Może wydech się zatkał. A do tych 3500 ciągnie normalnie ? jeżeli kulawo to może rozrząd przestawiony. Zapłon najlepiej by było soawdzić stroboskopem, czy nie zanika. Przy okazji tez ustawienie by można zobaczyć.
Witam! Strzały te raczej pochodzą od cewki zapłonowej, chodź gdy pasek rozrządu przeskoczy przestawi się zapłon i też będzie taki objaw. Zaś czujnik położenia wału miał by objaw że samochod nie palił by, ale możesz zmierzyc go omomierzem i sprawdź czy nie zarósł brudem od spodu.
Za wczesny zapłon, rozrząd do poprawy,przestaw wałek.
W sumie to nie wiadomo jak rozumieć "problem całkowitej reakcji zapłonu". To co ja opisałem tyczy się odpalenia silnika i jego gaśnięcia po ok 2 sek. Nie ma innego objawu uszkodzenia czy trzymania immo. Jeżeli nie pali w ogóle to nie jest to immo. Jeżeli nie pali w ogóle a jest paliwo i iskra to może przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd, brak sprężania...
Sprawdź poprawność montażu rozrządu, czy nie jest przestawiony ?
Maniek nie zle radzi ale zwróć szczególną uwagę na ząbki na kole pasowym bo są delikatne i łatwo je uszkodzić, no i na czujnik żeby go nie zniszczyć. A ja na twoim miejscu bym go nie odkręcał tylko sciągnoł bym obudowę rozrządu razem z nim. Jak sciągniesz ten czujnik to przestawisz zapłon. Powodzenia powoli i patrz uważnie co robisz.
Pod Planeta podpinałeś ? Rozrząd nie przeskoczył / przestawił się ? Jeżeli ok z nim to już niestety zdycha koło zmiennych faz rozrządu.
a tam przypadkiem niema kół rozrządu bez klinów a wałki rozrządu się blokuje? może ktoś odkręcał koła i przykręcił to jakkolwiek i teraz znaki na kołach są nic nie warte? objaw wskazuje jednoznacznie na przestawiony rozrząd lub zapłon (jak tam koło ząbkowe które czuje czujnik położenia wału??)
Witam nie dawno wymieniałem rozrząd i mechanik stwierdził, że był przestawiony o jeden ząb, więc po wymianie ustawił zgodnie z punktami. Po wybraniu auta zauważyłem, że nie równo pracuje, jest słaby i bardzo kopci, spalanie też zrosło więc pojechałem na ponowne ustawienie i powróciłem do poprzedniego ustawienia. Proszę o informacje czy, ktoś miał podobną...
Czy jest możliwe odpalenie samochodu jeśli rozrząd jest przestawiony,czy czujniki wału korbowego,wałka rozrządu wyślą sygnał do ecu i bedzie odciety zapłon lub paliwo? Podobne samochody z przestawionym rozrządem działaja ale słabo.Jak to jest z tymi czujnikami i przestawionym rozrządem. Może to być głupie pytanie ale niech mi ktoś wyjaśni to bo mam...
Stawiam na rozrząd i przestawiony zapłon,w tico przy zmianie paska trzeba pamiętać żeby przesunąć pasek o jeden ząbek (punkt na kole wałka jest właśnie dla tego nie na środku ramienia tylko lekko przesunięty w prawo)w stosunku do znaku na kole wałka rozrządu jeśli tego nie zrobiłeś autko odpala ale jest nieco zamulone,pisałeś że przestawiłeś zapłon,oba...
zapłon przestawiony . mieszanka nieodpowiednia za bogata no i rozrząd A jak mógł się przestawić zapłon?
Jeśli dymienie ustało po przestawieniu zapłonu,to turbo zostaw narazie w spokoju. A może rozrząd źle ustawiony? Wygląda mi na to że ten co składał ten silnik,walną się o jeden ząbek na wale korbowym,za czym idzie przestawiony rozrząd i zapłon,zapłon ustawiłeś na fasolkach ale rozrząd dalej jest przestawiony,z tego mogą brać się stuki w silniku.
Sprawdzić ustawienie rozrządu bo wygląda na przestawiony zapłon co skutkuje zalewaniem swiec Do tego wymienić filtr paliwa o ile tak owy wystepuje
Było coś robione? Może zapłon/rozrząd przestawiony? Sonda ok? To że sam dodaje gazu jest normalne sterownik nie pozwala mu zgasnąć. Może jakieś wypadanie zapłonu?
Ogólnie objawy bardzo mi przypominają przestawiony rozrząd czy zapłon, tylko ciężko mi w to uwierzyć. Mam 160 kkm nabite a producent zaleca wymianę łańcuszka dopiero w okolicy 300 kkm. Można jakoś to sprawdzić czy to faktycznie przestawiony rozrząd?
Zapchany filtr paliwa, zapchany filtr powietrza, uszkodzona świeca (pomimo że daje iskrę), słabe przewodzenie przewodów, cewka WN w stanie agonalnym, brak kompresji, przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd (jeśli to 4T) i kilka innych. Na sam początek spróbuj pod świecę wlać 0,5ml paliwa i spróbuj odpalić, jak się wkręci jak szatan, to masz problem...
kogut117: no to skoro podciśnienie się nie zmienia no to albo kanał w przepustnicy przytkany (żadko), albo wężyk od mapsensora sparciały (zazwyczaj), albo sam mapsensor (nie zdażyło mi się) albo złączka/wiązka zgniła/przetarła się gdzieś Waldi: możesz mieć piękną iskrę i paliwo i powietrze a i tak nie zapali jak masz jeszcze np zapłon bardzo przestawiony...
Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Może to być problem ze zużyciem mechanicznym silnika. Na przykład mogą to być przypalone zawory w głowicy albo zużyte cylindry. Dlatego przy gorszej pogodzie możesz mieć problem z odpaleniem. W WV zwłaszcza tych starszych występuje jeszcze jeden problem. Może poluzować się koło które napędza wałek rozrządu w głowicy wtedy...
Przestawiony rozrząd lub/i zapłon, zacięta klapa spiętrzająca w przepływomierzu
Witam ,czy po wymontowaniu pompy paliwowej i wyjęciu koła zębatego napędzającego pompę czy przestawi się rozrząd (zapłon) . Po wymontowaniu pompy silnikiem nie było kręcone (został w tym samym miejscu )silnik MWM D226-4( cztery cylindry ).A jak się przestawił to jak go poprawnie ustawić(najlepiej bez zdejmowania przedniego dekla ). Koła nie były znaczone...
witam ja bym obstawił zapłon ewentualnie przestawiony rozrząd o 1ząb ponieważ na gazie zapłon musi być wyprzedzony nawet o 6stopni możliwe że jest aż za bardzo wyprzedzony a jeżeli rozrząd to też ma objawy duszenia się na obrotach pozdrawiam
No to wyglada jak pisałem wczesniej prewencyjnie ECU zablokował zapłon z powodu przesunięcia rozrządu.
zgodze sie jorge83 ze przyczyna bedzie na rozrządzie a nie zapłon przestawiony ale mechanika to musiałes miec dobrego:)
Przestawiony rozrząd na pompie
Przepłukaj cały układ chłodzenia bierzącą wodą.Szlauf ogrodowy spisuje się tu znakomicie :D 1.uszkodzony korek na zbiorniczku wyrównawczym. 2.uszczelka pod głowicą 3.pęknięcie głowicy 4.nie pali na "wszystkie gary" 5.uszkodzony termostat(proponuje go całkiem wyrzucić,a jeszcze lepiej wywiercić w nim ze 2 otwory "fi 6 " 6.trzymające hamulce 7.żle ustawiony...
Przyczyną był przestawiony zapłon na wałku rozrządu.
Problem rozwiązany. Ustawiony poprawnie zapłon. Ten defekt wynikał ze złego ustawienia zapłonu, to była jedyna przyczyna. Po prostu mechanik który zmieniał mi rozrząd przestawił przy okazji zapłon. Także jak ktoś będzie miał tego typu objawy, to nie bawcie się w regenerację pompy wtrysku, ani w czyszczenie potencjometru obrotów, tylko podjedźcie do...
Fakt, że iskra jest nie oznacza bezapelacyjnie że świeca jest sprawna. Czasem świeca jest "na wpół uszkodzona". Czyli daje iskrę pod ciśnieniem atmosferycznym, ale w silniku pod dużo większym ciśnieniem, dostaje przebicia. Dlatego świecę zawsze warto zamienić na nową. Dopiero wtedy można ją wykluczyć. Opcja nr 2. Przestawiony rozrząd o kilka ząbków....
Robiłeś może rozrząd, bo jak tak to może przestawiłeś zapłon .
Skoro klin cały, to co może powodować rozregulowany zapłon? Przestawione zębatki od rozrządu? Rozumiem, że sprawdzenie tego wymaga wpierw zdjęcia koła magnesowego... Tak wygląda iskra: https://filmy.elektroda.pl/23_1723726757...
Panowie jak wali w dolot ta za wczesny zapłon/przestawiony rozrząd, lub wypalone zawory.
Ok dzięki sprawdzę. Tak jeszcze myślę czy może być przyczyną łańcuch rozrządu jeśli się lekko zapłon przestawił czy może powodować zbyt bogata mieszankę paliwa. Czasem jest problem z zapaleniem samochodu ale tylko kiedy jest rozgrzany i jeszcze te wystrzały z wydechu kiedy zdejmuje nogę z pedału gazu.
Witam. Zbyt wczesny zapłon? Przestawiony rozrząd? Ta Laguna jest na gaźniku? Pozdrawiam
"- zapłon ustawiony maksymalnie w stronę chłodnicy auta (gdy go cofnę szarpie jeszcze bardziej) " Po tym wnioskuję że masz przestawiony rozrząd o ząb, aparat powinien być mniejwiecej na środku ustawiony.
To nie był luz zaworowy, okazało się że pasek rozrządu został przestawiony. Kółko na wale korbowym przekręciło się w efekcie czego przestawiło zapłon i rozrząd. Uszkodzeniu uległa końcówka wału korbowego oraz kółko przykręcone do niego. Udało mi się usunąć usterkę ale na wiosnę czeka mnie remont generalny silnika:-(
Jak jest kompresja, paliwo, powietrze i iskra to musi zagadać nawet chociaż na chwile. Chyba że przestawił się zapłon lub rozrząd, to zanim zapali się mieszanka to wcześniej ucieknie Ci wszystko przez zawór do wydechu.
Kolego, czy koło magnesowe zakładałeś z klinem, może Ci wypadł. To, że "zgrałeś" wałek rozrządu z literą "T" nie znaczy, iż ustawiłeś poprawnie rozrząd. Najpierw ustawia się tłok w GMP a później wałek rozrządu i nie może być pomyłki nawet i 1 ząbek łańcuszka. Po objawach reakcji silnika uważam, że masz przestawiony zapłon (za wczesny), ale w/wym. koledzy...
Wszystko więc wskazuje na wtryskiwacze. Skoro jest ciśnienie w cylindrach i odpowiednie ciśnienie paliwa, to tylko wtryskiwacz może lać i uniemożliwiać rozruch. Chyba, że masz przestawiony rozrząd/zapłon. Jaki to dokładnie silnik, model, rocznik? Pytam, bo: tak jak by przez dluzszy czas nie widzial sterownik obrotów nie iwem czy to jest normalne mogłoby...
Objawy, wskazują na przestawiony zapłon lub rozrząd. Zdejmowałeś kolo zamachowe, aby sprawdzić klin, czy tylko odkręciłeś nakrętkę? Odległość cewki od koła 0.3mm. Nie odpalałeś jej bez założonego noża?
Może jest słabo przykręcone kółko rozrządu na wake korbowym i przestawił ci się zapłon:?:
jeżeli rozrząd byłby przestawiony o dwa zęby to głowice by na 100% rozwalił, a kto ci robił ten rozrząd,? to może teraz jest coś przestawione i jest za wczesny zapłon
VAG w zeszytach serwisowych podaje, że na biegu jałowym rozgrzanego silnika w moim aucie (1.4 16v MPI) czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP powinien wskazywać wartość między 240 a 420 mbar (norma) Norma jest wartość jak najbliżej zbliżona do 340mBar. Odchyłki w górę, lub w dół, mogą raz wynikać ze specyfikacji samego silnika - kwestia kątów...
Najczęściej ścina aluminiowy klin na wale ustalający położenie koła zamachowego względem wału. Wtedy opóźnia się zapłon i strzela w wydech. Dzieje się tak przez gwałtowne zatrzymanie silnika np najazd na pniak. Klin aluminiowy wtedy robi za bezpiecznik by nie skrzywić czy urwać wału. Żeby przestawić rozrząd ktoś musiałby go źle złożyć.
witaj zacznij od przewodów paliwa wyjmij tuż przed wrtyskiem i włacz na chwilę zapłon zobaczysz czy paliwi faktycznie dochodzi nastepnie dowiedz sie jaki powinien być opór pomiędzy stykami zaworu wtrysku wtryskujeżeli będzie to sprawdż rozrząd czy się nie przestawił pozdrawiam
Tak, może byc tego przyczyną przestawiony zapłon. Ustawienie rozrządu też wpływa na pracę silnika, ale wtedy byłby niestabilny na wolnych obrotach, i nie pracowałby dobrze.
Odnośnie kostki miałem przypadek, że w momencie cofania kluczyka z rozrusznika na włączony zapłon odcinała zasilanie. Potrafiło nieźle zamieszania narobić. Zawór odcinający paliwo też może się przywieszać. Natomiast nierówna praca silnika może być spowodowana przestawionym rozrządem. Warto sprawdzić czy kąt wtrysku jest we właściwych widełkach (tylko...
Wyczyściliśmy EGR,wtyczke ECU,i...wystarczyło lekko przestawić zapłon i rozrząd zrobiliśmy to ,,na czuja",auto teraz na rozgrzanym chodzi równiutko,na zimnym troche telepie ale to pikuś w porównaniu do tego co było.W najbliższym czasie auto wraca do PL,i tam temat zakończe definitywnie.Pozdrawiam sigwa 18.
Szkoda że nie masz interfejsu, ale mechanicy mają . Tak za wiele nie zdziałasz sam po omacku. Też możliwy uszkodzony map sensor i nie rozpoznaje za bardzo obciążenia silnika.Jednak bez kontroli elektroniki ciężko ustalić co jest przyczyną.Chyba rozrząd i zapłon się nie przestawił?
Miałem dwa maluchy i sam je sobie serwisowałem. W tej debacie chciałem na jedną możliwość zwrócić uwagę, bo nie było na ten temat żadnej wzmianki, a mianowicie na przestawienie zapłonu wynikające z przeskoczenia łańcuszka rozrządu na małym kole rozrządu, wynikające nie ze zużycia (wyciągnięcia) łańcuszka rozrządu, ale ze starcia się zębów na małym kole...
jak strzela w rurę to albo ma za późny zapłon albo ma przestawiony rozrząd, sprawdź świece czy są dobre i jak wyglądają?
nie zaznaczyłem na pompie i kole rozrzadu znaków podczas wymiany uszczelki pod głowica Na pompie wtryskowej nie ma znaków, a choćbyś nawet je zaznaczył to i tak na nic by się to zdało, gdyż ściągnięcie pompy wtryskowej odrazu powoduje jej przestawienie, do jej ustawienia potrzebna jest blokada, najpier wykręca się wziernik z pompy, obraca wałkiem,...
Duże spalanie benzyny może powodować: - sonda lambda, która podaje zbyt niskie napięcie, co oszukuje komputer sterujący iż silnik zasilany jest ubogą mieszanką - co w konsekwencji powoduje dłuższy czas wtrysku paliwa i większe spalanie. - zasysa "lewe" powietrze , i wtedy sonda lambda będzie podawać sygnały o mieszance zbyt bogatej w powietrze - wtedy...
To wyglądało by na zbyt wczesny zapłon, lub przestawiony rozrząd. Z kolei tam jest łańcuch, no ale i takie już robiłem (może warto sprawdzić). Zapłonu też nie wyreguluje. A silnik normalnie pracuje podczas tego "strzelania", ma stabilne obroty, równomierne, czy da się zauważyć jakieś nieprawidłowości w jego pracy na biegu jałowym?
ok spadek mocy jest jakies 20-30% ale nawet na zapalonym silniku jest ten bład tego czujnika Halla czy go wymienić ? czy moze zły zapłon jest lub rozrząd przestawiony
witam "3. Auto jest zmulone, powyżej 70 km/h ledwie przyśpiesza (może zapłon trzeba przestwić)" a dobrze poskładałes rozrząd?? morze jest przestawiony
Jak ma się zapłon przestawić, jak nigdy tam nic nie było rozkręcane? Jest taką farbą zaznaczone od oryginału. Jeżeli auto dzisiaj chodzi, odpala, a jutro już gaśnie, to zaraz zapłon się przestawi? Jakim cudem? Auto było zawsze zadbane: oleje, filtry, świece, rozrząd i rano zawsze pyk i równo chodziło. To musi być jakaś mała pierdoła, która zakłóca pracę...
Czujnik g40 inaczej hala bardzo często wyskakuje przy diagnozie ale to nie jest przyczyną że odcina obroty prawdopodobnie jest przestawiony zapłon może ruszany był rozrząd lub zapłon :D
O co chodzi stałe napięcie??? wszystko sprawdziłem . Iskra powinna być nawet żeby zapłon czy rozrząd był by przestawiony to jakaś iskra by gdzieś tam wyskoczyła a tu nic!!!
Gdy pada MAP to najczęściej występują problemy z rozruchem, brak wolnych obrotów. Ustrojstwo mało awaryjne, częściej uszkadza się wężyk to niego. Map można podłożyć z poloneza na próbę. A może aparat zapłonowy, przestawiony zapłon (objawy pasują), lub przestawiony na pasku rozrządu.
Obrót osi o 180st i wszystko zaczęło grać. Nie wiem w jaki sposób to się udało ? Wieloklin łączący pompę z rozrządem posiada tzw ślepy wrąb który uniemożliwia założenie pompy w innym położeniu. Przestawienie jej jest możliwe dopiero po zdjęciu pokrywy Mi się wydaje że zapłon się przestawił choć tych śrub na tym sitku nie ruszałem co jest nakręcone...
gaz w takim aucie to troche profanacja BMW ale do rzeczy przejdzmy do rzeczy : posprawdzaj świece a przedewszystkim zapłon , moze pasek rozrządu sie przestawił a moze juz umiera :) i ma luzy , potem moze wypadało by zobaczyć elektronike ,na jakimś komputerku , moze ja stawiam na przestawiony zapłon
po konsultacjach z mechanikami, wyszło na to że z powodu zbliżającej się wymiany paska rozrządu, już rozciągnął się na tyle że mógł się nieco przestawić zapłon i skąd pojawienie sie szarpania
mam pytanie co do silnika tej kosiarki. W trakcie koszenia zatrzymał się gwałtownie nóż bo trafił na leżącą rure w trawie. tak od tej chwili nie może już silnik zapalić czasami próbuje ale odbija tak wygląda jakby zapłon sie przestawił. Czyżby ścięło klin można to jakoś sprawdzić bez zdejmowania koła zamachowego ?? W środku wał niby wygląda na OK.
Hej Dziś wymieniłem termostat i jeden z błędów zniknął, jednak nie wyeliminowało to usterki Nadal powracają błędy P1153 i P0121 dotyczące przepustnicy Ponieważ wcześniej wymieniłem na używkę zacząłem szukać innej przyczyny Najpierw wymiana czujnika temperatury i czujnika wału korbowego. Sprawdziłem przewody biegnące od przepustnicy do ECU Podmieniony...
Byłem w profesjonalnym zakładzie elektroniki samochodowej. Podobno mam zapłon przestawiony, wychylenie zapłonu w moim przypadku waha się od -3 do -16... Rozrząd jest dobrze ustawiony na znakach, a komputer nie wykazał błędu czujnika spalania stukowego... Jaka może być przyczyna? Czyli to nie jest przestawiony zapłon! Podmień świece najlepiej na nowe
Remont już zrobiony. Wszystko jest okej, oprócz jednej rzeczy. Otóż na wolnych obrotach przestaje chyba chodzić na jeden cylinder. Okropnie klapocze. Po nieznacznym zwiększeniu obrotów wszystko się normuje, chodzi normalnie. co może być przyczyną, pompa wtryskowa, wtryski? może zapłon żle ustawiony? Albo na rozrządzie przestawione, co?
Robisz to tak ,ustaw wał korbowy na znak OT - górny martwy punkt , ustaw wałek rozrządu krzywkami do góry na pierwszym cylindrze - znaki za kołem rozrządu pokryją się . W takiej pozycji załóż łańcuch rozrządu . Aby przewody wtryskowe pasowały ustal który króciec podający pompy podaje w tym momęcie na pierwszy cylinder , znak na kole wieloklinowym pompy...
Przestawiony zapłon jak mechanik niepotrafi wyregulować to go zmień.
Witam wszystkich posiadam audi a4 b5 1.8 benzyna plus lpg to jest zwykły silnik bez turba no to tak auto chodziło paliło na benzynie i lpg normalnie bez problemu ale w sobotę w tamtym tyg zaczeła utykać na benzynie i lpg ale pojawił się problem z ciężkim paleniem postanowiłem poszukać przyczyny trochę z tym zeszło za nim doszedłem z tym utykaniem na...
Mam podobną sytuację, która wpędziła mnie w niepotrzebne wydatki. Słaba iskra na 1 i 2 cylindrze - wymieniłem świece (NGK), kable (NGK) i cewkę (Valeo). Wcześniej ASO twierdziło, że rozrząd przestawiony - wymieniłem kpl. rozrząd i nadal wygląda jakby gubił zapłon, czuć w środku że od czasu do czasu szarpnie silnikiem i wydechem. Nie mam już siły, a...
Jeżeli pasek objedzie choć o jeden ząbek,zapłon może ci się przestawić,bo wtedy jest różnica w czasie pracy wałka rozrządu.Z kolei jak wałek rozrządu ma wyrobione krzywki,zapłon też nastąpi w innym czasie niż powinien.Ale tam jest właśnie kijowe dojście.Poczekaj jeszcze,może koledzy wymyślą jeszcze coś innego,co łatwiej jest sprawdzić,a o czym ja nie...
Witam odpowiem bo komuś się przyda kiedyś okazało się że w zębatce napędowej w rozrządzie roztoczyła się dość spora dziura na klin do tego klin podjechany efekt taki że przestawiony zapłon. Koszt naprawy to wałek napędu pompy 130zl zębatka 150zl klin 2zl uszczelka dekla rozrządu oraz pompy wtryskowej koszt naprawy nie przekroczył 500zl
pomocy Dodano po 1 potrzebne mi to bo wałki rozrządu mi się przestawiły i klops
16724 - Usterka czujnika położenia wałka rozrządu (G40) 1. albo czujnik wadliwy 2. Kableki do niego wadliwe (sprawdź zasilanie) 3. Może tez być lekko przestawiony rozrząd.
Witam mam dziwną sytuację w moim scenicu . jadąc z prędkością 180 silnik zaczął strzelać tak jakby przestawił się zapłon lub rozrząd. od tej pory nie odpala , po podłączeniu komputera okazało się że czujnik położenia koła zamachowego jest uszkodzony ( nie podaje żadnego sygnału), po wymianie czujnika nadal nie ma sygnału .przewody są dobre ,podając...
Pali ładnie błąd silnika 550 skrzyni 18265 Zaczęło się to po dużych mrozach teraz jeżdżę z vag aby w trakcie jazdy kasować błąd bo skrzynia chodzi mi w trybie awaryjnym zapłon ustawiony rozrząd też się nie przestawił a i jeszcze mam uszk. Pompę abs ale skrzynia działała cały czas bez absu co trzeba zrobić żeby mi skrzynia nie wchodziła w tryb awaryjny
Oby nie pompa. Nie znam się na Audi c4 2.5 tdi. On ma pasek rozrządu? Możliwe, że się ząbki wyłamały i się zapłon przestawił? Jak by pękł to pompa by nie podawała paliwa?
Sprawdź jeszcze klin koła zamachowego, przy urwaniu korbowodu mógł się zerwać i zapłon jest przestawiony. Możesz zrobić zdjęcie ustawienia rozrządu?
Witam wszystkich forumowiczów. Więc tak wymieniałem pasek rozrządu i gdy obracałem wałem seryjne znaki nie zgrywały się auto miało moc wszystko było ok więc postanowiłem ustawić na znaki z poprzedniej wymiany jak ktoś wymieniał. Odpaliłem nic nie stuka jazda próbna, auto nie ma mocy wiec aparatem zapłonowym przyspieszylem zapłon, teraz auto ma juz podobną...
A więc tak, przestawiłem rozrząd o jeden ząb, ustawiłem zapłon(w tej pozycji odpala najlepiej) no i jest znacznie lepiej, odpala dobrze czy zimny czy cieply, mocy tez ma wiecej jednak wydaje mi sie że to jeszcze nie jest to, jakby z 10-15 koni mu brakowalo. Dawka na pompie ustawiona 4,0-4,2 więc chyba dobrze, błedów nie ma, więc co jeszcze może powodować...
witam wszystkich! jestem posiadaczem VW III TDI 90km z 93 roku. Moj problem polega na tym ze auto w ogolne nie pali na zimnym silniku. Jeśli jest ciepły nie ma zadnych problemow, rowno pracuje, nie ma spadku mocy itd. jeśli postoi okolo 3h zaczynaja sie problemy bo pali juz z opoznieniem...nastepnie po odstaniu nocy kiedy wystygnie kompletnie to nie...
zamykam temat. Zapłon się przestawił.
Zapłon ok. rozrząd, był wcześniej przestawiony o jeden ząbek, ale już naprawione, dodatkowo były wymienione świece, przepustnica oraz kable wysokiego napięcia. Kompresja też była sprawdzana i wszystko niby jest prawidłowo Dodano po 21 a i co może być ważną informacją, ze przy zmianie biegu nie łapie od razu, tylko po jakichś 2-3 sec. Tak jakby paliwo...
Witam. Jaki był zakres naprawy, to znaczy co było robione z tym silnikiem, że teraz ustawiasz jak to sam powiedziałeś rozrząd, a raczej zapłon? Przestawienie zapłonu o jeden stopień to nie powód nie uruchamiania silnika. Metodę ustawiania na blokadę w pompie masz podaną i jak twierdzisz stosując ją silnik nie odpala to albo robisz coś nie tak, albo...
jeśli na benzynie nie jest ok, to sprawdz: świece, przewody, cewkę zapłonową, przepływomierz. W foradach padają często przepływomierze, tps też ale ja spotkałem się z innymi objawami przy jego uszkodzeniu.Szukaj w układzie zapłonowym. Uswzkodzeniu może ulec też czujnik połozenia wału, co przestawi trochę zapłon :-) w twoim przypadku zaczął bym od sprawdzenia...
Świeca jest nowa? Czasem jest tak, że niby iskra jest, ale pod ciśnieniem już jej nie ma. Silnik dokonuje ssania? Czy ciągnie powietrze? Jest jeszcze taka opcja, że masz grubo za małe luzy na zaworach i zwyczajnie się nie domykają. Wtedy cylinder nie trzyma odpowiedniej kompresji. Nie zassysa to nie ma czego wtedy spalać. Jest jeszcze taka opcja, że...
Jest klin pod kołem magnesowym, mogło go ściąć i zapłon się przestawił. Sprawdź też rozrząd, czy zawory się otwierają i zamykają. Sprawdź czy silnik spręża, przyłóż mocno palec do otworu po świecy i obracaj wałem, wyczujesz czy wogóle następuje sprężanie.
Opcji masz kilka. nr 1 - przestawiony zapłon, ale musiałby być dość mocno przestawiony, aby nawet się nie zająknąć. Jednak jest to możliwe. nr 2 - przestawiony rozrząd. Wiele silników dwuzaworowych ma rozrząd niekolizyjny. Jeśli masz rozrząd przestawiony o kilka zębów na łańcuchu, a silnik nie jest kolizyjny, to wtedy po prostu nie masz kompresji, stąd...
węże wodne podczas pracy silnika robiły się twarde jak skała :?: podczas normalnej pracy silnika,gdy oring w korku zbiorniczka jest sprawny,w układzie panuje ciśnienie,gdyż jak każdy wie,woda pod ciśnieniem ma wyższą temperaturę wrzenia.Dlatego wąż od chłodnicy powinien być w miarę twardy,powinien dać się ścisnąć z oporem.Gdy jest twardy jak skała,oznacza...
rozrząd jest ok.czy przestawiony rozrząd będzie powodował cofanie sie zapłonu????dodam że KWZ na biegu jałowym jest ok książkowy a wraz z obrotami ucieka w kierunku obracanie sie wału zamiast być wyprzedzany .
Witam, jeśli zapłon trzeba było przestawić o kilka stopni to ja sprawdziłbym najpierw ustawienie kół rozrządu. W zimie gdy silnik jest zimny i są wielkie opory kręcemia a zwłaszcza przy zapalaniu na zaciąg pasek rozrządu może przeskoczyć.
były zmieniane paski a zwłaszcza rozrząd to pewnie trzeba zapłon poprawić bo jak się nie mylę aparat jest napędzany dodatkowym wałkiem napędzanym z paska rozrządu- może mechanikowi się troszkę przestawiło (o ząbek)
jeszcze został czujnik obciążenia silnika to działa na podcisnienie i jak by się zacioł to też by cuda były ale lepiej sprawdż jeszcze raz sonde bo jezeli mieszanka jest za bogata to sonda powinna to zaraz wyłapać a jak u ciebie otwiera wtrysk na ful i nie zapala się ta wstrętna lampka na liczniku to może swiadczyć o tym ze twoja sonda nie wykrywa zbyt...
jaki rozrząd założyłeś? mam nadzieję, że nie KAZ? bo to jest zrobione z gównolitu, można brzeszczotem przepiłować łańcuch jak i koła... a łańcuch niema nawet oczek, tylko tam są takie zawijane blaszki do okoła... no ale raczej powinien zrobić więcej nić 800km tak czy inaczej, ale wszystko możliwe strzelanie i hamowanie rozrusznika wskazywało by na zbyt...
Wlewałem płyn czyszczący do wody na starej chłodnicy, płukałem układ, nic to nie dało, więc wymieniłem chłodnicę na nową miedzianą. Na wolnych obrotach i jeździe z przyczepką wszystko ok, ale gdy wziąłem talerzówkę, znowu się zagrzał. Zamówiłem nową pompę olejową w kwestii ciśnienia oleju. Filtr powietrza był myty na jesień, a nowy olej został zalany,...
Po pierwsze: zapłon w 126 może być spokojnie przestawiony o ok. ± 5°, ja np ustawiałem na 14° wyprzedzenia i chodził znacznie lepiej, o samozapłonach mowy nie było. Po drugie: przy ustawianiu zapłonu ZAWSZE kręci się wałem w kierunku jego pracy , jego obrotów; nigdy tam i z powrotem! Po przesunięciu niechcący "za daleko" ZAWSZE wykonywałem cały...
.... Dziwna była jedna awaria bo padły świece - od tak przy którymś odpaleniu nie miały praktycznie iskry, dwie na raz... Nie takie dziwne, jesli masz podwojna cewke. Swiece sa w szeregu, wiec gdy jedna ma przerwe, druga nie moze miec iskry. ... Dziwnym było też, że ustawiłem zapłon idealnie na kreskę jak powinien być, a przy następnym odpaleniu w...
Dzięki wszystkim, faktycznie ścięło klina i był przestawiony zapłon. Po ustawieniu i zamontowaniu dorobionego klina silnik odpalił na dotyk.
Wszyskie na jednakowej wysoskosci, w polowie skoku, 90° przed GMP 1 i 4 cylindra. Przestawiony jest tylko rozrzad. Zaplon i wtrysk sa synchronizowane z walem korbowym przez czujnik na kole zamachowym.
przestawić zapłon przestawić rozrząd przestawić rozrząd objaw
alarm prestige honda wiena mostek siemens micromaster
omnigena pompa głębinowa smarowanie potencjometrów
UPS Ever Duo 2 nie włącza się po powrocie zasilania - przyczyny i rozwiązania Kolory przewodów w piekarniku Whirlpool - faza i neutralny