Tanieją,bo jest sporo imitacji przepływomierzy.
Dla wersji 120KM: Pin 1- szaroniebieski pin 2- fioletowy pin 3- pomarańczowobiały pin 4-niebieskozielony wersja 105KM: pin 1-białopomarańczowy pin 2-szarozielony pin 3-szaroczarny pin 4-błekitnoczerwony pin 5-szary
braku mocy od razu nie było wiec patrze w paramtery i widze bardzo zanizony przepływ, egr nie był wlączony a następnie błąd na czerowono i brak wskazań z przepływomierza
próbowałeś na samo start czy placka zapalić ? co się będzie działo? próbowałeś zapalać z odpiętym przepływomierzem ?
podepnij pod kompa ale wygląda to na przepływomierz
No to pozostaje jeszcze przeprowadzić nic nie kosztującą próbę z jazdą po odpięciu przepływomierza ...
Niestety nie mam innego silnika dla porównania odczytu z FES, zadałem pytanie na forum Fiata ale chyba nikt nie wie o co chodzi.
Mam Fiata Punto II 1,9 JTD Autko cierpiało na brak mocy powyżej 3 tys. Okazało sie że poszedł przepływomierz. Wymieniłem (na użyany, ale podobno sprawdzony), wszystko było OK przez 3 mies. i znowu nie działa. Co się dzieje? Nie znam się na tym wogóle. Nie chcę wykładać znowu kasy na przepływomierz. :(
Po ponownym zapaleniu się kontrolki wystąpił tylko błąd: czujnik ciśnienia doładowania, (tylko nie bardzo wiem gdzie on jest) i zastanawiam się czy to on powoduje ten problem czy może to być spowodowane uszkodzonym przepływomierzem.
przepływomierz do sprawdzenia/podmiany. Zapytam, skąd takie wnioski? Jaki parametr z pomiarów spowodował że Kolega stwierdził że usterka jest w przepływomierzu?
A więc tak po stracie mocy wypiąłem wtyczkę z przepływomierza i tak jakby część mocy powróciła. Następnie wpiąłem wtyczkę z powrotem i moc wróciła całkowice. czy jest to objaw wysiadającej przepływomierza?
Witam. Znalazłem opis tego systemu ale w Doblo 1,9 JTD (100 HK).
Dostałem schemat od znajomego i kabel podłączony, a przy okazji wymiana przepływomierza pomogła na spadek mocy i brak reakcji na pedał gazu chwilę po odpaleniu, zamykam.
masz fiat ecu scan męczysz parametry przepływomierza. Pomęcz troche ciśnienie paliwa , zmierzone i oczekiwane.
Może mu najpierw odczytać błędy z ECU potem szukanie na głupka (wymiana podstawianie pewnych elementów) sprawdzić parametry pracy kompem i dopiero wtedy szukać dalej wygląda na pierścień olejowy. Autko podpinałem pod kompa - nie pokazuje żadnych błędów - jedyny zapisany błąd w pamięci do błąd przepływomierza.
Ja sadze ze te Twoje przepływki sa uszkodzone zrób diagnostyke dobrym sprzętem albo oddaj samochod do warsztatu
przez test przelewowy dowiesz sie tylko czy przelewy sa sprawne. To czy rozpyla prawidłowo paliwo niestety dopiero o wyciągnięiu wtrysku. Le w twoim przypadku wydaje mi sie, ze winny jest EGR. Wnioskuje to po tym jak piszesz, że podczas falowania przygasaja światła, Zasilanie EGR jest to samo co temp powietrza i czujnik cisnienia doładowania. Odłączaj...
Jak sprawdzic czujnik polozenia walka rozrzadu
Turbina do regeneracji a nie jakieś zaworki srorki po prostu zacina się kierownica sterująca łopatkami zmiennej wydajności turbiny i stąd te skaczące wskazania ciśnienia doładowania . To nic nie da że wyjmiesz turbinę i ją rozkręcisz potem wypolerujesz a i tak za jakiś czas znowu to samo .Łopatki zmiennej geometri są przytarte i będą się blokować. Daj...
Właśnie turbina w tym modelu jest sterowany inaczej aniżeli "tradycyjnie" w większości aut turbina jest sterowana podciśnieniem, a u mnie ciśnieniem wytwarzanym przez nią samą. Dziwnie to brzmi ale w momencie gdy turbina pracuje i wytwarza ciśnienie sztanga gruszki otwiera zawór i nadmiar ciśnienia (powietrza) w układzie ucieka tym zaworem do wydechu......
Skoro stary przepływomierz mierzy temperaturę prawidłowo, źle ilość powietrza a nowy ma problem z temperaturą to ja obstawiam na wadliwe nowe przepływomierze. Sam kiedyś walczyłem i wymieniałem trzy pod rząd przepustnice SKV i zawsze było coś nie tak aż skończyło się wymiana na używaną ale oryginalną. Poszukaj gdzieś w swojej okolicy jakiegoś szrotu...
Witam Jaki powinien mieć opór przepływomierz w fiacie stilo 1.9jtd 115km 2001r.?
Dziękuję wszystkim za pomoc w temacie. Przyczyna okazała się prozaiczna... spalony bezpiecznik od sterowania układu ABS oraz podłączony przepływomierz. Przepływomierz odłączony i auto ma taką moc jak wcześniej.
Przepływomierza jedynie nie sprawdzałem.. może mieć na to wpływ? Czyli mówisz ze zapłaciłem za czyszczenie a facet wypalił go serwisowo?
Pisałem o przepływomierzu nie o EGR. W jednym i drugim przypadku zachowanie będzie takie samo.
Dziękuje bardzo za pomoc i podpowiedzi usterka została usunięta a przyczyną było zamontowanie nie orginalnego przepływomierza(bosch) został zamontowany simens i stąd takie problemy jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc
Prawdopodobne przyczyny przepływomierz ,zawór egr , nieszczelnośc na dolocie , zle działająca geometria tubiny , wtryskiwacze , itp potrzebna diagnoza
Jak byłem na diagnozie to diagnosta powiedział mi, że do wymiany jest wtryskiwacz i przepływomierz obie rzeczy wymieniłem i nie ma różnicy dalej jest to samo.
Że obniża moc to nie słyszałem, najwyżej kontrolka się zapala. Do tego są zaślepki z małymi dziurkami. Jeśli zaciąga powietrze w stronę kolektora to lepiej porządnie zaślepić, jeśli dmucha od strony wydechu to nie ma wpływu. Z prostszych rzeczy możesz spróbować odpiąć przepływomierz i sprawdzić czy coś się poprawi.
A jak auto by się zachowywało , gdyby była to pompa paliwa , wydaje mi się że dusiło by się bez względu na to czy jest ciepłe czy zimne . Znajomi mechanicy podpowiadają że może to być przepływomierz albo EGR , gdyż miałem go zaślepionego a po podłączeniu do kompa w ogóle nie reagował , po zdemontowaniu go i zsprawdzeniu okazało się że stoi w miejscu...
W 2012 roku kupiłem sobie Fiata z jtd 8v. Na zegarach miał jakoś 248k km. Przebieg nie był dla mnie istotny nigdy, więc nie wnikałem. Jakiś czas po zakupie, gdy miałem kłopot z przepływomierzem, podłączyłem go do kompa. Wyszło wtedy, że auto miało 560k km, było skręcone o jakieś 220k km. czy to coś zmieniło, nie. Jeździłem nim nadal, aż do 2020 roku....
Wczoraj postanowiłem trochę pojeździć tym busem żeby trochę pochodził to może faktycznie wypali się ten tłumik i może przestanie dymić ale jednak nic nie pomogło. Nadal kopci. Mam pytanie a czy jak by była uszczelka pod głowica to też by tak dymił i nie stracił na mocy a i płynu na razie nie ubywa. nie mam pomysłu na to wszystko. Nie chcę darmo rozbierać...
Witam, A czy przypadkiem nie był robiony DPF-OFF. Miałem podobny przypadek samochód miał okresowe spadki mocy. Wartości przepływu powietrza zmieniały się tak samo nawet po odpięciu przepływomierza a sterownik nie rejestrował błędu. Okazało się ze ktoś nieudolnie usunął DPF.
Odepnij przepływomierz i zobaczysz różnicę. Miałem to samo w punto jtd. Po odpięciu przepływki, auto jak rakieta. Jeśli ją wymienisz, to kupuj oryginalnego BOSCH'a.
Ostatni raz jak byłem i mechanika to sprawdził i wszystko co jest za turbo odpowiedzialne działa i pozostał elektrozawór, chciał zamówić nowy i ewentualnie zwrócić go jakby nie pomogło ale go nigdzie nie ma do mk3, kupiłem dlatego używki z allegro. Podobny problem znalazłem na forum ale z silnikiem JTD z fiata, tam po wypięci wtyczki od przepływomierza...
Witam, mam problem ze swoim autkiem. Ciężko odpala, od czasu do czasu wyrzuci błąd od świec żarowych. Sprawdzone:świece, przekaźnik, przewody I okazuje się że gdy odpalam zapłon, z przekaźnika świec nie wychodzi zasilanie na świece. Gdy kręcę silnikiem też brak zasilania, prąd pojawia się dopiero po odpaleniu auta. Przekaźnik sprawdzony, w drugim aucie...
kolego ja miałem taki sam objaw ale po odłączeniu przepływomierza problem ustąpił bo silnik pracuje wtedy na uśrednionych ilościach paliwa. Kupiłem nowy i mam problem z głowy. PS lepiej kupić używanego BOSCHA niż tani zamiennik.
Niezupełnie smietnik , przeczytaj jescze raz dokładnie pierwszego posta u samej góry ...:D Z pierwszego nic nie wynika, a z któregoś nastepnego - że trzeba wstawić (cos tam)- w niektorych przepływomierzach jest jakas dioda półprzewodnikowa ale czy ona jest dodana w celu regeneracji?- sprawdzę na regenerowanych. Powierzchnia pomiarowa w nich ma około...
Trochę sprawdziłem -zapaliłem ładowanie 14.05v ,nie faluje niezależnie od obciążenia alternatora -obr 900 ,silnik zimny ,Po kilku minutach -faluje ,ładowanie niezmienne ,po nast. kilku minutach aku się doładowuje ładowanie 14.1v i dalej faluje (z właczonym obciążeniem -światła .szyba )i bez -falowanie mniejsze ładowanie dalej takie samo, klemy ok ,masa-dołozyłem...
pomyliłem-direct ma być. Niemcy to nazywają Turbo-Direkteinspritzung A tak naprawdę TDI oznacza "będziesz miał ustawiczne kłopoty z turbiną,wężami do niej ,przepływomierzem i resztą elektroniki" Nie jak TD :)
mam ducato 2.8 jtd 2003 rok i tam nie widać przepływomierza a silnik mulny jest .od 1 do 4 go biegu jako tako ale na piątym to tragedia . v max to 150 , silnik pali ok. i bez kopcenia . w co tu ugryżć żeby było dobre
witam Jestem świeżym posiadaczem marei weekend 1,9 jtd 105 1999ROK Mam do was kilka pytań: 1. Ostatnio trochu zacząłem grzebać przy aucie i odkryłem popękany przewód łączący odmę z rurą biegnącą od przepływomierza do turba (czy można dobrać inny kawałek rurki czy musi być oryginal?). Po rozkręceniu rurek odkryłem że w kolektorze jest dużo mazi olejowej....
Witam wszystkich.Przepływomierz bosch jak w temacie wystepuje również w autach: ALFA 145 1.6 i.e. 16V T.S. , 1.8 i.e. 16V , 2.0 16V Quadrifoglio, 1.9 TD , 1.9 JTD ALFA 146 1.6 i.e. 16V T.S. , 1.8 i.e. 16 T.S. , 2.0 16V Quadrifoglio, 1.9 TD , 1.9 JTD ALFA 156 , ALFA 156 SPORTWAGON 1.9 JTD , 2.4 JTD ,1.6 16V T.S. /932A4/, 1.8 16V /932A3/ , 2.0 16V T.S....
Tu się nie zgodzę uszkodzony przepływomierz ma bardzo duże znaczenie, auto robi się mułowate strasznie i pali duże ilości paliwa. U mnie ze standardowych 6,5l było około 10l, a i jazda byłą zwykłą męczarnią. Bardzo wolno wchodził na obroty i prędkość ruszania można było mierzyć kalendarzem. Dlatego wcześniej wspomniałem o odłączeniu przepływomierza...
przepływomierz był podmieniony co prawda na egzemplarz z JTD 105 i zupełnie bez różnicy w zachowaniu jak i w osiągach .tak jeszcze przyglądałem sie to usterka występuje dopiero w kilka minut po zapaleniu,bardziej widoczna na zimnym silniku niz po ponownym odpaleniu już na ciepłym silniku wtedy trwa krócej
Witam, Mam turbo po regeneracji. Generalnie chodziło dobrze do czasu kiedy zobaczyłem za sobą kłęby dymu - szarego.. Podłączony pod Fiat Ecu Scan zauważyłem błąd przepływomierza. Wymieniałem na oryginał ale problem z mocą pozostał - muli trochę.. Pojechałem do turbiniarzy - defektem okazały się zapieczone kierownice. Podobno powodują to wtryski i teraz...
Zawór wyczysciłes lecz czy działa cewka od EGR,warto by sie tez przyjrzec zaworowi od turbo ,over boost,i tak w ogóle czy jest własciwe cisnienie doładowania.auto moze tez miec muła jesli będziesz miał uszkodzony przepływomierz ,a testety tego nie pokażą.Myśle ze powinienes załozyc nowy temat bo piszesz o Fiat Stilo na temacie Fiat Marea a w temacie...
P0404 EGR - w internecie jest dobra instrukcja na czyszczenie zaworu. P0236 powiązany z 404 -dodatkowo sprawdź filtr powietrza, drożność kanałów powietrza oraz szczelność , przepływomierz. P0235 overboost - znowu powiązany z dwoma poprzednimi (turbina) Wszystko sprowadza się do wyczyszczenia układu dostarczania powietrza. Brak informacji jaki to typ...
Witam, mam problem z Fiat-em Doblo 1.3 JTD MultiJet z 2006 roku. A dokładnie to auto po odpaleniu pracuje wzorowo, na postoju wchodzi na obroty i równo pracuje. Po podpięciu komputera wszystkie wartości zmierzone pokrywają się z pożądanymi (doładowanie, powietrze, paliwo). Jednak po przejechaniu około kilometra zaczyna dymić na biało z wydechu (spaliny...
Problem dotyczy Fiata Brava JTD 100km CF3 Od jakiegoś czasu zaczęła mi się zapalać kontrolka check engine. Zapala się ona jedynie na 4 i 5 biegu. Na 4 biegu gdy obroty są powyżej 3,5 tys i na 5 biegu powyżej 150 km/h obroty ponad 3 tys. Nie ma tego problemu natomiast gdy auto nie jest rozgrzane do 90 stopni jeżeli ma do 90 stopni około 80-85 (na niższej...
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem Punto 1,9 JTD 80KM. W przeciągu miesiąca zdarzyła mi się 2 razy sytuacja, że nie mogłem uruchomić auta. Rozrusznik kręcił, kontrolka immobilaizera gasła a auto, któremu nie były straszne największe mrozy nie chciało odpalić. Tak jak bym go kręcił bez paliwa. Po kilku próbach i poruszaniu wszystkimi kablami auto udało...
Witajcie koledzy potrzebuję waszego wsparcia. Mam problem ze swoim Fiatem Doblo 1.3 84KM 2008 rok który nie chce zapalić. Problem pojawił się jakiś czas temu z zapaleniem , rozrusznik kręcił tylko jak by pompa trzymała wyskakiwał błąd immo jednak po paru próbach samochód pięknie odpalał i parę tygodni wszystko śmigało powtórzyło się to parę razy, ale...
tak problem rozwiązany. zapomniałem napisac. Sprawa wyglądała tak. Winny był przepływomierz. Tylko w Aucie był założony niewłąściwy tzn nie z tego samocgodu. Na poczatku zamówiłem nowy, bo ten był pierwszym podejrzanym, wymieniłem i nic to nie zmieniło. Dopiero jak przypadkiem miałem auto z takim silnikiem zobaczyłem, ze przepływomierz jest inny. Zamówiłem...
U mnie wyszło na to, że poprzednik zrobił dokładnie 5 obrotów w lewo na sztandze, pogarszając osiągi turbiny. Przy takim ustawieniu sztanga w ogóle nie dochodziła do zderzaka, więc mogłem sobie nim kręcić ile chciałem a efektu nie było. EGR mam na razie zaślepiony zaślepką z trzema dziurami, nie jest wyprogramowany. W Stilo z 1.9 JTD 115KM jeszcze nie...
Witam, Jestem posiadaczem fiata stilo(jak w temacie) i jakiś czas temu pojawiły się problemy z przyspieszeniem. Przewertowałem chyba wszystkie wątki na elektrodzie i nie tylko ale nie znalazłem nic takiego. Chciałem się więc poradzić. Auto miało problemy na 4 biegu ok 3 - 3,5 tys. obrotów - wyskakiwał błąd (engine fault) i tak jakby się turbo wyłączało....
Podjedź na kompa i sprawdź czy zapisany jest jakiś błąd przepływki. Po odpięciu przepływomierza komputer będzie przyjmował wartości optymalne. EGR to jak wiadomo zawór recyrkulacji spalin. Ja np go zaślepiłem, nie potrzebna sadza dostaję się do układu dolotowego. Późnije są problemy, kanały pozatykane i ogólnie syf. A tak jak kolega wyżej pytał w sprawie...
Ten bezpiecznik zasila: K031 - czujnik obecności wody w filtzre paliwa K041 - przepływomierz powietrza L030 - elektryczny zawór EGR L036 - elektryczny zawór sterowania zmienną geometrią turbiny L062 - elektryczny zawór korpusu przepustnicy M015 - moduł świec żarowych T019 - przekaźnik, zasilenie cewki przekaźnika (znajduje się w module pod maską), masę...
Witam Mam problem z silnikiem 1.9 JTD kod silnika AR32302 to jest lancia lybra (ten sam np. jest w alfie 147 i fiat multipla) Mam dużo oleju w intercoolerze - ciągnie go turbo z odmy wypłukałem intercooler dokładnie, wymyłem wszystkie przewody od filtra powietrza aż do kolektora ssącego i po 20 000 km mam zawalony intercoole tak jak poprzednio. I ogólnie...
Witam. Moje auto miało dzwona i zostało zrobione, ale... -odpala na dotyk -do 2400 obr jest w miare ok -powyżej 2400 obr auto nie przyspiesza mimo wciskania gazu w podłogę -nie kopci ,wszystko jakby ok -odpiąłem kable od przepływomierza-jedzie tak samo (a własciwie nie nazwe tego jazdą)jak z podpiętymi -czy powinienem po odpieciu zdjąć napiecie z aku...
Witam, Jestem już po sprawdzeniu auta na komputerze, błędy jakie się pojawiły to: P0404 - Sterowanie zaworu EGR P0101 - Przepływomierz P0191 - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa P0110 - Sygnał temp. powietrza z przepływomierza P1671 - Regulator ciśnienia paliwa Błąd P0110 pojawił się dlatego że sprawdzałem auto z odpiętym przepływomierzem ponieważ błąd...
Witam.mój problem polega na tym ze mój fiacik moim zdaniem trochę dużo pali tj.11-12l cykl mieszany i jest mułowaty. Zaczyna sie wkręcać od 1800 obr.Z kolei na wyższych biegach gaz w podłogę a on rozkręca sie "godzine" ,przepływomierz podmieniałem,EGR sprawny zero błędów po podłączeniu pod komp. Nie mam porównania jak inne auto tego typu z tym silnikiem...
Witam Samochód to Fiat Doblo 1.9 JTD 74kW z 2001r. Problem polega na tym że od jakiegoś czasu, raz na tydzień, czasami na dwa tygodnie, auto nie chce odpalić. Nie ważne czy na ciepłym, czy na zimnym. Rozrusznik kręci ale auto nie odpala, zapala się wówczas też ta kontrolka awarii układu wtryskowego. pompa w baku działa bo słyszę, filtry nowe, przepływomierz...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Odświeże trochę temat bo mam akurat taki problem Punto 2 1.9 TD Po odpaleniu kopci na biało i czasami obroty szaleją góra dół. Po podpięciu kompa widac w parametrach zmienne wychylenie pedału gazu w % no i zmianę napięć mimo że pedał gazu nie jest ruszany. W pamięci sterownika błąd P0120 czujnik pedału gazu-nieprawidłowy sygnał Wiem że mam membramę...
Mam problem z Fiatem Ducato rocznik 2005 z silnikiem 2.8 JTD o mocy 128KM. Auto ładnie odpala czy zimny czy ciepły. Nie dymi, pali w okolicach 10 litrów. Problem objawia się słabym przyspieszeniem, brakiem mocy na 4 i 5 biegu a także podczas podjazdów pod gorki, pierwszy je widzi niz ja. Nie ważne czy pusty czy załadowany. Trzeba go mocno depnąc aby...
Unikaj małych silników diesla, bo one wytrzymują 200tys i zaczynaja sie duże wydatki. Mozna napisać, że to jednorazówki do 5-8 lat i złom... Auta 5 letnie z dieslem maja juz takie przebiegi. Ponadto nowoczesne diesle sa BARDZO awaryjne. Pozorne oszczędnosci ( 5 l/100km) pękaja jak bańka mydlana podczas pierwszej poważniejszej awarii ( problemy z przepływomierzami,...
Witam. Zakupiłem Fiata Ducato 2.3 jtd 2007 rok. Auto na zimnym silniku po odpaleniu po zaraz gasło, trzeba było tak odpalać ze 4 razy później już chodził bez problemu równo i cicho, kopyto miał, nie kopcił kompletnie nic jak w zegarku. Po zakupie samochód od razu pojechał do warsztatu. Mechanik wymienił olej, wszystkie filtry, lecz usterki nie zdiagnozował....
Witam serdecznie forumowiczów. Po długich walkach z usterką spadku mocy poległem. Mam to auta od dawna i od jakiegoś czasu zauważyłem duży spadek mocy. Kiedyś prędkość maksymalna wynosiła 220km/h, teraz z wielkim oporem osiąga 190km/h. Przyśpieszenie spadło, spalanie wzrosło, pojawiło się dymienie na czarno. Znam te silniki dobrze, ale chyba niewystarczająco....
Witajcie Mam następujący problem, auto od czadu do czasu gaśnie gdy np zwalniam przed skrzyżowaniem i wrzucam na luz. Częściej jednak obroty spadają do poziomu 500-600 by po chwili wrócić do normalnego poziomu na biegu jałowym. Dzieje się tak tylko zwykle gdy zwalniam i wrzucam na luz. W aucie wymieniłem: -filtr paliwa -filtr powietrza -założyłem nowy...
Jako, że mam kabel kkl próbowałem diagnozować znajomemu Ducato 2.0jtd (czyli chyba 2.0HDI;) ) auto jeździ, całkiem nieźle jak na dostawczaka, może jedynie dół ma słaby. Ale do rzeczy - FES pokazał mi całkiem pokaźną listę błędów: P1612 - Fuel filter heater relay - Brak sygnału Krytyczny P0404 - EGR - j.w. P0638 - Flow modif. throttle - j.w. + lampka...
Od około obrotów 2500 pokazuje komputer, że ma mniej niż oczekuje, tak samo z ilością powietrza liczone przez przepływkę. Wziąłem i przejechałem się z rozebranym dolotem do turbiny, ale nic nie zmieniło to za bardzo, tak to cały czas jeżdżę bez jednej przedniej części dolotu ponieważ szukam usterki pierwszego biegu wentylatora chłodnicy. Rozumiem chyba...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Piszesz, że wielokrotnie sprawdzane a nie wiesz jakie masz korekty wtrysków. Piszesz o błędzie przepływomierza a nie wiesz jak go sprawdzić. Zacznijmy więc od początku, jakim programem sprawdzasz, jesli jest to FiatEcuScan to przeciez czarno na białym masz wszystkie parametry. Zaznaczasz co cię interesuje i robisz logi, logi umieszczasz na forum i już....
Miernikiem posprawdzalem przejscia z czujnika na skrzyni do zestawu wskaznikow do centralki i jest ok , a bledy pozostaje ciagle te same. Po kolei wypinalem kazdy element wskazywany przez Examiner i podlaczalem jeszcze raz aby po kolei wyeliminowac je wszystkie i co ? bledy dalej te same. Czarna magia Dodano po 2 Bledy ciagle te same : 1. Przekaznik...
Witam, Podczas logowania danych w czasie jazdy oprogramowaniem FES zauważyłem, że średnio raz na 100 pomiarów zapisuje się wartość Intake air quantity = 0 mg/i. Na wykresie są to pojedyńcze "szpilki". Dzieje się to w losowych momentach. Jedynie co zauważyłem to częściej się pojawiają jak silnik jest rozgrzany i przy spokojniejszej jeździe. Czy może...
W czasie jazdy Ducato 2.0 JTD 2002r zgasł i nie odpala. Po podłączeniu FiatEcuScan pokazało kilka starych blędów które skasowałem. Przy próbie odpalenia odpalenia wyrzuciło 5 błędów, z czego 4 związane z wtryskami. zrzut poniżej: http://images65.fotosik.pl/713/c5d567667... P0110 wynika z tego, że dzisiaj odłączyłem przepływomierz, gdyż wykręcałem...
przepływomierz corsa przepływomierz błąd przepływomierz przepływomierz avensis
wiena mostek power acoustik elektrozaczep brzeczy
pralka electrolux panel sterowania kontrolkę poduszki powietrznej
Piekarnik Mastercook Dynamic nie wyłącza się po nagrzaniu Jak wymontować wyświetlacz lodówki Samsung RS7778HCWW?