Wyczyść i zrób adaptację np VCDS, jak nie pomoże to podmień na inną przepustnicę.
przepustnica padła diagnoze trzeba vagiem sprawdzic
Jest kompresja . Rozrząd dobry.
Pierwszy błąd to prawdopodobnie Uszkodzony ECM a drugi to sprawdzenie ustawienia rozrządu i kąta synchronizacji.Możesz sprawdzić przepustnicę ale w tym, silniku drive by wire to niedorzeczność.
Czyli jest to wtyczka czujnika połozenia przepustnicy? Mam cos takiego: 1 - czarny z zołtym paskiem (powinno tam byc napiecie, chyba 5V) 2 - zielony z białym paskiem 3 - brązowy z zielonym paskiem (powinna tam byc masa)
Witam. Mam Passata B5FL 2005 rok 2.0 TDI silnik BGW, mam problem z odpalaniem rano, na pałkę zapali. Świece żarowe sprawdzone, pompowtryski ok, czujnik temperatury ok, rano nie pali. Na kompie wyszła przepustnica awaria, czy przez przepustnicę nie odpala?
A spróbuj się poprostu przejechać kilka kilometrów, ona powinna się sama zaadoptować bez zbędnych ceregieli. Inteligenta część w silniku - uczy się cały czas :).
Witam. Mam Passata B5 1.8 APT i przepustnice elektryczna 06b133062e i pedał gazu na potencjometr i niestety brak dostępu kupna takiej przepustnicy tylko używka. I tak się zastanawiam czy można przerobić to na linkę pedał gazu i przepustnice np od ADR bo nowe są dostępne ? I czy ktoś tak zrobił może lub próbował ?
Dla zainteresowanych problemem był brak zasilania sterownika- urwany ze starości kabel masowy, oraz uwalona przepustnica.
Wyczyść przepustnice i silnik krokowy
sprawdzić jak się zachowuje przepustnica/
Sprawdź przepustnicę umieszczoną na dolocie do kolektora ssącego.Sprawdź element sterujący tą przepustnicą.
I znowu słynny "silniczek krokowy" i brudna przepustnica
a grucha od przepustnicy i przepustnica
Albo zawór Idle się zacina czyli przepustnica.
Niestety cała przepustnica do wymiany...
A głębsza diagnoza? Nie za wysokie napięcie na benzynie? I ten błąd? Może tak być przez przepustnice??
Witam, może wystarczy przeczyscic przepustnice ?
właśnie dzisiaj zamontowałem do passata b6 przepustnice 03G128063J zamiast 038128063G. jedynie co nie pasowało to rura od spalin która biegnie do egr"a, ale zaden problem trochę ją podgiąć. zatem namawiam wszystkich mających problem z przepustnicą w passaat b6 do moontażu przepustnic 03G128063J które posiadają metalowe tryby a nie jak 038128063G plastikowe....
Najpierw sprawdz czy przepustnica ci odbiła.
Wyreguluj lpg i wyczysc i zaadoptuj przepustnice
Wskazane objawy mogą oznaczać problemy z przepustnicą.
Przepustnica to to gdzie linka od gazu?? Ciągnie za przepustnice??
Tak podciśnienie, po wężyku dojdziesz do termostatu nad przepustnicą.
Tak skasowałem, 17936 ciągle jest rozważam zakup nowego czujnika halla, przeczyszcze jutro przepływke i przepustnice.
Witam Tak jak sam napisałeś wartości położenia przepustnicy są w stopniach czyli pełne otwarcie to 90 stopni. Na twoje pytanie czy powinno być tam jak opisałeś odpowiem - nie wiem. Pytanie pomocnicze z mojej strony, czy masz jakiekolwiek problemy z autem ? Np. brak mocy, błędy w sterowniku ? czy po prostu szukasz wydatków ;) Pozdrawiam P.
Co do odpalania to sprawdz czy na zimnym silniku nastawnik uchyla przepustnice
Raczej mechanik tego nie sprawdził.Wiem tylko że słychać przepustnicę jak się nastawia.
Nie rozumiem po co rozbierałeś przepustnicę. Nie umiesz czytać?
A normalnie ma moc ? Ja bym sprawdzil rozrząd i przepustnice gaszenia
Przepustnica czysta? Adaptacja zrobiona?
Sonda pracuje dobrze ! Przepływomierz , w normie. Czujnik temperatury , przy tej temp. silnika /70/, oporność w normie. Do sprawdzenia ; ciśnienie paliwa , lewe powietrze , brudna przepustnica .
Gdyby nie było komunikacji z przepustnicą pracowałby w awaryjnym, albo nie przyjmował gazu.Kasuj, może nie wróci.
Dop tego jeszcze doszedł następny problem przy zmianie biegu zawiesza sie na obrotach od 2000 do 3000 ale tylko czaasami (czujnik przepustnicy zmieniony, przepustnica przeczyszczona)
Moim pomysłem jest podłączenie pod komputer,stawiam na brudną przepustnicę.
Tylko jeśli nie chcesz robić adaptacji przepustnicy (chyba że masz vag a ) to rozłącz Klemens od aku i jak zmienisz przepustnice to przekręć kluczyk na ok 1 min to przepustnica sama się adaptuje zrub tak 2 x a jeśli nie będzie ci czymasz obrotów równych to znaczy ze przepustnica uszkodzona
to jest to co ty nazywasz przepustnicą. Wymienilem egr przepustnice
Climatronic czy climatic ? Diagnostyka do zrobienia zanim zaczniesz rozbierac i wymieniac po kolei lub to co komus pomoglo - nie znaczy ze Tobie pomoze. Moze byc czujnik temp albo przepustnica na wyjsciu z nagrzewnicy.
moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
Witam. Koledzy posiadam Passata B5 w lpg.Auto z rana troszkę ciężko odpala a nawet ostatnio po odpaleniu przez kilka chwil ma brak mocy przy gwałtownym naciśnięciu gazu. Vag nie pokazuje błędów. Odłączyłem dziś kabelek od przepustnicy i auto odpaliło za pierwszym razem i zgasło, ale odpaliłem jeszcze raz i dodałem gazu i auto odpala super. Jak można...
Spróbuj wyczyścić przepustnicę i następnie zrób adaptację przepustnicy.
Przy ruszaniu miałem podobny "dołek" i dodatkowo gasł czasem. Okazało się że była zasyfiona przepustnica. Motor 2E
do sprawdzenia isc, iac, tp oraz nieszczelnosc ukl. ssacego; choc jak masz gaz to wszystko jest mozliwe - na poczatek wyczysz przepustnice
Może być zabrudzony silnik krokowy. Sprawdź też przepustnicę. W starszych modelach robią się nagary. Przejrzyj też przewody podciśnieniowe, pękają przy wlotach pobierając fałszywe powietrze. Pozdrawiam.
Cewka przerywała by w całym zakresie obrotów. Może serwo nieszczelne? Zaślep ręką na pracującym silniku przepustnice i zobacz czy odrazu zgaśnie.
Tak piotrek303 teraz widzę Twój post, taki czujnik jest pod paskiem rorządu przy chłodnicy samochodu, widziałem go ostatnio jak zaglądałem pod obudowę rozrządu. Ten silnik AHL jest wzdlużny. Wygląda na to że aby czujnik wymienić trzeba zablokowac koła rozrządu, poluzować napinacz, pompę wody i ściągnąć pasek rozrządu. Aparatu zapłonowego nigdzie nie...
Miałem podobny efekt. Zasyfiona przepustnica i silnik krokowy nagarem. Spróbuj wyczyścić i wykonać po tym zabiegu adaptacje VAGiem. Sprawdź też wszyskie wężyki pociśnieniowe lubią pękać i wtedy wykręcają też numery. Pozdrawiam.
Ja bym obstawiał przepustnicę ale cholera wie
To ja bym się pochylił nad przepustnicą i układem zapłonowym.
Pełen elektroniczny wtrysk. Symbol początku silnika to PF a dysza reg. znajduje się między wlotem powietrza do silnczka krokowego a przepustnicą
to ze wlales tam litry "czegos" to nic nie da.wyjmij przepustnice,wez szczoteczke do zebow i jakis srodek do czyszczenia i dobrze umyj.zamontuj a jak nie bedzie dobrze to szukaj dalej ale u mnie to bylo to,a objawy mialem takie jak u Ciebie.milej roboty zycze.......(a 9 i 2 zostaw w spokoju)
1 wykonac diagnostyke ukladu 2 usunac podstawowe niedomagania(wyczyscic przepustnice, nastawnik obrotów)
Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
Mam problem z Passatem 1,8 bez turbo. Przeprowadzone czyszczenie przepustnicy, wielokrotne kodowanie, wymiana filtrów, czujnika temperatury. Sonda działa, kolektor dolotowy sprawdzony, podciśnienia szczelne, obroty od 600 do 800 falują, przy gwałtownym zwolnieniu pedału gazu potrafi zgasnąć. Na zimnym silniku pali normalnie a na ciepłym za drugim razem...
Panowie, przyjzalem sie przepustnicy w momencie falowania(tylko przy rozgrzanym silniku). Linka z tym cięgnem podczas falowania porusza sie. Czy wiec wine ponosi przepustnica? czyszczenie i adaptacja wystarczy? Vag wywali jakis blad jesli przepustnica powoduje falowanie?
Wyczyść przepustnicę i sprawdż adaptacie
Póki co to nie ma szarpania. Dzisiaj sprawdzałem błędy. 520 sporadycznie na nowym przepływomierzu I drugi błąd przepustnicy zwarcie masy Przepustnica jest czysta bez nagarów Sonda bez błędów.
popieram czasami wystarczy wymyć przepustnicę
Sprawdź czy tam czasem nie ma czujnika na pompie wspomagania - czasem też potrafi robić takie hece z obrotami. Jakby ktoś był zainteresowany to mam sprawną przepustnicę do "oddania".
Chłopy, przy zacinającej się klapie, to się dusił będzie, jeśli będzie zamknięta, a zupełnie dobrze chodził przy całkowicie otwartej i zablokowanej. Albo czujnik przepustnicy, albo ssie lewe powietrze gdzieś. I nie ma tam żadnego silniczka krokowego! Zresztą pokaż no zdjęcie tego silnika - może to wcale nie 2E. A jeśli to jest 2E jednak, to podmień...
czy to moze byc wina przeplywki ? Albo cos z przepustnicą... ;/ Z przepływomierzem nie ,a z przepustnicą tak. Tester i diagnostyka.
Takie wypowiedzi niby doświadczonych ludzi też są całkiem ciekawe. http://allegro.pl/przepustnica-vw-passat... Ta przepustnica służy wyłącznie do gaszenia silnika, nie działa tak jak przepustnica w silniku benzynowym, dlatego m.in. w dieslu nie potrzebny jest zawór upustowy turbo (blow-off)... starsze wersje w ogóle...
Witam serdecznie, passat z 1997r . Nie chce odpalić na benzynie. Awaryjnie na gazie odpali, popracuje kilka minut, zgasse go i bezproblemow odpala na benzynie. Gdzie szukać przyczyny? Pompkę podmieniłem na inna? Może to wina czujnika temp, lub przepławki ? A może przepustnica brudna???
opóźniłem troszeczke zapłon to na LPG ma w miare równe obroty, ale na benzynie ma w granicach kolo 1700obrotów..gazu jak kiedys palil 8litrow to teraz kolo 10 spala..... silniczek krokowy, przepustnica raczej dobre.
Witam gdy zamkniesz ręką szczelnie przepustnice to silnik zgaśnie czy tylko spadnie z obrotów i chodzi dalej? jeżeli chodzi to nieszczelność między przepustnicą a kolektorem ssącym
Kolego a przepustnica jest w porządku ?
Silnik 2E? Sprawdź przewody idące do czujnika położenia przepustnicy przy wtyczce.
Problem jest w sterowaniu pracą silnika. Odczyt błędów, np. wypadanie zapłonu lub problem z przepustnicą. Choć dziwne, że aż tak osłabia działanie hamulca.
Dobrze kolega mówi "wojtula11" na wolnych obrotach poruszaj na boki całą przepustnicą czy zmieniają sie obroty...
umuj przepustnice i zrób jej adaptacje Pozdrawiam
Wyjęciu wtyczkę przy zespole przepustnicy - piny 3 i 7 są podpięte do mikrowyłącznika b. jałowego - jak przepustnica jest zamknięta - mierząc omomierzem powinno być między nimi przejście.....
Po przeglądzie w ASO błąd zmienił numer: na 17967. Ciekawe - zwłaszcza, że przepustnica jest mechaniczna (na linkę).
:arrow: slawson3 ] na PW wysłałem Ci materiały szkoleniowe Jeśli będą pytanie to pisz...... Pozdrawiam.
może przepustnice masz brudną,wyczyść http://www.taligentx.com/passat/maintena... poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... ,zrób adaptację VAGiem i powinno pomóc
Wyczyść przepustnicę i silnik krokowy. Dokonaj adaptacji VAG-iem.
wymieniony czujnik temp. = nic nie dało przepustnica wymieniona = nic nie dało gaz jest...
sama przepustnica nie odpowiada za aż tyle błędów a szczególnie alternatora. jak chcesz sprawdzić alternator to polecam https://www.youtube.com/watch?v=Rpw0y4Mc... kontrolka hamulca ręcznego to mogą być porostu kończące się klocki albo choć by jeden bo nie równomiernie się zużywają albo czujnik ręcznego co jest rzadkim komputer może coś świruje podjedz...
Sprawdzić czy masz szczelny dolot. Odepnij przepływke i zatkaj ręką dolot przy przepustnicy. Ma zgasnac.
Zobacz napięcie na TPS między 2 i 3 pin http://obrazki.elektroda.net/13_12115690...
sprawdz silniczek krokowy to on steruje przepustnica i jest odpowiedzialny od sterowania obrotami.
Wyczyść i zaadoptuj przepustnicę, jakie błędy w pamięci ECU.
Nie zauważyłem... Sory. :) W zasadzie to samo, a nawet kolega będzie miał łatwiej, bo na chłodnicy powietrza w AVJ zamontowany jest MAP sensor i można odczytać wartości doładowania za pomocą VAG'a. Nie trzeba wpinać osobnego manometru. :) No i przepustnica drive-by-wire oraz druga lambda za katalizatorem. :)
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Zanim się weźmiesz za przepływomierz to oglądnij rurę łączącą go z przepustnicą, tam gdzie dochodzi odma
A więc w końcu znalazłam dobrego mechanika , samochód całkiem stanął i już z trybu awaryjnego nie wyszedł tylko na lawecie był cholowany na warsztat. Okazało się że posłuży 2 komputery, przepustnica i coś tam jeszcze plus zaczął olej porządnie wyciekać, że naprawa nie ma sensu. Samochód trafia na złom.
Co do spadających obrotów po odpuszczeniu gazu, też tak miałem. Trzeba wymyć dokładnie przepustnice i przeprowadzić adaptacje. W moim przypadku pomogło.
Nic nie wali, tylko zamyka przepustnicę/zeruje kąt otwarcia pedału gazu.
Ten zaworek jest właśnie podłączony do styku biegu jałowego w nastawniku, z jednej strony ma mieć plusa po kluczyku (bezpiecznik nr 15), z drugiej masa z nastawnika jak przepustnica zamknięta. Sprawdź bezpiecznik.
Miałeś kolego rację, dziękuję za pomoc.
No to zostaję sama przepustnica, przewody do niej lub uszkodzone ECU (czasem kostki zalewa woda i gniją na zielono)
tak sprawdz czujnik z przepustnicy on wywala błąd a porusza go przepustnica.Jeżeli wszystko jest dobre to daj znać to dalej ci napisze co może być.pozdrawiam
na motyla W języku francuskim papillon to przepustnica lub motyl.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... masz opis.
może to być krokowy, przepustnica jak się nie domyka to to samo będzie się działo
Panowie, jak na gazie i na benzynie jest lipa to trzeba sprawdzić zapłon (a nie wierzę, że sprawdzał dokładnie) jak i ogólna kondycję mechaniczną silnika. Może być nawet tak, że mu się przepustnica nie odmyka do końca.
W swoim Passacie też miałem problem ze skokami obrotów silnika, 2 razy przeprowadzony test komputerowy nic nie wykazał, jednak po konsultacji z kilkoma mechanikami (miałem taką możliwość) postanowiłem wymienić przepustnicę. Wymieniłem ją sam, a samochód śmiga jak pszczółka. :)
ja bym zrobił diagnostykę miałem taki objaw w golf okazało sie brudna przepustnica po podłączeniu kompa ale obiaw na gazie i na Benz jest ten sam. Na miejscu kolegi zacząłbym zwracać uwagę co i gdzie kolega pisze. Brudna przepustnica w monowtrysku ?
czujnik polozenia przepustnicy jest przy kolektorze dolotowym w miejscu łączenia sie kolektora z gumowa rurą od przepływomierza i filtra powietrza.Znajduje sie na tej samej osi co os sterowania przepustnica ale u dolu.Jezeli to jest automat to powinny byc do niego wpiete 2 kostki po 3 przewody. Jedna kostka troche krótsza od silnika ma 3 piny druga...
A ja bym zobaczył, czy przepustnica otwiera się do końca. Równie dobrze może być przestwiony pancerz linki.
Na 99% przepustnica do czyszczenia lub wymiany w zależności jakim jest stanie. Podłącz pod kompa i odczytaj błędy.
To jest zawór sterujący przepustnicą "gaszącą" - zamyka się na kilka sekund w momencie gaszenia silnika, dzięki temu silnik mniej się telepie podczas gaszenia. Znajduje się w okolicach EGR-a.
przepustnica passat passat adaptacja przepustnica ustawiać przepustnica passat
ustawienie regulatora pokojowego termet zamiennik pilota alarmu dorobienie kluczyka peugeot
Diagnostyka przeskoczenia łańcucha rozrządu w Nissan Qashqai 1.2 benzyna Przekształcenie prądu stałego w zmienny za pomocą diod, rezystorów i kondensatorów