EGR styk 2 i 5 masz mieć 12V EGR styk 1 do A3 sterownika EGR styk 3 do A4 EGR styk 4 do A5 EGR styk 6 do A6 Elektrozawór sterujący 1 masz mieć 12V 2 do styku A2 sterownika Sprawdź również przepływomierz .
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
Przepływomierz lub problemy z DPF.
Spróbuj przeczyścić przepływomierz (kup do tego specjalny spray) np. LIQUI MOLY OCZYSZCZACZ PRZEPŁYWOMIERZA 4066
Nie wiem dokładnie co masz na myśli mówiąc silnik krokowy gdyż w tym modelu takowego nie ma.Być może chodzi ci o zawór wolnych obrotów który jest zamontowany pod przepustnicą ale on raczej nie ma wpływu na hałas.Trudno mi pomóc ponieważ nie słyszałem tego dźwięku,jedyny hałas jaki znam z tego modelu to kolektor dolotowy.Te silniki są głośne i najlepiej...
Jak mogło być szeregowe jak jeden przewód dochodził do przepływomierza.
Po wrzuceniu biegu jedzie, ale "sam" ciągnie (choć obroty są już niższe). Na luziku (np. na światłach) skaczą do 2500rpm, a potem wahają się co chwila między 1000 i 1500rpm. Od czego zacząć? Czujnik przepustnicy? Przepływomierz?
wydaje mi sie ze nie ma przepływomierza
Witam ponownie Nowy filtr paliwa i powietrza i dalej to samo. Panowie jakie wskazania powinny być prawidłowe dla silnik d4d 116 km dla przepływomierza?
Witajcie i wybaczcie, że odkopuję temat... Ale szkoda zakładać nowy post skoro już takowy jest. Mam pytanie odnośnie spalania w Jaguarze 3.0 V6 Wypada ono na poziomie 25l/100km przy jeździe miejskiej... Dla porównania Jaguar sąsiada spala w okolicach 12 litrów. Czy może to być spowodowane usterką przepływomierza?
ja mam podobny problem :D Moja Carina II 89r 1.6 16v 115km na wolnych obrotach jest przymulasta i do tej pory nie wiem co jest grane ... Wszystkie filtry w pore wymieniane :) Może ktoś wie jak sprawdzić przepływomierz ???
Sprawdzić zasilanie sterownika, sprawdzić zasilanie przepływki na odpowiednim pinie sterownika, jeśli wszystko zawiedzie, sterownik jest do naprawy.
Wyczyściłem przepływomierz płynem CRC, zresetowałem błąd, parę km i na razie OK, przdtem błąd wrócił od razu. Teraz świece, do wymiany, przerwa 1.6mm, wypalona elektroda przy porcelanie, osmalona jasno brąz zatem wygląda że spalanie jest OK Na świecy pisze denso-k16r-u ale t ochyba nie orginał, Jaką świece do yaris 2000r 1.0L mam zastosować ? EDIT Jak...
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Witam , ostatnio sprawdziłem błędy , ponieważ zapalił się check zapisało błędy : p0100 , p1115 oraz p1228 . Interesują mnie głownie gdzie szukać usterki błędu P1228 ? Ponieważ p 0100 to chyba coś z przepływomierzem powietrza .
W tym aucie przepływomierz i szczelność dolotu inaczej nie będzie chodzić. Miałem niedawno taką ze stanów po dzwonie i bez przepływomierza odpalała i gasła. Poduche kiery i kolanową miała otwartą i z crashem paliła.
wow rzeczywiście kody które podałem są zle wg. vivid jak podałem wyżej a wg. autodata 14 ignition high stage missing signal 15 igniton hight stage missing signal 2' sorki i dzięki za poprawke byś się nagrzebał nie potrzebnie... wg schematu wygląda że cewki mają wbudowany moduł i komp potrzebuje sygnału zwrotnego że iskra działa dlatego jest pin a8....
I jedź tu teraz do serwisu. Szukaj lewego powietrza pomiędzy przepływomierzem (przepustnicą) a kolektorem ssącym.
P0400 to EGR, P0113 to czujnik temperatury w przepływomierzu.
Proponuje sprawdzić czujnik temperatury powietrza zasysanego(turbo) lub jego obwód (P0098), przecież taki błąd wyskakuje. Przepływomierza nie trzeba konfigurować.
wyczyść przepływomierz, wymień świece, sprawdź filtr powietrza.
Najlepszym sposobem na zmierzenie średniego spalania jest lanie do pełna nakręcenie 100km i znów do pełna. To co pokazuje komputer najczęściej można sobie włożyć miedzy bajki najczęściej ecu przelicza zużycie na podstawie przepływomierza powietrza.
To może być przepływomierz. Napisz coś więcej o silniku.
Jakiej produkcji ten nowy? I dokładny kod błędu p400-xx. Błąd ten oznacza nieprawidłowości w przepływie spalin równie dobrze może padł przepływomierz
W takim razie pewnie któryś wężyk spadł przykładowo przy kolektorze dolotowym. Stąd mogą być takie objawy i niedomagania. Zdemontować filtr i rury, wcześniej odpiąć przepływomierz. Pod nimi, od strony podszybia jest listwa wtryskowa, przewody i rurki. Warto sprawdzić czy nie spadły, czy są całe, one także mogą bruździć. :)
Witam Proszę o pomocy bo mam identyczny problem wymieniłem już przepustnicę silnik krokowy przepływomierz uszczelka pod kolektorem ssącym i nic proszę powiedzieć co było przyczyną
Zacznij od diagnostyki komputerowej. Skup się na wartościach ciśnienia doładowania I przepływu powietrza przez przepływomierz. Czy w aucie występuje świst lub głośniejsza praca silnika?
P0171-zły skład mieszanki prawdopodobnie przepływomierz do czyszczenia lub nieszczelny dolot lub złe ustawiona instalacje gazowa jeśli jest.
Kolego, turbina, przepływomierz powietrza, filtr paliwa. To efekt mniejszej mocy silnika. Wykluczając zbieg okoliczności, iż w momencie wymiany turbiny uszkodzony został przepływomierz, stawiam na turbinę.
Jeszcze proponuje dwie sztuczki: Odłączyć sondę lambda jeżeli nie odpali to spróbować odłączyć przepływomierz. Wtedy Można będzie coś wywnioskować więcej.
Komputer na zimnym silniku pokazuje dobrą temperaturę ,wyczyściłem przepływomierz, oraz przepustnicę , dalej bez zmian.
Zagadka rozwiązana, podloczony pod komputer, błąd Przepływomierz (skasowany) i działa :) Temat do zamknięcia
Kolego sprawdź przewody powietrzne tj. od przepływomierza do turbiny oraz interkulera - może w czasie kraksy zostały rozszczelnione. Muszą być one szczelne, aby silnik nie brał tzw. fałszywego powietrza, bez kontroli komputera. Ponadto sprawdź cienkie wężyki powietrzne, współpracujące z turbiną (mogły się poprzecierać), czy wtyczki elektryczne są poprawie...
Te parametry to na gazie czy benzynie? Na wolnych obrotach ok. Przy gwałtownym przyspieszaniu mieszanka za uboga (zainteresowałbym się pracą przepływomierza)
umyj przepływomierz-najlepiej środkiem do usuwania resztek uszczelnien
Kupie przepływomierz do toyoty 4runner z silnikiem 2.4 (22re) numer czesci:22250-35050 , 22250-35020 , 22250-35010 ,22250-35060
obejrzałem kilkanaście filmików na youtube i pokazywali żeby przy tym błędzie wyczyścić przepływomierz powietrza kupiłem za 12 zł środek z k2 do czyszczenia elementów elektrycznych wyciąnąłem przepływomierz powietrza banalnie prosta sprawa spryskałem preparatem wydmuchałem i szok jak zamontowałem wyczyszczony przepływomierz powietrza to kontrolka check...
Spróbuj przeczyścić przepływomierz powietrza.Zabrudzony może mieć wpływ na skład mieszanki.
ok. czyli to maf to sygnał z przepływomierza... ale wymieniony był na nowy denso i dalej to samo ... tylko na ciepłym silniku to się dzieje... co może być? na wszelki wypadek wymenię jeszcze czujnik powietrza dolotowego
Sprawdz takze szczelność w okolicach mixera i przepływomierza ew.klapy czy nie ciągnie lewego powietrza najlepiej autostartem
wyczyść przepływomierz skasuj testerem ustawienia żeby zaczął na nowo uczyć long fuel trim
Witam Moja Toyota ma muła na ciepłym silniku błędy -P0102 -P0113 -P1251 Wymieniłem filtr paliwa i nic potem wymieniłem przepływomierz i zbiera się lepiej ale nadal błędy zostają i nie do końca zbiera się tak dobrze jak powinien
szymon wiem że nie o tym tam i często warto tak robić ale miałem np. 3 z rzędu używane "sprawne" przepływomierze do benzynowych toyot i każdy pod rząd popsuty tak samo(szukałem 3 tygodnie usterki). Vemo nie bronię bo założyłem raptem około 10ich produktów ale nigdy problemu nie było i nigdy nie miałem tak że z pudełka martwy.
Witam wszystkich szukam przyczyny występowania błędu, błąd pokazuje się tylko podczas jazdy ogólnie od kiedy jest samochód jest słabszy Turbo nie chce wkręcać się na wyższe obroty. Po kolei odłączałem czujniki i nie znalazłem czujnika pod tą nazwą był na przykład czujnik maf lub map ale tego konkretnego nie mogę znaleźć. Domyślam się tylko że może to...
Może pomoże w diagnozie zakręcenie gazu i jazda kilka dni na benzynie. Jeździłem dwa/trzy dni nic to nie zmieniło:( może za krótko Kupiłem przepływomierz może tutaj coś się kręci, będzie za 2/3 dni robocze
Witam Toyota rav 4 2.0d4d 2002r samochód szarpie w zakresie od 2000-4000 obrotów , nie zawsze .Czasami zapali się kontrolka wtrysku samochód wtedy traci całkiem moc nie wchodzi na obroty .po zgaszeniu i odpaleniu problem znika. Komputer pokazuje uszkodzenie przepływomierza podstawiony z innego samochodu + filtr paliwa OE.
Przepływomierz (MAF - mass airflow sensor) to co innego niż czujnik temperatury powietrza (IAT - intake air temperature sensor).
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
ostatnio cos sie popierdzieliło jak odkreciłem dolot od filtra powietrza spalanie było 5.3 /100 teraz wychodzi roznie 6-6.5 muśle iż może to być wina czujnika przepływomierza powietrza i szukam sposobu aby to spalanie zmniejszyć
Z odłączonym przepływomierzem wygląda na to że odcina go system vvti i dlatego przy 3k nie wkręca się dalej. Tylko dlaczego z podpiętym przepływomierzem nie chce jezdzić w ogóle ? Przepływomierz podmieniłem na inny i zero efektu błędów w pamieci brak. Co to może być ?
Witam Mam problem z Toyotą Corolla 1.4 VVTI w gazie. Obroty silnika zachowują się dość nietypowo. Na rozgrzanym silniku niezależnie czy gaz czy benzyna niskie obroty na biegu jałowym są równe i trzymają ~800 do czasu... Czasem same z siebie zwiększają się na 2000 i nie chcą spadać, czasem powoli rosną od 800 do 4000! Podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła...
Pierwsze dwa kody w zasadzie dotyczą sondy za katalizatorem jak słusznie zauważyłeś. Generalnie po wymianie sondy kody powinny ustąpić choć kody te powiązane są z innymi dolegliwościami (m.in. z wtryski, wycieki powietrza dolotowego czy słabe ciśnienie paliwa). Natomiast ostatni jest ciekawy. Piszesz że autko zapala bez problemu. Nie miałeś zająknięcia...
Na dzień dzisiejszy dalej nie ma informacji. Widzę, że nie jesten jedyny szukający na wlasną rękę i internet milczy. Ponoć nie mogą sie dogadać i nie ma możliwości powrotu na starą wersje. Nie przewidują rabatów w związku z tą "usterką". Już pomijam fakt, że serwisowanie auta woła o pomste do nieba, żebym ja zwykły użytkownik pokazywał mistrzowi jak...
Wszystko wskazuje na przepływomierz powietrza. Sprubuj go rano odłączyć i będziesz widział. Jeżeli będzie lepiej to masz odpowiedź.
Zwróciłbym uwagę na parametry: temperatura silnika, przepływomierz wartość żądana - rzeczywista, położenie EGR, ciśnienie paliwa (wiem że to benzyna), sondy lambda
za 20 zł to się kupuje paliwo do kosiarki.Zatankuj do pełna,przejedź 100 km i uzupełnij zbiornik.Wtedy będziesz miał jasność ile pali.Poza tym masz w tym aucie komputer który pokazuje szacunkowe zużycie paliwa i jest ono w miarę wiarygodne.Sprawny yaris w mieście pali 6 do 7 litrów.Co do błędu lambdy to wymyj przepływomierz bo często zdarza się że on...
Wyczyśc po wykreceniu przepływomierz wypsikując go CarbCleanerem. Może jest pęknięty katalizator i wywala błąd 2 sondy.Jak go muli to często jest syf w przepływce.
Puki co po skasowaniu błędu i ostrym ciśnięciu silnika samochód przyspiesza lepiej - niestety nie mogę w pełni tego sprawdzić- zalegający śnieg nie pozwala- Lecz z Autem jakby Lepiej- być może zamulony ? Na forum Nissana Bardzo miły Pan polecił mi umycie przepływomierza- Zastosuje tą procedurę - instrukcja na podstawie Toyoty : http://toyota.arbiter.pl/galeria/czyszcz...
mysle że twój sposub jest jedynym sposobem wyregulowania napiecia sprezyny jeki możesz zrobić sam w podobny sposób ustawialem przeplywomoierz w toyota 4-runner ( taki sam) oraz w bmw 535 i dzila to calkiem dobrze
EGR, turbina, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, czujnik temperatury powietrza dolotowego, to elementy osprzętu które muszą być bezwzględnie sprawne. Tak jak czysty filtr powietrza i kanały spalin przed i za EGR. Sprawdzone?
żeby się upewnić,proponuję wykasować błędy i sprawdzić czy się ponownie te same pojawią,potem zaczął bym od sondy. A ja od przepływomierza,gdzieś tam,na którymś wykresie, widać że sonda oscyluje.
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z moim autem. Toyota Corolla 1,4 D4D 2006r, 171 000 przebieg. Problem polega na tym ze po przejechaniu ok 10-20 km auto zupełnie traci moc, bardzo dymi na czarno. Auto bylo u kilku mechaników, zaprowadziłem nawet do serwisu Toyoty. Niestety nikt nie potrafi rozwiązać problemu z tym autem. Wszystkie parametry...
Było podłączane ale w sumie nic tam nie wyszlo. Podłączanie pod komputer nie jest recepta na sukces. Czasem pomaga w diagnozie . P.S. był podmieniony inny przepływomierz który według komputera był dobry a auto wtedy już w ogóle nie chciało jeździć, więc z tym komputerem to ja tak ostrożnie.
Toyota Avensis T25 2.0 d4d 116km. Moja Toyota dymiła na czarno podczas delikatnego ruszania jak i przyspieszania. Kopciła ja traktor. Lałem do baku mixol, środki do czyszczenia wtryskiwaczy. Czyszczony kolektor, nowe filtry, czyszczony egr, nowy przepływomierz. Po paru dniach w warsztacie stwierdzili, że wszystko dobrze auto miało moc paliło od strzała....
Falujące obroty na biegu jałowym podczas jazdy, na postoju obroty nie falują, także po włączeniu klimatyzacji jest ok. Wymieniłem przepustnicę. silnik krokowy, przepływomierz, uszczelkę pod kolektorem ssącym, sprawdziłem szczelność układu i nic to nie dało. Auto na benzynie i gazie tak samo się zachowuje.
Zmien tą sonde.Sprawdz jeszcze przepływomierz powietrza.Nie strzelił ci przypadkiem na gazie?I sprawdz dolot czy nie bierze fałszywego powietrza.Choc skoro twierdzisz ze równo chodzi... .
Witam serdecznie. Możesz kolego napisać którą pompę wymieniłeś? Pompę paliwa ze zbiornika czy pompę wysokociśnieniową (wtryskową) Dodano po 3 Mam dokładnie taki sam problem co ty. Sprawdziłem już turbinę, przepływomierz, ciśnienie na pompie wszystko ok. mechanik na początku coś wspominał o pompie wtryskowej ale potem stwierdził że jest sprawna i ciśnienie...
Wymieniłem całą przepustnicę i nie jest to co by mnie satysfakcjonowało, już nie walą mi obroty na zimnym silniku do 1900, ale ma jeszcze wahania obrotów, myślę jeszcze o wymianie przepływomierza, ponieważ na początku jak kupiłem ten pojazd wystąpił błąd na przepływomierzu /co wykazał komputer/ zaświeciła mi się kontrolka silnika co skasował mi fachowiec...
Próbować możesz, ale to totolotek.
Jak wywala 43,a rozrusznik pracuje -prawdopodobnie sygnał tylko do samego sterownika silnika nie dolatuje(nie pamiętam na którym pinie powinien być-jak znajdę to Ci wyślę)Sprawdż jeszcze czy przypadkiem nie masz tam wtryskiwacza rozruchowego- w tym roku powinien być-jeżeli jest to bywa że jest wysterowywany z wyłącznika temperaturowego z pominięciem...
Dużo pomysłów: - Turbina -zapchana odma -przepływomierz -rozrząd i wszystkie czujniki przy nim -w tych silnikach bardzo często padały śruby mocujące głowice. Sprawdzić czy nie ubywa płynów lub przybywa w niektórych przypadkach.
przepływomierz podmień, albo sprawdzic odczyty przepływki wymagane z rzeczywistymi, wtryskiwacze po naprawie? Dodano po 4 a od czego sie zaczelo? poco bylo ruszane?
Witam Od czerwca jestem właścicielką Toyota Avensis 2.0 diesel, auto od tego czasu przebyło trasę 1800 km (za granicę) i trasy do pracy. Od grudnia pojawił się problem z utratą mocy w aucie, początkowo tylko na zimnym silniku a teraz i na rozgrzanym jest masakra. Mechanicy pomału rozkładają ręce. Pierwszym krokiem była diagnoza w serwie Toyoty, która...
W większości aut ,które naprawiałem bo wszystko wymienili i nie działało kończyło się na oryginalnym czujniku temperatury bo w tym często są dwa termistory jeden ptc drugi ntc i do tego jakiś rezystor . Charakterystyka jest nieliniowa i efekt jest taki że czujnik w podróbce albo pokazuje tylko w jednym miejscu dobrą temperaturę . Efektem czego jest...
Do tego potrzebny mechanik a nie koleś który patrzy w monitor. ECU nie może dobrać składu mieszanki, może być sonda, może być przepływomierz, może być wszystko po trochę. To że nie ma ładnego błędu z numerkiem który można wpisać w google nie znaczy że wszystko działa.
Witam wszystkich! Mam wielki problem i prośbę o pomoc równie wielką :) ...Więc tak... Jechałem samochodem Toyota MR2, akumulator spadł i plus akumulatora zetknął się z przepływomierzem (aluminium), nagle wszystko zgasło, powstało zwarcie w skutek którego wszystko działa oprócz świateł przednich i nie moge też odpalić silnika, gdy próbuje zakręcić rozrusznik...
Witam, posiadam Toyotę jak w tytule. Silnik nie ma mocy, wyczyściłem EGR i przepływomierz i nic to nie dało. Silnik po odłączeniu czujnika temp. paliwa odzyskuje moc lecz świeci się check. Czytałem w necie, że przyczyną mogą być zawory SCV, może miał ktoś podobny problem to proszę o pomoc.
AFR wyjdzie trochę ponad 22. Może to ochrona przed dymieniem, może przepływka zaniża, może tak ma być, trzeba by porównać z innym egzemplarzem. Teoretycznie jak policzysz wskazana przepywomierza w g na suw i podaną dawkę na suw, możesz sprawdzić, czy zgadza się z AFRem. Może masz nieszczelność i zaciąga lewe powietrze. Nieszczelność musiałaby być między...
Zapewne chodzi o przepływomierz. Zacznij od dokładnego wyczyszczenia go w benzynie, to czasami pomaga. Jeśli nie, to wymiana. https://obrazki.elektroda.pl/3229206000_...
Hej Psooya. Tak na szybko: - Pod siedzeniem kierowcy,po lewej, jest szare gniazdo serwisowe. Należy zmostkować w nim styk TE1 i E1, wrzucić N( w automacie) lub luz,włączyć stacyjkę i liczyć mrugnięcia kontrolki check. Mrugnięcia powtarzają się od najmniejszej liczby mrugnięć do największej. Pomiędzy nimi następują przerwy.Ta najdłuższa zaczyna cały...
Miałem podobną sytuację z takim silnikiem w toyocie. Srawdziłem zawory SCV,. EGR, przepływomierz, drożność przewodów paliwowych. Dopiero wymiana filtra paliwa /po krótkim użytkowaniu/ rozwiązała sprawę. Powodem takiej sytuacji były wyjazdy po paliwo do Rosji na resztkach paliwa, co spowodowało zassanie zanieczyszczeń z dna zbiornika i zapchanie filtra....
Dziś po przeczyszczeniu przepływomierza i EGR na teście podczas jazdy na trzecim biegu też przy trzech tysiącach trochę zamólił ale przy rozpędzaniu się do 4000 było parę razy takie szarpnięcie jakby się na chwilę wkręcał, tak jakby coś się zacinało i powodowało to że nie chce się wkręcać płynnie.
Poinformuj nas o ustaleniach mechanika bo problem jest ciekawy. To po prostu fajny temat i warto go opanować. Nie inwestuj bez określenia trafnej diagnozy wytłumaczalnej logicznie. Jak nie masz błędów w historii to musisz przeprowadzić diagnoze z komputerem co się wtedy dzieje podczas spadku mocy czy przepływomierz podaje inne wartości czy jakis czujnik...
Czyli najpierw podpięcie pod komuter i sprawdzenie przepływomierza i całej reszty odpowiedzialnej za skład mieszanki paliwowo-powietrznej, a jeśli to nic nie da to dokładne sprawdzenie turba? A jeszcze jedno pytanko co to jest EGR i czy może też mieć coś z tym wspólnego?
Rok 2004. Przeplywomierz byl podmieniany.bez reakcji.
Ja bym jednak też postawił na paliwo ,wynika z tego że pompa podaje -ale wyczyścił bym filtr paliwa jest obok kolektora ssącego tak okrągła metalowa puszka ,może w nim występować zjawisko krążenia brudu w czasie jazdy i go zatyka a po dłuższym postoju nieczystości paliwa osiadają na dno filtra i wtedy odpala . Natomiast sonda kontroluje ilość paliwa...
Problem częściowo rozwiązany. Jest już polepszenie się mocy, gdy odłączyłem przepływomierz. Tylko jeszcze jest jedna sprawa która mnie zastanawia, ponieważ gdy był czyszczony EGR to brakowało jednego wężyka. Wyglądało jakby byl odciety a na dole. Znalazłem rurkę tylko troszeczke grubszą i w środku była śrubka wkręcona. Czy to moze byc od tego?
To drugie kojarze.. To jest krokowiec?? To chyba wiem gdzie jest a to pierwsze to MAP sensor? Kolega podpowiedział mi, że ten MAP sensor będzie między przepustnicą a przepływomierzem. Czy to dobra wskazówka? Zaraz zabieram się za demontarz krokowca. Będę robił fotki i opis demontarzu. Nie wiem czy można będzie to później tu wrzucić. Pozdrawiam
Witam, gdy trochę dłużej potrzymam moją Toyotę na wysokich obrotach (długie trasy) - powiedzmy pół godziny przy prędkości około 160 km/h (skrzynia piątka) - czasem nagle gwałtownie traci moc, i zwalnia. Na mój gust wyłącza się turbina, ale nie jestem pewien. Na komputerze pokładowym, ustawionym na przepływomierz widać że nawet po wciśnięciu pedału gazu...
Dziękuję za podpowiedz. Układ powietrza jest szczelny 100%.Auto dostaje napady dopiero przy różnicy wzniesień, przy stałej pozycji gazu.Wrażenie jest jakby auto dodawało kilka koni i odejmowało,- rytmicznie,odczuwalne jest tylko dla kierowcy.Przy jeżdzie w mieście 50km/h na 5 biegu radzi sobie dardzo dobrze.Z zapalaniem auta nie ma jakich kolwiek problemów.Podejrzewam...
Yaris 3 rocznik 2012, 73 kW, 1.33 benzyna. Przejechane 135 tys. Co roku serwisowany w salonie Toyoty. Od kilku miesięcy samochód nie chce wchodzić na obroty, dławi się i drga przy, nie chce przyspieszać dynamicznie. Trudno osiągnąć prędkość powyżej 100 km/h. Na zimnym silniku jeszcze jakby jedzie przez chwilę ok, a później po kilku minutach zaczyna...
Witam . Mam problem z autem RAV4 z roku 2000, silnik 2.0 1AZ-FE benzyna. Po uruchomieniu pracuje równo . Natomiast po dodaniu gazu uzyska 3 tys obrotów i zachowuje się jakby było odcięcie przy maksymalnych obrotach, Check się nie świeci. natomiast komputer pokazuje błędy P1300, P1305, P1310 i P1315 opisane jako obwód włącznika zapłonu, oczywiście chodzi...
Silnik 1AZ-FE Objawy: W czasie gdy samochód jest w ruchu i w momencie gdy silnik po obciążeniu (na. zwalnianie przed światłami) ma zejść do wolnych obrotów schodzi znacznie poniżej nich (w granice 500 obr/min). Następnie wychodzi na około 1200 obrotów i dopiero stabilizuje się na właściwym poziomie ~750 obrotów. Tak dzieje się najczęściej. Sporadycznie...
Witam. Zwracam się o pomoc w temacie lekko wygaszonym mianowicie spadek mocy w Yarisie 1.0 vvti z 2005 r. 48 kw. Niestety analizując posty z przeszłości nadal nie znalazłem odpowiedzi. Jarek po rozgrzaniu do 90stopni traci moc na 1 i 2 biegu az do 2k obrotow. Po osiagnieciu 2k wydaje się już sprawować normalnie. Na wolnych obrotach chodzi dość równo....
sprawdziłem węże na chłodnicy, ten górny jest ciepły cały czas, ten dolny tylko robi się ciepły jak silnik osiągnie 80C. Jak jest mniej to ten dolny robi się zimny. Sprawdziłem wskazania czujnika temperatury tego wkręconego w głowicę - dwu pinowy, pokrywają się ze wskazaniami pirometru. jak zdejmę wtyczkę to sterownik pokazuje -40C i załącza wentylator...
Witam. Mam następujący problem silnik n47c pin 5 na przepływomierzu - msygnał ze sterownika powinno być około 5v a jest 9v. Po Odpięciu wtyczki np od przepustnicy albo czujnika temperatury egr napiecie jest ok , natomiast po wpięciu czujników z powrotem napięcie znowu jest za duże. Gdzie szukać przyczyny? Wszystkie sugestie i podpowiedzi mile widziane....
daj mi 2.5-3k za sama robote i się podejme. No nie powiem, wymagania co do dniówki niezłe. Ciekawe tylko czy na pewno warto? Jeśli to dla ciebie dniówka i wgląda na zamintowane czytaj nie wrzucone, na inoxie, z głową wiązka a nie gdzie popadnie to montuj. Mnie na to potrzeba kilka dobrych dniowek by wyglądało tak: https://lpg-forum.pl/toyota-yaris-i-ts-1...
Witam mam problem z toyotą yaris 1.3 vvti auto czasam gaśnie i jest problem z odpaleniem trzeba odczekac ok 10 minut po podpieciu pod komputer wyskakuje bład usterka w obwodzie prądowym, wymienione zostały cewki przepływomierz i czujnik położenia wału. Ktoś miał podobny problem
Witam Panowie problem jak w temacie. Po wymianie rozrządu przez mechanika ww. aucie spalanie wzrosło do ok12 l/100km i tyle pokazuje komputer wcześniej około 6-7l. Cewki i świece sprawdzone , sondy obie pracują (przynajmniej wskazywane wartości nie budzą zastrzeżeń). Jedyne co wydaje się dziwne to wartości mierzone z przepływomierza na biegu jałowym...
Witam. Problem dotyczy Toyoty Corolli E12. 1.4 VVT-I. Mianowicie Zapalam auto bez problemów. Jak jest zimny pracuje ok. Problem zaczyna się kiedy silnik osiąga temperaturę mniej więcej 80 stopni. Obroty zaczynają falować i czasami zgaśnie na biegu jałowym jak nie przegazuje. I wtedy jest problem z odpaleniem. Kiedy silnik zagrzeje się mocniej to znaczy...
toyota przepływomierz przepływomierz toyota corolla przepływomierz benzyny toyota
wyciszyć klawiatura maksymalny obrót silnik termostat lodówka turystyczna
turbina wiatrowa astra nawiewem
Schemat elektryczny wyważarki Uni-Trol 2050 - dostępność i alternatywy Problemy z ogrzewaniem w Skodzie Felicia 1.6 benzyna