Nie musisz będzie pracować ale nie zaszkodzi skasowac
Punkt zapłonu jest 3 mm przed GMP, czyli wtedy mają się otwierać platyny a szczelina wcale nie jest taka istotna ważne żeby się wyraźnie otwierały i zamykały, czasami jest potrzeba żeby improwizować, bo sprzęt jest zużyty albo kiepskiej chińskiej jakości. Zalecają 0,4 mm, ja nigdy tego nie mierzę, obecnie do takich celów używam czujnika zegarowego i...
Zawsze tak samo. Plus po zapłonie lub przekaźniku zasilania ECU i masa z tegoż ECU. 12v oczywiście
A zamieniałeś miejscami?
Kto jest producentem tej sondy, jakie masz tam kolory przewodów? Np. dla sondy firmy NGK/NTK żółty i niebieski to grzałka. Grzałka ma plus po zapłonie i masę podawaną z ECU. Może być wina grzałki a może być przerwa w instalacji auta.
To jest na 99% czujnik. A takie zachowanie jest spowodowane faktycznie wada oprogramowania, które nie potrafi sobie z czymś takim poradzić. Przerwa na ścieżcze w czujniku jest odczytywana jako wyciek z baku, a wzrost przy chodzącym silniku jest nierozpoznawalny przez komputer. jako ciekawostkę spróbuj kiedyś zatankowac przy właczonym zapłonie - nalewasz,...
Podaj masę na cienki przewód przy alternatorze. Jak się zapali kontrolka w liczniku (po zapłonie oczywiście) to do roboty alternator. Jak się nie zapali to kontrolka spalona lub przerwa w obwodzie.
To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
Witam. jakies 800 km tem wymienialem w swoim pasku 2 pompki 1 i 4 motor AVF pompki AL. Dzia autko odpalilo dosc dziwnie i sa wyczuwalne drgania na biegu jałowym. Po podpieciu vaga bład przerwa w zapłonie na 4 cyl. Co mozy byc przeczyna ? Złe ustawienie pompek ?
Pomimo braku sukcesu w znalezieniu przyczyn(y) dziwnego zachowania się silnika i jego przegrzania podziwiam twój upór i konsekwencję w drążeniu problemu. :D Niejeden dawno by rzucił Simsona w kąt lub wystawił na aledrogo.:| Sądzę również, że wiele się nauczyłeś prowadząc temat. Wygląda na to, ze wszyscy popełniamy jakiś błąd lub umknął nam jakiś szczegół....
Powinna załączyć się po zapłonie na ok 5s. Co ciekawe nie za każdym razem (miedzy kolejnym uruchomieniem po zapłonie musi być przerwa ponad 20s). Potem działa jak sterownik widzi obroty wału.
Czyli jednak konstrukcja nie zgadza się do końca ze schematem ? Posprawdzaj też w miarę możliwości elementy 'zapłonowe' wokół lampy. Np. sam PTC i jego szeregowy kondensator - przerwa w tym obwodzie to zapłon na zimno, czyli słabsze światło na starcie i szybsze zużycie się samej świetlówki. Jednak pełne rozgrzanie po zapłonie na zimno na pewno nie następuje...
Przede wszystkim zachowa ostrożność nie manipuluj przy niczym przy włączonym zapłonie . Jeśli chcesz odkręcić odłączyć sterownik wyłącz zapłon i odepnij akumulator . Jeśli na włączonym zapłonie sterownik upadnie albo czymś w niego mocno stukniesz możesz być świadkiem głośnego BUM ! .
Sprawdziłem błędy silnika: P0302 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 2 (01) - Nie występuje P0301 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 1 (01) - Nie występuje Jeżeli świece nowe, to rzutuje na cewkę. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć.
Witam wszystkich Vw polo 6r 1.2tdi bluemotion błąd sporadyczny p011700 Pojawia się raz na jakiś czas po zagrzaniu lub na zimnym silniku ale częściej na rozgrzanym po krótkie jezdzie czujnik który wymieniony już został na nowy pokazuje od 200 spada czasami na 180 max 240 coś stopni faranheita . Czasami bardzo rzadko wyskakuje bład p261a00 o pompie płynu...
Witam. Podejrzewam że wybierak niewłaściwe sprzęgnięty z lewarkiem. Jeżeli jest dobrze sprzęgnięty to elektromagnes uprawnienia lewarka powinien chwytać przy włączonym zapłonie i naciskaniu hamulca. Jeżeli go nie słychać to może być przerwa w obwodzie elektrycznym.
Witam was panowie... Czasami sprowadzaćie poziom dyskusji ponizej... najnizej jak sie da. Niko85 - z moich doświadczeń wynika, że ksiązkowe ustawienia sprawdzają sie najlepiej. Silnik pracuje poprostu optymalnie. Wyprzedzenie zapłonu - 1,8 mm przed górnym zwrotnym połozeniem tłoka to około 20stopni obrotu wału w przeciwnym kierunku... :) Przerwa na...
(at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/6897289800_... AI: Czy oprócz mrugania tej kontrolki pojawiają się inne objawy, np. kod błędu, brak grzania, dziwne dźwięki? Brak grzania Bezpośrednia odpowiedź Brak grzania przy migającej kontrolce i brak czerwonego „lockout” na zdjęciu zwykle oznacza: kocioł widzi żądanie grzania, ale nie dochodzi...
Dziękuję za podpowiedź - trafna, aczkolwiek na tym się (jeszcze) nie skończyło... Sam obwód czujnika zajętości fotela nie ma zwarcia, ale rozpięcie kostki spowodowało brak tego błędu. Wyskoczyły jeszcze dwa - 520217 oraz 520251. Zainteresowało mnie natomiast napięcie na przewodzie sygnałowym czujnika fotela, które dziwnie falowało - wystarczyło zamknąć...
Sprawdź proszę woltomierzem lub żarówką, na którym z zacisków regulatora, pojawia napięcie 12 V, po zapłonie. To będzie nasze 30! Sprawdź proszę, czy po zapłonie świeci się żarówka ładowania. Jak nie świeci to: - przerwa w obwodzie, - spalona żarówka. ;
Błędy bez zmian, ciśnienie bez zmian, czy zwarte, czy nie. Zauważyłem zmianę ciśnienia, gdy podczas przeglądania wartości bieżących na oknie z ciśnieniem wyłączę zapłon, wówczas wskazuje niższe ciśnienie (zaznaczam, że przewody od czujnika odcięte przy kostce sterownika). Włączę zapłon i wartość wróci do wyższej. Na włączonym zapłonie https://obrazki.elektroda.pl/4684676800_...
Błąd P0032 w Renault Megane 3 1.5 dCi odnosi się do układu kontroli grzałki sondy lambda (czujnika tlenu). Kod ten zazwyczaj oznacza: "HO2S Heater Control Circuit High (Sensor 1)" czyli wysoki sygnał w obwodzie grzałki sondy lambda przed katalizatorem (Sensor 1). Przyczyny błędu P0032 Uszkodzona grzałka sondy lambda: Sonda lambda może być uszkodzona...
witam,znalazłem przyczynę nikt nie podpowiedział nic o zapłonie okazało się że przerwa miała 0,6 mm ustawiłem na 0,3 mm i pali od ręki silnik rozbierałem do cna z 5 razy ale dziwi mnie że śruby od zapłonu które ledwo odkręciłem bo były nienaruszone się przestawiły pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc.grzegorz
Witam. Przepraszam, że odkopuje temat ale mam podobny problem. Samochód jak u kolegi wyżej VW Golf 4 2.0 AQY 10tyś km temu wymieniony cały układ zapłonowy (cewkę,przewody,świece) samochód na benzynie nie trzyma wolnych obrotów, dławi się i prawi gaśnie. na wyższych obrotach nie ma tego problemu. Na gazie pracuję równo i bez problemu wkręca się na obroty....
Witam, Dostałem na warsztat felicie, ciekawy przypadek od razu powiem :) Objawy: Auto pracując na wolnych na sek traci zycie po chwili obr wracaja do normy, taka szybka i krotka przerwa w pracy silnika, Co zostało zrobione: - zmierzone cis spr od 10 do 11 wszedzie -wyczyszczona przepustnica - wykasowany eprom w ecu od nastaw przepustnicy - podstawiony...
Błędy w sterowniku to: P0300 - Wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie P0304 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 4 Czasami pojawia się też P302. Na 4 cylindrze ciągły brak zapłonu. Możesz powiedzieć coś więcej o metodzie na plaka? Zastanawiam się nad połączeniem cewki i świec za pomocą kabli i w ten sposób zamienić cewkę cyl.4 z cyl.3. Tylko nie mam...
Trzeba ustawić tłok 4mm przed górnym martwym punktem mierząc przez otwór świecy suwmiarką, lub nawet zwykłym patykiem stawiając kreski na patyku. Przy takim ustawieniu powinna się zaczynać przerwa na stykach przerywacza. Taki sposób ustawiania był nawet w instrukcji obsługi motocykla. Jak wyczuć początek przerwy? Przy zapłonie bateryjnym (jest akumulator)...
Pierwsze co zrobiłem to u gazownika wymieniłem wtryski na barracudy i ponoć wyregulowano. Dlatego zabrałem się za regenerację reduktora - już trochę wyglądał na przeciekający oraz wymianę wszystkich wężyków. Mam już taki zestaw dysze z króćcem 6 mm i wężyki 5mm Thunderflex więc jak nie jest najgorszy zestaw to już zostawię. kolektor gdzie nawiercę wygląda...
No bo szukasz nie w tym miejscu co potrzeba Dodano po 13 Otwierasz przednią klape i do pasa przedniego po środku masz przykręcony na 2x torx25 wlot powietrza taki podłużny trzeba go zdjąć i pod nim centralnie po środku do przedniego pasa przykręcony jest czujnik torx30. Tylko nic nie rób przy włączonym zapłonie bo on odpala poduszki.
hi mam zafirke 2001 rok silni z16xl i wyskakuja mi czasami takie kody błędów (sczytane opcomem): P0300 - Przerwa w zaplonie wystepujaca przy niskim poziomie paliwa (0B) - Nie występuje P0303 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 3 (00) - Nie występuje P0300 - Wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie (00) - Nie występuje swiece wymienione dis wymieniłem...
Sprawdzę dziś wieczorem po pracy a jakie wartość ustawić ja po forum znalazłem 0.10 na ssącym i około 0.15-0.18 wydech i wraze coś jak ma być przerwa na zapłonie bo wydaje mi się bardzo dużą jest 0.35 po sprawdzeniu
Witam. Koledzy mam zagwozdkę z autem jak w temacie. Świece, kable, cewka wszystko nowe. Auto na biegu jałowym chodzi idealnie. Wystarczy się trochę przejechać i nagle chodzi jak kosiarka. Błędy jakie się pojawiają to: P0300 Wykryta przerwa zapłonu - któryś lub wiele cylindrów P0301 Cylinder 1 wykryta przerwa w zapłonie P0304 Cylinder 4 wykryta przerwa...
(at)miro.nasz nie kłam... 1,8 mm przed max. górnym położeniu tłoka styki przerywacza mają się otwierać. Przerwa na stykach 0,4-0,6 mm. jak ktoś rozpiłował kolanko na większą moc to odległość 1,70 - 2,00mm przed górnym położeniem tłoka (GMP) 1,40 -1,70 mm(silnik zablokowany - oryginalny) Przy zbyt wczesnym zapłonie silnik będzie bardziej się grzał i...
Witam zapisałem parametry zapisane z bloku pomiarowego zaraz po odpaleniu silnika oraz jak zaczęła się nierówna praca silnika. Czy z przedstawionych parametrów można coś wywnioskować czy jest to cewka czy ECU czy coś innego?? Przepraszam zapomniałem dopisać opisów błędów: P0460 - Wysokie napięcie w obw. czujnika poziomu paliwa w zbiorniku P0300 - Wykryta...
Nawet zwykły balans 60ma da radę jeśli aku będą dobrej jakości i ładowanie nie będzie przekraczało 14,5v, a jeśli ogniwa będą się rozjeżdżać pod względem rezystancji to nie pomoże woda z wisły, generalnie taki aku w motocyklu to za mały jest , czemu nie zrobiłeś z ośmiu sztuk?, by mieć pojemność choć 5ah. Mam doświadczenie z tymi ogniwami (zabiłem 3szt...
Tak cię męczy ta kilkusekundowa przerwa na rozruch ? Bo to dość trudna sprawa dla laika - np. superkondensator w obwodzie zasilania wzmacniacza itp. Tu nie chodzi o kilkusekundową przerwę. Jak silnik już się uruchomi to lewy głośnik nie gra w ogóle, nic. Tylko prawy działa. A na zapłonie grają oba.
Na Polskim VAGu pokazuje błąd 515 zaraz po skasowaniu. Czujnik halla G40, zwarcie z plusem bądź przerwa w obwodzie. Napiszę, co było robione: 1. Świece nowe BOSCH platyna pod ten silnik 2. Przewody WN nowe Magnetti Marelli 3. Czujnik położenia wałka rozrządu wymieniony na używkę 4. Zmierzona kompresja. Na 1 cyl. około 8 Bar, na reszcie około 12 Bar...
Obstawiam przekaźnik zapłonu lub jak kolega T5 pisze jest przerwa na czarnym grubym przewodzie ( +po zapłonie ) np pozostałości po alarmie .
To podstaw/ pożycz jeszcze inną cewkę bo ostatnio miałem przypadek że cewka drga i nowa i niestety przerwa w zapłonie
Panowie Dodam jeszcze że wszystkie te błędy zaczęły się pojawiać wtedy kiedy załączył się wentylator chłodzenia.Po prostu auto było odpalone, podłączony interfejs.Chciałem sprawdzić co wpływa na falowanie obrotów.Wcześniej był tylko błąd P0400 czyli EGR. (at)Erwin123 Właśnie zastanawiałem się nad tym. W ASO nie ma problemu.Tylko czy to coś da. Edit....
witam!!!!! sprawdź w zapłonie krzywkę czy przerwa na przerywaczu jest taka sama gdy przekręcisz kołem i krzywka się przesunie o 180 stopni,u mnie to było przyczyną właśnie takiego zachowania,po wymianie krzywki wszystko wróciło do porządku i możesz jeszcze wymienić przerywacz w końcu to groszowa sprawa
Witam. Czy problem został rozwiązany? Mam podobny problem z Elystar. Z tego co sprawdziłem: -iskra jest -magnato w doprej pozycji wieksza przerwa w wypustach dla czujnika wału w GMP -pompa paliwowa działa -kompresor powietrza pomagającego rozpylać benzynę końcówce wtryskiwacza pompuje za słabo i wtrysk przez to nie rozpylał. Po podaniu ciśnienia z zewnątrz...
Corsa D 2010r, 78.000 km, 1.2 XEP LPG Od 3 m-cy pojawia się wypadanie zapłonów. 1. Cylinder 2 i 4 2. Podmiana wtrysków MED na AC W02, strojenie. 3. Wypadanie zapłonu w różnych cylindrach. Wypadanie zapłonu 2 cylinder. Ten błąd pojawia się co kilkaset km, samochód gaśnie w trakcie jazy. Powyższe dzieje się na LPG. Nie wiem jak na benzynie, nie testowałem....
U mnie od początku były problemy z strzałami w wydech i gaśnięciem ale jakoś to wyregulowałem ze palił od lekkiego szarpnięcia choć świece zawsze mokre po pracy na wolnych lecz od pewnego czasu zaczął świrować z odpalaniem i gaśnięciem już nawet myślałem że za dużo oleju w mieszance bo chyba też dosyć czułe są te silniki ale to nie to , gaźnik czyściutki...
Witam. Posiadam Seat Toledo 2 1.6 16v BCB. Podczas jazdy wyskoczył check engine, kontrolka zaczęła migać, auto straciło moc I zaczęło przerywać. Na biegu jalowym silnik szarpie I mocno faluje. Byłem u mechanika, stwierdził przerwa w zapłonie na cewce nr 4 czy coś takiego . I teraz pytanie, świece sprawdziłem, wszystkie są w dobrym stanie, Nie wypalone,...
Z tego co wiem to czas, czyli ilośc paliwa wtryskiwanego nie jest zależna od rezystancji wtrysków :-). Na samo sterowanie wtrysków nie powinno to mieć znaczenia, ale nie wiem czy ECU nie zapisze jakiegoś błędu przy włączonym zapłonie a odłaczonych wtryskach. Efektem może być praca ECU w trybie awaryjnym Temperatura silnika, temperatura powietrza, sonda...
dodam że piorun w linde miga po zapłonie gdy jest usterka np. zawór od gazu, czujnik wału. Przykład wał ma ok 700-800 ohm na dwóch pinach skrajnych trzeci to ekran bez przejścia, zawór gazowy 20-40 ohm. Jeśli następuje odczyt z wieńca następuje test elementów z ich wysterowaniem i wtedy nie powinien zamigać piorun chyba że np coś ma za małą lub za dużą...
Zależy jaki Delphi hińczyk czy Oryginał. Jeśli ten pierpierwszy będzie trudno bo to modół sterujący z ograniczeniem. Jeśli nie możesz wykasować błędów musiała nastąpić przerwa w dostawie prądu podczas jazdy. Luźna kostka itp. Robiłem kiedyś to Tak. 1.najpierw próba resetu przez odpięciu baterii ipróba kasowania komputerem. 2.jeśli nie pomoże na wyłączonym...
cd powyższego-oglądnij ten załącznik: Z twojego nicku wnioskuję że parasz się głownie VW,wiesz o tym że nowsze sterowniki tych silników wykrywają przerwy zapłonu?
Kody błędów odczytasz przy pomocy spinacza biurowego. Komputer nie potrzebny. Jeśli masz złącze obd mostkujesz 5 i 6 jeśli 12-to pinowe to A i B. Włączasz zapłon i liczysz błyski lampki "check" Błąd 12 możesz pominąć. Jest standardowy. ;) "...Mignięcia checka sygnalizują kody: mignięcie przerwa, mignięcie długa przerwa -pierwsza cyfra 2, ilość dlaszych...
przerwa zapłonie cylindra dźwięk zapłonie swiatła zapłonie
biały pulpit świetlówka grzeje panasonic muting
charakterystyka diody charakterystyka diody
Zagadki słowne: Co zostało w izbie? APC Smart-UPS 640-0800G_REV07 New 18Ah Batteries Show Only One LED After Self-Test