Przy ręcznym kręceniu i przestawionym rozrządzie tłoki oprą się o zawory i nie przekręcisz. Jeżeli silnik odpala pracuje normalnie tyle że jest trochę głośniejszy to go poskładaj tak jak należy i będzie dobrze.
Masz przestawiony rozrzad. Roznica katowa moze byc minimalna ale to wystarczy aby sie zaswiecila kontrolka silnika. Zdejmij to kolo pasowe, zablokuj wszystko i ustaw Pozdrawiam
Witam. Mam problem z moja 406 tka z 2002 r z silnikem 2.0 HDI bez pompy niskiego cisnienia w zbiorniku .Wszystko zaczelo sie od strzepiacego paska klinowego, ktorego czesci dostaly sie pod obudowe paska rozrzadu i pasek pekl. Wymiana glowicy, nowy rozrzad, pasek klinowy z naminaczem i auto jezdzilo przez rok. No i w tym roku pasek klinowy znowu zaczal...
Podobnie mialem w vectrze b 1.8 grzal sie przy duzych predkosciach. Przestawiony rozrzad o zęba.
Witam, Problem pojawil sie po naprawie pompy. Szukaj wiec w tym kierunku - zle zrobiona pompa, zle utawiona (jaka metoda, taki wynik - ustawia sie na czujnik zegarowy z dokladnoscia +/-0,02 mm), przestawiony rozrzad itd. Wtryski, wiece, cisnienie... to bylby malo prawdopodobny przypadek. Pozdrawiam, Georges
pewnie rozrzad przestawiony
Jeżeli masz przestawiony rozrząd w 16V to bez odpalenia samym kręceniem rozrusznikiem pognieciesz zawory o tłoki Nie nie odpali Ale jak wyżej napisałem sama próba uruchomienia moze okazać się katastrofalna w skutkach
Do sprawdzenia pierścienie teflonowe na wałkach rozrządu. Pewnie już ich nie ma. Jeżeli nie to przyczyną mogą być wypadające gniazda zaworowe głowicy.
Zakładam że uszczelka była raz robiona, to ile mogli splanować głowicę, 0,2mm ? Taka wartość chyba nie będzie miała wpływu na pasek rozrządu? Nie wiem, ale dolicz rolkę, zużycie kół zębatych, i dokładnego ustawienia na znakach, może można już się nie spodziewać. Grubość UPG. Trzeba samemu zdecydować, z której strony znak bardziej pasuje, gdy nie bardzo...
Jak iskra i paliwo jak to piszesz dochodzą, to przestawiony rozrzad albo zapchany wydech.Ale że się nie zapchał przez odpięcie wtyczek to możliwe że pogiąłeś piny podczas wpinania wtyczek. Wróżby,podłącz tester.
A wystarczy że ci klapę gaszącą przycięło i całe halo.
Ja bym je razem z tłokami wymienił, nie są drogie - założenie przypadkowych pierścieni na te tłoki które masz, przyspieszy tylko agonię tego silnika. Co do panewek to tuj pomiar już taki prosty nie jest, ale jeśli nie widać na nich zażółceń, rys i kontrolka oleju nie świeciła na biegu jałowym to mogą zostać.
W każdym silniku czterosuwowym występuje tzw. współotwarcie zaworów, czyli przy przejściu pomiędzy suwami wydechu i ssania, gdy tłok jest w GMP zawory ssące i wydechowe są lekko otwarte. Poczytaj w google: "współotwarcie zaworów". Regulacji luzu zaworów dokonujesz po obróceniu wału korbowego o jeden obrót na następny znak "T".
jak będziesz ustawiał silnik obserwuj przez otwór czy na kole pośrednim pojawi się jakiś znak. Na kole od pompy też powinien być znak. Jeżeli znajdziesz znaki a silnik będzie ustawiony tak jak pisałem wyżej to wstaw pompę znak do znaku.
Doszedł bo tam urwał się rozrząd, pompa stała. Połamało koniki, zawory itp. remont wyszedł wtedy kilka tys zl.
Myślisz ze może to być w dużej mierze przestawiony Rozrzad? A nie Czujnik wadliwy ustawienia rozrządu?
Wszyskie na jednakowej wysoskosci, w polowie skoku, 90° przed GMP 1 i 4 cylindra. Przestawiony jest tylko rozrzad. Zaplon i wtrysk sa synchronizowane z walem korbowym przez czujnik na kole zamachowym.
Auto jak zgaszone tak już nie odpaliło Dodam że rozrzad był przestawiony na jednym walku,ustwilem go na blokadach tak jak powinien byc i nic to nie dało Czyli wcześniej, na "przestawionym" rozrządzie silnik pracował ?
Wyglada na nieszczelność w dolocie lub przestawiony rozrzad jeden błąd mowi o braku sygnału czujnika obrotów silnika warto sprawdzic wtyczki czujnika wału i wałka .
Pierścienie w tłokach klinują się (nie potrafię pojąć dlaczego robokop twierdzi inaczej). Jak tłok dostanie zawora z góry szczególnie w szestnastkach to potrafi się na rowkach zbić. Jadne są bardziej na to podatne(mają "miękkie tłoki", bliżej krawędzi zawory inne mniej albo wcale. Parę zakleszczonych tłoków się udało uratować, ale pierścienie nowe bo...
Na wstępnie przepraszam że ponawiam temat lecz w poprzednim odpowiedzi były bardzo nie jasne, synchronizacja z dnia 22.07 przed demontażem czujnika z wałku ssącego grupy 90. 0 91 0 93. -12 Synchronizacja po zdjęciu czujnika i ponownym założeniu dzień. 24.07 grupy 90 21 91. 21 93 -11 czujnik zamówiony nowy, czy może tak pokazywać synchronizację przez...
Usterka map sensor lub przestawiony rozrzad , albo brak kompresji.
Wątpię żeby diesel w ogóle odpalił z przestawionym rozrządem, benzyna owszem. Ropniaki mają, muszą mieć większy stopień sprężania. Spróbuj zakręcić silnikiem (ale nie rozrusznikiem), kluczem przez każdy suw i wtedy się dowiesz czy rzeczywiście zawory kochały się z tłokami.
Witam. Dostań się do wałka rozrządu i sprawdź czy popychacze (szklanki) dolegają do wałka, jeżeli napotkasz luzy między wałkiem a popychaczami to zawory pokrzywione.
Paliwo jest Iskra jest Brak usterek w kompie przerabialem to u siebie -przestawiony rozrzad
a moze masz przestawiony rozrzad i kiedy byl zmieniany
Witam koledzy , rozrząd złożony na znaki, auto odpaliło od kopa co prawda , ale bardzo brzydko i głośno pracuje- klekocze
Sprawdz czy nie masz przestawiony rozrzad. Jesli to konieczne wymien lancuszek na nowy wraz z kolami Mialem w Golfie podobne problemy z tym ze ja mialem przestawiony rozrzad o 1 zabek. Po korekcji auto przestalo kopcic jest dynamiczniejsze i mniej pali.
Dla mnie to albo skopałes rozrzad albo cos nie jest podpięte . Czujnik położenia wału wyrzucało przez przestawiony rozrzad a nie jego uszkodzenie .
Brak synchro. przestawiony rozrzad.
Silnik 2.0 did to jest to samo co 2.0 tdi więc tam są pompowtyskiwacze. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi. Ta rdzawa maź to mi wygląda na płyn chłodniczy (jeśli był układ chłodzenia zalany różowym płynem). A wystający bolczyk w sąsiedztwie końcówki pompowtrysku to będzie prawdopodobnie końcówka świecy żarowej.
Poradzi ktoś gdzie szukać? Zamien kostki wtryskiwaczy miedzy cylindrem 2 i 3 oraz z cylindra 1 zaluz na 4 wtrysk z 4 wtrysku kabel jest za krotki wiec sprobuj odpalic na 3 cylindrach. Jezeli zagada to masz przestawiony rozrzad jak kolega pisze powyzej.
Nie rob wtryskow. Niech sprawdzi kompresje na cylindrach. Przestawiony rozrzad zrobil balagan i efekt jest.
Witam wszystkich serdecznie. Chcialbym zapytac was co moze byc.Samochod nie odpala. Znajomy mowil ze zaczelo cos stukac jakies dziwne dzwieki i zgasl( jak by rozrzad sie przestawil ale to moja diagnoza) jak kreci sie rozrusznikiem slychac jakies stukanie (jak by jeden z zaworow),czasami slychac jak zapala ale doslownie na sekunde i czy moga to byc zawory?...
Pneumatem na biegu i chamulcu. Tylko chodzi mi o to czy sie nie przestawi rozrzad?bo nie wiem czy jest na stozku czy wieloklinie?
to bedzie tak za duza dawka gazu guma pod gazinikiem albo przestawiony rozrzad.
Przestawiony rozrzad lub uszkodzona pompa wtryskowa.
Nie masz tego w gazie ? Ja mialem jeszcze taki przypadek że w astrze g 1.4 benzyna falowały obroty i na zimnym potrafił zgasnąć a przyczyna był przestawiony rozrzad
Wyglada to tak, jakbys mial przestawiony rozrzad, i to nie malo. Sprawdz "na chlopski rozum". Ustaw ktorys tlok w GMP sprezania i zobacz, czy krzywki sa ustawione mniej wiecej symetrycznie.
Problem rozwiazany,byl jednak przestawiony rozrzad,Niewiem jak to sie stalo ale pomiedzy walkami rozrzadu byla spora róznica .Pozdrawiam
Ten po prawej jest ewidentnie przestawiony, na 1 cylindrze licząc od koła rozrządu otwiera oba zawory jednocześnie
hmmm podejrzewam, że wszystkie standardowe żeczy jak czujnik tempa sprawdzone, z takich nieklasycznych żeczy sprawdź czy Ci sie nie przestawił rozrzad o 1 ząbek, i czasy wtrysku na wolnych, 3000RPM i max dodanie gazu.
mialem vr6 w Vento ale niedotykalem sie tam rozrzadu bo niemialem potrzeby. dzwi mnie jak ty mozesz tym jezdzic??skoro jest np przestawiony rozrzad mysle ze moze byc rozrzad skoro strzela itp itd a z jakiego powodu wymieniales uszczeleke pod glowica??
ten blad z dopiskiem zgodnosc oznaczalby brak synchronizacji czyli przestawiony rozrzad, urwany pasek i takie tam, ale ja delphiemu nie ufam, no moze gdyby nie ten monit na wyswietlaczu od immo... Polecam znalesc kogos kto dysponuje diagboxem/lexia/pp2000. musi sprawdzic wszystkie bledy oraz sprawdzic synchronizacje i zezwolenie na rozruch w ecu
witam, wyglada na przestawiony rozrzad, czy paliwo jest na swiecach /jak kreci ,a nie odpala powinien zalewac, uwazaj na katalizator/, a moze przestawiono kolejnosc zaplonu na cylindrach , pozdrawiam Zdzislaw
rok temu bylem u mechanika bo wymienial simeringa na wale korbowym i musiał sciagac pasek wiec zauwazyłby gdyby byl przestawiony rozrzad....
Jakie są luzy zaworowe? Stawiam dalej na przestawiony rozrzad lub szklanki siedzą i luzy sa za duze. To i to swiadczy o małym napełnieniu cylindra. Stad CO2 niskie i słaba moc.
Takie objawy daje zatkany wydech lub przestawiony rozrząd.
Oczywiscie bo zaplon mieszanki nastepuje w nieodpowiednim momencie, sam mialem taka historie w 206 rc 2.0 177km wydawal mi sie mulowaty po rozrzadzie, na hamowni wyplul 150km przyczyna byl przestawiony rozrzad o3 zeby ale tam zmienna faza to troszke wiecej zapasu
Może przestawiłem rozrzad? W tym silniku był odprężnik sprawdź czy nie jest załączony. A co do ciśnienia to pewnie kapitalny remont bo przecież luzy na wale i panewkach ucieka olej. Trzy jest gęsty zimny to jest jeszcze ok ale jak się rozgrzeje i robi się rzadszy pojawia się problem.
Wlasnie chodzi mi o te czujniki czy jest to wyczuwalne przez "Check Engine " I przez to moze sie ikonka swiecic (rozrzad przestwaiony). Czy blad w silniku to jest co innego niz ten przestawiony rozrzad . moga to byc 2 osobne usterki czy to jest jedna ????
Moje pytania zmierzaly do tego: jesli schemat sie zgadza i sygnal z czujnika jest tam, gdzie ma byc, to problem jest czysto mechanizny - jak pisze Trans-serwis - przestawiony rozrzad najprawdopodobniej (kola zebate lancucha nie sa niczym indeksowane, stad konieczny jest oryginalny przyrzad do ustawienia walkow rozrzadu). Pozdrawiam, Georges
Hej, mam problem z peugeot 207, silnik 1,4, 2007 r. Wypadnie zapłonu na wszystkich cylindrach. Stopiony katalizator. Spalona sonda pierwsza. Przestawiony rozrząd o 4 zęby. Mechanik rozkłada ręce i nie wiem, co z nim już zrobić. Dodam, że auto ma założony gaz, jakby miało to jakieś znaczenie.
Narazie cisnienie zostaw w spokoju. Posprawdzaj podstawowe rzeczy ustawienie zaplonu czy dziala przyspiszacz czy nie jest przestawiony rozrzad termostat czy silnik w miare szybko sie rozgrzewa wykrec swiece i sprawdz jak wygladaja elektrody.
A tą główną środkową śrubę ruszałeś od koła pasowego ? Stawiam na przestawiony rozrząd
aktycznie tam chyba siedzi benzyna no jezeli jest przestawiony rozrzad to z tego co sie troche orientuje to jest duze prawdopodobienstwo ze tłoki spotkały sie z zaworami tak?? Z tego co wiem to tłoki spotykają się z zaworami po przestawieniu rozrządu w dieslach. Czemu niby miały by się spotkać w silniku benzynowym?
sprawdz rozrzad, przy braku synchronizacji sygnalu z czujnika walu i walka nie bedzie iskry, najlepiej odkrec czujnik polozenia walka (z tylu lewej glowicy) zostaw wpieta wtyczke jesli iskra sie pojawi masz przestawiony rozrzad:) Zrob tak i powiedz czy jest iskra
Błąd spalania stukowego to- brak zapłonu na jednym lub więcej cylindrów, zła jakość paliwa, przestawiony rozrzad, niewłaściwie dobrane świece( chodzi o wartość cieplną) . A skąd pewnowc, że kondycja silnika jest dobra? Jak wyglądają świece po takiej pracy silnika?
Bledy ze sterownika by trzeba odczytac, jezeli sa. Mozliwosci: - przestawiony rozrzad - uwalony czujnik - usterka kola z ktorego czujnik czyta - problem z kablami - uwalony sterownik A skad ci przyszlo do glowy aby tego probowac ?
Przy sprawnym rozrządzie powinno być - 0.5 bar Przestawiony rozrzad, lub nieszczelny kolektor powoduje ze cisnienie rosnie do atmosferycznego. Wtedy ECU widzi poprzez MAP silnik obciazony i daje mu maksymalna dawke.
Siema :) Zrobilem sobie serwis u siebie w garazu no i chlopaki nie mieliscie racjii to nie wina gaznika tylko przestawiony rozrzad. Troszke poglowkowalem i ustawilem i pali jak zly juz dwa chodza :P bo mialy te sama przczyne. Ale dzieki za pomoc:)
Trzy dni temu miałem identyczna awarię w Alfie 159 1.9 JTD. Rozleciało się to koło metalowo gumowe. Stopiła się guma, wszystko upaprane. Taki sam objaw, samochód trudno odpalał i źle pracował. Rozebranie do rozrządu i okazało się,że w obudowie paska pełno fragmentów gumy z tego koła i przestawiło rozrząd. Co ciekawe ścięło klin na kole wałka rozrządu....
Raz jeszcze napiszę że łańcuch nie uderzał o pokrywę. Ustawienie rozrządu nie ma żadnego wpływu na jego naprężenie tudzież obciążenie. Teraz jestem już pewien że zawory tłukły po tłokach. Jeżli tak było to winny jest rozrząd (a dokładnie jesgo błędne ustawienie) - zawór nie powinien spotykać się z tłokiem. PRzestawiony rozrząd - przyczyna może być...
wg mnie masz przestawiony rozrzad o 180 stopni pozamieniaj przewody wysokiego napiecia na kopulce pierwszy na drugi a drugi na pierwszy takze trzeci na czwart i czwarty na trzeci i sprtawdz tez czy obecnie sa dobrze zalozone
Przestawiony rozrząd. Oszukuje któryś z czujników - wału lub wałka Zamienione przewody we wtyczce czujnika wału. Odłącz czujnik wała - jak będzie palił tak samo to patrz czy rozrząd nie jest przestawiony.
sytuacja sie wyjasnila w 80 % byl przestawiony rozrzad o 1 zabek caly,,,,tzn na wale.....teraz zostala sprawa ze auto zimne slabo sie wkreca w obroty tak jakby nie dzialaly wszystkie swiece,,, jak sie rozgrzeje to ok...ale jak cieple zgasnie to od nowa to samo
Witam. Rozebrać osłony i sprawdzić czy nie przestawiony rozrząd. a jak to sprawdzić chodzi mi o te górne dwa koła zaraz dodam fotkę Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/8374110300_... Dodano po 2 Czy jak wymieniłem tą łapę z rolka mógł się przestawić rozrzad bez ruszania auta tylko pasek się poluznil od rozrządu?
witam, sprawdz jak idzie na benzynie, jezeli tez zle to sprawdz; zaplon, rozrzad, szczelnosc ukladu dolotowego, czujnik indukcyjny walu korbowego , jezeli dobrze to szukaj przyczyny w instalacji gazowej, filtr gazu, dawka gazu /sprawdz na komputerze/, moze za maly reduktor,a moze jakas blachostka...zycze rozwiazania problemu i pozdrawiam, ps.zauwazylem...
sprawdz czy sonda reaguje na gwaltowne dodanie gazu. wyczysc przepustnice bo tez moze miec wplyw na obroty.ale jezeli stalo sie to po remoncie to moze byc przestawiony rozrzad jest jeszcze jedna mozliwosc i prosta jezeli masz skad wziac przeplywomierz to zamien na probe.powodzenia
map za nisko , może przestawiony rozrząd ?
filtr paliwa poszedł pierwszy na odstrzał,sprawdzone wtryski,praktycznie cały układ paliwowy przeswietlony,zauważyłem że pasek rozrzadu jest zbyt luzny,czy gdyby przestawił sie rozrzad moga byc takie skutki,niewiem czego sie chwycic
Moze jeszcze jedno wazne pominalem, silnik byl zatarty na panewce, lecz pare dni przed codziennie komputer wyrzucal ten blad a potem auto stanelo silnik jest naprawiony a po remoncie co jakis czas sie to pojawia, jest jeszcze jedno podejrzane, auto jest slabsze, pierwszym podejrzeniem byl przestawiony rozrzad ale wszystko jest wporzadku,
przyczyną był przestawiony rozrząd !! Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Dziekuje za odpowiedz Silnik TS ale to raczej nie wariator - z 2 powodow: 1. Wariator jest na walku ssacym a w/w wykres z halla, ktory jest na wydechowym 2. uszkodzony wariator nie uniemozliwilby raczej uruchomienia silnika - auto pali tylko na zimno i to po dlugim kreceniu rozrusznikiem. Chyba jednak stawiam na przestawiony rozrzad - sprawdze i oczywiscie...
Może też być przestawiony rozrząd. A jaki kolor dymu daje ?
W polonezach ze zwyklym zaplonem tranzystorowym przerwa na elektrodach zalecana 1mm, no i niestety strzaly powoduje albo zaplon(jak wygladaja swiece, ustawienie zaplonu) albo zawory(tak jak ktos ci mowil wypalone, nieszczelne zawory, przestawiony rozrzad). Na poczatek proponowalbym zajac sie zaplonem i wykluczyc wszelkie niedomagania
Rozciagniety lancuch lub przestawiony rozrzad na tyle ze nie generuje bledu . Niedawno malem tsi, nie przechodzil spalin i tez wydech topil wszystko do okola . Poprzedni warsztat zmienil pierscienie , uszczelniacze, turbo i katalizator. Nic nie znalazlem wyslalem do elektronika na wgranie softu i przeszlo spaliny bez problemu. Kiedys tez robilem Dacie...
Masz tam sygnał niezrumieniany czyli może masz przestawiony rozrząd a może czujnik świruje i podaje jakieś dziwne przebiegi. Jesli sygnal bylby "niezrozumialy" silnik by nie palil. Któryś z tych błędów na trwałe zablokował mi dobre 60% mocy auta Fakt, ze przestawiony rozrzad moze spowodowac obnizenie mocy, ale jesli jest na tyle maly, ze ECU synchronizuje...
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
Za wczesny początek wtrysku=cofka jak to ująłeś=przestawiony rozrząd...
Prawie nigdy to tak nie wygląda. Na moje łoko przestawiony rozrząd ścięty klin itp. https://rotkee.com/en/wavebase/good-timi...
Dzięki wszystkim za pomoc przyczyną okazał się przestawiony malozauwazalnie rozrzad o jeden ząbek ! i tyle problemow ... Bardzo wszystkim dziękuje ;)
A nie było czasem błędu położenia wałka rozrządu? Wyjaśniło by to problem z kompresją przez przestawiony rozrząd.
Pewno valvetronic. Ciśnienie ma? Rozrzad sie nie przestawil? Ja do tego zawsze szukam tanie uzywane oryginalne bo duzo lepsze jak nowy chiński. Nie raz nowy czujnik nie czytal nic.
Jak auto idzie dobrze nawet z 5 os na pokładzie to najpierw rzeczywiście należałoby sprawdzić termostat. Maiłem podobny przypadek z dużym spalaniem w clio I tyle że tam juz silniczek byl do remontu (slabe cisnienie na tlokach, nieszczelna głowica) do tego byl wlasnie uszkodzony termostat i przestawiony rozrzad o 1 zabek;] auto palilo prawie 10l na 100km...
dol ustawaiasz na znak na kole zamachowym, zdejmujesz pokrywe zaworow i masz znaki (male trojkaciki na walkach) ktore powinny patrzec "patrzec" do gory jezeli komputer rejestruje blad czujnika walka rorzadu to masz przestawiony rozrzad , mialem kiedys 1,8 t pasek rzeskoczyl ok3 zeby - bieg jalowy byl stabilny nie bylo mocy
zawory sa ok, sprawdzalismy cisnienia, po zalozenia paska jezdzilem normalnie tylko zaplon byl zbyt opozniony i zaczelismy kombinowac :) tak mi sie wydaje, ze jest przestawiony rozrzad, niby prosta sprawa tylko rozrzad ustawiac na ktore znaki, jeden na kole rozrzadu to wiadomo ale na ktory drugi bo: jest na kole zamachowym ( nawet dwa znaki), na kole...
Tam może być wszystko od niełączącej wtyczki do przestawionego rozrządu.
a moze rozrzad przestawiony ?
Tak naprawdę to, te silniki różnią się nazwą.:D Jeżeli silnik nie był rozbierany to, tylko uszkodzenie mechaniczne wałka mogło spowodować przestawienie rozrządu.
Ja nie wiem co tam za mechanicy kolo ciebie mieszkają? Po pierwsze podpinasz pod KTS Bosch`a ok 50 zł i wszystko masz jak na dloni. Pokaże ci nawet przestawiony rozrzad. Ja sądzę że padł ci przepływomierz. Odłącz go i zobacz reakcję silnika. A jak chcesz sprawdzić jak komputer kontroluje wtrysk i czy wogule to odłącz czujnik 1 wtrysku. A możliwe ze...
To wygląda w takim razie na brak synchronizacji ,a wiec przestawiony rozrząd. Zakładając oczywiście żę czujnik "nadaje". Ale jak nadaje tego nie wiemy bo tego nie sprawdziłeś. Może złą blokadę wkładasz na dole? Ustaw kółko pasowe na znak na obudowie(bez rozbierania czegokolwiek) i porównaj z górą.
To jest zapis szestnastkowy. 3A14 HEX = 14868 DEC. Czyli nr błędu to 14868. Korelacja pomiędzy czujnikiem wału a wałka - wyciągnięty łańcuch/przestawiony rozrząd. Najlepiej zapiąć oscyloskop na te 2 czujniki i porównać odczyt ze sprawnym silnikiem. Pewnie benzyna na łańcuchu.
Witam. Koło pasowe było słabo dokręcone i się popuściło co efektem było ześliźniecie się paska z koła zębatego i automatycznie przestawienie rozrządu co skutkiem tego było pokrzywienie zaworów i uszkodzenie tłoka.
Jak pompa działa to sprawdź czy jest sterowanie wtryskiwaczami.Możesz podłączyć żarówkę 5W od np postojowych.I zobacz czy miga.Ale to że działa pompa to nie znaczy że ma dobre ciśnienie.Inne rzeczy to np przestawiony rozrząd albo zapchany wydech.
rozrzad był przestawiony mimo ze synchronizacja była prawidłowa
Witam. Potrzebuje fachowej porady,moze ktos spotkal sie z takim przypadkiem.Skoda 1.2 12v nie odpala.Kreci stabilnie,nic nie blokuje,cis.paliwa ok,sprezanie ok,iskra ok,w vagu po dluzszym kreceniu wypada blad czujnika walka rozrzadu.Podczas krecenia od czasu do czasu walnie w kolektor dolotowy a potem dlugo cisza.Czy mozliwe jest jakies uszkodzenie...
"- zapłon ustawiony maksymalnie w stronę chłodnicy auta (gdy go cofnę szarpie jeszcze bardziej) " Po tym wnioskuję że masz przestawiony rozrząd o ząb, aparat powinien być mniejwiecej na środku ustawiony.
Napisal że sprawdził Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot.
Skoro brak błedów to moze usterka jest mechaniczna? Przestawiony rozrząd, zatkany wydech, popychacze przebite? Miałem przypadek ze w Passacie przestawił sie rozrzad o 4 zeby. Wymieniłem rozrzad. Zawory były całe wiec silnik zapalił. Po czasie klient narzekał tylko na brak mocy przy maksymalnym obciazeniu. Zrobiłem diagnostyke i wszystko było super....
przestawiony zaplon bębenek przestawiony vanos przestawiony
agregat prądotwórczy spawarka honda schemat zasilacz antenowy wodomierz magnes
stable diffusion nissan quasquai
Problem z tworzeniem partycji podczas instalacji Windows Testy wzmacniacza T.AMP TA 2400 MK-X: opinie i specyfikacje