Olej smaruje układ korbowotłokowy i chłodzi sprężarkę, powinno go być do połowy oczka. Ten zaworek jest odpowiedzialny za odprężenie sprężarki co ułatwia jej ponowny rozruch po napełnieniu butli. Jeśli olej wraz z powietrzem leci przewodem na butle i jest go dość znaczna ilość to wskazuje to na zużytą już sprężarkę a dokładnie tłok, pierścienie, cylinder.
Ten ekspres nie ma zaworu ceramicznego. Prawdopodobnie przepuszcza zawór na dole bloku zaparzającego.
Wystarczy ekipa ze sprzętem do zamrażania rur ... A czy kolega zauważył że to nie są rury metalowe. W blokach zazwyczaj są zawory od pionów i wystarczy je zakręcić nie trzeba całego bloku (chyba że są stare) ale to zmartwienie administratora.
Przepuszcza zawór zasilający zmywarkę w wodę to jeśli woda czysta, albo powrót wody ze źle podłączonego odpływu (zbyt nisko) i woda wraca
Albo robi się cofka z kanalizy, albo przepuszcza zawór na wężu dopływowym. Dalej musisz sam ustalić.
Czyli masz przepuszczający zawór napełniający. Wymienić. Nie baw się w żadne próby jego uszczelnienia czy regulacji- z praktyki wiem, że tą czynność robi raz a dobrze jedynie fabryka.
Faktycznie musisz szukac serwisanta.Naczynie będzie do wymiany-dziura w przeponie. Sprawdż jeszcze czy nie przepuszcza zawór od dobijania wody w kotle.Niekiedy się tak dzieje.
Może warto zastąpić go z innej sprężarki ale takiej firmowej . Pewnie będzie droższy ale posłuży na lata .
Dźwigienka którą popycha pływak dociska malutką uszczelkę do otworu, który widać w centrum białego krążka na zdjęciu. Jak ta uszczelka przepuszcza to zawór się nie zamknie.
Pewnie się zmartwisz ,ale nic z tych rzeczy...
To już ci wyjaśniłem czytaj dokładnie. nie w zaworach a przepuszczającym głównym.
Jak sprężarka startuje od zera to działa normalnie do 8bar od 8 do wyłączenia sprężarki 10bar zawór już przepuszcza . Zawór bezpieczeństwa też wymieniony na nowy. On tylko powinien upuszczać w początkowej fazie ruszając od zera. Wygląda na to że przepuszcza zawór nad tłokiem.
Witam. Jak ci nie chcę odpalać po dłuższym postoju to schodzi ci paliwo widocznie przepuszcza ci zawór zwrotny przy pompce zasilającej. Pozdrawiam.
Toto na zdjęciu?
Wydaje mi się że twoje sugestie są słuszne, ale trudno je potwierdzić bo nie podajesz czy dopuszczasz wodę do układu. Jeżeli nie dopuszczasz wody to są według mnie dwie możliwości: dziurawa nagrzewnica lub przepuszczający zawór dopuszczania wody do C.O.Jeśli jednak dopuszczasz wodę do układu to przyczyna to pozostaje tylko naczynie przeponowe.
przyczyn jest kilka, albo nieszczelny wąż do serwa, ale jak słusznie zauwazył trans-serwis podniosły by się obroty, może też być dziurawa membrama albo nie przepuszcza zawór zwrotny na króćcu przewodu podciśnieniowego. Bardzo często wąż serwa był zawalony olejem lub zarastała rdzawym nalotem rurka wychodząca z kolektora.
Musisz rozgraniczyć układ CO i CWU, jeżeli zwór jest na instalacji CWU i przepuszcza to znaczy że w sieci jest większe ciśnienie albo zawór jest uszkodzony (bardziej prawdopodobne). Nie będzie miało to więc wpływu na funkcjonowanie i braki wody w układzie CO. Przy zasobniku są 4 rury zazwyczaj, 2 to obieg wody z kotła a następne 2 to zimna woda z sieci...
Jeżeli zawór działa poprawnie a nie domyka to do wymiany miałem kilka takich przypadków w R-kach,Zawór działa elektrycznie ale przepuszcza mimo całkowitego zamknięcia.
to że nie odpompowuje zmywarka wody to musisz sprawdzić czy nie masz zablokowanej pompy spustowej.... To że napełnia się wodą (czystą) to przepuszcza zawór dopływowy.... ale jeśli to woda mętna to cofa ci wodę z kanalizacji.... Wąż spustowy powinien być tak zamontowany do kanalizacji że jeśli go ściągniesz i zaczniesz używać np.zlewu to nie powinna...
Albo przepuszcza zawór napełniający, albo ustawiony za wysoki poziom wody, jeżeli jest regulowany.
Tak teraz jest dobrze a w którą stronę zawór przepuszcza ,żeby nie było tak że zawór odcina butle.
Wygląda na to, że przepuszcza zawór kulkowy - może kulka jest zardzewiała, albo dostał się tam jakiś "paproch". Jak zalewasz to nie "pod korek", tylko na 2/3 do 3/4 pojemności maksymalnie - tam musi być jeszcze trochę powietrza.
Kiedyś męczyłem się z podobnym przypadkiem. Okazało się że zawór napełniający przepuszczał a dla zmylenia również zawór główny do którego podłączona była zmywarka też trochę przepuszczał. Tak że zmywarka po paru godzinach była z wodą mimo odpompowania wody na koniec. Aby się przekonać czy woda dostaje się od syfonu spróbuj po zakończeniu cyklu odłączyć...
Każdą butlę CO2 napełnia się do określonej masy, zupełnie jak LPG, ponieważ gaz ten znajduje się w butli w stanie ciekłym. Jeśli napełniona jest poprawnie, nad cieczą znajduje się poduszka gazowa i w zakresie dopuszczalnych temperatur eksploatacji ciśnienie w butli odpowiada ciśnieniu pary nasyconej CO2 w danej temperaturze. W trakcie opróżniania butli...
Zakręć zawór doprowadzający wodę do urządzenia i będziesz wiedzieć, czy przepuszcza zawór dopływowy, czy pojawia się cofka z kanalizy.
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
Tego nie wiadomo. Zawór z niebieską gałką to zawór bezpieczeństwa. Powinno być na nim napisane jakie ciśnienie powoduje jego zadziałanie. Poza tym zaworem i naczyniem przeponowym powinien być także manometr. Pozwala on odczytać ciśnienie w sieci. Powinna być w ogóle zamontowana belka do której podłączony jest manometr, zawór bezpieczeństwa i naczynie...
Niestety zawór dopełniający do wymiany, zwrotniak antyskażeniowy przepuszcza.
Zawór do wymiany,naprawy ,nie ma prawa przepuszczać na zewnątrz.Jest to tak zwany zawór zwrotny.
Czy to prawda, że po wykręceniu głowicy zawór RTL będzie przepuszczał każdą temperaturę? Tak. Zawór bez głowicy jest otwarty. Brak jest elementu regulacyjnego- brak regulacji.
Zawór zwrotny przy pompie w studni przepuszcza lub jest tam skorodowany metalowy nypel.
Przepuszcza zawór dopełniania wody z wodociągów.
Są tylko 2 możliwośći: 1. Uszkodzony zasobnik CWU 2. Przepuszcza zawór dobijający ciśnienie wody w CO.
Na 100Ah prąd ładowania nie jest jakiś wybitnie duży i prawdopodobnie może być jak pisze (at)jarzabek666 i słyszysz przepuszczający zawór. Dobrze by było sprawdzić oba akumulatory jakimś obciążeniem albo rezystancję czy jest ok.
wyjmij zbiornik wody i zdejmij tą boczną obudowę (nie pamiętam czy ona jest przykręcana) więcej będzie widać ale jeżeli woda leje się pod ekspres a nie do tacki ociekowej to raczej masz nieszczelność gdyby przepuszczał zawór trójdrogowy za grzałką podkową to woda spływała by do tacki ociekowej a nie pod ekspres zdejmij boki więcej będzie widać
Witam. Między presostatem a zbiornikiem jest zawór zwrotny, który przepuszcza, to może być przyczyna.
Zrobione. Przepuszczał zawór bezpieczeństwa na listwie...
Hmmm wiem że i przepuszcza zawór zwrotny. Silnik ogołem mówiąc mam 7,5 w gwieździe, inaczej sie nie dało. Co dokładniej zrobic z zaworami ? "lusterko " - o co chodzi ? Pozdrawiam
Prawdopodobnie przepuszcza Ci zawór dopuszczający wodę do co.
Dostałem twoją PW, ale odpowiem tutaj, żeby inni koledzy/koleżanki mogli mnie poprawić, w przypadku gdybym bredził. Otóż tak, jeśli na zaworze jest mały przepływ to ciepła będzie tylko góra grzejnika. Woda odda swoje ciepło do otoczenia i dół grzejnika będzie chłodny. Masz zachowaną pewną równowagę pomiędzy napływem gorącej wody i chłodzeniem grzejnika....
Gumowa zwora wewnątrz zaworu bez wyraźnych śladów zużycia czy osadu z kamienia. Dla pewności nałożyłem na nią silikonowy wężyk o grubości ścianki około 1mm. Dalej to samo. Niezależnie od położenia zwory grzeje i CO i CWU. Może być inna przyczyna takiego stanu rzeczy? Ten bypass nie daje mi spokoju. Co by było gdyby był niedrożny. Skończy się pewnie...
A może przepuszcza zawór od napełniania CO?
No właśnie pompka jest włączona na 3 bieg i na pewno działa zawór górny jest zamknięty - więc główna rura nie powinna teoretycznie być gorąca . Więc zachodzi pytanie czy przepuszcza zawór który jest na zdjęciu zamknięty ( ten nad pompką) czy nie działa prawidłowo ten duży czerwony zawór?
Ręczny może wykluczyć możliwość zassania i jednocześnie udowodnić że wina nie leży po stronie odpowietrzników jeśli mimo to znowu instalacja się zapowietrzy więc możesz spróbować. Dodano po 3 Nie widząc twojej instalacji to jeśli masz układ otwarty i dopuszczanie wody wykonane nie właściwie to instalacja będzie się sama zapowietrzać przepuszczając powietrze...
Witam :) Mają się domykać na tyle żeby nie przepuszczały spalin do silnika. Pozdrawiam,
Piszesz, że dzieje się tylko wtedy gdy kompresor stoi kilkanaście minut z ciśnieniem. Najpewniej jest tu winien zawór zwrotny. Sprawdź czy wyłączając kompresor, powiedzmy przy czterech atmosferach i włączając go zaraz ponownie silnik startuje normalnie. Jeżeli tak, to zawór zwrotny przepuszcza, jeżeli buczy to może coś z silnikiem.
Jaki to model naczepy??? Po nocnym postoju sprawdź powietrze w zbiornikach naczepy jeśli masz 2 lub więcej. Jeśli masz powietrze w jednym a drugi jest pusty sprawdź zawór odwadniający w tym pustym, Zdarza się iż sprężynka w zaworze jest już wyrobiona i przy pustym zbiorniku przepuszcza, zawór domknie się dopiero pod ciśnieniem.
Nie podałeś kodu literowego przed cyframi. Nie zgadniemy czy to kocioł jedno- czy dwufunkcyjny. Dwufunkcyjny to ten co grzeją CWU przepływowi - tu częściej problemem jest przepuszczający zawór napełniający niż dziurawy wymiennik płytowy. Jednofunkcyjny pracuje z zasobnikiem na CWU i raczej nie ma wbudowanego zaworu napełniające go tylko gdzieś montuje...
Zawór zabezpieczający jeśli manetka ręcznego niema powietrza. Dodano po 2 Nie doczytałem Sprawdź następny zawór za manetkom powinien być zawór przekaźnikowy przepuszcza na sterowaniu i cofa do manetki.
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
przepuszczaj zawory wydechowe zawory andoria pogięte zawory
zasilanie zmieniarki blaupunkt pytać egzamin kwalifikacyjny zmiana czasu posnet
baofeng radiora gramofon daniel
Bezpiecznik elektroniki prawych przednich drzwi Passat B5 1.9 TDI 90 KM kombi Regulacja śrub S i H w gaźniku pilarki Makita