Witam, Najprostszym sposobem będzie zastosowanie tego prostego układu zasilania. Podłączasz się bezpośrednio pod prądnice. http://obrazki.elektroda.net/75_12319485... Też kiedyś miałem taką maszynke :) ,ale sprzedałem za długotrwałą namową.Akumulator służy tam tylko do zasilania świateł postojowych,kierunkowskazów,stopu i klaksonu.Są tam trzy cewki:jedna...
poprzedni 8-zaworowy 1.6 75km aparat zapłonowy nowy 8-zaworowy 1.6 71km i cewka zapłonowa
Cewka , czujnik wałka, komputer instalacja . Więc drogo. Zresztą bez sensu.
witam. chciałbym przerobić moduł zapłonowy w swoim motorku na cdi (ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu), ale tak właściwie nie wiem jak się za to zabrać. myslałem nad tym, aby wykorzystać obrotomierz led, którego projekt zamieszczam poniżej http://obrazki.elektroda.net/2_125016798... tutaj daję schemat mojej całej instalacji zapłonowej: http://obrazki.elektroda.net/44_12501681...
Witam Tak jak w temacie chciaem taki obrotomierz (tj. ten okrągły) przerobić tak aby działał najlepiej przy 6v (w ostateczności może być 12V) ale przede wszystkim żeby sygnał mógł być plusowy a nie ujemny tak jak to jest w oryginale. Jeżeli nie da się przerobić na sygnał plusowy to może dałoby radę przerobić układ zapłonowy (silnik 1cyl 2-sów, moduł...
Witam , w motocyklu którego zakupiłem nie mogę dojść do ładu co ktoś namieszał z przewodami , i nie ma iskry - wydaje mi się że ktoś po prostu pominął stacyjkę bo jak się podepnie akumulator to można bez kluczyka zakręcić rozrusznikiem i wszystkie kontrolki działają światła itp. (czerwony przewód w przezroczystej osłonce wydaje sie być dołożony ) Na...
Witam, mam taki problem: Postanowiłem przerobić zapłon stykowy na bezstykowy gdyż poprawne ustawienie przerywacza po wielu próbach wydawało mi się niemożliwe. W pierwszy etapie postanowiłem wykorzystać cewkę i moduł zapłonowy od Simsona. Funkcję przerywacza pełni cewka i magnes przyklejony do koła magnesowego, zasilanie jest wzięte z wskowskiej cewki...
Dzięki za odpowiedź. Właśnie tak podejrzewałem. Znalazłem instrukcję jak przerobić podobny aparat w Fordzie probe. Pójdę chyba w zewnętrzny moduł zapłonowy, bo nawet już siedzi w aucie moduł zapłonowy od Audi na 3 cewki. Wykorzystam jeden kanał. Swego czasu projektowałem układ zastępczy z 3 cewkami z iskrą traconą z modułem zapłonowym od audi. Wykorzystując...
Musisz przerobić ładowanie - patrz wyżej. Cewka bezmasowa + mostek Graetza + regulator napięcia lub cewka bezmasowa + regulator napięcia przystosowany do takiego uzwojenia (pracujący na zasadzie zwierania uzwojenia). Jak chcesz to kup ten tuningowy regulator, czerwony moduł zapłonowy i cewkę WN, do tego jeszcze najlepiej naklejkę mocy "YAMAHA" albo...
Akumulator nie koniecznie potrzebny. W Jawce (czeski silnik 3-biegowy) jest osobna cewka zasilająca w magnecie i zapłonowa tradycyjna (butelkowa). Wystarczy odseparować od masy "dolną" końcówkę uzwojenia tej cewki. Podłączyć mostek prostowniczy ("-" mostka na masę motocykla) z kondensatorem większej pojemności, a napięcie stałe już na układ. Oczywiście...
1. Podstawa z cewkami. 2. Koło magnesowe. 3. Regulator/Prostownik. 4. Moduł zapłonowy wraz z cewką. Wszystko najlepiej z jednego kompletu, choć są moduły ponoć "odblokowane". jedyne, co ci pozostanie zrobić, to pewnie wymienić gniazdo w kole magnesowym. Ale te w znakomitej większości są nitowane, więc nie będzie z tym problemu. Do tego umocować cewki...
Młoteczek-kowadełko? Zapewne chodzi o platynki, bo nie wiem czy dobrze rozumiem. Romet Chart 210 Elektronik nie posiada przerywacza zapłonu na platynkach . W Charcie jest zapłon bezstykowy, w iskrowniku znajduje się cewka - impulsator, która jak sama nazwa wskazuje podaje impuls do modułu zapłonowego Telpod GL133. Moduł natomiast zasilany jest z cewki...
Metoda z sumiarką jest mi znana aczkolwiek zrobiłem sobie "specjalistyczny" czujnik zegarowy, który z dokładnością 0,1mm pokazuje mi położenie tłoka 1,4mm (bo 70cc) przed GMP. Gdyby ktoś był ciekaw, to zamieszczam fotkę :) http://obrazki.elektroda.pl/7636262500_1... W wolnej chwili spróbuję przerobić swoją "lampę" LED tzn. jej sondę...
Nie możesz znaleźć notki a chcesz znaleźć element :?: ... ER900=DB3I Diac 2A/25-36V DO35 Może to ci coś pomoże :lol: poszukaj innego drivera np. na 555 bo on daje prostokąt na wyjściu...
Cewki trzeba przewinąć nie grubszym ale cieńszym przewodem nawojowym od zera do zapełnienia karkasu. Jak najwięcej zwojów. To i tak eksperyment! Okaże się co z niego wyjdzie. Trzeba zamontować do motoru i zrobić pomiary pod obciążeniem żarówką 45W na różnych obrotach silnika. Tu masz informacje jak zrobić regulator: [url=http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIE...
Można, ale to kłopotliwe. Trzeba by przerobić układ wyzwalający. Sama sonda to cewka o dzielonym rdzeniu, dwie diody i dwa kondensatory pełniące rolę podwajacza napięcia. To zaś steruje tranzystorem załączającym transformator zapłonowy.
Zeby bylo zasilanie do modułu Ktoś z nas nie rozumie co jest napisane. Mam tylko problem z przezwojeniem cewki na zapłonie Wprawdzie nie widomo o którą cewkę chodzi ale na obrazku występuje cewka zapłonowa. Więc albo pytanie o cewkę zasilającą albo o przerobienie cewki zapłonowej z Jawy (nie ta z obrazka).. I tutaj na wstępie informacja, że napięcie...
juz wymienialem dwa razy i co jakis czas ktoras cewka siada
Witam. Mam skuter Hyosung SF-50 2t. Znikła w nim iskra. Cewka WN jest dobra. Moduł wizualnie jest taki sam jak ten od Kymco Super 9. Stator jest na 3 cewki: http://obrazki.elektroda.pl/9766373800_1... Nigdzie na necie nie moge znależć moułu ani statora. Może wie ktoś gdzie kupić taki moduł i stator albo jak przerobić ten zapłon? Pozdrawiam
Witam!!! Zastanawiam się czy można zastosować do budowy lampy plazmowej zamiast trafa WN cewkę zapłonową z Fiata 126p. Jeżeli tak to co trzeba w niej przerobić.
Takie coś chce przerobić.
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Cewka, w zależności od typu, ma na pierwotnym oporność od 0,5 do 2 omów. Prądy liczą się w "grubych" amperach. Tranzystor mocy musi mieć więc odpowiedni prad bazy, czyli oporniki bazowe muszą mieć małą oporność. Zostaw jak jest, tak ma być. :wink: Sposobem jest stosowanie zamiast tranzystorów bipolarnych, specjalnych MOSFET-ów. Musiał byś znależc schemat....
Jaki silnik, jaki układ zapłonowy?
Witam posiadam skuter bajaj i mam takie pytanie uszkodzony iskrownik-cewka na statorze da się przerobić na impulsator,bez tej cewki bo jej nie idzie kupić pozdrawiam
Iskrownik zostaw do zasilania układu zapłonowego. Z cewki świateł można trochę prądu ukraść, ale wtedy zasilanie świateł trzeba przerobić na bateryjne. cewka świateł jest połączona z masą jednym końcem, drugi wychodzi do stacyjki i włącznika. Utrudnia to zrobienie prostownika, bo albo musisz odłączyć cewkę od masy, albo zrobić drugą masę za prostownikiem...
a może da się samą cewkę zapłonową przerobić tak żeby dawał lepsze efekty na 50hz ja myślałem żeby rozebrać cewkę zapłonową i do obu końcówek rdzenia dorobić stalowe ucho (chyba że rdzeń nie jest z metalu)
To pomyśl, czy taniej nie wyjdzie przerobić cewki od WSK....
Do kupienia na ebay z Australii pod numerem IGC-101M, oraz tutaj https://www.autodoc.co.uk/bremi/9196743 Można szukać całego aparatu zapłonowego ewentualnie tak jak modne w Honda przerobić - nawiercić kopułkę i wpiąć tam kablem klasyczną, zewnętrzną cewkę.
Witam. mam audi A4 B5 2.8 V6, i układ zapłonowy na jednej głównej cewce, i przewodami zapłonowymi do świec. Chce przerobić układ na pojedyncze cewki z nowszych modeli, i na forum piszą żeby przewód zasilania do cewki użyć FLRY-B 2,5mm2, czy moge zamiast niego dać h05v-k 1x0,75mm2, czy ten przewodzik uciągnie cewkę zapłonową?
Jak chcesz odpalić silnik bez układu zapłonowego? W tym silniku występuje zapłon CDI, składający się z następujących komponentów: - cewki statora wraz z podstawą (do zapłonu potrzebne są dwie cewki - zasilająca, jeśli to układ AC i wyzwalająca), - koło magnesowe, - moduł CDI, - cewka zapłonowa dedykowana do układu CDI, nie może być samochodowa, bo układy...
Jeżeli zapłon ma być z cewki zapłonowej to bezwzglednie trzeba odłaczyć cewke iskrownika od przerywacza , miałem junaka i przerobiony zapłon na cewke i wszystko chodziło ok .
Koledzy mam pytanko mam poldka na boschu i padła mi cewka bo 1 i 3 ma iskre,a 2 i 4 ma iskrę ale przez chwilę,a mam cewkę od abimexu,dało by radę przerobić takie coś????
ja mam sterowanie na BU208A i tym podobnych. działa rewelacyjnie i bez problemów, nawet się nie grzeje jak... zamiast tego śmiesznego przerobionego transformatora polecam cewkę zapłonowa od samochodu ( mozna uzyskac łuk dł. 60mm!) tranzystorów takich jest pełno w starych telewizorach (trafo powielacze, zasilacze) oraz zasialczach od komputerów-- polecam
Witam.Jeżeli masz problem z iską w mf 70 jest to chyba największy problem spotykany w tych ciagniczkach . Żeby odpalał iskra musi być mocna . iskra musi przeskoczyć jak zakręcisz ręką za koło wętylatora . sprawdz najpierw platynki i przetrzej papierem i ustaw przerwę robi się to przy zdjętym kole wętylatora może nie być przerwy na platynkach wal letko...
Dzięki wielkie! A w formie linijki świetlnej ,nie cyfr? Może uda mi sie go przerobić
Radzę poszukać na www.motelek.net - na pewno coś się znajdzie. Co do modułu, pewnie ciężko będzie go rozebrać. Przyczyna pewnie tkwi w uszkodzeniu tyrystora, kondensatora lub diody (choć jest wbudowana w stator - tzw. motoplat). Jest możliwe zastosowanie innego modułu, chociaż będzie pewnie problem z wyregulowaniem progu wysterowania tyrystora (inny...
Jak w tym stroboskopie na LED-ach podłączyć sie do cewki zapłonowej? Indukcyjnie do wysokiego napięcia czy "normalnie"(galwanicznie) do niskiego napięcia zasilającego cewkę?
Można to zrobić, zmienić trzeba cewkę i dołożyć modół z okaklowaniem.
Czy silnik dzialalby prawidlowo zeby przerobic uklad zaplonowy ,tzn pominac rozdzielacz i zastosowac cztery cewki,a iskra skakalaby jednoczesnie na wszystkich swiecach ?
LM7806 Cewka w szczycie może pobierać 4A... Stabilizator zaledwie 1A wiec dla niego będzie to zwarcie. 78T06 wytrzyma 3A, więc chybaby się nadawał? Tam nie potrzeba żadnych półprzewodników, które są wrażliwe na przepięcia, a tych nie brakuje w takim układzie zapłonowym. Nie ma tam też odłączania/ograniczania prądu przy zwartych stykach przerywacza...
Czy można założyć cewkę od Rometa do WSK, żeby chodziło dobrze wszystko. Oczywiście przerobił bym mocowanie. Proszę od odp czy to jest możliwe żeby działało dobrze.
Jak chcesz jeździć i nie wydawać dużo na zapłon, to najprościej zamiast tej cewki wrzucić kolejną od świateł i użyć cewki WN z jawki czy simsona (przerobić na układ taki jak występuje w tych silnikach). Rozwiązanie dużo mniej awaryjne jak to występujące oryginalnie.
Dzięki za odpowiedź, już sobie poradziłem, otóż to są dwie wersje podłączenia tych cewkofajek 1 dla TFSI i itd. Pin 1 12V, 2 masa ECU, 3 sygnał, 4 masa 2 dla prostych Pin 1 masa, 2 masa ECU, 3 12V, 4 sygnał Mam proste cewkofajki i zastosowałem opis dla TFSI, później obejrzałem schemat dla AQN dokładniej i to potwierdziło schemat drugi Po ponownym prawidłowym...
Długość przewodów determinuje takie, a nie inne podłączenie cewki, ale mam zapas przewodów biegnących do modułu. Sprawdzę ten trop. Co do gaszenia silnika, piszesz, żeby przerobić gaszenie na "3", ale chyba nie przez zwieranie do masy? Podłączyć wyłącznik w szereg?
Tak też zrobiłem, już kupiłem taką przetwornice DC12/AC 230 V. 300W.W niedalekiej przyszłości zrobię sobie elektryzator na cewce zapłonowej 12V wg projektu Z YouTube "Zrób to sam". Dziękuję za próbę pomocy.
Widzę ogrom wiedzy. Dziękuje za rady będę walczyć dalej. PS w celu 100% pewności sprawności układu zapłonowego przerobiłem go na układ na pojedyncze cewki zapłonowe. Takie jak w fsi itp. Świece, przerwa 0,7 Przepływomierz, czujnik temp w odlocie uszczelki na kolektorze ssącym kpl i nowe dwie sondy. Także angaż poszedł. Nie mówiąc o wszystkich wężykach...
Wiesz, że dzwonią... Rozrusznik nie ma osobnego uzwojenia, bo by je spalił. Jest podłączony pod akumulator i z niego czerpie energie do rozruchu. A akumulator jest ładowany przez istniejący regulowany blok zasilania. Dodatkowo są tam jeszcze cewki: zasilania świateł - którą chcesz przerobić, zasilania modułu zapłonowego (rozwiązanie stosowane w większości...
dawno temu przerobiłem taki układ w starej audi nie było żadnych problemów
Kupujesz uniwersalny. Montujes. Sygnał bierzesz z cewki zapłonowej. Lub montujesz dodatkowych czujnik. Zestaw cały kosztuje 100pl. https://obrazki.elektroda.pl/9154095800_... Ile impulsów na obrót wału programujesz z tyłu są microswitche.
przerobić cewka cewka zapłonowy mercedes honda cewka zapłonowy
gaźnik odśnieżarka wacom tablet kolor pixela
philips ep5340 vaillant ecotec ustawienia
Aktualizacja map w nawigacji Modecom MX4 Mała dynamika dźwięku we wzmacniaczu Williamsona: przyczyny