Czarny przekaźnik jest tylko od szyby ogrzewanej. Podmień na próbę z czerwonym - by sprawdzić czy działa szyba . Czerwony est m. innymi od wycieraczek/spryskiwaczy szyb wentylatora nawiewu zapalniczki itp. Na próbę możesz podmienić . A niebieski to nie przekaźnik a przerywacz kierunkowskazów
przerywacz się uszkodził.
Awaryjne działają? Jeśli tak to przerywacz powinien być ok.
Więc: masy, żarówki, wyłącznik awaryjnych, przełącznik pod kierownicą - do sprawdzenia. Możesz sobie zmajstrować obciążenie około 40W (np z żarówki R2) i obciążać obwód nominalnie i sprawdzać, czy przerywacz zaczyna pracować. Obwód jest prosty, niemal uniwersalny.
Nie wiedziałem ,że przy uszkodzonym przerywaczu będą działać awaryjne!!!
Wiatm Mam takie pytanie ostatnio zdarzyło mi sie ze na środku skrzyżowania nie miałem lewego kierunkowskazu przełącznik w dół a jego nie ma . Proszę o pomoc. :( co zawiodło? Przełącznik zespolony czy przerywacz ?
Ten schemat jest OK kiedyś sam go montowałem i działał dobrze, wartości potencjometru nie pamiętam, patrząc na otoczenie można spróbować 10k
W seicento kiedy załączysz awaryjne to w liczniku nie miga kontrolka kontrolka kierunkowskazów a jedyni podświetla się przycisk od awaryjnych w rytm przerywacza kierunkowskazów Za zasilanie kontrolek odpowiada bezpiecznik F22 w kabinie kierowcy oprócz kontrolki kierunkowskazów która jest zasilana z przerywacza kierunkowskazów
Przerywacz zostaw w spokoju, masz problem z wiązką elektryczną idącą do przedniego lewego błotnika. Alarm podaje zasilanie już poza przerwą w obwodzie.
Przerywacz kierunkowskazów.
Wymienić przerywacz, naprawić masy w tylnych lampach.P
a jaki ma być w SC jak nie elektroniczny I tu się zdziwisz, syn mojego sąsiada miał tego fiacika z przerywaczem kierunkowskazów na druciku oporowym.. z malucha.
Witam, wszystkich tu zgromadzonych piszę bo potrzebuje waszej pomocy.. Więc tak, wchodząc do auta próbuje włączyć wycieraczki,a tu nie trybi. Więc jadę na stacje kupuje bezpieczniki i wkładam bo tamten był przepalony, wsadzam nowy bezpiecznik, przekręcam stacyjkę i włączam wycieraczki, jeden ruch wycieraczek i bezpiecznik spalony. A wspominając po południu...
no tak ale gdzie ten przekaznik jest ??? czy on jest obok przerywacza w tablicy z bezpiecznikami ??? czy gdzies jest ukryty.
Cewki się grzały przy zwykłym przerywaczu jak był zwarty, to jest zapłon elektroniczny nic się nie grzeje.[/i]
Po załączeniu zapłonu słychać cykliczne pstrykanie, jakby przerywacz, odgłos dochodzi z okolicy podszybia, nad licznikiem, a bardziej słyszalny jest z zewnątrz, żadnych innych objawów tylko pstrykanie charakterystyczne dla przerywacza, co to może być? przecież tam znajduje się tylko silnik od wycieraczek, czy może to coś za licznikiem?, Seicento 900
Obawiam się że zapłon w każdym przypadku będzie musiał być włączony ;) i nie wykombinujesz tak by wystarczyło wsunięcie samego kluczyka. A z cewką bym polemizował , stare czasy minęły nie ma klasycznych przerywaczy i dziś sterowanie idzie przez moduł elektroniczny i prąd nie powinien płynąć.
Witam. Mam z tym tematem doświadczenie w prawdzie nie w samochodzie a w traktorku typu SAM. Silnik fiat 126p 600cm3, alternator z fiata 125p nowszy model (9 diodowy) W sumie to taka sama instalacja jak w aucie poza zbędną elektroniką. No i do sedna. Po zdjęciu klem a akumulatora na pracującym silniku pierwsze co poszło to żarówki kontrolek. Zadziałały...
Wyjmij bezpieczniki nr 6 (lewe światło mijania) i nr 7 ( prawe światło mijania). Wyjmij czerwony przekaźnik nad przerywaczem kierunkowskazów (pierwszy nad przerywaczem). W jego gnieździe gdzie wchodzi pin 30 przekaźnika jest stały plus. Połącz ten plus kablem z górnym pinem po wyjętych bezpiecznikach nr 6 i następnie 7. Podasz prąd na światła mijania...
Numeracją przewodów w samochodzie nigdy się nie zajmowałem, ale o ile dobrze się doczytałem (dzięki JCK), to interesują mnie: "31" czyli minus zasilania (inaczej karoseria), "15" czyli +12V, które pojawia się po załączeniu stacyjki, - styk na cewce zapłonowej od strony przerywacza (lub układu elektronicznego zapłonu). Hmmm, zobaczę ... A teraz kolejne...
http://obrazki.elektroda.net/22_12805124... Witam wszystkich. To mój pierwszy projekt w tym dziale. Dlaczego kolejna programowalna wycieraczka do samochodu, której było już kilka różnych projektów ...? ano dlatego, że ta jest konkretnie do modelu Fiata Seicento. Jak użytkownicy wiedzą standardowy regulator cyka co około 4s i nigdy mi to nie...
Witam. Jakie jest maksymalny i minimalny czas ładowania cewki dwustrzalowej sejcento/ punto i tym podobne. Szukałem na internecie informacji i nie mogę nic znaleźć. Potrzebuje to do wykonania odpowiedniego wykonania przerywacza pod halla i wzmacniacz z golfiaka Dziękuje
Jeżeli to starszy model nie "elegant" to możesz pobawić się nad układem zapłonowym bezstykowym, mam aplikację takich układów, kiedyś nawet jeden zbudowałem, ale nie miałem okazji przetestować. Znajomy zbudował, zamontował i bardzo sobie chwalił mówił, że nareście miał spokój z wypalonymi stykami przerywacza. Aha, jeszcze zapomniałem w maluchu przewód...
Witam. Problem jest dziwny i na forum nie znalazłem odpowiedzi więc piszę. Wczoraj jak jechalem to w pewnym momencie gdy dałem kierunek w prawo, dźwigienka wskoczyła ale przerywacz nie działał. Wiem że się kierunki nie świeciły bo było to w nocy. Natomiast nad zegarami lampka która sygnalizuje włączony kierunkowskaż była lekko zaświecona. W dzień bym...
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
Mocowanie czujnika wału nie zostało uszkodzone przegięte przy wypadku ?
Witam. Mam pytanie dotyczace wycieraczek w seicento 1100.Otóż pewnego razu przestały działać 2 z 4 funkcji szybkośći wycieraczek.Przestałą działać funcja przerywana i szybka.Działa tylko tylko bardzo szybkie wycieranie wycieraczki a pojedyńcze na pól gwizdka.Trzeba przytrzymać manetke do końca ,żeby wrociła .Bojeżeli się póści to wycieraczki stają w...
To nie jest normalne , gdyż idąc na 2 cylindry na zimnym tak naprawdę je osłabia ... trzeźwo myśląc.... A przecież zależy na tym by auto sie zagrzewało jak najszybciej a tym samym szybko z chodziło ze ssania... A czy masz kłopoty z odpaleniem auta ? Ja na twoim miejscu odwiedził bym elektryka ... Zostawił u niego auto na 1 2 dni i żeby podpioł go na...
Naciąg paska.
Ok jutro ściągnę węże i sprawdzę ile tam było płynu zaleje wodą wypłuczę , pojadę do mechanika niech rzuci okiem i wyceni naprawę. Aż taki dobry z mechaniki nie jestem żeby rzucić się na wymianę uszczelki. Albo może blok pękł ? Bo czytałem również o takich przypadkach ?
Witam, Szanowni koledzy mam SC 900 instalacja LPG objawy są następujące zarówno na LPG jak i na BENIE to samo. Nie zawsze lecz czasami - jak go "piknie" . Jedziesz i nagle silnik zamiera na 2-3 sekundy potem się budzi na taki sam czas i tak w kółko... za chwile mu przechodzi i jest dobrze a potem znowu to samo... jak ma tą "fazę" to jak się zatrzymię...
w momencie przerwy w pracy silnika zapala sie kontrolka wtrysku. tester wykazal brak bledow Coś tu mi nie gra.
Najprościej: podłącz obrotomierz od malucha (lub inny od dwucylindrowca czterosuwa) . Cały układ połączeń jak w przerywaczowym zapłonie, zasilanie, podświetlanie, a przewód nr1 (impulsy) podłącz do (obojętne której) cewki zapłonowej od strony modułu zapłonowego. Mam tak podłączone w seicento 1100 i działa znakomicie.
zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek zawiesić seicento seicento
żółty monitor wygłuszyć drzwi prąd zgrzewarka
akumulator macalister laptop gamingowy
Jak zdjąć obudowę drzwi Ford Focus 2002? Brak internetu na laptopie mimo połączenia z Wi-Fi: możliwe przyczyny i rozwiązania