Wniosek jeden grzeją cały czas włóż żarówke pod przewód świecy odpal i sprawdź czy gaśnie a jak gaśnie to kupiłeś świece na mniejsze napięcie i je spaliło sprawdź to
17664 - przerwa w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 - przy ciepłym silniku wchodzi na obroty około 1200 RPM a kontrolka podgrzewania świec żarowych świeci przez około 20 sekund - sprawdzić piny na wtyczce i czujniku, przeczyścić a jeśli nie pomoże - wymienić czujnik, 18075 - usterka elektryczna cewki pompowtryskiwacza drugiego cylindra...
Dzięki bardzo wszystkim za pomoc ( przerwa w obwodzie od przekażnika do świec usunięta )
(at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z danych, które podałeś, wynika, że błąd P105A/P0170 jest skutkiem okresowego zaniku lub silnego zniekształcenia sygnału MAP-sensora (linie 5 V/masa/sygnał) wywoływanego zakłóceniami wysokiego napięcia i/lub korozją styków w obwodzie zapłonowym. ECU gubi prawidłowy odczyt ciśnienia (w ramkach FF pojawia...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Pacjent Audi A6 avant 2,0tdi 140ps.rocznik 2007 Ogólnie samochód po przejściach z winy użytkownika (bo to audi panie to się niepsuje) Wczorajsza awaria a w zasadzie następstwa "naprawy" warsztatowej. Klient mowi że ma jakies dziwne przypadlości ze sprzęglem,,raz chodzi normalnie,raz ślizga,raz niemożna wcisnac pedalu sprzegla. Jakieś 2 miesiące temu...
Witam Mam problem z Renault Scenic 1.9 DCI 75 KW Błędy które odczytałem to : DF045 Regulacja świec żarowych, przerwa w obwodzie - stały DF123 Przekaźnik wkładki termicznej N2, przerwa w obwodzie lub zwarcie do uziemienia - stały DF124 - Przekaźnik grzałki 1, zwarcie do plusa - stały Df043 - Zacięty tempomat, przerwa w obwodzie - stały Auto po nagrzaniu...
Witajcie, mam problem z bardzo długim odpalaniem 3.0 TDI, błąd w VCDS 5676 sterownik świec żarowych - zasilanie P162C przerwa w obwodzie obciążenia Proszę o schemat podłączenia przekaźnika świec między sterownikiem silnika oraz zasadę sterowania, stały +30 jest ok, zastanawia mnie czy ECU podaje masę na przekaźnik by się załączył i który to pin w sterowniku?...
Witam, jakieś 3 miesiące temu kupiłem VW Craftera 2012r. Kod silnika BJL, 2,5 tdi na CR. Podczas jazdy albo wchodzi w tryb awaryjny (kontrolka świec żarowych), albo auto gaśnie. Pojawia się kod błędu: p1281 Zawór ilości paliwa, przerwa w obwodzie (wg AutoCom'a). Z problemem walczę już dość długo. Wtryski i pompa wymienione na regenerowane w Boschu....
nie chce odpalić,nie dostaje paliwa błędy które się pojawiły: DF045 Regulacja świec żarowych, przerwa w obwodzie - stały DF123 Przekaźnik wkładki termicznej N2, przerwa w obwodzie lub zwarcie do uziemienia - stały DF124 - Przekaźnik grzałki 1, zwarcie do plusa - stały Df043 - Zacięty tempomat, przerwa w obwodzie - stały odczyt danych czasu rzeczywistego...
Podłaczałem teraz samochód do innego komputera i innego mechanika bład jaki wykazało to: "Przepływomierz powietrza; przerwa w obwodzie lub zwarcie w obwodzie do masy - stały" i widać na komputerze że przepływomierz stoi, jego koszt nie jest mały i nie wiem czy kupować chodź wiem że sprawdzić przepływomierz jest ciężko, i rozumiem że nie mogę sobie go...
Kiedyś zdarzało mi się takie zachowanie samochodu bardzo rzadko - teraz częściej. Wsiadam wkładam kluczyk pzekręcam - nie zapala się kontrolk aświac żarowych i oczywiście nie odpala. Wcześniej myślałem że to dzieje się coś z immobiliserem, ale niestety to nie to. Raz po takim zachowaniu podpiąłem go pod kompa - czysty jak łza, zero jakichkolwiek błędów...
Witam. Bmw e46 2002r 2.0 d 150km .Po podłączeniu kompa błąd 4203 uszkodzony sterownik świec żarowych ,po wymianie na nowy BERU,po podłącznieu kompa przerwa w obwodzie na wszystkich świecach.Pytanie brzmi czy zepsuty jest nowy sterownik czy poprostu spalone są rzeczywiście wszystkie świece co jest bardzo wątpliwe,dodam świece sa pod kolektorem ssącym...
Może styk na przekaźniku, może przerwa w obwodzie między przekaźnikiem a świecami lub brak zasilania styku roboczego czyli na przekaźniku nie ma napięcia więc nie ma czego podać. Na pisz dla innych gdzie jest ten przekaźnik. Daj zdjęcie przekaźnika. Tam już chyba powinien być przekaźnik co zasila każdą świece osobno więc raczej brak jego zasilania.
Na początek witam wszystkich, jak widać jestem nowy na forum i właśnie tu szukam pomocy wśród Fachowców, którzy znaja swoje i nie swoje autka na pamięć. A więc. Jestem Nieszczęśliwym posiadaczem A8 D3 4.2 TDI BVN 240kw 326km 2006r. Jestem też mechanikiem z wieloletnim doświadzczeniem . Wiele razy miałem doczynienia z tymi samochodami, z różnymi problemami,...
Jest gdzieś przerwa w obwodzie elektrycznym.same kable od wysokiego napięcia nie powinny wpływać na szyby,chyba że mają przebicie.
czyli obstawiał byś geometrie przycinającą się tak ?? W tych okolicznościach wszystko na nią wskazuje. Z kontrolką świec żarowych też proponuję zrobić porządek bo ona daje nam kilka informacji : jeśli zapala się i gaśnie to informuje, że po włączeniu zapłonu sterownik silnika ma zasilanie, jeśli zapala się i świeci zbyt długo w temperaturze otoczenia...
P1590 - za mocne wejście sygnałów przacy silnika. Zwarcie w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 95 (X81) P1590 - za słabe wejście sygnałów przacy silnika. Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 95 (X81) P1635 - układ podgrzewania świec żarowych
Witam! Mam problem z touranem 2.0 TDI 170km kod silnika BMN rok prod. 2007r. z DSG tak jak w temacie, podczas jazdy zaświeciła się kontrolka od świec żarowych, po czym zgasł i nie odpalił, po odpięciu akumulatora, dalej to samo, dodatkowo zaświeciły się kontrolki od ESP i wspomagania kierownicy, pompka paliwa działa, VAG wykazał błędy: Adres 01: Silnik...
A co tu wróżyć skoro już wiadomo sporo. 23- czujnik polozenia pedalu przyspieszenia P 67 nieprawidlowe dzialanie 49- przekaznik czasu wstepnego grzania silnika K25 64- obieg objetosci wtrysku - mechanizm nastawczy pompy P68 dotyczy koncówki 1, 2, 39, 14, 21 na K70 91- tempomat za male napiecie, zwarcie na mase 92- tempomat za duze napiecie, powyzej...
Co masz zrobić to odpowiedz sobie sam. Możliwości masz takie: 1. Poddać się 1.1 wyrzucić bubel 1.2 reklamować urządzenie u producenta i domagać się zwrotu pieniędzy 2. Naprawić urządzenie. Napisałeś, że dioda się świec - przekaźnik działa? Objawy jego pracy to stuknięcie kotwicy i przełączenie styków. Przełączenie zidentyfikujesz omomierzem lub testerem...
Witam Serdecznie. Posiadam VW LT 2.5 TDI 109KM z 2005 roku. Ręce powoli zaczynają mi opadać iż od pewnego czasu auto straciło na mocy...kombinowałem na wiele sposobów ...wymieniłem wszystkie filtry,przejrzałem cała wiązkę instalacji są przejścia do tego podmieniłem przepływomierz i bez zmian ... Wyskakuje mi szereg błędów po podłączenie auta pod kompa...
Witam forumowiczów! Na początku napiszę że prześledziłem już chyba cały internet w mojej sprawie i nie odnalazałem odpowiedzi na mój problem. Przejdę do konkretów: AUDI Q5 2.0 TDI oznaczenie silnika CAGA. Brak dobrego wspomagania, działa tak jakby skokami, podczas jazdy trzeba się lekko "zapierać" żeby wejść w zakręt. Auto ma czasami głupie zagrywki...
Nie jestem wprawdzie fachowcem serwisowym i nie spotkałem się z takim błędem, ale wiem że F20 - oznacza przerwę w obwodzie świecy żarowej, F48 - przerwa w obwodzie pompki paliwa. Podobno na F33 wymieniają silnik dmuchawy, ale na pewno to już sprawdziłeś. Może ktoś zna kod na usterkę silnika i potwierdzi lub nie to przypuszczenie.
Jedno pytanie w ramach dyskusji na tu rozwijany temat-czy przypadkiem problem 109 nie objawia się brakiem komunikacji z ecu,czego efektem jest kłopot z rozruchem ?A tu kolega ma komunikację z ecu skoro podał numery błędów. I tu Tomku masz zupełną rację, odpowiadając na post kolegi horse667 odpisałem, że brak świecenia kontrolki świec żarowych jest...
Błąd 19 oznacza także nieprawidłowy sygnał z czujnika .. a to najlepiej zobaczyć na oscyloskopie a jak nie ma to należy bardzo dokładnie obejrzeć całe koło impulsowe - czy nie jest zdeformowane .. czy na całym obwodzie jest taki sam odstęp od czujnika ...ma być tylko jeden znacznik położenia ..to jest ta przerwa w zębach na kole impulsowym .. dodatkowe...
Witam. Proponuje kupić w aptece SILOL. Olej przeciwko oparzeniom. Zdjąć kopułkę wymyć w środku i na zewnątrz w benzynie ekstrakcyjnej, wysuszyć a następnie na kawałek czystej szmatki wylać parę kropel Silolu i wytrzec kopułkę na zewnątrz i wewnątrz. Nie żałować jeszze smarowanie nikomu nie zaszkodziło. Wyprowadzenia te aluminiowe też. Oczyścić ( z nagaru,...
Padła jedna z lampek a są połączone szeregowo i jest przerwa w obwodzie. Trzeba znaleźć tą uszkodzoną (może mieć np. wyrwany przewód lub przepalony żarnik - jeśli to żaróweczki.
ja miałem taki przypadek że tez nie mogłem skasować błędu i powodem tego była przerwa w obwodzie, dokładniej przejrzałem kable i znalazłem przerwany przewód
Czerwony to zasilanie z baterii żółty wyjście na świece cienkie przewody to masa i prądowy z przekaźnika jest to stycznik wysokopradowy tak bynajmniej jest w dużych maszynach typu cat 320 tu może być tylko przekaźnik Dodano po 3 Jeśli nie masz przerwy w obwodzie świece iskrzą w momencie jak przykładasz prąd wina leży po stronie sterownika świec głów...
Yyyy a skąd pomysł, że uszkodzony jest moduł? Które dokładnie lampki świecą? Nie przypadkiem F-05 (przerwa w obwodzie NTC).
To raczej wtrysk nie świeca . Przerwa w obwodzie powinna być zanotowana w sterowniku silnika .
"Open Line", Obwód otwarty czyli przerwa.
Wg tis: Opis obwodu/układu Moduł świec żarowych jest wbudowany w moduł sterujący silnika (ECM) i jest urządzeniem półprzewodnikowym, które uruchamia świece żarowe. Temperatura i pobór mocy regulowane są w szerokim zakresie, aby spełnić wymagania wstępnego podgrzewania silnika. Wstępny czas załączenia świec żarowych zmienia się w zależności od napięcia...
Dokładny opis błędu? Czy to jakiś problem by sprawdzić czy to wina wtryskiwacza i ewentualnie go wymienić? Opisz szczegółowo swój problem a szybciej zostaniesz odpowiedź. Po co te logi i co w nich jest - problem z turbo, czy robiłeś je bo jest ten błąd. W opisie błędy jest ważna informacja ale stawiam że pewnie przerwa w obwodzie czyli przerwany przewód...
Kołek żarowy - zwarcie do masy. Kołek sprawny, a jak go odepnę to wtedy wywala przerwa w obwodzie.
Jeżeli kontrolka świecy płomieniowej mruga to sygnalizuje usterkę układu tej świecy a mianowicie przerwę lub zwarcie w samej świecy jej rezystancja to ok 3 - 5 ohm zwarcie lub przerwa w obwodzie elektrozaworu paliwowego lub jeszcze uszkodzenie czujnika temperatury ale to się raczej nie zdarza . Jeśli sie nie mylę to moduł świecy płomieniowej znajduje...
Ten mierzony który pokazuje ok 1 om jest zwarty, zewrzyj same bieguny miernika ustawionego na pomiar rezystancji to tez pokaże podobną wartość, jest to po prostu oporność przewodów pomiarowych plus błąd pomiarowy miernika, a jeżeli nic się nie pokazuje jakby była przerwa w obwodzie to kondensator jest sprawny, wstaw wszystkie kondensatory oprócz tego...
jeśli to przepalone uzwojenie gdyby było przepalone to nie wskazywało by 8V pomiar dla uzwojenia 7V pokazuje 8V. Jeśli żarówki Ci nie świecą, to albo są one popalone, albo jest gdzieś przerwa w obwodzie ich zasilania. Są one zasilane z tego właśnie uzwojenia, sprawdź więc czy na samych żarówkach masz to napięcie
Mają mniej (ok. 0,5 do 0,8 oma) Przy jednym omie ich moc by była trochę mała. Dodatkowo przy pomiarze musisz odliczyć oporność kabli pomiarowych. Dodatkowo świeca może mieć na zimno dobrą oporność, a po włączeniu prądu i rozpoczęciu grzania pojawi się przerwa. Dlatego pomiaru oporności nie zalecam. Nie ma to jak pomiar prądu (świeca zamontowana w silniku)...
No to albo czujnik pedału przyspieszenia Nie ,tym bardziej nigdy takich objawów nie będzie,tylko ustawia się około 1500rpm bez możliwości dodania gazu.Prędzej gdzieś ginie napięcie lub ster pada.Obserwacja parametrów i sprawdzenie czy podczas gaśnięcia jest napięcie tam gdzie ma być.Sprawdzenie bezpieczników i przekaźników. Może jest brak zasilania...
witam kolegów, mam problem z takim urządzeniem HYDRONIC B4WSC a mianowicie odpala się na chwile (chodzi przewietrzanie i pompka wody) i przestaje, wywala błąd 21 zwarcie świecy (świeca jest ok nawet druga podpinałem), przewody od świecy do sterownika tez ok, natomiast jak odkręcę przewody ze świecy błąd zmienia się na 20 przerwa w obwodzie świecy, czy...
Grzałka pod wpływem temperatury zmienia swoją długość ( wydłuża się ) Jeżeli tak się wydłuży, że mino szamotu w rurce dotknie do masy ( rurka) to: 1. Jeżeli jest w instalacji wyłącznik różnicowo-prądowy wyzwoli go ( często nawet uszkodzi ) oraz wyzwoli wyłącznik nadprądowy w tym obwodzie. 2. Jeżeli nie ma WR to wyzwoli wyłącznik nadprądowy w tym obwodzie....
Sytuacja jest taka . Np. rano paliwo w filtrze było czyli pompa sama z siebie działa . Raczej jest problem z jej zasilaniem. Lampka od poziomu oleju to swoja droga. Facet był z vcds i 3 błędy znalazł a) przerwa w obwodzie elektrycznym b) coś ze swiecą zarową c) błąd przekaźnika pompy paliwa I moje pytanie . W którym miejscu ci jak jest oznaczony ten...
Próbnikiem sprawdzałeś gdzie jest przerwa w obwodzie?
Albo masz podświetlone łączniki (włączniki), albo masz regulator światła z tyeystorem, albo masz uszkodzony włącznik. Przerwa w obwodzie fazy powoduje brak napięcia.
"Sprawdzanie kierunkowskazów Impulsy dla kierunkowskazów i świateł awaryjnych są wytwarzane przez przekaźnik nazywany przerywaczem. Światła awaryjne są podłączone do przerywacza bez bezpiecznika. Bezpiecznik kierunkowskazów znajduje się w skrzynce bezpieczników. • Jeśli częstotliwość kierunkowskazu jest większa po jednej stronie niż po drugiej,...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Nie tłumaczy to zjawiska takiego, że w przerwanym obwodzie płynie prąd. Obwód można przerwać od strony N lub L i prąd nie płynie. Nie ma znaczenia z której strony jest przerwa, prąd nie płynie, lampa nie świeci. Jeśli prąd płynie, to obwód nie jest rozłączony, prąd zasila przetwornicę lampy i diody świecą. Odcięcie L ma znaczenie dla bezpieczeństwa...
Włącz lampkę oświetlenia wnętrza, jeśli po przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka i przygasa lampka to świece grzeją, jeśli lampka oświetlenia wnętrza nie przygasa to masz przerwę w obwodzie zasilania świec: bezpiecznik, "przekażnik", utlenione połączenia
renault przerwa obwodzie świec przerwa obwodzie alternatora przerwa obwodzie prądu
kontrolka świeca mazda budowa falownik jednofazowy zmiana passat
elektrotechnika studia mikrofon motorola
Komunikat NAFP na sterowniku Carel pCO - przyczyny i rozwiązania Jak rozebrać laptop Fujitsu Siemens Z17M3.0 - krok po kroku