To swith chyba był do domykania szyb i uruchamiania fabrycznego alarmu. Mogę się mylić bo dawno juz b4 nie robiłem
W większości przypadków powinno być tak, że przewód centralny w izolacji powinien być środkowym złączem we wtyczce (przeważnie to + zasilania) a oplot (te nieizolowane druciki) - zewnętrznym pierścieniem (przeważnie masa).
Ten "centralny" przewód po prostu obetnij, w Twoim przypadku nie jest wykorzystany.
Toya wciągnie swój przewód bezpośrednio do centralnej szafki krosowej bez "sztukowania" Modem Toya działa na przewodzie koncentrycznym który dostarcza internet do modemu.
rozpiska alarmu http://obrazki.elektroda.net/6_125131785...
czeco do 7 to auto informuje ciebie ze jakis zamek sie nie zamknął, bagażnik, wlew paliwa albo któreś drzwi. Jeżeli wszystko sie zamyka uszkodzony może być któryś z siłowników centralnego (nie wysyła sygnału o zamknięciu) lub też po prostu przerwany przewód w wiązce. :!:
Odłącz jeden przewód w Eurosterze, powinno rozłączyć centralne.
witam. niedawno kolega zakładał mi centralny zamek z autoalarmem, kilka dni temu montowałem głośniki w drzwi i niechcący wyrwałem jakiś przewód od centralnego zamka w kolorze szarym i zaczął się problem bo nie wiem gdzie go teraz podłączyć. Centralny zamek działa normalnie czyli kierunkowskazy i dźwięk jest w porządku ale siłowniki nie pracują. może...
Czy poleżenie nowych kabli ktore podłączone sa z glownej puszki na pietrze zmienia cos w temacie wydolności takiej sieci, kiedy nadal główny centralny punkt (puszka) jest na starym kablu? Na razie nie zmienia, ale za kilka lat, być może, przy kolejnym remoncie zmienisz przewód zasilający CPR(centralna puszka rozdzielcza) i wtedy masz odnowioną całą...
Prawdopodobnie tak, wynika to odrobinę z konstrukcji wtyczki, ale dla pewności możesz sprawdzić woltomierzem polaryzację na oplotach. Środkowy cienki przewód to raczej na pewno pin centralny (ID).
sprawdź miernikiem czy dochodzi zasilanie do centralki,może gdzieś przewód się przetarł
Te przewody wychodzą z tej złączki ale wszystkie nie są do zamka.Trochę dużo ich znalazłeś :wink: W tym pasku zamek chodzi plusem a przewody to czerwono-żółty zamykanie a czarno-biały otwieranie.(oczywiście zamek oryginalny pneumatyk)I to tyle.Miłej pracy.
wydłużenie impulsu zamknij na tym przewodzie do 25-30s dociaga szyby-komfort,najłatwiej jest go podłapać bez kombinacji w gumowej przelotce między kabiną a drzwiami,wprowadzasz tam tylko jeden przewód.
Oryginalnie podgrzewane lusterka działają razem podgrzewaniem tylnej szyby, a przynajmniej miałem tak kiedyś w Bravie i mam tak teraz w Octavii. 20W dwóch mat przy napięciu w instalacji przy pracującym silniku ok.14V daje obciążenie prądowe około 1.5 A, więc można sobie darować przekaźniki i spokojnie podpiąć się pod przewód ogrzewania szyby.
Potrzebujesz sterownik , który ma wyprowadzone wyjścia styków roboczych przekaźników. Jeżeli Twój sterownik ma dwa wyjścia sterujące impulsami "masy", to konieczne są dwa dodatkowe przekaźniki. Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC.
W przerwanych przewodach ciśnieniowych. Musisz zlokalizować gdzie syczy i złączyć przewód.
Nie ma takiej możliwości, gdyż alarm jest sterowany naprzemiennie plusem i minusem z siłowników centralnego zamka kolego. W przeciwnym przypadku po prostu nie będzie się zazbrajał.
W aucie gdzie jest moduł centralnej elektroniki sterowanie alternatorem jest z tego modułu. Niebieski przewód alternatora z zacisku D+ idzie do modułu centralnej elektroniki, zacisk T18a/9, wtyczka XS4. Moduł centralnej elektroniki steruje lampką w liczniku za pomocą CAN. Przewód zanim trafi z alternatora do modułu idzie przez 14 pinową wtyczkę po lewej...
Zamek sterowany (-) Podłącz przewód "zamykania" do brązowego przewodu (nr pozycji 4) w czarnym 6-pinowym złączu przycisku centralnego zamka na środku deski rozdzielczej. Przewód "otwierania" do zielonego przewodu (nr pozycji 27) w białym 40-pinowym złączu w jednostce sterującej BSI.
Sprawdż kopułkę czy jest węgielek i przewód centralny z cewki omomierzem.
Czasem lubi ugnić przewód od centralnej elektryki do wycieraczek (LIN). Jest to ten cienki chyba różowy. Wystarczy go lekko szarpnąć i urywa się w miejscu gdzie jest zielony najczęściej zaraz przed przejściem przez ścianę grodziową.
Napewno przyczyna leży w drzwich po stronie kierowcy.Nie wiem jaki tam jest centralny zamek(chodzi o to czy elektryczny,czy inny)jak elektryczny to przerwany jeden przewód.
Calineczka kierunkowskazy - przewód czarny z zielonym paskiem i przewód czarny z białym paskiem znajdziesz za tabliczką bezpiecznikową w kabinie po stronie kierowcy. Przewód czarny 1,5 mm nr. 15 przekażnik pod kolumną kierownicy przeciąć to jest obwód.Przewód zielony z niebieskim paskiem to centralny zamek pneumatyczny przewód znajduje się w wiązce...
Witam (przepraszam za nietechniczne pismo) Mam pytanie We wszystkich antenach która dotychczas robiłem (biquad, yagi, mikropasowe) w dipolu przewód centralny był połączony z uziemieniem (oplot kabla) tak że tworzyły zamknięty obwód natomiast w antenie z puszki z tego co widzę nie ma połączenia pomiędzy kablem centralnym a oplotem, czemu ??
Tu nie ma co myśleć tylko podpinasz żarówkę na przewód strowania przy pompce i patrzysz czy świeci kiedy trzeba, przewód chyba, niebiesko czerwony.
Udało się rozebrać/naprawić? Ja mam nieco mniejszy problem - na razie połączenie jest ale przerywa - gdzieś przy rączce do której wkładamy rurę teleskopową (czyli przy lewej końcówce z przedstawionego zdjęcia). Aby uniknąć nerwów odkurzam wkładając lekko obrócony wąż do gniazdka - tylko że nerwy i tak przychodzą, bo skoro jest wyłącznik pod kciukiem...
Nie ma internetu, a router stoi w salonie Masz gdzieś centralne miejsce gdzie schodzą się wszystkie przewody z gniazd RJ45. Jeśli do salonu prowadzi obecnie jakiś wolny, niepodłączony przewód to możesz wrócić z routera sygnałem do tej centralnej skrzynki a tam połączyć przewód z tym z sypialni.
Sterowanie masą, pod przełącznik od centralnego, kontrolką sprawdź który przewód. Tylko jeden jest od zamykania i otwierania
Kolego to zacznij od rozebrania drzwi bo może się okazać że silniczek jest dobry tylko przewód na zginaniu się ułamał .
Info od elektryka z Toyoty: W gołym Yarisie nie było instalacji CZ. Jest kostka na słupku "a", ale w niej jest tylko 1 przewód masowy.
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
Pomarańczowych nie podłączasz. Klapy bagażnika nie otworzysz z pilota bo musiałbyś zamontować podpory gazowe ze sprężynami, sama klapa nie pojedzie do góry bez pomocy. Kierunki trzeba wyłapać w lewym progu, włącznik awaryjnych podaje masę na przewód sterujący w momencie włączenia. Można też zamontować przekaźnik zamieniający plus na kierunkowskazy i...
Wiązka w lewym progu, przewód niebieski i niebieski z czarnym paskiem.
/ Najlepiej będzie wymienić przewód na 5 × 1,5 i najpewniejsze
Witam. Poszukuję rolki 100m kabla do zasilaczy (min. 1A, 12V), ale nie dwie odseparowane żyły obok siebie, tylko interesowałby mnie kabel osiowy (przewód centralny i oplot). PS. Jak fachowo nazywa się taki kabel?
Podejrzewam że temat już dawno rozgryziony ale dla niewtajemniczonych podłączenie ok 15 cm przewodu jako anteny rozwiązuje problem zasięgu do ok 10m
nie da sie przeprogramować, są dwa rozwiazania:podpiecie przewodu deaktywacji samozazbrojenia do wyłącznika drzwi (zalecany),bądż podanie na ten przewód stałej masy (niektóre centralki przy takim połączeniu głupieją) przeważnie jest to przewód czarny,
Sprawdż pompkę centralnego zamka. Najprawdopodobniej działa w jedną stronę. Mogła się spalić. Sprawdź szczelność przewodów.
Wyłącznik ma podświetlenie aby działało trzeba doprowadzić trzeci przewód
Trzeba zrobić w/g tego schematu: Jeszcze jeden 2005. Przekaźniki podczas zamykania /otwierania rozłaczają przecięty przewód, jednocześnie trzeba podać "-" na ten sam przewód od strony modułu cz
pod zielony i niebieski przewód "masa" przewód pomarańczowy podpiąć pod przewód brązowo-biały (otwieranie) wychodzi on z drzwi kierowcy a przewód różowy pod brązowo-czerwony też wychodzi z drzwi kierowcy (zamykanie)
w citroenach centralne zamki sterowane były jednym przewodem. Po podaniu masy na ten przewód centralny się zamykał a po rozwarciu z masą zamek się otwierał. Żeby starować CZ z alarmu dodawano przekaźnik, który przerywał odwód starujący,żeby odłączyć masę z zamka. W Twoim przypadku musisz poszukać przewodów rozwieranych przez przekaźnik i je połączyć...
50 km to dość sporo możesz się w przyszłości pokusić o lepszą antenę kierunkową. Domyślam się ,że źle przykręciłeś przewód koncentryczny do zasilacza bodź anteny. To ma tak wyglądać przewód ma żyłę centralną (drut ten w środku) i oplot ( te mniejsze druciki na zewnątrz , nie możesz doprowadzić do tego aby one się złączyły. Zdejmij ładnie izolację i...
Golf III ma sterowanie centralnym zamim dwuprzewodowe +, przewód szary zamykanie, przewód zielony otwieranie.Jeżeli masz magicara to nie trzeba dodatkowych przekaźników ponieważ ma on wbudowane. Należy tylko zaprogramować impuls do zamykania na 3,5 s. Przewody wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy.
Prawdopodobnie siłownik centralnego jest do wymiany lub ułamany przewód łączący drzwi z karoserią
-z podłączeniem kierunkowskazów Przewód czarno/biały i czarno/zielony w czarnym 12'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej. -z podłączeniem sterownika do centralnego zamka Sterowanie (+), przewód czerwono/niebieski i czerwono/zielony w czarnym 6'pinowym złączu drzwi kierowcy. -z domykaniem szyb Podłącz do przycisków sterujących, ciąć i podłączyć: biało/czarny...
Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
Przewód ekranowany. Linia - żyła centralna, kółko - ekran.
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
Przekażnik umieszcz obok skrzyneczki sterownika , przewód z 87 na siłownik klapy , masę znajdziesz z tyłu.
Tak zapytam, kopułka , palec , przewody wn ; nic o tym nie wspominasz. Rozdzielacz się obraca przy pokręcaniu wałem ? wymienione rozdzielacz zapłonu się obraca nowy komplet przewodów dostałem niby taki sam ale przewód centralny od cewki jest za krótki to wykręciłem cewkę i dałem ją bliżej tak że by przewód sięgał może to być wina przewodu przewodów...
Podłącz według schematu "sterowanie masą", pomarańczowe przewody odcinasz, żółte do masy a białe do centralki. Pisałem wcześniej, że centralka Volvo sterowana jest masą. Na kostce powinna być numeracja kabli lub w gnieździe. 16- przewód różowo-czarny 18- brązowy
Na BSI zielona wtyczka. Przewód niebiesko/czarny (pin 18) to prawe kierunkowskazy, a przewód niebiesko/biały (pin 19) to lewe kierunkowskazy. Sprawdź najpierw próbnikiem, żeby nie było pomyłki.
Poszukuje schematu, a konkretniej chodzi mi o przewód centralnego zamka na którym po zamknięciu pojawia +. Czy taki przewód znajdę gdzieś w kabinie?
Potrzebny przewód znajdziesz po zdjęciu tapicerki - wewnątrz drzwi kierowcy. Dodatkową centralkę Noxon konfigurujesz na sterowanie "dwoma masami" Przewód: biało/błękitny Sterowanie: masa / parametr 180Ω
przy używaniu dokładanego centralnego z pilota jest problem Może wina leży dalej po stronie dokładanej centralki (przecięty przewód), napisz czy przywróciłeś całą instalację do stanu fabrycznego czy tylko wypiąłeś centralkę.
Przetnij przewód powietrza w miejscu uszkodzenia. Znajdź podobny przewód tylko o deczko większej średnicy tak żeby wszedł na ścisk. Włóż w niego oba ucięte końce uszkodzonego przewodu i zaciśnij je opaskami zaciskowymi (metalowymi na srubę, nie plastikowymi do elektryki). Jeśli nie zamykają ci się jedne drzwi z klucza po wyjęciu pompki to widocznie...
tzn chodzi mi który kolor to jest czy wychodzi sygnał z zamka po przekręceniu kluczyka w prawo,jak przekręce w prawo to powinien pojawić sie 12 V na którymś z przewodów jeśli zamek ok chyba dobrze myśle ,z pilota wszystko działa ,żeby nie kupować niepotrzebnie zamka jak się okaże że to uszkodzony przewód dalej
Czarny przewód centralnie w otworze.
czy on steruje zamkami Nie, to jest czujnik ruchu w kabinie. Do czujnika który znalazłeś, są podłączone dwie wtyczki (biała i czarna) z czujników i przewód , który łączy się z centralką - której szukasz. Szukaj dalej.
Jezeli tablica nie była jeszcze otwierana to po odkreceniu srub u góry wyjmujesz ją i żeby wyszła wiecej przecinasz opaski zaciskowe które trzymaja wiazki kabli! Z tyłu tablicy jest taki mały komputerek czarny po prawej stronie od kierownicy,do tego kompa idzie taka wiazka kabli która jest połaczona wtyczka,w tej wiazce znajdziesz szary kabel cienki...
Sterowniki rolet umieszczasz w puszce przycisku lokalnego (przy oknie). I tam doprowadzasz również przewód od rolety. Zwykle te przewody są na tyle długie, że wystarczają. W najprostszym przypadku z tej puszki idziesz przewodem 5x do puszki przy kolejnym oknie, następnie do trzeciego okna aż obejdziesz wszystkie w danej grupie. Kolejnym krokiem jest...
Do pomarańczowych ( obu) podłączasz +12V do żółtych (obu) podłączasz masę do białego przewód 3 do białego z czarnym przewód 4 Jak sterowanie działa na odwrót to zamień 3 z 4
A przewód na te kierunkowskazy z dokupionej centralki wychodzi jeden, czy wychodzą dwa?
Jest taki sterownik uniwersalny ST-1000 firmy EBS. Lub małoracjonalne bo rezygnujesz ze sterowania c.z. z kluczyka - odciąć te przewody i wpiąć przekaźnik tak aby podawał masę raz na jeden, raz na drugi przewód - w zależności stanu alarmu.
zobacz to, powinno pomóc
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Przewód biało-czarny(zamykanie) i żółto-fioletowy(otwieranie). Sterujesz plusem. Musisz wypatroszyć wiązkę od drzwi spod takiej maty głuszącej i tam się wciąć. Centralny napraw swoją drogą.
Weź miernik uniwersalny i sam sprawdź. Zgodnie z oznaczeniami na zasilaczu, zewnętrzna część wtyku to - (masa), a wewnętrzna to +. W nowym kablu prawdopodobnie przewód centralny jest połączony z wewnętrzną częścią wtyku (+), a ekran z zewnętrzną częścią wtyku (masa). Wszystko to łatwo zweryfikujesz przy użyciu miernika uniwersalnego (polaryzację napięcia...
Dzięki wloc Faktycznie przy siłowniku w drzwiach kierowcy jest lekko pęknięty przewód powietrza.
przewód brązowo-czarny na słupku kierowcy wychodzący z drzwi przednich
Musisz sprawdzić czy na pompie jest zasilanie - dwa grube przewody, w drugiej kostce masz chyba przewód czarno-żółty, tu powinno być zasilanie po stacyjce, brązowy - masa i trzeba jeszcze sprawdzić przewody od komunikacji pomiędzy pompą a modułem centralnej elektroniki - przewody pomarańczowe z paskami skręcone ze sobą. Jeżeli wszystko tam jest ok to...
znalazłem coś takiego ale niech fachowcy to skomentują,podobno co do centralnego podczas zamykania przewód musi być rozłączony,czyli zastosować przekaźnik http://obrazki.elektroda.net/16_11686285...
Zamek sterowany jest minusami musisz zastosować rezystor 180 Ω dołaczony do przewodu żólto - niebieskiego (0,35mm² ) i to jest otwieranie centralnego(podanie minusa przez rezystor) a podanie minusa na przewód żółto -niebieski powoduje zamknięcie (sterowanie poziomami)
Wiązka fabrycznego przycisku zamknij/otwórz. Błękitne 12-pinowe złącze, pin 3, brązowy przewód. Otwieranie i Zamykanie na tym samym przewodzie. Sterowanie impulsami masy.
Zależy jakie planujesz dać sterowniki do rolet czy takie do puszkowe czy na szynę w rozdzielni. Możesz dać puszkę przy oknie w którą wciągniesz przewód od rolety oraz od klawisza sterowania lokalnego w tej puszce możesz dać sterownik do puszkowy np F&F STR-1 więc dociągasz zasilanie 230V oraz przewód do sterowania centralnego. Jeśli nie chcesz robić...
Sprawdź czy jest napięcie na bezpieczniku centralnego. A ten przewód to powinieneś przeciąć.
W/g opisu w mojej opini mam podpiąć przewód (komfort 30 sec.) ze sterownika alarmu na przewód zamykający centralny zamek.
Wyłącznik w drzwiach kierowcy ma dwa styki i dochodzą do niego trzy przewody. Czy sprawdzałeś oba styki? Zamień na chwilę wyłącznik z innych drzwi. Do modułu komfortu idzie jeden wspólny przewód od obu drzwi prawych i lewych tylnych, oraz osobny drugi przewód tylko od drzwi kierowcy. Jak zachowuje się centralny zamek? Jak zostawisz otwarte na szeroko...
Witam, proszę o schemat instalacji elektrycznej, chodzi mi o podłączenie urządzonka do odcięcia pompy paliwa oraz gdzie podłączyć centralkę od centralnego zamku tu chodzi w sumie o przewód z plusem bo centralny mam uniwersalny i sam go montuje z góry dzieki
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
A więc tak.Jesli chodzi o prewody od centralnego.Przewód czerwono-niebieski odpowiada za funkcję komfort i ryglowanie.Funkcja komfort to domykanie szyb natomiast ryglowanie polega na blokowaniu zamków w ten sposób że nawet po rozbiciu szyby nie można ich otworzyć od wewnątrz.Odbywa się poprzez podanie impulsu masy na w/w przewód.Dłuższe podanie masy...
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Podpinam się pod ostatnie pytanie. Mam podobny dylemat. Sterowanie roletami lokalne oraz centralne przyciskami - przewód 5 żyłowy oraz możliwość sterowania wifi przez aplikację. Jakie sterowniki to umożliwią? W poprzednim domu miałem sterowanie lokalne oraz centralne na zamel srp-01 ale bez wifi. Pozdrawiam
Sterowanie centralnym: wiązka z drzwi kierowcy, biało-czarny zamykanie, żółto-fioletowy otwieranie. Sterowanie plusem. Drzwi - przewód niebiesko-czarny z czarnego 28 polowego złącza konektorowego - po prawej stronie skrzynki bezpiecznikowej. Bagażnik: przewód pomarańczowo-czarny przy lampce oświetlenia bagażnika. Pozdr.
Wszystko jasne. Łączysz według sterowania z plusem. Przewód brązowy oraz żółty podłączasz pod pin 1 oraz 3 pompki zamka. Długość impulsu 3.5 sekundy.
http://obrazki.elektroda.pl/9672675200_1... Witam elektroników Proszę o pomoc. Musze wymienić gniazdo zasilania, takie jak na zdjęciu. Przewód "-" daje się łatwo przylutować. Mam kłopot z "+". W kołku jest płytki otwór. Za Boga nie mogę przylutować do niego przewodu. Kołek jest zmocowany w plastyku, który po próbie podgrzania rozłazi...
wiązka drzwi kierowcy, cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie. Koledzy przecież wyraźnie napisali
Witam mam podobny problem szukam rozpiski schematu który przewód od centralnego zamka idzie do kostki w słupku Instalacja się stopiła auto po pożarze jesli ktoś mógłby udostępnić będę wdzięczny. Pozdrawiam
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... znalazłem to na forum ale nie znalazłem odpowiedzi mam 1 brązowo biały przewód który odpowiada za owieranie i zamykanie zamka centralnego i nie wiem jak go podłączyć jestem na etapie że mogę go otworzyć ale nie potrafie zrobić układu żeby go zamknąć dla rozwiania wątpliwości na pewno nie ma 2 przewodu...
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Wszystko odłączyłem i podłączyłem tylko jeden przewód najpierw biały a później brązowy i próbowałem zamknąć i otworzyć system ale centralny w samochodzie wcale nie reaguje.
Są przecież bramofony cyfrowe działające na dwóch przewodach. Stacja centralna, unifony i kasety bramowe łączy się pojedynczą parą przewodu. Jedyne czego potrzebujesz to lokalne zasilanie elektrozaczepu (lub zasilanie centralne, tylko wtedy przekrój przewodu musi być odpowiednio dobrany do spadków napiecia).
szuksj przy słupku z przodu od str kierowcy na dole sterowany jest minusem
Jeden switch to dużo więcej kabli. Np w jednym pokoju chcę podłączyć cztery urządzenia po kablu. Czyli z muszę puścić 4 przewody. Jeśli będę chciał dodać jakieś urządzenie lub kilka, to wtedy znowu będę musiał ciągnąć przewód z punktu centralnego. Jakie rozwiązania się stosuje, żeby to miało ręce i nogi? Pozdrawiam
Znalazłem powód, tj. przerwany "gdzieś" przewód + pomiędzy bezpiecznikiem, a centralką, i omijając problem szukania, w którym miejscu jest ta przerwa. Pociągnąłem inny przewód - działa centralny, jak przed awarią. Dzięki za pomoc. zamykam temat
odłącz przewód A7 od odbiornika radiowego i podawaj mu mase powinien sterować siłownikami ,jeżeli nie to uszkodzony jest moduł centralnego
przewód centralne zamek kolor przewód kabel centralne sonda przewód przewód
tracer sterowniki myszki centrala hipath tech2 naprawa
mikrokomputer cobra1 samsung ww60j4063lw
Jak rozhartować stal Hardox - metody i wskazówki Dźwięk przepływu wody w piecu Junkers - czy to normalne?