Wystarczy przykręcić w odpowiedniej pozycji, najlepiej w takiej, jak zapamiętałeś lub zaznaczyłeś. Dodano po 8 Pożartowali. Na przepustnicy odbija się zazwyczaj śrubka którą wykręciłeś, z drugiej strony odbija się ośka i już jesteśmy w "domu". Wkręcasz śrubkę zgonie z jej odbiciem na przepustnicy, tej blaszce. Nie dokręcasz jej, zostawiasz luz następnie...
A co to za problem? Wyrobione osie przepustnic. Gaźnik do regeneracji.
Jaki gaźnik wybrać do skutera 80cc 4T GY6 – 18 mm czy 16 mm? Interesuje mnie wpływ na moc, spalanie i regulację. Które modele Keihin, Moretti, Naraku są polecane?
Trzeba było nie kupować. Z taką historią zakładam że motor to złom, a gadka sprzedawcy o synchronizacji gaźników to wciskanie kitu nabywcy. W lepszym stanie motocykle widziałem na złomie. Gaźniki w Kawasaki (nie pamiętam dokładnie które roczniki) mają tą wadę, że napęd z przepustnicy jest na pierwszym gaźniku i regulacja czwartego gaźnika jest zależna...
Jeśli wyjmowałeś przepustnicę z gaźnika , to sprawdź czy jest poprawnie włożona.
Przepustnica w gaźniku jest połączona cięgnem z regulatorem odśrodkowym, sprawdź czy to się nie zacina.
Musisz kupić lub pożyczyć tester kompresji na znanym portalu aukcyjnym to ok. 100zł. W warsztacie ok dwóch piw :D Wkręcasz w miejsce świecy zakręcasz rozrusznikiem i odczytujesz ciśnienie na manometrze Zapomniałeś dodać, że na czas pomiaru przepustnica gaźnika ma być maksymalnie otwarta, by nie hamowała przepływu powietrza.
Dokładnie. Obie zaczepiasz za oczko w drucie łączącym chorągiewkę z przepustnicą gaźnika. Dłuższą sprężynkę podłączasz do ruchomej blaszki nastawiacza obrotów, a krótką za nieruchomy uchwyt. Co do regulacji zapłonu możesz regulować na kartkę. Ja tak robię i jest dobrze.
Silnik: Pojemność skokowa: 35cm3 Moc max.: 2,6KM Poj. zbiornika paliwa: 1,3l Rodzaj paliwa (benzyna/olej) 25:1 Urządzenie zapłonowe: induktorowe (magneto) Rozrusznik: Bendix Obroty: 7500obr/min Opryskiwacz/Opylacz Wydajność powietrza: 15m3/min Szybkość powietrza: 90m/sek.
Jak wiadomo sezon koszenia w pełni więc trzeba było rozkręcić kosiarkę i wyczyścić wszystko, tak więc gaźnik etc. zdemontowane, potem ponownie skręcone i tu mały zonk bo kosiarka przestała wchodzić na mniejsze obroty, po odpaleniu od razu na najwyższe, tak więc po sprawdzeniu linek, cięgieł, śrubek regulacyjnych, spręzyn doszedłem do momentu gdzie obroty...
Przeczyść sobie przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników. Jak masz obroty nierówne to coś z krokowym nie tak - czyszczenie powinno pomóc. Jak pytał poprzednik świece, kable WN, kopułka rozdzielacz OK?
Witam. Spryskaj ośke przepustnicy WD/40 . Czasami parzepustnica gaźnika się zaciera , bo jeżdżąc na gazie chodzi na sucho.
jak obroty same rosną to sprawdź też uszczelkę pod przepustnicą (tym gaźnikiem wtryskowym całym) papierowa, lubi puszczać, można ją posmarować sylikonem Victor Reinz z obu stron tylko cienką warstewką i skręcić całość porządnie z powrotem (z wyczuciem oczywiście)
ok od strony silnika gaźnik nad przepustnicą ma otwór którym jest zasysane powietrze do pracy membrany sprawdź czy jest drożny .
Na jaki kolor kopci? Na czarno czy na niebiesko? Patrzę na manual do silnika, tam jest ssanie automatyczne poprzez termostat na wydechu. Cięgno pomiędzy regulatorem obrotów a przepustnicą gaźnika jest schowane pod osłonami, nie ruszałeś ich przy naprawie? Dodatkowo sprężynka na tym cięgle ma powodować otwieranie przepustnicy na biegu jałowym, aby silnik...
1. Czy linka otwiera przepustnicę w gaźniku. 2. Czy brak reakcji to to że się nie wkręca silnik na obroty czy to że automat nie wchodzi na bieg? 3. Jeśli obroty się nie zwiększają sprawdzić czy jest w ogóle reakcja na przygaszenie silnika przytkaniem dopływu powietrza.
Co sięmoże w niej dziać? Przepustnica nie opada.
Ssanie to przepustnica przesłona przed gaźnikiem (normlana przepustnica jest za). Wytwarza podciśnienie na gaźniku dużo wyższe niż dysza venturiego tym samym zasysa paliwo w większej ilości.
Powyżej zająca to jest Start-czyli ssanie i ta przepustnica sie zamyka.Własciwie przepustnica sterowana jest pośrednio poprzez sprężynki i dzwignie regulatora obrotów.Poruszaj dzwigienką regulatora i zobacz co sie dzieje.
Recyrkulacja Wydechowych Gazów? Tak bardziej po polsku chyba. Jeśli chodzi o chemię to spraye do czyszczenia gaźników/przepustnic dobrze sobie radzą.
Przyczyną jest regulator obrotów, który jest połączony z przepustnicą gaźnika za pomocą cięgna. Zapewne źle podłączyłeś
Złożyłem, nie odpala. Nie rozumiem działania tej dźwigni, przecież ona steruje przepustnicą gaźnika. Jak ma sterować, skoro z niczym nie jest połączona. Ja palcem sterowałem. Sprężynka to chyba tylko w tym miejscu. Przy zapalaniu przepustnica ma być zamknięta, potem po odpaleniu już otwarta? Zmierzyłem kompresje przy zamkniętej przepustnicy-wyszło,...
Prześledzić przewód linki gazu czy faktycznie porusza przepustnicą do gaźnika. Jeśli tak to możliwy problem z gaźnikiem.
Tam nie ma gaźnika, jest przepustnica z TPS.
Odpal agregat rozgrzej go porządnie podłączając jaką suszarke czy coś. Odłącz obciążenie. Wkręć tą śrubkę pod skosem do oporu ( z wyczuciem oczywiście, pół obrotu przed ukręceniem:-) ). Drugą śrubę regulacyjną wkręć też do oporu, przyduś do niej przepustnice gaźnika, agregat powinien zmniejszyć obroty. Tak trzymając wykręcaj śrubke podpierającą przepustnice...
Jak masz w tym gaźniku rozwaloną przepustnice która ma duże luzy(patrząc na rocznik to zapewne tak jest) to na wolnych obrotach też może nie chodzić...
Cześć, Jaka linka gazu do WSK 125 z gaźnikiem Dellorto 21 mm? Teraz jest założona linka od WSK i przepustnica jest otwarta na maksa.
wyczyścił odmę , przepustnice, gaźnik i element woskowy Chyba tu wtrysków nie ma
Po prostu naciśnij dźwignię gazu, tak, aby przepustnica się otwarła, i wlej bezpośrednio do gaźnika, od strony filtra powietrza.
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
Albo kolega Szy-mat nie precyzyjnie opisał temat, albo ja nie zrozumiałem. W przypadku dot. agregatu o mocy 2,4 KW, z silnikiem 2T, to albo jest to stary agregat, albo masz silnik 4T. W takich agregatach (bez AVR jak podajesz) zarówno wzbudzenie prądnicy jak i regulacja napięcia zależna jest m.in. od kondensatora (C) a nic nie wspominasz o nim. Agregaty...
W moim PowerPlus da się uruchomić silnik nawet bez podłączonego inwertera, Ale moduł steruje silnikiem krokowym otwierającym i zamykającym przepustnicę w gaźniku więc trzeba ręcznie sterować przepustnicą. Mnie udało się uruchomić silnik i pomierzyć napięcia na uzwojeniach. Sama naprawa modułu nie jest wielkim problemem, problem to usunięcie żywicy,...
Albo coś wpadło przez gaźnik (sprawdź przepustnice) lub tłumik, ewentualnie jest to fragment koszyczka z łożyska wału. Zdjęcie, jest bardzo niewyraźne.
Witam mam pytanko na temat gażnika typu pierburg jak szeroko powinna być otwarta przepustnica rozruchowa na zimnym silniku?
Usuń ten regulator obrotów z przepustnicą, dorób króciec, załóż gaźnik np.od skutera 2 suwowego i dopasuj doświadczalnie wielkość dyszy i będzie hulać.
Tulejki powinny być wykonane z brązu samosmarnego ,to taki porowaty odlew gdzie w porach jest olej ale jaki nie wiem.Albo mechanik wymienił tulejki na zwykły brąz , a może masz za duże przedmuchy z odmy i dlatego musisz często czyścić mechanizm .A stosowałeś biały smar w sprayu do zamków on na mrozie nie gęstnieje.
Hejka Tak, jest możliwe, że przyczyną nieszczelności jest wytarta oś w gaźniku lub dziura w nim. Możliwe jest również, że połączenie gaźnika z kolektorem jest nieszczelne. Aby dokładnie ustalić źródło nieszczelności, można spróbować dokładnie zbadać miejsce, z którego zasysane jest powietrze. Jeśli podejrzewasz, że przyczyną jest gaźnik, należy go dokładnie...
Jest na wierzchu, naciąga dźwignię wychodzącą z silnika połączoną z przepustnicą gaźnika. Zrób zdjęcie silnika od strony gaźnika to powiem która dokładnie. Do zdemontowania ewentualnie osłona i filtr powietrza.
Witam. Z obudowy silnika wychodzi ośka. Na niej jest dźwignia. Do dźwigni poprzez system cięgieł jest zabudowana sprężynka połączona z przepustnicą gaźnika. Reguluje się własnie te ośkę. Bo w środku jest mechanizm odśrodkowy wymuszający odchylenia oski z dźwignia. Ale przy samym gaźniku jest jeszcze mała regulacja (nie zawsze). Falowanie obrotów powoduje...
Dobrze że dolałeś płynu do przeczyszczenia układu paliwowego. Od razu jednak objawy nie ustąpią. Trzeba trochę pojeździć na benzynce. Trzeba też moim zdaniem przeczyścić przepustnicę, układ dolotowy powietrza, przepływomierz. Używa się do tego płynu do czyszczenia przepustnic i gaźników. Spróbuj też odłączyć na noc klemę od akumulatora (+) rano odpalić...
Przepustnica gaźnika jest połączona cięgnem z dźwignią regulatora obrotów. Przeczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Z regulacją gaźnika raczej sobie poradzę. Tu występuję jak sądzę problem z zapłonem. Widać to dość dobrze na filmie: [youtube] https://youtube.com/shorts/HwSUr7PPl98?s... Poszperałem trochę w necie, i chyba będzie problem, żeby ori zapłon działał z gaźnikiem. Trzeba zmodyfikować tps, tak żeby pracował wraz z przepustnicą gaźnika....
Elektroniczny, powiadasz, więc w jaki sposób steruje przepustnicą gaźnika?
Chodzi o regulator obrotów, czyli dźwignia z boku silnika połączona cięgnami z przepustnicą gaźnika.
Sprawdź dźwigienki gaźnika i ich sprężynki do dźwigni regulatora, czy przepustnica gaźnika lekko chodzi pociągając za dźwigienkę, odkręć denko gaźnika i wyczyść komorę pływakową i dyszę paliwa - to tak na szybko na początek, jak nie pomoże to rozbierz i wyczyść porządnie gaźnik i przedmuchaj sprężarką wszystkie otworki gaźnika.
A przepustnica w gaźniku w ogóle się rusza? Może coś wpadło w środek i blokuje przepływ?
Tam nie ma gaźnika tylko przepustnica bo to silnik na wtrysku jednopunktowym. Odma nie ma nic do tego, nie było to lewe powietrze bo nie ma w tym układzie przepływomierza. Lewe będzie wtedy jak będzie zaciągał miedzy przepustnicą a głowicą. Nic tam się nie zabrudziło/zatkało. Sprawdzić ciśnienie benzyny oraz stan układu zapłonowego - przewody, świece,...
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Możliwe, że rozregulował lub zużył się regulator obrotów i przez to nie otwiera się odpowiednio przepustnica gaźnika. Proszę spróbować odpalić przez odchylenie przepustnicy palcem.
Twój gaźnik, nie posiada ssania. Regulator jest typu odśrodkowego, podczas pracy silnika jego dźwignia zostaje przesunięta do tyłu. Jest ona połączona z przepustnicą gaźnika, przesuwanie dźwigni regulatora powoduje przymykanie przepustnicy. Przeciwdziała temu wspomniana sprężynka, a że regulator jest odśrodkowy, to zwiększenie naciągu zmusza silnik...
Nie, regulacja niema nic wspólnego z zapłonem, regulator struje przepustnicą gaźnika. To co na zdjęciu. http://obrazki.elektroda.pl/6679776200_1... Stukot słychać tylko, gdy zębatka rozrządu jest metalowa. Ten stukot pojawił się nagle, czy był już wcześniej. Sprawdź klin koła zamachowego.
Dźwignia regulatora (na rysunku zaznaczona strzałka) jest połączona z przepustnicą gaźnika, za pomocą cięgna z drutu, może jest uszkodzone.. Jeżeli przesuniesz ją ręcznie, to silnik powinien zmieniać obroty, sprawdź to. Przy wyłączonym silniku, regulator otwiera przepustnicę maksymalnie, po uruchomieniu dąży do jej zamknięcia. http://obrazki.elektroda.pl/5139943500_1...
Witam powiecie mi bo mam taki problem gdy założę przepustnice na gaźnik to przelewa mi paliwo przez filtr powietrza ,a gdy nie jest założona przepustnica to nie przelewa.Silnik świeżo po wymianie cylindra tłoka uszczelek pierscieni zalany świeżym olejem zawory wyregulowane.Dzisiaj do południa jeszcze silnik działał tak jak należy a teraz odpala ale...
Rozwarstwiona guma co mocuje gaźnik.Tyle. Autosuper-M4SA kazał czyścić przepustnice w monowtrysku,czemu ty kazujesz w gaźniku?
Jak założę to jasne że wstawię foteczki. :) Ciekawe czy zniknie to dudnienie bo może być ono spowodowane też tym że przepustnica w tym gaźniku jest szersza plus to że jest przy samym cylindrze. No zobaczymy w poniedziałek. Obym się nie zawiódł ;)
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Membrana jest ok..ale są luzy na przepustnicy między ściankami gaźnika a przepustnicą, tzn. można przepustnicą w gaźniku poruszać w boki (delikatnie). Ale tak chyba ma być?
OK dziękuję. Link do drugiego tematu oraz załączony obrazek 8 B chyba wyjaśnia jak powinny być ustawione cięgna i dźwignia. W stosunku do tego jak jest u mnie różnica tylko taka że sprężynka cięgna drugiego ( blaszka przy gaźniku - dźwignia regulatora) jest zamontowana do blaszki na gaźniku później metalowy pręcik i dźwignia regulatora. Pierwsze cięgno...
To prawda ktoś tam już grzebał , ale co do tej płytki przykręcanej to ja ją mam tylko odłożyłem ją na bok by lepiej pokazać to cięgno założone na przepustnice i dzwignię regulatora obrotów, mnie niepokoi to że to cięgno tak około 10mm od miejsca gdzie jest połączone z przepustnicą jest zagięte i to zagięcie opiera się o ten plastik od przepustnicy od...
Tu jest przykład poprawnej kolejności montażu membran i uszczelek http://obrazki.elektroda.pl/2244082600_1... Od strony pokrywy ze śrubą centralną membrana z zaworkami przylega bezpośrednio do głównego korpusu gaźnika (tego elementu z przepustnicami i śrubami regulacyjnymi). Od strony pompki membrana pompująca (ta z aluminiowym elementem)...
Uruchom go bez filtra powietrza (za mało zasysanego powietrza)Przerabiałem taki temat i jeszcze jedno iglica przepustnicy gaźnika do góry o 1 .2 ust
Mam jeszcze taki problem wczoraj jeszcze odkręciłem zakrętkę od iglicy żeby ją przestawić ale zakręciłem i patrze że rolgaz się zacioł linka w każdym miejscu ma luz ale przy kierownicy ona wylatuje z rolgazu, wie ktoś co może być tego przyczyna? Prawdopodobnie źle włożyłeś przepustnice, zwróć uwagę, że w gaźniki tam gdzie chodzi przepustnica jest pin...
jeśli masz go na polskim gaźniku to mozliwe ze przywiesiły Ci sie przepustnice w gaźniku...
Skoro Ci się nie spieszy to ja bym ją moczył w nafcie do lamp, i co jakiś czas pędzelkiem pociągnąć. Jak chcesz szybko się pozbyć nagarów to skuteczne są środki do czyszczenia przepustnic/gaźników, tylko że to trochę toksyczne.
Przeraiałem już to nieraz w kymco tam producent chyba specialnie zastosował inne gaźniki lekko wyższe inne przepustnice membrany aby sie do niego zgłaszać po dużo droższe częsci także kolego sa to 2 inne gaźniki ktorych czesci nie pasują zamiennie ale jak kolega napisał można je zamieniać byle by gardziele pasowały wiec można smiało kupować tańszy
Dźwigienka powinna być maksymalnie w stronę wału silnika, ma przymykać przepustnicę w gaźniku.
Rozłączasz regulator obrotów i sterujesz przepustnicą w gaźniku
Ten silnik to jakiś składak, nie wiem czy będziesz miał z niego pożytek. Włożysz tylko kasę niepotrzebnie. To nie falownik tylko regulator odśrodkowy obrotów. Jeżeli jest w pozycji, jak to określiłeś, zamkniętej to dźwignia na zewnątrz musi być tak ustawiona aby przepustnica gaźnika była całkowicie otwarta.
To nie membrana uszkodzona.? W tym gaźniku jest przepustnica podciśnieniową tak?
Wybacz, ale nie ma tam żadnego uwarstwienia ładunku. Jest to taka sprytna technika. Gaźnik ma dwie przepustnice, jedna standardowo gaźnik, druga tylko jako przepustnica powietrza. Cylinder oraz tłok mają taką konstrukcję, aby osobno zasysać mieszankę i powietrze. Powietrze ładowane jest do kanałów przelotowych a mieszanka do komory korbowej. W trakcie...
Rato to klon Hondy. Zwykły silnik z Chin. Wystepuje pod różnymi nazwami. Daj mi fotkę tego silnika co steruje gaźnikiem. Bo o ile wiem to w agregatach przepustnicą steruje regulator odśrodkowy.
Miałem to samo przy kosiarce z silnikiem Bgriggs'a, mój problem tkwił w zaciętej (ustawionej na maksa) przepustnicy, Rozkręciłem gaźnik, poprawiłem przepustnicę i od razu wymieniłem sprężynki naciągające obroty przy gaźniku, koszt około 30zł a kosiarka dostała nowe życie.
Wpisz zbiornik paliwa nitro rc musisz dobrać wielkość i kształt. http://modele-centrum.pl/p/240/12930/zbi... http://germanrc.pl/pl/p/HPI-Racing-Zbior...
Źle założona przepustnica
Nierowne obroty moga wynikac z luzniej przepustnicy. Gaznik zasysa lewe powietrze i to powoduje nierowna prace lub niespodziewane gasniecie.
Przepustnica powietrza w gaźniku? Niedrożny filtr powietrza?
W gaźnikach o podciśnieniowym sterowaniu przepustnicą drugiego przelotu- a tak jest w 2E2- często występuje taka usterka po zainstalowaniu bezpośrednio nad nim miksera gazowego o małym przekroju- skutecznie zmieniającym rozkład ciśnień w górnej części gaźnika. Aby się upewnić możesz czasowo usunąć mikser i sprawdzić czy na benzynie- oczywiście- auto...
Te agregaty posiadają na wyjściu prądnicy jedynie kondensator. Nie ma tam żadnej elektroniki, a jedynie regulacja odśrodkowa starająca się cały czas utrzymać 3000obr/min, przy których jest 230v i 50hz. Przysiadanie świadczy o niepełnej mocy silnika spalinowego, może mieć przytkaną dyszę główną paliwa w gaźniku, albo sam gaźnik źle wyregulowany, niemniej...
Na razie dziękuję za te informacje Madrikowi i Pawłowi. Muszę zorientować się co do układów BEC. Z tego co zrozumiałem to będzie mi potrzebny jeden do serwa 30 kGcm sterowania kołami i serwa 15÷20 kGcm sterowania hamulcem i przepustnicą gaźnika i ewentualnie drugi do odbiornika.Będę szukał w necie odpowiednich schematów i info. Gdyby ktoś wiedział gdzie...
Przy wyłączonym silniku jak i odpalaniu przepustnica musi być całkowicie otwarta. Ten gaźnik, ze zdjęcia, nie posiada ssania, są modele ze ssaniem, wtedy od strony filtra powietrza jest druga przepustnica. Jeżeli w takim gaźniku załączysz ssanie, to ta druga przepustnica się zamyka, pewnie stąd te rozbieżne opinie na temat przepustnicy. W każdym razie,...
Przyblokuj od góry przepustnice w gaźniku.
Lameruniu, idą dwa kableki bo jeden idzie na elektrozawór wolnych obrotów a drugi na zestyk krańcówki na dźwigni przepustnicy. Gaźnik w EL z katalizatorem tak miał. Dodatkowo koło modułu był zamontowany sterownik elektrozaworu. To forum już jest dziadowskie.
Tego typu agregaty nie zwiększają obrotów tylko mają zachować moment. Mają się kręcić ok. 3000 i już. Po odpaleniu i bez obciążenia ustaw właśnie około 3000 rpm'ów. Podczas obciążania sprawdź czy przepustnica gaźnika jest mocniej otwierana. Może po prostu na biegu jałowym masz ustawione za niskie obroty. To jest nowy generator czy używany? Jeżeli używany...
Dzisiaj jeszcze raz dokładnie przeczyściłem gaźniki, sprawdziłem każdy element i zamieniłem przepustnice podciśnieniowe miejscami, teraz na ten cylinder który przebierał chodzi idealnie a na drugi przebiera, wygląda na to że przepustnica nie trzyma wymiarów, więc wrócę do oryginalnych i powinno śmigać :) Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam ;)
regulacja gaźnika. Tak jak poprzednicy sprawdź linkę od gazu czy się gdzieś nie blokuje (przepustnica w gaźniku np.) Jak nic z tego to szukaj lewego powietrza.
Do sprawdzenia przepustnica w gaźniku, ewentualnie jakaś nieszczelność na połączeniu gaźnik - cylinder, lub uszczelniaczach wału.
Spray do czyszczenia przepustnic/gaźników radzi sobie z sadzami, tylko nie bardzo się nadaje żeby go wdychać bo jest toksyczny. A silnik dosyć raczej nie ma, bo w dniu rozebrania jechał ponad 160 A co to ma do rzeczy? Ja jechałem 190km/h z C16SE który już ledwo odpalał bo kompresji nie miał.
Blokowanie różne w zależności od kraju (najgorzej Niemcy)na dyszach, na przepustnicach, kryzach ,tłumiku. Wymiary dyszy emulsyjnej i iglicy nie zmieniają się są stałe dla danego typu gaźnika.Gaźnik: MIKUNI Typ gaźnika: CVRD 37 Liczba wolnych obrotów: 1250-1350 [obr./min] Dysza główna: 1/4-152 2/3-148 Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.]
W zasadzie sam odpowiedziałeś sobie na pytanie.Układ mierzyłby obroty silnika i przy spadku obrotów otwierałby przepustnicę gaźnika a przy wzroście ponad pewną granicę zamykał.Problem polega na tym, że regulacja (np. silnik elektryczny z przekładnią slimakową) musi działać dość szybko.Zasilanie układu można podłączyć do prądnicy silnika. Pozdrawiam
Może linka gazu lub przepustnica się zacina jeżeli tak powoli schodzi z obrotów, lub jakaś nieszczelność?
Do sprawdzenia czy przepustnica ssania prawidłowo się domyka. To, że gaźnik był czyszczony nie oznacza, że było skuteczne. Zdemontuj filtr powietrza i będziesz widział czy przepustnica domyka. Podaj 2cm3 bezpośrednio do gaźnika i jeśli odpali to problem od strony zasilania paliwem.
Witam Nie wiem czy może to mieć związek, ale u mnie czasami też mam problemy z odpaleniem po gwałtownym wyciagnięciu ssania do oporu. Okazało się, że zawiesza się przepustnica ssania i nie wraca do pierwotnego położenia. Wtedy jedynym ratunkiem jest zdjęcie chwytu powietrza i ręczne odblokowanie. Prawopodobnie kiedyś przy montażu zostały zamienione...
Witam mój problem polega na tym. Przy dodaniu gazu auto zaczyna sie dusić i gaśnie. Włącza się od razu kontrolka wtrysku. Tak jakby brakowało mu paliwa. Z jazdą do tyłu nie ma problemu. Fiat Seicento rok 2000 1.1 benzyna Wymieniłem już: -świece + kable -Pompę paliwa wyczyściłem -wszystkie wtyczki wyczyściłem -przepustnice gaźnik wyczyściłem, wtrysk...
Bez filtra powietrza jest tak samo a jeszcze na dodatek zostaje tylko regulacja śrubką paliwo powietrze ale to nic nie daje... bo iglica jest bez regulacji. Przepustnica 18mm. Dodano po 5 Teraz dokładnie przepatrzyłem gaźnik i okazało się że gaźnik ma przepustnice 20mm. Mierzyłem sówmiarką. Teraz pytanie czy przez zbyt dużą przepustnice skuter może...
model kosiarki turbo star 52-4tl ,model silnika 4HP-3600. to stara kosiarka, w gaźniku membrana steruje jedną przepustnicą,od gaźnika wychodzą dwie rurki do zbiornika paliwa.
Podróbka również ma napis IFA. Tylko oryginał i MZA ma oznaczenie BVF po bokach. Powinien być gaźnik 16N1-12, a od 1987 roku w E931 gaźnik 16N3-6 (z przepustnicą z nacięciem i rozpylaczem z jednym otworem). Uszczelniacz od strony zapłonu był wymieniany kiedyś? Jego nieszczelność mogłaby mieć wpływ na trudności z odpalaniem, ale bardziej na prawidłową...
Witam. Muszę wymienić przepustnicę w moim gaźniku od fiata 126p gdyż maona luzy(niewielkie ale jednak). Wiem , że muszę kupić nadwymiar, ale nie wim jak zmierzyć jaki konkretnie(mierzyć oś przepustnicy, czy dniazdo w gaźniku, a może te wyżłobienia w gnieździe w których siedzą tulejki. Słyszałem , że jak się kupuje nadwymiar to trzeba gniazdo rozwiercać?...
Ja bym stawiał na przepustnice, a gaźnik o ile pamiętam po lekkich przeróbkach był dobry od Fiata 126p i nie miał na tym żadnych spadków mocy.
Pierwsze to auto nie ma gaźnika a przepustnicę. Zaślepienie odmy nie jest dobrym rozwiązaniem. Pytanie dlaczego przez odmę "ucieka" olej. Czyżby pierścienie się poddały i dmucha spalinami do skrzyni korbowej?
Mogłeś coś skopac przy składaniu gaźnika. Wygląda na to jakby się przepustnica zawiesiła. Dodano po 53 Chociaż w sumie łatwo byś to poznał bo manetka pracowała by inaczej niż zwykle
gaźnik przepustnica uszczelka przepustnica gaźnik regulacja położenie przepustnica gaźnik
nadajniki tmobile cewka gwarancja ilosc oleju
blaupunkt ps11db powódź gluchołazy
Adaptacja sensorów gramofonu Daniel do Arduino Wymiana rozrusznika w silniku Mercedes OM654