Ustaw luz zaworowy, 0,25mm zgodnie z kolejnością, sprawdź i wymień wtryski nie koniecznie nowe, po regeneracji w u-c360 spisują się za zwyczaj lepiej jeżeli są ustawione lekko więcej niż 160 czyli tyle co ustawa przewiduje. Sprawdź przez gniazdo wtrysku czy przy otwieraniu zaworu ssącego na pierwszym tłoku, tłok jest w GMP, jak już mówił kolega wyżej...
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
Sam znalazłem przyczynę. Wyciek z przewodów paliwowych za pompą wysokiego ciśnienia. Nie do końca wpięte wtyki przewodów.
To czy się zacina łatwo sprawdzić. Odkręcić pokrywkę. Wszystko jak na dłoni. Jednak pierwsze odkręcił bym przewody wysokiego ciśnienia i sprawdził czy na max dawce podaje paliwo na wtryskiwacze.
Które te przewody rozrywa? Bo powrotny to jest aż jeden - z tyłu pompy do zbiornika.
pompa wtryskowa skąd ma napęd Pompa ma napęd paskiem rozrządu. Jest więc oddzielona od silnika pod względem obiegu olejowego. Po prostu przykręcona z prawego boku silnika i smarowana ON. Co do testu szczelności wtryskiwaczy. Być może to będzie wskazówka, jak sugeruje kol. kortyleski. Odkręciłem dziś jeden metalowy przewód paliwowy idący od szyny CR...
Nie wiem jak się stosuje taki magnetyzer ale jak sądzę przewód paliwowy wysokiego ciśnienia jest ze stali a więc jest "magnetyczny" a to oznacza że pole magnetyczne go nie przeniknie czyli żadne opiłki wewnątrz się do niczego nie przykleją, a po drugie te drobinki to pewnie stop chromu i czegoś podobnego czym są pokrywane sekcje tłoczące w pompie więc...
napisz coś wiecej . naprzykład czy nie ubywa wody ?.czy ciśnienie idzie do wody? ja miałem przypadek ze po złozeniu dymił na jasno niebiesko ,okazały się winne wtryskiwacze , trzpienie które dociskają końcówki były wybite na próbniku było dobrze a po założeniu do silnika dymił na jasno niebiesko .po wymianie jest wszystko ok .ważne jest terz czyste...
W Polsce jest tak olej napędowy= olej napędowy+olej opałowy+dużo parafiny. Ta właśnie parafina odkłada się na ściankach węży paliwowych utrudniając dopływ paliwa. A jak się silnik rozgrzeje to się trochę wytopi. A poza tym wąż paliwowy jest umieszczony pod podwoziem i podczas jazdy jest ciągle chłodzony przez powietrze przez co równiez zatyka się on...
Moje pytanie czy to może być uszkodzona pompa wody? Odpowiedź - nie. Układ chłodzenia w ogóle nie łączy się z układem paliwowym chyba że miałbyś webasto, ale M47 w E46 miał fabrycznie tylko dogrzewacz elektryczny. Może faktycznie zapowietrzać się bądź cofać paliwo, najlepiej zaobserwować w półprzeźroczystych przewodach paliwowych pompy wysokiego ciśnienia....
Jestem po operacji wiec opisze może komuś się przyda. Znalazłem opis czynności na forum mondeo ale był dość ciężki do zrozumienia. Ściągamy przewody podciśnieniowe z elektrozaworów oraz z egr, następnie odkręcamy zaworki widoczne na przodzie , klucz 10. Wyciągamy akumulator i odkręcamy puszkę od filtra powietrza (tylko dla lepszego dostępu) Odkręcamy...
Z niepokojących rzeczy jakie zauważyłam to ; to że po popuszczeniu przewodu paliwowego od pompy wysokiego ciśnienia do szyny z paliwem leci mnóstwo powietrza 🤔, dokładają przeźroczysty przewód na układ niskiego paliwa, płynie idealnie bez grama powietrza
Kolego to poszukaj więcej te linki to było 20 sekund szukania w google. Co do wskazówek to tak odłącz wszystkie przewody paliwowe które idą do pompy możesz zaznaczyć położenie pompy względem korpusu silnika ale lepiej jest potem ustawić zapłon na nowo, kąta wyprzedzenia niestety nie znam ale mogę ci powiedzieć jak ustawić zapłon jest to bardzo proste....
Cały układ paliwowy - zbiornik, pompka, przewody paliwowe, obudowa filtra + filtr, pompa wysokiego ciśnienia, szyna CR, rurki, rureczki, wtryski. Przed montażem dokładnie wyczyść.
Generalnie trzeba silnik obciążyć, czyli przejechać się i zwiększać obroty. Na początku może brakować mocy. Komputer spalania będzie automatycznie ustawiać fazy rozrządu i dawki paliwa aż dobierze optymalne. No i ten rozruch to pewnie wina braku paliwa, do samego filtra wchodzi 0,5 litra. Nawet przy wymianie filtra trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczyk...
Musisz się dowiedzieć czy ciśnienie paliwa gdy gaśnie jest za niskie (filtr paliwa, smok w baku, zagięte przewody paliwowe przy baku, koniec pompy wtryskowej) czy za wysokie (regulator ciśnienia paliwa).
Ten przewód na foto, to główny przewód zasilający paliwo do listw "cr" jeżeli są na nim nieszczelności to jak najbardziej możliwy jest utrudniony rozruch silnika. Ten cieknący przewód wczoraj uszczelniłem przycinając go i już z niego nie leci. Jednak problemu z odpalaniem to nie rozwiązało. Bo dzisiaj znowu chechłał. Więc to może faktycznie ten zawór...
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
W roczniku 2005 będziesz miał pompę wysokiego ciśnienia z wbudowaną pompą zasilającą. Elektryczna pompka paliwa była w pierwszych rocznikach silników HDI (z komputerem BOSCH). Zazwyczaj problemem są nieszczelności w przewodach paliwowych, filtrze paliwa itp. Jeśli OBD nie łączy się z ECU to możesz mieć problem z zasilaniem ECU (BSI, BSM). Sprawdź jeszcze...
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
sprawdziłem złącza przy czujniku ciśnienia na listwie i przy regulatorze ciśnienia, przy komputerze nie sprawdzałem ale to zrobię, nie sprawdzałem także przewodu paliwowego doprowadzającego paliwo do pompy wysokiego ciśnienia pod katem nieszczelności - też sprawdzę
Na pompie wtryskowej masz dolny i górny odpowietrznik . Pompując ręcznie pompką paliwową odpowietrzasz najpierw dół potem górę . Następnie poluzuj przewody przy wtryskach wysokiego ciśnienia . Pokręć silnikiem na pełnym gazie , aż poleci paliwo przewodami . Zakręć je i odpal silnik . :|
Co prawda inna marka ale miałem taki efekt po grzebaniu mechanika przy przewodach paliwowych. Wymieniłem gumowe oringi na przewodach powrotu paliwa bo straciły elastyczność i jak mechanik demontował i montował to się dwa uszkodziły. Uszkodzenie po stronie wysokiego ciśnienia to byś raczej widział. Miałem kiedyś niewidoczną gołym okiem dziurkę w rurce...
Czujnik nox przed katalizatorem ma zwarcie i raczej cudów niema żeby się sam naprawił , a ciśnienie masz za małe . Niskie ciśnienie na pompie wstępnej może powodować wiele czynników od niedrożności przewodów paliwowych i filtrów , a także wtryskiwacze (test przelewu) pompy wysokiego ciśnienia, zawór paliwowy na szynie paliwowej i zawór powrotu z pomp...
Początek wtrysku 24*-26* przed GMP, i ciśnienie wtryskiwaczy chyba 170 Dodano po 15 A zapłon ustawiasz tak- sposób książkowy :D 1. Odłączyć przewód paliwowy wysokiego ciśnienia od króćca sekcji pierwszego cylindra i założyć na ten króciec momentoskop cieczowy (niewielka szklana rurka o średnicy wewnętrznej 1-1,5mm) 2.Powoli obracać wał korbowy silnika...
Witam. Toyota Corolla 2022/23 1,5VVTI MLZEA11 benzyna - odpala na sekundę , może klika - różnie.., i gaśnie . "Na plaka" gada więc to nie układ zapłonowy . Po stronie niskiego ciśnienia paliwa jest od 360 do 550 kpa więc książkowo ale na listwie 20 bar to już chwilowy luksus i tak udało mi się uchwycić fragment od kręcenia przez chwilowe odpalenie aż...
1-Tak 2-Tak 3- Ubytku oleju nie będzie jak coś to jego nadmiar. Ale jeśli gdzieś niby wyparuje to a nie znajdziesz miejsca to uszczelniacz na wałku pompy. 4 Tak beż ściągania chłodnicy. Odkręcasz przewody wysokiego ciśnienia. Przewody paliwowe dochodzące do pompki i powrót z pompy. Później pokrywę koła rozrządu pompy. w tym momencie ustawiasz znak na...
Powinien być oring. Sprawdź czy paliwo dochodzi te silniki mają problem jak się zapowietrzy układ paliwowy. Druga sprawa między wtryskiem a przewodami wysokiego ciśnienia są tzw mostki a pod nimi są uszczelniacze które lubią się rozszczelnić i wtedy zapowietrza się układ paliwowy no i są problemy Dodano po 59 A najprościej spróbuj z plaka jak załapie...
Okazała się uszkodzona wiązka przewodów od sterownika silnika, a na dodatek kupiłem i zamontowałem drugą pompę wysokiego ciśnienia która też okazała się uszkodzona i puszczała ciśnienie.
Opiłki jak w baku siedzą to filtr powinien je wychwycić zanim pójdą dalej. Przynajmniej tak mi się wydaje. Ale oczywiście przy wymianie pompy wysokiego ciśnienia bak wyczyszczę i przewody paliwowe również. Tylko przy tej nowej pompie mam zawór bez sitka. Chyba najlepiej będzie jak przeloże ten z sitkiem.
Witam Kolego na początku podaj dane samochodu czyli:model, typ,rok produkcji,moc silnika,kod silnika wtedy będę mógł dokładniej pomóc. Wracając do twojego opisu i zachowania silnika spróbuję jeszcze coś podpowiedźieć. Na początku sprawdź przewód przelewowy podciśnieniem powinno się utrzymać w granicach od -50 do -65kpa jeśli nie trzyma wymień uszczelnienia...
Podłączyłem pod kompa i był błąd P0191. Wymieniłem regulator (z siateczką) i już odpala w ułamku sekundy. Podczas przyspieszania juz nie ma check engine :D Wyczyszczę zbiornik i przepłuczę przewody paliwowe. Jeżeli dalej będzie się zapychała siateczka na regulatorze, to w następnym kroku wymienię pompę wysokiego ciśnienia :D
kup kawałek przewodu paliwowego przezroczystego i postępuj zgodnie z pdf czyli do przewodu wysokiego ciśnienia podłącz swój wężyk i odpowiednio go ukształtuj średnice podał ci kolega wyżej więć jakieś zweżki zrób i obserwuj ruch paliwa innej metody nie ma.
Wszystkie przewody paliwowe do których mogłem się dostać rozłączyłem i "przepchałem" przewodem żeby sprawdzić czy nie ma czegoś przyczepionego w środku, a na koniec przedmuchałem powietrzem pod ciśnieniem (12 bar). Nic z nich nie wyleciało, jedynie resztki ropy. Układ niskiego ciśnienia czyli wszystko od pompy w baku do pompy wysokiego ciśnienia? Jak...
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
Po rozebraniu wtrysków przez firme specjalizującą się regeneracji, obejrzeli je pod mikroskop i okazało się że wewnątrz są opiłki - wtryski zostały zregenerowane. Dodatkowo oddaliśmy pompę wysokiego ciśnienia do weryfikacji , czy ona łuszczy się. Okazało się że z pompą wszystko ok. Więc dodatkowo wymieniliśmy pompę w zbiorniku paliwa. Oczywiście zbiorni...
Witam. Urodził się problem. Dziś rano przy temperaturze -14 odpaliłem Xsarę bezproblemowo jak zawsze zresztą i wziąłem się za skrobanie szyb. Xsara po 5 minutach zgasła i już nie chce odpalić. Myślałem że zamarzł przewód paliwowy ale odpiąłem przewód pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia i ręcznie (gruszką) napompowałem do słoika około 1 litr...
Coś nie najlepiej ze znajomością tego ciągnika u ciebie. Powinieneś zaopatrzyć się w książkę. Pomoże ci w obsłudze 30-ki. Jedynka to śrubka służąca do odpowietrzania pompy wtryskowej. Dwa to korek pod którym jest tłoczek pompki zasilającej, trzy to miarka oleju, cztery ręczna pompka którą będziesz pompował odpowietrzając układ paliwowy i pięć filterek...
Kolego, wyjaśnił byś jeszcze raz problem , czy gaśnie i po ponownym włączeniu rozrusznika odpala? czy też gaśnie i nie da się go odpalić bo rozrusznik nie kręci? Pytam bo jest w tym temacie trochę za dużo nieprecyzyjnych informacji. Jak gaśnie podczas jazdy i nie odpala przez brak reakcji rozrusznika, to problem ewidentnie po stronie elektrycznej możliwe...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Mam nauczke na przyszłość przyczyną była pompa wysokiego ciśnienia, jak od niej odkreciłem przewód paliwowy powrotny to pływały opiłki. Temat zamykamy. Dziekuje za wszystkie podpowiedzi ktorych mi udzieliliście. Pozdrawiam :D
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
Kolego w ASO jest akcja na podkładkę pod turbinę i podniesienie obrotów, druga to pierścienie na przewody paliwowe lub zmiana filtra na filtr o wyższym ciśnieniu jeśli takiego nie masz założonego.
Citroen C4 II 1.6 HDI 92 KM po wymianie EGR kręci, ale nie odpala. Odczytany błąd P2685: Actuator Supply Voltage 'C' Circuit Low. Sprawdziłem, że pompa paliwa wysokiego ciśnienia nie podaje paliwa. Podpowiedzcie, co należy sprawdzić? AI: Czy podczas wymiany EGR odłączałeś jakieś inne wtyczki, przewody lub elementy instalacji elektrycznej/paliwowej?...
ja bym się doszukiwał problemu w tym wężu na początku który wymieniłeś. A mianowicie czy podczas wymiany tego przewody nie uszkodziłem przewodów paliwowych poprzez zagięcie(ograniczony przepływ paliwa na niskim ciśnieniu przekłada się na problemy na wysokim ciśnieniu) to by wyjaśniało błędy regulatora ciśnienia. Mogę się mylić ale sprawdź to.
Nigdzie w moin poscie nie zaznaczylem ze jestem mechanikiem To po ci ci w opisie pod nickiem " mechanika samochodowa" :?: Witam szanownego guru mechaniki pojazdowej Nie jestem guru mechaniki . Odpisałem ładnie w 3 poście na twoje pytania że pojazd posiada gruszkę i nie posiada pompki elektrycznej . Prosisz o pomoc a potem podważasz w kpiący sposób...
Przez sekcje wysokiego ciśnienia, przy sprawnej pompie wtryskowej, nie da rady przepompować paliwa pompką ręczną. Jeżeli poprawnie odpowietrzony jest układ paliwowy, to wystarczy pokręcić rozrusznikiem wał silnika a sekcje wysokiego ciśnienia same się odpowietrzą. Oczywiście, przedtem najlepiej lekko odkręcić przewody wysokiego ciśnienia.
Tak tak wymieniałeś ten zawór w tej pompie jak tam trzeba mieć niezły ściągać żeby go wyciągnąć bo jest wciskany a raczej wprasowywany. Co więcej ten zawór jest mechaniczny. A czujnik ciśnienia to jest na przewodzie paliwowym także zastanów się co piszesz i o czym piszesz. Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/2515829200_... Na niebiesko...
witam ponownie! Sprawa się wyjaśniła dzięki koledze mechanikowi. Kazał mi zrobić test przelewowy, sprawdzić napięcie na czujniku/regulatorze ciśnienia, na wtryskiwaczach, a w między czasie wspomniał czy czasem nie zamieniłem przewodów paliwowych dochodzących do filtra paliwa. Niestety miał rację. po teście przelewowym, a następnie stwierdzeniu, że za...
Ponieważ wtryski są pewne, podejrzewam teraz, że pompa wysokiego ciśnienia nie buduje ciśnienia wystarczająco szybko podczas rozruchu. Nie wiem gdzie ta pompa się znajduje. Jeżeli w baku, to tam będzie gdzieś nieszczelność powodująca, że podczas postoju paliwo z przewodów paliwowych spływa z powrotem do baku i prawdopodobnie pompa uruchamia się dopiero...
Zapowietrzona pompa.Zdejmij przewód paliwowy przy pompie,który idzie od filtra,pompuj aż nie będzie powietrza.Odkręć przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach.Zakręć rozrusznikiem aż zacznie wypływać paliwo,dokręć,odpal.Jeśli nie, jeszcze raz
Nie rozumiem dlaczego piszecie, że TDI PD to przestarzała technologia. To jest inna technologia. Chodzi w niej o to samo o co w CR czyli o pozbycie się przewodów paliwowych. W PD nie ma zasobnika i pompy wysokiego ciśnienia, regulatora ciśnienia, przewodów. Jest to bardzo elegnacka, zwarta technologia i jak okazało się trwała (poza wpadkami). PD miało...
i jeszcze luźny przykład co napięcia przeskoku iskry w zależności od ciśnienia. tylko sytuacja odwrotna: ciśnienie podwyższone względem normalnego. silnik benzynowy - na świecę idzie spore napięcie - kilka - kilkanaście tys. V. przy próbie w powietrzu - pod ciśnieniem atmosferycznym iskra z przewodu wyjętego z "fajki" przeskoczy do masy na długości...
Zobacz termostat może jest ciągle otwarty a że jak zimny nie pali może słaba pracy pompy paliwowej nie trzyma ciśnienia lub stare przewody wysokiego napięcia
Jeżeli silnik chodził i kręcił dobrze to samoczynnie się odpowietrzył układ paliwowy. Jak by był faktycznie zapowietrzony to by w ogóle nie odpalił .Poluzuj przewody wysokiego ciśnienia i sprawdź czy dochodzi wtrysk paliwa z pompy. Jeżeli tak to dopiero sprawdź świece .
Jeżeli odpowietrzyłeś tak jak piszesz to sprawdź jeszcze pokręcić rozrusznikiem przy poluzowanych przewodach paliwowych (poluzuj nakrętki na rurkach wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach)oczywiście możesz dla ułatwienia z działającym odprężnikiem. Jeżeli paliwo tryska, sprawdź wtryskiwacze, tzn wymontuj je i dokręć wspomniane wyżej rurki paliwowe....
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
A co Ci da ściągnięcie przewodu jak na wysokim ciśnieniu będzie zapowietrzony układ? Najszybszym sposobem jest poluzowanie nakrętek przy wtryskach ewentualnie odpalenie z plaka.
Sprawdziłbym dokładnie przewody paliwowe muszą być szczelne (występuje tam ciśnienie) pozatym filtr paliwa musi być czysty. Sprawdź świece ich stan oraz przewody wysokiego napięcia. Silnik w tych modelach od czasu do czasu musi pojeździć na PB żeby się właściwie ustawić. To że gaśnie przy schodzeniu z obrotów może świadczyć o problemach z silniczkiem...
Problem rozwiązałem więc podzielę się z resztą. Winny okazał się zapchany powrotny przewód paliwowy z listwy wtryskowej do baku (oczywiście PB), przez co ciśnienie na listwie wtryskowej było za wysokie.
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Witam, mam problem z Berlingo 1 2006 1.6HDI 90km. Jakiś czas temu podczas jazdy zgasł i wyskoczył check wraz z napisem "Antipollution fault". Po podpięciu pod komputer pokazało niskie ciśnienie paliwa. Wymieniony został filtr paliwa, regulator na pompie wtryskowej oraz czujnik na listwie wtryskowej. Auto jeździ normalnie, ale powyżej 3000 obrotów odcina...
W skrócie, sprawdzić przewody paliwowe, pompę niskiego ciśnienia i jeżeli wszystko jest w porządku sprawdzić zawór na pompie wysokiego ciśnienia oraz samą pompę, w samochodzie do pompy wysokiego ciśnienia dochodzi paliwo ale z pompy już nie pomimo że i zawór i pompa została wymieniona.
SPN 3780 Szyna paliwowa - wyciek na biegu jałowym Strategia monitoringu Kontrola regulatora ciśnienia szyny paliwowej na biegu jałowym Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka ostrzegawcza pulsuje na czerwono • Symbol STOP • Lampka kontrolna czerwona • Brzęczyk Failure Mode Identification (FMI) FMI 1 za wysokie Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet...
A po co tam chcesz coś podłączać? Podłączasz zasilanie na pompkę niskiego ciśnienia oraz jej wyjście do filtrów, z filtrów na pompę. Przewody wysokiego ciśnienia do wtryskiwaczy i powrót. Nic więcej nie ma potrzeby podłączać.
Dominik, nie strasz chłopa, autem żona jeździ i tak mu się nie przyzna jak będzie się coś dziać. :D Zadnego komunikatu nie mialem ze zy pompa wysokiego ciśnienia jest cos nie tak , ogolnie zadnego komuniktau niebylo Komunikatu nie będzie, przecież nie ma czujników ropa/benzyna. Problem zaczyna się jak dojdzie do pompy CR. Ropa jest tłustsza od benzyny...
Chodzi o silnik 1.9 JTD. Podczas jazdy auto traci moc, czasami gaśnie. Po ponownym odpaleniu przez krótki czas jest ok. Pompa w zbiorniku sprawdzona - wyczyszczona. Po wymianie filtra paliwa samochód nie chciał odpalić - nie wytwarzało ciśnienia na wężach dochodzących do pompy wysokiego ciśnienia. Okazało się że całe ciśnienie powracało do zbiornika...
witam. pompa wysokiego ciśnienia swoją drogą, ale najpierw należy dokładnie sprawdzić szczelność układu paliwowego (nie może być żadnych baniek powietrza w tych przeźroczystych przewodach). Należy zwrócić uwagę na stan o-ringów, szczególnie na końcach magistrali rail i przy filtrze paliwa. Jak przelewają wtryskiwacze? Jakie jest ciśnienie na magistrali?
to jest dla silnika X20DTH P1220 "Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) Wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem Następstwo: Maksymalna moc została zredukowana." Podaj która vectra , rok i dokładnie silnik a to procedura kontrolna: "Układ paliwowy jest bardzo wrażliwy. Prace należy...
zapala tylko dobrze jak jest wąż doprowadzony krótkim wezem ze słoika prosto do pompy wysokiego ciśnienia. Nieszczelna gruszka.
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
...i prawidłowo, że nie pociągnie. Musisz mieć specjalny przyrząd do odpowietrzania układu paliwowego albo wytworzyć ciśnienie w zbiorniku paliwa (korek od dymionu do wlewu paliwa + pompka do materaca w ten korek). Ewentualnie możesz popuścić przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach.
Witam po długim czasie auto wreszcie wyjechało od mechanika. wymieniłem: świece, przewody paliwowe z aso, filtry oleje, uszczelke pod glowicą, termostat , czujnik temperatury , i dalej nie chciało odpalac , wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia i też nie pali już mi ręce opadają.
Postukałem w zawór nadmiarowy na CR ale nic to nie dało. Po odkręceniu przewodów, przy wtryskiwaczach pod lupą nie widać żadnych opiłków metalu. Zawór SCV w pompie wymieniony w ramach "profilaktyki" Nadal nie ma ciśnienia paliwa. Kolejnym krokiem będzie wymiana listwy paliwowej CR razem z zaworem nadmiarowym i/lub pompy wysokiego ciśnienia..
jeśli chodzi o te silniki to zdarzało się, iż uszkadzanie wtryskiwaczy było spowodowane "łuszczeniem się" pompy wysokiego ciśnienia... miałem kilka takich przypadków i koszty naprawy są "dość" wysokie... nowa pompa, wtryski (ewentualnie regeneracja) przewody paliwowe no i zalecana jest także wymiana zbiornika paliwa... a to ze względu na brak możliwości...
W tym momencie zwalają mnie z nóg następujące dwie kwestie: (-) Odkrecony przewod Listwa-wtrysk nie podawal zadnego paliwa. (-)Jutro sciagne obudowe rozrzadu i moze to mi cos zasugeruje. Czy dobrze zrozumiałem, że odkręciliście przewód bardzo wysokiego ciśnienia pomiędzy zasobnikiem (7), a wtryskiwaczem (5) i następnie uruchamialiście silnik? Matko...
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
ile auto stało ??? pompa wysokiego, wtryski, filtr paliwa - od razu do wymiany przewody paliwowe do sprawdzenia sprawdzić co zalane do zbiornika
Ostatnio odtłuściłem benzyną ekstrakcyjną bardzo dokładnie cały wtryskiwacz, łącznie z jego gniazdem, tak żeby był idealnie suchy, sprawdziłem po jakimś czasie i jestem już prawie pewien że popuszcza mi paliwo na połączeniu przewodu paliwowowego wysokiego ciśnienia z wtryskiwaczem. O ile nie jest to jakiś efekt kapilarny i paliwo z dolnej części wtryskiwacza...
Zawory i wtryski były regulowane?Jakieś oględziny układu paliwowego pod kątem wycieków były? Mam na myśli listwę paliwową, cewki na listwie, stabilizatory ciśnienia pod listwą, przewody i złącza paliwowe. Może warto spojrzeć w lusterko jak wyglądają spaliny gdy usterka wystąpi.Klekotanie wtrysku może wystąpić gdy ten się kończy a na pewno gdy się zapowietrzy.
Rurka jest otwarta tylko gdy korek jest otwarty... już od dobrych kilku lat wszystkie samochody mają szczelne układy paliwowe z pochłaniaczami oparów (EVAP). Zajrzyj pod tylna kanapę, masz tam dojście do zbiornika paliwa, popatrz czy wąż/węże dobrze siedzą na króćcach i czy nic nie jest pęknięte, choć skoro przy otwartych oknach to szuja raczej pod...
Do sprawdzenia ciśnienie PB na listwie paliwowej. Częstą przyczyną takich objawów jest za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Przyczyny mogą być dwie uszkodzony regulator ciśnienia paliwa lub pompa paliwowa. Diagnostyka jest prosta wpinamy manometr na trójniku na przewód paliwowy ssący i po przekręceniu stacyjki sprawdzamy ciśnienie paliwa...
Dzisiaj sprawdziłem jakie ciśnienie daje sama pompa paliwowa i wyszło mi, że 6 barów. Wg. katalogów pompy do tej Fiesty powinny dawać ciśnienie od 3 do 4 barów w zależności od producenta pompy. Ja podpiąłem manometr bezpośrednio do przewodu zasilającego z pompy paliwowej, omijając listwę wtryskową. Czy taki pomiar jest prawidłowy, a jeżeli tak to skąd...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Hdi? Piszesz chaotycznie do tego stopnia, że można tylko zrozumieć tyle, że nie chodzi. 1.4hdi nie ma pompy paliwa, ma tylko kosz w zbiorniku, gruszke i pompe wysokiego ciśnienia. I teraz tak, pod maską po prawej stronie lecą przewody paliwowe, które odłączając w łatwy sposób możesz sprawdzić szczelność kosza w zbiorniku i przewodów aż do komory silnika....
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
miałem kiedyś podobny problem z uno też zastanawialo mnie dlaczego on tak dużo pali i podobnie jak Ty szukałem przyczyn wszędzie (analiza spalim) ale poszedlem blędnym tropem.Rozwiązanie było banalnie proste paliwo ze zbiornika do silnika tłoczone jest pod ciśnieniem i wystarczi bardzo mała dziurka w przewodach paliwowych żebyś miał takie spalanie.Proponuje...
przy wycieku paliwa przez oringi sekcji tłoczących, paliwo wraca przez przewód powrotny do zbiornika paliwa, a nie do kolektora dolotowego.Ale ja nie dopatrywałbym się przyczyny w cieknących oringach, gdyż ta usterka powoduje głownie symptom ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Ja sprawdziłbym po pierwsze czy auto dymi przy pełnym gazie, tzn. czy...
znajomy mi mówił żebym zrobił taki mały test ściągnął przewody wysokiego napięcia z świec i próbował odpalić silnik i zobaczył czy świece są mokre u mnie były suche . Co o tym sadzicie ? I czy to możliwe ze przy zgaszonym silniku be kluczyka w stacyjce było ciśnienie w przewodzie paliwowym ? Bo odkręciłem przewód paliwowy pzezd tą listwa na której są...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
Czy przybywa oleju? Może któryś wtrysk leje i nie ma ciśnienia w układzie paliwa a paliwo spływa przez tłok. Wejście na wysokie obroty może świadczyć o zaolejonym od turba intercoolerze Dodano po 51 No i odma do sprawdzenia skoro uszczelnieniem poszedł olej.
Witam. Samochód ma problemy z wchodzeniem na obroty, czasem gaśnie. Błędy ze sterownika silnika: P0500 - Usterka sygnału prędkości pojazdu (74) - Nie występuje P0002 - Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie (75) - Nie występuje P0002 - Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie (5B) - Nie występuje...
Witajcie. W Clio II z 2006r. mam problem z układem paliwowym. Zaczęło się od opiłek z pompy. Została wymieniona pompa na używaną, nowy bak i przewody paliwowe. Jest jednak problem, gdyż samochód po zapaleniu chodzi źle. Ciśnienie jakie podaje pompa jest zbyt wysokie (ok. 300-350) i teraz pytanie czy to wtryski czy jednak pompa? Mechanik twierdzi, że...
Smok w baku jest ok, przedmuchałem wszystko sprężonym powietrzem, wkład filtra paliwa zmieniłem dwa razy. Zaworki SCV podłączałem pod przekaźnik tykajacy, tak, by się wyczyściły, i to też nic nie poprawiło. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że po odkręceniu przewodu paliwowego między szyna cr a pompa wysokiego ciśnienia i przedmuchaniu tego przewodu...
passat przewód paliwowy polonez przewód paliwowy uszkodzić przewód paliwowy
turbinka kospel symbol kłódki daewoo rozrząd
niegasnące światła stopu samsung ue40f6320aw
STK402-040: Wzmacniacz mocy audio klasy AB Głośne buczenie pralki podczas prania - przyczyny i rozwiązania