Jak to jest caro na szprycy to w jaki sposób mógł się tam przestawić zapłon?
Witam. Moje pytanie jest takie jak w temacie, jak wymienić cewke w aparacie zapłonowym w polonezie i czy wymieniając ją nie przestawi się zapłon
Chyba ktoś źle poradził, jest to samochód z zapłonem elektronicznym i ingerencja w układ zapłonowy (tak jak w maluchu czy polonezie) nie jest praktykowana.
Łojezu. Musisz jednak dostać się do silniczka - źle założona dźwignia na silniczku. Przed jej przestawieniem włącz zapłon żeby silnik się zatrzymał tam gdzie chce.
Witam! Strzały te raczej pochodzą od cewki zapłonowej, chodź gdy pasek rozrządu przeskoczy przestawi się zapłon i też będzie taki objaw. Zaś czujnik położenia wału miał by objaw że samochod nie palił by, ale możesz zmierzyc go omomierzem i sprawdź czy nie zarósł brudem od spodu.
wykręć świece. cylinder pierwszy idzie do góry na sprężaniu i palec też idzie na 1 w kopułce -kręcisz kluczem za śrubę na wale. W ten sposób sprawdzasz prawidłowo wsadzony aparat zapłonowy może przestawiłeś przy powtórnym wkladaniu na miejsce?
Gdy pada MAP to najczęściej występują problemy z rozruchem, brak wolnych obrotów. Ustrojstwo mało awaryjne, częściej uszkadza się wężyk to niego. Map można podłożyć z poloneza na próbę. A może aparat zapłonowy, przestawiony zapłon (objawy pasują), lub przestawiony na pasku rozrządu.
od kiedy przestawia się zapłon w aucie dla gazu!!!!!!! jeżeli jest porządnie zamontowana instalacja gazowa w aucie to wszystko powinno chodzić bez problemów. jest taka zasada; jesli auto na benzynie chodzi dobrze to na gazie bedzie tak samo, ale jak na benzynie coś nie tak to na gazie będzie jeszcze gorzej. najmniejsza nawet usterka, niesprawność, niewidoczna...
Jasiek14 - np. brak iskry na świecach wcale nie musi oznaczać że winny jest moduł i na odwrót, to że masz iskrę na świecach wcale nie oznacza że moduł jest dobry. Po co Ci doradzać np wymianę modułu jeżeli on będzie dobry a okaże się że masz przestawiony zapłon lub uszkodzony tylko przewód WN? Poniesiesz wcale nie mały koszt zakupu nowego modułu i będziesz...
1. Podłączasz lampę - plus.minus, najłatwiej do akumulatora, przewód sygnałowy na przewód pierwszego cylindra. 2. Luzujesz śrubę dociskającą aparat zapłonowy. 3. Odpalasz silnik. 4. kierujesz lampę na koło pasowe i znaki na nim, które dobrze było wyczyścić (jeszcze przed odpaleniem silnika - łatwiej jest). 5. Poprzez przekręcanie aparatu ustawiasz zapłon...
Witam, otóż mam Poloneza 1.4 16v rover. Sytuacja wygląda następująco na benzynie samochód bez dodawania gazu odpala, i jeździ bezproblemowo, zawsze odpalam na benzynie i po chwili przełączam na gaz, gaz jest zamontowany zwykły na śrubie i do tego jeszcze aktuator, gazu po mieście mi spala 10l/100km czyli spalanie jest dobre pozatym moc ma, jednak przy...
No to te trzy kable to pewnie od cewek ładowania. Jeden wspólny i dwa osobne, te dwa są przełączane w stacyjce w zależności od tego czy jedziesz na światłach czy nie (jedna cewka ma 0,8A, a druga 1,5A), powinieneś je obciążyć np żaróweczką bo z tego co wiem może się taka cewka przepalić, tak słyszałem (tutaj na forum chyba też o tym pisano). 1 cewka...
Założyłem [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... osobny wątek, ale ktoś najwyraźniej nie miał już o co się przyczepić i temat trafił do kosza. Pytam więc jeszcze raz, w pokrewnym wątku, już istniejącym. Trudno; najwyżej mnie zbanują. Czy w polonezie 1,6i+kat z modułem Abimex istnieje możliwość przestawienia zapłonu, jeśli chce się...
ostatnio wymieniałem kilka elementów w moim fiacie 125p i musiałem odkrecić aparat zapłonowy bo inaczej nie było dojścia dopiero po jakimś czasie zorientowałem się że ten wałek z wieloklinem sie przestawił ... i nie wiem teraz jak znowu ustawic zapłon napiszcie mi wszystko co i jak powinno być od podstaw, bo prubowałem już 10000 kombinacji i rece mi...
Może mieć. Maluch to dwa silniki jednocylindrowe przestawione względem siebie o 360 stopni. I tu kłania się teoria: pełny cykl pracy silnika czterosuwowego, to 720 stopni, czyli dwa obroty. W maluchu zapłon wypada co obrót, bo cylindry są przesunięte w fazie o jeden obrót i pracują naprzemienie (mimo, że oba idą w górę równolegle, ale na jednym jest...
Witam Zakładam nowy wątek ponieważ szukam już od kilku tygodni i nie mogę nic znaleźć na temat tego silnika... A więc: Polonez Caro, 1994r, silnik 1.5 ,gaźnik, bez wtrysku, komputera, silniczka krokowego i gazu.Podstawowa wersja. Problem: prawie miesiac temu rano wsiadam do wechikułu i podczas jazdy się zaczęło dziwne szarpanie (tak jakby nie dostawał...
Ona jest jeszcze nie pełnoletnia ma dopiero 17 lat:DMój polonez miał 20 lat silnik 1.5 i 175km/h na gazie leciał.A wracając do tematu jak wróciłem od mechanika to był wyrwany taki wężyk z przepustnicy ,wziąłem go przykleiłem ale nic nie pomogło.Ten wężyk przechodzi przez jakiś zaworek do którego dochodzi kostka z dwoma przewodami,znajduje się po lewej...
Witam! To wyglada na przestawiony zaplon.Pozdrawiam.Stefan. Ostrzeżenie. Doczytaj sobie o ustawianiu zapłonu w Polonezie Atu.
Więc.... Będą ci potrzebne: - miernik cyfrowy(z opcją mierzenia "prześcia" - czyli pospolitym pikaniem); - lutownica. Na początku trzeba by sprawdzić, czy impuls sterujący wychodzący z aparatu jest typu "indukcyjnego(najprawdopodobniej)", czy hallotronowy. Wystarczy przestawić miernik na "pikanie" i sprawdzić, czy na wyjściach cewki aparatu(dwa piny)...
TYPOWA USTERKA. Uszkodzoną masz kostkę stacyjki. Tak jak w Polonezie, Żuku, Nysie, Tarpanie. W kostce stacyjki są osobne styki na "ZAPŁON" i drugi na "ODBIORNIKI" (stop, kierunki, zegary, wycieraczki). Przestaje wtedy działać wszystko zasilane +15 poza zapłonem.
Tak się składa, że jeździłem polonezem z silnikiem 1.5 z końca 89r z zapłonem bezstykowym. Przestawianie się zapłonu może być efektem początkowego etapu zacierania się wałka aparatu zapłonowego. Początkowo jest to obrót całego aparatu zapłonowego w bloku silnika, a jak jest mocno przykręcony to może dojść do przeskoczenia kółka rozrządu na pasku lub...
Gabson - Wyższa liczba oktanowa to wyższa sprawność a co za tym idzie wyższa temperatura powstająca podczas procesu spalania........... to jest akurat dokładnie odwrotnie. Liczba oktanowa pomaga określic odpornosc danego silnka na spalanie stukowe, ale nie zapobiega, to zależy od konstrukcji silnika, kształtu komory zpalania, momentu zapłonu itd. parametry...
Witam Mam problem z Polonezem Atu Plus na Boschu. A mianowicie, nie działają kierunki z przełącznika zespolonego. Dodatkowo nie działają awaryjne z włącznika. I teraz jeśli przekręcę kluczyk na zapłon i wciskam włącznik awaryjnych to od razu pali bezpiecznik nr. 14- opisany jako stop. Oczywiście przestają działać zegary, kontrolki, obrotomierz itd....
Fajny Uaz, kiedyś o takim marzyłem. Szacun, masz w nim oryginalny silnik? No ba! https://obrazki.elektroda.pl/4356287900_... Tylko mu ruski bezstykowy zapłon elektroniczny dorzuciłem (bezstykowy rozdzielacz, moduł i cewkę wyskoprądową LUCAS) i silnik zaczął chodzić jakoś przyzwoicie. Ale dalej pali 18 na setkę (kilometrów). Trochę...
Witam wszystkich. Moje problemy z corsa zaczęły się w ubiegłą niedzielę. Jechałem sobie pełny uśmiechu późnym popołudniem, jedną z obwodnic mojego miasta (70km/h), aż zacząłem słyszeć na wysokich obrotach wycie. Myślałem że to chwilowe, tymczasem każdy kolejny kilometr to co raz gorsze wycie. Moc samochodu bardzo spadła, gaz w podłodze, a samochód ledwo...
przestawić zapłon rozrząd przestawić zapłon polonez zapłon
uzwojenie robocze philips niebieskiego koloru brama ditec
samozamykacz furtka sztuka elektroniki
Wzmacniacz Weconic VX-2120: Specyfikacja i Problemy Lokalizacja bezpieczników tylnej wycieraczki Opel Astra J