty silnika i kompresora z napędem bezpośrednim Brak sygnału z kablówki - diagnostyka i rozwiązania