Prąd idzie bezpośrednio przez stacyjkę, przerabiam to tak, że montuje dodatkowy włącznik rozrusznika od c360. http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
model traktorka 38602X66A. Stacyjka ma cztery pozycje wraz z światłami. Będę to jednak przerabiał na stacyjkę bez świateł - zapalane osobno.
Oznaczenie silnika? Dodano po 12 Na ten zawór przychodzi "+" po stacyjce, po wyłączeniu zapłonu nadal jest obecny? Jeśli tak, to masz coś przerabiane w instalacji i po wyłączeniu stacyjki ECM dalej jest zasilany.
Zanim zaczniesz przerabiać stacyjkę na inną zapytaj w punkcie gdzie naprawiają różnego rodzaju zamki przede wszystkim samochodowe czy nie dorobią ci kluczyka do stacyjki . Myślę że byłby to mniejszy kłopot . Wymiana na inną stacyjkę jest możliwe ale pewnie z problemami . Ile stacyjka ma pozycji . czy pozycja ( w lewo np ) otwiera kufer jakiś schowek...
Jest w necie wiele opisów przerabiania zapalniczki ze stałego plusa na załączany po stacyjce, czyli słynna klema 15, którą potrzebujesz. W Audi było często wykorzystywane do tego miejsce na bezpiecznik F30, który ma coś wspólnego z automatyczną skrzynia biegów i gdzie pojawia się prąd po stacyjce. Musisz sam sprawdzić i być może będziesz miał klemę...
Czy nikt mi nie pomoże? Może ktoś jednak przerabiał temat.
Panowie gazownicy podłączają zasilanie sterownika bezpośrednio do akumulatora (pewnie w ramach oszczędności). Wyjściem jest podłączenie zasilania ze skrzynki bezpieczników, pod zacisk podający prąd po przekręceniu stacyjki. Przerabiałem tak w Skodzie Fabii.
Z tego co pamiętam problemy z wentylatorem były związane z kostka stacyjki, wypalała się. Czasami pomagało "pogmeranie" kluczykiem aby nadmuch ruszył. Jest nawet instrukcja serwisowa która kazała dołożyć przekaźnik. Problem dość powszechny swego czasu, poszukaj u wujka google. Przerabiałem ten temat z 2-3 razy i za każdym razem pomagała wymiana kostki...
Dzięki za odpowiedź. Troche sie boje że bez czujnika to jazda bedzie niebezpieczna przy dużych predkosciach. Mały ruch kierownicą i już sie jest na poboczu... Co do przerabiania tego mocowania silnika to rozumiem że odkręciłeś go z kolumny i przykręciłeś z drugiej strony? Czy raczej całą kolumnę przykręciłeś odwrotnie przerabiając tylko stacyjkę żeby...
Myślę że lepiej naprawić usterkę niż przerabiać bo zemści się w inny sposób, może po prostu kończy się stacyjka. A żeby przerabiać to warto zrozumieć jak to działa i skąd idzie, tu przydała by się analiza schematu tego auta. SławeK
A da rade dokupić taką kostkę żeby miała ten pin więcej o plus po stacyjce i pasowała do wtyczki jaką mam teraz ?? Czy bez przerabiania się nie obejdzie??
Czy okablowanie radia było przerabiane, czy działa oryginalnie przez stacyjkę.
Tak mają niektóre wersje tych aut ...- wyłącz zapłon ,zamknij drzwi (wszystkie ) i po chwili obejrzysz przez szybę (zamkniętych drzwi) swoje kluczyki w stacyjce :) . Jest to oryginalne rozwiązanie w tych autach...Czekam na odpowiedź kogoś kto takie coś już przerabiał ... Nie ma takiej opcji by zamknęły się same drzwi jak masz kluczyk w stacyjce - moduł...
Podobny problem przerabiałem w mercedesie W220 wadliwa była stacyjka .Była to stacyjka na tzw.rybke.
Witam. Zwróć uwagę na ikonę wtryskiwacza na liczniku jak się zachowuje podczas problemów i podczas normalnego odpalania. Kiedyś w Punto przerabiałem temat - problemem był immobilizer coś z anteną przy stacyjce. I własnie tak kontrolka to wskazywała. Pozdrawiam.
Wrzuć foto skrzynki bezpiecznikowej która jest pod maską. Kiedyś przerabiałem podobny problem. Trzeba było zrobić małą przeróbkę, mianowicie wysterować przekaźnik załączający wzmacniacz, tak by się włączał wraz z przekręceniem stacyjki, bynajmniej ja tak to zrobiłem. Radio z wysokiego poziomu audio wysterowało wzmacniacz.
Jak zegar Ci się resetuje, to chyba masz przerabianą instalację. Stacyjka przerywa Ci wszystkie obwody, a nie powinna. Generalnie w samochodach urządzenia są zasilane z dwóch obwodów: stały plus z akumulatora i po stacyjce. W radiu masz z tyłu kostkę ISO, ( Proszę nie pisać bzdur na forum.
Zapadki posypały sie w bębnie więc stąd problem z przekręceniem kluczyka. Przerabiałem podobny przypadek .Rozebrałem stacyjkę na drobne części.Pozbyłem się uszkodzonych zapadek ,przesmarowałem i działa do tej pory.
Ja bym na początek po prostu wymienił stacyjkę. Nie jest to duży koszt, tylko jak będziesz kupował to pytaj o polskie stacyjki z LSN Lublin są lepszej jakości niż chińskie zamienniki. Wiem, bo sam przerabiałem ten temat, wypaliło mi się swego czasu parę chińskich stacyjek, w końcu kupiłem tą z LSN i od 10 lat mam spokój.
Zamienniki to obecnie masz w sprzedaży. Zrobione zupełnie inaczej niż oryginalne, uproszczona konstrukcja. Oryginalne Elby paliły się w wyniku przerwania obwodu z akumulatorem przy wysokich obrotach silnika. Działo się to głównie w wyniku wyłączenia stacyjką lub przepalenia bezpiecznika. Można się bawić w przerabianie układu i rozdzielenie zasilania...
Z tego co pisałeś w ostratni poście widzę że masz w ogóle problem z przekręcenie kluczyka w stacyjce, nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Jeśli tak to ja to już przerabiałem, poprostu masz brudną wewnątrz stacyjkę weź WD i pryskaj do środka stacyjki, aż będzie się przelewało, po każdym przelaniu włóż kluczyk i przekręcaj, powtarzaj to kilkakrotnie aż do...
Wyciągnij delikatnie płytkę z kluczyka i zobacz luty na nadajniko-odbiorniku podczerwieni. Jakiś miesiąc temu przerabiałem podobny temat i obyło się bez wysyłania stacyjki na programowanie.
Witam Panowie, i jak zakończył się problem. Jak został rozwiązany.. A przy okazji podczas przerabiania na przekaźnik w jaki sposób go wysterowujesz, zaraz po stacyjce czy z ładowania alternatora..
Hej, taki sam temat właśnie przerabiam u siebie. Czy możecie powiedzieć jak sobie z tym poradziliście?
To zależy od koloru nadwozia. Jeżeli trzydrzwiowy, czerwony i w automacie to ma immobiliser. Brawo! Mój jest błękitny, czterodrzwiowy, bez automatu i też ma immobiliser.:D A już poważnie, to kto widział Lanosa (fabrycznego nie przerabianego) bez immobilisera w stacyjce?:?:
Witam czy jest ktoś kto przerabiał taki temat? Po włączeniu stacyjki lewy kierunkowskaz sam zaczyna migac przez pewien czas później przestaje i znów jeśli na manetce dam lewy świeci prawy czasem wszystko wraca do normy wymieniłem już manetke, moduł sam i dalej to samo czy ktoś może pomuc?
Nie bez różnicy, musisz kupić pod takie ECU jak masz w aucie. Tzn. na upartego jak masz IAW-59F to możesz kupić IAW-4AF i przerabiać wiązkę silnika.
I nieporównywalny komfort :) - nie ze względu na moc obliczeniową ale zasadę działania przekładni hydrokinetycznej. Prawdziwym automatem też trzeba nauczyć się jeździć, żeby dobrze jeździć. I nie chodzi o zmianę biegów bo automat z przekładnią hydrokinetyczną i sekwencyjnym sterowaniem też jest przydatną opcją - i tak jak pisałeś wyżej jest to pomysł...
Witam Mam problem z Oplem Meriva A po włożeniu nie można przekręcić kluczyka. Podczas próby przekręcenia dodatkowo zablokowała się kierownica. Może ktoś już przerabiał podobny problem. Ewentualnie jak wyciągnąć wkładkę od stacyjki?
Trzeba sprawdzić czy do rozrusznika dochodzi napięcie ze stacyjki. Co do drugiego przewodu to trzeba sprawdzić gdzie idzie,ktoś coś przerabiał. Gruby plus idzie na alternator i do akumulatora.
Czyli sprostowując nie trzeba nic przerabiać, tylko nie podłączać pod remote z radia tylko pod "stacyjkę" i powinno być dobrze ?
pin 4 , 5 , 7 to + / plusy 12v / safe jest na pin 5 - przerabiałem to tydzień temu czyli PINy po kolei ; 1. Gala 2. tel mute 3. K-BUS 4. S-Komt (+12V za stacyjką) 5. + SAFE 6. podświetlenie 7. UB+ (+12V z akumulatora 8. Masa (-) Dodano po 1 Ja mam doczepiony chyba z pin 7 już nie pamietam wiem że wpinałem się
Jak pisali przedmówcy - da się podpiąć komputer pod clio 2, choć rzeczywiście jest mało tam do obejrzenia. Niemniej jednak warto by było od tego zacząć, bo możliwe, że zapisał się jakiś błąd. Brak błędów też będzie informacją Druga sprawa - czy gaśnięcie auta nie będzie spowodowane kostką stacyjki lub uszkodzoną stacyjką? Przerabiałem podobne objawy...
Ten co to przerabiał poszedł od razu w stronę Mercedesa. Stały plus zamień na po stacyjce i problem zniknie. Chociaż z drugiej strony to gdyby cewka była non stop załączona to po nocy akumulator byłby rozładowany do zera. Cewka pobiera około 3 amper.
Wiec oddaj auto do dealera. Oni wiedza, jak naprawiac (pod warunkiem, ze nic nie bylo przerabiane, oczywiscie).
Co chcesz przerabiać? Na jaki prąd ze stacyjki Przecież pozycyjne są zapalane, jak to we fiatach, tylko ze stacyjką, jeśli załączasz je wyłącznikiem świateł. Lub ze stacyjki, w specjalnej pozycji, jak auto ma pozostać oświetlone, a ty musisz je opuścić i zamknąć. I co chcesz przerabiać? Ty masz NAPRAWIĆ, a nie przerobić. Jak naprawisz, to będzie tak,...
Czujnik obrotomierza jest zasilany ze skrzynki bezpieczników /bezpiecznik 15 lub 16 / napięciem +12V . Czujnik porusza rozrząd a impulsy około +5V idą bezposrednio na wejście impulsów do kostki obrotomierza. Sam obrotomierz zasilany jest po stacyjce +12V i masa . Przerabiałem to aby uruchomić obrotomierz musiałem naprawić skrzynkę bezpieczników
Temat przerabiany wiele razy wystarczy skorzystać z opcji szukaj.
Przerabiałem ten problem w mojej Astrze. Wg porad z internetu przełożyłem blaszki zapadek z uszkodzonego bębenka do nowego ( straszny syf, ale działa) i wykorzystałem ori kluczyk z immo i pilotem do centralnego zamka. Kluczyki z nowej wkładki leżą gdzieś... Trzeba tylko uważać na kolejność i maluteńkie sprężynki aby nie uciekły. Przed włożeniem wkładki...
Witaj, pracuje w serwisie Kia, problem leży po stronie kostki anteny immo która jest dopięta do obudowy stacyjki. Trzeba zrobić dodatkowy mostek żeby ominąc owe połączenie. Problemem jest nie prawidłowy styk, zauważ że w tym momencie nie zapala sie immo. Temat przerabiany setki razy i setki razy pomógł, pozdrawiam.
Czyli bez przerabiania instalacji, w postaci doprowadzenia plusa po stacyjce opcja b. Oryginalnie uno ma w instalacji radiowej tylko stałego plusa i masę. Poza tym w panasonicu żółty to stały plus, a czerwony po stacyjce, przeciwnie do tego co kolega napisał.
Witam. Temat podłączenia radia samochodowego aby działo po przekręceniu stacyjki przerabiałem w starym odtwarzaczu (clarion). Działo w nim logiczne włączanie i wyłączanie oraz dało się je włączyć manualnie bez konieczności przekręcania kluczyka. Kupiłem nowe radio alpine, po podłączniu ( początkowo zmostkowałem przewody, bo były oryginalnie na to przygotowane...
Światło hamowania było podłączone pod pierwszy górny bezpiecznik, razem ze światłami awaryjnymi, gdzie panuje stałe zasilanie z akumulatora. Wydaje mi się że te zastosowanie miało charakter bezpieczeństwa w samochodzie VW Polo mam to samo światła Stop działają nie zależnie od pozycji stacyjki Np. siedzisz sobie w nocy w aucie lub ciągniku na polnej...
Po zajrzeniu do środka zauważyłem ze przewody od stacyjki są odlutowane a instalacja przerobiona. Jednak musi być coś na rzeczy skoro masz takie spostrzeżenia. Ale skoro pierwszy właściciel mówi że nic nie przerabiał a Ty choć trochę mu wierzysz, to widocznie tak było od początku.
to co chciałem powiedzieć juz zostało powiedziane:( stacyjka to koszt 130 zł -cały-wkładaka 80zł mysle ze masz upalony styk na rozruszniku-przerabiałem to-jesli dasz start z + rozrusznika na cewke i zastartuje to wina kabla od stacyjki-
Przerabiałem właśnie ten temat i musiałem wyjąć stacyjkę z passata wraz z drążkiem gdyż zgubiłem klucze i nie miałem ściągacza do tulejki. Na zdjęciach możecie zobaczyć gdzie trzeba nawiercić obudowe stacyjki aby wyjąć wkładkę zamka i gdzie znajduje się śrubka mocująca kostkę wkładki elektrycznej. Pożyteczny materiał dla chcących wymienić wkładkę we...
Od kiedy to unowocześnili i zrobili plastikową obudowę bębenka zaczęło się zacinać. Ale wyciągać toto się wyciąga, o ile dobrze pamiętam, tak samo jak w starych. Kluczykiem przekręcić na pierwszy stopień i włożyć pasowany stalowy drucik w otwór w obudowie pod puszką immo i ciągnąć. O ile nie można przekręcić stacyjki to lepiej ściągnij całą kolumnę,...
Stacyjka z ursusa nie ma opcji "rozruch". Musiał byś guzik dołożyć. Ale stacyjka z renówki, fiata np. Używane nie drogie :) Szukałem po filmach z YT i wydawało mi się, że rozruch w tej od Ursusa jest, ale teraz potwierdzam wersję T5 :D Wymiana stacyjki wchodzi w rachubę tylko, gdy będzie on miała takie same wymiary - mało tam miejsca, a że agregat...
z tymi audi przerabiałem parę temetów immo. najczęściej była to pierdoła w postaci luźnego odbiornika sygnału przy stacyjce. Jak zdejmiesz obudowę kierownicy, to na stacyjce jest krążek - odbiornik. pewnie jest luźny i nie odbiera sygnału. Przyklej ten krążek silikonem do stacyjki wysówając go najmocniej w kierunku kluczyka
Dzięki raz jeszcze. A jak dojść, które piny do przekaźnika pompy, a które do plusa za stacyjka? Nie chciałbym uszkodzić komputera. Może ktoś już to przerabiał?
W zależności od typu alternatora - 6 diodowy stosowany do lat dziewięćdziesiątych, czy 9 diodowy - nowszy, często z wbudowanym regulatorem napięcia. Dla starego 6 - diodowego trzeba zastosować przekaźnik rozwierny. Dla 9 diodowego łączysz +15 stacyjka - kontrolka - D+ alternatora. Zobacz posty (Tomasz Anikin) był temat przerabiany.
Nie powinno być żadnego problemu ze stacyjką. Podejrzewałbym bardziej starą, zniszczoną i wielokrotnie przerabianą instalację. Aby ją sprawdzić znajdź schemat MZ-TS. To praktycznie to samo co AVO. No może poza kierunkowskazami, które jak sądzę masz domontowane. Więc ...
Witam.Jestem tutaj nowy,więc z góry przepraszam za moje wykroczenia.Mój problem jest taki,że od pewnego czasu nie zupełnie przestały działać funkcję kierownicy.Wszystko wskazywało na taśmę,ale po wymianie 2używek i 1 nowej problem pozostaje nadal.Dodatkowo po pozostawieniu kluczyka w stacyjce jakiś czas pali się światło stopu.A podczas jazdy delikatnie...
Wózek widłowy TOYOTA 8 FGF 25 rocznik 2010 , kod błędu E Ad - 1 ,nie ma możliwości odpalenia ze stacyjki,co może być przyczyną,jak naprawić tę usterkę,dotyczy SAS/OPS błąd odbioru komunikacji danych CAN,urwany przewód,nie łączy wtyk,awaria czujnika ? proszę o pomoc tych którzy to przerabiali.
Po co przerabiać na nowy klucz jak starą można naprawić - taniej. Nie wiem jak z warsztatami ale kluczykarzy chyba za wielu tam nie ma... W dalszym ciągu uważam, że najtaniej będzie ją naprawić. Warto też spróbować z nowym opakowaniem klucza, może pomóc. Polska mentalność - na klej czy drut wszystko, wywalić immo od razu, a co tam :d
Chodzi mi głównie czy poszedł nowy komputer i bcm stacyjka z kluczykiem i czy wiązka była wymieniona czy przerabiana i czy wyjmowany był silnik -zakładam że tak więc może jest zapowietrzony spróbuj zapalić z plaka lub samostartera.
nowa instalacja kosztuje około 100z Nowa instalacja czyli wszystkie kabelki plus stacyjka. Wiem co to za zestaw, przerabiałem to na jesieni w capku (C328). To jest akurat to co kol bartek1xx1 jest najmniej potrzebne. A poza tym myślisz że poradziłby sobie z wymianą całej instalacji jak ma problem z podłączeniem alternatora?
i jak widać na zdjęciu są one podłączone prosto do akumulatora Na zdjęciu widać też że jest pilocik do sterowania tymi ledami. Z tego wynika że bezpośrednio do akumulatora jest podłączony sterownik tych LED i ten sterownik pobiera prąd w stanie spoczynku. Stan "stb", podobnie jak na przykład każdy telewizor, czy inne urządzenie włączane pilotem. Po...
Już to też sprawdziłem. Poza wymienionymi wszystko działa jak należy - jest podświetlanie, światła działają, kierunki też, dmuchawa, przeciwmgielne, tył wycieraczka i spryskiwacz. Jutro jeszcze raz demontuje kokpit i sprawdzę dokładnie każdy z kabelków. Może coś przeoczyłem. Jednakże, gdyby ktoś orientował się co to może być i gdzie szukać to poproszę...
Jeszcze takie pytanie, pod siedzeniem kierowcy jest wzmacniacz. Kostka na żywca ucięta, samochód przerabiany z anglika. Nie masz czasem schematu jak to tam idzie?
Najgorsze jest to że ktoś przerabiał instalacje. Dodany elektryczny stycznik na zasilaniu głównym ( bo stacyjka ponoć nie działała w pozycji pierwszej). Zastanawiam się ,że do stycznika przy rozruszniku dochodzą 3 kable. 1 to masa. Drugi to pewnie od stacyjki ( biało czerwony) i jeszcze chyba czarny , który idzie w instalację. Chyba spróbuję odpalić...
Witam bardzo prawdopodobne że samochód posiada jakąś przeróbkę. Należało by najpierw obejrzeć włącznik świateł i sam licznik. Nie ma przeróbek, jedynie dziś musiałem podprowadzić na nowo oświetlenie do schowka po stronie pasażera które popiołem tak + pod przekaźnik 53 pod oznaczenie 75x i do przewodu który szedł ze starego bezpiecznika nr 3 jako plus...
[quote="commor"]No i... zrobiłem ale... operacja się udała lecz pacjent niestety... Ale po kolei. Okazało się po kilkugodzinnej walce, że wystarczyło przeciąć jeden z kabelków sygnałowych na moduł i podać go przez styki przekaźnika. W chwili spoczynku były one zwarte a podczas pracy na styk NO wystarczyło podać "masę". I wszystko było dobrze dopóty...
Co dokładnie ten elektryk tam robił? Auto powinno było mieć fabryczną instalację pod radio, miało? Przerabiał coś, np. żeby radio było sterowane zapłonem (samo się włączało i wyłączało wraz ze stacyjką)?
sprawdz czy do rozrusznika dochodzi prąd na grubym kablu noi na cienkim ten cienki albo jest na wsuwke albo przykręcany i zobacz czy jest nanim prąd po przekręceniu stacyjki jeśli niema to kostka od stacyjki klinkła i jest do wymiany, ja zawsze przerabiam to na przekażnik. A jeśli jest prąd na oby 2 przewodach to wyciągaj rozrusznik i posprawdzaj wszystko...
Nic się nie stanie. Radziłbym zrobić przejściówkę z przekaźnikiem odcinającym zasilanie alo przerobić zasilanie tego komputerka tak jak proponujesz (komputer pokładowy ->"gniazdo OBD->przekaznik-> wtyk OBD"-> gniazdo diagnostyczne pojazdu, w cudzysłowie ta przejsciówka). Przekaźnik zasilany po stacyjce. Gdybyś zrezygnował z tego komputerka to wtedy...
Bywały kostki króre choć nowe to w stacyjce brakowało im trochę obrotu, więc po rozebraniu sprubuj przekręcić kostkę wkrętakiem. Powodzenia. Ten problem przerabiałem już kilka razy tylko że wtedy nie daje się włączyć rozrusznika a w tym przypadku rozrusznik kręci ale brak zapłonu :-).
żadnej przejściówki nie ma bo specjalnie odłączyłem wszystko tak aby została tylko firmowa wiązka z końcówką. Tam żadnych przeróbek nie widać a napięcie jest i tu i tu więc stąd moje pytanie gdzie może być jakaś awaria lub przeróbka. W samej stacyjce ? A jeśli tak czy jest możliwa taka awaria czy tylko i wyłącznie świadome przerobienie instalacji ?...
Koś przerabiał taki temat dziś ma do mnie przyjechać znajomy który twierdzi że w jego Fokusie grzeje się stacyjka. Jak przejedzie 30 km to kluczyk jest gorący ( wg jego opisów) Ktoś miał cos podobnego ?? Pozdrawiam
moduł nie jest zalany bo sprawdzaliśmy a jego numer to 1co962258j dowiedziałem się jeszcze że w tym samochodziku nie było szyb automatycznych tylko korba i chłopak sam je przerabiał ale z nim nie mam kontaktu
Auto jest tak proste i prymitywne że łatwiej naprawić to co jest niż coś przerabiać. Nie ma przekaźnika od świateł. Na stykach "X" włącznika ma być napięcie po kluczyku, jak nie ma to wina stacyjki lub przekaźnika R4. Dalej z włącznika ma wychodzić na styku "56", jak brak to wina włącznika. Dalej idzie do manetki pod kierownicą i z niej do lamp.
Witam, stałem się posiadaczem skutera Peugeot looxor 125cc z 2004 roku, bez stacyjki. Poprzedni właściciel mówił, że gdy podłącze stacyjkę skuter będzie jeździł idealnie. Zakupiłem stacyjkę lecz nie wiem jak ją podłączyć :(. Jest to wersja z imobilajzerem lecz zamontowany jest moduł Cdi który nie ma immobilisera (bypass immo). Z instalacji do stacyjki...
pociągnąłem nową wiązkę bezpośrednio z akumulatora, wpiąłem się do stacyjki i wszystko ładnie działa. Szkoda zdrowia na dochodzenie kto jak to zrobił bo widać że instalacja była przerabiana...
W Seacie Ibiza 2016r. udało się - działa. Jak by ktoś przerabiał to w VW Caddy 2013r. i wiedział jak to zrobić za pomocą kodowania to będę wdzięczny.
No co ty Paweł? Jasne, że się da. Dokupuje komfort z kluczami, przerabia trochę instalacji. Potem zmieni kodowanie(jeżeli przyjmie) zabawi się z immo kto wie może stacyjkę przerzuci i będzie śmigać. .. Tylko czy warto? :D
norbert czy na 100% nie wystąpi żaden błąd kiedy podczas jazdy sterownik straci zasilanie? I czy silnik odrazu zgaśnie czy będą jakieś szarpania autem? Dodano po 19 Znalazłem też na Cobrze że można zablokować pompe paliwa przewód bodajrze niebiesko/czarny, przerabialiście może tą blokade, co z błędami czy nie wyskakują jeśli podczas jazdy ją zablokujemy...
Cześć. Ja mam też ibize z tym że 98r central i alarm sterowany pilotem. Przerabiałem już ten temat programowałem w ten sposób: Wkładasz kluczyk w stacyjkę przy zamkniętych drzwiach, przekręczasz go załączając stacyjkę, następnie przekręcasz z powrotem wyjmujesz, wciskasz na pilocie przycisk zamykania i go trzymiąc 3 razy naciskasz przycisk otwietania...
Witam. Mam identyczny co przerabiał LUK311. Gdy piec chodzi to wystarczy że przekręcę stacyjkę na chwilę i climatronik załącza się z napisem HE, dmuchawa jednak nie chodzi, muszę wcisnąć jeden z przycisków zwiększający lub zmniejszający obr dmuchawy i wtedy się załącza.Gdy wyłączę piec climatronic wyłącza się. Na miom panelu klimatronik nie ma naklejki...
Witam Wszystkich. Wiem, że jest kilka tematów, ale sprawdzone wszystko co opisane, a reakcji brak. Auto jak w opisie. Początkowo miało chwilowe problemy z rozruchem, rozrusznik wymienili, na dwa tygodnie pomogło ... Teraz auto w ogóle nie kręci. Rozrusznik na 100% sprawny (wyjęty stary, włożony nowy, stary sprawdzony na stole, działa). Auto ma start/stop....
Więc dzisiaj trochę pogrzebałem. Pod stacyjka ma elektromagnes który zabezpiecza/ odbezpiecza kluczyk przed wyjęciem. Nie wiem jak to możliwe ale okazuje się że auto szybciej widziało że kluczyć jest w stacyjce i nie rozpoznawało go bo sygnał z cewki immo wolniej szedł do sterownika niż informacja że kluczyć jest w stacyjce. Po wyjęciu grota. Auto pali...
W Partenrach ( i Belingo HDI) dawnej zawsze przerabiałem to w ten sposób. -od plusa za stacyjką mała żaróweczka która wzbudzała alternator -ale po wyłączeniu zapłonu lubiał brać prąd na wirnik, regulator nie był "gaszony" więc dawałem przekaźnik, który zwierał z masą zacisk wzbudzenia po wyłączeniu kluczyka ( przez opornik 220 om o ile pamiętam) Później...
Rozrusznik kreci prawidłowo ale auto nie zapala Ja właśnie obstawiam że spada napiecie na ecu lub sama stacyjka rozłancza w pozycji rozrusznika.Usterka wystepuje dosc rzadko i przeważnie w drodze :/ . Myślałem że może ktoś przerabiał taki problem
Witam chciałbym tak się podłączyć ze światłami że po odpaleniu silnika albo przekręcenia kluczyka w stacyjce włączą się światła tak jak kiedyś było w Fiacie 126p może ktoś już coś takiego przerabiał a może ktoś ma jakieś inne pomysły jak takie coś podłączyć . Pozdrawiam.
Witam, Możliwość uszkodzenia zaworów przy zapalaniu T-25 bez odprężnika to oczywiście nieprawda. Odpalanie tego traktora przy użyciu odprężnika to norma, której wg mnie nie da się wyeliminować. Powodem jest tu zbyt mała moc rozrusznika, który nie jest wstanie przełamać kompresji. Sprawę pogarsza z biegiem lat stan instalacji prądowej. Niektórzy twierdzą,...
Witam! Mój kolega ma następujący problem: Swięcą się kontrolki mimo wyjętych kluczyków,nawet jak odłączyłem stacyjke (kostka pod maską) to dajej wszystko sie pali.Odłączyłem od dodatniego bieguna akumulatora przewód idacy do stacyjki i kontrolki świeca sie dalej,podłączam sam przewód idoący do rozrusznika to kontrolki się nie palą.Ktoś przerabiał instalację...
Auto jak w temacie kupil sobie klient z uszkodzonym komputerem silnika i wstawił mi do warsztatu.Przed wymianą sterownika sprawdziłem najpierw wiązkę silnika pod kątem przejsć i zwarć. Auto ma immo więc kupilem z anglika komplet (stacja z kluczykiem i immo,komputer) wrzucilem i lipa bo nie chce zapalić i na zegarach mruga ALARM SET. Pytanie brzmi :...
No tak, tylko ja to nogą w elektryce jestem. Lecz mam tego Simsona w oryginale, nic nie przerabiane, więc nie chciałbym przerabiać instalacji. Wiem że coś pokręciłem z kablami, tylko nie wiem co i to musi być przy stacyjce. :( Dodano po 1 Słuchajcie, byłem przed chwila przy Simsonie i z iskrownika wychodzą 4 kable, jeden jest od przedniej i tylnej lampy,...
Będziesz musiał pruć stacyjkę, i nie mówię tu o jej wkładce czy kostce ale o całości. Jakiś czas temu podobny przypadek przerabiałem w pandzie, cięcie mini frezarką zaoblonych śrub i blokady ale do zrobienia tylko cierpliwości czasem brakowało :) Dodano po 46 Ewentualnie laweta i warsztat
owszem musisz radia montowane w oplach maja logikę zapłonu i włączają sie niezależnie od stacyjki jednak przy wpisywaniu kodu musisz miec stacyjkę w w pozycji ign . w instrukcji jest wszystko dokładnie napisane ..tylko komu by sie chciało zerknąć. . . bo wątpię żebyś miał przerabianą instalacje fabryczna pozdrawiam
Witam, Potrzebuję Waszej pomocy... Mianowicie posiadam VW Polo 4 z 2007 r. Obecnie mam podłączone radio Blaupunkt MP27 z takimi kostkami jak na zdjęciu https://obrazki.elektroda.pl/2071163900_... Rozchodzi mi się o kostkę zasilania, w miejscu 6 nie mam żadnego kabla. Chcę podłączyć teraz radio 2 din z androidem. Kostka ISO ma chyba...
Kiedys jak przerabiałem w Vivaro CDR2005 na CD 30 mp3 to posiłkowałem się ta stroną: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Potrzebuję informacji jak w temacie,mam poloneza w którym instalacja wygląda jak by "tajfun" przez nią przeszedł.Przy stacyjce nie ma czytnika.Czy wszystkie GSI miały fabryczne Immo? gdzie było montowane i ew. jakie są konektory? Tematu jeszcze nie przerabiałem więc satysfakcjonują mnie wszelkie informacje.Pozdrówka :!:
Witam Nie dawno kupiłem skuter Peda eagle za bezcen tzn. za 500 zł lecz mam problem z elektryką - Zapala bez kluczyka w stacyjce (zaczęło sie tak dziać od kiedy podłączyłem przerabianą lewą manetkę tzn kupiłem ze złym wejściem i chciałem zamienić lecz problem nie znika po odłączeniu manetki)Nie można zapalać na rozrusznik nie przekręcając kluczyka lecz...
Niestety nie posiadam oscyloskopu, masa jest, wolne piny w tej wtyczce są zaślepione jakimś klejem, biało-przeźroczystym i tak wygląda ten pin 17, także z pola 17 wtyczki ecu nic nie wychodzi jest zaślepione, udało mi się znaleźć schemat zasilania bcm, http://obrazki.elektroda.pl/1635390000_1... i wszystko się zgadza oprócz tej ostatniej...
Witam. Problem polega na tym że w momencie kiedy przekręcam kluczyk na zapłon gasną wszystkie kontrolki,na 1s zapala się kontrolka świec żarowych słychać przekaźnik świec i puknięcie na rozruszniku tak jakby elektromagnes się blokował i nic się nie dzieje. Sprawdzone wszystkie styki,bezpieczniki,masy i nadal nic. Rozrusznik sprawdzony(szczotki ok,bendix...
Mam motorower Zipp Manic 50, jest kupiona nowa instalacja, wszystkie wychodzące kable pozostały na miejscu np. od stacyjki zegarów są do kostki te, co były. Jak podłączyć nowe kable do tych wychodzących, bo stare kable różnią się kolorami od tych w nowej instalacji, ponieważ stara instalacja była kiedyś przerabiana. Dziękuję
Już z góry mówię że jest dużo takich tematów, ale dokładniej odpowiedzi nie mogłem znaleźć. Radio samochodowe mam pod stacyjkę, ale usuwa wtedy ustawienia. Jak połączyć przewody żeby te ustawienia pamiętało? Tylko nie piszcie mi żeby przerabiać na prąd stały :) Słyszałem coś o tym żeby żółty battery 15a podłączyć bezpośrednio pod ujemną klamę akumulatora...
Jutro podepnę to wszystko jak ma być, Wgl to dziękuje za pomoc. Instalacja byla przerabiana przed moim zakupem i lekko tam było pogmatwane jutro zdejmę osłony i po pracy dam znac co i jak. :)
z tego co ja sie orientuje bo tez przerabiałem ten temat (tylko ja miałem wypaloną czarną skrzynke padł jeden z tranzystorów mocy ,zakupiłem używaną pompe i działa ) z tymi kablami chodzi o to ze 2 grube (czerwony +12V , brązowy -12V) pozostają 2 cienkie kabelki (czarny +12V z pod stacyjki ,a niebiesko biały jest to PLUS + z pod alternatora jeżeli nie...
(at)Pawelmuzykant daj znać jaka diagnoza. Zaczynając ten wątek w 2016 roku też brałem pod uwagę że coś z LPG jest nie tak, ale byłem na regulacji, sprawdzeniu, wszystko było dobrze. Nie uciekało LPG, jak by uciekało to by było czuć swąd LPG, czuć PB. Przepustnicę miałem czyszczoną trzykrotnie i zawsze było tak samo. Także może coś uda się ustalić u...
przerabianie telefonu przerabianie laptopów przerabianie formatów
komponentu label potencjometr skuter czytnik ebook
navitel smart mikrofon motorola
Naprawa spryskiwaczy reflektorów Peugeot 3008 2014 Instrukcja obsługi dla modelu 45_1 DBL 04 - identyfikacja urządzenia