przeprogramowac modul

Znaleziono około 20 wyników dla: przeprogramowac modul
Podstawowa forma zapytania: przeprogramować moduł
  • Citroen C5 III (X7) - Modul poduszek powietrznych.

    Witam, Kupilem zestaw poduszek wraz z modulem wyciagniety z tego samego samochodu. Po zlozeniu i podlaczeniu wszystkiego Lexia dalej sypie bledami o poduszkach. Modul na 100% jest czysty. Gadalem z gosciem od ktorego to kupilem i mowil ze trzeba przeprogramowac BSI bo on szuka starego modulu, a widzi...

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Kwi 2014 09:00 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4791
  • jak sprawdzic modul zaplonu DIS vectra b 1.6 16v 96r

    nie moja wersja jest inna nie ma takich opcji jak 'klawisze F------'' Opel Tech2 dla Windows plik EXE -- to co pisze po skrutem ,nie wiem co to za wersja udalo mi sie wykasowac wszystko i autko zaczelo normalnie pracowac przez kilkanascie minut ale wszystko wrócilo i pozostaje kod 1602...

    Samochody Szukam   10 Lut 2008 10:40 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 12509
  • ford focus 2.0 EFI problemy z ladowaniem

    Napiecie ładowania w Focusie kontroluje PCM . Aby zmienic charakterystyke ukladu ladowania nalezy przeprogramowac modul PCM. FORD wprowadzil wiele aktualizacji oprogramowania PCM , miedzy innymi wlasnie korygujace skoki napiecia przy wlaczaniu i wylaczaniu szyby ogrzewanej. Programowanie PCM przy pomocy...

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Lut 2006 22:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3464
  • Audi a4 B6 Programowanie modulu komfortu

    Witam Chcialbym przeprogramowac modul komfortu poniewaz wymienilem moduly szyb w drzwiach oraz mialem dwie elektryczne szyby i dolozylem jeszcze na tyl. Szyby dzialaja ale niestety nie dziala skladanie lusterek oraz domykanie szyb ani pilotem ani z kluczyka. Moze jakies sugestie? nie wiem czy krotkie...

    Samochody Początkujący   22 Lis 2009 21:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 11359
  • renault kangoo - Sensor airbag 600589600

    Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z sensorem airbaga, otóż wymienilem sensor na inny o tym samym numerze katalogowym autoliva oraz renault, poniewaz stary przestal dzialac (ciagle swiecenie sie kontrolki airbag po diagnostyce kazali wymienic sensor). Po wlozeniu nowego (uzywanego) sensora...

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Lis 2012 00:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6489
  • SENSOR AIRBAGU SAAB 9.5 AERO

    :-) juz ni ebadzmy taca "dokladni" caly trik polega na tym ze napinacze + same poduszki sa to rzeczy pirotechniczne i przy probie grzebania (ale z radem przy tych rzeczach) istnieje mozliwosc odpalania! ale przy odpietych klemach z akumulatora itd zasadniczo jest to nie mozliwe pozatym wtyczki...

    Samochody Elektryka i elektronika   10 Lip 2004 08:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1808
  • Gdzie w passku sterownik centralnego

    Witam Mam paska 99 co nie reaguje na pilota centralnego, ale jest on wprogramowany do komfortu, wiec problem musi byc gdzie indziej albo w polaczeniu, albo w samym sterowniku centralnego. Po odlaczeniu modulu komfortu z auta, centralny dziala tylko z kluczyka wiec gdzie jest modul? Czy...

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Lip 2006 20:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1032
  • dlaczego nie Actel

    Byla mowa o podstawkach, i nawet o ich cenach, jednak Actele sa programowane przez Jtag w systemie. Wystarczy podlaczyc ogon do ustrojstwa i je przeprogramowac nowa zawartoscia. Po co wozic uklad ze soba skoro mozna pojechac do ukladu i go przeprogramowac, lub nawet mozna zrobic tak, ze Klient mowi Wam...

    Mikrokontrolery   26 Lis 2004 09:54 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 5375
  • Pralka Ariston AVSL85EU - nie włącza się, jaki kod błędu?

    Nowy eeprom tu nic nie pomoze bo modul nie ma podstawki tylko pamiec jest w nim na stale wiec jedynie drugi modul albo przeprogramowac istniejacy Dodano po 4 Cena takiego modulu to okolo 500 PLN

    AGD Pralki, Suszarki   05 Sty 2008 00:21 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 9681
  • Ariston LD44 zmywarka sama wybiera program

    Po wymianie modulu 43033033240.8 zmywarka pracuje bez zarzutow. Modul ma pamiec 24C64MP ktora podobno sie rozprogramowuje. Poniewaz nie mialem jak przeprogramowac wymienilem caly modul.

    AGD Zmywarki   25 Lut 2012 12:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 8656
  • BEST Tronic mds 03 schemat elektryczny

    Musisz przeprogramowac alarm na dluzszy impuls zamkniecia lub sprawdz bo niektore dogi mialy dodatkowy modul domykania szyb

    Samochody Szukam   03 Kwi 2013 14:13 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2770
  • kino domowe--wejscie optyczne

    Teraz to musisz dorobic modul wejscia otycznego. Wpiac sie gdzies przes procesor. Napisac soft, przeprogramowac dvd i po klopocie.

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis   14 Mar 2005 18:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1803
  • Sharp 70FS-57S chassis DA100 brak napisów w menu

    Do kolegi DarekSp9: Ustaliles co bylo przyczyna braku napisow w tym tv? Wlasnie otrzymalem taki sam tv z Niemiec. Widac ,ze naprawiana byla przetwornica. Obraz jest ok poza tym ,ze brakuje menu (sa tylko czarne pola) no i telegazety. Probowalem podstawic podobny modul cyfrowy ,ale w sumie efekt ten sam....

    TV Serwis   07 Kwi 2005 17:34 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1850
  • Passat b5 98 centralny po zmianie

    troche mnie tu nie bylo... i tak... ninja2 - zadzialalo ale.... w module komfortu nadal wyskakuja bledy sterownikow tylnych drzwi, dlatego nie moge przeprogramowac modulu na cztery drzwi, kodowanie jest nadal na 2 drzwi. Ale mimo kodowania wszystko dziala w 100% lacznie z zamykaniem i otwieraniem pilotem. Kbys...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Cze 2010 19:59 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 14055
  • Pralka AWT 7125-nie wchodzi na wyższe obroty przy wirowaniu

    Witam; Prawdopodobnie wystarczy przeprogramowac pamiec EEPROM, ale moze byc i tak ze modul bedzie do wymiany.

    AGD Pralki, Suszarki   12 Sie 2007 17:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2698
  • Mercedes Sprinter - czy mozna zmienic lampy zwykle na bizeno

    Witam! Z tego co wiem to samo przeprogramowanie w Star diagnozie niczego nie daje gosc w prywatnym serwisie podlaczyl sie i powiedzial ze juz teraz moze mi go przeprogramowac na xenony ale to nie bedzie dzialac bez tego modulu bezpiecznikow ( skrzynki z bezpiecznikami w kabinie) malo tego to musi byc...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Paź 2010 06:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5063
  • Piekarnik Whirlpool AKZ 431 NB -błąd F03 -brak złącza diagn w module sterującym

    ja tez mam ten problem, nie udalo sie przeprogramowac., Czy mozna gdzies kupic plytke z demobilu tak zwanego? prosze o kontakt anegata(at)wp.pl mam blad f 03, piekarnik akz 433 / IX Dodano po 2 znalazlam modul do akz 421, nie wiecie czy pasuje do akz 433?

    AGD Użytkowy   14 Lis 2011 18:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 6698
  • Automatyczne domykanie szyb po wyłączeniu zapłonu Skoda Octavia z 2000r

    Chcialbym podlaczyc sie pod temat. Mam w O1 modul komfortu 1C0 959 799 B. Czy da sie go przeprogramowac tak aby otwierac i zamykac szyby z pilota? Z gory dziekuje za pomoc.

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Cze 2012 13:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4245
  • Ford/Mondeo/mkIII - Chiński klon ford ids vcm (rotunda)

    poszukaj sobie jakiegos innego patcha, jesli kupiles dobrej jakosci idsa. ewnetualnie przejrzyj jeszcze cd, bo sa rozne kombinacje z tymi patchami. a najlepiej jak wrzucisz sobie na czysty system najnowszego idsa. dziala przez 4 dni bez licencji i mozna sprawdzic czy dziala. ja mialem mala jazde z...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Gru 2017 23:28 Odpowiedzi: 66    Wyświetleń: 63087
  • Jak podłączyć Telestart T90 webasto

    Witam, posiadam webasto Thermo Top ZCD czyli dogrzewacz przerobiony na ogrzewanie postojowe. Steruje nim przez Multicontrola Webasto +12 załącza pompke wody i wentylator ( przez czujnik temp 40* na wezu do nagrzewnicy) A Wbus załącza piec. Na multicontrolu wszystko chula. Dostalem Modul Telestart T90...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Gru 2017 10:53 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 11383