Komputer pokazywał złe dawki paliwa no i nierówna praca silnika na wolnych obrotach, a po wymianie wszystko wróciło do normy aż do teraz niestety.
Jesli dobrze zrozumialem ostatnia informacje, to rejestrator ma pracowac w ciagu dnia pracy (z przerwami w pracy silnika), a nie na 8 godzinnym postoju, jak to zrozumialem na poczatku. W takim razie nic nie potrzeba. Postoje 2 - 3 godzinne z zatrzymanym silnikiem nie rozladuja sprawnego akumulatora. Nawet polgodzinna jazda miedzy postojami wystarczy...
Użyj przekaźnika czasowego np. takiego: https://www.fif.com.pl/pl/przekazniki-cz... Do tego potrzebny jest jeszcze stycznik 3f np. taki: https://allegro.pl/oferta/stycznik-modul... Układ łączysz w ten sposób, że wejście przekaźnik czasowy dajesz pod przycisk zasilania,...
...Po wrzuceniu na komputer zczytalo: 274E - Rozpoznawanie przerw w pracy silnika. Oraz 2742 Rozpoznawanie przerw w pracy silnika cylinder 1. oraz Komputer pokazuje dwa błędy 274E - Identyfikacja wypadania zapłonu 2742 - Wypadanie zapłonu - cylinder 1 Tymczasem minęło 7 miesięcy od ostatniego postu, jednak nikt z was nie napisał czy to zostało naprawione...
Witam Mam problem z pralką jak w temacie. Pralka normalnie się włącza, nalewa wodę, zaczyna prać. Jednak podczas prania pralka robi sobie przerwy - silnik nie obraca bębnem podczas gdy program normalnie "idzie" Przerwy te trwają od 1 minuty do 5 minut. Czasem pralka próbuje ruszyć bębnem, ale wykona może pół obrotu i silnik staje. Płukanie i wirowanie...
Nikt nie ma pomysłów co by mogło być?
Być może moja wiedza jest już nieaktualna, ale sterownik silnika po uruchomieniu auta nie bierze pod uwagę sygnału z immo i jego awaria nie powoduję przerwy w pracy silnika. Być może się mylę, to proszę mnie poprawić.
P0194,"Czujnik ciśnienia listwy paliwowej - przerwa" P0224,"Przepustnica /czujnik położenia pedalu /przełącznik B - przerwa"
Praca przerywana z przerwami jałowymi (S6) – Praca, w której do obciążenia silnika dochodzi w krótkotrwałych momentach, pozostały czas silnik pracuje bez obciążenia. https://pivexin-tech.com/index.php/cz/ak... Myślę, że w rozdrabniaczu może się on sprawdzić, zresztą w domowym użytkowaniu, można robić przerwy...
Czujnik położenia wału może dostać przerwę podczas pracy silnika, a autodiagnostyka tego nie wykryje. Mogą też być zaprogramowane w ECU różne strategie zabezpieczające... Napisz czy po wymianie wtryskiwacza na sprawny problem znikł czy dalej występuje.
jak pochodzi parę minut to jest dosyć ciepły To silniki do pracy krótkotrwałej, kilkadziesiąt sekund pracy/ kilkanaście minut przerwy. Nie nadają się do ciągłej pracy pod obciążeniem.
To może ja cuś źle zrozumiałem? Grzeje się silnik, czy przewód / kabel zasilający? Oznaczenia trybu pracy będą na samym silniku. Jeżeli producent przewiduje pracę przerywaną np. przez 10 minut i przerwa, a silnik pracuje godzinę, to nie ma się co dziwić, że się ugrzeje. Cud nawet, że się nie spali... Jakie jest napięcie podczas pracy przy pełnym obciążeniu...
Moduł do wymiany
To w takim razie PCM -10 ma dwa czasy.
Za nagłe przerwy w pracy silnika najczęściej odpowiedzialny jest układ zapłonowy. Układ powietrzny i paliwowy ma większą bezwładność - przerwy nie są tak nagłe i krótkotrwałe. Ośka przerywacza jest pewnie osadzona? Po zdjęciu koła magnesowego nie gibie się ona na boki?
Witam wszystkich. Posiadam auto marki Vw Passat B3 z silnikiem 1.8 z pełnym wielopunktowym wtryskiem, z zamontowaną instalacją gazową. Usterka, o której napiszę występuje na zasilaniu gazem i benzyną. Objawy mam takie, iż podczas mocnego wciśnięcia pedału gazu samochód przyspiesza ale w dolnych obrotach występują małe przerwy w pracy silnika, poniżej...
Ale to nie ma sensu na systemie operacyjnym, który nie jest real-time, system będzie od czasu do czasu uruchamiał ten wątek, wykona kilka kroków, a później procesor będzie mielił coś innego robiąc przerwę w pracy silnika, przerwa może być kilka ms, a może kilkadziesiąt jak będzie miał coś ważniejszego do roboty, więc o jakich kHz mowa? Takie prymitywne...
Rozrusznik jest silnikiem przeznaczonym do pracy nieciągłej z dużymi przerwami - przy pracy ciągłej się upiecze.
W tytule jest napisane, " Czy falownik trójfazowy może pracować w cyklu przerywanym?" , odpowiedź brzmi nie. Silnik zasilany z falownika, jak najbardziej tak. Podczas pracy silnika bądź przerwy, falownik powinien pozostawać cały czas pod napięciem, sterowanie silnikiem odbywa na listwie sterującej falownika lub przez port komunikacyjny. Zastosowanie...
Świeca powinna być NGK BPR6ES z przerwą na elektrodach 0,76 mm
Generalnie się nie reguluje, jeżeli juz to 0,6-0,7 mm, ale raczej je wymień, istnieje ryzyko, że elektroda się ukruszy. Pal licho jezeli w momencie regulacji, co się stanie jak w czasie pracy silnika?
Najczęściej przerwy pracy silnika zdarzały się się przy 120 kmh, piąty bieg. Dwa razy w mieście, ale prowadziła żona i nie znam szczegółów. Jako, że na trasie np. przy wyprzedzaniu ma to kapitalne znaczenie dla bezpieczeństwa, zależy mnie na 100% trafnej diagnozie. Upgrate, który będzie nieskuteczny może uśpić czujność kierowcy. Teraz przynajmniejn...
normalnie włącza sie po przękreceniu kluczyka do zapłonu na około sekundę, potem przy kolejnych próbach trzeba chwilę odczekać by znów zaskoczyła, ale to normalne chyba. Może w tę stronę? Dobry trop. Za każdym razem po przerwie w pracy silnika dłuższej niż kilka minut powinna najpierw na krótko zadziałać pompa paliwa . Jeżeli nie zadziała , silnik...
Na początek zmień świece, bo słychać przerwy w pracy silnika. Mogą być jeszcze nieszczelne zawory, i też będzie tak robił silnik. Filtr nasączyłeś olejem, ok, ale jak będzie go za dużo to też jest nie dobrze, bo nie przepali wszystkiego i będzie się dopalać w tłumiku, odsącz go w papierowym ręczniku. Stare paliwo również dopala się w tłumiku. Klina...
Witam Wszystkich , mam taki problem, otóż: Posiadam LOGO + HMI KTP400 i potrzebuję wprowadzić poprzez HMI czas pracy i przerwy silnika. Jak to zrobić, żeby logo mi załączało odpowiednio ten silnik?
Najprawdopodobniej skończyły się szczotki i nie stykają się z komutatorem. to powoduje brak kontaktu, iskrzenie i przerwy w pracy silnika.
Błąd informuje o braku pracy silnika .Sprawdź połączenia silnika , prawdopodobnie jest przerwa w obwodzie silnika.
Czyli faktycznie wygląda to, że winowajcą jest sterownik silnika... Jeszcze spróbowałbym go schłodzić w momencie, kiedy przerwie pracę silnika (ja mam do tego zmrażacz) i będziesz wiedział, czy jest różnica w czasie, tzn. czy nadal przez dłuższą chwilę nie uruchomisz silnika, czy po szybkim ostudzeniu sterownika silnik się "niemal natychmiast" da uruchomić....
Stycznik Kolega sprawdził ?- może przerwa na jednej fazie.
A co jest w parametrach w momencie przerwy w pracy silnika
Zdejmij pasek napędowy i zrób test tego typu, że uruchom program wirowania z najniższą prędkością i prawdopodobnie elektronika przerwie pracę silnika po krótkiej chwili, ale przynajmniej przekonasz się czy to on jest głównym źródłem hałasu. Niestety dźwięk z filmu z kręcenia bębnem zakłócają dźwięki powodowane przez Ciebie gdy rozpędzasz koło pasowe...
Jest to możliwe ponieważ podczas pracy możesz mieć na jednym z uzwojeń zwarcie między zwojowe,i wtedy efekt właśnie będzie przypominał lekkie "zrywanie" aczkolwiek bardziej to widać jakby wirnik na moment pracował z 1s przerwami, podobny efekt może dawać przerwa na którymś z uzwojeń,pozdrawiam
Cewka tachogeneratora powinna mieć rezystancję w okolicy 150-200Ω. Szczotki 15 mm teoretycznie powinny jeszcze jakiś czas podziałać, ale warto wymienić bo przy takiej długości zdarzały się już problemy z pracą silnika. Zdarza się, że cewka dostaje czasem przerwę, czyli chwilę wykazuje rezystancję podczas pracy silnika a później ona zanika. Należy...
Witam po przerwie. Rozwiązałem własnoręcznie problem z nierówną pracą silnika. Teraz sześćdziesiątka mruczy a miło:-)
Witam serdecznie wszystkich.Od pewnego czasu mam dziwny problem z passatem 91 r. 1.6 td .Na wolnych obrotach przerywa,to są minimalne przerwy pracy silnika w zasadzie nie odczuwalne,ale w czasie jazdy głównie przy przyśpieszaniu silnik sie zachowuje jakbym wyłączył zapłon.Wysprzęglenie na 2-3 sek pomaga.Ostatnio wymieniłem filtr paliwa i od tej pory...
Witaj. Podpisuje sie pod sugestia zmiany cewki zaplonowej(krzysiek113). Mialem kilka przypadkow podobnych w BERLINGO 1.4 (silnik KFW), kiedy wymiana cewki zapl. pomogla. Blad wypadanie zaplonu(P0300-P0304) swiadczy o wykryciu przerwy w pracy silnika, niekoniecznie o braku iskry :black:
Moim zdaniem nie ma zwarcia tylko brakuje tak zwanego hamulca. Polega to na tym że przełącznik w pozycji 0 powinien podawać na silnik masę.Brak masy powoduje ciągłą prace. Trzeba sprawdzić czy do silnika dochodzi masa,bo jej brak to przerwa; masa ,wyłącznik, do silnika. Pozdr.
Sprawdzić przewód masowy i prądowy - styki i przejście. Sprawdzić czy wszystkie złącza prądowe w torze trafo-mostek-dławik są czyste i mocno dokręcone. Sprawdzić czy nie jest nadpalony któryś z elementów przełącznika zakresów.(sprawdzić dokręcenie wkrętów trzymających przewody) Sprawdzić diody w mostku (przerwa). Sprawdzić montaż mostka (luzy). Nierówna...
Ale czego tu nie rozumieć, PAu w sekundach- czas przerwy podajnika w stanie praca, mamy czas pracy podajnika i czas przerwy, ten parametr odnosi się do tego jak długo silnik podajnika nie będzie pracował (podawał opału) po czasie pracy, czyli podawaniu opału.W zależności od wartości parametru PPo równocześnie z włączeniem dmuchawy podawane jest paliwo...
Kolego miałem też takie autko z silnikiem 1Z 90 KM i mnie też prześladowały na początku tj. po kupnie takie usterki jak: sporadyczne gaśnięcie silnika, wariacje kontrolek i zapalenie się kontrolek od ABS-u i poduszek. Jeśli jesteś pewien, że nie masz zapowietrzonego układu paliwowego i zabrudzonego filtra paliwa (zwróć uwagę na przezroczyste wężyki...
nie do końca masz rację, pomimo przebijania się przez regulator może być za małe ciśnienie skutkujące przerwami w pacy silnika!!! Jak jest za małe ciśnienie, to nie przebija regulatora. I nie ma żadnych przerw w pracy silnika, tylko tenże albo ciężko odpala, albo nie ma "siły".
Myślałem też o czasówce ale przerwa pracy silnika nie była by stała raz 3s a raz 10s w zaleznosci od obciazenia poprzez dostarczany materiał. A przekaźnik termobimetalowym nie wiem czy by sie sprawdził temparatura silnika w czasie pracy mam ok 40C do tego stanu nagrzewa sie z ok poł godz i conajmiej niw eim czy ten przekaznik termobimietalowy zadzilal...
S6 oznacza pracę przerywaną z przerwami jałowymi więc 40% czasu z pełną mocą a 60% pracy na biegu jałowym S1 to praca ciągła w tym wypadku przy obciążeniu 4 kW
Po wstępnych oględzinach widzę że silnik przesuwu taśmy działa gdyż to on powoduje że jest ona wysuwana i na siłę wkręcana w mechanizm, natomiast nie działa rolka która powinna tą taśmę nawijać. Poprostu silnik standartowo ją wyciąga i podaje na głowice jednak nie jest ona zwijana i gromadzi sie przed głowicą aż mechanizm nie przerwie pracy silnika,...
Wygląda na problemy z kontaktem na stykach - drgania wywołane pracą silnika powodują przerwy.
Tak jak przedmówca pisze, jeżeli chcesz osiągnąć krótkotrwałe przerwy w pracy silnika to jedynie odcinanie paliwa poprzez rozłączanie wtryskiwaczy. Oczywiście każdy współczesny sterownik silnika nałapie zaraz całą stertę błędów: - przerwa w obwodzie wtryskiwacza - wypadanie zapłonów - regulacja składu mieszanki i inne.
czy wytrzyma do załączania cyklicznego sinika,powiedzmy praca silnika 2sekundy,przerwa 20sekund Ten przekaźnik PCU-510 może sterować cyklicznie ale tylko z jednakowymi czasami pracy i przerwy. Sterowania w czasie który podałeś czyli 2s pracy, 20s przerwy nie jest on w stanie realizować. Do takiej pracy nadaje się PCU-520. Oczywiście do sterowania silnikiem...
może jest urządzenie które podpina się do licznika i pobiera sygnał a on zamyka np elektrozawór paliwa itp? Nie ma takiej opcji, musisz odciąć to co natychmiast przerwie pracę silnika, w sposób nie generujący błędów - obecnie wtryskiwacze. W zwykłym silniku z MPI było by to wykonalne. We współczesnych dieslach temat trudniejszy. Teoretycznie można...
Witam. Potrzebuję informacji na temat koła zamachowego. Silnik Briggs &Staton 15hp. Mianowicie chodzi mi o szerokość magnesów, lub o przerwę pomiędzy nimi. Czy to ma wpływ na pracę silnika, a raczej na zapłon? Pytam ponieważ są różne: węższe, oraz szersze magnesy.
w momencie przerwy w pracy silnika zapala sie kontrolka wtrysku. tester wykazal brak bledow Coś tu mi nie gra.
tak jak piszesz tak jest ,tylko nie piszesz czy obrót ręką powoduje pracę silnika ,czy po wymianie kondensatora (jeżeli taka nastąpiła)brak dalej pracy silnika-buczenie to oznaka braku momentu rozruchowego -uszkodzone uzwojenie rozruchowe ,kondensator ,przerwy itp. zastosuj się do rady kolegi wyżej,pisz precyzyjniej na postawione pytanie odpowiedż otrzymałeś...
Witam Mam problem z Berlingo 2.0Hdi 2006r po przygazowaniu zapala sie kontrolka awarii silnika. Po podłączeniu komputera wyświetla błąd 1197 (sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny). Silnik utrzymuje normalne obroty ale słychać metaliczną pracę silnika po chwili normalnie i tak na zmianę po dodaniu gazu i przytrzymaniu np. 2500 obr silnik dostaje przerwy...
Z grafiką pod DOS to raczej nie maiłem do czynienia na poziomie driverów. Kiedyś robiłem kawałek kodu który wykrywał czy Herkules jest w trybie tekstowym czy graficznym - rejestry kart CGA i Herkules bywały RO i WO, czasem RW więc nie zawsze dało się wyczytać jak są ustawione, dodatkowo Herkules adresami i podstawowym trybem tekstowym udawał kartę MGA...
Napisałem na początku tego wątku, że wymieniłem triaka na nowy a później sprawdziłem ten wymontowany. Przepraszam, widocznie umknął mi ten fakt uwadze jak czytałem. Tak jeszcze z czystej ciekawości zapytam czy przy lekko zaniżonym napięciu z tacho spowodowanym np. częściowym zwarciem międzyprzewodowym cewki w jego obwodzie procek nie przerwie pracy...
Musisz pomierzyć silnik kiedy przerwie pracę i będziesz miał odpowiedź czy to jego wina.
Menu P07. Ale to zależy od softu i samego sterownika. Ten parametr to współczynnik przeliczania częstotliwości silnika na prędkość roweru. Pozwala na korekcję wskazania w zależności od tego ile par biegunów ma silnik oraz jakie jest przełożenie przekładni planetarnej silnika (jeśli występuje). Ale co bym tam nie wpisał, to zmienia się co prawda wskazywana...
Instrukcji obsługi nie dostał, sprzedający ma obowiązek dostarczyć ja razem ze przedawnym sprzętem? Olej wymieniamy pierwszy raz po 5 godzinach pracy. Docieramy przy normalnej prędkości obrotowej silnika, robiąc częściej przerwy i nie kosząc zbyt wysokiej trawy.
Myślę że powinieneś najpierw wymienić olej w tym silniku, bo po zimie stracił swoje właściwości smarne. Z twojego opisu wynika że jest problem z uruchomieniem tylko po dłuższej przerwie pracy silnika, to znaczy że olej jest jak woda szybko spłynie do misy i potem jest problem z zastartowaniem, przy dobrej kompresji żaden rozrusznik nie da rady.Nie ma...
W instrukcji nie pisze nic o czasie pracy i czasie przerwy? To kompresor więc raczej praca dorywcza, może być problem z pracą ciągłą.
jak wyżej, wysiadła cewka zapłonowa, miała przebicie i sygnał szedł bezpośrednio do komputera, objawiało się to rozbłyskiem wszystkich kontrolek i przerwą w pracy silnika, na innym forum ta usterka skończyła się uszkodzeniem ecu już za 3 rozbłyśnięciem wiec sprawy nie bagatelizować!
17756 z dosłownego tłumaczenia to raczej przerwa w obwodzie 1-ej cewki co by tłumaczyło gubienie zapłonów. Albo coś nie łączy na instalacji albo cewka chce do utylizacji.
W takim razie masz typowe objawy zatarcia silnika. Efekt przegrzania. Nowy silnik wymaga docierania, z mieszanką o większej ilości oleju i częstymi przerwami w pracy. Jedyna nadzieja że tylko pierścień jest zaklinowany w rowku tłoka. Musisz rozebrać silnik wyjąć tłok z cylindra i sprawdzić. Jeżeli możesz, to zrób jakieś zdjęcia. Gdy uszkodzony jest...
Witam. Do gaznika paliwo dopływa ale w gazniku go brakuje...Sprawdz czy w tym króćcu przy gazniku na który założony jest wezyk ze zbiornika nie ma brudów.Przez nie paliwo sączy sie ale zbyt wolno.Jak silnik stoi to naleci do gaznika i kilka minut pracuje. Zgasnie znów troszeczke nasączy i troche popracuje. Krótkie przerwy-krótka praca silnika bo czasu...
Pasek w tym silniku się zrywa, a nie przedskakuje Wczoraj po krótkiej przerwie w pracy silnik nie dał się uruchomić :( Czy gdyby urwał się pasek rozrządu zostaną pogięte zawory ? Przy uruchamianiu nie słychać żadnych stuków. Po wyjęciu cewki stop okazało się że mechanizm jest pogięty,co mogło go uszkodzić ? http://obrazki.elektroda.pl/3605395700_1...
U mnie wkrótce po zakupie auta następowało chwilowe szarpanie ( jakby przerwa w pracy silnika). Ale mój samochód i silnik jest zupełnie inny więc może nie być analogii. U mnie pomogła wymiana jednego przewodu paliwowego (podejrzewałem go o nieszczelność ) i skasowanie jednego błędu ( sporadycznego ) w komputerze. Od prawie roku się nie powtórzyło.
Dziękuję za rade ,jeszcze dodam,ze dzieje się to po chwilowym nagrzaniu silnika,jak zimny to chodzi normalnie.Wolne obroty ,czy na zimnym ,czy na ciepłym są ok.Tylko podczas ruszania ,przyspieszania i nawet jak jade na równym gazie są chwilowe przerwy w pracy silnika,co objawia się nieprzyjemnym szarpaniem.
Silniki te nie wymagają, jakiegoś specjalnego, docierania. Olej należy wymienić, po pierwszych, 5 godzinach pracy nowego silnika. W początkowym okresie, należy robić częstsze przerwy w pracy. Jest to silnik chłodzony powietrzem i musi mieć odpowiednie obroty, aby działało ono skutecznie.
no to faktycznie jak na taki silnik to sporo pali gazu!!! sprawdź jeszcze ile pali benzyny ale wydaje mi się że sama sonda nie jest tu winna!!! sprawdź filtr gazu bo wbrew logice jak jest on przypchany auto lubi troszkę spalić ,do wymiany mogą być świece i należy zmniejszyć przerwę na 0,7mm dla lepszej pracy silnika na gazie!! a jeśli silnik ma większy...
https://www.elmetor.pl/tabliczka-znamion... - tu jest opis, jak odczytać tabliczkę znamionową. Moc znamionowa to 3,2kW, prąd przewodu dla połączenia w gwiazdę jest 6,9A; dla zasilania 3 fazy po 230V moc = 6,9A*230V*3*0,82*82,2% = 3209W (3, bo 3 fazy; 0,82 to cos(φ), φ = przesunięcie fazy prądu względem napięcia, *82,2% to η = sprawność). Uwaga:...
No tak, teraz wiem, ze jest zasilanie wyłączmik i silnik. Teraz trzeba ustalić, czy to baterie "padają", czy jest gdzieś przerwa w obwodzie. Zakładam, że silnik jest cały czas sprawny.
Czy dobrze podejrzewam? To jest kondensator przeciwzakłóceniowy nie ma wpływu na pracę silnika.Kolego diagnostyka prosta Jeśli silnik nie działa z pominięciem termika, do sprawdzenia szczotki lub przerwa w obwodzie silnika.Skoro masz multimetr to powinno to zająć mniej niż 5 minut...
To co napisali koledzy to jedno, ale druga sprawa, że te kosy nie nadają się do pracy ciągłej. Praca 1 h bez przerwy, to wyzwanie dla markowych kos, a co dopiero dla chińczyków.
Trzeba się dokładnie przypatrzeć sterownikowi i zasilaniu na niego. Dodano po 6 Warto też popatrzeć na sygnał trafiający do sterownika z czujnika obrotów wału. Tylko wtedy, przerwy w pracy silnika były by wyraźnie dłuższe.
Sprawdzić silnik w tym głównie stan szczotek. Po pobraniu wody rusza silnik, obwód jest sprawdzany przez kontroler w przypadku przerwy w obwodzie, pralka kończy dalszą pracę.
Może na wysokich obrotach napięcie w domu/gniazdku obniża się na tyle, ze elektronika zaczyna szwankować. Sprawdź woltomierzem napięcie w sąsiednim gniazdku, podczas pracy na wysokich obrotach. Sprawdzałeś kabel i wtyczkę czy nie ma przerwy?
hahah jestescie smieszni... Poza naprawdę nielicznymi wypadkami, powodowanymi naprawdę wyższą koniecznością, tylko skończony kretyn siada za kółko po spożyciu. Zamiast dmuchania i innych wymysłów powinno się wyrobić (jak nie można po dobroci to przymusem) nawyk nie wsiadania. Dmuchać za każdym razem ? No ludzie, przecież mnie cholera by wzięła podczas...
Kwestia mocy silnika jest dość szeroka. U jednego HS-21 będzie działać na silniku 2,2kW, a u drugiego silnik 3kW będzie za słaby. Zależy wszystko od obrotów, ciśnienia, typu smarowania i chyba najbardziej od cyklu pracy. Jak sprężarka ma pracować prawie bez przerwy to mały silnik szybko się przegrzeje i ulegnie spaleniu.
Panowie proszę o jakąś porade - dodam jeszcze że kłopoty pojawiły się po dwumiesięcznej przerwie w używaniu samochodu
Metodą eliminacji to robiłem. Patrzyłem na poszczególne wykresy i opisy przedstawiające różne rodzaje pracy i na samym początku wyeliminowałem pracę S1 (ciągłą) bo silnik przecież przez 35s nie pracuje. Pracę S2 odrzuciłem ponieważ czas 35s jest raczej za mały żeby silnik wystygł do temp. otoczenia. Zdobyłem bardzo podobny projekt do mojego ale nieco...
Witam, w maszynie posiadam silnik 3 fazowy gdzie potrzebuję regulować obroty. Praca maszyny jest przerywana 1. silnik pracuje ok 6 sekund 2. silnik przerwa ok 5 sekund 3. silnik pracuje ok 6 sekund 4. silnika przerwa ok 5 sekund 5. itd. Czy w takiej charakterystyce pracy silnika mogę zastosować falownik?
Chcę podłączyć przekaźnik pod sterownik do pieca na wyjście dmuchawy. Napięcie nie więcej 140V. Gdy podłączę przekaźnik 230V to ciągle bardzo szybko cyka. Prawdopodobnie to skutek zastosowania regulacji obrotów dmuchawy przy pomocy sterowania grupowego. Inaczej mówiąc, nieciągłego zasilania. W odróżnieniu od sterowania fazowego, gdzie triak przepuszcza...
Sory ale czytam kolejny post i po raz kolejny mam wrażenie że nie czytacie ze zrozumieniem treści poprzednika .SKORO SILNIK PRACUJE NA STOPCE ( CENTRALNEJ) BO NA BOCZNEJ NIE ODPALI i jak postawi na kołach to masa pojazdu powoduje ugięcie całego zawieszenia itd itd i tak samo zachowuje się podczas jazdy .nierówna praca silnika może być spowodowana gdzieś...
Dziękuję za rzeczową informację. Natrafiłem w Internecie na info dot. rodzaju pracy do jakiej przystosowany jest silnik: S1 – Praca ciągła, to moc silnika przy pracy ciągłej pod pełnym obciążeniem S2 – Praca dorywcza. S3 – Praca okresowa przerywana. S4 – Praca okresowa przerywana z rozruchem. S5 – Praca okresowa przerywana...
Mam jeszcze inny pomysł: zamiast wyjsca przerwy w pracy silnika, oraz przycisk na nadajniku RC, który wyłącza tę formę alarmu na kilkanaście sekund (żeby nie było tych przerw podczas lądowania). Jak podczas lotu zauważamy, że silnik przerywa - szybko szukamy miejsca do lądowania, i przed samym lądowaniem naciskamy ten przycisk. Jeśli nie ma możliwości...
Generalnie chodzi o to czy w tym przypadku te przerwy na bieg jałowy muszą czy mogą być? A co z chłodzeniem i czy silnik, jeżeli posiada przewietrznik( własny wentylator), pracuje w zakresie obrotów znamionowych? Oraz, przy tak dużym silniku powinien być termistor w uzwojeniu, bo tylko diabeł i robotnicy wiedzą jaki jest naprawdę ten cykl pracy (stosunek...
Potrzebuję podany schemat przerobić tak aby: - po wciśnięciu przycisku w prawo silnik kręcił się w prawo przez 10s, potem 20s przerwy i 10s pracy - po wciśnięciu przycisku w lewo silnik kręcił się w lewo przez 10s, potem 15s przerwy i 10s pracy [url=http://pokazywarka.pl/dioe7v/]Zdjęc...
witam, juz pisalem kiedys ,ze zawsze trzeba wracac do sytuacji jak bylo do momentu gdy cos sie robilo i ten twoj dopisek mowi duzo; jezeli te przerwy w pracy silnika sa od wymiany filtrow to po prostu masz nie odpowietrzony dokladnie uklad paliwowy , pozdrawiam , ps. nieraz trzeba kilka krotnie odpowietrzac jak byl zle zalany filtr paliwa /lub w ogole/,...
Witam. Mam prośbę czy taki silnik 230 v można podłączyć aby kręcił się w prawo i lewo . Do jakich celów chcesz go zastosować? To jest silnik do pracy w trybie S6 40% czyli do pracy przerywanej z przerwami jałowymi. Przy pracy ciągłej szybko się spali.
Zacznij od tych nieszczesnych przewodow przelewowych .... w tej pompie sa to przewody podcisnieniowe i mała nieszczelnosc skutkuje zapowietrzeniem po przerwie w pracy silnika .Na pierwszym wtrysku beda spekane i kruche ale musisz wymienic komplet i odpowietrzyc oczywiscie bo układ sam sie nie odpowietrzy jak to bywa w innych silnikach .A druga słaba...
Coś z nim nie jest tak skoro jest aż tak gorący. Skoro nie był konserwowany może być konieczna wymiana jego silnika bo ma już wiele lat tyrania. Zobacz jakie ma opory ruchu no i powinien pracować wraz ze sprężarką, a sprężarka robi pewnie jakieś przerwy w pracy. Obstawiam konieczność wymiany silnika wentylatora.
Regulatorem obrotów wydłużysz czas pracy silnika. Czas przerw natomiast, zależy od szczelności układu, więc szybkości wzrostu ciśnienia po wyłączeniu nie zmienisz. Startów, które najbardziej grzeją silnik i zapewne całą pompę, będzie mniej, jednak wciąż będą. Co więcej, spowalniana łagodnie pompa, tracąc wydajność, skróci przerwy, a nawet może wywołać...
Powiększenie pojemności pakietu bez zwiększenia napięcia na pewno nie spali ESC, ale dłuższe eksploatowanie bez układu chłodzenia i przerw może spalić ESC i silnik układ szczotkowy silnik bardzo się nagrzewa przy dłuższej intensywnej pracy. Dlatego jest spora przewaga układu napędowego bezszczotkowego.
Witam Kolegów. Nie widzę potrzeby przenoszenia sterownika w inne miejsce. Przyczyną powstawania "zimnych lutów" są niekiedy zwiększone opory mechaniczne elementów wykonawczych w pompie. Zalecana jest w takim przypadku weryfikacja stanu pompy (u tzw. pompiarza), lecz ze względu na koszty niewielu właścicieli Astr cz Vectr decyduje się na to. Opisane...
Normalna praca sterownika PLC polega na cyklicznym wykonywaniu: odczytu wejść, sekwencji kolejnych rozkazów składających się na program oraz ustawieniu wyjść. Wyobraź sobie taki ciąg rozkazów umieszczony w OB1: 1. A = 1 2. B = 2 3. CALL FC1 4. B = 1 5. A = 2 6. CALL FC1 Wewnątrz FC1 zawsze zmienna A <> B. Podprogram (FC1) jest wykonywany tylko...
ECU silnika nie powinien widzieć przerwy na wtryskiwaczach podczas pracy na gazie.Przynajmniej w tym silniku.
Ale po tym jak popracował około godzinę silnik jakoś dziwnie działa. Większość silników uniwersalnych szeregowych (komutatorowy jak go nazywasz) są przeznaczone do pracy dorywczej (kilka minut pracy na kilka godzin przerwy), jest to odpowiednio oznaczane (post wyżej). Nie spotkałem jeszcze silnika tego typu który by wytrzymał tak długi czas pracy....
Cześć. Mam mały problem z moim Uno, a mianowicie: Czasem w trakcie jazdy, jakby następowało odcięcie paliwa, wiadomo - samochód wtedy zwalnia. Sytuacja taka ma miejsce rzadko, jest to jednak niebezpieczne, kiedy dzieje się np. w trakcie wyprzedzania. Wystarczy delikatnie zwolnić gaz i ponownie wcisnąć, a silnik wraca do normalnej pracy. Rzecz w tym,...
Sprawdzane było na rozgrzanym? Jeśli tak to trochę mało.12 i 10 to jeszcze ok. 8 i 9 to już zastanawiające ale nie tragedia, widziałem silniki ładnie pracujące przy niższych ciśnieniach Jeśli chodzi o to czy na rozgrzanym to on taki rozgrzany nie był , tam może było że postał sobie godzine odkąd był zagrzany, A propo tego czujnika temperatury, to jak...
Lepiej zrobić przerwę. Chodzi o ostygnięcie pompy i silnika, które nie są przystosowane do ciągłej pracy.
Czasem zdarza mi się pracować kilka godzin prawie bez przerwy silnik chłodzony wodą olej wytrzyma By uniknąć kamienia kotłowego warto wystudzić na koniec pracy szczególnie bez zmiękczacza Rm
krótki przerwa praca silnik sterownik praca przerwa silnik przerwa szczotka
instrukcja amplituner panasonic zapłon romet chart czujka zalania konfiguracja
dobre żelazko zawór mieszający grawitacyjny
Gotowe pliki projektów mebli szafek do SketchUp Zasilanie lampy z baterii MacAllister Solo: które piny wybrać?