Wyczyść na początek przepustnicę.
Za mało info. 1. Świece zapłonowe 2. Ciśnienie paliwa 3. Przepustnica
Sprawdź regulator cisnienia paliwa w przepustnicy. Najlepiej podmień na dobrą przepustnicę.
Dziękuję za wskazówki. Zmienione na SPI - literówka. Posprawdzałem ogumienie i nie widzę żadnych dziur, sprawdzę jeszcze raz jutro. Co prawda strzał wskazuje na pęknięcie węża, ale mogło to być coś innego? Zauwazylem ze to samo jest podczas jazdy na biegu - samochod sam przyspiesza na niskich obrotach, a pedal gazu dziala z opoznieniem. Pod maską podejrzane...
MAP nie jest ważny do pracy na LPG . Jego wskazania są ważne do ustaenia dawki benzyny w zależności od obiążenia silnika . Albo masz nieszczelność pod przepustnicą (przewód z evapu itp) albo uszkodzony silniczek krokowy .
Pytanie organizacyjne. Skoro pompa daje standardową ilość paliwa do wtrysku, ale paliwo nie wraca.. to gdzie to paliwo się chomikuje? Ale to też w takim razie auto powinno odpalić chociaż na chwilę po wlania minimalnej ilości bezpośrednio na przepustnicę, tak?
Witam Posiadam seicento 1.1 MPI SPORTING z 2000r , postaram sie krótko opisać problem Kilka razy podczas jazdy miałem taki problem jechałem wszystko poprawnie działa , staje na światłach chce ruszyć i auto nie chce się wkręcić na obroty , po kilku krotnym zgaszeniu i poruszaniu pedałem gazu wraca wszystko do normy . Czy to może być przepustnica ?
Sondy od razu nie podejrzewaj jeśli taka praca jest na zimnym silniku po odpaleniu z rana. Jej sygnał jest brany pod uwagę przez sterownik dopiero jak silnik wskaże 60 stopni więc troszkę to trwa.Sprawdzałem to w kilku silnikach SC900 i w każdym przypadku jak temperatura silnika wskazała 61 stopni to sygnał sondy lambda wchodził z pętli otwartej w zamkniętą....
Obudowa filtra nie musi być specjalnie szczelna... na benzynie zaburzenie ilości powietrza sterownik sobie skompensuje (coś tam powietrza będzie ciągnął choćby przez odmę i korek wlewu oleju bo w SC jest nieszczelny), ale LPG II generacji jest na to bardzo wrażliwe. Jak chcesz sprawdzić to zdemontuj obudowę filtra powietrza i zatkaj wlot powietrza nad...
Niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy wtryskiwacz nad przepustnicą rozpyla paliwo. Jak nie a po psiknięciu plaka odpala i potem pracuje to przyjrzałbym się bliżej stacyjce.
Ewentualnie brudna przepustnica. Objawy na Pb czy LPG?
Dobra to świeczki idą na wymianę bo teraz chyba jakieś Champion tam są :-D i przewody też warto zmienić? No a z tymi parametrami w czasie jazdy to wyższa szkoła to już osobna sprawa, to później, sprawdzę jak to po tych zmianach będzie jeździć, jeszcze może przepustnice wyczyszczę.
Generalnie popyt rodzi podaż i gdyby były częste problemy z zaworami internet kipiał by od informacji. Problemy z falowaniem obrotów mogą być związane z łapaniem lewego powietrza za przepustnicą. Sprawdź szczelność odmy, miejsca gdzie wtryski gazu wchodzą w kolektor oraz szczelność serwa hamulcowego.
Pamiętam, że jak posiadałem seicento miałem podobny problem, żaden mechanik w mojej okolicy nie dał rady tego naprawić. Osobiście stawiałem, że coś nie tak ze sterownikiem wtrysków było, ale nie miałem na to czasu i sprzedałem go złomiarzom. A przepustnicę czyściłeś? :)
boże a jaki to problem ściepać dolot i zobaczyć cz tryska paliwem na przepustnice i jak tryska
Jak to samo masz na gazie i benzynie to być może układ zapłonowy. Może któraś cewka bo tego chyba nie podmieniałeś. Może sygnał z TPS itd. Ale to zgadywanki i potrzeba więcej pomiarów. Zapomniałem dopisać, mam dwa seje 1,1 mpi. Zamieniałem cewki między nimi, wszystkie czujniki w kolektorze ssącym a nawet przepustnice i to samo...
Witam ja mam mpi Seicento a cały silnik z osprzętem mam od bravy 1.216V i przepustnica jest elektryczna a ja w Seicento mam na linkę Dodano po 2 Ja mam mpi i jest na pełnym wtrysku i ten od bravy też jest na pełnym wtrysku
Sprawdz przepustnice tzn wyczyść ją przedewszystkim.
osiadam seicento MPI z 2002 roku i mam następujący problem. Kiedy samochód się rozgrzeje zaczyna szarpać przy 2000 obrotów. Objawia się to tak że silnik rozpędza się do ok 2000 obrotów i pyk tak jak bym całkiem puścił gaz albo zalał silnik pyrka zwolni i znowu przyspiesza. Jeżeli nacisnę mocniej gaz to przestaje tak falować ale też obroty są większe....
Po wymianie ecu nie chce zapalić , jak mu podam paliwo ze strzykawki na przepustnicę to odpala, w czym problem ?
...równie dobrze może być wytarty potencjometr położenia przepustnicy - wymieniałeś sam wtryskiwacz czy cały korpus przepustnicy?
Jedz na kompa, możliwe że masz problem z potencjometrem położenia przepustnicy.
Tak się zastanawiam, kolega mi mówił, że może rozrząd przeskoczył. To może być przyczyna? Jeszcze coś, zdjąłem ten dekiel i patrzyłem jak wtryskiwacz rozpyla. On skubany normalnie tak pryska, że cała przepustnica mokra, to normalne? Proszę o porady.
Patrząc na silnik od przodu pod obudową filtra powietrza masz przepustnicę. W niej po prawej stronie masz wkręcony na dwie śruby torx silnik krokowy- walec z czterema przewodami (jedyna rzecz w przepustnicy z kostką na 4 przewody)
A przepustnica otwiera ci się do końca? Sprawdź linkę gazu.
Który rocznik? SPI czy MPI? Zdejmij obudowę przepustnicy i zobacz czy się otwiera kiedy ktoś wciska pedał gazu. Przy pełnym wciśnięciu pedału gazu przepustnica powinna być otwarta pod kątem 90°.
A jak bym założył komputer od bravy 1.2 Boscha ale od tej co ma przepustnice na linkę
Tak iskra jest przewody też nowe założyłem Dodano po 11 Teraz wykrecilem to jest czarna i lekko pokra a z tego co wiem powinna mieć kolor jak kawa z mlekiem. Zastanawiam się nad wtryskiem czy on powinien rozpalac paliwo bo u mnie się tak saczy po przepustnicy.
Pisałem wyżej już , najlepszym wyjściem jest wiązka z bravo z komputerem i przepustnicą.
W seicento sterownik silnika czy to 4AF czy 59F jest w tym samym miejscu. Punto mają na silniku (przepustnicy)
To zobacz czy nie jest pęknięty szlauchik MAP-sensora, pęka zaraz koło korpusu przepustnicy.
Rano jak zimny do 6,500 kreci ale chwilkę potem zaczyna spadać i zacinać na 5.000 a jak już się zagrzeje po przejechaniu po ok 2 km. spada na 4.000 Sprawdzić mu: termostat miska przepływomierz czujnik położenia przepustnicy
Witam ponownie. Powie mi ktos czy jest mozliwosc "zklekocenia" tego silnika 1.2 z punto2 60km z plastikowym kolektorem zeby dobrze dzialal w sc 900? Mam na mysli, czy musze kupowac kolektor od mpi czy podkaczy sie wszystko na komponentach z punta 2? Oczywiscie sterownik kupie pod ten silnik, ale na kosc "duza" z seja. Chodzi mi o czujnik polozenia przepustnice,...
podpowie ktoś co robić ? Brać się za sprawdzanie, zaczynając od filtru powietrza po ciśnienie paliwa, sprężania (przepustnica to otwiera się do końca jak pedał w podłodze).
Jeśli i na gazie jest tak samo to nie będzie wina układu benzyny. Zerknij do przewodu łączącego przepustnicę z mapsensorem. Taki cieniutki wychodzący przy przewodzie na serwo hamulcowe. Powinien byś szczelny na całej długości zwłaszcza przy wszelkich króćcach (przy czujniku , przepustnicy i takim niby filterku na tym przewodzie).Silnik strzela na gazie...
Bez obciążenia będzie wchodził na obroty. Pod obciążeniem będzie ciężko. Zależy to też od tego jak mocno zostanie zablokowana przepustnica. Trzeba to tak zrobić aby dało się jeździć. Po zablokowaniu będzie po prostu "zmulony".
Tomek, a który to model-ze sterownikiem na błotniku czy na korpusie przepustnicy?
Witam Mam koledzy takie nietypowe pytanie. Czy może byc kilka uszczelek założonych jedna na druga , bo ostatnio wymieniałem przepustnice i spotkałem siez nietypowym rozwiązaniem. Na dyszy od gazu bylo nałożone kilka uszczelek jedna pod drugą. I tak było wszystko połączone z przepustnicą i pociągnięte jeszcze silikonem. Co to ma być za rozwiązanie? Jeszcze...
Już w pierwszym poście napisałem że listwa pochodzi z bravy ale no ok. Już piszę Silnik Punto 1 Sporting 1.2 16v 86km. Przepustnica Stilo 1.6 16v. Komp Punto 1 Sporting. Wtryski Punto 1 Sporting. Listwa wtryskowa Brava 80km. Wiązka silnika Seicento 1.1 SPI spięta z kabinową MPI. Pompa paliwa oryginał seicento 1.1 MPI (bez powrotu).
Po wyjęciu filtra powietrza uszczelka do wymiany między filtrem a gaźnikim .Prawdopodobnie to ona zacieła przepustnice w gaźniku.Po wymianie silnik chodzi normalnie.Wszystkim dziękuję za podpowiedź.
Sprawdzałeś wężyki podciśnienia ? (ich stan). Nie , zobacze je a ten regulator na przepustnicy jest ?
Wymieniłem 2 przekażniki,wtrysk wraz z przepustnica i krokowym,czujnik temperatury płynu,wyczyściłem czujnik położenia wału,Auto narazie Jezdzi i jest ok.Pozdrawiam
Witam Mam koledzy problem i nie wiem juz co robić mój Seicento pracuje nierówno na benzynie tak jak by powietrze brał a na gazie pyrka nie wiem już co robić przepustnica wymieniona silnik korkowy też wszystkie uszczelki tez nie wiem już co robić. Mam podejrzenia że to albo mapsensor, sonda albo główny komputer siadł: :( ProsZę o pomoc albo poradę.:...
Przejechałem się kawałek i jest tragicznie. Wcześniej też mnie ten pedał denerwował ale teraz to przesada. Wcisnę 1/5 pedała i już mam pełne przyspieszenie, nawet ruszyć sie normalnie nie da. Dla uściślenia np. chcę jechać 60km/h na piątce i miejsce gdzie auto utrzymuje obroty jest zaraz jak położę nogę na pedale, ciut głębiej i rosną. A pozycja za...
Witam mój problem polega na tym. Przy dodaniu gazu auto zaczyna sie dusić i gaśnie. Włącza się od razu kontrolka wtrysku. Tak jakby brakowało mu paliwa. Z jazdą do tyłu nie ma problemu. Fiat Seicento rok 2000 1.1 benzyna Wymieniłem już: -świece + kable -Pompę paliwa wyczyściłem -wszystkie wtyczki wyczyściłem -przepustnice gaźnik wyczyściłem, wtrysk...
Ciśnienie sprawdzę, świece 1 i 4 czyste i kolor kawa z mlekiem, 2 i 3 lekko przyczerniałe ale też czyste. Zamień same cewki zapłonowe. Jeśli kolor świec 2 i 3 się poprawi a 1-4 przyczerni to może być wina cewki. Z drugiej strony cylindry 2 i 3 są pod samą przepustnicą i często są zasilane bogatszą mieszanką
Witam serdecznie. Mam problem z moim Seicento dużo tematów już o czytałem robiłem i lipa. Uszczelka pod dolotem wymieniona. Przepustnica wymieniona wyczysczona. Silnik krokowy czyszczony nic nie dało wymiana nic nie dała. Czujnik położenia przepustnicy wymieniony nic. Map sensor drugi wrzucony też nic nie dało. Przewody sprawdzane nie ma lewego luftu....
próbowałem odpalić na gazie ale nic z tego.. przekaźniki sprawdzałem i są dwa, od jednego podpiete są kable do złącza komputera do lampki kontrolnej wtrysku i 2 pozostałe kable idą do drugiego przekaźnika z którego 2 kable ida do wtryskiwacza. przekaźniki mają po 4 kable. udało mi sie raz zapalić ale przepustnica była max otwarata, pusciłem to zgasł....
A co mi da taka zamiana przewodów? Tu nie chodzi o podmianę przewodów, tylko o odpowiednie ich wpięcie na właściwe miejsce. Spotykałem właśnie przypadki nieodpowiedniego wpięcia przewodów przez pomyłkę, czyli odwrotnie jak powinno być i dlatego sugestia aby sprawdzić czy są odpowiednio podpięte do przepustnicy.
Wg mnie za duży kąt otwarcia przepustnicy.To silnik i sterownik podobnie jak w seicento a tam na jałowym biegu jest kąt około 10 stopni.Chyba że przepustnica jest odrobinę uchylona (i tak zapewne jest) Jakie ciśnienie pokazuje MAP przed odpaleniem silnika? Powinno być atmosferyczne około 1000 hPa. Takie wskazywał?
Poprostu podciągnij linke przy przepustnicy !!!
Witam Mam problem z Seicento 900 z 2000 roku. Auto odpala normalnie po dłuższym postoju ale przy próbie dodania gazu momentalnie gaśnie. Gdy zostawi się go na chwilę aby się zagrzał na wolnych obrotach to zaczyna chodzić normalnie i kręci do końca. Na gorącym silniku problem nie występuje. Wymieniłem już rurke do mapsensora, świece, kable, filtr paliwa...
No to jak zrobic zeby bylo sczczelnie? Opaski zaciskowej tam nie zaloze raczej bo nie ma dostepu takie. Zostaje tylko silikon ... czy macie jakis inny pomysl? Te dwie śruby te dwie sruby mocuja obudowe fitra powietrza (to czarne) do silnika. Mikser jest w srodku tej czarnej obudowy i sie laczy z przepustnica. Wiec te dwie sruby nic ze szczelnoscia miksera...
To że pompkę słychać nie równa się że pompuje paliwo.Mam taki wkład u siebie co słychać że pracuje ale ani kropli nie daje dalej.Wymieniłem na nowy i pompuje.Często w seicento jest taki problem ze po wyjechaniu całej benzyny układ się zapowietrza chociaż to nie diesel ale tak jest niestety i trzeba dużo się napracować zanim paliwo znajdzie się w korpusie...
ja tak samo zawsze sondy odłączałem w Cieniasach, bo na gazie to sonda mu szkodzi - komp za bardzo obniża wolne obroty myśląc pewnie że jest za ubogo i "zakręcając" silniczkiem krokowym dostęp powietrza, a bez sondy tylko obroty z czujnika wału są dla niego najważniejsze i idealnie reguluje wolne obroty Ja mam sekwencję więc troszkę to inaczej działa...
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
Odpinałem na całą noc, wciskałem przepustnice przy przekręcaniu zapłonu w nadziei ze ECU ma jakąś funkcje adaptacji. Najlepiej byłoby zobaczyć co widzi komputer ale niestety nie umiem się z nim połączyć.
Jeśli masz interfejs i program, a widzę że chyba posiadasz - posprawdzaj jaką temperaturę widzi sterownik przed odpaleniem na zimno, czy pokrywa się mniej więcej z tą zewnętrzną jaka jest aktualnie? Jeśli od strony czujników ok, to może od strony układu paliwowego? Nieprawidłowe ciśnienie paliwa, a system tego nie monitoruje w tym samochodzie. Powinno...
Auto jak w temacie 2005r silnik 1,1 bardzo często gaśnie na wolnych obrotach ogólnie 70% dojazdów do skrzyżowań. Przepustnica błyszczy, brak błędów. Odpięcie akumulatora pomaga na jakiś czas. Podmiana ecu od seicento rozwiązała problem gaśnięcia. Ktoś przerabiał temat? Co pada w tych ecu? IAW 4AF.SS HW407 20B8-WFS
Witam, podłączam sterownik stand alone EasyEcu3+ do fiata seicento 900 po swapie na 1.4 16v Turbo, przepustnica z 1.6 16v. Mam taki problem że nie wiem dokładnie jak podłączyć silniczek krokowy, jest to 4 pinowy krokowiec jak w wielu fiatach FIRE. na sterowniku mam wyprowadzenia opisane jako: -Stepper winding 1B -Stepper winding 2B -Stepper winding...
Musiałbyś króciec wkręcić w kolektor ssący pod przepustnicą jak w oryginalnym rozwiązaniu. Tak mam ale w instalacji STAG na sekwencyjnym wtrysku LPG. Jeśli masz na silniczku krokowym to nie wiem czy jest to potrzebne w parowniku
Witam jak już w temacie mam problem z obrotami silnika na zimnym i ciepłym silniku po prostu falują.Wymieniłem przepustnice nie pomogło wymieniłem rezystor map od ciśnienia na dwa dni było git silnik ładnie pracował a potem znów się tak samo falowały obroty dodam jeszcze seicento 1.1 mpi 2003 r POMOCY[/syntax]
Witam Próbuję się dowiedzieć jakie zadanie ma rurka oznaczona nr 2 na poniższym zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/8781254100_1... Jest to gumowy przewód łączący króciec odmy z kolektorem dolotowym za przepustnicą. Takie rozwiązanie jest chyba często stosowane. (Jest tak na pewno w Seicento 900). Teoretycznie wygląda to na bypass przepustnicy....
Tylko spytam - co było powodem wymiany sinika krokowego? Jeśli wysokie obroty to może być nieszczelność pod przepustnicą. Wymienisz 10 silniczków i tak nie ustabilizujesz jałowych. Tym bardziej masz LPG - co prawda mikser jest nad przepustnicą ale żeby go założyć trzeba było śruby monowtrysku wymienić na dłuższe i wszystko ruszyć W starym silniczku...
Niespodzianka ? A jaka np zalanie świec? Zrobiłem test bez skręcania z przepustnicą , wtrysk rozpyla paliwo na dłoń , ale nie wiem czy z dobra dawką . Na pewno była za bogata mieszanka , bo przy zapalaniu auta wyrzucało nie spalone paliwo z tłumnika.
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
A że się tak zapytam, co ma do tego czujnik temperatury? Odpinałem przy samej przepustnicy przewód od serwa i zatkałem go, ale poprawa mizerna. Teraz gdy jest odpiety silniczek krokowy i zaślepiony przewód podciśnienia do czujnika podciśnienia to tak jak mówię, nie faluje ale czuć nierówną pracę silnika i tak jakby więcej kopcił. Czujnik położenia przepustnicy...
Lewe powietrze musi dostawać się poniżej przepustnicy. Nie ma tam za wiele możliwości. Praktycznie jedna uszczelka pomiędzy przepustnicą i kanałem dolotowym na głowicy. Miałem już kilka przypadków, że po kilku latach następowało jej rozmiękczenie przez paliwo i zaczynała puszczać lewe powietrze. Jest to dość popularna usterka w modelach w których zakładany...
Minęło trochę czasu od założenia tego tematu ale właśnie to przerobiłem. Otóż po wskazówkach wyczytanych pojechałem z moim seicento do Fiata. Jestem z Koszalina ale pomyślałem, że w tej dziurze nikt nie będzie wiedział co to jest aktualizacja softu i przy okazji będą w Gdańsku, odwiedziłem 2 serwisy Fiata. Co za patałachy. Wyobraźcie sobie, że jeden...
witam.sprawdzić kod usterki można tylko urządzeniem diagnostycznym sprawdz wtyczke potencjometru przepustnicy.
Witam. Mam taki problem z seicento, że faluje na wolnych obrotach, a gdy zwiększam obroty to wzrastają i za chwile dusi się i wraca na niskie mimo że przepustnica jest uchylona. Ogólny brak mocy, Prędkość max 100km/h i gdy do niej dojdę to auto mi zadusza i zwalnia. Problem z obrotami na wolnych nie występuje gdy: a) ściągnę wężyk idący do czujnika...
Witam Wszystkich :) Problem został rozwiązany!!! :) Głównym winowajcą była przepustnica (choć silniczek krokowy był dobry to klapka była już wyrobiona i miała małą szczelinę prawie dookoła), po jej wymianie było już o wiele lepiej jednak po nagrzaniu i tak dostawał delikatnych drgawek okazało się ze na jednej z nowych świec pękną izolator (porcelanka)...
Zaglądał kolega do kanału obejściowego przepustnicy w tym samochodzie tudzież w Punto 1.1 , CC lub seicento? Zbierają tam się opary olejowe z przedmuchów silnika który jest zasysany do dolotu. Zaglądałem i nic tam nie widziałem stresującego. No ale jeżeli silnik ma przedmuchy jak diabli to nic nie pomoże. Dalej chcę wiedziec od autogrzebolog po co...
Dziwna sprawa bo cały tydzień miałem ten problem a dziś nie wystąpił. Oglądałem i w miejscu gdzie z odmy wychodzi taki cienki wężyk który idzie pod przepustnice jest tam podciśnienie to ma dziurkę na zagieciu i jak się dotknie to słychać syk w tym miejscu może to temu ? Jeszcze druga sprawa jakis czas temu czyścilem silnik krokowy od benzyny taki z...
jak przewód gumowy idący do MAP sensora jest sprawny, sprawdź uszczelkę pod przepustnica - sa tam 2 uszczelki- grubsza i cieńsza (pisze o cieńszej), a najlepiej kup nowa i wymień (kosztuje ona około 2-3 zł w servisie - w eperze ona nie występuje - pytaj o nią długo pracującego magazyniera lub sprzedawce)
Witam wszystkich forumowiczów, Mam problem ze swoim sejczakiem. Mianowicie posiadam instalację gazową Tartarini TEC99 z silniczkiem krokowym DAT99 (oryginalny). Auto nierówno pracowało na benzynie, a na gazie czasami podczas dodawania gazu strzela w filtr powietrza. Przepustnica została wykręcona i wyczyszczona, tak samo silniczek krokowy oraz zmieniony...
Masz uszkodzony sterownik silnika ( ta hybrydka przyśrubowana do korpusu przepustnicy). Da się ją naprawić.
Sprawdż czy w wężyku pomiędzy czujnikiem podciśnienia a przepustnicą nie ma nieszczelności (dokładnie, czasem pękają wzdłuż (!)), poza tym sprawdziłbym czy czujnik położenia wału korbowego nie ma pęknięć (miałem taki przypadek - objawy identyczne co u Ciebie). A właściwie sprawdż wszystkie podciśnienia na szczelność. Pozdrawiam.
Witam, mam następujący problem. Moje Seicento dotychczas pracowało bez zarzutu. Po ok dwóch tygodniach postoju na parkingu nie chciało nagle odpalić. Próbowałem aż do rozładowania akumulatora, silnik oczywiście zalałem. Po odholowaniu do garażu osuszeniu świec w końcu odpalił ale tylko na LPG silnik chodził równo. Po przełączeniu na benzynie natychmiast...
To jest nawet możliwe, bo przepustnicę z czujnikiem i silniczkiem krokowym kupiłem osobno, w związku z tym jeszcze jedno pytanie czy da się wymienić sam silnik krokowy? Sprawdziłem że jest jakoś wciśnięty na stałe.
Witam W listopadzie kupiliem Fiata Punto rzekomo 1.2, od tamtego czasu w aucie zostalo zrobione(lub wymienione): rozrzad, uszczelka pod glowica, swiece, kable WN, pompa wody, odswiezona instalacja LPG (wymiana cewki, filtrow i membran), i jescze kilka drobiazgow. Ostatnio zaczelo mi sie dziac cos takiego: auto odpala normalnie, ale po kilku przejechanych...
Witam, od czasu wymiany przepustnicy problem nie powrócił! Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam
witam jak jedziesz 10 km to silnik dobrze się rozgrzeje , przejedz mniej km ja miałem cieniasa na LPG , teraz mam kadetta z LPg i jadę do pracy ok 2 km , silnik nie osiagnie temp a już trzeba go wylączyć( zima , lub zimne noce) zimą nawet musiałem ściągnąć tkz "odmę "( wąż do przepustnicy z klawiatury ) bo zamarzła mi przepustnica ( 1,6 i silnik) od...
kombinowałem trochę dzisiaj i jeśli chodzi o paliwo to napewno jest ok, bo wtrysk następuje a przepustnica jest wilgotna. przewód wysokiego napięcia na pirwszym cylindrze miał trochę przebicia, więc to poprawiłem. na wężu doprowadzającym gaz z reduktora do dyszy w gaźniku jest coś w rodzaju zawora elektromagnetycznego i przewody doprowadzone właśnie...
mysle ze wykasowanie nic nie pomorze ja mam taki sam problem z fiatem seicento 1.1 gasnie mi na wolnych obrotach na bezynie a na gazie brc sequent 24 szarpie nie da sie jechac.w seswisie na komp.wskazuje uszkodzenie woln,obr.wymienilem przepustnice wraz z silnikiem krokowym i po skasowaniu bledow w serwisie kontrolka czek dalej swieci.u szpecow ktorzy...
Jejku, to hydraulika ma większą bezwładność? Przepustnicę to możesz nawet wielkości miski wstawić, nic to nie da. Piszesz nie mając pojęcia o czym piszesz, gdzieś słyszałeś, ktoś Ci powiedział. Nic nie sprawdzałeś bo niby jak to miałeś wykonać....Wałeczek do kajtka, który ma silnik od cienkiego. To porada roku.
witam, kol lukas dobrze ze nie kazałeś kol wyłączyc ssania :D , sprawdż potencjometr na przepustnicy, krokowca, i czujnik temp powietrza zasasanego, i tyle powodzenia
ja w tej samej sprawie - jestem nowy na forum i nie mam pojęcia o elektronice (sam nic nie zrobię ale używam programy do wymiany softu w urządzeniach audio) więc nie wyrażam się fachowo. Powymianie uszcelki pod przykrywą w takim samych samochodzie i paska rozrządu przy pewnych obrotach (90 na III, 115 na IV i 140 na V) zapala się i mruga cneck engine...
Witam Panowie liczę na waszą pomoc Moje seicento traci moc i dusi się i szarpie :cry: Byłem podłączyć pod komputerem nie dało się podłączyć z sterownikiem To szukałem na myślenie a może to a może tamto Wymieniłem Świece + kable Silnik krokowy Filtr paliwa Czyściłem pompę paliwa Przepustnice czyściłem wtrysk także Jutro zobaczę czy katalizator się nie...
Witam Wszystkich :) Od dłuższego czasu zauważyłem że w moim seicento 900 benz+lpg rok prod 1999 silnik się poci, a mianowicie, co jakiś czas trzeba dolewać oleju, płynu chłodniczego. Więc postanowiłem to zmienić a mianowicie, wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pokrywą rozrządu, kolektora wylotowego, dolotowego pod termostatem. Po złożeniu będąc dumnym...
tak, rosi talerzyk przepustnicy, zresztą skubany nawet z samostartem sobie nie radzi...
Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
Witam Mam dokładnie ten sam problem z SC 1.1 MPI. Opisany tu przypadek w 100% odpowiada mojemu. Podłączyłem pod gniazdo diagnostyczne diagnoskop i sprawdziłem pamięć błędów i tam nic nie ma. Po prostu zero uszkodzeń. Dziwny przypadek. Mam prośbę do kolegów, którzy posiadaja schemat elektryczny do tego samochodu i mogliby mi go podesłać. Bez tego jestem...
Mowicie - mniejsze zuzycie paliwa? Jestescie pewni? Nie trzeba wierzyc w to, co pisza konstruktorzy. Dzisiaj, z komputerem pokladowym latwo sprawdzic. Np. 207 1.4HDI - 6.4l/100km (wskazanie komputera klienta), moja 205 1.8D, 500 000km na liczniku - 4.9l/100km srednio na okolo 10000 km przebiegu. Dlatego, coraz wieksza liczba rowniez mlodych ludzi,...
Najprościej podpiąć pod diagnoskop jeśli nawet kontrolka wtrysku nie wykazuje awarii - można podejrzeć parametry. Bez tego nie wiesz czy czujniki działają prawidłowo itp. Na teraz obejrzyj dokładnie cienki przewód podciśnieniowy do MAP-u. Wychodzi pod przepustnicą tam gdzie przewód do serwa hamulcowego i jest połączony z czujnikiem ciśnienia przy sterowniku...
Porównaj parametr - obroty silnika - masz 1003 a powinny być takie jak sterownik dąży czyli obroty biegu jałowego 920. Jakaś minimalna nieszczelność możliwa w przewodach podciśnieniowych bo zauważ że silnik krokowy biegu jałowego ma 3 kroki czyli zamknięty prawie na maksa i tu już sterownik nie zbije obrotów. Posprawdzaj przewody podciśnieniowe pod...
Witam, założyłem nowe uszczelki pod i nad króciec przepustnicy i uspokoił się. Temat zamykam.
Witam, Szanowni koledzy mam SC 900 instalacja LPG objawy są następujące zarówno na LPG jak i na BENIE to samo. Nie zawsze lecz czasami - jak go "piknie" . Jedziesz i nagle silnik zamiera na 2-3 sekundy potem się budzi na taki sam czas i tak w kółko... za chwile mu przechodzi i jest dobrze a potem znowu to samo... jak ma tą "fazę" to jak się zatrzymię...
W międzyczasie podmieniłem parę rzeczy (już się nauczyłem, żeby nie wymieniać części bez diagnozy :) ): -przepustnicę (tj. całe urządzenie z wtryskiem, regulatorem ciśnienia itd.) -komputer, -czujnik temp. wody Mocno dokręciłem zawór na butli i odłączyłem elektrozawór, żeby wyeliminować ewentualne puszczanie lpg,. W końcu podłączyłem się do komputera....
Jeśli świece i kable są na pewno w porządku, to warto zajrzeć do czujnika położenia przepustnicy bo może ma już przerwę, w seicento miałem też tak gdy czujnik temp chłodziwa był walnięty. Jakiego koloru są elektrody w świecach, czy przypadkiem nie są zalane?
seicento przepustnica seicento czujnik położenie przepustnica zawieszenie seicento seicento
wymiana czujnika świateł stopu sterownik ekran nvidia windows sterowanie oświetleniem komputer
samsung wf70f5e0w2w syrena alarmowa
American DJ Revo – reset lampy, przycisk serwisowy, DMX, instrukcja Jak rozmontować obudowę mieszadła do zaprawy?