Wyczyść i zrób adaptację np VCDS, jak nie pomoże to podmień na inną przepustnicę.
A spróbuj się poprostu przejechać kilka kilometrów, ona powinna się sama zaadoptować bez zbędnych ceregieli. Inteligenta część w silniku - uczy się cały czas :).
przepustnica padła diagnoze trzeba vagiem sprawdzic
Dla zainteresowanych problemem był brak zasilania sterownika- urwany ze starości kabel masowy, oraz uwalona przepustnica.
Sprawdź przepustnicę umieszczoną na dolocie do kolektora ssącego.Sprawdź element sterujący tą przepustnicą.
sprawdzić jak się zachowuje przepustnica/
I znowu słynny "silniczek krokowy" i brudna przepustnica
a grucha od przepustnicy i przepustnica
Pierwszy błąd to prawdopodobnie Uszkodzony ECM a drugi to sprawdzenie ustawienia rozrządu i kąta synchronizacji.Możesz sprawdzić przepustnicę ale w tym, silniku drive by wire to niedorzeczność.
Jest kompresja . Rozrząd dobry.
Witam. Mam Passata B5FL 2005 rok 2.0 TDI silnik BGW, mam problem z odpalaniem rano, na pałkę zapali. Świece żarowe sprawdzone, pompowtryski ok, czujnik temperatury ok, rano nie pali. Na kompie wyszła przepustnica awaria, czy przez przepustnicę nie odpala?
Tak skasowałem, 17936 ciągle jest rozważam zakup nowego czujnika halla, przeczyszcze jutro przepływke i przepustnice.
Albo zawór Idle się zacina czyli przepustnica.
Witam, może wystarczy przeczyscic przepustnice ?
Sonda pracuje dobrze ! Przepływomierz , w normie. Czujnik temperatury , przy tej temp. silnika /70/, oporność w normie. Do sprawdzenia ; ciśnienie paliwa , lewe powietrze , brudna przepustnica .
Wyczyść przepustnice i silnik krokowy
moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
Wyreguluj lpg i wyczysc i zaadoptuj przepustnice
Czyli jest to wtyczka czujnika połozenia przepustnicy? Mam cos takiego: 1 - czarny z zołtym paskiem (powinno tam byc napiecie, chyba 5V) 2 - zielony z białym paskiem 3 - brązowy z zielonym paskiem (powinna tam byc masa)
Tak piotrek303 teraz widzę Twój post, taki czujnik jest pod paskiem rorządu przy chłodnicy samochodu, widziałem go ostatnio jak zaglądałem pod obudowę rozrządu. Ten silnik AHL jest wzdlużny. Wygląda na to że aby czujnik wymienić trzeba zablokowac koła rozrządu, poluzować napinacz, pompę wody i ściągnąć pasek rozrządu. Aparatu zapłonowego nigdzie nie...
Wskazane objawy mogą oznaczać problemy z przepustnicą.
Witam. Mam Passata B5 1.8 APT i przepustnice elektryczna 06b133062e i pedał gazu na potencjometr i niestety brak dostępu kupna takiej przepustnicy tylko używka. I tak się zastanawiam czy można przerobić to na linkę pedał gazu i przepustnice np od ADR bo nowe są dostępne ? I czy ktoś tak zrobił może lub próbował ?
Tak podciśnienie, po wężyku dojdziesz do termostatu nad przepustnicą.
Przepustnica to to gdzie linka od gazu?? Ciągnie za przepustnice??
Najpierw sprawdz czy przepustnica ci odbiła.
Niestety cała przepustnica do wymiany...
Co do odpalania to sprawdz czy na zimnym silniku nastawnik uchyla przepustnice
A normalnie ma moc ? Ja bym sprawdzil rozrząd i przepustnice gaszenia
Moim pomysłem jest podłączenie pod komputer,stawiam na brudną przepustnicę.
Dop tego jeszcze doszedł następny problem przy zmianie biegu zawiesza sie na obrotach od 2000 do 3000 ale tylko czaasami (czujnik przepustnicy zmieniony, przepustnica przeczyszczona)
Mam problem z Passatem 1,8 bez turbo. Przeprowadzone czyszczenie przepustnicy, wielokrotne kodowanie, wymiana filtrów, czujnika temperatury. Sonda działa, kolektor dolotowy sprawdzony, podciśnienia szczelne, obroty od 600 do 800 falują, przy gwałtownym zwolnieniu pedału gazu potrafi zgasnąć. Na zimnym silniku pali normalnie a na ciepłym za drugim razem...
Chłopy, przy zacinającej się klapie, to się dusił będzie, jeśli będzie zamknięta, a zupełnie dobrze chodził przy całkowicie otwartej i zablokowanej. Albo czujnik przepustnicy, albo ssie lewe powietrze gdzieś. I nie ma tam żadnego silniczka krokowego! Zresztą pokaż no zdjęcie tego silnika - może to wcale nie 2E. A jeśli to jest 2E jednak, to podmień...
A głębsza diagnoza? Nie za wysokie napięcie na benzynie? I ten błąd? Może tak być przez przepustnice??
do sprawdzenia isc, iac, tp oraz nieszczelnosc ukl. ssacego; choc jak masz gaz to wszystko jest mozliwe - na poczatek wyczysz przepustnice
Najczęstszym powodem tego błędu jest zablokowanie przepustnicy ,rzadziej samo połączenie na przewodach.A przyczyna jest prosta w przepustnicach 038128063G firmy pierburg zastosowano plastikowe tryba przekładniowe .Wszystkim proponuję przy wymianie zastosować przepustnicę 03G128063J ma ona metalowe tryba i w dodatku jest tańsza. Passat b6 silnik BKP
Spróbuj wyczyścić przepustnicę i następnie zrób adaptację przepustnicy.
Raczej mechanik tego nie sprawdził.Wiem tylko że słychać przepustnicę jak się nastawia.
Nie rozumiem po co rozbierałeś przepustnicę. Nie umiesz czytać?
to jest to co ty nazywasz przepustnicą. Wymienilem egr przepustnice
Tylko jeśli nie chcesz robić adaptacji przepustnicy (chyba że masz vag a ) to rozłącz Klemens od aku i jak zmienisz przepustnice to przekręć kluczyk na ok 1 min to przepustnica sama się adaptuje zrub tak 2 x a jeśli nie będzie ci czymasz obrotów równych to znaczy ze przepustnica uszkodzona
Przepustnica czysta? Adaptacja zrobiona?
Pełen elektroniczny wtrysk. Symbol początku silnika to PF a dysza reg. znajduje się między wlotem powietrza do silnczka krokowego a przepustnicą
Przy ruszaniu miałem podobny "dołek" i dodatkowo gasł czasem. Okazało się że była zasyfiona przepustnica. Motor 2E
Climatronic czy climatic ? Diagnostyka do zrobienia zanim zaczniesz rozbierac i wymieniac po kolei lub to co komus pomoglo - nie znaczy ze Tobie pomoze. Moze byc czujnik temp albo przepustnica na wyjsciu z nagrzewnicy.
1 wykonac diagnostyke ukladu 2 usunac podstawowe niedomagania(wyczyscic przepustnice, nastawnik obrotów)
Ja bym obstawiał przepustnicę ale cholera wie
Cewka przerywała by w całym zakresie obrotów. Może serwo nieszczelne? Zaślep ręką na pracującym silniku przepustnice i zobacz czy odrazu zgaśnie.
:arrow: slawson3 ] na PW wysłałem Ci materiały szkoleniowe Jeśli będą pytanie to pisz...... Pozdrawiam.
Witam. Koledzy posiadam Passata B5 w lpg.Auto z rana troszkę ciężko odpala a nawet ostatnio po odpaleniu przez kilka chwil ma brak mocy przy gwałtownym naciśnięciu gazu. Vag nie pokazuje błędów. Odłączyłem dziś kabelek od przepustnicy i auto odpaliło za pierwszym razem i zgasło, ale odpaliłem jeszcze raz i dodałem gazu i auto odpala super. Jak można...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... masz opis.
To ja bym się pochylił nad przepustnicą i układem zapłonowym.
Sprawdź czy tam czasem nie ma czujnika na pompie wspomagania - czasem też potrafi robić takie hece z obrotami. Jakby ktoś był zainteresowany to mam sprawną przepustnicę do "oddania".
Zobacz napięcie na TPS między 2 i 3 pin http://obrazki.elektroda.net/13_12115690...
Panowie, przyjzalem sie przepustnicy w momencie falowania(tylko przy rozgrzanym silniku). Linka z tym cięgnem podczas falowania porusza sie. Czy wiec wine ponosi przepustnica? czyszczenie i adaptacja wystarczy? Vag wywali jakis blad jesli przepustnica powoduje falowanie?
Silnik 2E? Sprawdź przewody idące do czujnika położenia przepustnicy przy wtyczce.
Takie wypowiedzi niby doświadczonych ludzi też są całkiem ciekawe. http://allegro.pl/przepustnica-vw-passat... Ta przepustnica służy wyłącznie do gaszenia silnika, nie działa tak jak przepustnica w silniku benzynowym, dlatego m.in. w dieslu nie potrzebny jest zawór upustowy turbo (blow-off)... starsze wersje w ogóle...
To że nie opada to normalne, widać to bardzo jak passeratti wisi na podnośniku, wystarczy że koła dotkną ziemi i staną od razu obroty silnika spadają. Dodano po 1 Błąd regulacji obrotów jałowych nie ma nic wspólnego z odczytem speed sensora, raczej stawiam na nieszczelność lub przepustnice.
Witam, spotkalem sie z identycznym problemem w przypadku roznych samochodow, ogolnie problem sie nasilal w zimne i wilgotne dni zwlaszcza na jesieni czy na wiosne, w lecie problem nie wystepowal. Sciezka potencjometru juz sie wyciera i masz problemy z kontaktem a drobne nieszczelnosci moga umozliwiac wnikanie wilgoci i zaklucenia. Nie zawsze samochod...
Wyczyść przepustnicę i sprawdż adaptacie
Witam serdecznie, passat z 1997r . Nie chce odpalić na benzynie. Awaryjnie na gazie odpali, popracuje kilka minut, zgasse go i bezproblemow odpala na benzynie. Gdzie szukać przyczyny? Pompkę podmieniłem na inna? Może to wina czujnika temp, lub przepławki ? A może przepustnica brudna???
co to jest adaptacja przepustnicy ?
Może być zabrudzony silnik krokowy. Sprawdź też przepustnicę. W starszych modelach robią się nagary. Przejrzyj też przewody podciśnieniowe, pękają przy wlotach pobierając fałszywe powietrze. Pozdrawiam.
popieram czasami wystarczy wymyć przepustnicę
Witam Tak jak sam napisałeś wartości położenia przepustnicy są w stopniach czyli pełne otwarcie to 90 stopni. Na twoje pytanie czy powinno być tam jak opisałeś odpowiem - nie wiem. Pytanie pomocnicze z mojej strony, czy masz jakiekolwiek problemy z autem ? Np. brak mocy, błędy w sterowniku ? czy po prostu szukasz wydatków ;) Pozdrawiam P.
opóźniłem troszeczke zapłon to na LPG ma w miare równe obroty, ale na benzynie ma w granicach kolo 1700obrotów..gazu jak kiedys palil 8litrow to teraz kolo 10 spala..... silniczek krokowy, przepustnica raczej dobre.
Witam gdy zamkniesz ręką szczelnie przepustnice to silnik zgaśnie czy tylko spadnie z obrotów i chodzi dalej? jeżeli chodzi to nieszczelność między przepustnicą a kolektorem ssącym
Miałem podobny efekt. Zasyfiona przepustnica i silnik krokowy nagarem. Spróbuj wyczyścić i wykonać po tym zabiegu adaptacje VAGiem. Sprawdź też wszyskie wężyki pociśnieniowe lubią pękać i wtedy wykręcają też numery. Pozdrawiam.
czy to moze byc wina przeplywki ? Albo cos z przepustnicą... ;/ Z przepływomierzem nie ,a z przepustnicą tak. Tester i diagnostyka.
Sprawdzić czy masz szczelny dolot. Odepnij przepływke i zatkaj ręką dolot przy przepustnicy. Ma zgasnac.
Póki co to nie ma szarpania. Dzisiaj sprawdzałem błędy. 520 sporadycznie na nowym przepływomierzu I drugi błąd przepustnicy zwarcie masy Przepustnica jest czysta bez nagarów Sonda bez błędów.
Witam, Kolego pomogłes mi bardzo faktycznie był spalony ten bezpiecznik,wykasowałem błędy odpaliłem i błędy sie nie pojawiły bezpiecznik dobry,więc udałem sie na jazde próbna i marnie znowu otóz operujac delikatnie gazem jest ok,rowno pracuje na jałowym,cichoale gwałtownie przyspieszając znow wyskakuja dwie kontrolki ESP i EPC podłaczenie vagiem: -17952...
Dobrze kolega mówi "wojtula11" na wolnych obrotach poruszaj na boki całą przepustnicą czy zmieniają sie obroty...
Diagnostyka , czyszczenie przepustnicy , adaptacja przepustnicy.
To jest zawór sterujący przepustnicą "gaszącą" - zamyka się na kilka sekund w momencie gaszenia silnika, dzięki temu silnik mniej się telepie podczas gaszenia. Znajduje się w okolicach EGR-a.
Adaptacja obowiązkowa po czyszczeniu przepustnicy
umuj przepustnice i zrób jej adaptacje Pozdrawiam
Po przeglądzie w ASO błąd zmienił numer: na 17967. Ciekawe - zwłaszcza, że przepustnica jest mechaniczna (na linkę).
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy.
Zacznij od mierzenia przepływki , a co do falujących obrotów to wyczyszczenie i adaptacja przepustnicy.
Kolego a przepustnica jest w porządku ?
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Zanim się weźmiesz za przepływomierz to oglądnij rurę łączącą go z przepustnicą, tam gdzie dochodzi odma
Problem jest w sterowaniu pracą silnika. Odczyt błędów, np. wypadanie zapłonu lub problem z przepustnicą. Choć dziwne, że aż tak osłabia działanie hamulca.
to ze wlales tam litry "czegos" to nic nie da.wyjmij przepustnice,wez szczoteczke do zebow i jakis srodek do czyszczenia i dobrze umyj.zamontuj a jak nie bedzie dobrze to szukaj dalej ale u mnie to bylo to,a objawy mialem takie jak u Ciebie.milej roboty zycze.......(a 9 i 2 zostaw w spokoju)
Gazownia na pokładzie? Pompa paliwa, wtryski mogą lać + czyszczenie przepustnicy.
Wyczyść przepustnicę i silnik krokowy. Dokonaj adaptacji VAG-iem.
TPS - czujnik położenia przepustnicy
A kodowania jakich sterowników pozmieniałeś ?? czy robiłeś adaptacje przepustnicy ??
Masz możliwość podpięcia samochodu pod Vaga? Nie masz czasami zabrudzonej przepustnicy?
Wyczyść i zaadoptuj przepustnicę, jakie błędy w pamięci ECU.
Ten zaworek jest właśnie podłączony do styku biegu jałowego w nastawniku, z jednej strony ma mieć plusa po kluczyku (bezpiecznik nr 15), z drugiej masa z nastawnika jak przepustnica zamknięta. Sprawdź bezpiecznik.
sprawdz silniczek krokowy to on steruje przepustnica i jest odpowiedzialny od sterowania obrotami.
może przepustnice masz brudną,wyczyść http://www.taligentx.com/passat/maintena... poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... ,zrób adaptację VAGiem i powinno pomóc
Wyjęciu wtyczkę przy zespole przepustnicy - piny 3 i 7 są podpięte do mikrowyłącznika b. jałowego - jak przepustnica jest zamknięta - mierząc omomierzem powinno być między nimi przejście.....
Oczywiście nieszczelność może być, ale nie zapomnij i profilaktycznym czyszczeniu i adaptacji przepustnicy.
możesz zacząć od dokładnego wymycia przepustnicy
Co do spadających obrotów po odpuszczeniu gazu, też tak miałem. Trzeba wymyć dokładnie przepustnice i przeprowadzić adaptacje. W moim przypadku pomogło.
Przed usunięciem immo było tak samo? Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza i stan przepustnicy.
Gdyby było lewe powietrze to silnik by chodził zawsze na wyższych obrotach.Z tego co piszesz to trzeba przeprowadzić adaptacje przepustnicy.
ja bym zrobił diagnostykę miałem taki objaw w golf okazało sie brudna przepustnica po podłączeniu kompa ale obiaw na gazie i na Benz jest ten sam. Na miejscu kolegi zacząłbym zwracać uwagę co i gdzie kolega pisze. Brudna przepustnica w monowtrysku ?
Nie zauważyłem... Sory. :) W zasadzie to samo, a nawet kolega będzie miał łatwiej, bo na chłodnicy powietrza w AVJ zamontowany jest MAP sensor i można odczytać wartości doładowania za pomocą VAG'a. Nie trzeba wpinać osobnego manometru. :) No i przepustnica drive-by-wire oraz druga lambda za katalizatorem. :)
passat przepustnica passat adaptacja przepustnica ustawiać przepustnica passat
prostownik schottkiego wycieraczek renault scenic głośniki przenośne ładowanie
przełącznik uzwoje papk12 parkside
Luzy zaworowe w Stiga President 15.5 HP - Briggs & Stratton Lexus IS200 2002 gaśnie po uruchomieniu - immobilizer