Założyłem [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... osobny wątek, ale ktoś najwyraźniej nie miał już o co się przyczepić i temat trafił do kosza. Pytam więc jeszcze raz, w pokrewnym wątku, już istniejącym. Trudno; najwyżej mnie zbanują. Czy w polonezie 1,6i+kat z modułem Abimex istnieje możliwość przestawienia zapłonu, jeśli chce się...
Jak to jest caro na szprycy to w jaki sposób mógł się tam przestawić zapłon?
Chyba ktoś źle poradził, jest to samochód z zapłonem elektronicznym i ingerencja w układ zapłonowy (tak jak w maluchu czy polonezie) nie jest praktykowana.
Witam! To wyglada na przestawiony zaplon.Pozdrawiam.Stefan. Ostrzeżenie. Doczytaj sobie o ustawianiu zapłonu w Polonezie Atu.
Witam. Moje pytanie jest takie jak w temacie, jak wymienić cewke w aparacie zapłonowym w polonezie i czy wymieniając ją nie przestawi się zapłon
1. Podłączasz lampę - plus.minus, najłatwiej do akumulatora, przewód sygnałowy na przewód pierwszego cylindra. 2. Luzujesz śrubę dociskającą aparat zapłonowy. 3. Odpalasz silnik. 4. kierujesz lampę na koło pasowe i znaki na nim, które dobrze było wyczyścić (jeszcze przed odpaleniem silnika - łatwiej jest). 5. Poprzez przekręcanie aparatu ustawiasz zapłon...
od kiedy przestawia się zapłon w aucie dla gazu!!!!!!! W poldku gaźnikowym od zawsze ;) Spalanie gazu jest nieco wolniejsze niż spalanie benzyny. jest taka zasada; jesli auto na benzynie chodzi dobrze to na gazie bedzie tak samo, ale jak na benzynie coś nie tak to na gazie będzie jeszcze gorzej. najmniejsza nawet usterka, niesprawność, niewidoczna...
Moim zdaniem to wszystko pusta gadka...z takim pojęciem nic z tego nie będzie. Po pierwsze to fabryczna uszczelka wytrzymuje dużo więcej niż 0,5bar, samo ciśnienie sprężania dochodzi do 1,3bar, ale nie o to chodzi. Jak nie odprężysz silnika to zacznie palić stukowo i długo nie pożyje. Uszczelek do tego celu nie robi się zwykle z litej blachy miedzianej....
Witam, otóż mam Poloneza 1.4 16v rover. Sytuacja wygląda następująco na benzynie samochód bez dodawania gazu odpala, i jeździ bezproblemowo, zawsze odpalam na benzynie i po chwili przełączam na gaz, gaz jest zamontowany zwykły na śrubie i do tego jeszcze aktuator, gazu po mieście mi spala 10l/100km czyli spalanie jest dobre pozatym moc ma, jednak przy...
Walnąłem literówkę. Mea culpa. Urządzenia nazywa się MEGASQUIRT i służy do sterowania silników z wtryskiem. Jak chcesz stosować dwa czujniki z maluch (rozumiem, że chodzi o czujnik z eleganta), przestawione względem siebie o 180 stopni, to musisz zastosować dwa niezależne układy zapłonowe. Czyli dochodzą ci podwójne regulacje i podwójne kłopoty... Już...
Łojezu. Musisz jednak dostać się do silniczka - źle założona dźwignia na silniczku. Przed jej przestawieniem włącz zapłon żeby silnik się zatrzymał tam gdzie chce.
wykręć świece. cylinder pierwszy idzie do góry na sprężaniu i palec też idzie na 1 w kopułce -kręcisz kluczem za śrubę na wale. W ten sposób sprawdzasz prawidłowo wsadzony aparat zapłonowy może przestawiłeś przy powtórnym wkladaniu na miejsce?
Gdy pada MAP to najczęściej występują problemy z rozruchem, brak wolnych obrotów. Ustrojstwo mało awaryjne, częściej uszkadza się wężyk to niego. Map można podłożyć z poloneza na próbę. A może aparat zapłonowy, przestawiony zapłon (objawy pasują), lub przestawiony na pasku rozrządu.
No to te trzy kable to pewnie od cewek ładowania. Jeden wspólny i dwa osobne, te dwa są przełączane w stacyjce w zależności od tego czy jedziesz na światłach czy nie (jedna cewka ma 0,8A, a druga 1,5A), powinieneś je obciążyć np żaróweczką bo z tego co wiem może się taka cewka przepalić, tak słyszałem (tutaj na forum chyba też o tym pisano). 1 cewka...
Tak się składa, że jeździłem polonezem z silnikiem 1.5 z końca 89r z zapłonem bezstykowym. Przestawianie się zapłonu może być efektem początkowego etapu zacierania się wałka aparatu zapłonowego. Początkowo jest to obrót całego aparatu zapłonowego w bloku silnika, a jak jest mocno przykręcony to może dojść do przeskoczenia kółka rozrządu na pasku lub...
Witam Jaką masz centralkę ze zwykłym przełącznikiem 3-stopniowym czy przełącznik zintegrowany z diodą sygnalizacyjną . W pierwszym przypadku przestawiasz na środek w drugim trzymasz na włączonym zapłonie wciśnięty przełącznik i kręcisz rozrusznikiem po chwili powinieneś słyszeć jak jak przechodzi na gaz.
TYPOWA USTERKA. Uszkodzoną masz kostkę stacyjki. Tak jak w Polonezie, Żuku, Nysie, Tarpanie. W kostce stacyjki są osobne styki na "ZAPŁON" i drugi na "ODBIORNIKI" (stop, kierunki, zegary, wycieraczki). Przestaje wtedy działać wszystko zasilane +15 poza zapłonem.
Jasiek14 - np. brak iskry na świecach wcale nie musi oznaczać że winny jest moduł i na odwrót, to że masz iskrę na świecach wcale nie oznacza że moduł jest dobry. Po co Ci doradzać np wymianę modułu jeżeli on będzie dobry a okaże się że masz przestawiony zapłon lub uszkodzony tylko przewód WN? Poniesiesz wcale nie mały koszt zakupu nowego modułu i będziesz...
Od kierunków sie zaczyna . Kiedyś w maluchu trzeba było odpowiednio wczesniej właczyc kierunek bo bimetal działał z opóżnieniem przy hamowaniu i na swiatłach. Sprawdż ładowanie i regulator napięcia ( zasniedziałe lub nadpalone styki) Dzięki radę za radę a czy kierunki mają coś wspólnego z zapłonem bo podczas kiedy przestają działać kierunki to wiem...
Witam Coś tu namieszałeś. Założyłeś alternator od poloneza, ale 9 diodowy? Czy regulator Jezpol ma oznaczenie 9d? Jeżeli nie to kup taki i podłącz wg schematu. 30/51 nie może być podłączone do masy, tylko do kontrolki!!! Drugi styk kontrolki jest podłączony w liczniku do masy! 86 to + po zapłonie. 85 to wzbudzenie 87 ma mostek z 86(chyba były takie...
Ładowanie za duże, bez obciążenia akumulatorów na bank będzie przeładowywać, będzie wypluwać elektrolit(musi być jakieś obciążenie(np. można jeździć z włączonymi światłami, albo wstawić jakiś układ by po włączeniu zapłonu, odpaleniu i jak alternator zacznie ładować poprzez przekaźnik, zaczęło pobierać prąd(myślałem przez wytracanie prądu poprzez radiator...
po przekroczeniu 3000 tysięcy obrotów na biegu, nagle auto silnik przestaje ciągnąć (tak jakby stracił iskrę), obroty spadają na zero, Wymieniłem dzisiaj cewke i strzelanie znikło, jednak nadal powyżej 3000 obrotów wszystko pada i wraca po chwili. .. Masz prawdopodobnie cewkę od zapłonu przerywaczowego - za duża oporność Jeżeli chcesz sprawdzić "zielony...
Witam wszystkich. Moje problemy z corsa zaczęły się w ubiegłą niedzielę. Jechałem sobie pełny uśmiechu późnym popołudniem, jedną z obwodnic mojego miasta (70km/h), aż zacząłem słyszeć na wysokich obrotach wycie. Myślałem że to chwilowe, tymczasem każdy kolejny kilometr to co raz gorsze wycie. Moc samochodu bardzo spadła, gaz w podłodze, a samochód ledwo...
Gabson - Wyższa liczba oktanowa to wyższa sprawność a co za tym idzie wyższa temperatura powstająca podczas procesu spalania........... to jest akurat dokładnie odwrotnie. Liczba oktanowa pomaga określic odpornosc danego silnka na spalanie stukowe, ale nie zapobiega, to zależy od konstrukcji silnika, kształtu komory zpalania, momentu zapłonu itd. parametry...
Witam. Temat był już wcześniej poruszany ale według mnie nie do końca wyjaśniony więc go opisze jak to wyglądało w moim przypadku a może się komuś przyda. Założyłem sobie instalację gazową firmy Tomasetto, sterownik firmy Stag 100, Silniczek krokowy. Dodam jeszcze, że Polonez jest z 1998r. i miał przejechane 62000Km. i nie było z nim żadnych problemów....
przestawienie zapłonu polonez zapłonu polonez moduł zapłonu
czujnik biegu wstecznego wariuje klawiatura sterowanie dwoma obwodami
kupię diagnoskop kupię diagnoskop
Programowanie pilota Rover Streetwise - instrukcje Moment dokręcania docisku sprzęgła Renault Trafic 2.0 dCi