Po ustawieniu zbieżności i przejechaniu się, okazuje się, ze kierownica przekręcona w prawo i jaka jest wtedy odczytana wartość czujnika kąta skrętu?
Może być przestawiona kierownica względem przekladni, źle ustawiona nowa przekładnia przed montażem
^No proszę Cię, Dzień Dobry TVN? Podłącz tester, najlepiej VCDS i odczytaj błędy. Jak masz przestawioną zbieżność i kierownica jest skręcona podczas jazdy na wprost, to może to być przyczyną. Ale równie dobrze może to być cała reszta - czujnik kąta skrętu, przyspieszeń bocznych itp.
https://www.car-auto-repair.com/vcds-cal... [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... ...tylko, że on ma ewidentnie przestawioną kierownicę.
Podjedź do warsztatu, poproś o zamianę przednich kół - prawe z lewym (jeżeli sa kierunkowe to na chwilę nic się nie stanie). Zrób jadę próbną. Jak zacznie ściągać w drugą stronę to wina opon. Jak nic się nie zmieni trzeba szukać w zawieszeniu. Zbieżność NIE MA wpływu na ściąganie. Przy źle ustawionej zbieżności połówkowej będziesz miał najwyżej przestawioną...
Lepiej przestawić kierownicę.
Kierownica musi być prosto względem kół. Jeżeli coś zostało "dłubane" to bardzo prawdopodobne, że musisz przestawić kierownicę na wielofrezie krzyżaka.
Siema mam problem z fiatem a mianowicie nie chce zapalić. Gdy przekręcam kluczyk na raz wyskakuje kontrolka samochód z kłódką nie wiem co to za błąd i wtedy samochód nawet nie chce próbować odpalić a gdy odrazu po przekręceniu odpalam gdy wyświetli się ta kontrolka odcina mi rozruch . Czy to może być spowodowane coś z imo . Dodam że stało mi się to...
Byłeś na kompie przestawić kierownice z prawej na lewą? Jak nie to spróbuj
Witam. Przy klasycznej maglownicy może być wszystko dobrze ustawione, jak piszesz. Ale może być przestawione połączenie kierownica>maglownica. Ewentualnie, i raczej prawdopodobne, przestawienie o "przysłowiowy jeden ząb" koła zębatego w maglownicy od strony napędu kierownicy. Choć są auta, które mają ograniczniki skrętu, ale ich jest mało. Szukaj tym...
Witam mam problem z zdjęciem poduszki ponieważ do tej pory zawsze były przykręcane na wkrętki w innych samochodach a tutaj jest tylko jedna dziurka i tam jest pręcik i właśnie nie wiem jak do tego sie zabrać ponieważ trzeba przestawić kierownicę pozdrawiam.
Jedź na poprawkę. U mnie kiedyś dopiero za trzecim razem ustawili poprawnie. Auto nie bite a na przeglądzie w SKP, wszystkie elementy zawieszenia wyszły wzorowo. Przed przeglądem, wymieniłem łożyska kolumn, sworznie zwrotnic, gałki drążków . Auto nawet nie ściągało w żadną stronę, ale miałem nieco przestawioną kierownicę, więc pojechałem do najlepszego...
(at)johnny833 Ściąga w prawo, skręca kierownice do punktu 0. Dalej już nie skręca i mocniej nie ściąga. Dodano po 54 Wpadłem jeszcze na jeden pomysł diagnozy tego całego błędu. 1. Pojechałem na równy teren i stanąłem na środku 2. Przerwałem nową kalibrację G85 w celu pojawienia się błędu i całkowitego wyłączenia wspomagania 3. Przejechałem się 2 razy...
N75 to się ten zawór nazywał w jakimś Golfie chyba :/ (do tego tam, jego działanie było odwrotne). Zdejmij wężyk z "gruszki" turbiny i ręką spróbuj przestawić "kierownicę" turbiny - sprawdź czy chodzi płynnie i bez zbytniego oporu (pomijając opór sprężyny zwrotnej). Upewnij się też że pompa podciśnienia daje właściwe podciśnienie, a przewód podciśnieniowy...
Jutro sprawdzę. Mam dwa punkty gdzie może się coś przestawić. Pierwsze to śruba rzymska jak by czasami gwint był uszkodzony. Zmierzyłem odległości na śrubie rzymskiej i jak się kierownica przestawi to porównam te dane. Drugie miejsce to maglownica ale czy w maglownicy może się coś przestawić, przeskoczyć?
Mam następujący problem. Po wymianie opon na zimowe mam przestawioną kierownicę. Używam tego samego zestawu opon (zimowe/letnie) od kilku lat i nigdy po wymianie taka sytuacja nie wystąpiła. Dodatkowo zamieniłem koła przód-tył, żeby wykluczyć ew. faktyczne problemy z oponami i nic to nie zmieniło. Zastanawiam się, czy jest możliwe przestawienie zbieżności...
Ustawienie kierownicy regulujesz drążkiem podłużnym, poprzeczny odpowiada za zbieżność i jego nie ruszaj. Drążek podłużny ma jedną końcówkę stałą, więc do regulacji trzeba go rozpiąć - wypiąć z wąsa zwrotnicy lub przekładni. Można też przestawić kierownicę na frezie - co prościej. Najlepiej jest ustawić przekładnię na znaki i wyregulować drążek.
Sprawdze to. Ale tak się zastanawiam, a jak by mi zbieżność się przestawiła to kierownica nie stała by krzywo? Bo tak miałem kiedyś po wymianie końcówki drążka.
Takiej odpowiedzi oczekiwałem dziękuje . Czy będę mógł przestawić kierownice o ząbek max 2 żeby ją ustawić idealnie na wprost ? Dodano po 22 Czy przy zakupie CIM tylko do demontażu taśmy zwracać uwagę na oznaczenia oraz numery ?
Witam, chciałbym ustawić kierownicę na prosto gdy są prosto ustawione koła... Teraz tak, zbieżność którą mam, chcę zachować. Myślę aby ustawić i zablokować w pozycji prostej kierownicę (kierownicy na ząbkach nie da się przestawiać). Następnie regulować koła na prosto na zasadzie, że gdy z jednej strony odkręcę nakrętkę o 360 stopni, to z drugiej strony...
kolego nie do końca z tą zbieżnością , tam jest czujnik w przekładni sprawdz czy znak na kole kierownicy zgadza się z znakiem na drążku kierowniczym ,może jest przestawiona kierownica i nie na znakach oryginalnych bo zbieżność trzeba ustawiać do kierownicy na wprost a tutaj robią tak że jak jest zbieżność niby ok a kierownica ucieka to ją przestawiają...
to tak jak mówię jedyne co zostaje to podjechać do warsztatu i ustawić kąty pochylenia koła oraz zbieżność po tej operacji powinno być dobrze aha możesz mieć delikatnie przestawioną kierownice w lewo lub prawo ona po pewnym czasie sama się wyprostuje zależeć to będzie od tego ile km już przejechałeś i czy zdążyło ściąć już oponę
Lichy ten mechanik, a wahacze na darmo wymienione. Problem masz taki, że nie są po równo wkręcone drążki w końcówki po obydwu stronach, stąd auto bardziej skręca w lewo i szarpie przegub napędowy gdyż przy tym wychyle nie pracuje już równobieżnie. Podzielić po równo obroty kierownicy, przestawić kierownicę na wprost na frezie, doregulować koła zbieżnością...
Panowie - czytać uważnie. To kierownica jest przestawiona - auto jedzie i prostuje do jazdy na wprost!
Orbitrole wszelkie mają taką samą zasadę działania. Przestawiłeś go na wielowypuście. Ciesz się że kierownica nie zabrała cię z siedzenia.
Podczas jazdy przy skręcie w lewo notorycznie zapala się kontrolka ESP co skutkuje tym iż system ten nie działa na prostych kołach zdejmij kierownice i kręć delikatnie taśmą w lewo do lekkiego oporu żeby jej nie zerwać i potem w prawo, policz obroty od lewej do prawej, cofnij na środek i załóż kierownice, idę o zakład ze jest kierownica z taśmą o jeden...
Tak zapinasz przyrządy i sprawdzasz co jest przestawione. Zawsze jest jakiś luz. Jak zmieni się kąt to zmieni się minimalnie zbieżność. ( choć kąt będzie w dopuszczalnej granicy)
99procent przypadków to źle złożone ,kręcone kierownicą było i przestawione o 360* lub więcej .
Steruje podciśnieniem idącym na gruszkę. Sterownik wysyła sygnał o zmiennym wypełnieniu, więc proste metody jego sprawdzenia odpadają. Sterowanie przez ECU zobrazowane jest procentowo w ostatniej kolumnie grupy 011. We wcześniej podanym logu widać jak sterownik próbuje zmniejszyć doładowanie ( zabrać podciśnienie z gruszki aby sztanga opadła na dół...
Magiel - Zobacz ile ma obrotow od lewej do prawej u staw po środku. Kolumna - nie ma to znaczenia , bedzie jedna albo dwie możliwości, kierownicy chyba nie da sie przestawić. Zakladasz kierownice na kolumne i jak jest prosto to spinasz z maglownicą. Po podłączeniu zapewne musisz wykonać procedure osiowania za pomocą jakiegoś komputera diagnostycznego.
Oś Z nie działa czyli pedały, a pedały przestawiły się na przyciski 11 12, co robić?
Możesz zdjąć kierownicę i ją przestawić tylko uwaga na poduszkę powietrzną jak jest, ale lepiej jechać na zbieżność bo później może się okazać że opony do wyrzucenia. Bzdura wierutna! Autor w pierwszym poście zaznaczył, że auto ściąga z kierunku jazdy, więc doradzanie naprawy poprzez przestawienie kierownicy, to jak leczenie syfa pudrem. Na pewno nie...
w sumie to nic nie rozbierałem, tylko kierownice przestawiłem na dół i na maxsa do siebie, po tym zaczęły dziać sie takie rzeczy
Badziewne nawiewniki, ale tanie hihi. Co do regulacji to na stronie 6 tego pdf, pod tabelką z ilością kierownic masz 2 rysunki z przekrojem poprzecznym. trzeba przestawić te kierownice np. drewnianą linijką, albo śrubokrętem przez szmatkę(żeby nie porysować) tak by dmuchało na boki - układ z lewej. To wszystko. Chyba, że instalacja jest źle wyregulowana...
Załączam zrzuty. Kodowanie sterownika silnika nie ma pomocnika. Sterownik kierownicy był ustawiony na CAN, jak widać przestawiłem bez CANu, bez zmian.
Z jednej strony wystarczy wyłączyć zapłon, z drugiej strony jak rozepniesz akumulator, to będziesz miał pewność. Najczęściej to jest tak, wyłączasz zapłon, demontujesz jakiś element układu poduszek, trzeba przestawić auto, skręcić kierownicą itp. Włączasz zapłon i cieszysz się świecącą kontrolką poduszek, czasem słychać radosne o kur...
Jak nie przestawiłeś pozycji kierownicy miedzy maglownicą a samą kolumną (np zdemontowana na pozycji środkowej i zamontowana na pozycji środkowej ) To spróbuj . Jak przestawiłeś istnieje ryzyko zerwania taśmy AIR BAG. W tym przypadku taśma nie ma nic do tego, czujnik znajduje się w samej maglownicy. Ja sądzę że firma nie robiła regeneracji sterownika...
Jak sobie wyobrażasz żeby przy jednym kole skręconym w lewo lub w prawo samochód jechał prosto? Będzie jechał prosto bo sam się ustawi na wprost ( kąty pochylenia i wyprzedzenia) . Przestawi się kierownica z pozycji na wprost i auto będzie ,,płużyć'' kołami, stanie się bardziej nerwowe, opony będą się zużywać. Nie będzie ściągać. Autami zajmuję się...
A może się kwarc przestawił?
Gdyby kierownica była przestawiona np o jeden obrót to poszła by taśma teoretycznie.Coś tam zapasu jest ale nie wiem czy aż tyle.Trzeba zajrzeć w parametry i zobaczyć czy coś tam widać.Do tego odczytać prędkość tylko na wykresie ze wszystkich kół.Bo zakłócenia na którymś czujniku mogą wpływać na to czy zgaśnie esp czy nie.
Na kolumnie i kierownicy powinien być znak. Źle założona kierownica to przestawiony kąt skrętu, no chyba ze uszkodziles czujnik. Do diagnozy i kalibracji wystarczy np delphi ds150, w renault radzi sobie nawet dobrze. Kąt skrętu programuje się dosyć łatwo. Jak jest przestawiony to napewno będzie błąd ESP, bo jest jeszcze czujnik przyspieszenia wdluznego...
Z tą kolumna kierowniczą to chodzi o kierownicę? I to trzeba przestawić tu pod nogami kierowcy odkręcając ten krzyżak od tego co wystaje z podłogi? Aha i jak wiedzieć w którym momencie magiel jest ustawiony do jazdy na wprost?
Zbieżność ustawiona wzorowo Nie wydaje mi się, skoro : kierownica jest przekrzywiona tak jak na zdjęciu Co masz ma myśli pisząc, że nie można przestawić na drążkach ?
Ściągnąłem kierownice i ją troche przestawiłem , ustawiłem od nowa ten cały zwijacz ,i po przejechaniu 20km sie zaadaptował i już wszystko śmiga.
Wyjąć poduchę i przestawić na frezach.
Witam. Miałem wyciek z maglownicy. Postanowiłem naprawić ją sam. Wymiana uszczelek na walku pionowym jest prosta ale zmontowanie tego wałka to inna sprawa. Chyba nie włożyłem go w to samo miejsce bo po zmontowaniu wszystkiego kierownica jest przestawiona względem kół. Czy ktoś wie jak to poprawnie zmontować? Na stacji diagnostycznej nie mogli ustawić...
Wydaję mi się że to kwestia oprogramowania. Mam kierownicę Logitech i wystarczy w ustawieniach przestawić czułość i kąt obrotów kierownicy.
Kolega ma racje.Nie trzeba odpinać baterii.Jeszcze zakodujesz radio.A adaptacje powinny się same nastawić po ewentualnym odłączeniu baterii.Zrób jak opisał kolega,i dalej masz taśmę.Odłącz wtyczki i wyjmij ją.(nie wolno kręcić taśmą!!!)Osłony kierownicy odkręć z dołu i zdejmij.Reszta już proste.Nie przestaw sobie kierownicy na frezie.Pozdrawiam Janusz.
ja zbierzność będzie nie ustawiona to też będzie wywalać błąd, kalibrację robi sie przy pomocy Tech2+Candi Kierownica ma być na prosto ale nie przestawiona na wieloklinie
Co wspólnego ma kierownica ze zbieżności Nic. pomijam auta gdzie wał kierownicy nie ma wieloklina a np. sześciokąt) No właśnie, to co wtedy? Nadal będziesz kierownicę ustawiać? Czy drążkami kręcić? Idąc dalej tym tokiem rozumowania, uważasz że kierownica na frezach się przestawiła podczas użytkowania lub wymiany elementów układu kierowniczego?
witam zaczęła mi cieknąć maglownica w Passacie na walku pionowym wymontowałem maglownice następnie wymontowałem wałek wymieniem uszczelki i zmontowałem to wszystko ponownie okazało się że kierownica jest przestawiona i świeci się kontrolka esp a na stacji diagnostycznej nie mogą ustawić zbieżności względem kierownicy jak to można naprawić czy ktoś ma...
Witam Robiłem sobie zawieszenie, no i po ustawieniu wszystkich parametrów okazało się, że mam krzywo kierownicę. Nie chciało mi się grzebać w zawieszeniu więc postanowiłem skorygować to poprzez przestawienie kierownicy na frezie o jeden ząbek. Odkręciłem poduchę, odłączyłem ją, potem odkręciłem kierownicę, zrobiłem korektę i pewnie teraz popełniłem...
Witaj. Miałem podobny problem. Jadą swoją gwiazdą wpadłem w dziurę. Po tym koło kierownicy przestawiło się. Przesunęły się wahacze od uderzenia. Czujnik na kierownicy sprawdza, czy koło kierownicy jest ustawiona do jazdy na wprost. Jeśli jest inaczej sygnalizuje usterkę BAS, ESP. Ustawienie zbieżności załatwia sprawę. Tak było u mnie. Kierownica w prawo...
Firma z dobrymi opiniami sprzedała mi maglownicę zregenerowaną oczywiście niemam pojęcia co było z nią robione, w każdym razie po osobistej wymianie nie było żadnych stuków w przeciwieństwie do poprzedniej, zalany płyn do wspomagania dedykowany, podstawowa wiedzą by jej nie uszkodzić myślę że posiadam, a maglownica po 4 dniach zaczęła cieknąć po obu...
Aleksander_01 a po co przestawiac? nie ma takiej potrzeby Jeżeli kierownica przy jeździe na wprost jest "pochylona" , a na wał wchodzi dokładnie w jedno jedyne miejsce to trzeba przestawić na drążkach, chyba że jest jakiś inny sposób. W grupie VAG kierownicę montujesz dowolnie na wał i takiego problemu nie ma.
Najprawdopodobniej źle ustawiony kąt skrętu kół. Trzeba sprawdzić jaki jest ma pozycji kierownica prosto i czy trzeba adaptacje wykonać przy przestawić zwijał/taśmę.
Witam długo nie odpowiadałem bo miałem troche problemów z tą awarią i jeszcze inne sprawy ale musze opisać to, może sie komuś przydać, ponieważ nikt mi nie odpisał na moją prosbe. A więc tak kupiłem układ tego samego producenta co mój TWR natomiast nr. na układzie były prawie te same ale na silniczku elektryczym były prawie te same, różniły sie tylko...
co bylo zmieniane(drazek stabilizatora?) odkrecana byla kolyska?jak tak to trzeba ja precyzyjnie ustawic na stare miejsca,jak jest przestawiona nawet minimalnie kierownica bedzie stala krzywo,mozna to skalibrowac zbieznoscia pod warunkiem ze zablokuje sie kierownice do jazdy na wprost i reguluje sie dwoma drazkami.. zbieznosc zadko wplywa na sciaganie...
Witam! Golf IV, jeden wahacz+ kolumna mcphersona. Wymieniałem tulejki w wahaczach. Odkręciłem stabilizatory, 3 śruby od sworznia, dwie śruby od wahacza i jakoś wyszło. Podczas tej operacji często skręcałem kołami(nie kierownicą). Po wymianie wszystko skręciłem na 100% dobrze. Kierownice ustawiłem prosto a samochód jedzie w lewo. Kierownicę odkręciłem...
A w fordzie to kierownica nie jest przypadkiem montowana sześciokąt? I jej przestawienie o "jeden", powoduje przestawienie kierownicy o 60'. A to chyba łatwo zauważyć... ZXMEN (to jest was wielu, sądząc po nicku?)napisał: Tak. kierownice musisz ściągnąć. podejrzewam że któryś przewód jest luźny .w najgorszym wypadku cały kom do wymiany.. Jaki "kom"?...
Nie ma co się denerwować, ja wiem jak to zrobić, koledzy też wiedzą, a autor tematu i tak pewnie się z tego forum nie dowie, a co mi tam, bez względu na potencjalną krytykę opiszę sposób ustawienia tego czujnika kąta skrętu. A więc tak, ustawiamy samochód do jazdy na wprost, najlepiej przejechać kilkadziesiąt metrów do przodu tak, żeby auto jechało...
Witam. AFS wywala 612C HARDWAREFEHLER STEUERGERAET, kierownica przestawiona 5 minut na prawo. W module SGM dwa błędy 93cc SERVOTRONIC- Nominal current invalid (AFS) 93cd SERVOTRONIC- ECO-Nominal current invalid (AFS) Wspomaganie działa tak samo czy jade 100km/h czy stoję w miejscu. Dodatkowo w DDE i DSC brak komunikacji z modułem AFS. Jak to ugryść?...
witam wszystkich, problem nastepujący : kierownica przy wyprostowanych kołach powinna wyglądać tak : http://img04.allegroimg.pl/photos/orygin... u mnie przy kołach wyprostowanych jest skręcona lekko w lewo. Chcę ją odkręcić i ustawić żeby była prosto. Tam są 4 śruby imbusowe i bodajże 32 klucz nasadowy. Czy podczas takiej operacji...
Odlaczylem ostatnio poduszke powietrzna W jakim celu? Fizycznie ją odłączyłeś, czy wyłączyłeś w Diagboxie // PP2000? Fizycznie odlaczylem, poniewaz chcialem przestawic kierownice bo ustawialem zbieznosc glupota ale no trudno. ( przed odlaczeniem bledu nie bylo)
Auto BMW 6 e63 2007r Otóż mam pytanie czy po przekładce anglika na kierownice z lewej strony trzeba dokupić nowy przełącznik zespolony mianowicie SZL (ten pod kierownicą) gdzies znalazłem informacje że trzeba ponieważ ten w angliku zczytuje położenie kierownicy przestawione tak jakby o 180 stopni. Od kilku dni walcze z tym autem wywala tylko błąd od...
Tak, przy włączonym silniku kierownica zaczyna kręcić się do pewnego momentu w prawo. Tak jakby nie wiedziała kiedy jest środek i był on przestawiony na prawą stronę. (Mam nadzieje, ze zrozumiale opisałam :))
Przymierzam się do wymiany nieszczęsnego AFFA3 NAV na AFFA2 i mam pytanie. Jak wiadomo, w Cabasse Auditorium z AFFA3 NAV godzinę ustawia się pilotem pod kierownicą, natomiast AFFA2 posiada przyciski. Czy po tym "przeszczepie" ustawianie godziny nadal pozostaje po staremu, czy trzeba przestawić się na przyciski w wyświetlaczu?
Ostatnio mój pistolet do kleju który leżał rok na półce nieużywany wczoraj wywalił mi korki w pokoju Ale Artur jeśli mogę Ci tak mówić, zauważ że jak kolega kierownice kalibruje to działa wszystko a tak to nie (do autora tematu) na jakich grach testujesz tą kierownice? Może wystarczy przestawić w ustawieniach tryb na inny ? Pobaw się bo rozwiązanie...
No pewnie że prosto, trzeba przestawić na frezie, ale potrzebny jest ściągacz koła kierownicy, jak ściągasz bez ściągacza może ulecieć na piaście.
Dałem radę. Odłączamy akumulator,zdejmujemy poduszkę,zaznaczamy jak jest założona kierownica by nie przestawić czujnika skrętu i zdejmujemy ją.Następnie zdejmujemy taśmę która jest na zaczepach. Następnie odkręcamy 4 długie śrubki które trzymia obie manetki i mamy manetkę w dłoni. Ja rozebrałem i umyłem wacikiem ze zmywaczem. To wystarczyło. Przedtem...
A oś jazdy jest na -0⁰10' Lewe tylne koło chce do środka a prawe na zewnątrz (prawie pół stopnia) trzeba to korygować kierą w prawo. Tu są niewielkie odchyłki więc raczej tylko trzeba przestawić kierę na drążkach. Autor nie napisał czy auto samo zjeżdża i musi kontrować czy po prostu jak jedzie prosto to kierownica jest przekrzywiona. Ogólnie z geometrią...
Jak już tak bardzo chcemy zrobić z roweru motocykl, to po co pedałować? Mamy silnik, ramę, hamulce, kierownicę, siedzenie - to już prawie motór, tylko te pedały...jakoś tak nie równo nogi się trzyma na nich...przestawić oba w jedną stronę i zaspawać? Jakby co, to pedały są, więc to jeszcze rower ;) (proszę nie brać tej wypowiedzi całkiem serio :D )
Możesz . Kierownica osadzona jest na stożku z wieloklinem . Możesz przestawić o ząbek lub dwa , ale słabe szanse aby trafić . zawsze jest za mało albo za dużo . Nie zmienia to faktu że to wina "ustawiacza" , powinien kręcić prawym i lewym drążkiem kierowniczym aby ustawić zbieżność i kierownica była prosto .
ustaw kierownice na wprost i sprawdz czy w lewo i w prawo jest tyle samo obrotow .jesli nie to trzeba pokrecic drazkami kierowniczymi zeby bylo rowno. A to nowa teoria z tego co mi wiadomo drazki powinny byc jak najbardziej identyczne dlugoscia , a co jesli ktos wczesniej kierownice przestawil ? Promien zawracania nie zawsze jest identyczny w obydwie...
Więc jakie mogą być przyczyny że tego nie wykrywa. Wynika z tego że wina leży po stronie kompa no ale jak nie chodzi u mnie na karcie muz zintegrowaniej i na PCI i u kumpla na innym kompie do tego u mnie na systemie XP u niego na 98 (stary sprzęt). Może coś trzeba ustawić, przestawić nie mam pojęcia. Kiedyś podłączałem kierownice domowej roboty 2 potencjometry...
W ciemno stawiam na kierownice turbo. Sprawdź, czy dźwignię da rady palcami przestawić na zgaszonym silniku i czy nigdzie się nie przycina. Jeśli się nie przycina, zrób testy VAG-iem na obciążeniu.
dobra ale czy na biegu jałowym na 3 zaworkach ma być take samo ciśnienie? NIE! Sorry - ale za dużo kombinujesz, za mało myślisz - na wolnych obrotach częściowo otwarty może być tylko EGR, klapy gaszące i obejście turbiny jest zamknięte (choć obejście nie jest takie oczywiste, bo w niektórych autach działa na odwrót, tj. przy braku podciśnienia obejście...
Proszę o podpowiedź jak bezpiecznie odłączyć poduszkę kierowcy. Kolega prosił, żeby mu przestawić koło kierownicy bo przy jeździe na wprost poprzeczka nie jest ustawiona poziomo. Nie chcę eksperymentować na cudzym samochodzie a poduszka nie jest najtańszym podzespołem.Samochód jak w tamacie. lepiej jedz na geometrie ,jak kierownica krzywo to i zbieżność...
trzeba złapać sztangę w klucz 14-stkę i sprwdzić czy lekko chodzi I wlasnie tacy ludzie jak Ty zatrzymali sie na 1.6td..... Tak to robia druciarze.... (jak wogule znajdą sztange) Robi sie to odpowiednim kodem symulując dzialanie pracy zaworka wraz ze sztanga. Wszytsko jak na dloni.... A nie majstrowanie jakims kluczem przy nowoczensmym silniku TDI....
Z innego forum: Zamieszczam odpowiedź przedstawicielstwa technicznego Manty Witam Te kierownice tak właśnie działają. Nie jest to żadną usterką lecz wynika z ich konstrukcji. Pedały w tej kierownicy działają tylko w trybie cyfrowym dlatego będą działać jako przyciski. W grze należy sobie przestawić odpowiedniu funkcje gazu i chamulca. Pozdrawiam Michał...
Te strzałki na czujniku mają znaczenie tylko do wsadzania zabezpieczenia (zawleczki). Montującego tak naprawdę powinno interesować przesunięcie miedzy dolną i górną warstwą czujnika - jak sie spojrzy do środka tego otworu w czujniku (na wałek) to zobaczymy dwie wypustki - one muszą sie idealnie pokrywać w momencie nasuwania czujnika na wałek kolumny....
Wiesz jakie kobiety są przebiegłe nie wiem czy taki sposób wystarczy ;) A tak poważnie to czy po wjeździe w dziurę może się przestawić geometria nie uszkadzając elementów zawieszenia? Przejrzałem wczoraj zawieszenie i wszystko wygląda na sztywne.
Dla mnie to jest niezrozumiałe. Po co Ci potencjometr skoro nie masz mechanizmu - podstawy przykręcanej do blatu lub na przyssawki, łożyska i samej kierownicy? Wg. mnie świetnie się jeździ na padzie - kup jakiś najtańszy lub pożycz i sprawdź. Parę dni zajmuje przestawienie się z klawiatury. zrobiłem jako taką kierownice z laserowej myszki Wg. mnie pomyłka.
Wystarczy że otwór ma milimetr luzu i już przestawiłeś zawieszenie. Niestety każda ingerencja w zawieszenie powinna się kończyć geometrią. PS Wahacz skręcałeś na podniesionym aucie? Bo wtedy guma jest naciągana jak opuścisz auto na dół (wahacz jest wtedy w innej pozycji).
Witajcie kochani. Ja już rozkładam ręce, może Wy coś podpowiecie Opel Corsa C 1.0 Z10XEP Automat, 2005r. Wspomaganie elektryczne. Problem: ściąga w lewo w czasie wolniejszej jazdy (do 50km/h), w lewi kierownica "mydełko" w prawo z lekkim oporem. Zrobione: trzepanko na stacji - bez luzów, wcześniej wymieniony łącznik stab. z lewej. Podmieniłem silniczek...
Tak, tylko trzeba wyłączyć autopilota. Próba sterowania ręcznie, z włączonym autopilotem, jest skazana na niepowodzenie. Autopilot wprowadza bowiem od razu poprawki, w razie każdej odchyłki od kursu, a jest silniejszy niż ludzka ręka. I to nie manetka posiada tryb auto, tylko komputer autopilota, który ustala jakie są optymalne ustawienia dla utrzymania...
Tego się nie da "przestawić". Raczej typowy overload turbiny. Albo sztanga nie pracuje albo kierownice zatarte. Nie chce być złym prorokiem ale bez dalszej diagnostyki stawiałbym właśnie na uszkodzoną turbinę nadającą się do wymiany lub regeneracji. Należało by zrobić diagnostykę turbiny, filmy pokazane są na necie.
No to przestaw samo koło kierownicy
Ok. A wiesz może jak zdjąć osłonę kolumny kierownicy? Odkręciłem dwa wkręty od góry, wypiąłem 4 zatrzaski przy kierownicy , przestawiłem do góry dzwignię reg. kierownicy ale jeszcze gdzies na dole coś trzyma... Nie chciałbym urwać jakiejś zapinki czy wkreta.
jak jest lekko w lewo to moze byc problem z regulacja bo przeskok o 1 zabek moze spowodowac ze ... kierownica bedzie lekko w prawo. Dokładnie, ja tak miałem, że na wielowypuście nie da się czasami przestawić, bo jest za duży skok, dodatkowo jak ktoś ma poduszkę powietrzną i rozłaczy to później może stale się świecić kontrolka poduszki i trzeba później...
1 zaślepienie zaworu egr prowadzi do wzrostu temp spalin 2 sprawdź rozrząd ale nie tak po łebkach że niby znaki pasują tylko na blokady zwłaszcza na wałku rozrządu bo coś mi się zdaje że będzie przestawiony i zbyt wcześni otwiera zawory wydechowe co powoduje zapiekanie się kierownic
a jak zachowuje się samochód podczas jazdy ,kierownica prosto ,nie ściąga jeśli masz powyższe usterki to zrób sobie zbieżność bo jak odkręcali wózek to mogli go źle ustawić co spowodowało przestawieni zawieszenia .
Po naprawie przy kołach przestawił się drążek kierownicy i od tego czasu świeci kontrolka trakcji. Wiem żeby to wykasować potrzebny jest OP-COM ale do tego potrzebny jest PIN Jeszcze większych głupot nie słyszałem.
Witam. Geometria jest zrobiona dwa razy i na sprzęcie wychodzi dobrze, ale podczas jazdy na wprost kierownica skręcona jest lekko w prawo. Jak ją wyprostuję to auto zjeżdża w lewo. Diagnosta mówi, że że podczas ustawiania kierownica jest na wprost, to o co chodzi. W zawieszeniu zero luzów. Musiałem ustawiać, bo wjechałem w dziurę i się przestawiła zbieżność....
Witam Mam pytanie czy jak odłączę akumulator potem zdejmę kierownicę wraz z com2000 to będę musiał programować czujnik kąta skrętu? Ostatnio tam zaglądałem by zamontować sterowanie do radia nieudolnie pociągnąłem kierownicę i wyrwałem zwijak od poduszek do tego czujnik skrętu przestawił się, po sklejeniu potem złożeniu kierunkowskazy nie odbijają tak...
Jak dobrze widzę to jest to przeróbka Lifana. Kolega połączył kilka rozwiązań, które średnio się sprawdzają. Główka ramy raczej nie przestawiona gdyż jest to rama Lifana. Włożenie przedniego zawieszenia z wyprzedzeniem główki ramy (trójkątne półki mogło by troszeczkę pomóc). Płaska opona z tyłu i do tego długi wahacz, zbyt duże koła do tak wiotkiej...
Hehe. To mi się przypomina, jak kiedyś parę lat temu pojechałem do ASO, żeby mi coś tam zmienili w konfiguracji autoalarmu i elektryki szyb. Bo nie dało się tego samemu zmienić. I czekam tam parę godzin na ten samochód. W końcu się przyznali, że zatrzasnęli kluczyki w środku. :D I że muszą szybę wybić. Hahaha. Oczywiście potem wstawią, dadzą zastępczy...
Masz ułamany trzpień na którym pracuje kierownica.Solenoid załącza napęd powrotny ale kierownica nie przestawia się stąd zacięcia Pół maszyny do rozebrania by to wymienić
na liczniku nie ma tylko sa kreski i nic nie idzie przestawić w liczniku daty godziny dystansu itd Dodano po 5 Jak podłączyłem kierownice wielofunkcyjną to w liczniku zaczęło pokazywać nazwy fal radiowych itd lecz godzina nie wskoczyła
Sprawdź błędy zapisane w sterowniku, nie zakodujesz sterownika jeżeli będą w nim jakieś błędy. Miałem identyczną zabawę z przestawionym czujnikiem położenia kierownicy... :/
przestawi zworka przestawi klawiatura przestawi cewka
bateria goclever quantum podsłuch telefon analogowy kabel monitor 120hz
pilot uniwersalny manta pilot uniwersalny manta
Zamiennik akumulatora 40V do kosiarki Lahmann – kompatybilność Lehmann/Kanwod, regeneracja Audi Q7 4L/4M – auto blokuje i odblokowuje się po 15 km/h, zanik świateł w klapie, przełączanie na zderzak – mikrostyk, wiązka, BCM