Z tego co pamiętam to pomija tylko przepływomierz.
Licznik wątpię że był cofany bo jest udokumentowany Niemiecki a w Polsce nie był długo - poza tym na dużo na liczniku 240 tyś. A może to być coś z przepływomierzem?
Może przepływomierz ??
Tak przepływomierz max co podaje to 400 mg/r. Jak nie ma dziury w dolocie miedzy przepływomierzem a turbo to nowy przepływomierz jest potrzebny.
Ten silnik ma tylko map sensor, nie ma przepływomierza.
podstawa, podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy, obstawiam, przepływomierz
A samego wkładu nie można zostawić?
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, przepływomierz z Internetu za 80zł załatwił temat. Dodano po 40 Wymiana przepływomierza
Ciśnienie turbo wg loga ok (pytanie czy czujnik nie oszukuje). Jak wyglądają wartości z przepływomierza?
przejedź się z odpiętym przepływomierzem
A przepływomierz ?
Sprawny przepływomierz - temat zamknięty.
Wczoraj mierzyłem przepływomierz na VAG-u i ku mojemu zdziwieniu, po odpięciu wskazuje te same wartości co wpięta wtyczka Same wartości wydają się dobre, choć po odpięciu auto gorzej stabilizowało obroty. EDIT: Logi wskazują na działający przepływomierz.
może tak zacznij od przepływomierza.
Czyli jaki jest ten sposób sprawdzenia przepływomierza?
Stawiam na brak zasilania przepływomierza
Jest możliwość, żeby ECU silnika robił te problemy? Jest może jakiś magik na Śląsku od ECU? Z jedną wtyczką to jest sterownik automatycznej skrzyni, a z dwiema ECU od silnika, dobrze piszę? Dodano po 40 Ewentualnie mogę prosić o jakiś schemat instalacji, które są połączone z kablami od przepływomierza 🫣
Witam. Mam problem z przepływomierzem w Audi A3 1.8T AUM 150km. Problem polega na tym że przepływomierz nie wyświetla żadnych wartości na Vagu w blokach danych. Przepływ na wolnych obrotach jak i pod obciążeniem wyświetla 0.0 g/s. Dodam że cały czas świeci się Check na zegarach. Błąd na Vag u to: Przepływomierz powietrza- za niskie napięcie Przy tej...
a co do sondy możesz też zerknąć na grzałkę dwa białe przewody czy jest przejście między nimi vag również nie zawsze pokazuje uszkodzenie przepływomierz
I znòw proponuję popatrzeć na adaptację składu mieszanki. Jeśli mocno koryguje tylko na wolnych i małym obciążeniu to raczej lewe powietrze, ak po całości, szczególnie w pełnym obciążeniu to bardziej przepływomierz.
W wypadku nieszczelnego kolektora raczej świecił by "check engine" i byłby błąd ubogiej mieszanki albo coś w tym stylu, przynajmniej ja tak miałem gdy zapomniałem założyć wężyka od podciśnienia do kolektora i wtedy zasysał on lewe powietrze już za przepływomierzem.
Diagnostyka komputerowa wykonana? Są jakieś błędy? Sprawdzałeś przepływomierz powietrza?
Witam Mam audi a3 1.8 125km i pewien problem: Auto raz jest mocniejsze a raz słabsze i stawiam na przepływomierz. Chciałbym sie was poradzić jak go dobrze sprawdzić na vagu?
Komplet logów łącznie z grupą 011 i będzie coś więcej wiadomo. Chyba że wolisz wymieniać na chybił trafił zawory i przepływomierze.
Przepływomierz sprawny?
nieszczelność na dolocie,pęknięty wąż ,intercooler itp...,sprawdź gdzie gwizda lub poci się od oleju.
super dzieki za kolejna pomoc jutro zajrzę co i jak a powiedz mi jeszcze jak zmierzyc napiecie na kostce od tego czujnika ? jeden przewod do kostki a drugi do masy tak jak na przepływomierzu ??
Więc przestań opowiadać że nie ma błedów. Skoro tak jest jak opisujesz, to standard - przepływomierz do d...y, silnik czasem bierze z niego odczyty i dlatego muli. A moc pozornie wraca, jak sterownik przeskoczy w tryb awaryjny. Diagnostyka - odczyt Silnik [01] > [08 Measuring Block] > Grupa [10]. W polu odczytu wartość "actual" ma być identyczna/zbliżona...
Wygląda na to że jest OK.
Najrozsądniej było by zmienić mechanika jeśli ten tylko błędy czytać umie.
Polecam sprawdzić [url=http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-...
Pierwsze pomiar podciśnienia czy pompa vacum je wogóle robi. Dwa test sztanga turbo pracuje lub test turbo na max podciśnieniu na gruszkę (pominięcie n75). Wtedy sprawdzenie w blokach pomiarowych czy ciśnienie będzie ponad zadane i jakie wartości z przepływomierza będą.
A jak przepływomierz ? Bo wykres dziwnie obcięty z dołu jakby przeplywomierz ciął dawkę.
Jaka masz masę powietrza na wolnych obrotach? Egr albo przepływomierz podejrzewam.
Po wymianie katalizatora i przepływomierza objawy ustały
Miałem Toledo też z 1997r i z LPG. Sterownik silnika "uczył się" paliwa, korygował mapy do tego na czym jeździł. Jak rozregulowała mi się LPG to dostosował mapy, tak by na gazie było ok. Podczas rozruchu na benzynie podawał niewłaściwe dawki. Mechanik kazał pojeździć kilka dni na benzynie, by sterownik ustawił mapy na benzynę. A potem ustawił LPG i...
Witam Jakie powinny być prawidłowe parametry przepływomierza? (Mass Flow) Pod maksymalnym obciążeniem?
Jak zrobisz logi dynamiczne na 3 biegu do 4 tys obrotów grupy 010 i 011 to ci powiem jak przepływomierz pracuje.
Więc tak jeśli będziesz miał uszkodzoną przepływkę to błędy nie wyskoczą, a co za tym idzie będzie zaniżony odczyt zasysanego powietrza więc komputer nie da Ci odpowiedniej dawki paliwa i przez to turbina też się nie będzie wykręcać tak jak powinna ale to wszystko można odczytać z tych logów co Ci podałem. Dodano po 2 Jeszcze jedno może też być zatkany...
Przeczyść przepływomierz może pomóc na wypadanie zapłonu. Może więcej już nic nie pisz.
Za mały ruch sztangi powinna więcej odbijać stąd przeładowanie powyżej 3500. Powody dwa albo ktoś grzebał przy turbo albo gruszka słabo odbija albo ubity syf pod łopatkami zmiennej geometrii. Co do mocy od 3000 daj loga z przepływomierza bo coś czuję że kiepsko daje.
Prawdopodobnie przepływomierz powietrza, ale to do sprawdzenia na komputerze oczywiście na teście dynamicznym.
Poniżej przedstawiam logi dynamiczne, które robiłem pierwszy raz, także jakby coś nie tak było to proszę pisać. Niektóre były powtarzane bo auto na początku mi wpadało w tryb notlauf - co wcześniej przed spadkiem mocy się nie zdarzało. http://vaglog.rtnet.pl/kotekseba2004_177... http://vaglog.rtnet.pl/kotekseba2004_177... http://vaglog.rtnet.pl/kotekseba2004_177...
no nie wiem właśnie, mówił mi ale to było dawno i nie pamiętam bo zanim zarobiłem na nową maglownice i pozniej przepływomierz.. To pomożesz kolego?
audi a 3 1.9 TDI 110koni 1997r.
Witam z tym chwilowym brakiem mocy to mogą być początki końca przepływomierza powietrza. Pozdrawiam
Jest to audi a3 8l 1.6 benzyna przepływomierz i EGR mam nowy ,, odkurzacz "czyli o tą papkę od powietrza co uruchamia się tylko na chwilę przy odpaleniu samochodu?
Tylko podmiana na sprawny przepływomierz.
Raczej to nie jest nieudolny chip tylko problem z zapłonem - cewki/świece albo z paliwem lub nieszczelności/przepływomierz
p0113 Czujnik temperatury powietrza dolotowego p0102 Problem z przepływomierzem p0141 Obwód grzania sondy Lambda Masz dwa błędy od przepływomierza w nim jest też czujnik temperatury. Ja by się przyjrzał przepływomierzowi lub kosce do niego czy kabelkom.
Zaznaczone na zdjęciu na czerwono. Ten czujnik to przepływomierz. http://obrazki.elektroda.net/12_12679145...
Spróbuj wyczyscic przepustnice i jak juz bedziesz na komputerze to dokonaj jej adaptacji, przepływomierz w razie jak by dawał błędne odczyty też można na wszelki wypadek przemyć.
tak jest sirius, ładowanie ok bez zmian przed czyszczeniem i po, przepustnice oglądałem z każdej stony no i wszystko jest ok, pojezdże do piatku tak a w piątek wykasuje błędy no i zobacze. Błędu sondy juz niema, przyczyną był nie podłączony mały wężyk w tą gumę co łączy przepustnice z przepływomierzem. Pozadrawiam
Tak to logiczne komora silnika odda temperaturę ale niestety zjawisko takie u mnie występuje ,,, wymieniona jest wtyczka z przewodami aż do koryta gdzie są już w zwartej wiązce osobiście wymieniałem, poprzedni właściciel też z tego punktu przedłużał już w tedy na nie oryginalnej wtyczce przewody a problem jest tak od tamtej chwili gdy kupowałem samochód...
zmieniłem , nawet wężyki bo były już biedne mogło sie gdzieś tam coś prztykać jakimś olejem ? 2 zawór n75 i to samo 0 z poprawy turbo dmuchać coś tam dmucha , zawsze słyszalny był przekażnik przy 2,5 tys obrotów , teraz rzadko kiedy go słysze , moc własnie przybywa od 2,5 tys, a spadek odczówam 3000 tys 3100 Dodano po 1 a no i zapomniałem dodać turbinka...
Czyli, ze to wina wyczyszczenie przepływomierza ?? A gdzie ja tak napisałem. Potrzebujesz porządnej diagnozy wykonanej przez kogoś kto ogarnia temat.
Cholercia. Znowu mam problem. Auto zrobiło się mułowate, ale nie tak jak wtedy, powyżej pewnych obrotów, ale jest od początku słabo. Nie wiem teraz czy to przepływka, bo porównywałem wskazania na VAGu ze Skodą Octavią 1.9TDI z tym samym silnikiem AHF i wyglądało to podczas jazdy niemalże tak samo, a tamto auto było sprawne. Dziś rozebrałem parę rzeczy:...
Przepływka i EGR - zostały wycięte ;) Tzn. Przepływomierz został elektronicznie wyłączony, natomiast EGR zaślepiony.
zrobiłem logi dynamiczne przepływki no i wartości zadane różnią się znacznie od rzeczywistych,przepłwyomierz był podmieniany i dalej jest tak samo,a u kolegów na tych przepływomierzach co od nich pożyczałem jest dobrze,gdzie szukać wady czy to coś z instalacją,czy poprzedni właściciel mógł coś namieszać w sofcie kompa,czy coś innego, niestety logów...
Ile masz kabli, tak na początek, przepływomierz Pierburg, wtyczka 2 rzędowa 6 pin nie ma zamienników
Zrobiłem test z diodą i faktycznie samochód odzyskał moc dwukrotnie.. Czyli wychodzi na to że winowajca przepływomierz. Dzięki za sugestie i pomoc :)
https://autoexpert.pl/artykuly/przeplywo... To tak z grubsza masz -zasilania 12V i 5V czasami jedno z tych, - masa, -sygnał wyjściowy (najczęściej 0-5V), -czasem sygnał IAT (temperatura powietrza).
Po przejechaniu nim dłużej okazuje się że szarpie najczęściej na ciepłym silniku jak temperatura osiąga 90 stopni. Znajomy dzięki programowi Delphi wykrywa dwa błędy. Jeden w obwodzie cewki a drugi w sondy przed katalizatorem. Moje pytanie brzmi czy auto może szarpać po nagrzaniu z powodu pierwszej sondy ? I dodatkowo jeżeli odłącze przepływomierz szarpać...
Odkręć obudowę przepływomierza od filtra powietrza ,uruchom na biegu jałowym i zatkaj ręką wlot powietrza jeśli nie zgaśnie to lewe powietrze ciągnie. Przepływomierz podstaw i zawór EGR.
Witam.Zawór N75 wymieniony, a jak wygląda wypełnienie sygnału tego zaworu?jakie wskazania z przepływomierza powietrza?gruszka w 100proc sprawna?
To jest przepływomierz, czujnik jest za turbiną, czyli tam gdzie ciśnienie. Szukaj.
Spróbuj odłączyć przepływomierz powietrza, jeżeli nie ma żadnej różnicy to wymiana.
Przebieg masz taki że warto sprawdzić przepływomierz...bo to taki standarcik w tych silnikach.
sygnal oscyluje w granicy 0-5V i jest wprost proporcjonalny do ilosci zasysanego powietrza, tak wiec co dokladnie zastosowac, aby obnizy wartosc napiecia o jakies 10% ?
Czy jesteś pewien że nowy był zamontowany prawidłowo- strzalką do silnika? Zamontowany odwrotnie też wyskoczy błąd przepływki. Moment, w A3 nie ma opcji założenia odwrotnie przepływomierza. Obudowa nie pozwala na taki manewr.
sprawdz przepustnice i przepływomierz. wymien filtr paliwa. sprawdz pompe paliwa.
Blędy? diagnostyka? map sensor? cokolwiek sprawdzone? przepływomierz? korekty pompek? synchro?
Jakie wartości przepływomierz pokazuje podczas jazdy dynamicznej (jaki maksymalny przepływ pokazuje) ?
a przepływomierz był sprawdzany i czy podłaczałes kompa pod samochód(':?:'):
Witam. Jestem nowy na forum założyłem konto specjalnie żeby poprosić o schemat do podpięcia przepływomierza. Temat wygląda tak. Zakupiłem audi a3 jakiś czas temu. Nie jeździ ono tak jak powinno. Błędów nie ma ale po zrobieniu logów widzę że przepływomierz nie działa jak powinnien. Więc postanowiłem zakupić nowy... Tylko poprzedni właściciel nie wiem...
A jak się ma do tego podciśnienie i przepływomierz, jak widzi obciążenie silnika? Ma to LPG?
Zacznij od sprawdzenia zasilania na przepływomierzu, ciągłości obwodu pomiędzy EDC a przepływomierzem. Jezeli jest ok to podmień przepływomierz. Drugi błąd tyczy się braku komunikacji pomiędzy EDC a ABSem. EDC - sterownik silnika.
Możecie mi powiedzieć jak sprawdzić przepływomierz?Bo po odpięciu jest lepiej.Mam laptopa i VCDS lite.
Pytać to możesz wróżki z takim opisem.Wszystkie błędy skasowane piszesz ale jakie to mamy zgadywać?!
+ 12v po zapłonie na przepływomierz również jest, brak odcięć i alarmów 100% fabryka
U mnie miałem też takie objawy tylko że w A4B5. Komputer pokazywał właśnie sonda , i że nie grała mieszkanka. Problem leżał zupełnie gdzie indziej. Przepływomierz okazał się do wymiany. Jak silnik będzie pracować odepnij przewód od przepływomierza. Jeżeli się unormuje to problem rozwiązany.
Witam wyskakuje mi kontrolka sprawdz silnikw Audi a3 8p 2005r i pokazują mi sie takie błędy "P0243 Zawór elektromagnetyczny, sterowanie ciśnieniem ładowania -N75 Przerwa/Zwarcie do masy" A drugi: P0102 Przepływomierz powietrza -G70 zbyt niski sygnał Co zrobić ?
Komputer pokazuje jeden błąd - przepływomierz, ale ten był wymieniony na nowy dwa miesiące temu.
Do EGR to Log na wolnych obrotach. Gdyby był otwarty to Wartość z Przepływomierza by się nie zgadzała plus czarny/szary dym za tobą.
jeżeli do tej pory bylo ok podczas jazdy, to przepływomierz. przy tym jest efekt jakby do komory spalania nie bylo dostarczane paliwo, metaliczne stuki?
KOD BŁĘDU P2188 - zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym. Pacjent to Audi A3 1.4 TFSI 2009 r. Wymieniono świece, obie sondy lambda, nowe cewki. Błąd nadal występuje. Dodatkowo na postoju czuć na kierownicy i fotelu delikatne wibracje, poszarpywania. Macie jakieś sugestie, gdzie dalej szukać? AI: Czy sprawdzałeś szczelność układu dolotowego (np. przewody,...
Różnie to bywało, w przepływomierzu lub osobno w rurze.
padł czujnik wałka rozrządu i przepływomierz . Po dokładnej diagnozie . i nie wiem czy kupić zamiennik czy oryginalny
A gdzie ten przeplywomierz jest ?
Nieszczelność w układzie dolotowym, uszkodzony przepływomierz, uszkodzony lub otwarty EGR, dziurawe serwo, to tak na szybko bez diagnostyki.
Przyczyną może być też zła jakość paliwa, problem z ciśnieniem w układzie paliwowym, regulator ciśnienia paliwa, filtr, przepływomierz, sonda/y lambda, bez diagnostyki komputerowej nie wywróżysz.
Jest to audi a3 8l 1.6 benzyna z 1999 roku o mocy 101km kod silnika APF. W załączniku stary przepływomierz
Mam wrażenie że przepływomierz jakoś mało pokazuje. Może jest brudny albo jest gdzieś nieszczelność?
Witam. Posiadam Audi A3 1.8 i problem. Gdy ruszam, to na pierwszym biegu normalnie, wrzucam drugi, dodaję gazu, obroty lecą a samochód przyspiesza, ale strasznie wolno. Świece wymieniłem, przepływomierz również. Myślę, że to sprzęgło się slizga, ale proszę Was o opinie. Z góry dziękuję.
Tak, przed przepływomierz. Ale tak tylko psiknij raz czy dwa, nie ciągle. To pole 2 weź sobie w formie wykresu i patrz czy coś się zmienia.
przepływomierz do sprawdzenia a do tego wyczyść przepustnicę i zrób adaptacje i powinno być ok
Witam wszystkich. Może ktoś mi pomoże. Daje gaz do dechy a on max. 100 na godz. na trzecim biegu, jednak jak się zatrzymam, zgasze i uruchmie ponownie odzyskuje całą moc. Jeszcze jedno, jak mu przygazowalem na biegu jałowym do 4,5tys. zapaliła się kontrolka silnika, komputer wykazał zbyt duże ciśnienie na sprężarce. Turbina świeżo po regeneracji, przepływomierz...
Turbina jest w bardzo dobrym stanie, brak jakich kolwiek oznak zużycia (niestety kierowniczki nie były zapieczone :/ ) chodziły idealnie Gruszka też podczas zassysania powietrza podnosi się a po później opada bez żadnych zatrzymań. Nie wiem co może być przyczyną, sprawdzę jeszcze przepływomierz oraz EGR być może z nimi jest coś nie tak. Zna ktoś jakąś...
Prośba o komentarz i analizę logów dynamicznych turbiny i przepływomierza. W załączeniu pliki. Linki: http://vaglog.pl/log_239931.html http://vaglog.pl/log_239932.html
Przepływomierz był już wymieniany jakieś pół roku temu, no chyba że się znów zwpsuł
przepływomierz corsa przepływomierz błąd przepływomierz przepływomierz avensis
naprawa krzyżaka pralki bezpieczniki octavia zawór dwubarowy krups
peugeot check engine bizon katalog
Rura do kosy spalinowej - rodzaje i wybór Długotrwałe przechowywanie mieszanki paliwowej 1:50 z olejem Husqvarna