pewnie rozrzad przestawiony
Witam, Problem pojawil sie po naprawie pompy. Szukaj wiec w tym kierunku - zle zrobiona pompa, zle utawiona (jaka metoda, taki wynik - ustawia sie na czujnik zegarowy z dokladnoscia +/-0,02 mm), przestawiony rozrzad itd. Wtryski, wiece, cisnienie... to bylby malo prawdopodobny przypadek. Pozdrawiam, Georges
Witam koledzy , rozrząd złożony na znaki, auto odpaliło od kopa co prawda , ale bardzo brzydko i głośno pracuje- klekocze
Na wstępnie przepraszam że ponawiam temat lecz w poprzednim odpowiedzi były bardzo nie jasne, synchronizacja z dnia 22.07 przed demontażem czujnika z wałku ssącego grupy 90. 0 91 0 93. -12 Synchronizacja po zdjęciu czujnika i ponownym założeniu dzień. 24.07 grupy 90 21 91. 21 93 -11 czujnik zamówiony nowy, czy może tak pokazywać synchronizację przez...
Podobnie mialem w vectrze b 1.8 grzal sie przy duzych predkosciach. Przestawiony rozrzad o zęba.
Gwint jest normalny ale niesamowiata sila dokrecone. Ja zawsze radze sobie tak ze najpierw postukam po glowce np walkiem miedzianym i biore klucz oczkowy ( tylko zeby byl calkiem plaski nie odgiety ani troche byly takie ktore mialy oczkowe z 2 stron) I stukam po kluczu mlotkiem zawsze mi puszcalo lecz troche wysilku trzeba poprostu wziasc go na zryw...
Auto jak zgaszone tak już nie odpaliło Dodam że rozrzad był przestawiony na jednym walku,ustwilem go na blokadach tak jak powinien byc i nic to nie dało Czyli wcześniej, na "przestawionym" rozrządzie silnik pracował ?
Jeżeli masz przestawiony rozrząd w 16V to bez odpalenia samym kręceniem rozrusznikiem pognieciesz zawory o tłoki Nie nie odpali Ale jak wyżej napisałem sama próba uruchomienia moze okazać się katastrofalna w skutkach
Przy ręcznym kręceniu i przestawionym rozrządzie tłoki oprą się o zawory i nie przekręcisz. Jeżeli silnik odpala pracuje normalnie tyle że jest trochę głośniejszy to go poskładaj tak jak należy i będzie dobrze.
hmmm moze juz nie ma cisnienia na cylindrach? jaki ma przebieg? Dodano po 47 albo rozrzad jest przestawiony
Jak iskra i paliwo jak to piszesz dochodzą, to przestawiony rozrzad albo zapchany wydech.Ale że się nie zapchał przez odpięcie wtyczek to możliwe że pogiąłeś piny podczas wpinania wtyczek. Wróżby,podłącz tester.
Witam Z tego co napisałeś w pierwszym poście wnioskuję że w Twoim aucie jest silnik N42B18. Jeżeli taki się tam znajduje, sądząc po opisanych usterkach, to masz problem z elektrycznym nastawnikiem faz rozrządu oraz powiązanymi z nim elementami.(dołączam rysunek obrazujący owo urządzenie) https://obrazki.elektroda.pl/4544311600_...
Do sprawdzenia pierścienie teflonowe na wałkach rozrządu. Pewnie już ich nie ma. Jeżeli nie to przyczyną mogą być wypadające gniazda zaworowe głowicy.
To nie chodzi o jezyk tylko tak jak wczesniej napisales ze malo kto odczytuje kody do konca i ja tez tak zrobilem. Nie pamietalem go do konca jak lecial tylko numer i udalo mi sie go znalesc na angielskim forum caly opis. Dziekuje wszystkim za pomoc i niezbedne info..(dla mnie bardzo cene bo chce kiedys byc dobry w tym) jak bedzie rozrzad sprawdzony...
Masz przestawiony wałek wydechowy o jeden ząb. Też tak uważam. Żaden klin na wale, planowanie głowicy itp.
Wyglada na nieszczelność w dolocie lub przestawiony rozrzad jeden błąd mowi o braku sygnału czujnika obrotów silnika warto sprawdzic wtyczki czujnika wału i wałka .
A wystarczy że ci klapę gaszącą przycięło i całe halo.
Ja bym je razem z tłokami wymienił, nie są drogie - założenie przypadkowych pierścieni na te tłoki które masz, przyspieszy tylko agonię tego silnika. Co do panewek to tuj pomiar już taki prosty nie jest, ale jeśli nie widać na nich zażółceń, rys i kontrolka oleju nie świeciła na biegu jałowym to mogą zostać.
W każdym silniku czterosuwowym występuje tzw. współotwarcie zaworów, czyli przy przejściu pomiędzy suwami wydechu i ssania, gdy tłok jest w GMP zawory ssące i wydechowe są lekko otwarte. Poczytaj w google: "współotwarcie zaworów". Regulacji luzu zaworów dokonujesz po obróceniu wału korbowego o jeden obrót na następny znak "T".
Doszedł bo tam urwał się rozrząd, pompa stała. Połamało koniki, zawory itp. remont wyszedł wtedy kilka tys zl.
Witam. Mam problem z moja 406 tka z 2002 r z silnikem 2.0 HDI bez pompy niskiego cisnienia w zbiorniku .Wszystko zaczelo sie od strzepiacego paska klinowego, ktorego czesci dostaly sie pod obudowe paska rozrzadu i pasek pekl. Wymiana glowicy, nowy rozrzad, pasek klinowy z naminaczem i auto jezdzilo przez rok. No i w tym roku pasek klinowy znowu zaczal...
jak będziesz ustawiał silnik obserwuj przez otwór czy na kole pośrednim pojawi się jakiś znak. Na kole od pompy też powinien być znak. Jeżeli znajdziesz znaki a silnik będzie ustawiony tak jak pisałem wyżej to wstaw pompę znak do znaku.
Poradzi ktoś gdzie szukać? Zamien kostki wtryskiwaczy miedzy cylindrem 2 i 3 oraz z cylindra 1 zaluz na 4 wtrysk z 4 wtrysku kabel jest za krotki wiec sprobuj odpalic na 3 cylindrach. Jezeli zagada to masz przestawiony rozrzad jak kolega pisze powyzej.
Pierścienie w tłokach klinują się (nie potrafię pojąć dlaczego robokop twierdzi inaczej). Jak tłok dostanie zawora z góry szczególnie w szestnastkach to potrafi się na rowkach zbić. Jadne są bardziej na to podatne(mają "miękkie tłoki", bliżej krawędzi zawory inne mniej albo wcale. Parę zakleszczonych tłoków się udało uratować, ale pierścienie nowe bo...
Wątpię żeby diesel w ogóle odpalił z przestawionym rozrządem, benzyna owszem. Ropniaki mają, muszą mieć większy stopień sprężania. Spróbuj zakręcić silnikiem (ale nie rozrusznikiem), kluczem przez każdy suw i wtedy się dowiesz czy rzeczywiście zawory kochały się z tłokami.
Witam. Dostań się do wałka rozrządu i sprawdź czy popychacze (szklanki) dolegają do wałka, jeżeli napotkasz luzy między wałkiem a popychaczami to zawory pokrzywione.
Silnik 2.0 did to jest to samo co 2.0 tdi więc tam są pompowtyskiwacze. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi. Ta rdzawa maź to mi wygląda na płyn chłodniczy (jeśli był układ chłodzenia zalany różowym płynem). A wystający bolczyk w sąsiedztwie końcówki pompowtrysku to będzie prawdopodobnie końcówka świecy żarowej.
Usterka map sensor lub przestawiony rozrzad , albo brak kompresji.
a moze masz przestawiony rozrzad i kiedy byl zmieniany
Witam Mam pytanko odnośnie peugeota 307 SW 2,0 hdi 110KM z 2002 r.,mianowićie rano go odpaliłem a nastepnie pochodzil z 10-15 min.(rozmrazalem szyby) po czym zgasiłem.I nie mogę go odpalić.Po podłaczeniu do kompa pokazuje bład P-0340.I mam pytanie: 1.Czy to może być powodem ze auto nagle nie odpaliło mimo ze wcześniej nie bylo zadnych oznak ze cos sie...
Dla mnie to albo skopałes rozrzad albo cos nie jest podpięte . Czujnik położenia wału wyrzucało przez przestawiony rozrzad a nie jego uszkodzenie .
Witam wszystkich. Mamy taki problem. Auto to fiat Ducato 2011 rok z silnikiem 2.3 otóż problem był z rozruchem silnika. Jak się okazało był źle ustawiony rozrzad tj. pasek byl przestawiony o zabek albo dwa ale auto po uruchomieniu jeździło 'jakos'. Teraz gdy wszystko jest poprawnie ustawione auto pali od pierwszego razu. Ale pojawiły się nowe problemy...
Oczywiscie bo zaplon mieszanki nastepuje w nieodpowiednim momencie, sam mialem taka historie w 206 rc 2.0 177km wydawal mi sie mulowaty po rozrzadzie, na hamowni wyplul 150km przyczyna byl przestawiony rozrzad o3 zeby ale tam zmienna faza to troszke wiecej zapasu
mialem vr6 w Vento ale niedotykalem sie tam rozrzadu bo niemialem potrzeby. dzwi mnie jak ty mozesz tym jezdzic??skoro jest np przestawiony rozrzad mysle ze moze byc rozrzad skoro strzela itp itd a z jakiego powodu wymieniales uszczeleke pod glowica??
Nie rob wtryskow. Niech sprawdzi kompresje na cylindrach. Przestawiony rozrzad zrobil balagan i efekt jest.
Tylko nieraz nierówno przyspiesza , a raczej raz na jakiś czas. Rozrzad był przestawiony jak był błąd dotyczacy czujnika wałka rozrzadu - przynajmniej ja mialem kilka takich przypadków.
Witam. Rozebrać osłony i sprawdzić czy nie przestawiony rozrząd. a jak to sprawdzić chodzi mi o te górne dwa koła zaraz dodam fotkę Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/8374110300_... Dodano po 2 Czy jak wymieniłem tą łapę z rolka mógł się przestawić rozrzad bez ruszania auta tylko pasek się poluznil od rozrządu?
Moje pytania zmierzaly do tego: jesli schemat sie zgadza i sygnal z czujnika jest tam, gdzie ma byc, to problem jest czysto mechanizny - jak pisze Trans-serwis - przestawiony rozrzad najprawdopodobniej (kola zebate lancucha nie sa niczym indeksowane, stad konieczny jest oryginalny przyrzad do ustawienia walkow rozrzadu). Pozdrawiam, Georges
rozrzad był przestawiony mimo ze synchronizacja była prawidłowa
Sprawdz czy nie masz przestawiony rozrzad. Jesli to konieczne wymien lancuszek na nowy wraz z kolami Mialem w Golfie podobne problemy z tym ze ja mialem przestawiony rozrzad o 1 zabek. Po korekcji auto przestalo kopcic jest dynamiczniejsze i mniej pali.
A czy mozliwe jest ze rozrzad jest przestawiony o jeden ząbek?
aktycznie tam chyba siedzi benzyna no jezeli jest przestawiony rozrzad to z tego co sie troche orientuje to jest duze prawdopodobienstwo ze tłoki spotkały sie z zaworami tak?? Z tego co wiem to tłoki spotykają się z zaworami po przestawieniu rozrządu w dieslach. Czemu niby miały by się spotkać w silniku benzynowym?
Nie masz tego w gazie ? Ja mialem jeszcze taki przypadek że w astrze g 1.4 benzyna falowały obroty i na zimnym potrafił zgasnąć a przyczyna był przestawiony rozrzad
Przestawiony rozrzad lub uszkodzona pompa wtryskowa.
Masz tam sygnał niezrumieniany czyli może masz przestawiony rozrząd a może czujnik świruje i podaje jakieś dziwne przebiegi. Jesli sygnal bylby "niezrozumialy" silnik by nie palil. Któryś z tych błędów na trwałe zablokował mi dobre 60% mocy auta Fakt, ze przestawiony rozrzad moze spowodowac obnizenie mocy, ale jesli jest na tyle maly, ze ECU synchronizuje...
Skoro brak błedów to moze usterka jest mechaniczna? Przestawiony rozrząd, zatkany wydech, popychacze przebite? Miałem przypadek ze w Passacie przestawił sie rozrzad o 4 zeby. Wymieniłem rozrzad. Zawory były całe wiec silnik zapalił. Po czasie klient narzekał tylko na brak mocy przy maksymalnym obciazeniu. Zrobiłem diagnostyke i wszystko było super....
Rozciagniety lancuch lub przestawiony rozrzad na tyle ze nie generuje bledu . Niedawno malem tsi, nie przechodzil spalin i tez wydech topil wszystko do okola . Poprzedni warsztat zmienil pierscienie , uszczelniacze, turbo i katalizator. Nic nie znalazlem wyslalem do elektronika na wgranie softu i przeszlo spaliny bez problemu. Kiedys tez robilem Dacie...
Podcisnienie w benzyniaku rzedowym, na wolnych obrotach powinno byc 0.5 bar. Jezeli jest inne to masz rozrzad przestawiony lub dziure w kolektorze.
Postanowilem sprawdzic rozrzad, czy aby czasem sie nie przestawil. Slabo palilo auto , kopci na niebiesko. Zdjeto dekiel oslony rozrzadu i co sie okazalo. Pasek byl luzny miedzy walkiem ssacym a walkiem na kolo zamachowe. Lancuszek mial luz na jeden zabek. Po przestawieniu lancuszka napinacz ladnie go naciagnal. Jeszcze nie zlozylem bo czekam na blokady...
Wszystko było dobrze ustawione. Przyczyną był przestawiony czujnik położenia wału. Wszystko ładnie pali. A rozrzad Był ustawiony prawidłowo za pierwszym razem. Więc nawet jeśli była by to zestaw kolizyjny to bym nic nie popsuł
przestawiony programator bębenek przestawiony przestawiony zegar
matryca lc420wun ustawienia atheros ar5007 zawieszenie przód citroen
schemat silnika ew10j4 junkers euroline
Co to jest moc głośników w sinusie (RMS)? Trwałość, retencja danych, cykle i prędkość zapisu/odczytu w pamięciach