Jak najbardziej można użyć. Można też użyć MOSFET'a: https://www.hobbytronics.co.uk/mosfet-vo...
Silnik 2E? Sprawdź przewody idące do czujnika położenia przepustnicy przy wtyczce.
http://obrazki.elektroda.pl/5057106700_1... 2-zasilanie 12v 4-zasilanie 5v 5- wyjście 0-5v 3-masa
Nie musisz wiedzieć jaki jest pobór, bo taki przepływomierz działa na podobnej zasadzie jak enkoder. W środku jest taka mała turbinka która jak się obraca, to podaje impulsy do sterownika i to jest informacja, że woda przepływa. Ostatnio miałem do przeczyszczenia ekspres SAECO który stał 3 lata nie używany i też miałem problem z przepławką, bo była...
Raczej to nie będzie przepływomierz, sprawdź napięcie na stykach pompy podczas uzupełniania obwodu, jeżeli go brak to masz przy pompie zabezpieczenie termiczne sprawdź czy jest przejście jeżeli nie to do wymiany jeżeli jest to sprawdź czy przewody pompy mają przejście, jeżeli tak to trzeba sprawdzić płytę. W pierwszej kolejności do sprawdzenia bezpiecznik...
Dzień dobry. Od paru dni walczę z tym samym problemem. Po rozkręceniu ekspresu ewidentnie widać, że woda nie jest podawana na wężyki, ewidentnie przepływomierz. Rozkręciłem, ale nic go nie blokuje. Teraz pytanie, czy jest jakaś możliwość sprawdzić taki przepływomierz? Jakie napięcie podać na piny, aby sprawdzić, czy się obraca mechanicznie? Z góry dziękuję...
Może to ci pomoże http://obrazki.elektroda.net/74_12690723...
No to podmień przepływomierz od kolegi. Tych silników jest do bólu. Nie sprawdziłeś napięcia środkowy pin. Check świeci na stałe czy jak ?
Witam mam problem z przepływomierzem powietrza w Korsie na przewodzie ''5'' jeśli dobrze pamiętam powinno być napięci z akumulatora a ja mam około 1.5v. Samochód nie wchodzi na obroty jest słaby,jeśli możeci mi pomódz zdiagnozować to urządzenie to proszę o pomc
Jeszcze ECU nie otwierałem ale mam w palnie to zrobić. Napięcie na odłączonym przepływomierzu 4,97 V, napięcie przy podłączonym samym przepływomierzu 0,1 V, napięcie do sterownika na podłączonym rezystorze 2,45 V
Mam impulsowy miernik przepływu cieczy, którego charakterystyka wygląda tak F(Hz)= 8.1*flow rate(Q)-6(l/min) Zakres pomiarowy to od 1 do 60l/min, potrzebował bym przetwornik HZ -> V. Chodzi mi oto żeby na wyjściu w zależności od l/m były volty. 0-60l/m = 0-10VDC Zna może ktoś jakiś gotowy schemat układu który by mi cos takiego zrealizował ? Od razu...
sprawdziłem przepływomierz,napięcie skacze od 1,6v do 2,8 v po dodaniu gazu,wychodzi ,że przepływka dobra.
Podejrzewam problem z programatorem. Na przepływomierzu jest napięcie?
Nie masz zasilania na przepływomierz! Sprawdź napięcia na kostce.
Auto z roku '86. Ale w temacie wtrysku jest to koniec lat 70. Wtrysk L-Jetronic . Jest on trochę inny od LE-Jetronica, np. wtryski nie są zamienne. Przepływomierz ma 7 pinów. Napięcia nie mierzyłem. Jak pomorze, to jest to wersja wtrysku z "silnikiem krokowy" w formie odchylanego bimetalu. Brak Motronica. Sonda Lambda w tym wtrysku nie jest obowiązkowa...
napiecie jest dobre !
Pin 3 przepływomierza to +12V, przewód nie idzie z sondy tylko jest zasilony z tej samej lini czyli bezpiecznika. Tak czy inaczej szujak uszkodzonego przewodu który idzie do pinu nr3 przepływomierza.
A nie próbowałeś oszukać sygnału MAF? Wstawienie diody anodą do przepływomierza podnosi napięcie, będzie myślał że ma więcej powietrza i zwiększy dawkę.
Jeżeli dobrze rozumiem to np. w przepływomierzu napięcie 4,8 V to jest to samo co w sondzie? Jeżeli tak, to jutro zmierzę również w przepływce.
Jaki blad - jesli jest? Podaj ale numer bledu.
W silniku JTD FIATA nie gaśnie,można jeżdzic bez . Dodano po 51 Widac ze pomiary się troche róznią . Potem są różnice w zużyciu paliwa ,osiągach. Moj chyba pali troche dużo(do 7l/100km teraz zimą),może wyższe napięcie na wyjsciu jest tego powodem. Dzięki za pomiar ,dalej będe jeżdzic i czasami myślec o przepływomierzu. Myśle że pomiar na takim samym...
Renault Master 2020 rok, przepływomierz powietrza ma napięcie 40 volt. Jaka jest przyczyna i jak usunąć usterkę? Silnik 2.3 135 KM. Z góry bardzo dziękuję za informację. Grzegorz.
Jak przepływa wymieniona to spr instalacje i kostkę od przepływomierza, ciągłość, napięcie etc
I1 prąd sygnałowy przepływomierza; U1 napięcie na biegu jałowym przepływomierza ok 1.0V; U2 spadek napięcia na diodzie ok 0,6V; Jakie napięcie zobaczy ECU ?
Myślę, że prościej zamontować oddzielny sterownik np ECUMASTER. Koszt ok 700 PLN. Przepływomierz klapowy raczej do turbo się nie nadaje. Pewnie prościej, ale trzeba jeszcze kogoś kto ma pojęcie o det 3, a to już nie takie proste. Z tego co się orientuje najbliżej do Darka z Lublina i ona za to wola 1200 PLN. Abstrahując od pieniędzy chce to zrobić...
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Widziałes kiedy LE-Jetronica którego możesz zdiagnozowac jakimś testerem? Powiedz, widziałeś? Fakt poniosło mnie z tym testerem. Bardzo dawno już nie miałem problemów z LE2-Jetronickiem i poleciałem schematem.. Wracając do tematu przekopałem swoje zbiory i jeśli hodzi o ten konkretny przepływomierz to napięcia między zaciskiem "-" a 7 pinem sterownika...
Kumpel zrobil cos jak smt i ma zaplon - na dniach zaklada sobie do auta wiec moze cos ebdzie wiadomo jak dziala. Zrobil urzadzenie do zmiany wyprzedzenia zaplony?? Szukam czegos takiego, mogl bys sie dowiedziec wiecej szczegolow, moze schemat? Byl bym wdzieczny :D
Taki pomiar nic nie daje bo tak naprawdę nie wiadomo jakie napięcie tam ma być a ono zależy od temperatury silnika oraz obrotów silnika. Mnie np program pokazuje że tam ma być 1,5V na jałowym. Należało by odczytać co widzi ECU i czy ta wartość zmienia się "liniowo" przy wyższych obrotach. Chodzi o to że nie używasz tych obrotów w czasie jazdy a raczej...
Bezpiecznik 43 to zasilanie grzałki lambdy i przepływomierza. Napięcie na tym bezpieczniku jest przez jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu, podczas kręcenia rozrusznikiem i w czasie pracy silnika. Daj diode LED z rezystorem 1K podłączonym szeregowo pomiędzy 2 a 3 i kręć rozrusznikiem- dioda ma migać.
Zacznij od przepływomierza. Odkręciłem dzisiaj przepływomierz. Sprawdziłem napięcie na wtyczce - jest okey. Przepływomierz w środku był odrobinę brudny, lekki nalot sadzy. Po lekkim wyczyszczeniu cleanerem i podłączeniu nadal to samo - sypie błędy. Więc zostaje jak na razie zamówić drugą przepływke.
Sprawdziłeś czujnik obrotów i wałka rozrządu, przepływomierz sprawdź napięcie sygnałowe ok. 4V.,na wysokich obrotach.
ktoś może napisać jakie powinny być napięcia -przy jakich obrotach.
Na biegu jałowym napięcie sygnału z przepływomierza mierzone multimetrem ma wynosić od 0,7 do 0,8 V.Minus masa plus jeden z czterech pinów na wtyczce przepływomierza.
Sprawdzałem to miejsce i jest tam sucho. Styki przepływomierza były troszkę zaśniedziałe więc je pocynowałem, ale nic to nie zmieniło. Edit: Nie dopisałem, na przepływomierzu jest napięcie. Nie sprawdzałem jeszcze oscyloskopem, ale jak dmuchnie się w rurę doprowadzającą wodę to na multimetrze widać zmianę tego napięcia.
Nie ma zamiennika tego przepływomierza. Ustaw tak żeby na włączonej stacyjce napięcie sygnału 0,25V a na silniku pracującym na biegu jałowym około 0,8 do 1V.
udało mi się wejśc w parametry nastawne, podczas uruchomionego silnika wyświetla mi który czujnik sie włącza, obroty, prędkość pojazdu czas wtrysku, sygnały sondy lambda, przepływomierza, napięcia na czujnikach. Tylko chciałby wiedzieć które parametry mogę przestawiać i w jakim celu. np. Co da mi wydłużenie czasu wtrysku lub zmniejszenie, lub co będzie...
Czujnik zamyka się masą do sterownika. Tj sterownik wysyła 5V i sygnał ma wracać zmienią opornością. Tak w ogólnej teorii. Masa ze sterownika wychodzi jeszcze do czujnika temp. powietrza, przepływomierza oraz czujnika wału.
Witam. Mam następujący problem z BMW E30 320i 125KM z 84 roku bez katalizatora 15- pinowe złącze. Na początku samochód czasem potrafił zgasnąć na środku drogi po czym nie chciał odpalić. Doszedłem, że to przekaźnik pompy paliwa (tu jest jeszcze układ sterujący). Po przelutowaniu już nie gasł. Jednak nadal obroty falowały na biegu jałowym. Schodziły...
Mój Record 2,2i nie chodzi na benzynie, podejrzewam przepływomierz. Silnik dostaje ze startu tyle wachy że od razu go zalewa dopiero przy 4000obr/min jakoś zaczyna sobie radzić. Nie wiem jakie powinny być napięcia i czym jest element na pinach 2,3 w złączu przepływomierza. W opisach przepływomierzy omegi z tych lat jest 5V zasilania i w zależności czy...
Na Evapie odrazu po odpaleniu na ssaniu 7.60 V bez ssania 7.52V a na przepływomierzu brak napięcia ;/
Dzięki wam wszystkim .
Nie pokazuje nic oprócz 12 ?. Dziwne, stawiałbym wtedy na pompę ale skoro wymieniałeś....
Pytanie czy może to mieć związek z przepływomierzem ? Wymontowałem go rozebrałem i przeczyściłem wirnik + rurki. Po dmuchnięciu powietrza obraca się bez problemu. Niestety po włączeniu urządzenia chyba nie reaguje choć po podaniu napięcia bezpośrednio na pompę woda płynie w obiegu. Do samego przepływomierza dochodzi napięcie + 4,8V i +4,9V. Nie mam...
Witam.Mam problem z wtyczką przepływomierza 5-pin Mercedes-Benz C180 T W202 ASB Pb 96r. Zmieniałem wtyczkę na nową i coś mi się pomieszało z kablami, robiłem na raty a kolory się trochę różnią. Teraz nie jestem pewny jakie napięcia powinny być na poszczególnych pinach od1,,,,5 Czy ktoś z Państwa kolegów zna schemat czy wartości na kolejnych pinach....
Witam, Mam problem z Oplem Zafira B 1.9cdti 2007r. Silnik nagle stracił moc, komputer pokazuje błąd P0100, wartość przepływu powietrza zawsze wynosi 0. Zmierzyłem napięcia na odłączonej kostce przepływomierza i nie stwierdziłem tam zasilania z akumulatora, nie mam schematów do tego auta. Czy ten przepływomierz jest zasilany napięciem 12V ?
Pytanie czy może to mieć związek z przepływomierzem ? Wymontowałem go rozebrałem i przeczyściłem wirnik + rurki. Po dmuchnięciu powierza obraca się bez problemu. Niestety po włączeniu urządzenia chyba nie reaguje choć po podaniu napięcia bezpośrednio na pompę woda płynie w obiegu. Do samego przepływomierza dochodzi napięcie + 4,8V i +4,9V. Nie mam schematu...
Witaj Asior79 Piszesz "zbyt niskie napięcie na przepływomierzu tj.5,5 v " Co to znaczy. czy to jest napięcie zasilania, czy napięcie sygnałowe. Jeżeli zasilania to problem z kabelkami lub komputerem a nie przepływki. Podaj nr błędów odczytanych z komputera.
Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika. Dodano po 2 Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika.Zewrzyj styki...
Podałem +12V na przepływomierz i napięcie pojawiło się także na grzałkach sond oraz włączyła się pompa paliwa. Świadczy to raczej o całej wiązce... ? Nie rozumiem czemu samochód w takim razie jeździ :|
Zamieniałeś lewy przewód z prawym we wtyczce cewki? jutro zrobię,auto stoi u mechanika więc sprawdzimy Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym/ciśnienia atmosferycznego Czujnik temperatury powietrza w przepływomierzu zbyt wysokie napięcie Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza-sygnał poza zakresem takie błędy pokazuje komputer sterownik...
Witam. Auto jak w temacie. Przepływomierz bosch nr. 0280218094. Jakie napięcie powinno być na wyjściu z przepływomierza na włączonym zapłonie? U mnie jest 1.23V. Wydaje mi się, że powinno być 1V.
Jaki silnik ? w dieslu aby sprawdzić przepływkę wystarczy miedzy piny wpiąć diodę prostowniczą jak auto dobrze ciągnie to wymiana przepływki , najlepiej zrobić logi dynamiczne , jeśli przepływka bosch to prawdopodobnie walła jeśli pierburg to nie koniecznie .
Zapomniałem dodać że po sprawdzeniu komputerem występuje jeden błąd: 2647-prawy przepływomierz powietrza ,wartość powyżej limitu-stały Nie da się go skasować, podmieniłem przepływomierze prawy z lewym ale dalej ten sam błąd bez zmian.Więc przepływomierz powinien być ok.Sprawdziłem napięcie we wtyczce do tego przepływomierza i jest.
Wsadź sobie palec w gardziel, do środkowego pinu potencjometru przepływomierza podłącz najlepiej oscyloskop i napięcie wraz z wychyleniem klapy powinno się zmieniać w zakresie 0-5V. Nastawnik elektrohydrauliczny jest sterowany prądowo. Przy sprawnej sondzie prąd wacha się między 4, a 16 mA.
Witam 13-sonda lambda, brak sygnału o zmiennym napięciu. 73-Przepływomierz powietrza, za niskie napięcie. Co może być przyczyną wystąpienia tych kodów?
Auto nie ma OBD (1998r). Włączam tryb testowy zworką w złączu diagnostycznym który sprawia że check silnika miga zgodnie z napięciem sondy lambda. Więc jadąc powyżej 3000-3500 obrotów albo na gazie do połowy lampka ładnie miga, co oznacza, że regulacja działa. Nagłe dodanie gazu przeważnie od razu powoduje zapalenie lampki (idzie na bogato na stałej...
Sterownik nie wytwarza żadnego napięcia ref. tylko odczyt z przepływki, natomiast daję napięcie stabilizowane zasilające przepływkę. Dlatego sprawdź dokładnie zasilanie MAF-a na wtyczce nie względem masy na kaście(nadwoziu), jutro ci sprawdzę jakie napięcia są u mnie mam co prawda 2.0 i 2.5 powinno byc podobne. Dodano po 1 Ewentualnie spadek napięcia...
Nie jest to usterka DME . Na sygnałowym na wolnych obrotach ma być około 1V, a po dodaniu gazu około 4.5V, jeśli jest mniej przepłyomierz do wymiany.
Nie wiem czy oryginał, wygląda tak samo, est nowy i kosztował 200zl firmy "skv germany" może on nie działać? Wartości zmieniają się płynnie, temperatura mierzona jest prawdopodobna. To raczej jakiś smutny żart, bo kosztował nie mało :( co do błędu sondy jest tak ze jak się odpali auto, to zanim się nagrzeje i nie zejdzie na niskie obroty ona działa,...
na pierwszym kablu na styku do przepływomierza mam napięcie 5V (bez względu na to czy styk jest wpięty w przepływomierz czy nie), czy ktoś mógłby mi objaśnić czy jest to prawidłowe, skąd to się bierze??? samochód Xsara HDI rok 2001
Mam wielki problem . Posiadam w.w pojazd i od czasu uszkodzenia pompki paliwa dziwnie on się zachowuje (pompka jest już nowa, układ wyczyszczony) Na benzynie : przy próbie dodania gazu auto strzela raz w wydech raz w filtr powietrza nie chce wejść na obroty , w zakresie 2000obr/min. - 7000obr/min. pracuje normalnie . ma problem z utrzymaniem niskich...
Witam posiadam na warsztacie Scenic III 1.5dci K9K 836 2014r. Samochód klient zakupił od znajomego po rozwalonym silniku. Silnik zamontowany drugii. Odpalił wszystko w porządku lecz problem jest z błędami które nie kasują się. W sterowniku nie można skasować KTS/Delphi: - P1525 Komunikacja CAN z regulacją prędkości jazdy. Błąd sygnału wejścia. Po odpalenia...
Witam, mam w posiadaniu Audi A4 B5 1.8 125PS (ADR) z instalacją LPG. Problem polega na tym, że ciężko pali na zimnym silniku, jak odpali to obroty falują, póki nie przełączy się na LPG. Sprawdziłem VAG i pokazało mi błąd : 16487 - przepływomierz / wysokie napięcie / brak osprzętu / nie związany ze sprzętem. Czy to uwalony przepływomierz? Wyczyściłem...
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
Zwarcie lub uwalony przepływomierz. Do tego intercooler masz zasyfiony błotem lub cały zaolejony. hm jak moze byc przeplywomierz uwalony skoro mam za wysokie napiecie na odlaczonym przeplywomierzu na wtyczce? po czym twierdzisz ze mam zasyfiony blotem? zreszta jak to mozliwe zeby na nim bylo bloto? skoro jest osloniety a od przodu gdzie trafia powietrze...
Problem z E46 nie występuje ciagle, czasami ciężko odpala tzn. Po prz kręceniu kluczyka zapali wskoczy na 500 obrotów i zgaśnie. Następnie żeby odpalić auto muszę je piłować ok 1 minuty gazujac i odpala jedzie normalnie nic nie zamula, ma moc. Czasami zapali normalnie i również normalna ma moc. Auto posiada LPG, butla była zakręca nic to nie dało. Wymienione...
napięcie przepływomierza na biegu jałowym? Przepływomierz - używka, raczej kiepski pomysł.
Układ, który narysowałeś, to komparator z histerezą. Jeżeli działa, to na wyjściu są wysokie impulsy, takie, na jakie pozwala 741 (min. między +2V i +10,5V). Jak posterujesz nimi tranzystor, to bedziesz miał taki sam układ wyjściowy jak wentylator. Napięcia i prądy przepływomierza są tu mało istotne, ważne, żeby wytrzymał obciążenie rezystorem, w tym...
Na moim carmanscann jest mało parametrów, co do przepływomierza to tylko napięcie.
Prościej będzie poczytać parametry, niż je mierzyć...
To akurat wszystko wiem ,tylko że nie mam oscyloskopu żeby to sprawdzic ,czy te napięcia są dobre
Witam po dłuższej przerwie, byłem na wyjeździe i nie miałem jak sprawdzić. Po podłączeniu zasilania na + i - przepływomierza, między trzecim pinem, a - pojawia się napięcie rzędu 0.04V w momencie gdy dmucham w przepływomierz. Gdy przestaję dmuchać napięcie spada do zera więc wygląda jakby cośtam mierzyło faktycznie.
Problem rozwiązany, winne zabrudzone wtryski, wystarczyło wlać płynu do zbiornika i wycisnąć z auta co się da. Takie są skutki jazdy kobiet które nie przekraczają 3000rpm i jeżdżą tylko na gazie. Dla szukających w tym modelu ciśnienie paliwa to 3bary a przepływomierz ma napięcie 1,35V na biegu jałowym bez obciążenia.
Gaz mam sekwencje. Błędów nie ma komputer nie pokazuje żadnych. Napięcie przepływomierza na wolnych 1,38V. A przy dodaniu gazu skacze do 3.7V
22 - za wysokie napięcie na przepływomierzu 27 - za wysokie napięcie na MAP (czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym) 72 - błąd zaworu EGR (recylkulacji spalin) 71 - błąd zaworu dodatkowego powietrza. Wszystkie te błędy mogą sugerować "dziurę" w układzie dolotowym, poszukam bym nieszczelności- gdzieś "łapie lewe powietrze".
31 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) 61 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie 66 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie 73 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie 94 - Czujnik Halla - zbyt wysokie napięcie
P1120-08 korelacja sygnałów 1 i 2 pedału gazu P0130-01 wysokie napięcie sondy O2 P0100-02 niskie napięcie przepływomierza Typowe błędy uszkodzonej wiązki sterownika silnika. Do naprawienia bez problemu.
Pojazd to KIA Clarus 1,8 z gazem IIgen. Kupiłem go w grudniu i powoli prostuję wszystkie zonki po poprzednim właścicielu.Miał na pewno konkretny strzał w dolocie (pękinięta obudowa filtra)Pali 18 litrów gazu.Próbuję z nim dojść do ładu. Mam pytanie dot.przepływki.symbol 280217 105 .Mam na zapłonie jak i na wolnych obrotach na stykach 1.3 i 4 +12v.Na...
Witam. Mam Omege MV6 3.0+ gaz z 1995 i wczoraj nagle zaczęły się problemy. Wracałem z roboty, odpaliłem przejechałem kilkaset metrów normalnie na benzynie- zgasł na wolnych obrotach (pierwszy raz). Zapaliłem drugi raz i znów zgasł. Znów zapalił i trzymałem go na wyższych obrotach, aż przeszedł na gaz, chodził jakoś dziwnie, ale dojechałem do domu. Myślałem,...
545 - niezrozumiały sygnał z przepustnicy 369 - uboga mieszanka 257 - niezrozumiały sygnał z przepływomierza Sprawdzić w blokach co pokazuje przepustnica oraz przepływomierz. Sprawdzić napięcie zasilania przepustnicy i przepływomierza. Błędem w hamulcach nie ma się co przejmować bo sterownik każe sprawdzić błędy w ECU (sterowniku silnika). Co do błędów...
No to wykres z parametrami bieżącymi ciśnienia paliwa, ciśnienia doładowania, napięcia z przepływomierz powietrza i otwarcie EGR. W momencie falowania szukaj anomalii
Przepływomierz jest typu " gorący drut " , czy ktoś potrafi mi podać rodzaj sygnału wyjściowego- napięcie , przebieg prostokątny ( częstotliwość )??? Z góry dzięki !
Witam. Mam problem z przepływomierzem w Audi A3 1.8T AUM 150km. Problem polega na tym że przepływomierz nie wyświetla żadnych wartości na Vagu w blokach danych. Przepływ na wolnych obrotach jak i pod obciążeniem wyświetla 0.0 g/s. Dodam że cały czas świeci się Check na zegarach. Błąd na Vag u to: Przepływomierz powietrza- za niskie napięcie Przy tej...
dzięki,właśnie chyba coś z tą wtyczką było nie tak,bo po rozłączeniu (przeczyszczeniu) i ponownym podłączeniu auto odpaliło,ale nie chce się wkręcać na obroty i dość nierówno pracuje. Vag pokazuje błąd: przepływomierz/niskie napięcie no i samochód jak się zagrzeje to gaśnie i już nie chce odpalić. Hmm do wymiany przepływomierz???
Jeszcze Fordowskie, też z gorącym drutem ale sygnałem wyjściowym jest częstotliwość nie napięcie.
Powinno być 230V. Po przewodach trafisz do przyczyny. Np. elektronika.
Tam masz mieć normalne napięcie po rozruchu silnika mierz to żarówką 5w.
Wygląda mi to na awarię przepływomierza powietrza.Sprawdz napięcie na przepływomierzu na wolnych obrotach.Niewypinając kostki z przepływomierza przekłuj szpilką przewód na 5 pinie(niebieski z białym paskiem)i zmierz napięcie na nim a masą-powinno być pomiędzy 1.7-2.1V-czym więcej tym lepiej.Jeśli jest mniej,przepływka jest padnięta i trzeba wymienić.Można...
Nie, nigdy miernikiem a próbówka 12v. Kup sobie takie coś albo zrób z żarówki od np kierunku/postojówki. Linia 15 to napięcie które pojawia się po zapłonie. Po przekręceniu stacyjki powinno pojawić się np na którychś bezpiecznikach. Np od klimy F5. I np jak sterownik jest zasilany to na przepływomierzu powinno być napięcie na pinie 2.
Witam.Po skasowaniu błędu p 0102 i po odpaleniu wraca ponownie. Zbyt niski sygnał na wejściu przepływomierza. Przepływomierz ok. Jakie napięcia powinny być na pinach wtyczki przy załączonym zapłonie.Silnik pracuje normalnie. Gdzie szukać przyczyny.Czy ktoś miał taki problem.
Zmywarka włącza się prawidłowo. Reaguje na wybrane programy, reaguje na otwarcie i zamknięcie drzwi. Ale nie rozpoczyna programu, nie włącza się pompka. Tak czeka równe 15 min i wyświetla błąd E27. Co zrobić aby wykasowsć ten bąd? Może ktoś zna tryb serwisowy do tego modelu. Dodam, że sprawdziłem wszystkie połączenia kabli, zamieniałem pompkę, przepływomierz,...
Mam podobny problem, muszę do mikro procka podpiąć sygnał prostokątny 12V-0V z przepływomierza. Czy dzielnik napięcia będzie działał również przy wyższych częstotliwościach?
DCV to pomiar napiecia stałego , a DCA to pomiar prądu stałego. Podobnie ACV i ACA . Zakres na 20V DCV
Dobrze było by podłączyć pod kompouter i podglądać wartość obrotów silnika. Nie wiem, czy uszkodzony przepływomierz ( za wysokie napięcie ze ślizgacza pot) miał by tez wpływ na to.
Na pinie 7 przepływomierza jest wyjście sygnałowe, napięcie zmienia się w zależności od położenia klapy pomiarowej. Zastanawia mnie ta zależność pracy silnika od wody w bloku, ja bym odłączył czujnik temp cieczy i zasymulował jego działanie potencjometrem lub paroma rezystorami i obserwował zachowanie silnika. Tu masz elektrolity do wymiany, na drugiej...
Zrysunku wynika, że jakiś tam przepływomierz jest. Wpisz w gogle 424099
Witam mam taka sytuacje ze w ciągu 3 miesięcy będę wymieniał już z 4 przepływomierz za każdym razem jest taka sama sytuacja i usterka przepala się płytka w przepływomierzu sprawdzone napięcia w porządku. Po wymianie jest jakiś czas dobrze teraz po zgaszeniu i odpaleniu znowu awaria poprzednie razy były w trakcie jazdy brak mocy nie wchodzi na obroty...
U mnie napięcie na zaworze nie pojawia się wcale. Teraz cała woda leci do tacki. Sprawdzę jeszcze ten przepływomierz.
Odświeżam kotleta :) Mam punto 1.3 multijet, a więc silnik taki sam jak w merivie i corsie 1.3. Kupiłem go kilka miesięcy temu i wracając do domu zaskoczyło mnie b.niskie spalanie- w trasie przy prędkości 100-120 km/h spalił średnio 3.5l/100km !!! Niestety paliła się kontrolka silnika co poprzedni właściciel tłumaczył problemami z przepływką. I rzeczywiście-...
napiąć przepływomierz przepływomierz wysoki napiąć przepływomierz powietrza napiąć
otwarcie drzwi uzbraja karta zabezpieczona zapisem zespół obrazowania
philips d9109 mikrokomputer cobra1
Wzmacniacz WS 432: Regulacja progu zabezpieczenia Wymiana drążka kierowniczego Daewoo Matiz: instrukcja krok po kroku