Witam, Układ dolotowy sprawdzony, podciśnienia też- wszystko sprawne. Wykasowałem błąd z komputera, ale powrócił po kilku minutach do pamięci komputera- (nie wyświetlił sie desce), Dzisiaj podczas jazdy pilnie obserwowałem komputer i jego wskazania z grupie 3,10,11. przy przyśpieszaniu dawka powietrza na przepływomierzu jest w normie- wartość zadana...
EGR odetkałem bo ktoś go zatkał i wartości powietrza się zrównały a ciśnienie doładowania jest większe niż wymagane zaślepiony egr Ty w ogóle wiesz co robisz i jak to działa? Bo póki co, to żartem mi to zalatuje...? Na gorącym silniku na biegu jałowym wartość rzeczywista powietrza zasysanego to 588 mg/skok a wartość zadana to 266 mg/skok Wpadłeś na...
Możliwe etapy kontrolne ► Sprawdzić wiarygodność wartości „Masa powietrza modelu masy powietrza” i „Przepływomierz powietrza” za pomocą systemu MAN-cats w menu „Silnik/Monitoring/Dodatkowe wartości” ► Sprawdzić wkładkę filtra powietrza pod kątem uszkodzeń i poprawnego stanu zamontowania ► Sprawdzić drożność zaworu odprowadzania wody na kanale ssącym...
Co do przepływomierzy są to wartości w trakcie pracy na biegu jałowym. Poprostu w polu gdzie jest podana wartość powietrza wyliczona (zadana) na oba przepywomierze jest 520 mg a w polu drugim gdzie jest podana wartość zmierzona (suma z obu przepływomierzy) jest 320mg i to mnie dziwi. Na tdi-tunning też zamieściłem tego posta jednak nikt nie odpowiedział
SPN 4025 Przepływomierz powietrza – odchylenie czujnika Strategia monitoringu Monitorowanie czujników Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Centralna lampka ostrzegawcza świeci się stale na żółto podczas jazdy i podczas postoju pojazdu • Sygnał akustyczny (brzęczyk) jest aktywny Failure...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Witam ! Silnik v6 2.5 tdi AFB . W bloku nr 3 są wartości miernika masy powietrza - jakie powinny być na jałowym . I czy zadana wartość powinna pokrywać się z wartością wykonywana ? Bo czytałem i wartości się nie pokrywają . Podczas jazdy np .zadana 5000 wykonuje 3600 .
Witam silnik 3.0 v6 320cdi wartość masy powietrza -32 wartość zadana około 400 po odłączeniu lewej kostki pokazuje idealnie po odłączeniu prawej kostki i w pięciu lewej wartość jest -400uszkodzona najprawdopodobniej lewa przepływka (brak błędów) może to miec wpływ na większe spalanie częstsze wypalanie dpf? https://obrazki.elektroda.pl/7165899900_...
Może błędów nie być gdy egr się zacina. Możesz go wyciągnąć i wyczyścić. Po czyszczeniu sprawdzić czy po otwarciu wraca do położenia wyjściowego - rolka się nie przycina. Miałeś błędy od czujnika kopiowania turbo - jest przekrecony na gruszce na wc mały torx 1.Pojeździłem trochę i powrócił P2565 Sygnał położenia zaworu turbosprężarki "Przyczyna . Miejscowy...
Ja w omedze 2.0 DTI miałem takie wartości Przepływomierz powietrza,407.7 mg/suw Sensor barometru,0.97 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.85 bar Ciśniemnie ładowania,0.98 bar Temperatura powietrza wlotowego,24 °C Temperatura cieczy chłodzącej,82 °C Temperatura oleju silnika,81 °C Temperatura paliwa,40 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2...
Pompka nr na granicy korekty +2.6 i wyżej. Pytanie czy była wyregulowana po montażu? Oraz czy gniazdo na nią nie było rozjechane a przynajmniej nie miało ostrych krawędzi? Nowe uszczelnienia poszły? Jak wszystko było zrobione sugerował bym zamianę nr 1 z nr 3 czy wartości pójdą za pompowtryskami. Drugi problem to wartości z przepływomierza. Nie przekraczają...
Dzisiaj musiałem podmienić przepływomierz bo przy czyszczeniu chyba stary się zepsuł - wyskakiwał na ddt2000 - błąd braku temperatury powietrza. Musiałem więc założyć inny przepływomierz . Jakoś źle i tym bardziej powoli zaczął "zbierać się" i powoli budować boost - wyczuwalne uderzenie w pewnym momencie - ale kiedyś tak też tak miałem po podmianie...
Póki co musiałem zmienić przepływomierz na stary bo tamten złapał błąd obwodu temperatury powietrza ... i auto ma większą jeszcze boost dziurę co pewnie widać na logach .... Dodałem kilka pól z zakładki w/w dot. rail pressure być może to jeszcze nie te wszystkie , które proponujesz : 1 kolumna - czas sekundy 3. temp powietrza 4. procent wciśniecia pedału...
Przepływomierz powietrza pokazuje ok . Wartości zadane pokrywają się z rzeczywistymi. Czujnik wody ok paliwa też pokazuje jakieś 50 stopni. Czy ta dawka paliwa w grupie pierwszej nie informuje że przypadkiem wtryski puszczają i pokazuje takie małe wartości żeby skorygować bieg jałowy? Na pompie zwykłej wystarczyło ruszyć nastawnikiem, tu niestety takiej...
Obawiam się, że patrzyłeś w grupę 003 i zamiast wartości zadanej 250 mg/skok pokazywało w wartościach rzeczywistych ponad 400 mg/skok ale zwrócić wtedy trzeba uwagę na pole 4 tj. procent wysterowania elektrozaworu N18 (od EGR) bo jeśli będzie wskazywać 4,8% to normalnym jest, że wartość rzeczywista będzie taka jaką podałem a nie jaka jest zadana. Wtedy...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Witam, od jakiego czasu borykam się z następującym problemem: Spadek ciśnienia na turbinie jest zawsze w parze ze spadkiem zadatku powietrza, zarówno zadanym jak i zmierzonym. Pojawia się niesystematycznie, ale jak już to zawsze w tym samym zakresie obrotów od ok 1900 do ok 2200 i tylko przy maksymalnym obciążeniu. Po tym spadku ciśnienie wraca do wartości...
Po podpięciu komputera wszystkie wartości zmierzone pokrywają się z pożądanymi (doładowanie, powietrze, paliwo). Jednak po przejechaniu około kilometra zaczyna dymić na biało z wydechu (spaliny mają zapach nie dopalonej ropy). Po podłączeniu komputera odczyt powietrza pożądanego od zmierzonego sporo się rozbiega. Powietrze pożądane przez silnik to...
Witam Mam problem z VW Sharanem 1.9TDI na pompowtryskach 2000 rok. Auto poniżej 3000 obr wogóle nie ma mocy dopiero powyżej jakoś jedzie. Historia zaczęła się od tego, że do wymiany były pierścienie po wymianie silnik jest w porządku wiec to raczej elektronika lub turbina ale ta była regenerowana przez właściciela niedawno wiec też jest w porządku....
Na wstępie zaznaczę, że w samochodzie usunięto FAP oraz wykasowano z komputera. Samochód całkowicie nie ma mocy. Tak jakby jeździł bez turbiny. Bardzo proszę o pomoc. Czy to już turbina padła czy może coś innego. To co ja zauważyłem: -turbina w ogóle nie ma ciśnienia -położenie turbo jest cały czas takie samo -przy odczycie błędu temperatura w przepływomierzu...
Tak więc dziś testowałem , sprawdzałem autko może z 4 godziny kod silnika to : ATJ sterownik silnika: Diesel EDC 15P porównanie ilościowe mg/H : zawór 1 -1,01 zawór 2 0,49 zawór 3 0,61 zawór -0,11 kąt wyprzedzenia zapłonu 63,5 stopnia, wartość masy powietrza zadana 250 mg/H a zmierzona 401,5 mg/H, w szynie CAN BUS błąd 0.414 Sterownik błędnie kodowany...
Pod komputerem pokazuje wartość powietrza zamierzonego z zadanym idealnie. Przepływomierz nowy Bosch, wymieniany w serwisie. Cały dolot sprawdzony i zero nieszczelności.
Rozwiązanie wysoce profesjonalne ale z tego co opisywał autor chodzi mu raczej o regulację polegającą na sprowadzeniu wydajności do jakiejś zadanej wartości. Czyli raczej bardzo prostą regulację. Czy potrzebuje aż przepływomierza?
Jeżeli trzęsie na biegu jałowym to raczej wtrysk ,silnik nie pali na jeden cylinder.A jak szarpanie występuje przy 2000 obr/min to może być zwór egr. Diagnostyka komputerowa powinna rozwiązać problem.Nie pisze tu o sprawdzeniu błędów i skasowaniu .Pomiar parametrów to podstawa diagnostyki. -Jaką wartość pokazuje przepływomierz powietrza? Powinno być...
Takie objawy daje nie otwierający się EGR lub zapchane kanały EGR. Wtedy przepustnica próbuje wymusić przepływ spalin przez EGR (próbuje zmniejszyć wartość z przepływomierza do zadanej - ilość świeżego powietrza) ,ale przez zatkany/nie otwarty EGR brak w to miejsce spalin i silnik się dławi ma niskie ciśnienie w kolektorze. U mnie np jakiś geniusz wymienił...
(...) https://obrazki.elektroda.pl/2549012000_... https://obrazki.elektroda.pl/9684676700_... https://obrazki.elektroda.pl/4057418700_... https://obrazki.elektroda.pl/1291280400_... https://obrazki.elektroda.pl/6054843900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Z przedstawionych...
zobaczyc w parametrach mieronych w ecu silnika, wartosć zadana i oczekiwana, odchyłka nie wieksza niz 5%
Klapki w kolektorze w porządku, wszystkie uszczelki dolotu wymienione oraz uszczelki wtryskiwaczy. Powietrza nigdzie nie ciągnie. Wie ktoś może w którym bloku pomiarowym są wartości przepływomierza i doładowania (zadane i rzeczywiste). pozdrawiam
Witam, Podstawowe pytania: - jaki jest maks. przepływ? - czy chcemy ciągły odczyt, czy tylko reagowac na spadek przepływu poniżej jakies zadanej wartości -jakie jest maks. cisnienie w układzie ? -jaka jest średnica rurociagu ?
A przepływomierz nie pokazuje za małych wartości( 850 zadane a odczyt bieżący dużo niższy) ? Filtr powietrza i oleju wymieniony przy montowaniu turbo po regeneracji. BS zrzut wstawię później ale kojarzę że wszystko było okej jak robiłem ten log. Piszę okej, ponieważ przy instrukcjach były pokazane wartości jakie powinny być poprawne i u mnie praktycznie...
Poszukuje schematu elektryki do ECU, do poduszek powietrznych i do modułu komfortu oraz do wspomagania. 1. Masowy przepływomierz powietrza zawyża prawie 2-krotnie wskazanie względem wartości zadanej przez ECU; 2. Pojawia mi się i sam ginie błąd poduszki przedniej prawej; 3. Podczas jazdy szczególnie przy parkowaniu dochodzi do drgań w układzie hydraulicznym...
Jedyna możliwość sprawdzenia to musiałbyś zczytać mapę ze sterownika. Jest jeszcze możliwość że wykasowali tylko tablicę błędów a nie wyłączyli egr. Gdyby egr był wyłączony to by nie dymił przez niego. Odepnij np. przepływkę lub coś innego i sprawdź czy wtedy wyrzuci błąd. Po odpięciu przepływki wyrzuca dwa błędy dot. przerwy w obwodzie tego elementu....
Zapis wartości mierzonych ktory przedstawiłeś przeprowadzony został na obrotach biegu jałowego i rozbierzność między wartością zadaną a aktualną masy powietrza może wynikać z długotrwałej pracy silnika na biegu jałowym (sterowanie EGR) lub niedrożności układu EGR.Jeżeli chcesz sprawdzić przepływomierz na postoju to w wartościach mierzonych 08 grupa...
Może działa, ale tylko w ten sposób że samodiagnostyka nie wyrzuca błędu przerwy w obwodzie EGR. ECU powinien wykrywać brak przepływu przez EGR — brak obniżenia ilości zasysanego powietrza, pomiędzy wartością zadaną a wysterowaniem zaworu EGR w % (błąd P0400). Prawdziwy emulator powinien obniżać pomiar z przepływomierza, tylko po co. To dalej doprowadza...
A właściwie to mam problem ze swoim peugot 307 gdy temperatura jest poniżej + 12 stopni Celcjusza to auto nie wkręca na obroty i dzieje się to do momentu gdy temperatura silnika nie wzrośnie do 60 stopni. Wtedy wszystko jest ok. Gdy temperatura powietrza (na dworze) jest powyżej 12 stopni to auto po odpaleniu zaraz wkręca na obroty i wszystko jest ok....
zadana wartość przepływomierz przepływomierz wartość wartość przepływomierz
deska rozdzielczy passat wspomaganie mercedes klasa wentylator klimatyzatora
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Czas pracy Bosch BBHL21841/01 18V Li-Ion w trybie normalnym i turbo Bezpiecznik wzbudzenia alternatora w Iveco Trakker 2011