Przed filtrem mam przezroczysty przewód i jak kręcę stacyjką paliwo nie dochodzi nawet do filtra. To teraz poczytaj o odpowietrzeniu pompy wtryskowej.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
Zauważyłem również że przez jeden z przewodów z filtra paliwa wraz z paliwem idą czasem pęcherzyki powietrza (przewód ten jest przezroczysty)
Witam ,na początek proponuję odłączyć przewód powrotny z wtryskiwaczy i włóżyć do przezroczystej butelki , następnie zalej butelkę paliwem tak żeby przewód był zanużony. Druga strona oczywiście musi być zaślepiona, następnie trzeba odpalić silnik i obserwować czy nie bombelkuje lub dymi.Miłej zabawy.
Tak, powinna mieć 1,5mm oraz przewód powinien być typowo paliwowy. Wpisz na allegro - webasto przewód paliwa. Są przezroczyste i czarne. Bez znaczenia.
Podłącz przewód bezpośrednio do pompy wtryskowej a drugi jego koniec włóż do butelki z paliwem która stoi na ziemi i pokręć rozrusznikiem. Pompa powinna zaciągnąć paliwo. Dobrze jak przewód jest przezroczysty wtedy widać czy paliwo się podnosi. Jak nie zaciągnie to żeby wykluczyć elektronikę podłącz przewód z bańką z paliwem tak aby paliwo spływało...
Do sprawdzenia układ paliwowy, przewód który doprowadza paliwo do pompy jest przezroczysty(między filtrem a pompą) przyjżyj się podczas odpalania czy przypadkiem powietrza nie ciągnie, kiedy był wymieniany filtr paliwa?
Jeśli masz filtr paliwa z przodu z lewej strony przy pasku nad nim jest przewód przelewowy o zielonym kolorze rozepnij i przeciągaj paliwo z pompy/prawy koniec/ aż pojawi się w przezroczystym przewodzie przy pompie/najlepiej elektryczną pompką.
Tak, przewód przezroczysty i patrzymy czy jest powietrze czy paliwo za filtrem - oczywiście w stronę pompy.
Odpada ta opcja. Przewód zasilający jest przezroczysty i widać w nim tylko paliwo.
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Pewnie paliwo cofa się do zbiornika, więc w takim przypadku załóż zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym. Zwróć uwagę (jeśli masz przezroczysty przewód), czy w przewodzie paliwowym zasilającym pompę jest paliwo. Oczywiście zbadaj to, po dłuższym postoju silnika. Można też na stałe założyć na tym przewodzie gumową pompkę z takim zaworkiem, która może...
Tak wtryskiwacze Siemens to pięta Achillesa w tych motorach, ale na samym początku sprawdź czy w przezroczystych przewodach paliwa przy pompie wtryskowej i filtrze paliwa nie widać pęcherzy powietrza też typowy problem tego silnika.
Witam skoro był przecinany przewód paliwowy to sprawdz czy nie zasysa powietrza razem z paliwem (jeżeli masz przezroczyste przewody to zaobserwujesz pęcherzyki powietrza)
Nie pomyliłeś złącz na filtrze ? Nie wiem jakie są tam przewody ale jak da rade wepnij na zasilaniu pompy przezroczysty przewód i zobacz co się dzieje z paliwem czy ciągnie powietrze czy paliwo się cofa, będziesz wiedział jakim iść tropem.
Witam.Mam pytanie.Posiadam Passata b5 1.9 TDI,110KM.I wstępuje w nim taki problem z że ciężko odpala i pływa na obrotach.Te objawy mógłbym przypisać Nastawnikowi pompy lecz go wymieniłem a problem dalej jest.I zastanawia mnie czy przyczyną nie możne być paliwo wędrujące do pompy z powietrzem.Bo założyłem przezroczysty przewód zasilający pompę i zaobserwowałem...
Pompka pompuje ktoś ją wcześniej regenerował bo nowe zestawy naprawcze widać że były założone mam przewód od pompki do gaźnika przezroczysty i widać że idzie paliwo a te przerwę na stykach jak to ustawić opisz dokładniej szczelinomierz mam jak coś bo robię przy ciągnikach i tam to podstawa
Sprawdź poziom paliwa. Zakładasz przezroczysty przewód do spustu komory pływakowej. Odkręcasz śrubkę spustową i widzisz poziom. Powinien sięgać ok 2mm powyżej płaszczyzny podziału komory pływakowej. Oba gaźniki naraz przelewa?
Wymieniałem wkład paliwa i zaczęły się cyrki z zapowietrzaniem. Wymieniłem filtr na blaszany, a przed nim zawór zwrotny. Błędy wykasowały się. (Błędy ciśnienia) Jest natomiast taki objaw, że jeśli po nocnym postoju zapalę samochód, to zaczyna szarpać, dławić się i przerywać, tak jakby się zapowietrzał. Dałem zamiast filtra przezroczysty przewód i paliwo...
Ja również z "przezroczystych" przeszedłem na Fagumit i po 8 miesiącach w ciągniku na łączeniu po opaskach wszystko wilgotne. Najgorsze jest to że tam nie ma ciśnienia a wolny spływ ... Samochód też mi się zapowietrzał na Fagumit i przez miesiąc nie mogłem dojść o co chodzi, dopiero po rozebraniu grodzi okazało się że na łączeniu przewodów wszystko...
Witam po małej przerwie, traktor złożony, wtryski lały wszystkie więc wymienione końcówki i ustawione na 180 atm, kąt wtrysku ustawiony 6 mm przed gmp pierwszego tłoka ( zrobiłem to tak że na rurkę od wtrysku nałożyłem przezroczysty przewód i gdy drgnelo w nim paliwo to tłok ustawiłem na te 6 mm przed gmp) dobrze to zrobiłem? Traktor odpalił przy takim...
Sprawdź podgrzewacz paliwa na filtrze paliwa, pod tym jest oring i często się zdarza, że jest nieszczelność i paliwo po postoju się cofa i silnik na zimnym ciężko się uruchamia miałem taki przypadek w A3. Jak masz przezroczysty przewód od filtra do pompy wtryskowej, sprawdź czy z paliwem idą pęcherzyki powietrza. Tak to wygląda http://obrazki.elektroda.pl/7403538400_1...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Potrzebna próba drogowa z komputerem i podejrzenie parametrów bierzących, ciśnień paliwa etc. Być może pompa się kończy, lub zaworki. Dodano po 12 Kolego... Posprawdzaj szczelność na całym układzie paliwowym, możliwe że bierze gdzieś powietrze! Miałem podobnie i też każdy mówił że pompa lub wtryski?! Odpowietrzyć układ. Koniecznie załóż przezroczysty...
I po problemie. Rutyna gubi. Po podstawieniu modułu i koła wentylatora była identyczna sytuacja. Ale w trakcie pracy zdjąłem przewód z pompki paliwa i zasadziłem w niego śrubokręt, pilarka zaczęła normalnie pracować, więc wziąłem przezroczysty przewód sylikonowy i założyłem na gaźnik i pompkę paliwa żeby zobaczyć co się dzieje. I okazało się że pompka...
Auto jak w temacie miało problemy z odpaleniem gdyż trzeba było dłużej kręcić i czasem lubił zgasnąć w czasie jazdy po odpuszczeniu gazu. PO wstępnych oględzinach okazało się że na przezroczystym wężu zasilającym silnik w paliwo w miejscu filtra paliwa po odpaleniu widać dużo bąbelków powietrza idących w kierunku silnika. po około minucie od odpalenia...
Pomiar ciśnienia na pompie tandem i lub przezroczysty przewód z filtra do pompy tandem (pozwoli zobaczyć czy paliwo nie schodzi z pompy tandem). Druga sprawa to że bxe jak jest ciepły wymaga chyba minimum 300 obrotów na minutę rozrusznika aby podał aktywował pompowtryskiwacze. Wystarczy że ubity czujnik temperatury plus słaby rozrusznik i nie odpali.
filtr był czarny- od spalin czy od brudnego paliwa? trzeba długo kręcić na zimno czyli jest zapowietrzony. przelew z wtrysków jest podłączony do przewodu zasilającego paliwem. zaślep wejście do przewodu zasilającego a przewód przelewowy do przezroczystej butelki i patrz co się dzieje. jeśli wydobywają się bańki to kompresja idzie do przelewu, a więc...
Jeśli masz czysty zbiornik paliwa tj. bez osadu, szlamu itp. i "nie zabity" smok pompy, to moim zdaniem szukaj nieszczelności w magistrali paliwowej. Sprawdź wszelkie połączenia do filtra paliwa i od niego. Sam stwierdziłeś, że w pewnym momencie miałeś pusty filtr paliwa. Czy w okolicy filtra masz przewody paliwowe przezroczyste, to możesz przez nie...
Grucha ma i paliwo widać, jak idzie przewodem, bo jest przezroczysty. W pewnym momencie jest.
a jak kręci rozrusznik to kopci na biało-niebiesko ? jeżeli tak to świece. załóż przezroczysty przewód od filtra do pompy i sprawdź po dłuższym postoju czy nie cofa się paliwo. A kiedy wymieniałeś filtr paliwa ? może jest zapchany.
Pomiń całą armature i podłacz przewód od pompki do baku bezpośrednio. Najlepiej przezroczysty, zobaczysz jaki jest stan paliwa i czy kręcąc silnikiem pompka przy pompie ma siłę zassać paliwo. Filtry tez pewnie wymieniłes?
Jeśli faktycznie jest problem po stronie zapowietrzenia układu to spróbuj odpowietrzyć w następujący sposób, weż ręczna pompkę paliwa podłącz pod złącze przewodu przelewowego , wykręć zaworek dławiący wcześniej w to miejsce wkręć śrubę drożną z złączką. Do złączki podepnij przezroczysty przewód a do drugiej końcówki węża pompkę . Pompuj tak długo aż...
Problem jest z paleniem po około dobie postoju. Przeczytałem na forum następujący post: trzeba długo kręcić na zimno czyli jest zapowietrzony. przelew z wtrysków jest podłączony do przewodu zasilającego paliwem. zaślep wejście do przewodu zasilającego a przewód przelewowy do przezroczystej butelki i patrz co się dzieje. jeśli wydobywają się bańki to...
witam. proszę o podpowiedzi doświadczonych fachowców. 18.440 tgx po wymianie filtrów : paliwa + separa odpala po 6-8 sekundach kręcenia. Filtry hengsta (stosuje od lat bezproblemowo) . Uszczelki nowe, po trasie 3 tys km , ponowiłem operację , kolejne nowe filtry trasa 3 tys km i dalej to samo, wykluczam pompę CR , wtryski, żadnych błędów nie ma , przed...
Kontrolka się nie świeci , świece sprawne tak samo jak i przekaźnik sprawdzane kablem i miernikiem , na plaka odpala normalnie i przez jakiś czas jest potem spokój , nie znam wartości z vacuum-pompy , ale gdzieś się dokopałem że ten błąd U0422 może mieć związek z vacuum chodzi o jakiś elektro zawór , szczelność sprawdziłem fizycznie przewód po przewodzie...
potwierdzam to co kolega napisał . W moim c250 zauważyłem Przy unieruchomionym silniku- wystarczy odłączyć przewód nadmiaru paliwa na wtryskiwaczu-którykolwiek z nich - a już można zaobserwować w przewodach przy filtrze (przezroczystych) jak ropka zaczyna cofać się i powstają pęcherzyki powietrza . Po czym jeśli tak się stanie - a wystarczy że tak na...
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
Paliwo jest :D Zajrzałem pod maskę i z lewej strony z takiej puszki wychodzą 2 przewody, jeden z nich, przezroczysty, wypełniony żółtawą cieczą ma w sobie duży bąbel powietrza. Czyżby zapowietrzony przewód paliwa? Dodano po 4 Dodam jeszcze że rozruch dziwnie przebiega, bo rozrusznik kręci, ale ociężale, a silnik nawet nie "kaszlnie".
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
Jeśli wszystko sprawdziłeś tak jak piszesz to zostaje tylko pompka niskiego ciśnienia w pompie wtryskowej. Możesz ją sprawdzić pobieżnie sam. Zrób tak: podłącz bezpośrednio do pompy przezroczysty przewód a drugi jego koniec włóż do butelki z paliwem którą postaw na ziemi. Pokręć rozrusznikiem . Jak pompa nie zaciągnie paliwa to na 100% masz uszkodzone...
Jeśli nie odpala z bańki, to układ paliwowy możesz wykluczyć, a przyczyną kłopotów jest prawdopodobnie pompka wstępna. Podłącz przewód przezroczysty do pompy wtryskowej, a jego drugi koniec włóż do pojemnika z paliwem stojącego na ziemi i pokręć rozrusznikiem. Pompka powinna zaciągnąć paliwo, dobrze jak ktoś będzie kręcił rozrusznikiem, a ty patrz,...
rzemyk90 Na pierwszą sekcję pompy zakładałem przewód z wężykiem przezroczystym i kręciłem kołem zamachowym przez okienko kręcąc łyżką z góry w dół, patrząc jednocześnie na wężyk czy nie podnosi się paliwo. W ten sposób by uzyskać 24 stopnie musiałem dosunąć pompę do blogu na max. Po kolejnym sprawdzeniu stopnie wychodziły różne w granicach 19-24 st....
Dzięki, to może być prawdopodobne. Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy. Przedmuchałem pompką przewody łaczące ten filtr ze zbiornikiem i krótki odcinek przewodu do pierwszego połączenia. Wszystko było OK. Niestety po przekręceniu kluczyka w stacyjce paliwo nadal nie przechodzi czarnym przewodem do urządzenia wtryskowego. Nie pojawia się ono w przewodzie...
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
Jeśli nie wypiąłeś WSP, to emulator się nie uszkodził. Te samochody, najczęściej, w czasie jazdy gasną z powodu spadku ciśnienia paliwa. Pierwsza sprawa to zawór regulacji ciśnienia na listwie CR (tam z tyłu). Następny etap to wtryski. Wymontuj przelewki i załóż na wtryski przezroczysty przewód paliwowy (ok. 10cm i z taką średnicą, żeby się trzymał...
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
Założyć możesz filterek na przewód podciśnienia. Jak mam wątpliwości, zakładam takie przezroczyste od paliwa do kosiarki. Widzisz wtedy czy membrana jest szczelna.
Ułamałem kiedyś tą część i m.in. ost dlatego wymieniałem całą pompe paliwa. Dobry pomysł z tymi przezroczystymi przewodami paliwa. Teraz moje pytanie czy trzeba zamontować je wszędzie czy tylko jakieś tam odcinki przy filtrze paliwa?
Tam nie ma nastawnika jak w VP37. Jeśli miałoby się zapowietrzać przez którąś z uszczelek pompy, to pewnie pompa też byłaby mokra (nadciśnienie w korpusie pompy). W 2.0 DTL/DTH wystarczy niewielka nieszczelność na choćby trójniku od przelewów i paliwo pięknie cofa się do filtra. Przelewy wpięte są w "banjo" od zasilania pompy, więc w przezroczystym...
zalej filtr nowy paliwem i podłącz tylko przewód od pompy cr , od zbiornika wypnij i i spróbuj zapalić - nie trzeba kubeczków słoików itp.. oczywiście filtr zalany do pełna i wpięte kable do niego do tego czujnika , na jego wejście możesz dać przezroczysty wąż do kanistra z ropą
Jeśli ktoś będzie miał podobne objawy polecam przejrzeć układ paliwowy. Po wyczyszczeniu smoka i zbiornika nic się nie zmieniło. Okazało się że najprawdopodobniej zawór zwrotny przy filtrze nie trzymał. Wymieniliśmy cały przewód zasilający , założony został filtr paliwa od golfa2 , zawór został odcięty a powrót połączony z ominięciem filtra i auto smiga...
Witam, podepnę się pod temat, mam focusa 1998 TDDI i podobne objawy. Pali na dotyk ale jak zimny to kopci nieprzepaloną ropą na biało-siwo. Jak się zagrzeje to wszystko ok. Jest jeszcze kwestia taka że od około 1000 do 1800 obrotów czyli po delikatnym dodaniu gazu lekko przebiera. Intensywniej gdy zimny i wtedy mega kopci i gdy ciepły to tylko przebiera....
Witam, Chyba już znaleźliśmy nieszczelność tzn. pod tylnim siedzeniem jest zbiornik paliwa i podmienione zostały przewody na przezroczyste i jak samochód odpalił to były pęcherzyki powietrza i żeby się upewnić, to wziąłem bańkę z 5 litrami ON i podłączyliśmy przewód do tej bańki żeby ominąć zbiornik paliwa i jak odpaliłem samochód to nie było żadnego...
Najbardziej prawdopodobne jest opóźnienie wtrysku w wyniku luzów eksploatacyjnych powstałych w przeniesieniu napędu pompy. Czy silnik kopci przy dodawaniu gazu? Jeżeli tak to nie sugeruj się znakami na kole zamachowym. Odkręć przewód pierwszego wtrysku, i zamontuj na nim kapilarę ( cienką przezroczystą rurkę, np wkład od długopisu) kręć silnikiem zgodnie...
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie.. Dla tego jak wyżej. Poza tym raczej filtr wymieniamy co rok, albo co najmniej spuszczamy wodę i śmieci kranikiem z spodu filtra. Poza tym: Filtry , płyny wymieniane na czas. To nie seryjny z 96r.
Może się zapowietrza. Obserwuj przewód dolotowy paliwa jeśli masz przezroczysty jeśli nie to załóż przezroczysty.
Z niepokojących rzeczy jakie zauważyłam to ; to że po popuszczeniu przewodu paliwowego od pompy wysokiego ciśnienia do szyny z paliwem leci mnóstwo powietrza 🤔, dokładają przeźroczysty przewód na układ niskiego paliwa, płynie idealnie bez grama powietrza
Witam, Podobnie jak kolega kilka postów niżej mam problem z odpaleniem swojego samochodu z tym że u mnie wygląda to następująco. Samochód rano zachowuje się tak jakby już odpalił ale zaraz gaśnie. Następnie muszę kilkukrotnie długo go kręcić i w końcu zapala. Nagrałem filmik i ostatnie odpalanie wygląda następująco . Problem jest losowy ale zauważyłem...
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Użyłem samostartu i sam zaciągnął paliwo w przewód. Zaznaczę że mam przeźroczysty.
Weź czysty pojemnik po oleju , dwa przezroczyste przewody podłącz przy filtrze paliwa i uruchom silnik przy pomocy samostatu lub plaka . Twoja pompa potrafi się porządnie zapowietrzyć i nawet z takim wsparciem silnik musi chwile popracować aby pompa sama pobrała paliwo . Jeżeli popuścisz przewody przy wtryskach i paliwo tylko wypływa to może być uszkodzona...
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Gdzieś nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj połączenia przy filtrze paliwa, można nawet założyć przeźroczyste przewody, wtedy ładnie widać przepływ paliwa.
Wydaje mi sie że jeśli regulator przepuszczałby przez membranę to paliwo dostaje sie do całego kolektora ssącego a nie tylko do kanału zasilającego 4 cylinder. Ja stosowałem prosty sposób aby sprawdzić membranę :Jeśli mamy długi przewód podciśnienia to przecinamy go i w miejsce przecięcia( pomiędzy regulator a kolektor ssący)wkładamy filtr paliwa z...
Witam W tym silniku jest pompka ręczna paliwa nad filtrem paliwa. Zdarzają się z nią problemy. Jak Ci nie chce auto zapalić po tych 15 minutach to spróbuj podpompować i zapalić ponownie . Jak będzie ok to prawie na 100 % pompka . Warto też podłączyć wcześniej przezroczyste węże i zobaczyć gdzie ewentualnie idzie powietrze w układzie zasilania paliwem...
Witam. Zwróciło moją uwagę wartość ciśnienia pompy spiętrzającej, u mnie w A4 2.0 TDI wynosi ona 1,3 bar. Z opisu objawów wychodzi na to, że raczej pompki trzymają, zaś paliwo urywa się po pierwszym odpaleniu. Co bym jeszcze zrobił: na początek wyrwał smok z baku, wyczyścił (to jest akurat ważne), następnie wymienił ori przewody czarne na przezroczyste...
Filtr paliwa juz sprawdzalem i jest ok. ale z przezroczystymi przewodami to b.dobry pomysl. Dzieki za pomoc Dodano po 2 Filtr paliwa juz sprawdzalem i jest ok. ale z przezroczystymi przewodami to b.dobry pomysl. Dzieki za pomoc
To wskazuje jak pisałem wyżej na Zabrudzony odpowietrznik wlewu zbiornika paliwa (podczas odkręcenia korka słychać zasysanie powietrza do zbiornika) lub zapowietrzanie się układu wtryskowego np. poprzez uszkodzony wtrysk. 1. Odkręć korek zbiornika paliwa po zgaśnięciu silnika 2. sprawdź na przezroczystych przewodach paliwa przy filtrze wstępnym czy...
Podłącz bezpośrednio do pompy bańkę z paliwem, tak żeby paliwo spływało do niej grawitacyjnie i spróbuj odpalić. Jak odpali przyczyny usterki szukaj w układzie paliwowym, jeśli nie to postaw bańkę z paliwem na ziemi i połącz ją z pompą przezroczystym przewodem i pokręć rozrusznikiem dłuższą chwilę. Pompa powinna zaciągnąć paliwo co będzie widoczne w...
Zawsze gdy mam takie problemy, że nie mogę znaleźć przyczyny, to po pewnym czasie zaczynam od początku, na świeżo, jakbym nie znał historii samochodu. Stąd moje pytanie, próbowałeś może dla przykładu pominąć stronę ssania paliwa? Nie znam zbyt dobrze Dafa, zwłaszcza XF106, ale spróbowałbym podłączyć swoje przewody (najlepiej przezroczyste) bezpośrednio...
Paliwo jest , wymieniłem przewody paliwowe na przezroczyste żebym widział co jest w przewodach i po nocnym staniu auta w garażu , paliwo jest w wężykach i zero powietrza i przy odpalaniu paliwo jest zasysane do pompy .
Kiedyś tata przetarł lekko przewód paliwowy pod spodem auta i gdy samochód postał trochę to dostawało się powietrze do przewodów paliwowych i ciężko zapalał. Sprawdź (jak masz przeźroczysty) przewód przy pompie paliwa czy nie idą bąbelki. Jak będą szły to masz gdzieś nieszczelność.
Koledzy zmieniłem czujnik położenia wałka rozrządu na szary i w moim przypadku zmieniło się na gorsze ponieważ zaczoł głośniej klekotać przy przyspieszaniu i oczywiście zaraz szybciutko w tryb awaryjny i jak przytrzymać dłużej gaz to zgaśnie test przelewów wtrysków wyszedł pozytywnie. Gdy podłączam mu paliwo "na krotko" czyli z banki pomijajac filtr...
proponuję sprawdzic szczelnośc układu paliwa ,najlepiej w przewodzie zasilającym wstawic kawałek przezroczystego wężyka ,zeby można było obserwowac czy nie ciągnie powietrza,przy tak niskich temperaturach paliwo gęstnieje a przewody twardnieją co może byc przyczyną rozszczelnienia
No ja już to próbowałem, przezroczyste przewody do paliwa też. Na razie muszę nim jeździć. Może używanie auta przyśpieszy całkowity rozpad lub chociaż usterka się 'pogłebi'.
Nie mam akurat takiego przezroczystego wężyka, ale testuję dalej. Ominąłem filtr paliwa. Wskazówka trochę skacze, ale pomiary pokazują coś innego. Na biegu jałowym ciśnienie około 7bar, po podniesieniu obrotów do 1200 dochodzi do ok 8,5bar, ale dalszy wzrost obrotów powoduje spadek ciśnienia. W czasie jazdy utrymuje się w zakresie 6-7bar. Podniesienie...
Oringi nowe, zaworek nowy. Czasami też miałem tak ze sobie jadę, staje idę do sklepu, wracam i już trzeba kręcić bo nie idzie odpalić . Dodano po 35 I brak paliwa w przeźroczystym przewodzie idącym do pompy.
Czy mozliwe by paliwo dostawalo sie tam podczas tankowania? W tej "gardzieli" w którą wkładasz pistolet z dystrybutora jest rurka (przewód) odprowadzający nadmiar paliwa i zapewne odpowietrzający. Kiedyś to demontowałem i on sobie tam nad zbiornikiem swobodnie zwisa. Zatem wielce możliwe, że tankowałaś "ponad stan" i paliwo spłynęło, po drodze myjąc...
przewody zasilające przy pompie paliwa są przezroczyste. nie może w nich być bąbli powietrza. jednak ja bym się skłaniał do sprawdzenia ustawienia rozrządu i p-py wtryskowej.
Witam W tym układzie wtryskowym jest tylko pompka zasilająca w pompie wtryskowej. Rzadko się psuje. Najprościej byłoby podłączyć bańkę z czystym paliwem do pompy wtryskowej z przezroczystymi przewodami. Będzie widać czy ciągnie paliwo. Powinien silnik zapalić. Jeżeli będzie dobrze to bańkę przełączyć do filtra paliwa i będzie wszystko wiadomo co jest...
Witam, kręci szybko i zdecydowanie? świece zaczynają pracę poniżej +5, te silniki jeśli są w dobrej kondycji palą na dotyk, możliwe że sie paliwo cofa, spr. czy nie masz powietrza w przezroczystym przewodzie paliwowym, kiedy wymieniałeś filtr paliwa? pozdr
Może masz zabity kranik/filtr paliwa i słabo leci po dłuższym postoju, a jak się "rozrusza" to już potem jakoś idzie? Spuchnięta uszczelka w kraniku? W jaki sposób go odpalasz jak postoi dłużej i nie chce zagadać? Czy wstrzyknięcie mu odrobiny paliwa pod filtr powietrza albo świecę pomaga? Czy masz przezroczysty przewód paliwowy i widać czy coś cieknie...
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Mam Sprintera po wymianie pompy wtryskowej, lecz nie może zaciągnąć paliwa. Poluzowałem przewody paliwowe na wtryskach, lecz w rurkach przezroczystych nie ma paliwa czy odpowietrza się samoczynnie, czy jest na to jakiś patencik? Proszę o pomoc.
Tak jak pisałem z filtra do pompy paliwo dochodzi. Wykręcałem przewód, poza tym jest on przeźroczysty i widać paliwo. Spróbuję jutro wykręcić elektrozawór tylko nie wiem czy jeśli to zrobię to powinno wylecieć paliwo, bo jesli tak a nie wyleci to chyba ewidentnie będzie to usterka pompy. Jeśli nie to może zainwestuję w nowy zawór, koszt około 80 zł....
Tak miałem problem z pompa-zapowietrzał się. W ogóle 4 mechaników go naprawiało u mnie w Polsce nikt nic nie wiedział. Było tak że raz palił raz nie jak chciał zapowietrzał się czesto. Po popuszczniu wtrysku odpalał, wymieniono przewody paliwowe, świece no wiele cześci w końcu na końcu okazało się że się gdzieś właśnie na pompie zapowietrzał. Niby usterkę...
Może powietrza łapie i zapowietrza się. Sprawdź na filtrze paliwa. Czy w przezroczystym przewodzie nie ma pęcherzy powietrza. Zawory to raczej zły trop. Wycisnąc olej z popychaczy jest ciężko.
Witam wymieniłem w Golfie 4 1.9 TDI uszczelkę od tłokorozdzielacza ten duzy oring co trzeba przeprowadzić go sposobem przez te 4 śruby mocujące, niestety cały czas leci w tym samym miejscu mimo tego nowego oringu. Dodatkowo nie widać jak leci paliwo przez ten przezroczysty wężyk od filtra paliwa, próbowałem odpowietrzać odkręcając metalowe przewody...
Mam na myśli przezroczyste przewody paliwa wychodzące od filtra paliwa. Jeśli jest w nich dużo powietrza to będzie się zapalała kontrolka silnika. Ja u siebie prawie w 100% wyeliminowałem problem.Przewody sprawdzać tylko na uruchomionym silniku.Co do tej kontrolki oleju to nie mam pojęcia o co chodzi więc nie podpowiem. Polecam bardzo dobre forum W202...
Jeśli pompka wstępna ma wycieki to jest do wymiany. Wymieniłeś przewody, napisz na jakie? Przezroczyste zbrojone "do paliwa"?
Sprawdź filtr paliwa, wyjmij potrząśnij i spuść paliwo do słoika. Jeżeli beda opiłki to może byc pompa chociaż sadząć po opisię to raczej nie. Sprawdź wydatek wtryskiwaczy na powrotach. najprostsza metoda to na ciepłym silniku zdjąć przewód z powrotu i założyc przezroczyste przewody igielitowe i zaślepic kruciec powrotu na pompie. przewody z powrotó...
http://www.youtube.com/watch?v=9kmiFgVRy... ptasia grypa :D już myślałem, że pokażesz nam przezroczysty przewód paliwowy od filtra paliwa do pompy wtryskowej a Ty akurat skierowałeś w najlepszym momencie na nastawnik i kicha - nie widać tego co zobaczyć powinniśmy.
jakaś przyczyna tego musi być Zapewne musi być skoro cofa paliwo. Zasil pompę bezpośrednio z bańki to dużo wyjaśni najlepiej przeźroczystym przewodem :)
Filtr jest nowy a pompką ręczną paliwo ze zbornika normalnie mogę podpompować wejściem serwisowym od zasilania z filtra do pompy. Z bańki i przewodem przeźroczystym widac że pompa zasysa paliwo, ale nawet z plakiem nie pojawia się na poluzowanym wtrysku ani na przelewach..
Raczej nie znajdzie tam Kolega silnika krokowego. A silnik nie przerywa w trakcie jazdy, odpala bez problemu, nie ma zaniku mocy? Jeżeli przed pompą wtryskową jest przezroczysty przewód paliwowy to zobaczy Kolega czy nie ma tam pęcherzy powietrza. Jeżeli nie to raczej jest to kwestia kąta wtrysku elektrozaworu pompy wtryskowej lub samej pompy wtryskowej....
witam. przyczym moze byc wiele.zaworek zwrotny w pompie /nr bosch chyba 1 463 456 303/.zuzyta pompa, filtr paliwa i wszystkie przewody paliwowe.najproscie jest zalozyc zewnetrzny zaworek zwrotny /ok 20 zl/plus przewod przezroczysty i obserwowac.pozdrawiam
Witam ponownie widzę że nikt nic nie podrzuca więc ja napiszę co zrobiłem. Wymieniłem filtry, odpowietrzyłem układ z zamkniętym zaworem termostatycznym (i pozostawiłem zawór w tej pozycji by układy były odseparowane). Podpoiłem trzy nie zależne przelewy tzn: -wtryski w głowicę -pompy wysokiego ciśnienia -zawór nadciśnieniowy na listwie po podpięciu...
A i jeszcze jedno. Przewód impulsowy był uszkodzony. Dorobiłem z wężyka przezroczystego do paliwa do skutera. Czy on będzie dobry? Ten przewód steruje gaźnikiem, więc jest bardzo ważny. I tak musisz kupić membrany, weź od razu przewód impulsowy, bo kosztuje grosze.
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
przewód paliwa przezroczysty przezroczysty kabel enkoder przezroczysty
subiekt drukarka fiskalna górnoprzepustowy filtr pompa ciepła usterka
uziemienie basenu bojler elektryczny
Yamaha MT-07 schemat deski rozdzielczej, pinout, Service Manual, roczniki 2014-2023 Schemat ideowy Maxcom mBook15 – dostępność, oznaczenia płyty, diagnostyka bez schematu