Nie musisz będzie pracować ale nie zaszkodzi skasowac
Punkt zapłonu jest 3 mm przed GMP, czyli wtedy mają się otwierać platyny a szczelina wcale nie jest taka istotna ważne żeby się wyraźnie otwierały i zamykały, czasami jest potrzeba żeby improwizować, bo sprzęt jest zużyty albo kiepskiej chińskiej jakości. Zalecają 0,4 mm, ja nigdy tego nie mierzę, obecnie do takich celów używam czujnika zegarowego i...
Zawsze tak samo. Plus po zapłonie lub przekaźniku zasilania ECU i masa z tegoż ECU. 12v oczywiście
A zamieniałeś miejscami?
Kto jest producentem tej sondy, jakie masz tam kolory przewodów? Np. dla sondy firmy NGK/NTK żółty i niebieski to grzałka. Grzałka ma plus po zapłonie i masę podawaną z ECU. Może być wina grzałki a może być przerwa w instalacji auta.
To jest na 99% czujnik. A takie zachowanie jest spowodowane faktycznie wada oprogramowania, które nie potrafi sobie z czymś takim poradzić. Przerwa na ścieżcze w czujniku jest odczytywana jako wyciek z baku, a wzrost przy chodzącym silniku jest nierozpoznawalny przez komputer. jako ciekawostkę spróbuj kiedyś zatankowac przy właczonym zapłonie - nalewasz,...
Podaj masę na cienki przewód przy alternatorze. Jak się zapali kontrolka w liczniku (po zapłonie oczywiście) to do roboty alternator. Jak się nie zapali to kontrolka spalona lub przerwa w obwodzie.
To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
Witam. jakies 800 km tem wymienialem w swoim pasku 2 pompki 1 i 4 motor AVF pompki AL. Dzia autko odpalilo dosc dziwnie i sa wyczuwalne drgania na biegu jałowym. Po podpieciu vaga bład przerwa w zapłonie na 4 cyl. Co mozy byc przeczyna ? Złe ustawienie pompek ?
Pomimo braku sukcesu w znalezieniu przyczyn(y) dziwnego zachowania się silnika i jego przegrzania podziwiam twój upór i konsekwencję w drążeniu problemu. :D Niejeden dawno by rzucił Simsona w kąt lub wystawił na aledrogo.:| Sądzę również, że wiele się nauczyłeś prowadząc temat. Wygląda na to, ze wszyscy popełniamy jakiś błąd lub umknął nam jakiś szczegół....
Powinna załączyć się po zapłonie na ok 5s. Co ciekawe nie za każdym razem (miedzy kolejnym uruchomieniem po zapłonie musi być przerwa ponad 20s). Potem działa jak sterownik widzi obroty wału.
Przede wszystkim zachowa ostrożność nie manipuluj przy niczym przy włączonym zapłonie . Jeśli chcesz odkręcić odłączyć sterownik wyłącz zapłon i odepnij akumulator . Jeśli na włączonym zapłonie sterownik upadnie albo czymś w niego mocno stukniesz możesz być świadkiem głośnego BUM ! .
Sprawdziłem błędy silnika: P0302 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 2 (01) - Nie występuje P0301 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 1 (01) - Nie występuje Jeżeli świece nowe, to rzutuje na cewkę. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć.
Witam. Podejrzewam że wybierak niewłaściwe sprzęgnięty z lewarkiem. Jeżeli jest dobrze sprzęgnięty to elektromagnes uprawnienia lewarka powinien chwytać przy włączonym zapłonie i naciskaniu hamulca. Jeżeli go nie słychać to może być przerwa w obwodzie elektrycznym.
Witam was panowie... Czasami sprowadzaćie poziom dyskusji ponizej... najnizej jak sie da. Niko85 - z moich doświadczeń wynika, że ksiązkowe ustawienia sprawdzają sie najlepiej. Silnik pracuje poprostu optymalnie. Wyprzedzenie zapłonu - 1,8 mm przed górnym zwrotnym połozeniem tłoka to około 20stopni obrotu wału w przeciwnym kierunku... :) Przerwa na...
Sprawdź proszę woltomierzem lub żarówką, na którym z zacisków regulatora, pojawia napięcie 12 V, po zapłonie. To będzie nasze 30! Sprawdź proszę, czy po zapłonie świeci się żarówka ładowania. Jak nie świeci to: - przerwa w obwodzie, - spalona żarówka. ;
Błędy bez zmian, ciśnienie bez zmian, czy zwarte, czy nie. Zauważyłem zmianę ciśnienia, gdy podczas przeglądania wartości bieżących na oknie z ciśnieniem wyłączę zapłon, wówczas wskazuje niższe ciśnienie (zaznaczam, że przewody od czujnika odcięte przy kostce sterownika). Włączę zapłon i wartość wróci do wyższej. Na włączonym zapłonie https://obrazki.elektroda.pl/4684676800_...
Błąd P0032 w Renault Megane 3 1.5 dCi odnosi się do układu kontroli grzałki sondy lambda (czujnika tlenu). Kod ten zazwyczaj oznacza: "HO2S Heater Control Circuit High (Sensor 1)" czyli wysoki sygnał w obwodzie grzałki sondy lambda przed katalizatorem (Sensor 1). Przyczyny błędu P0032 Uszkodzona grzałka sondy lambda: Sonda lambda może być uszkodzona...
Czyli jednak konstrukcja nie zgadza się do końca ze schematem ? Posprawdzaj też w miarę możliwości elementy 'zapłonowe' wokół lampy. Np. sam PTC i jego szeregowy kondensator - przerwa w tym obwodzie to zapłon na zimno, czyli słabsze światło na starcie i szybsze zużycie się samej świetlówki. Jednak pełne rozgrzanie po zapłonie na zimno na pewno nie następuje...
witam,znalazłem przyczynę nikt nie podpowiedział nic o zapłonie okazało się że przerwa miała 0,6 mm ustawiłem na 0,3 mm i pali od ręki silnik rozbierałem do cna z 5 razy ale dziwi mnie że śruby od zapłonu które ledwo odkręciłem bo były nienaruszone się przestawiły pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc.grzegorz
Witam. Przepraszam, że odkopuje temat ale mam podobny problem. Samochód jak u kolegi wyżej VW Golf 4 2.0 AQY 10tyś km temu wymieniony cały układ zapłonowy (cewkę,przewody,świece) samochód na benzynie nie trzyma wolnych obrotów, dławi się i prawi gaśnie. na wyższych obrotach nie ma tego problemu. Na gazie pracuję równo i bez problemu wkręca się na obroty....
Witam, Dostałem na warsztat felicie, ciekawy przypadek od razu powiem :) Objawy: Auto pracując na wolnych na sek traci zycie po chwili obr wracaja do normy, taka szybka i krotka przerwa w pracy silnika, Co zostało zrobione: - zmierzone cis spr od 10 do 11 wszedzie -wyczyszczona przepustnica - wykasowany eprom w ecu od nastaw przepustnicy - podstawiony...
Błędy w sterowniku to: P0300 - Wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie P0304 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 4 Czasami pojawia się też P302. Na 4 cylindrze ciągły brak zapłonu. Możesz powiedzieć coś więcej o metodzie na plaka? Zastanawiam się nad połączeniem cewki i świec za pomocą kabli i w ten sposób zamienić cewkę cyl.4 z cyl.3. Tylko nie mam...
Trzeba ustawić tłok 4mm przed górnym martwym punktem mierząc przez otwór świecy suwmiarką, lub nawet zwykłym patykiem stawiając kreski na patyku. Przy takim ustawieniu powinna się zaczynać przerwa na stykach przerywacza. Taki sposób ustawiania był nawet w instrukcji obsługi motocykla. Jak wyczuć początek przerwy? Przy zapłonie bateryjnym (jest akumulator)...
Pierwsze co zrobiłem to u gazownika wymieniłem wtryski na barracudy i ponoć wyregulowano. Dlatego zabrałem się za regenerację reduktora - już trochę wyglądał na przeciekający oraz wymianę wszystkich wężyków. Mam już taki zestaw dysze z króćcem 6 mm i wężyki 5mm Thunderflex więc jak nie jest najgorszy zestaw to już zostawię. kolektor gdzie nawiercę wygląda...
No bo szukasz nie w tym miejscu co potrzeba Dodano po 13 Otwierasz przednią klape i do pasa przedniego po środku masz przykręcony na 2x torx25 wlot powietrza taki podłużny trzeba go zdjąć i pod nim centralnie po środku do przedniego pasa przykręcony jest czujnik torx30. Tylko nic nie rób przy włączonym zapłonie bo on odpala poduszki.
hi mam zafirke 2001 rok silni z16xl i wyskakuja mi czasami takie kody błędów (sczytane opcomem): P0300 - Przerwa w zaplonie wystepujaca przy niskim poziomie paliwa (0B) - Nie występuje P0303 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 3 (00) - Nie występuje P0300 - Wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie (00) - Nie występuje swiece wymienione dis wymieniłem...
Sprawdzę dziś wieczorem po pracy a jakie wartość ustawić ja po forum znalazłem 0.10 na ssącym i około 0.15-0.18 wydech i wraze coś jak ma być przerwa na zapłonie bo wydaje mi się bardzo dużą jest 0.35 po sprawdzeniu
Witam. Koledzy mam zagwozdkę z autem jak w temacie. Świece, kable, cewka wszystko nowe. Auto na biegu jałowym chodzi idealnie. Wystarczy się trochę przejechać i nagle chodzi jak kosiarka. Błędy jakie się pojawiają to: P0300 Wykryta przerwa zapłonu - któryś lub wiele cylindrów P0301 Cylinder 1 wykryta przerwa w zapłonie P0304 Cylinder 4 wykryta przerwa...
(at)miro.nasz nie kłam... 1,8 mm przed max. górnym położeniu tłoka styki przerywacza mają się otwierać. Przerwa na stykach 0,4-0,6 mm. jak ktoś rozpiłował kolanko na większą moc to odległość 1,70 - 2,00mm przed górnym położeniem tłoka (GMP) 1,40 -1,70 mm(silnik zablokowany - oryginalny) Przy zbyt wczesnym zapłonie silnik będzie bardziej się grzał i...
Witam zapisałem parametry zapisane z bloku pomiarowego zaraz po odpaleniu silnika oraz jak zaczęła się nierówna praca silnika. Czy z przedstawionych parametrów można coś wywnioskować czy jest to cewka czy ECU czy coś innego?? Przepraszam zapomniałem dopisać opisów błędów: P0460 - Wysokie napięcie w obw. czujnika poziomu paliwa w zbiorniku P0300 - Wykryta...
Nawet zwykły balans 60ma da radę jeśli aku będą dobrej jakości i ładowanie nie będzie przekraczało 14,5v, a jeśli ogniwa będą się rozjeżdżać pod względem rezystancji to nie pomoże woda z wisły, generalnie taki aku w motocyklu to za mały jest , czemu nie zrobiłeś z ośmiu sztuk?, by mieć pojemność choć 5ah. Mam doświadczenie z tymi ogniwami (zabiłem 3szt...
Tak cię męczy ta kilkusekundowa przerwa na rozruch ? Bo to dość trudna sprawa dla laika - np. superkondensator w obwodzie zasilania wzmacniacza itp. Tu nie chodzi o kilkusekundową przerwę. Jak silnik już się uruchomi to lewy głośnik nie gra w ogóle, nic. Tylko prawy działa. A na zapłonie grają oba.
Na Polskim VAGu pokazuje błąd 515 zaraz po skasowaniu. Czujnik halla G40, zwarcie z plusem bądź przerwa w obwodzie. Napiszę, co było robione: 1. Świece nowe BOSCH platyna pod ten silnik 2. Przewody WN nowe Magnetti Marelli 3. Czujnik położenia wałka rozrządu wymieniony na używkę 4. Zmierzona kompresja. Na 1 cyl. około 8 Bar, na reszcie około 12 Bar...
Obstawiam przekaźnik zapłonu lub jak kolega T5 pisze jest przerwa na czarnym grubym przewodzie ( +po zapłonie ) np pozostałości po alarmie .
To podstaw/ pożycz jeszcze inną cewkę bo ostatnio miałem przypadek że cewka drga i nowa i niestety przerwa w zapłonie
Witam. Czy problem został rozwiązany? Mam podobny problem z Elystar. Z tego co sprawdziłem: -iskra jest -magnato w doprej pozycji wieksza przerwa w wypustach dla czujnika wału w GMP -pompa paliwowa działa -kompresor powietrza pomagającego rozpylać benzynę końcówce wtryskiwacza pompuje za słabo i wtrysk przez to nie rozpylał. Po podaniu ciśnienia z zewnątrz...
Panowie Dodam jeszcze że wszystkie te błędy zaczęły się pojawiać wtedy kiedy załączył się wentylator chłodzenia.Po prostu auto było odpalone, podłączony interfejs.Chciałem sprawdzić co wpływa na falowanie obrotów.Wcześniej był tylko błąd P0400 czyli EGR. (at)Erwin123 Właśnie zastanawiałem się nad tym. W ASO nie ma problemu.Tylko czy to coś da. Edit....
witam!!!!! sprawdź w zapłonie krzywkę czy przerwa na przerywaczu jest taka sama gdy przekręcisz kołem i krzywka się przesunie o 180 stopni,u mnie to było przyczyną właśnie takiego zachowania,po wymianie krzywki wszystko wróciło do porządku i możesz jeszcze wymienić przerywacz w końcu to groszowa sprawa
Corsa D 2010r, 78.000 km, 1.2 XEP LPG Od 3 m-cy pojawia się wypadanie zapłonów. 1. Cylinder 2 i 4 2. Podmiana wtrysków MED na AC W02, strojenie. 3. Wypadanie zapłonu w różnych cylindrach. Wypadanie zapłonu 2 cylinder. Ten błąd pojawia się co kilkaset km, samochód gaśnie w trakcie jazy. Powyższe dzieje się na LPG. Nie wiem jak na benzynie, nie testowałem....
U mnie od początku były problemy z strzałami w wydech i gaśnięciem ale jakoś to wyregulowałem ze palił od lekkiego szarpnięcia choć świece zawsze mokre po pracy na wolnych lecz od pewnego czasu zaczął świrować z odpalaniem i gaśnięciem już nawet myślałem że za dużo oleju w mieszance bo chyba też dosyć czułe są te silniki ale to nie to , gaźnik czyściutki...
Witam. Posiadam Seat Toledo 2 1.6 16v BCB. Podczas jazdy wyskoczył check engine, kontrolka zaczęła migać, auto straciło moc I zaczęło przerywać. Na biegu jalowym silnik szarpie I mocno faluje. Byłem u mechanika, stwierdził przerwa w zapłonie na cewce nr 4 czy coś takiego . I teraz pytanie, świece sprawdziłem, wszystkie są w dobrym stanie, Nie wypalone,...
Z tego co wiem to czas, czyli ilośc paliwa wtryskiwanego nie jest zależna od rezystancji wtrysków :-). Na samo sterowanie wtrysków nie powinno to mieć znaczenia, ale nie wiem czy ECU nie zapisze jakiegoś błędu przy włączonym zapłonie a odłaczonych wtryskach. Efektem może być praca ECU w trybie awaryjnym Temperatura silnika, temperatura powietrza, sonda...
Zależy jaki Delphi hińczyk czy Oryginał. Jeśli ten pierpierwszy będzie trudno bo to modół sterujący z ograniczeniem. Jeśli nie możesz wykasować błędów musiała nastąpić przerwa w dostawie prądu podczas jazdy. Luźna kostka itp. Robiłem kiedyś to Tak. 1.najpierw próba resetu przez odpięciu baterii ipróba kasowania komputerem. 2.jeśli nie pomoże na wyłączonym...
dodam że piorun w linde miga po zapłonie gdy jest usterka np. zawór od gazu, czujnik wału. Przykład wał ma ok 700-800 ohm na dwóch pinach skrajnych trzeci to ekran bez przejścia, zawór gazowy 20-40 ohm. Jeśli następuje odczyt z wieńca następuje test elementów z ich wysterowaniem i wtedy nie powinien zamigać piorun chyba że np coś ma za małą lub za dużą...
cd powyższego-oglądnij ten załącznik: Z twojego nicku wnioskuję że parasz się głownie VW,wiesz o tym że nowsze sterowniki tych silników wykrywają przerwy zapłonu?
Kody błędów odczytasz przy pomocy spinacza biurowego. Komputer nie potrzebny. Jeśli masz złącze obd mostkujesz 5 i 6 jeśli 12-to pinowe to A i B. Włączasz zapłon i liczysz błyski lampki "check" Błąd 12 możesz pominąć. Jest standardowy. ;) "...Mignięcia checka sygnalizują kody: mignięcie przerwa, mignięcie długa przerwa -pierwsza cyfra 2, ilość dlaszych...
Witaj! Żeby opóźnić zapłon musisz kręcić w kierunku obrotów koła zamachowego. Przyśpieszenie kręcisz w przeciwną stronę. Ustawienie zapłonu: wykręć świece, ustaw w miejsce świecy pręcik,ołówek, sufmiarkę, co będziesz miał pod reką, pokręć kołem zamachowem tak by tłok znalazł się w górnym punkcie.Zaznacz to miejsce na pręciku i obudowie i kole zamachowym....
Może byś spróbował zaadaptować aparat zapłonowy z cewką od poloneza albo od skody faworyt tej starszej.Przerywacz ma to do siebie,że w miarę jak się zużywa,czyli maleje przerwa zmienia się kąt wyprzedzenia zapłonu.
Sprawdz przewód który idzie do alternatora cienki , odłącz go od alternatora i połącz z masą kontrolka powinna swiecić jesli zaświeci uszkodzony regulator napięcia lub szczotki zjechane jeśli nie zaświeci przerwa na tym przewodzie lub coś z samą kontrolką albo nie ma ona zasilania
No tak wiadomo silnik sprawny nie napisałem . Tak tam jest 12v mostek a jeż kluczuje masę. No ja rozumiem że może jeż siedzi ale wiecie nieznany powód braku +12v i do tego martwy jeż to trochę podejżane chciałbym mimo wszystko znaleźć miejsce gdzie jest przyczyną brak 12v. Ten bezpiecznik 11 40a widzę że ma zasilanie po odpaleniu samochodu na zapłonie...
Witam. Koledzy mam pytanie odnośnie Punto 2 1.9 diesel bez turbo. Jestem trochę w patowej sytuacji, gdyż przebywam w UK. Mianowicie od 4 dni auto jak silnik jest ciepły, to nie chce odpalić. Świeci mi się check na czerwono. Jak ostygnie, pali od kopa. Gdzie szukać tak w skrócie gdyby ktoś miał jakiekolwiek sugestie?Ps. Dodam tylko, że na 4 biegu przy...
Na płytce była jeszcze jedna przerwa w ścieżce, której nie zauważyłem wcześniej, delikatnie okopcona, bez przejścia, połączyłem do tym klejem elektroprzewodzącym, JEST PRZEJŚCIE - JEST ISKRA, odpaliłem traktorek przez zwarcie i co najważniejsze odśnieżyłem. :oops: Jeżeli chodzi o ten stycznik i pomiary które wykonałem, oprócz dwóch grubych kabli są...
Po: 1. Silnik Rometa powinien pracować na mieszance 1:30 z olejem Lux lub Mixol. Obecnie można stosować olej Orlen Semisynthetic, 2 zł droższy i... nieco lepszy od Mixolu. Używanie dobrego oleju w takim silniku mija się z celem. 2. Przy zapłonie tyrystorowym (CDI) przerwa na świecy powinna wynosić 0.4 (Simson) do 0.7 (skutery). Przerwa 2mm jest niemożliwa...
Tylko jeśli auto się zagrzeje i złapie temperature to chodzi na 4 cylindry i tego błędu nie ma[gdy na zimnym po noc, zapali i trzyma min. 1000-1200rpm to też błedu nie ma tylko na bieg jałowym zaczyna się dusić i przygasać i wyskakuje kontrolka i błąd(ecu odcina zasilanie wtryskiwacza na 4), jeśli wtedy przełącze go na gaz (jest paliwo) chodzi dużoo...
Podczas jazdy auto straciło moc i zaczeło przerywac , po chwili wszystko wróciło do normy. na drugi dzień rano nie odpaliło. po podpięciu auto coma - regulator ciśnienia paliwa - przerwa w obwodzie regulatora Moje pytanie : na wtyczce do regulatora jaki powinien po zapłonie znajdowac sie prąd ile V
Witam proszę o poradę mam polo z 2006r silnik 1.2 (śliczne 3 cylindry) na zimnym silniku auto chodzi właściwie, po rozgrzaniu 1 cylinder nie pracuje komputer wskazuje błąd 16 685 czyli przerwa w zapłonie cylinder 1 wymieniłem świece zapłonowe sprawdziłem połączenia cewek z kompem sprawdziłem połączenia wtryskiwaczy z kompem instalacja wygląda ok. pozamieniałem...
Witam Problem z GOLF V Dokończenie tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Po krótce: Wymieniono pompę ABS, która używana okazała się niesprawna. Podmiana na starą i problem z odpaleniem auta. Mechanik który wymieniał mówi, że nic oprócz podpinania i odpinania kości ABS nie robił. Problem, nie działający licznik i brak...
Kolego. Zapomnij o wkładaniu świecy "wyższej" niż 75. Taka ma być w komarze i koniec. Tak jest skonstruowany jego układ że z większą nie da sobie rady na dłuższą metę. Założenie świecy o wyższej wartości najczęściej kończy się po kilku, max kilkudziesięciu kilometrach jej "zaspawaniem". Powstaje między elektrodami "mostek" nagaru i robi się klasyczne...
Witam! Mam problem z touranem 2.0 TDI 170km kod silnika BMN rok prod. 2007r. z DSG tak jak w temacie, podczas jazdy zaświeciła się kontrolka od świec żarowych, po czym zgasł i nie odpalił, po odpięciu akumulatora, dalej to samo, dodatkowo zaświeciły się kontrolki od ESP i wspomagania kierownicy, pompka paliwa działa, VAG wykazał błędy: Adres 01: Silnik...
Witam Po montażu instalacji gazowej IV-generacji w moim oplu pojawiły się znaczne problemy z pracą silnika. Po przejechaniu ok 50-150 od montażu gazu silnik po nagrzaniu zaczął szarpać (na biegu jałowym lekkie pojedyncze szarpnięcia, oraz podczas przyspieszania - najbardziej odczuwalne na niskich obrotach). Mimo, że kontrolka "check engine" nie zaświeciła...
Witam. Ostatnio silnik w moim Sharanie z 2004 roku z każdym odpalaniem coraz gorzej pracował; doszło do tego że po uruchomieniu chodził nierówno i nie miał w ogóle mocy. Diagnoza komputerem wykazała że pompowtryskiwacze są do wymiany. Z uwagi że akurat zajmuję się sprzedażą części, za moment włożyłem identyczne. Jednak bez efektu. Wymieniłem listwę...
Uszczelka pod kolektorem jest dobra. Tzn. nic się nie dzieje. Kupiłem oryginalny czujnik temperatury i to nie jego wina . Zainteresowałem się nastawnikiem przepustnicy, mianowicie wykręciłem go i ten "dzyndzelek" był nieruchomy. Jak odpaliłem to również brak reakcji. Odłączyłem kabel od TPS i podłączyłem, a on się wychylił i schował, mogłem taka cały...
Mój kłopot to dwufunkcyjny kocioł grzewczy Akzent typ GBS 21,1 KE f-my HydroTherm. - Wytwarza iskrę, ale nie zapala płomienia ponieważ nie dopływa gaz z armatury gazowej. - W piecu „pogrzebałem” (posprawdzałem prawie wszystko) i przy braku czasu na około miesiąc wyłączyłem go. - Przedwczoraj podłączyłem by wrócić do naprawy, a on na dzień...
Elektroda nie posiada rezystancji a właściwie ma zero ohm. Aby ją sprawdzić należy w szereg z nią włączyć miliamperomierz. Jeżeli jest sprawna powinien on wskazywać kilkanaście miliamperów po podgrzaniu elektrody. Jeżeli prąd nie płynie to jest uszkodzona lub jest jakieś zwarcie bądź przerwa na płycie.
Witam. Problem rozwiazany. Była przerwa na sciezkach pod stykami zasilania przez co nie dochodzilo napięcie po zapłonie (oczywiscie przez dzielnik rezystancyjny bo ma mieć około 3 V ) na nóżkę nr 3 układu zasilania. Pozdrawiam
Witam Matiz problem z odpalaniem i przerywa podczas jazdy po odczytaniu kodów błędów błąd 1600 błąd immo. Co było sprawdzone i wymienione jeszcze przed odczytaniem kodów palec nowy kopułka przewody zapłonowe świece zdemontowany i wyczyszczony aparat zapłonowy i dalej to samo tydzień było ok. a po tygodniu przerywa i nie pali czasami?. Zrobiłem jeszcze...
Witam 16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu 18076 Valve for Pump-Jet: Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction Może byc padniety pompowtrysk.Najlepiej podpiąć Vaga i sprawdzić.
Witam, posiadam ww auto kupione 3 dni temu. Instalacja LPG nie działała po kupnie auto trochę zdewastowane w środku, obejrzałem instalacje pod maska okazało się ze jest zerwany przewód na jednej z cewek od instalacji LPG. Po podłączeniu go przełącznik ożył i auto przeskakuje na gaz jednak przedniej części obudowy przełącznika nie ma jest tylna na której...
Czujnik z pojedyńczym przewodem (żółto-czerwony o ile pamiętam). Przywrzyj do masy - jak się wychyli przy właczonym zapłonie to znaczy że padł czujnik. Ale raczej gdzieś przerwa lub zimny lut w zespole wskaźników.
Świeca sprawna ? (nie znaczy ze jak ma iskrę to sprawna, może gubić iskrę pod ciśnieniem) filtr czysty jak dawka pływak cały lubił się zawieszać w tych motorkach. Wyczyść dyszę gaźnik pamiętaj o prze dmuchnięciu wszystkich kanałów w gaźniku. A zapłon ustaw tak 1 sprawdź czy otwiera raz platyny na jeden obrót wałem. 2 ustaw platyny na 0.4mm 3 włóż pomiędzy...
Ściąg przewod przy alternatorze idący do kontrolki i dotknij do masy przy włączonym zapłonie Jeżeli kotrolka sie zaświeci to uszkodzony może być regulator ,brak szczotek lub przerwa na wirniku
Witam, posiadam BMW e46 330CI Coupe rok prod 2001, mam taki problem moze opisze to od samego poczatku: gdy tylko kupiłem samochód wyskakiwał błąd Sondy Lambdy i czujnik spalania stukowego, po zaprowadzeniu auta do mechanika okazało się, że była przepalona wiązka od jednej z Sond po wymianie wiązki, błędy Sondy Lambdy i czujnika spalania stukowego zniknęły,...
Chodzi o MID128 szyne 1939 i podsieć CAN2 Jak wjdziesz w diagnostykę jednostek to w silniku powinien być dokładniejszy opis prawdopodobnie mid128 psid232 fmi2 Prawdopodobnie jest przerwa w instalacja, skręcone żółtyi zielony przewód. Na wyłączonym zapłonie sprawdź oporność (60 Ohm) . Szukaj pod pokrywą złącz wiązki głownej z lewej strony, w złaczu MA...
A czy ja napisalem ze sa oszustami?? Patrze na schemat alternatora i mysle jak to mozliwe, przeciez zarowka zasilana jest kolejno poprzez uzwojenie wzbudzenia-regulator-dalej do masy. Bardzo bym prosil o wytlumaczenie. Dodano po 15 Ja rozumiem, zwarta diode dodatnia ktora podaje + na zarowke kontrolna, ale przerwa na diodzie prostowniczej to tylko moze...
Mam takiego Golfa IV 1,9, czeka na swoją kolej, na razie sprawdziłem czujnik skoku iglicy. Oporność w zakresie 80-120 Ω. I brakło czasu, inne autka w kolejce. Ten pacjent na wolne chwile. Sprawdzę jeszcze wiązkę pompy, tak dla zasady ale 90% siedzi sterownik. W moim przypadku jest jeszcze czujnik temperatury, zwarcie lub przerwa w obwodzie i przepływka,...
A dlaczego nie do latarki? Wytworzenie 5kV jest bardzo proste i tanie. Ciekawe czy podobnie jak żarówki Edisona z włóknem węglowym, nanowłókna mają ujemny temperaturowy współczynnik rezystancji? Do wytworzenia 5kV potrzebna jest przetwornica więc dochodzi ci jeszcze sprawność przetwornicy (ostateczny bilans trzeba by więc policzyć) ale oczywiście da...
Jaki jest dokładnie błąd? Usterka elektryczna, przerwa w obwodzie który wraca od razu po kasowaniu jeszcze na zapłonie czy błąd typu zakres działania/sygnał wracający po odpaleniu? Najlepiej podaj tu kody błędów. I weź sprawdź w parametrach co ten czujnik pokazuje. Oprócz tego podaj wartości na jałowym i pod obciążeniem z ciśnienia w kol. dol i ciśnienie...
Check nie pali bezpieczniki sprawdzałem na zapłonie włączonym dają światło. Jeśli chek się nie świeci na desce (ikonka silnika) po włączeniu zapłonu to coś z zasilaniem albo bezpiecznik (któryś z głównych Maxi) albo uszkodzona wiązka ewentualnie ECU. Na początek bym sprawdził czy do ecu dochodzi zasilanie, jeśli nie to gdzieś jest przerwa w obwodzie,...
Przy włączonym zapłonie i nieruchomym silniku złącz przewód wzbudzenia do masy - po odpięciu go z alternatora. Jeśli nie pali się lampka kontrolna alternatora, przyczyna znaleziona: przerwa w obwodzie.
Kolego , robisz tak jak w każdym maluchu {z aparatem}a więc, najpierw ustaw sobie przerwę na aparacie zapłonowym , kręć tak długo wałem korbowym za koło pasowe {przy wyłączonym zapłonie oczywiście} aż stwierdzisz że styki nie mogą sie już wiecej rozewrzeć {chodzi o to że musisz ustawić styki w maksymalnym możliwym rozwarciu }. Między styki aparatu powinien...
Witam! Elektrody sprawdzone, przewody również! Przyczyną była przerwa na jednej z nóżek trafa WN. efektem czego był brak iskry, teraz już śmiga aż miło! Zastanawiające jednak jest czy to wogóle sprawdzają po procesie produkcji??? Temat uważam za zamknięty! Dzięki za podpowiedź! Pozdrawiam ! :) :)
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem. Zaczeło się od tego że podczas jazdy świeciła się kontrolka akumulatora, wiec wymieniłem regulator napięcia w alternatorze, ładowanie wyniosło 12V do 12.7V, więc oddałem alternator do elektryka i go naprawił. Jednak po kolejnym dniu gdy przekręce kluczyk na zapłon zaświecają się wszystkie kontrolki oprócz akumulatora....
Witam. Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość ;] Jak w temacie, borykam się z takim problemem od 2 dni ... nie to ze nie chce mi się szukać bo buszuje już po necie dość trochę i nic nie ma o Golfie i tych problemach. Mianowicie wracałem z pracy wieczorem, przejechałem przez próg zwalniający i nagle zapaliła mi się kontrolka ESP i po chwili auto zgasło,...
ECU to komputer sterujący silnikiem. Próbowałeś przed odpaleniem podpompować paliwo ręczną pompą na filtrze ? W silnikiach diesla (w większości - nie tylko w DiTD) jest podstawowym sposobem informacji użytkownika o nieprawidłowej pracy silnika (uszkodzeniach elementów itp.). Spełnia ona - prócz swojej podstawowej roli wskaźnika załączenia świec żarowych...
Żarówki maja być sprawne, wymiana na wyłączonym zapłonie i nie działającym kierunku. Tam jest taki myk, że po wymianie żarówki na włączonym kierunku, nowa nie zaświeci, przerwa w obwodzie żarówki też uniemożliwi pojawienie się zasilania, zwarcie także. Steruje tym moduł pod kierownicą-bordnetz
Bez tabeli kodów się nie obejdzie. Potrzebna jest do odczytu jaka część jest uszkodzona lub nie pracuje prawidłowo. Jeżeli chcesz się pobawić to po lewej stronie pod maską w rogu jest złącze kontrolne. Rozłącz i przy wyłączonym zapłonie złącz wyjścia A i B. Włącz zapłon.Zaczni Ci migać kontrolka - jeden błysk - dwa błyski i tak trzy razy ( kod 12 )....
Właśnie coś mi się dziwne wydawało to, że błędy w liczniku mają oznaczenie " silnika", ale może tak jest nie wiem Znalazłem jeszcze coś takiego lecz i tak nie wiem dalej, co to może być jedynie co to pozostaje mi sprawdzić co z tymi licznikami. W opisie błędu EOBD w Tolerance Data znalazłem coś takiego co dodałem w załącznikach. Nie są to schematy do...
Witam. Posiadam radioodtwarzacz PHILIPS 565, który jest już wiekowym sprzętem, ale który był już w kupionym przeze mnie aucie (mitsubishi colt '93). Problem polega na tym ze pamięć stacji radiowych ginie po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki (ale nie wyłączając radia). Jeśli w ciągu ok. minuty znów włączę zapłon to pamięć jeszcze się utrzymuje, ale jeśli...
Prawdopodobnie uszkodził się sterownik wycieraczki podaj zdjęcie silnika to się upewnimy że sterownik . Wiem że chodzi o silnik wycieraczki i właśnie nim steruje sterownik który prawdopodobnie siadł i zobacz czy przy silniku nie ma jakiejś płytki małej . Jeśli masz taki silnik zaznaczyłem gdzie znajduje się sterownik. [i mg]http://obrazki.elektroda.net/74_12687...
P13B6 (05046) - Detonacja System wykrywania przerw zapłonu (BIS) W ciężarowym spotkałem się z tym kodem (stąd mam odnotowany odpowiednik - w nawiasie), ale w osobówce jeszcze nie ;). Przekłamanie odczytu nie wchodzi w grę? Czym to czytałeś i czy napięcie było powyżej 12V?
Odkope temat bo inne podobne sa pozamykane. Jakie powinno być napięcie na tej wtyczce co jest zaraz nad pompą? bo sa 4 kable potem przerwa i jeden osobno. i jak bym nie sprawdzał to po zapłonie jest 6V patrzylem w lanosie u staruszka i jest 12 tak samo w matizie 12V i kiedys mialem calibre i tez chyba 12 bylo. ile i na jakich kolorkach kabli powinno...
U0003 to przerwa w linii CAN +, a U0009 to zwarcie linii CAN - z CAN +... Co do zachowania podświetlania radia przy wyłączonym zapłonie - wydaje mi się, że jest ok (oszczędność prądu przy wyłączonym silniku). Drzwi - wygląda na zwarcie w wiązce drzwi. Czym odczytywałeś te błędy? Musisz mieć skaner dedykowany do Opli z obsługą CAN, jeśli nie fabryczny...
Witam wszystkich forumowiczów ! Mam problem z moim bmw a mianowicie odpala ale dopiero gdy kluczyk w stacyjce będzie na włączonym zapłonie z 3 - 4 minuty i co ciekawe odpali wtedy bez najmniejszego problemu, grymasów, bez gazu tak jak odpalało do tej pory. Zgaszę silnik i go odpalę od razu jeżeli przerwa pomiędzy zgaszeniem a ponownym odpaleniem nie...
Teraz mniej istotne to czego brakuje na pompie.Normalnie przekaźnik działał i było to słychać po tym spięciu teraz jest cisza nie działa i wcześniej auto zapalało na gazie a teraz nie dodatkowo na włączonym zapłonie i podczas odpalania nie świeci kontrolka silnika.Stąd moje pytanie jeśli występuje przerwa w obwodzie zasilania pompy przykładowo spalony...
Witam Jakiś czas temu podpiąłem komputer i wyskoczyły mi 2 błędy że są obie sondy do wymiany, a mianowicie podgrzewanie sondy lambda 2 blok 1 oraz blok 2 ; przerwa w obwodzie, stały, błąd 17526 oraz 17524. Więc zainwestowałem w 2 sondy. Jedna nowa 4 pinowa NGK , druga uzywana 6 pinowa w dobrym stanie) Po odkręceniu tych sond. Okazało się że ktoś już...
wg mnie może być problem z czujnikiem położenia przepustnicy. Napięcie powinno się zmieniać zależnie od kąta otwarcia przy włączonym zapłonie Ja bym odpiął czujnik całkowicie i wtedy próbował odpalić. ale wtedy będzie przerwa w obwodzie czujnika i komputer w samochodzie zapali mi lampkę awarii MIL w zestawie wskaźników... W tej chwili jeżeli wierzyć...
Ale macie problemy,sprawdz bep.F7 ten gruby 110A on zasila przekaznik świec. Zewrzyj w gniezdzie przekaznika te dwa grube piny(jeden to wyjście na świece a drugi to zasilanie właśnie przez F7) wtedy świece mają grzać jeśli nie przerwa w połączeniu lub bezp,tak jak u góry.No dobra jak grzeją to problem w sterowaniu,ster na przekaznik(cewkę)wyłazi bezpośrednio...
Witam i dzięki za wypowiedzi. Po pierwsze, gdyby skrzynia i zarazen silnik nie miały masy to by nie kręcił rozrusznik. po drugie po wyciągnięciu wtyczki z włącznika łączę przewodem na krutko te dwa wtyki przy włączonym zapłonie i terz bez wyniku. Więc uważam że obwód nie dostaje prądu. Jak już wspomniałem bezpieczniki są dobre, wiec musi być przerwa...
Witam. Mam Golfa III 2,8l 1995r benzyna + gaz silnik AAA Problem polega na tym, że nie ma reguły czy silnik jest rozgrzany czy nie. Jeśli odpalam go na benzynie przekręcam kluczyk rozrusznik kręci jak wariat, nie chce odpalić aż po 10 sekundach raz odpali zamulony raz normalnie albo i nie odpali. Czasami się zdarza, że odpali po 2 sek. kręcenia ale...
przerwa zapłonie cylindra dźwięk zapłonie swiatła zapłonie
tranzystor płyty głównej pasek mazda pasek analogowe webasto
Kontrolka ładowania w Citroen Berlingo 1.6 - przyczyny i diagnostyka Kod do radia Renault Laguna 2 2001 - jak uzyskać?