Może być brak sygnału z czujnika i wtedy też włączy wentylatory a brak sygnału może być przez przerwany przewód. Odczytać testerem jaką temperaturę widzi silnik i jakie są zapisane błędy.
Rozumiem że +zasilania idzie na żarówkę.Z żarówki drugi koniec na T1 i na wyłącznik.Minus i dzie na T2.A od G idzie na opornik i przewód na wyłącznik.Czy dobrze odczytałem ten schemat Tak, właśnie tak. Pzdr.
Podaj na początek jakiego rodzaju przewód zastosowano. Odczytaj z przewodu symbol albo podeślij zdjęcie. Wtedy będzie można coś zaproponować.
Sprawdź ciągłość przewodów, odczytaj błędy diagnoskopem, zamień miejscami uszkodzony sensor i znów odczytaj błędy, przeanalizuj wynik diagnostyki, napraw wiązkę, złącza lub wymień czujnik. https://obrazki.elektroda.pl/7666465700_...
Tak, zielony korek, tam jest zbiornik płynu od wspomagania, w korku jest miarka. Niski poziom płynu nie będzie tutaj winowajcą. Trzeba odczytać błędy ze sterownika wspomagania, wtedy będzie wiadomo gdzie dokładnie szukać. Ten urwany przewód to nie urwany przewód a przerdzewiały uchwyt który trzymał się osłony katalizatora. Nie ma on nic wspólnego ze...
Pamiętaj przewody do mt boxa są 10 pinowe, do hwk 8 pin. Nie pasują zamiennie bez przelotki 10 pin na 8 pin, w zestawie przy zakupie mt boxia była dokładana. Dodatkowo jeśli telefon funkcjonował przed, powyższymi zabiegami to nie musisz robić rebalu. Z powyższego wnioskuję problem z kopytem, sprawdzisz to poprzez funkcję check w hwk, nawet jak telefon...
Możesz podłączyć amperomierz pomiędzy akumulator a przewód prądowy odczytać wartość i wyciągać bezpieczniki jak spadnie pobór to będziesz wiedział po bezpieczniku gdzie szukać problemu. Powodzenia
Jeśli jest to oryginalny przewód audi to powinny być na nim numery by go zidentyfikować, a jak są nie do odczytania to przewód zabrać do sklepu i po danych auta można to określić.
Przecież jest napisane, że odczytane z tabeli. Prąd obliczony to 54,7A a dobrany przewód ze względu na obciążalność długotrwałą (67A>54,7A) to 16mm^2. Odczytane z tabeli obciążalności długotrwałej przewodów. Warunki montażu przewodów ze względu na sposób montażu, temperaturę powinien podać prowadzący zajęcia lub dostarczyć tabelę wg. której należy dobrać...
w skrzyni bez zmian a na tablicy mrugająca belka w dół W takim układzie do sprawdzenia ciągłość przewodów od zaworu do kabiny.Podejrzewam że posypała się wiązka (najczęściej uszkodzeniom ulega odcinek od kabiny-lewa strona, do ramy).Jak znajdę trochę czasu , to podam które nr.przewodów musisz sprawdzić ,ale możesz je odczytać przy elektrozaworze ....
Jeszcze jedno pytanie bo jak podpinam przewód COM do zasilacza czyli - to zasilacz przestaje podawać napięcie i napięcie skacze w granicach 2V czy zasilacz by się już uszkodził ? A jak wyciągam COM z - minusa to zasilacz zaczyna podawać napięcie... Dodano po 8 Jak zasilacz podaje normalnie napięcie to delikatnie piszczy jak wsadzę przewód COM to zasilacz...
przewód ten nie nadaje się do układania w wykopie
Przy pełnym wychyleniu pedału gazu pomiędzy przewodem brązowym a żółtym było 2,47V. Nie przecinałem przewodu żółtego tylko obrałem go z izolacji. I chyba ten poziom napięcia do sterownika jest zbyt niski? Nie wiem czy jak przetnę żólty przewód sterownik odczyta to jako błąd ?
Masa błędów jest w tym co napisałeś i było to już w wątku tutaj wyjaśnione: * wąskim gardłem przy połączeniu pralki jest gniazdo, które ma wytrzymałość 16A i to determinuje, że zabezpieczenie obwodu takiego (nawet jeżeli będziesz się upierał, że do gniazda podłączysz tylko lampkę nocną) to może być max 16A (w zależności od przekroju i długości przewodów...
2-8 zwora 3-9 wg katalogu to 230V. Odczytaj numerki które oznaczyłeś AB czy się to zgadza. Zwora to ten biały przewód prawdopodobnie.
I co dalej? 15V ma przewód i idzie do ? Zmierzyć po co jest uszkodzona ?, odczytaj co na niej jest napisane
Zobacz na zapłonie czy masz 5 volt na wtyczce od czujnika cisnienia tylnych poduszek.Jesli jest został ci 3 przewód od sygnału z tego czujnika do komp ecas,zobacz jaki ma kolor ten przewód i odczytaj wartosc w złaczu kabina kierowca.powinno tam byc 0,5v na opuszczonym całkowicie zawieszeniu i około 4,5 gdy samochód jest na maxa obciazony towarem
Do którego gniazda USB podłączasz w laptopie do 3.0 czy 2.0 bo jest różnica w wydajności prądowej. Pierwsze ma 900 mA a drugie 500 mA i wtedy powinieneś zastosować taki przewód
Po kolorach się nie uda bo wszystkie białe. Rozbież klapę i lewy boczek bagażnika i po numerach przewodów. Trochę trudno odczytać
Przełącznik ustaw na ~A. czarny przewód zostaw w COM, czerwony do gniazda 10A ( Fused ). Prąd odczytany z wyświetlacza (w amperach ) mnożysz przez 230V ( możesz też zmierzyć napięcie ) i masz moc w VA ( W ). Multimetr moglbym podpiac szeregowo wykorzystujac jakis stary rozwalony rozdzielacz/listwe Tylko uważaj - napięcie sieci !!!
Przeszkadza bo się robią stany nieustalone. Wejścia też mają stan wysokiej impedancji i wystarczą pojemności pasożytnicze między przewodami, aby odczytać śmieci.
Tak,to niewiele roboty ale ludzie tego nie robią bo nie potrafią... Przewód oceniają jedynie wizualnie. Wystarczy miernik przyłożyć do zacisku na początku przewodo i na jego końcu,a potem przewód obciążyć i odczytać wartość która będzie stratą napięcia. Dla niektórych strata na ładowaniu rzędu 0.5v to jakaś błachostka,a potem właśnie przez takie rzeczy...
Numery przewodów odczytam jak już auto będzie na placu. Trzeba będzie ciąć wiązkę aby coś odczytać. To co jest dostępne wszystko stopione.
Spróbuj odczytać symbol czujnika hall i wtedy pinout się da znaleźć.
w nowych samochodach nie powinno się stosować czegoś takiego jak Ty zrobiłeś w sensie mostkowania dwóch lamp, są one już na szynie CAN i każda żarówka jest inaczej odbierana przez komputer gdy podłączyłeś dwie żarówki pod jeden przewód komputer odczytał to jako zbyt duży pobór prądu i mógł wyłączyć ta lampę sprawdź czy na pewno masz dobre żarówki powkładane
Na kablu są jakieś napisy i być może podany jest też przekrój żył np: 2x0,75mm², 2x1mm² . Odczytaj i kup w sklepie elektrycznym, elektronicznym tzw przewód głośnikowy o tym przekroju. Jeśli nie odczytasz z przewodu przekroju żył, to kup 2x1mm². Pozdrawiam.
dane masz dobre, teraz znajdź przewód.
Takie dławiki w chińskich zasilaczach często są atrapami - rdzeń jest, ale nie ma nawiniętego uzwojenia - przewód przyłączeniowy jest zawinięty w pętelkę. Warto to sprawdzić.
Kolory podałeś od tyłu: 1. czerwony ... -220Ω; 2. brązowy ... - 100Ω Diody (LED?): najprościej włączyć miernik na "diody": czarny przewód na "common", czerwony na"+". Sprawdzić diodę, żeby świeciła. Wtedy "+" podłączasz tam, gdzie przewód czerwony.
Nie wiem które złącze i jakie kolory bo kolory w tym przypadku nie są istotne, tu kable mają kody cyfrowe na izolacji. Ustalenie kabla to max godzinka roboty, zajrzeć pod kanapę tylną i odczytać kod na przewodzie, potem odnaleźć przewód w wiązce w progu, jak zlokalizujesz przewód w progu to do BSI już nie daleko.
Daj link do zasilacza, albo jego zdjęcie. Przypuszczam, że zasilacz ma wtyk DC 3,5, posiada kolega multimetr, więc niech kolega ustawi zakres multimetru 20V DC. Czarny przewód pomiarowy włożyć do środka wtyku, a czerwony przytknąć na wewnątrz i odczytać napięcie. Jeżeli będzie oscylować w zakresie 12V to zasilacz jest OK.
Witam. Parametr o który Kolega pyta to czułość tensometru podawana w mV/V. Jak mi sie dobrze wydaje(na 100% pewny nie jestem, zapytam się i jak co to dopisze) to jest taka zależność: przy nominalnym obciążeniu, na 1V zasilania mamy odpowiednią ilość mV na wyjściu czujnika. Np: dla czujnika zasilanego napięciem 10V DC o nominalnym obciążeniu 1500kg i...
no nie mam ,,,nie wiem jak to zrobić. Można to w jakiś folder wrzucić przez przewód USB?? Aby tele to odczytał/..??
Witam, mam dokładnie takie same objawy, jak poradziłeś z tym tematem? Wstępnie mam skasowany błąd ,le nic nie było robione i boje się ze błąd powróci Komputer tez odczytał to jako zablokowany przewód powrotny, proszę o pomoc!!
To chyba jednak nie jest silnik krokowy, albo urwany jest przewód :). Co jest napisane na naklejkach? Dokładnie odczytaj.
A czy ma oddzielną wtyczkę z przewodami 2 żółte + 2 czarne? Bo to taki przewód dodali, żeby zasilać CPU poprzez przetwornicę. Zresztą, na zasilaczu zwykle jest podane, jakie daje napięcie i jaki jest dopuszczalny prąd obciążenia dla każdego z nich. Odczytaj.
No to wywalaj klips i lutuj przewody do wyprowadzeń kości a później w programator wepnij przewody.
Na spacerze zauważyłem dziwny twór przymocowany do dachu. To jakby puszka, o średnicy kilkunastu cm, od której odchodzi przewód. Na wsporniku mogę odczytać nazwę firmy "Corab", ale na ich stronie takiego tworu nie znalazłem. Co to może być?
Oczywiście wykorzystam wbudowaną funkcję. Ale mam jeszcze jedno pytanie instrukcja pisze aby zastosować przewód 5x6mm, nie będzie zbyt mocno obciążony? Z tabeli obciążalności długotrwałej przewodów (przewód wielożyłowy pod tynkiem) można odczytać prąd 31A zabezpieczenie 25A. Odległość to 20mb więc spadek napięcia w granicy 1%. Co o tym sądzicie stosować...
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Skrzynka pracuje w trybie "awaryjnym". Odczytaj skanerem co za błąd - usterka to powoduje. Często, w tych skrzynkach (4L30E), ulegają uszkodzeniu przełączniki wielofunkcyjne (selekcjoner).
W sprawie rodzaju sieci elektrycznej /te TN, TT/ - widzę u autora tematu pewne poważne braki nawet co do teorii. Proponuję poczytać choćby to forum - te tematy są obszernie opisywane, no bardzo obszernie :-) Proponuję j/w elektryka. A co do koloru żył - to czarny jak najbardziej może być fazowy, zarezerwowane na stałe funkcje mają żyła niebieska i żółto-zielona......
Jeśli nie ma falownika to pewnie wystarczy moduł hamulca podłączyć pod przewody zasilające uzwojenia silnika. Jeśli te 230Vbr to zasilanie dla modułu to jeden przewód na gwiazdę a drugi na fazę. Z tej dokumentacji ciężko mi odczytać pod jakie zaciski co trzeba podłączyć. Zrób zdjęcie środka puszki przyłączeniowej to pewnie rozwieje wszelki wątpliowości....
A jest tam jakiś projekt rozbudowy albo co - bo to chyba jakiś spory blok jest /odległość 40 metrów od "rozdzielnic"/ - może autor tematu go pokazać /oczywiście zamazując adresy nazwiska itp/ - to może ktoś tam pomoże odczytać jak to ma być ???
A możesz opisać jak to wykonać? Bierzesz miernik ustawiasz na podzakres napięcia stałego 2V, podłączyć przewód czarny miernika do masy laptopa, czerwony przewód do cewki przetwornicy, odczytać wynik pomiaru, porównać z napięciem jakie powinno być w dokumentacji płyty.
Po czym poznam ? Czy widząc tabliczkę znamionową już coś będę wiedział ? http://obrazki.elektroda.pl/5566929100_1... Czy muszę do niej mieć kod ? Odczytam z numeru seryjnego, czy jest zaszyty w pamięci ? Jeśli ten przewód który jest na foto jest oryginalny to będzie pasować . Kodowane są tylko zmieniarki w deskę .
Wygląda, że paliwo się cofa. Załóż zaworek zwrotny na przewód paliwa Spróbuję zrobić, jak mówisz. Później, może mi się uda odczytać błędy, to podeślę.
Panowie dostałem coś takiego... :) Tutaj są dwa przewody a u mnie w mechanicznym trzy czy da radę to podpasować? Masa bez pina (B-) D+ Wzb tak jest na regulatorze. Jak teraz odczytać który przewód gdzie podłączyć z mojego starego regulatora ? http://obrazki.elektroda.pl/1737189200_1...
Link opuszczony, następnie podniesiony i komunikat STP o poprawnej pracy portu. Albo był odpinany co chwilę przewód, albo coś nie łączy.
Czyli najprawdopodobniej ekran gdzieś dotyka do żyły pętlowej lub gdzies po drodze delikatnie uszkodzony przewód (zakładam ze pętla odczytana prawidłowo) Sprawdź ciągłość ekranu w przewodzie petlowym ( miernikiem oba końce, powinien być ciągły). Kwestia znalezienia punktu uszkodzenia to trzeba znać dokładny przebieg pętli, najlepiej podzielić na polowe...
Oczywiście robię to na win98 na bardzo starym lapku z tamtej epoki ;) czuba rzeczywiście spróbuję to odczytać crackerem. Mam przewód od LPG na rs232 na maxie (samoróbka), zaraz zobaczę co tam trzeba zmodyfikować. Tylko mam to czytać jako który układ? Obojętnie którą MC68HC11? Tego xproga kupiłem specjalnie pod tą motkę, nic innego nim jeszcze nie robiłem.
To raczej na pewno musi być przewód 5X4mm2 dla gniazda 32A . Ja żle odczytałem z tabeli obciążalności długotrwałej przewodów . Dopuszczalna obciążalność prądowa dla przewodu 5X4mm2 ułożonego bezpośrednio w ścianie to 32A.
Układ zasilania LED jest bardzo prosty na schemacie ideowym - a jest już nie do ogarnięcia w praktyce, bo skręcono spiralnie przewody...
3804 - Wspólny przewód masy elektrozaworów ma usterkę, zwarcie z masą. 8093 - Nieprawidłowy typ skrzyni. Sprawdź masę i przeprowadź duże nauczanie. Zapisz wyświetlone przy nauczaniu błędy GS, po procedurze już ich nie odczytasz.
Typ silnika? Gdzie go można odczytać jorguseasyriderze? I ten przewód paliwowy przy silniku jak on wygląda? (sorki za te pytania ale jestem zielony jak tabaka)
Żaden :> Kondensatora tutaj nie trzeba wcale. Blaszka piezo zachowuje się jak kondensator, i to należy wykorzystać. Jeśli usuniesz ze schematu B kondensator, a w jego miejsce wstawisz po prostu przewód, to będzie to obwód rezonansowy LC szeregowy. Jeśli postąpisz podobnie ze schematem A, to będzie obwód równoległy. Pojemność piezo musisz odczytać z...
Odłącz przewód od karty sieciowej komputera i odczytaj oznaczenie które jest na nim napisane. Czy wykonałeś dokładnie moją poradę z postu numer 7?
Może też sprawdź alternator . Odkręć ten przewód na śrubę ( zasilający ) podłącz miernik ( A ) , odczytaj wynik . A tak z ciekawości jaki masz kol. pobór na postoju ? Czy jeszcze nie mierzyłeś ?
LCM steruje światłami, sygnał że kierunkowskaz jest włączony "idzie" z modułu LCM magistralą cyfrową do licznika bodajże I-bus się to nazywa. Stąd licznik wie że włączony kierunkowskaz, dźwięk klikania dochodzi z licznika. Problem jest w komunikacji LCM - licznik. Winny może być sam LCM, licznik lub przewód magistrali. Błędy możesz odczytać. Miałem...
zwykły programator I²C i 3 przewody do podlutowania
Pod tym linkiem nie ma żadnych informacji. Jak podłączasz ten interfejs po usb to skąd masz driver do windows i jak się to zgłasza w systemie? Ok, tylko przez przeglądarkę nie wszystko wyświetla, przez app jest więcej.. Skąd znasz parametry transmisji licznika? Bo tam nic nie ma i nie ma żadnej instrukcji...skąd wiesz który przewód gdzie podpiąć skoro...
Tak , Przekaźniki K7 i K5 ich cewki są zasilane z bezpiecznika nr. 10 plusem a masa przekaźnika idzie na licznik pin 1 kostka 1 przewód 0,5 SWGN i na 20 pin wtyk w komorze pin 15.. oznaczony jako 30h. I K7 zasila wtedy bezpiecznik 20. Źle odczytałem schemat Etzolda. :) z tym czujnikiem temp.
Kolega miał chyba na myśli 17m,a to zero to niechcący.Ja odczytałem to jako 17 m.pozdrawiam
Witam. Chciałem podłączyć termostat do pieca ale w piecu mam 1 przewód dwu żyłowy komunikacyjny a w termostacie z tego co zrozumiałem to potrzeba zasilania zewnętrznego i na wejście na jeden przewód sterujący no chyba że źle odczytałem schemat.
Witam czujnik o którym piszesz jest do kontroli temperatury w kabinie, potencjometrem ustawiasz żądaną wartość temperatury a ten czujnik to nadzoruje sterując mocą ogrzewania. Pod te 2 pozostałe przewody podepnij ten czujnik.Dodatkowo mógłbyś dać nr sterownika lub jego foto jest kilka opcji podłączeń sterowników do ogrzewań pyzatym ja tez przeglądałem...
Czy jest możliwe odczytanie programu który został wgrany do tego sterownika, chodzi tutaj o odtworzenie algorytmu sterowania ? Oczywiście że jest możliwe. Potrzebujesz do tego WinProLoader i przewód do komunikacji.
Przyczyna była w sterowniku, urwany przewód masowy prawdopodobnie był przyczyną jego niedomagań. Odczytałem kody błyskowe. Kod 2342 informuje, że sonda lambda do sprawdzenia i kod 2122, który informuje o braku sygnału obrotów silnika i tutaj jest pytanie, czy chodzi o cewkę czy o czujnika Halla?
(at)arturheise ew10j4s tez ma zmienne fazy i działa na wersji 6lp*** Tak, ale tu rozmawiamy o EW10J4. Schematy te które PSA dostarcza są masakryczne jak ktoś potrafi nadruki na przewodach odczytać to gratuluję bo mi nawet z pomocą lupy mega ciężko idzie. Wszystko zależy jak plujka w fabryce strzeli kropki. :)
Małe pytanie Przewód, który idzie do monitora i te wszystkie mniejsze w srodku różnokolore kabelki są jakoś opisane (na płytce) . Czy muszę korzystać ze schematu. A jeżeli tak czy jest jakieś słownictwo na schemacie (jakieś skróty) Może jest to śmieszne ale chciałbym spróbować. Zawsze jest ten pierwszy raz najwyżej mnie trzepnie. Jeszcze raz sorry za...
Mysle ze pracowal agregat ale pewnie nie chłodziła, to trzeba czekać, aż ktos odczyta ten element.
(at)juziu81 Pisz poprawnie, to po pierwsze. Po drugie widzisz, że ta maszyna jest jednofazowa , o napięciu zasilania 220 VAC, a ty ją podłączasz miedzyfazowo (L1 i L2), czyli do źródła o napięciu 400 woltów. Cud, że transformator i prostownik to przeżył, a tylko ,,korki się zbuntowały i wywalają". :cry: A we wtyczce masz mieć podłączone L1, N i PE...
diody na centralce migają bo jest wyższy poziom paliwa niż zapisano przy kalibracji trzeba ponownie odczytać i zapisać min i max tankowania przewód do programowania tylko brc
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Działa. Skąd wiedziałeś że kodowanie karty S1 to 0? Mam jeszcze pytanie jak się ma napięcie na wejściu analogowym do wartości odczytanej.
Dzięki teraz już wiem przynajmniej jak tego szukać, Następne pytanie dlaczego mój programator nie mógł złapać komunikacji z tym Prockiem a przy tamtym procesorze było bez problemów, słyszałem że trzeba też nie raz w takich wypadkach ciąć jakieś ścieżki na płycie. Pomyliłem jeden przewód teraz jest ok.
Mam sprawdzić rezystancję pomiędzy sektorami wtyczki i końcówkami mikrofonu na zdjęciu? Tak. Sprawdziłem rezystancję miernikiem - wyniki na zdjęciu, co teraz? :) http://obrazki.elektroda.pl/9497489200_1... Tu byś "dał rady" i bez omomierza, bo na mikrofonie widać oznaczony "+" - czyli druga (prawa) jego końcówka jest końcówką masową...
4219 - Czujnik prędkości obrotowej koła 3, zbyt duża szczelina powietrzna 4616 - Czujnik koła koło 3: Uszkodzony przewód podłączeniowy lub uszkodzony czujnik
Dzięki wszystkim za pomoc. Odczytałem kody błędów, teraz wiem wszystko.
Oświetlenie to dwie lampy 4x18W. Schematu akurat nie posiadam, bo zostawiłem go w firmie i będę miał go dopiero 2-3 dni. A co do przewodu to odczytałem z oznaczenia na izolacji 3x1, dodatkowo sprawdziłem suwmiarką przekrój i potwierdziło to co stwierdziłem wcześniej (1mm^2).
W każdym wypadku zamek działa tylko problemem jest odczytanie stanu zamknięcia. Aktualnie przepiąłem mocowanie przewodu o jedno w dół przez co przewód jest bardziej naciągnięty. I problem zniknął. Niema opcji ze kostka sama się wypnie bo samemu jej nie mogłem wyciągnąć.
Uszkodzony przewód do czujnika, czujnik, lub brak ciśnienia. Odczytaj kody błędów, zmierz cisnienie. Poszarpaj wiązką biegnącą od kabiny do ramy/silnika.
A jakie masz ECU ?? odczytaj błędy z ECU , ale skoro już tak się zachowuje oznacza to że gdzieś powstaje brak połączenia , np. na kostkach , przetarty przewód , wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU ) , brak ,, dobrej masy '' ...
Skoro zwarcie bazy z emiterem T3 powoduje zapalenie LED-a, to raczej wszystkie tranzystory działają. A z tym napięciem suwaka - podłącz jeden przewód od miernika do suwaka potencjometru PR2, drugi do emitera T3, i odczytaj, jakie jest napięcie, w jakim zakresie możesz je regulować tym potencjometrem.
Tak, to jest linia Lin Niestety nie mam auta aktualnie przy sobie, żeby odczytać nr silnika, to jest 2.0 tdci, 2011r., 140KM
W kostce radia też znajdziesz ten sygnał /gala/. Gdzie się znajduje przewód to wiem, ale dzięki :) Masz tam najprawdopodobniej sygnał prostokątny ze zmienną modulacją (PWM), ewentualnie sinusoida. Ok już coś wiem :) a może wiesz w jaki sposób odczytać ten sygnał chodzi mi o to czy np. odpowiednio zaprogramowany uC Attiny2313 poradzi sobie z tym ??...
aha ok drugiego tez uratowałem ale prawy kanał gra bardzo cichutko , i pytanie mogłem coś pomylyć lutując klabe do potencjometrów????? Dodano po 4 To to jest BC 211?? a to ma oznaczenie T601 , ale teraz z której nózki wziąć bo sa 3 tak zerkajać na szybko http://obrazki.elektroda.pl/8016875000_1... Dodano po 34 nie bardzo umiem odczytać...
Wepnij miernik w przewód sygnałowy sondy na gorącym silniku i napisz co odczytałeś
mega32 jest układem CMOS, dodatkowo jeśli pin w uC jest wyjściem, to jest ściągany do gnd lub vcc i nie ma potrzeby dodawania zewnętrznych oporników (nie występują stany nieustalone). O owych ładunkach to może być sytuacja, gdy przewód jest podłączony do samych wejść (nic nie wymusza żadnego napięcia), pojawia się stan nieustalony, który może być odczytany...
Witam posiadam urządzenie jak w temacie z 1tb dyskiem wew, dysk działał bez problemu aż do momentu gdy wyświetliło mi napisy czy skanować wybrałem skanowanie, skanowało jakiś czas aż niestety skończyła się bateria w laptopie i skanowanie się przerwało w tej chwili gdy go podłączam wyskakuje napis że przed użyciem dysk muszę sformatować, anulując to...
Przepraszam za opóźnienie ale okres przedświąteczny. Wiec tak - u mnie fabrycznie jest to zamontowane pomiędzy jeża z termostatem, wychodzi taka rurka w oplocie stalowym, idzie to na wejście na webasto następnie z webasto wychodzi i idzie na tą chłodniczkę oleju. Ostatnio wymieniłem właśnie ten przewód w oplocie bo już z parciał - zaraz spróbuję odczytać...
Ten wąż to prędzej jest od systemu EGR niż termostatu. Twoje problemy mogą być związane z nieprawidłową pracą tego systemu - nieszczelności w przewodzie podciśnienia lub uszkodzenie zaworu EGR (ten grzybek od którego idzie ten przewód). Najlepiej podłączyć pod diagnostykę, odczytać kody błędów, to może znacznie pomóc w diagnozie usterki.
Autor źle mierzy napięcie - musisz kolego czarny przewód miernika ( minus - ) podłączyć jak ci narysowałem w załączonym wycinku schematu. http://obrazki.elektroda.pl/8141921700_1... I tak odczytane pomiary umieść ponownie wraz ze schematem.
Z Aurory przez zwykły przewód USB też mi się udało odczytać parametry. Aurorę wymieniłem na kolejnego Solisa więc jeden problem odpada :) Do Solisa dziś znalazłem tanią alternatywę do Wi-Fi Stick: SOLIS DATA Logging Box 1007363 Można podłączyć do 10 inwerterów. Kosztuje ok 250zł netto lecz chwilowo niedostępny. Dostawa z Chin jest w drodze tylko nie...
Sprawdziłem i dzisiaj normalnie reaguje wejście 8 - u mnie sabotażowe. Choć wydaje mi się że ma opóźnienie ok. 1 sekundy Dlatego ponawiam pytanie jak sprawdzić z manipulatora FunkcjeSerwisowe - tzn. tylko odczytać obecne ustawienia bez nadpisywania? Czy koniecznie muszę skombinować przewód do DLOAD? Chyba że jest gdzieś szansa kupić kabelek w dobrej...
Bo B618 wspiera MiMo 4x4 i 256QAM. Jak to masz na stacji to ma prawo pracować lepiej niż B715. Bo rozumiem, że o nim mowa. Przewód ma mieć producenta i symbol. Odczytaj z czarnej osłony. Ale wspiera MIMO 4x4 tylko na antenach wewnętrznych.
Witam.Mam problem z peugeotem 206.Starałem się pomóc znajomym którzy mają problem z odpaleniem auta.206 po całkowitej przekładce silnika i elektryki całość wykonana w sposób staranny i dokładny.Po podłączeniu Lexii i odczytaniu błędów BSI wyskakuje błąd modułu analogowego, przewód 8727 zwarcie do plusa.Jest to przewód idący od BSI do anteny immo na...
A czasami nie masz źle wpięte NTC niebieskie dwa przewody, odczytaj na obudowie modułu tam są opisy poszczególnych gniazdek.
Z koła idzie linka czy przewód elektryczny? Konkretnie które Koso chcesz założyć?
Jeśli chodzi o impedancję sieci RS485 to zależy ona od impedancji falowej stosowanego przewodu ( do odczytania z noty katalogowej producenta danego przewodu lub przewodu podobnego). Dla UTP jest to własnie 120R. I rezystorem o takiej wartości należy zakończyć magistrale na jednym lub na obu końcach ( w zleznosci czy jest jeden nadajnik czy więcej )....
Witam Bardzo słaba jakość zdjęcia ale wydaje mi się iż patrząc na kostkę od strony siecimamy kolejno od góry: pole nr 1-przewód fazowy przed wyłącznikiem pole nr 2-przewód neutralny pole nr 3-przewód fazowy (przewód od czujnika) za włącznikiem Pozdrawiam
odczytaniem symbolu sonda przewód przewód przewód zapłonowy przewód zapłonowy
windows becker indukcyjność łuku wymiana pierścień tłokowy
Akumulator w Bakoon HPA-21: Specyfikacja i Wymiana Suszarka do włosów nie grzeje na pierwszym biegu - przyczyny i rozwiązania