Następnym elementem, który często wysiadał, był kondensator przerywacza.
Za duża przerwa na świecy i przerywaczu.
Patrząc na zdjęcie na allegro to nie przerywacz. CEWKA 070708 TRANSVAL PEUGEOT .
Iskrzy na przerywaczu ?
Oczywiście, że żarówki. Zamontowałem przerywacz samochodowy. Ma minimalnie szybsze miganie (ze 3 cykle na sekundę) ale chyba nawet wygląda to lepiej niż było na oryginalnym przerywaczu.
Albo zwarcie,albo padł przerywacz. Drugi kierunkowskaz działa?
Wystarczy wymiana kondensatora elektrolitycznego C1 na taki o wartości napięcia 10V ,pojemność bez zmian.
Ile zacisków ma przerywacz.
Światła zasilane są z innego obwodu niż ładowanie akumulatora, więc będą świecić, podłącz naładowany akumulator i sprawdź co się dzieje.
Witam. Co w przypadki gdy kierunki działają tylko na włączonym zapłonie natomiast nie działają na uruchomionym silniku? Akumulator sprawny bezpiecznik nowy 10 A przełącznik działa przerywacz działa ale gdy uruchomie silnik wówczas kierunków nie ma kontrolka nie nie świeci i ciągły dzwięk z przerywacza...
A jak taki przerywacz zrobic??
Witam, nie działały mi kierunki i myślałem, że to wina kierunków, i je wymieniłem na LED, a potem się okazało, że wymieniłem przerywacz i obojętnie jak zapalę, to wszystkie migają (Romet Ogar 900) (at)ElektrodaBot
Witam. Czy sprawdzałeś przerwę na platynkach po nagrzaniu silnika jak ci zgubi iskrę? Czy występuje iskrzenie na nich? A w ogóle jaką przerwę ustawiłeś na przerywaczu?
Regulowałem już kilkukrotnie, tylko w jednej pozycji dobrze odpala i chodzi, Ustawiałeś na "oko" ? W jednej pozycji, tzn. jaka wartość [mm] przed GMP ? Ile wynosi przerwa na przerywaczu?
W podstawie przerywacza jest jedna śrubka,luzujesz ją i przesuwasz podstawę w/w.Przerwę ustawiasz na 0,4 mm przy otwartych stykach.Kondensator nie zawsze musi być dobry-nowy.Czasami też może być przebicie na izolatorze młoteczka przerywacza co obniża energię iskry,bądż daje zwarcie przerywacza.
Na początku jednak wyczyść kolanko i tlumik z nagaru. A silnik słabnie, czy kręci się żwawo, tylko motorek nie chce jechać? Moze to sprzęgło sie skończyło? Sprawdzałeś odstęp na przerywaczu? Wymieniałeś świecę? Jak sprawdzałeś kompresję?
Przerwa wszyscy jest tylko wszystko sprawdziliśmy i dalej nic, wyciągnęliśmy wszystko i cały przerywacz i nie wiemy, co zrobić.
- Pierwsza sprawa to zmiana świecy na BPR 6H./NGK/. - Jaka jest przerwa na przerywaczu? - zapinka na iglicy przepustnicy-2 rowek od góry.
No tak - czyli tu jest najprostsza wersja przerywacza - tylko 1 srubka, to musisz ja poluzowac i przesunac plytke z 'platynkami' o te brakujace 0,5 - 0,7mm regulacji / 'w prawo', bo pod lbem srubki widac jeszcze ok. 1mm otworu 'fasolkowego', [ po lewej stronie lba srubki ]. Widocznie te 0,5 - 0,7mm brakuje w tej pozycji, jak na zdjeciu - zeby krzywka...
Cewka zapłonowa ma dokładnie taką samą budowę, co cewka do dwubiegowego Rometa. Jedna cewka współpracująca z przerywaczem, druga cewka generująca wysokie napięcie na świecę zapłonową. Jak pisałem wcześniej, sprawdź przerywacz, kondensator i połączenia skręcane.
Zobacz oś przerywacza czy nie ma luzu.
Nie dioda a tyrystor
Kondensator i styki przerywacza do sprawdzenia
Cylindry w rometach 2 i 3 biegowych sa identyczne o tych samych parametrach, roznica pomiedzy tymi silnikami polega na ilosci biegow, co oczywiste, a ponadto w romecie 3 biegowym wal byl okolo 0,7kg ciezszy.Waly tez da sie zamienic, jednak magneto w tym przypadku trzeba zalozyc z silnika, z ktorego jest wal. Roznica polega na umieszczeniu klina magneta...
Wszystko wskazuje na to ze przestawil ci sie zaplon. Aby motor pracowal normalnie nalezy ustawic zaplon na rozwarcie stykow przerywacz ok. 3 mm przed gornym tzw. martwym pkt. tloka. I wszystko powinno wrocic do normy. ps. wyczysc jeszcze przerywacz i swiece.
A iskrę na świecy w ogóle masz? Przerwa na przerywaczu jest? Pytanie co znaczy 'zapłon prawie cały nowy'?
a gdzie teraz dostanę platynkę która nie będzie chińska? Na przykład tu https://gmoto.pl/platynki,55887.html albo https://www.moto-shark.pl/moto/6472486/p...
Jeżeli to nie przerywacz, to być może moduł alarmu.
to jak bedzie 3mm przed gmp to maja cie otfierac czy maja bys otfarte na maksa To 3 mm przed GMP to początek otfarcia (otwarcia) styków przerywacza
klin jest cały a co uważacie z przerywaczem czy on mógł się uszkodzić
Nie widziałem fizycznie tego regulatora,czy on współpracuje z akumulatorem, czy nie,lecz raczej myślę że akumulator raczej wskazany.Masz jakiś symbol czy schemat tego regulatora.Czy z niego wychodzi napięcie stałe?.Jeżeli tak to lepiej dla przerywacza jaki zastosujesz.
Moze masz zwarcie w ktorejs lampie (zarowce ) Marka: LONGJIA Model: LJ50 Silnik/rocznik : LJ50QT-E CAPER 50 4T A/C https://www.rooader.pl/elektryka/przeryw...
Zacznij od swiecy. Nie zaluj pieniazkow i postaraj sie kupic jakas lepsza gatunkowo. Jeszcze z mlodzienczych czasow pamietam jak ciagle z tymi sprzetami byly problemy. Wlasnie opisywane przez ciebie. Jak juz brakowalo swiec z krotkim gwintem to zabieralismy ojcu te z dlugim gwintem o fiata 125p. Oczywiscie uzywane i juz wymienione w samochodzie. Zakladalismy...
zawsze dostawał muła jednak dało się z tym żyć, szukałem powodu dlaczego tak się dzieje To motorower, silnik niewielkiej mocy... bo czasem platynki się otwierają czasem nie przerwę między nimi też jest trudno ustawić Zdalnie to trudno stwierdzić, ale zwykle powodem jest wyrobienie tulejek ruchomego styku po dużym przebiegu albo gdy ktoś zapomniał o...
tak daleko to ja się jeszcze nie posunołem ;) ale nie radziłbym kombinować za dużo tam ponieważ jest olbrzymie pole elektromagnetyczne oraz dużo brudu, wody, smaru itp. Miejsce też jest ograniczone(fototranzystor), uwierz mi na słowo że oryginalny przerywacz spełnia swoją rolę w 100% o ile nie zamierzasz bawić się w tunera 2T ;>
Przerywacz jest ustawiony odpowiednio, a kondensator został sprawdzony przez ojca mojego znajomego i niby jest okej.
Witam. Jeżeli wał od starego komara (silnik owalny) to ma wycięcie na klin w innym miejscu i nie będzie chodził. Sprawdź dokładnie, w którym momencie rozwierają się styki przerywacza i napisz. Pozdrawiam.
Magneto nie obciera. Miałem także 3 inne cewki z PRL-u lecz po ich założeniu problem pozostał. Przerywacz nie ma przejścia, sprawdzałem miernikiem przy rozwartych stykach i nigdzie nie robi zwarcia. ale jak dotknę kabelka z cewki, który idzie do przerywacza i do masy to miernik piszczy na znak, że jest zwarcie. Co więcej przerywacz dokładnie wyczyszczony.
Cześć.Objawy te co opisałeś pasują na brak masy silnika, lub gdzieś na wtyczkach nie łączy sprawdź jeszcze raz. Kolego KAPI35 sprawdź zapłon w tej motorynce, przerwę na przerywaczu, świecy.Aaaa jeszcze kondensator może być uszkodzony.Tu masz filmik z ustawienia zapłonu[/b]. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Zapłon z charta (stator i koło magnesowe) pasuje plug & play, lepiej by CI to świeciło a i do przerywacza już nie trzeba by zaglądać.
Przerwa na przerywaczu - miał 4mm!!!. Skorygować do 0,4-06 mm
Jeśli podłączyłeś pod przewód wn to spaliłeś elektronikę i raczej nie będzie już działał. Musisz podłączyć pod przerywacz.
No schemat dobry leonov - tylko jest jeden problem. na schemacie są oznaczenia 49, 49a, 31 - a chciałbym się dowiedzieć jak to się ma do tych oznaczeń na moim przerywaczu czyli L B E??
https://www.youtube.com/watch?v=qttF7BuW... Trafo 7V/230 podłączasz do cewki która szła na przerywacz. Impulsator z chińczyka 1 przewodowy i do tego moduł. Robienie impulsatora z głowicy radia kiedy gotowy kosztuje 5 czy 6zł mija się z celem.
Jak rozumiem pojaz trochę stał. Wiec trzeba zacząć od rozkręcenia, czyszczenia i regulacji i a nie od kopania w rozrusznik. Trzeba się zając: Przerywaczem Świecą Regulacją gażnika Czyszczeniem tłumika
Przerwa na stykach przerywacza jest prawidłowa? Przy zbyt małej kondensator nie pomoże.
a dobrze załozyłes tłok powinien isc strzałką do wydechu sam tak kiedys sie pomyliłem i tez za nic nie odpalił sprawdz w którym miejscu otwiera sie przerywacz powinien na samej górze
w jaki sposób z cewek indukuje się napięcie i dlaczego tylko z 1 cewki napięcie wędruje do cewki wytwarzającej wysokie napiecie. To jest klasyczny zapłon typu "magneto" znany od więcej niż 100 lat. W okolicy zwojnicy porusza się magnes osadzony na kole magnesowym napędzanym przez silnik, w zwojnicy indukuje się napięcie. Zwojnica jest zwierana przez...
W celu przyspieszenia zapłonu kręcisz aparatem zapłonywym przeciwnie do kierunku obracania się magneta. Jak już będziesz zmieniał te podkładki i będziesz miał ściągniętą głowicę to najlepszy moment na ustawienie zapłonu. Podłaczasz pod przerywacz miernik lub żaróweczkę z baterią i ustawiasz tak aby gasła gdy tłok jest tuż tuż na samej górze. A potem...
Filmik mówi sam za siebie. Zgasł na końcu ,ponieważ platynki się zepsuły. Dałem cewkę 12 V i akumulator 12 V a przerywacz był od 6 V Rometa. https://www.youtube.com/watch?v=KTp6zIzq...
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
Nikt nie testował tego modułu? To może jakiś inny ktoś zaproponuje. Ważne, żeby był sterowany przerywaczem.
Witaj! Sprawdź przerywacz/oczyść styki/ i zobacz czy sprężyna przerywacza dociska do młoteczka.W jawach przerywacz po nagrzaniu robił takie kawały. Pozdrawiam Miro Nasz
czyli, jakby zastosował zamiast tego czujnika zwykły przerywacz to działało by to??
Jeszcze takie jedno pytanie.. Czy jak dam diodę prostownicza to będzie działał przerywacz do kierunkowskazów...? [przerywacz 6V bez akumulatora]
Witam, Mam problem z motorynką pony 301 a mianowicie (ustawiałem zapłon). Wymieniłem w niej: - cewke WN - kondensator - przerywacz - gaźnik Jak dziś ustawiałem zapłon i przerwe na przerywaczu to malutka iskra sie pojawiała ale przy mocnym kopnieciu i tylko czasami.Proszę o pomoc.Z góry dzieki.
Witam! Zamierzam złożyć przerywacz kierunkowskazów na układzie U643B i chciałbym zasilać go z napięcia 6V. Niestety układ działa od 9-15V. Czy zastosowanie przetwornicy MC34063 byłoby dobrym rozwiązaniem? Zastanawiam się czy nie będzie wariować pod wpływem działania pola el. magnetycznego (Romet) tak jak przerywacz bimetaliczny. Obydwa układy są w sklepie,...
Witaj! Są dwa rodzaje a nawet trzy podłączenia.Jedno to bez pośrednio do styków przerywacza.Przerywacz ma styk połączony do masy/kowadełko/a młoteczek czyli ta ruchoma część gdzie podłączony kondesator cewka zapłonowa i tam ma być kabelek od obrotomierza. Drugi rodzaj to przez transformator /ferytowy cewka nałożony na kabel wysokiego napięcia/ Spotyka...
Jeśli chodzi o kierunki to zapewne nawalił Ci Przerywacz kierunkowskazów, tania sprawa do 30zł. Bzdura, wystarczy pomyśleć skoro lewa strona ok to napewno nie będzie to przerywacz. Masz gdzieś uszkodzoną instalację.
Ja mam jakieś w garażu przerywacze zapewne od malucha mogą być takie??
Sprawdzić stan świecy zapłonowej, przewodów, zapłon, przerywacz, drożność kranika, gaźnik (dysze).. Przyczyn może być wiele
a możesz podać jakiś schemat modułu motocykla z instalacją 12v który posiada cewkę wyzwalającą zamiast przerywacza..... tak aby pasował do mojego charta 12v....
ale to jest dziwne no bo orginalnie był akumuator 6V a przerywacz od kierunkowskazów jest na 12V i to jest orginalnie zamontowane . ja nic tak nie robiłem z tym....a może przez to wtedy mi słabo świeciło no to akumulator 6V a przerywacz 12V a żarówki 6V 10W..... niewiem... jak wy myslicie z tym przerywaczem?
A swoja droga gdybym ja mial potrzebe rzezbienia z zaplonem to wybralbym na pewno bezstykowy z jakiegos chinczyka.. Mniej problemow z powodu braku przerywacza
Moment otwierania styków przerywacza jest momentem zapłonu , i tak jak kolega wyżej pisał , ustaw prawidłowo zapłon .
jeśli udało Ci się bezproblemowo zgrać krzywkę wału z przerywaczem i da się ustawić odpowiedni dla silnika 023 kąt wyprzedzenia zapłonu, to z rozwiązaniem ładowania chyba nie powinno być problemu, na Twoim miejscu nie wyrzucałbym żadnych cewek, jedną wykorzystałbym do ładowania akumulatora, podlączając mostek prostowniczy i najwyżej jakiś uklad ładowania,...
Witam, zostałem szczęśliwym posiadaczem chińskiego skutera. I mam problem z kierunkowskazami, mianowicie początkowo świeciły światłem stałym lewa i prawa strona. Stwierdziłem że pewnie przerywacz więc go wymieniłem, i wszystko działało sprawnie cały jeden dzień. Teraz lewa strona świeci mi światłem stałym a prawa w ogóle nie działa. Czy może to być...
Moim zdaniem przerwa na świecy jest za duża. Też miałem taki problem. Przyczyną była iskra zbyt duża. Przy wysokich obrotach iskra przeskakiwała. Świeca 0.45 przerywacz między 0.2 a 0.3. Pozdrawiam
a może tu: http://www.zo-mot.pl/romet/index.xml http://www.zo-mot.pl/szukaj.xml?search=p...
a trzpień przerywacza zapłonu sztywny? czy obruszany i ma luzy? jak ma luzy to właśnie będą problemy z zapłonem
Zapłon w tym modelu to niekończąca się opowieść Taka sama jak we wszystkich silnikach Rometa. Nie wystarczy ustawić punkt prawidłowo, przerwa na przerywaczu jest tak samo jak nie bardziej ważna. Przerwy nie ustawi się dobrze jeżeli oś, na której umieszczony jest młoteczek, jest luźna. taka konstrukcja przerywacza, że często występował, po wszelkich...
Witam. 1. Niedokręcona świeca. 2.Źle ustawione ssanie. 3. Zła świeca. 4.Zła przerwa na świecy. 5.Zła przerwa na przerywaczu. 6.Przesunięty zapłon. 7.Źle ustawione dysze w gaźniku 8.Zanieczyszczone dysze w gaźniku. 9.Zanieczyszczony filtr powietrza. 10.Źle ustawione ssanie. 11.Zużyte pierścienie. 12.zużyty tłok. 13.Zużyty cylinder Może ktoś jeszcze coś...
nie testowałem jeszcze ekranowania ale niegługo i to sprawdzę. Nie ma sensu, sprawdzałem czy zadziała ekranowanie i niestety nie. Testowane w motorowerze Romet Chart 210 Elektronik. Przerywacz działa, tylko wtedy, jeśli nie jest podpięty do instalacji (tylko gdyby go zasilić z akumulatora i nie łączyć z masą motoroweru, po prostu jakby go postawić...
Skąd wiesz że zapłon dobrze ustawiony?nie zerwało klina na wale z magneta?iskra będzie ale w złym miejscu!,przerywacz powinien otwierać się 2mm przed górnym położeniem tłoka,jakiego koloru jest iskra?
Kolega zdobędzie oryginalny kondensator Miflex, przykręci dobrze do masy, podłączy. Te nowe chińskie są nic nie warte. Minimalne iskrzenie na przerywaczu jest dopuszczalne. Przerwa na przerywaczu na 0,3-0,5mm. Do tego pewna świeca jak do komarka i ma chodzić. Tam nie ma dużej filozofii.
Ja miałem motorynke z pięc lat temu z kwadratowym silnikiem i siedzeniem od rometa jak masz wszystko co Powinno czyli cewki przerywacz itp to wystarczy posprawdzać ze schematami na spokojnie bo może być ze kabel jakis jest spalony albo urwany itp powodzenia dasz radę
Posiadam ogara 200 ze standardowym zapłonem , czyli jeśli palatynki są zwarte następuje zapłon . Standardowy zapłon w Ogarze jest taki sam jak w Jawie 50 - magneto z zewnętrzna cewką WN. Iskra skacze w momencie rozwierania styków przerywacza, a nie ich zwierania.
Witam-wymień młoteczek(nada się od każdego Rometa),sprawdż czy kołek mocujący przerywacz się nie rusza .
Zakładam że silnik jest w dobrym stanie technicznym. 1). sprawdź prawidłowe osadzenie krzywki przerywacza. Ustawić ściśle wg znaku na kole magnesowym. 2). sprawdź oś na której umocowany jest przerywacz - nie może się ruszać. 3). przerwa na przerywaczu 0,4-0,6 mm. Wyprzedzenie zapłonu 1,2-1,8 mm przed GMP. Zapinka na iglicy przepustnicy - 2 rowek od...
Witam. Napisałem na końcu, że przerywacz działa świetnie, bo działa tylko, że w domu :/. Tzn. mam duży problem z zakłóceniami pochodzącymi z CWN w silniku, chyba wiadomo o co chodzi. Przerywacz działa świetnie do momentu uruchomienia silnika, gdy silnik pracuje, żarówki migają tak jakby zgodnie z iskrą na świecy (tak jakby iskra była impulsem otwierającym...
Nie obrażaj polskiej motoryzacji PREDOM ROMET a kierunki każdemu się przydadzą bo to wystawianie rąk jest trochę niewygodne.
się czepili tego gaźnika :) jeżeli chłopak przy nim nic nie majstrował to tylko i wyłącznie zapłon - może przerywacz otwiera sie za mocno o ile pamiętam to też można było ustawic
Oczywiście, że masz rację, jednak w tym przypadku nie wiem, czy hallotron będzie dobrze działał, kiedy wokół niego jest koło magnesowe i 3 cewki w tym jedna w/n ? (motorek romet). Pierwotnie był tam przerywacz, który również w pewnym sensie jak transoptor jest podatny na zabrudzenia, a jakoś to jednak działało. Generalnie chcę zbudować coś innego, z...
A sprawdzałeś na innej świecy? Szczelina ma być jak najmniejsza, ale nie może ocierać. Przyjmuje się 0,3mm. Tak samo na przerywaczu (0,3-0,4mm) Jest tam jeszcze kondensator do sprawdzenia (podmiany). Jak to nie da efektu, to prawdopodobnie cewka do wymiany.
Witam. Od roku jestem posiadaczem skutera ROMET e-PONY. Mogę go tylko polecić, bo działa naprawdę dobrze, jedyny mankament który może denerwować, to blokada prędkości do 47 km/h i przy tej prędkości ewidentnie czuć, że skuter dostaje blokadę, tzn. skuter by spokojnie chciał jechać szybciej, ale coś go blokuje. Skuter posiada akumulator li-ion 72 V,...
piotrek1994 tak masz racje ale jak wymieni cewke na 12v to musiałby wymienić akumulator, przerywacz, mostek, żarówki itp i napewno niewyniosło by go to 24zł tylko 224zł. Ja proponuje przetwornice alebo obrotek zrobic z obrotomierza z Fiata 125 tam wystarczy wymienic kondensator i juz jest pod 6v. Dodano po 3 tu jest to opisane tylko że do rometa http://www.romet50-t-1.oz.pl/
A co to ma dorzeczy? Jeżeli stacyjka nie ma numeracji styków, to nie istotne jak ona jest narysowana. Wystarczy ją przedzwonić i już wiadomo jak połączyć! Ustaw pozycję "1". Znajdź dwa styki, które wykazują przejście. Tam trzeba podłączyć masę i kabel idący do przerywacza. Gaszenie następuje przez zwarcie do masy. Ustaw pozycję "0". W tej pozycji żaden...
Witam. Mam silnik Rometa w mini crossie (jak chcecie zobaczyć to tu macie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... ) A mianowicie siadł mi zapłon. Mam z Komara zapłon (cewka, kondensator, przerywacz) i teraz pytanie, czy mi będzie pasował do Rometa, bo gdzieś słyszałem, że coś tam kąt wyprzedzenia zapłonu nie pasuje czy coś. Dziękuję z góry...
...masa jest na ramie ;) Żeby instalacja elektryczna w tych wynalazkach działała, to najlepiej położyć ją od nowa. Przerywacz i przełącznik nie mają nigdzie podłączonej masy, tylko żarówki kierunkowskazów są jedną stroną podłączone do masy (i tam bym szukał problemu).
Może akurat ci się trafił taki lipny moduł ,może na dodatek z blokadą obrotów ale na impulsatorze jest lepiej niż na standardowym zapłonie z przerywaczem mnie problemów . Rodzajów modułów jest wiele jedne z wyprzedzaniem zapłonu inne bez . Spróbuj na jakimś innym module .
Witam Po dokładnych oględzinach i sprawdzeniu momentu w którym otwierają się styki przerywacza (jeśli dobrze myślę jest to 3 mm po GMP). Styki maja się otwierać przed GMP
Masz za słabą iskrę, po włączeniu świateł cewki oświetleniowe zabierają trochę energii cewce zapłonowej i stąd gaśnięcie. Jak pamiętam to "ten typ tak ma", możesz próbować skorygować ustawienie zapłonu (w szczególności moment rozwarcia styków przerywacza do pozycji koła magnesowego ze statorem), albo bawić się ze świecami.
Ja zastosowałem żarówki 12 V 10 W Przerywacz na 12 V oryginalny samochodowy elektroniczny Żarówki migały 2 razy szybciej ale motorower Romet to nie samochód i nikt nie będzie liczył ilości włączeń na minutę ( można to skorygować pojemnością w samym przekaźniku )Układ działał kilka lat bezawaryjnie
Czyli jeśli musisz zmniejszać przerwy to masz za słabą iskre a na świecy ja też jeździłem na mniejszej bo lepiej pali ale bez przesady bo będzie się mostek robił. Załatw sobie na pewno sprawny kondensator i cewkę i podmieniaj i zobaczysz ale na przerywaczu to powinieneś mieć przerwe w miarę taką jak w książce. Wyczyść jeszcze przerywacz. No i napisz...
No chwile poprykał i tam próbowałem ustawiać tą śrubkę przy gaźniku, ale nic z tego, zobacze jeszcze raz bez gaźnika tak jak piszesz, ale czy aby napewno 2 mm przed gmp bo znalazłem tam opis wszystkich silników romet komar jawka itp i tam napisane jest że 2,7 mm do 3mm Dezamet 023 - Ogar 205, Motorynka 301, Motorynka 50-M-3 Przerwa na świecy - 0,4-0,7mm...
Chyba najłatwiej impulsy wejściowe dla obrotomierza można uzyskać z cewki zapłonowej (przerywacza). Można sobie też wyobrazić np. magnes umieszczony na części obrotowej (wał, koło) i czujnik - np. hallotron.
To jest wszystko proste jak budowa cepa. https://obrazki.elektroda.pl/6806475200_... Przełącznik w lampie ma trzy położenia. W jednym zwiera parę styków bocznikujących przerywacz (wyłaczenie silnika), w środkowym nic a w trzecim łączy wyjście cewek oświetleniaowych z lampami. Tam naprawde nie ma nic skomplikowanego.
Witam posiadam Rometa z elektronicznym zapłonem (brak przerywacza) mam problem z zapłonem (moduł "telpod gl133"). Ten motorower niema iskry impulsator działa cewki w magnecie tez dają prąd a cewkę wysokiego napięcia podłączyłem od ogara i tez nie było iskry, więc stawiam na moduł proszę o pomoc mam już schemat modułu tylko nie mam wartości elemętów....
Witam. Może być uszkodzona świeca, przewód WN, kondensator, cewka lub przerywacz. Może być także zła przerwa na stykach. Lub ścięty klin. Sprawdź kolor iskry, czy nie ma przebicia, i wyprzedzenie zapłonu. Pozdrawiam czubeq15 :)
Witam, może ktoś będzie wiedział, mam skuter marki Robet S16 T4 chiński i jak przekręcę kluczyk, licznik działa, lecz nie ma migaczy ani stopu, a jak tylko próbuję odpalić, to wskaźnik od paliwa idzie w dół i nic się nie dzieje. Był wymieniony przekaźnik, ale dalej to samo. AI: Czy sprawdzałeś stan i napięcie akumulatora? Może być przyczyną problemów...
przerwa przerywacz romet romet świeca przerywacz romet polski romet
wyświetlać błąd zafira komputer audio synchronizacja bezpiecznik termiczny schemat
światłowód vectra radio hobby zestaw
Jak wyjść z trybu boot ROM, PXE lub Fastboot? Jak wyjść z PXE ROM na komputerze Dell?