Klawiatura ci się zalała i styki są zanieczyszczone(czyli kompletne czyszczenie tej folii ze stykami) albo za słabe baterie masz.
Sprawdź poprawność montażu tasiemko matrycy w złączu/gnieździe na płycie .
Np =PRAWY(A1;1)&LEWY(A1;DŁ(... Jeśli liczba musi zostać liczbą, to sprawdź źródło i wynik pomnóż warunkowo przez jeden JEŻELI(CZY.LICZBA(źr);(f...
Dzięki , dzięki. Jak przestanie lać i będzie chwila chciałbym jeszcze zerknąć na koło zębate pompy wysokiego ciśnienia. Tak na 100 % nie jestem pewny czy o jakiś ząb nie jest przestawiona. Znak krótki ustawiłem w osi otworu na śrubę pokrywy a nie zwróciłem uwagi na znak na dole.
Jeśli chodzi Ci o ponowną regulację zaworów , to nie . Wałek rozrządu masz w głowicy więc nic się nie przestawi , wyprzedzenie zapłonu też zostanie w tym samym miejscu . :| Przy składaniu zwróć uwagę na znaki . Przestawisz o jeden ząbek na rozrządzie i będzie lipa . :| Dodano po 3 ( Wał , łańcuszek , wałek rozrządu ) . To musisz ustawić na znaki , zgrać...
Masz przestawioną karuzelę na znakach. Wyjmij czarny toner i poszukaj kresek na karuzeli oraz wypustek na zębatkach napędzających karuzelę. Muszą się pokrywać. Poszukaj też service manuala na pewno Ci pomoże.
Napewno nie przeskoczył o jeden ząbek tylko sie pomyliłes ustaw wał na znaki i przestaw wałek tak zeby sie pokrywało a puzniej jak kolega napisał dwa obroty wałem dla sprawdzenia
Ten silnik jest bezkolizyjny, a po luźnym pasku można sądzić że na 1000% jest przestawiony.
Przed wymianą należało by sprawdzić czy rozrząd nie przestawiony? Znaki na kole pasowym i obudowie oraz pod osłoną paska na kole oraz drugiej części obudowy. \ Dwa przewody do sprawdzenia do czujnika. Zasilanie i sygnałowy. Czy sygnał pojawia się po przyłożeniu metalu ferromagnetycznego i jest jego brak przy sytuacji odwrotnej. PS Zdarza się uszkodzenie...
Jakie to dyski? Może trzeba przestawić na SATA-1.
Od kiedy pamiętam w Windows polskie znaki zawsze były pod prawym ALTem a nie lewym. Racja. Polskie znaki zawsze są pod prawym altem. Czy chcesz przestawić aby były pod lewym?
Kolego sprawdź ustawienie zapłonu, musiałeś go przestawić. Znaki muszą się zgrywać, gdyż przestawienie nawet o jeden ząbek na wałku rozrządu ma wpływ na pracę silnika. Z Twojego opisu usterki wynika, iż masz zapłon za wczesny. Odszukaj na forach "Ustawianie zapłonu w 4-suwach".
https://obrazki.elektroda.pl/7471116300_... ...niestety nikt nie umiał mi pomóc wiec sam próbowałem. Przestawiłem cały element z fotorezystorem tak ażeby ramię określające krańce działania igły z ramieniem na płycie, nieco dalej przesłaniało moment reakcji rezystora. Widać na zdjęciu o ile przestawiłem - znaki ołówkiem. Jest to dość...
Fn + Num (przy F12)
plytki niestety nie mam, nie pokazuje mis ei komunikat, ze trzeba.. czy znasz moze jakis inny sposob? nie dziala, znaczy zmienilo sie kilka znakow, ale zupelnie inne, i nie polskie, wiec zmienilam z powrotem na klawiature angielska, aha no i po tym wszystkim mam przestawione znaki (at) i " - sa zamienione...
Odłącz zasilanie automatu , na chwilę. Jeśli samo tak się przestawiło może być znak że coś z centralą się dzieje.
ja bym jeszcze próbował wysłać 0b10000000 z prędkością 300 i zobaczyć co realteam odbierze[ oczywiście po przestawieniu w realteamie prędkości na 300 i kliknięciu na Change i przestawieniu na wyświetlanie binarne].
Super, dzięki wielkie, pomogłeś😁 I jeszcze tylko zapytam. Czyli z tego co mówisz, nawet jak przestawi się nam wałek rozrządu, to możemy go ręcznie przestawić na znaki i wszystko będzie grać?
W każdym silniku czterosuwowym występuje tzw. współotwarcie zaworów, czyli przy przejściu pomiędzy suwami wydechu i ssania, gdy tłok jest w GMP zawory ssące i wydechowe są lekko otwarte. Poczytaj w google: "współotwarcie zaworów". Regulacji luzu zaworów dokonujesz po obróceniu wału korbowego o jeden obrót na następny znak "T".
Po zmianie pompki zasilającej podczas rozruchu już zaczyna czasami łapać i dym wydobywa się z wydechu tylko nadal nie chce odpalić już nie wiem co może być. Czy byłby przestawiony rozrząd niby znaki są na swoim miejscu. Dodano po 2 Po zmianie pompki zasilającej podczas rozruchu już zaczyna czasami łapać i dym wydobywa się z wydechu tylko nadal nie chce...
Witam !!!!!1 Pasek zawsze zmieniam sam, i sprawdza go później kręcąc silnikiem. Czasami ząbek ucieknie, sprawdź sam na znaki na pewno jest przestawiony a jak odejmujesz gazu to zapłon się cofa i bliżej odpowiedniego położenia wtedy jest i lepiej jedzie. pozdro
Przestawiłem na znaki o te dwa zęby z znów drukuje tak jak trzeba. Dziękuję za pomoc.:!:
Widziałem na własne oczy, że był przestawiony, ale znaki na łańcuchu były widoczne, więc został on ustawiony tak jak powinien. Dziwi mnie jednak ten brak iskry
z tym naprawde trzeba się pobawić... Zakładając pasek musisz to koło ustawić z odpowiednim wyprzedzeniem w prawo ponieważ napinacz przestawi znaki w taki właśnie sposób jak stało się to u Ciebie. Pozdro. Dodano po 2 ja nigdy nie zakładałem blokad tak jak inni Ci doradzają, choć możesz spróbować.
jak będziesz ustawiał silnik obserwuj przez otwór czy na kole pośrednim pojawi się jakiś znak. Na kole od pompy też powinien być znak. Jeżeli znajdziesz znaki a silnik będzie ustawiony tak jak pisałem wyżej to wstaw pompę znak do znaku.
Witam mam problem w passacie b5 1,6 8v ustawiam rozrząd na znaki jest ok autko pali idealnie rozpoczynam ponowne uruchomienie i okazuje się że rozrząd już jest przestawiony o 1 znak co może być powodem gdzie szukać
Jak ktoś to rozbierał to napewno będzie wiedział jak był złożony, tam nie ma możliwości by mógł się przestawić. Na małym kole zębatym na wale jest wybity znak i musi się on znaleźć naprzeciw znaku koła rozrządu. Rzecz się dzieje oczywiście pod aluminiową pokrywą rozrządu.
Witam, zmieniłem ustawienia i jest światełko w "tunelu", czyta płyty, podłączony dysk z zainstalowanym już wcześniej W98. http://obrazki.elektroda.pl/7434967200_1... Są jednak luki: - USB nie działa - przestawione znaki pisane w DOS np. : \ (w edytorze tekstu jest ok.) może powodem jest to, że system mógł być posadzony na płycie która...
Przestawiony jest zapłon. Znaki do ustawienia przeważnie są na kole od iskrownika. Trzeba zdjąć górną obudowę.
może przestawiony rozrząd, spr. znaki rozrzadu i palca aparatu
Albo wałek rozrządu jest przestawiony. Tu niestety znaki na kołach nie pomogą.
Witam mam t4 2.5 110km benzyna+gaz........... na pompie wtryskowej Przemysł jeszcze raz co napisałeś. Jak ustawisz na znaki to nie ma możliwości przestawienia o ząbek. Na kole wałka znak jest od tyłu koła, i jak jest brudny to ciężko go znaleść. A nawet jak przestawisz to oprócz gorszej pracy nic mu nie będzie. Mój był o trzy i jeździł.
Jeżeli dól jest ustawiony na znak T to zdjęcie pokazuje wałki przestawione . Strzałki powinny być w poziomie
Rozrząd się nie przestawił, patrząc po znakach jest wszystko ok. Jak dzisiaj nic nie wydumam to wkładam drugą pompę.
Sprawdz dokladnie czy aby wszystko jest na znakach. Czy wszystko jest poskladane od poczatku, czy przed zdjeciem byly zrobione znaki i tak to bylo poskladane na nowym rozrzadie, moj znajomy mial ostatnio podobny problem i okazalo sie ze miedzy starym a nowym lancuchem kolo zamachowe bylo przestawione na jego znakach, ktore sam zrobil o okolo 4zeby.
Witam Chyba masz kosiarkę 4 suw. bo piszesz ze wyciekał olej Pewnie przestawiłeś rozrząd podczas zdejmowania dolnej pokrywy Na trybach są znaki więc łatwo sprawdzić Sprawdz też czy klin koła zamachowego jest na swoim miejscu i pokrywa się z wycięciem na wale i czy podnosi zawory przez boczne okienko(w okolicy tłumika) i przy okazji czy jest luz(zawór-popychacz)
Suma sumarum.W LFY-blokuje się koło pasowe nie zamachowe.Tłoki mają stać równo w połowie cylindra-wszystkie 4-ry.Dla koła pasowego nie należy wierzyć gdyż lubi się znak przestawić.
Przestaw wał korbowy o jeden ząbek w prawo względem paska i powinno być ok.
Ustaw silnik na znaki, najdokladniej jak potrafisz dolne koło w punkt i wtedy zrób zdjęcie kół wałków. Tylko wtedy zrozumiesz gdzie się walnąłeś. Masz przestawiony wałek wydechowy o jeden ząb.
Witam. Mam problem z autem Seat Ibiza 1.4 tdi 3 cylindry z 2009r, a mianowicie po przejechaniu o 250km z prędkością autostradową zatrzymałem się i wyłączyłem silnik, po 15min po ponownym odpaleniu auto przestało wkręcać się na obroty powyżej 1,5tys i jak obroty dochodzą do 1,5 tys to telepie całym silnikiem. Dodam, że odpala "od strzału" i na wolnych...
normalnie na znakach widać było że przestawiony o ząbek był na wałku dolotowym Przyjmij do wiadomości, że znaków żadnych ten silnik nie posiada, więc nie jesteś w stanie wzrokowo ocenić ustawienia rozrządu
Znaki na kołach maja się pokrywać. Po naprężeniu paska i kilkukrotnym obróceniu wałem dokręcasz napinacz ustawiasz znak na kole wału i ma się zgadzać znak na kole wałka rozrządu. Jeśli nie odpręż pasek i przestaw. Pisze wyraźnie w książce. Napinacz cały czas jeszcze ma być nie dokręcony ma tylko napinać pasek.
Tylko zwróć uwagę ,że znaki są przestawione do siebie prostopadle. Ważne sa te przy KRESCE , capiso?
Oczywiście że nie. Napisałem że dotyczy to spacji. Widziałeś kiedyś aby spację przestawiło?
Była to wina tego, że były polskie znaki, po przestawieniu na ang. lub niem. wszystko jest ok. Pozdro all
Hmm... ...no to masz pecha, bo, gdyż, ponieważ przełącznik w tym modelu znajduje się pod silnikiem ładującym kasetę. Czyli patrząc na mechanizm to będzie na prawo od glowicy Video, pod silnikiem jest plastikowy element z mechanizmem ładowania (zębatki, ślimacznice i takie tam inne) trzeba to wszystko rozebrać (albo raczej dwa koła zębate od spodu mechanizmu...
N Tylko, ze ja wciaz nie mam zielonego pojecia jak to sie moglo stac, ze pompa jest przestawiona w ten sposob? Wymienione koło zamachowe od innego typu silnika, znak przestawiony i cała filozofia.
Najprawdopodobniej masz przestawioną tablicę znaków w drukarce.
A po czym poznał, że jest przestawiony, bo mu się znaki nie zgadzają?
Zdejmowałeś, zakładałeś nową głowicę, ale czy założyłeś dobrze? Złożyłeś rozrząd prawidłowo na znaki? Może masz przestawiony o ząbek i dlatego takie kłopoty...
Myślałam, że może rozrząd się przestawił, ale znaki się pokrywają, klawiatura jest w porządku A jak sprawdzałeś dół? Pozatym mogła korba sie urwać . Weź załóż klucz na nakętke wału i rusz do tyłu a następnie do przodu i zuważ czy dobija. I tak masz silnik do wyciągnięcia.
Fakt, źle zrozumiałem. :arrow: Mariusz Ch. Chodzi ci o znaki diakrytyczne?
No to w tym kotle o którym pisałem było to w instrukcji: - jak wejść do tego menu. - i podstawowy opis tych parametrów. Jak ktoś nie wierzy, mogę zrobić foto. Zatem logicznie wynika z tego, że jeżeli producent takie coś udostępnił, to znak, że to można przestawić. A jeżeli nie można, to błąd producenta... PS. Tak samo jak w Telewizorze, masz możliwość...
Stary łańcuch był mocno rozciągnięty i jak go zdejmowałem to nie pasowały znaki i ogniwa więc założyłem nowy tak jak stary. Żeby pasowało na znaki musiałbym przestawić jedną zębatkę o ok 60 stopni. Bałem się, że zazgrzyta po rozruchu. Podczas kręcenia odgłos jest normalny tylko nie odpala. Lexia nic nie pokazuje. Łańcuch ma 7 ogniw między znakami (tak...
Tek - napięcie jest , pompa odpowietrzona, paliwo niby do wtrysków dochodzi, mam zdjętą pokrywę zaworów i pojawiają się spaliny ale z silnika a nie z wydechu. Brak nawet chęci zeby zapalił,Żeby chociaż kichnął , ale nic. Te spaliny to jakiś tam dymek z silnika czy zapłon[pompa] może sam się przestawić?znalazłem znaki na kołach rozrządu ale nie widzę...
Jeżeli auto Ci normalnie odpala i silnik ładnie chodzi to napewno sie nie przestawił. Ale w załączniku masz zdięcie ze znakami na przyszłość jak byś wymieniał kiedyś pasek. A jeśli pasek jest za luźny to napręż go napinaczem i po problemie (numer 8 na rysunku). Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/1042231000_1...
Jednak sprawdź, czy klin nie został ścięty, bo objawy na to wskazują. Aby to sprawdzić trzeba jednak odkręcić nakrętkę przy kole zamachowym i ewentualnie zdjąć podkładkę. Czy klin dałeś oryginalny, może jakąś podróbkę oraz kiepsko dokręciłeś nakrętkę i stąd taki efekt. Jeśli jest to silnik z dużą ilością motogodzin, to może czas sprawdzić stan gniazd...
No dobra... Oto moja wersja (w międzyczasie mała poprawka była): [syntax=c]#include<stdio.h> void szyfr(char *tekst, char *zaszyfrowany) { int i; for(i=0; i<strlen(tekst); i=i+2) { zaszyfrowany[i] = tekst[i+1]; zaszyfrowany[i+1] = tekst[i]; // zabezpieczenie przed przestawieniem znaku konca ciagu... if (zaszyfrowany[i]<32) { zaszyfrowany[i]=zaszyfrowany[i+1];...
Wyczyść dokładnie górę zbiornika ,i tam też powinien być znak .Jak wiadomo przestawisz lekko w prawo lub lewo i kłopot jest.Ostatnio z kumplem wyjmowaliśmy pompę z pływakiem w Audi i znak był jak dobrze pamiętam.Powinno być takie wytłoczenie w formie kreski lub strzałki.
Złożone na blokadach i na znakach, ostatecznie nic nie zostało przestawione z częścią dolną i silnik pracuje bez zarzutu. Może komuś taka informacja się przyda. Temat uznaję za rozwiązany.
ściągniesz koło pasowe i górną osłone rozrządu to zobaczysz jak rozrząd leży ,są znaki ,pewnie przestawiony
Podziękowania dla DIZMar i Stachserwis.To dzięki waszemu uporowi wypróbowałem różne kombinacje i okazało się że trzeba to zrobić bardzo szybko.W tv przestawiłem fonię i znaki TXT.Zawartość pamięci z opisem modelu prześlę do bazy.
Kiedy robiłeś rozrząd w aucie? Czy był on ustawiany na znaki czy za pomocą blokad? Lekkie przestawienie rozrządu może powodować problemy z rozruchem i mniejszą moc, zawsze rozrząd robimy na blokadach w tych silnikach
ale o coś tam zaczepiał chyba kondensatorem jak źle włożyłeś i nie było zakresu Ale idzie tu właśnie przestawić i cała reszta nie gra na znaki. A było coś kręcone przy pokrywie zaworów? Jest opcja ją zgnieść i prawie zawsze otwiera zawory ale zdarzało się że ograniczała otwarcie zaworów. Wypracowane tulejki rozrusznika też sprawiały problemy z rozruchem.
Wsadź przez świece suwmiarkę czy śrubokręt i znajdź GMP czy tak jak tu T. Nawet gdy magneto ma ścięty klin to jest sprawdzenie czy czasem nie jest przestawione.
Sprawdziłem rozrząd i okazało się dwa zęby przestawione na dolnej zębadce jak auto przyjedzie od mechanika to dam znak czy usterka nie wraca
Witam! Chciałby zapytać czy istnieje możliwość przestawienia znaków telegazety na polskie w Sony KV-E2961D (chassi AE2F) np. przez tryb serwisowy? A jeżeli tak to bardzo proszę o instrukcję jak to zrobić.
Dzisiaj rano próbowałem odpalić i kręcił bez obciążenia. Tkneło mnie, żeby zobaczyć kompresję na wszystkich cylindrach. Wynik był 0 bar. Od razu sprawdziłem rozrząd, czy nie jest przestawiony, i jest na znakach. Co może być przyczyną, że na 4 cylindrach pokazuje 0 bar? Czy mogą być wypalone zawory, uszczelki lub pierścienie? Tylko dziwne, że na wszystkich...
Witam, Mam problem z tym urządzeniem tak jak w temacie. Drukarka niby jest gotowa ale w momencie polecenia drukuj zaczyna kręcić tonerami i wyrzuca na wyświetlaczu komunikat "Błąd mechanizmu". Dzieje się to jeszcze przed pobraniem kartki. Znalazłem post z takim samym błędem ale w innym modelu. Tam pomogła wymiana zespołu bębna. U siebie (idąc tym tropem)...
Miałeś racje putty nie miał ustawionego kodowania Windows-1250. Po przestawieniu wyświetlane pliki mają polskie znaki diakrytyczne.
Znak na kole pompy ma pasować na śrubę. O ile mówimy o starszym dci.To też na dole nie ma klina i nie da się stwierdzić bez blokad czy przestawione. Ten silnik miał blokadę do wału wkręcaną w blok.[/code]
Wałem pewnie kręci, tylko jak wiertarka i się koledze tylko wydaje, że wał stoi, normalny objaw po kolizji tłoków z zaworami . Mazgnąć pisakiem na kole i zobaczyć czy znak się przestawi. Tak czy owak czapeczka do góry, głowica do roboty. Poza tym to kiedy ten pasek był wymieniany, bo chyba raczej dawno.
Źle ustawiłeś rozrząd, o jeden ząbek na dole ci się przestawiło. Wtedy tak chodzi. Znak do synchronizacji na małym kole tam jest w dupianym miejscu i trudno zobaczyć czy jest ok.
Pewnie jednak przestawiłeś ten rozrząd, trzeba go ustawić "na znaki" Ten regulator obrotów (zębate kółko) złożyłeś dobrze?
Sugeruje przestawiony rozrząd, proponuje sprawdzić ustawienie na znakach.
Żeby podnośnik działał tak jak chcesz, to przestaw tę dźwignię do tyłu na znak "P" tzn. położenie - pozycyjne. A tutaj zdjęcie poglądowe ; https://obrazki.elektroda.pl/8215512300_...
To wygląda w takim razie na brak synchronizacji ,a wiec przestawiony rozrząd. Zakładając oczywiście żę czujnik "nadaje". Ale jak nadaje tego nie wiemy bo tego nie sprawdziłeś. Może złą blokadę wkładasz na dole? Ustaw kółko pasowe na znak na obudowie(bez rozbierania czegokolwiek) i porównaj z górą.
Jak masz przestawiony rozrząd to wykonywanie próby olejowej jest bez sensu. Czy ustawisz manewrując górnym kołem czy dolnym nie ma znaczenia, ważne żeby znaki się zgadzały. No i przede wszystkim pytanie, czemu rozrząd się przestawił.
Może jest może nie jest przestawione (pomijając że cechy nie masz na przeciw noska na zdjęciu), może być wyciągnięty łańcuch. Będzie jeździł to tylko chinol.
Dolne kolo posiada ścięcie wiec nie moze byc przestawione a na kole jest znak do łancucha a ustawiany byl w gmp. Zawor byl wyjety i przykręcony. Nie był czyszczony itp.
Opel Astra F z silnikiem 1.4 C14NZ jednopunkt. Mam problem z ustawieniem zapłonu. Auto dużo paliło LPG więc pojechałem na regulacje gazu. Po regulacji pali mniej ale w dalszym ciągu koło 11 litrów na 100 km. Przestawiłem zapłon, na znaki (znak od strony silnika na górną krawędź wycięcia w aparacie). Kultura pracy poprawiła się, pali troche mniej, lekko...
Przestaw terminal na odbiór znaków ASCII. Program jest OK.Dane też.
http://obrazki.elektroda.pl/1576943100_1... Nie wiem czy obraz z czujnika wałka rozrządu jest prawidłowy. Czujnik jest nowy Boscha. Auto jeździło pół roku po różnych warsztatach. Rozrząd był rozbierany milion razy, aż w końcu trafiło do mnie... Chociaż ja głównie zajmuję się ciężarowymi. Na komputerze jest błąd od synchronizacji 17748....
Witam. Mam małe pytanie co do dziwnej anomalii . Ostatnio był wymieniany rozrząd w zakładzie mechanicznym i tak miałem wrażenie jakby stracił jad podczas jazdy ,ale najważniejsze,że po wymianie czuć wibrację-rezonans w chwilę po odpaleniu . Dokładnie gdy opadnie i zaczyna się samochód podnosić , słychać w kabinie rezonans i czuć wibrację.Czasem bardziej,czasem...
wiec tak: gdy jest kodowanie UTF-8 wszystko wyglada dobrze wysylasz polskie znaki żźć otrzymujesz Ĺź Ĺş Ä gdy przestawisz na ISO 8859-16 te znaki sa widoczne na stronie zamiast polskich znaków a wiadomosc przechodzi z dobrymi znakami kodowania po stronie serwera nie ustawialem bo wiadomosc odbierana jest na portalu
hmmm to może dla tego u mnie w Masterze 1.9DTI ni cholery nie pasują żadne znaki bo też są te koła na stożkach?, jak zmieniałem pasek to ustawiłem na znaki i wg znaku na wale wałek był przestawiony o 1 ząb a pompa wtryskowa o 6 :) trochę się zdziwiłem ale narysowałem kreseczki, przerysowałem na nowy pasek i założyłem tak samo jak staty i działa już...
Czy zapłon mógł się przestawić jeśli kopułka jest na tych samych znakach i w instrukcji do tego silnika coś piszą, że komputer sam ustawia zapłon. :)
Ustawiłem rozrząd na znaki, poskładałem, rozebrałem komputer (sucho) poruszałem wtyczkami koło komputera i aparatu zapłonowego i próba odpalania - zapalił prawie od strzała. Zadowolny stwierdziłem że zrobię jazdę testową i o ile samym faktem że auto odpaliło cieszyłem się jak mrówka po znalezieniu baterii o tyle jazdą testową nie byłem zadowolony. Auto...
W jaki sposób chcesz mieć polskie znaki jak masz ustawioną klawiaturę na układ EN. Przestaw układ na PL programisty.
Dokładnie(koncenrn psa), to jest ten sam silnik i jest jeszcze montowany w cytrynie i mazda 3. Chciałem sobie dotoczyć takie na tip-top blokady. Ewentualnie zablokuje rozrząd wiertłami( bo koło zamachowe to chyba czymś mniej kruchym). Chyba jak bedzie wiertło do zablokowania np w wałku rorządu 1mm mniejsze to nic się nie stanie( ważne żeby o "ząb"nie...
Tak ale jak ma przestawiony rozrząd to nie pokryją mu się znaki. Ale tak jak kolega napisał kiedy jies Oki tak powinno być.
Najlepiej ściągnąć osłone i sprawdzic czy na pewno jest dobrze ustawiony rozrząd (znaki), wystarczylo ze przestawił sie o jeden ząb na ktorymś z kół.
Proszę o pomoc . Groźny szef Jestem zupelnym laikiem. Wózek poprzez naciśniecie któregoś klawisza jest zablokowany i przesuwa sie tylko do 10. Poza tym "przestawiona jest klawiatura" klawisze nie odpowiadają swoim znakom, tez pewnie z tego powodu. Poza tym Jak się wprowadza tekst do pamięci i czy można wymazać błedny znak?
Nie ważne co się przestawiło. I tak trzeba obrócić że cztery razy wałem i sprawdzić ponownie znaki. Masz też na kole pasowym i obudowie to sobie dodatkowo porównasz.
No właśnie odbił parę razy i nie szło odpalić jak się okazało za mocno przestawiłem aparat, później ustawiony był na znak palec rozdzielacza na znaku na aparacie i znaki na kole rozrządu z plastikową obudową. I pytanie zostawić tak czy coś jeszcze kombinować. Dodano po 8 A wystarczyło tylko wziąć instrukcję od Warszawy Żuka czy od Malucha albo od dużego...
jest możliwość że jak dałeś w pedał to mógł się przestawić również rozrząd musiałbyś sprawdzić czy znaki się zgadzają jeśli wiesz gdzie je szukać.
Po przymierzeniu wałka jeden względem drugiego przestawiono łańcuch o 1,5 ogniwa i wszystko gra. Nie wiedzieć czemu na zakupionym wałku znak był w innym miejscu.
Rozrząd w porządku. Wszystko na znakach. Nic nie przestawione. Zresztą wcześniej on działał przy takim samym ustawieniu dużo lepiej, co nie znaczy że dobrze. Silnik ma przejechane około 150 000 km.
Potwierdzam przestawienie znaku na kole wału ponieważ też tak mieliśmy . Dzięki za pomoc .
Dzięki Zapala za pierwszym razem , na wciśniętym pedale osiąga 1100 obrotów, puszczam pedał spada do 950. Po zagrzaniu silnika wolne obroty utrzymują się na1000 i chodzi równo. Po naciśnięciu pedału minimalnie reaguje Co do przestawionego walu to znak na kole niewskazywał górnego położenia pierwszego tłokaewam. Pompa z odzysku podejżewam , że gość coś...
znaki rozrzadu znaki zapytania wordpad znaki
blokada drzwi pralka mastercook excel wynik szuka strona internetowa wirus
lodówka gorenje otwieranie bagażnika fabia
Renault Master 3 2.3 dCi 125KM 2014 – błąd DF1408, elektrozawór FMV, diagnostyka i objawy Seat Ibiza 6J 6P KJ demontaż boczków bagażnika – instrukcja, klipsy, narzędzia